trojan69 Objavljeno Januar 27, 2009 Opozori Objavljeno Januar 27, 2009 Tapru link je nosilec. Tačko potem našravfaš gor. Drugač pa super-tole bo pmoje tud men prov pršlo.
JeRn3j Objavljeno Januar 27, 2009 Opozori Objavljeno Januar 27, 2009 Tapru link je nosilec. Tačko potem našravfaš gor. Drugač pa super-tole bo pmoje tud men prov pršlo. :slap: se opravičujem, ampak nism opazu :slap: hvala ti za te linke :)
PuSSy3At3R Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 (popravljeno) Torej jutri grem po 636-ko letnik 2005. Lastniki le teh mi odsvetujte oz potrdite nakup le te torej + - in razložite zakaj ja zakaj ne, no mogoče se še spremislim sam bo kr težka... bo neprespana noč dans :wub: . Hvala :krneki: Popravljeno Marec 3, 2009. Popravil PuSSy3At3R
k0ci Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 hja kaj čem pa napisat, minusi so zame prenizka šipca, in med normalno vožnjo (ne sklonjen) ne vidiš celega števca, za sopotnika ima zelo naporen položaj sedenja, vsaj kolikor sem se probal peljat zadaj na moji in na kolegovi R6 ˝08 mi je položaj na R6 veliko udobnejši, samo je to spet pogojeno z višino, saj se malo večji človek veliko lažje pelje zadaj na ninji kot na R6 (če vzamemo omenjena motorja v primerjavo), en mičkeno slabotne zavore (ne vem zakaj jih na vseh testih tako hvalijo, ampak meni se je na pisti začela podajati zavorna ročka, na cesti teh problemov ni), pa vijaka s katerima je pritrjen voznikov sedež se skos losata, ju je treba podložit z vzmetnima podložkama, potem je dobro, pa premajhen prtljažni prostor, v katerega recimo spraviš največ dve škatlici cigaretov, z prvo pomočjo moraš že improvizirat..........plusi so pa pač 636 mašina, kateri po moči in navoru konkurirajo šele sedanji 599ccm stroji (ne vem če je res, ampak na enem testu sem prebral da imaš občutek da pelješ 750ccm mašino, in ne 600....nisem še peljal 750 :hmm: ), serijska 520 veriga, katero mašina lažje vrti, prvi 600cc motor z zdrsljivo sklopko, katera odlično opravlja delo, če le ni asfalt pregladek oz. prespolzek (kadar je potrebna sila za zdrs sklopke večja od trenja med gumo in podlago)..........no ja to bi bilo to, mi ne pade na pamet kaj drugega
PuSSy3At3R Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 No hvala ti k0ci. Mislim, da maš ti celo nek video na you tubu ? No sej ni važn, motor smo pregledal videt je tak ko more bit vsi vitalni deli so videt nepoškodovani-grušt,feltne,vilce... mi je pa pado u oči nek dodatno montiran plehek znotri pri izpuhu kao da je tam za zaščito pri pregrevanju ?
k0ci Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 to pa ne vem, ker sem že ob nakupu dobil gor akrapoviča, a maš kakega na avtonetu ogledanega??
axilon Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 (popravljeno) a tud 03 letnik ma zdrsljivo sklopko? Popravljeno Marec 5, 2009. Popravil axilon
JeRn3j Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 a tud 03 letnik ma zdrsljivo sklopko? noup
sesir Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 ... mi je pa pado u oči nek dodatno montiran plehek znotri pri izpuhu kao da je tam za zaščito pri pregrevanju ? :yes: a tud 03 letnik ma zdrsljivo sklopko? :grrr Mel oba,pa mi je bolj sedu 03-04
Kawl Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 hja kaj čem pa napisat, minusi so zame prenizka šipca, in med normalno vožnjo (ne sklonjen) ne vidiš celega števca, za sopotnika ima zelo naporen položaj sedenja, vsaj kolikor sem se probal peljat zadaj na moji in na kolegovi R6 ˝08 mi je položaj na R6 veliko udobnejši, samo je to spet pogojeno z višino, saj se malo večji človek veliko lažje pelje zadaj na ninji kot na R6 (če vzamemo omenjena motorja v primerjavo), en mičkeno slabotne zavore (ne vem zakaj jih na vseh testih tako hvalijo, ampak meni se je na pisti začela podajati zavorna ročka, na cesti teh problemov ni), pa vijaka s katerima je pritrjen voznikov sedež se skos losata, ju je treba podložit z vzmetnima podložkama, potem je dobro, pa premajhen prtljažni prostor, v katerega recimo spraviš največ dve škatlici cigaretov, z prvo pomočjo moraš že improvizirat..........plusi so pa pač 636 mašina, kateri po moči in navoru konkurirajo šele sedanji 599ccm stroji (ne vem če je res, ampak na enem testu sem prebral da imaš občutek da pelješ 750ccm mašino, in ne 600....nisem še peljal 750 :hmm: ), serijska 520 veriga, katero mašina lažje vrti, prvi 600cc motor z zdrsljivo sklopko, katera odlično opravlja delo, če le ni asfalt pregladek oz. prespolzek (kadar je potrebna sila za zdrs sklopke večja od trenja med gumo in podlago)..........no ja to bi bilo to, mi ne pade na pamet kaj drugega No to da se pelje kot 750 - je daleč od resnice. Res pa je da gre vsaj toliko kot moja 7-ka. Kolega ima 636 in v spodnjih obratih bi ga lahko nažgal, ko pa pride 636 na 10 jurjov ga pa ne morm ne prehitet niti se on ne more odpeljat! To smo probavali lansko leto ko sem imel motor še povsem serijski. Letos sem prepričan da ga nažgem in v spodnjih in zgornjih obratih :winkiss: . Ne vem pa kaj bo ko bo še kolega namontiral komplet ror na svojo 636. No pri meni stari kanti je blo potrebnga še velik druzga kot samo ror. Peljal sem pa obadva in vem kako vleče en in kako drug. LP
k0ci Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 a tako, hvala za razlago :worship: .....sem pa siguren da sem na enem testu prebral da je motor po navoru veliko bolj podoben 750cc agregatu kot 600, sam tega ne morem potrdit ker še nisem vozil 750
axilon Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 ja jst sm vozu prej 600tko, zdej pa tega 636. Morm pohvalt ta 636 motor, saj v primerjavi z r6 dost lepš vleče že z nizkih obratov, kar pa se tiče visokih obratov, so pa itaq več al manj vsi 600taki isti.
sesir Objavljeno Marec 7, 2009 Opozori Objavljeno Marec 7, 2009 ja jst sm vozu prej 600tko, zdej pa tega 636. Morm pohvalt ta 636 motor, saj v primerjavi z r6 dost lepš vleče že z nizkih obratov, kar pa se tiče visokih obratov, so pa itaq več al manj vsi 600taki isti. Med vsakim motorjem je razlika,že glede na letnik :whistle:
PuSSy3At3R Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 (popravljeno) Sam gledam, da sm ker lep skok naredo, ko sm iz xtx660 prešalto na to mrcino :unsure: . Po pravici povedan se ga kr mal bojim tega peklenščka, ker pa kr mal zlobn zavpije ko zategneš desnico :blink: . Ja nč počas ne? Sej se da tud počas pelat z njim? :hmm: Oz premišljeno? Popravljeno Marec 9, 2009. Popravil PuSSy3At3R
SuiGeneris636 Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Sam gledam, da sm ker lep skok naredo, ko sm iz xtx660 prešalto na to mrcino :unsure: . Po pravici povedan se ga kr mal bojim tega peklenščka, ker pa kr mal zlobn zavpije ko zategneš desnico :blink: . Ja nč počas ne? Sej se da tud počas pelat z njim? :hmm: Oz premišljeno? če si pussy se da ja, drugač pa ne .)
PuSSy3At3R Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 (popravljeno) Evo ravnokar z prve fure ... Kaj naj rečem brez besed sn ostal motor se pele ko po tirih v zavoj pa pade ko po maslu, vleče pa ko mutec že pr nizkih obratih...Ja dans bom spal z nasmehom na ustih. Popravljeno Marec 10, 2009. Popravil PuSSy3At3R
axilon Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Živjo! Če ima kdo za prodat oz pozna koga ki bi prodal prednjo masko (plastika) ter steklo ki je pritrejno na to plastiko, levo ogledalo ter še kakšen del za kawasaki zx-6r ninja (636) letnik 03-05, naj mi prosim sporoči na pm. LP
SuiGeneris636 Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 (popravljeno) Živjo! Če ima kdo za prodat oz pozna koga ki bi prodal prednjo masko (plastika) ter steklo ki je pritrejno na to plastiko, levo ogledalo ter še kakšen del za kawasaki zx-6r ninja (636) letnik 03-05, naj mi prosim sporoči na pm. LP kaj zaj letnik 03-05???? 03-04 pa 05 sta dva različna modela, ali morebiti rabiš to kar si naštel za oba modela? Popravljeno Marec 16, 2009. Popravil SuiGeneris636
axilon Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 popravljam: Kupim sledeče dele za kawasaki zx-6r ninja (636), letnik 03-04: -prednja maska -alu nosilec prednje maske -prednja luč -šravf s katerim uravnavaš trdoto ter povračanje prednjih vilic (tak zlat z majhnik srebrnim vijakom v sredini). -šipca na prednji maski Če ima kdorkoli katerega od naštetih delov, naj mi prosim javi tukaj oz. na pm Hvala!
frk Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 popravljam:Kupim sledeče dele za kawasaki zx-6r ninja (636), letnik 03-04: -prednja maska -alu nosilec prednje maske -prednja luč -šravf s katerim uravnavaš trdoto ter povračanje prednjih vilic (tak zlat z majhnik srebrnim vijakom v sredini). -šipca na prednji maski Če ima kdorkoli katerega od naštetih delov, naj mi prosim javi tukaj oz. na pm Hvala! kaj pa motor prodaš?
axilon Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 ne vem še...načeloma je na avto netu, drgač pa mi je čist vseeno zdej...če ga prodam za tako ceno ql, drgač ga bom pa še sam naprej vozu (črn kawasaki na avto netu, cena 3200€). Itaq pa že rihtam kose, tko de če ne bo interesentovv 14 dneh, ga bom pač popravu...če ne bo rabljenih kosov, magari kupm original in ga bom mel še naprej. Če te zanima, pošlji pm. Ajde
PuSSy3At3R Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Jah se popravljam ko ga poženeš u obrate se mu začne dogajat ja sm mal pretiravo prej.
axilon Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 kje ma kawasaki zx-6r l.03-04 napisano kodo barve, ki je na plastikah, rezervoarju ipd?
polansk Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 kva je blo stari? a se mene še spouneš? a si padu al kj?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se