Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

A bi mi vedu kdo povedat od kakega modela pase glavni zavorni cilinder na nino 636 2005 letnik?

če boš kupil z ročko vred, od vsakega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprasanje,kje hudica se da nabavit orodje na nastavitev zadnjega amortizerja?prednapetosti vzmeti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprasanje,kje hudica se da nabavit orodje na nastavitev zadnjega amortizerja?prednapetosti vzmeti?

jst vem da jih ima Beta (proizvajalec orodja), verjetno pa se dobi še od katerega drugega. Je pa to prav "ta prav" ključ, ne samo tist "pleh" k pride zravn motorja. 

 

če se prav spomnem ima hyperjack načrt za izrez tega ključa na cnc, pa zna bit da bi ti tudi on nared. če ne mehaniki majo ponavadi te ključe, če bi ti posodli, da si nastaviš. s temi ala Beta je ful lažji, ker je konkreten ključ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si izposodil v sluzbi tega od bete,pa me zajeb... to da je amortizer kr globoko v zadnji nihajki in bi rabil bolj zvit kljuc...Se bom zappeljal do mojega mehanika pa resil...

@cikadina hvala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Živjo.

 

Po 5 letih lastništva zx636 l. 2004 sem ( ker vsakič pozabim kako se nastavi uro) danes pritisnil obe tipki MODE in RESET in na števcu se je prižgala oranžna lučka za opozorilo obratov ter so se prižgale vse črtice od 0 do 11000 obratov. Z tipko RESET sem lahko te črtice dodajal navzgor , z MODE pa se je z vsakim pritiskom naprej prižgala ta lučka, nato je zasvetila malo manj in z 3 pritiskom je ugasnila in tako je z vsakim pritiskom te tipke ciklično ugasnila-polno zasvetila-na pol svetila.

 

Kaj bi bilo to, ker navodila so dolga 600 strani in ne vem če bom našel.

 

 

Hvala in lp 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni, kupil sem svoj prvi motor in sicer Kawasaki zx636b 2004, prejšnji lastnik je z motorjem nardil v 2 letah samo 126 km ker je mel še drugi motor in ta ni bil registriran in imam problem da obrati ne grejo preko 9-10k obratov  na mestu in ne med vožnjo, ko pa se motor segreje pa med vožnjo ne gre sploh čez 3-4k obratov, na mestu pa gre spet samo do 9-10k obratov in motor ful cuka kot da bi konja jahal. Z kolegom sma že snela tank in plastike in pogledla vse kontakte pa jih očistla, pregledla sma vse svečke, in sma ugotovla da nimajo vse enakega izgorevanja, npr. ena je bla suha, druga mokra, tretja vredu.. so to krivi zamašeni injektorji ali cdi enota da to dela al cinšpule?  ma kdo kda kakšno idejo kaj bi to lahko blo?

  

Pregledal sem:

Svečke(majo vredu iskro)

Kontakte in izmeril upore(upori so bli vredu)

Očistil sem killswitch na stojalu(prebral na drugih forumih da je to pogosta napaka)

natankal poln tank 100ke, ker bencin je bil star 2 leti in je bil že na rezervi

 

Mam še v planu demontirat bencinsko pumpo in očistit bencinski filter v njej ter nardit servis( svečke, olje, oljni filter..)

Motor ima drugače zdrav zvok v prostem teku, vendar nikakor noče čez 9-10k obratov med vožnjo ko pa je na delovni temperaturi pa niti ne več prek 3-4k in res nevarno cuka..

Res bi bil hvaležen vsakega pametnega odgovora!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svečke si ti vizualno pogledal če dajo dobro iskro ne, "tko na uč"....no naj ti povem da to ne šteje, tako se je popravljalo stare avtomatike in kosilnice, kjer je bila dobra iskra kakršnakoli je pač že bila, tako da prvo zamenjaj svečke in poročaj, potem se gre naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k0ci: Bon menjal svečke čez kak teden al pa dva in bom not dal ngk iridium in bom potem poročal če bo kaka razlika, pa ta teden mi kolega posodi kamero da vam posnamem kak to sploh zgleda ko skače in noče v višje obrate med vožnjo in na mestu..

 

lajbn: Dal sem 2650€ (napaka na motorju ni bla skrita), je pa črne barve in z zlatimi felnami in baje da še nikoli ni bla na tleh, no vsaj tako kažejo vse original nalepke na tanku in drugod na motorju.. Bom naložil slike ko bom zrihtal mašino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Evo tak zgleda to poskakovanje obratov da si boste lahko malo lažje predstavlali.

Posnetki med vožnjo še pridejo, ker mi ju3 kolega kamero posodi.

Svečke pa bom menjal naslednji teden ko jih dobim iz anglije, potem pa poročam če bo kaj boljše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

 

Evo tak zgleda to poskakovanje obratov da si boste lahko malo lažje predstavlali.

Posnetki med vožnjo še pridejo, ker mi ju3 kolega kamero posodi.

Svečke pa bom menjal naslednji teden ko jih dobim iz anglije, potem pa poročam če bo kaj boljše.

Imaš injektorje? če jih imaš je zlo verjetno pokvarjen tps lahko ga izmeriš z multimetrom  če ti bo vrednost skakala je pokvarjen ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
pred eno uro, Ciko86 pravi:

Mam use papirje za homologirat in db kilerje..mozno da mi bo uspelo ;)

Kolko Db ima ? Načeloma če ima papire nebi smelo biti problema ;)  Izgleda ful hudo :) Morm slišat v živo :D 

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Ciko86 pravi:

Decibelov ce je arrow mel 103 ma ta dosti dosti vec..sej ves kje me najdes in kdaj ;)

Jutri ne vem če mi bo uspelo če ne pa torek če bo vreme :) 

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!