Prevtzer Objavljeno April 11, 2010 Deli Objavljeno April 11, 2010 Med zimo sem opravil servis, zamenjal prednji disk,zamenjal prenose -1 +2, zamenjal nosilec tablice in žmigavce. Menjava prenosov se super pozna, motor je veliko bolj odziven, pridobil je na pospeških, edinona ravninah se ornk dere in števec kaže preeeveč. Imam naslednji problem: kupil sem halogene žmigavce, jih pravilno priklopil ampak ne delajo čisto pravilno. Včasih sicer utipajo ampak utripajo hitreje kot original kar me ne moti, moti me pa da se včasih samo prižgejo in tista majhna črna električna škatlica v zadku (pod plastiko) dela bzzzzzzzz, utripati začnejo če malce butnem v tisto škatlicio, včasih pa niti takrat ne. Nekaj sem prebral da bi lahko bilo kaj z tekočino v smernikih ampak se na te zadeve nič ne spoznam takonda raje tukaj vprašam kakšna je rešitev. Hvala in LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LooLekSLO Objavljeno April 11, 2010 Deli Objavljeno April 11, 2010 Med zimo sem opravil servis, zamenjal prednji disk,zamenjal prenose -1 +2, zamenjal nosilec tablice in žmigavce. Menjava prenosov se super pozna, motor je veliko bolj odziven, pridobil je na pospeških, edinona ravninah se ornk dere in števec kaže preeeveč. Imam naslednji problem: kupil sem halogene žmigavce, jih pravilno priklopil ampak ne delajo čisto pravilno. Včasih sicer utipajo ampak utripajo hitreje kot original kar me ne moti, moti me pa da se včasih samo prižgejo in tista majhna črna električna škatlica v zadku (pod plastiko) dela bzzzzzzzz, utripati začnejo če malce butnem v tisto škatlicio, včasih pa niti takrat ne. Nekaj sem prebral da bi lahko bilo kaj z tekočino v smernikih ampak se na te zadeve nič ne spoznam takonda raje tukaj vprašam kakšna je rešitev. Hvala in LP Kolikor vem je preslab regler (vsaj pri meni je bilo tako) in moraš dodati upore. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno April 14, 2010 Deli Objavljeno April 14, 2010 Doma imam viška en Venom ror za Kawasaki ZX6R, pomoje do letnika 2002. skratka bolt on s tremi luknjami. Za ostale letnike bi verjetno bil potreben adapter. Zvok odličen, material karbon, ror resnično peresno lahek, ugodno. Več na PM, oziroma v malih oglasih Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RS50 Objavljeno April 14, 2010 Deli Objavljeno April 14, 2010 Prijatelju nagaja zx636 2004 letnik. Po blagem padcu (samo zdrs), in popravljenem motorju ko stisnes sklopko nekaj ropota v motorju, prav tako pa se zatika gas rocka. Ne vraca se sama v zacetni polozaj. Probala sva malo premaknit zajlo pa ni nic drugace. ima kdo kak nasvet preden motor odpelje k serviserju? Je pa se en problem, po menjavi akumulatorja ne delujejo zmigavci, niti eden, niti kontrolna lucka ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno April 14, 2010 Deli Objavljeno April 14, 2010 za sklopko ne bi vedel, bo treba na servis....glede zajle: verjetno se je zalomil bovden zajle (tisti kovinski oplet ki vodi zajlo)ali pa je samo kje stisnjena, preglej celotno pot zajle in jo ˝osvobodi˝, za žmigavce je pa skoraj sigurno kriva pregorjena varovalka Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vonuro Objavljeno April 29, 2010 Deli Objavljeno April 29, 2010 Ali ima kdo oz. pozna koga, ki ima sprednjo strehico za Kawasaki zx-6r 2003 ali 2004 letnik Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cilindr Objavljeno April 29, 2010 Deli Objavljeno April 29, 2010 Fantje imam eno vprasanje: ( Samo za resnične poznavalce) Ali pase gladna gred od ninje letink 98 (600 ccm) na ninjo 2002(636 ccm) Ali je mozno da je samo razlika v batih?Elektrika in magnet paseta ter aluminijast pokrov tudi. Odgovor bi krvavo potreboval. Tisti ki pove odgovor mu lačam pivo!¨!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 29, 2010 Deli Objavljeno April 29, 2010 sodeč po kataloških številkah na bikebandit.com bi moralo pasat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nejcracing Objavljeno Junij 26, 2010 Deli Objavljeno Junij 26, 2010 zanime me katere zavorne ploščice naj dam na zx6r letnik 99, da bodo solidne za na cesto in kdaj tudi dirkališče. Zanima me še kakšno olje naj dam notr pri servisu in koliko ga rabim, in pa še nekj me zanima če je imel gdo probleme s štarterjem ker men včasih sploh nč ne zasukne ko pritiskam na stikalo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Racemaniak Objavljeno Junij 27, 2010 Deli Objavljeno Junij 27, 2010 zanime me katere zavorne ploščice naj dam na zx6r letnik 99, da bodo solidne za na cesto in kdaj tudi dirkališče. Zanima me še kakšno olje naj dam notr pri servisu in koliko ga rabim, in pa še nekj me zanima če je imel gdo probleme s štarterjem ker men včasih sploh nč ne zasukne ko pritiskam na stikalo EBC ali original. EBC so malenkost cenejše, ko se ogrejejo pa grabijo ko hudič, čeprav tudi z originali ne boš nič faliu... ne kupuj pa ponaredkov alla Lucas. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Junij 27, 2010 Deli Objavljeno Junij 27, 2010 EBC ali original. EBC so malenkost cenejše, ko se ogrejejo pa grabijo ko hudič, čeprav tudi z originali ne boš nič faliu... ne kupuj pa ponaredkov alla Lucas. Se strinjam, da so EBC zakon, dobro primejo.. Je pa tako, da ima veliko japonskih motorjev za original Nissin, ki ne primejo nič slabše. Ne vem kako je pri Ninji, ampak Gixxerji imajo original Nissin. Tako da v primerjavi EBC/Nissin gre v prid EBCju le 30 - 40€ nižja cena po setu, ker une so svinjsko drage. Performance je pa pri obojih zakon. Z Lucasom nimam izkušenj, ampak če smo že pri ponaredkih, so "ponaredki" vse Aftermarket ploščice.. Torej Lucas lih tolk kakor EBC, Brembo, Ap Racing, itd, v primeru da imaš original nekaj drugega Zna pa bit, da so Lucas slabše od Nissina in EBCja, ker te dvoje so zakon. Pa tut cena je pri Lucasu nižja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw850i Objavljeno Julij 6, 2010 Deli Objavljeno Julij 6, 2010 Imam kawa letnik 99 in imam problem vri vžigu toplega motorja. Ko je motor mrzel vžge normalno, ko pa je ogret pa mi redko kdaj sploh vžge preko tipke. Če bi ga porinil bi pa vžgal. Kaj bi lahko to bilo? BenX, MiniMedo, NoLimit46 in 2 others 2 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno Julij 6, 2010 Deli Objavljeno Julij 6, 2010 Pumpa za gorivo oz. natančneje platine, ki poganjajo membrano- to bi bilo lahko.. Ali motor tudi med vožnjo kdaj crkne? Preberi si celotno temo zx-6r, je nekaj strani nazaj ali pa najdi v iskalniku. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 6, 2010 Deli Objavljeno Julij 6, 2010 ventili? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw850i Objavljeno Julij 6, 2010 Deli Objavljeno Julij 6, 2010 (popravljeno) Ali motor tudi med vožnjo kdaj crkne? Še nikoli ni Popravljeno Julij 6, 2010. Popravil bmw850i Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fernand9002 Objavljeno Avgust 28, 2010 Deli Objavljeno Avgust 28, 2010 Se nekaj o izpuhu za 6R 09/10 Vance & Hines Akrapovic Two Brothers Racefit M4 Jardine Werks Leo Vince Hot Bodies Arrow Yoshimura FMF Devil Area P SC Project Scorpion Vance & Hines CS-ONE MSRP: $449 (black), $499 (stainless) Weight: Akrapovic Slip on (non baffled) MSRP: $649 (comes in Ti/C/C or Ti/Ti/C) Weight: Two Brothers V.A.L.E. (long and short styles) MSRP: $449-849 (depending on finish/material) Weight: Racefit Growler MSRP: $750 Weight 1.2 lbs M4 GP MSRP: $342 (black) $468 (Ti) Weight: 5.5 lbs (black) 4.5 lbs (Ti) Jardine RT5 MSRP: $438 (regular) $521 (carbon or Ti) Weight: 8.0 lbs (regular) 7.5 lbs (carbon or Ti) Competition Werks MSRP: $349 Weight: 2 lbs. Leo Vince MSRP: $299 Weight: MGP Growler MSRP: $299 Weight: Arrow MSRP: $519 Weight: Yoshimura MSRP: $429 Weight: FMF (pic is from a ZX10R) MSRP: $549 Weight: Area P MSRP: $350 (stainless) $395 (carbon) Weight: SC Project GP-EVO MSRP: $486 (stainless) $540 (Carbon or Ti) Weight: 4 lbs (carbon or Ti) macak333, Kor13, Ervin93 in 3 others 5 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fernand9002 Objavljeno Avgust 28, 2010 Deli Objavljeno Avgust 28, 2010 M4 GP M4 M4 Supersport Ervin93, -pero- in macak333 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fernand9002 Objavljeno Avgust 28, 2010 Deli Objavljeno Avgust 28, 2010 1995-1998: The beginning of a legend. The first ZX6-R screamed racetrack with it's ram-air induction and aerodynamic bodywork. Starting to look dated today but still very much a good looking machine. The paint was even wilder with racing graphics and bold colors. Never was much a fan of the single headlight though. and it looked a bit, shall we say, tubby. 1999-2002: The Ninja 6 gets leaner and more aggressive. Those twin headlights are a ZX6-R first and the look remains throughout the years. Ram-air is even more pronounced. That thing looks like it can inhale children off the sidewalk as you ride by. Boy-racer paint stays. Personally I love this models use of paint matching on it's wheels, it's sweet. The way they've been able to make the bike look so much better with some minor touches is genius. 2003-2004: Holy Sh*t. This bike just got so much more gorgeous than anything before it. The sleek minimal fairing, that oh-so-sexy tail section, and of course then theres the matter of the hardware. Gold upside-down forks with matching golden Tokico 4-piston radial brakes and rotors are the stuff of exotic race bikes, as is the LCD tach. Match this with an aggressive nose-up facia that has a huge ram-air NACA duct in the middle of it and you've got one pretty motorcycle. 2005-2006: Did someone say "evolution"? Yup, this is like the 04 body-style was turned up two notches. The nose now ducks down into the wind and everything was slimmed for more aero supremacy and the exhaust was move under the seat. The front blinkers are even flush with the body. The hardware now is even better too. Check out that GP style swing-arm and the wheels, those front discs are petal-style, yummy. This bike is getting closer and closer to the shape of a GP bike. Stunning. 2007-XXXX: This again shows that these bikes are a few years away from being GP bike with lights. Everything is smooth and even the ram-air is a bit smaller for more pressure. The projectors are clean and an either love or hate thing. That rear seat is much less bulbous than the 06's and is a better execution for the design. The rear tail light is a cool touch. A more classic tach also replaces the cool, but much hated, LCD tach. That upper triple clamp is gorgeous. Overall the fit and finish are way up but the design is a bit boring and too safe, at least compared to some of the others. carmagedon, -pero-, suntrace14 in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fernand9002 Objavljeno Avgust 28, 2010 Deli Objavljeno Avgust 28, 2010 Application: 2005 - 2006 Kawasaki ZX-6R & ZX-6RR - Links to the companies' website have been provided. - Please post up if any of the links are no longer working. - Any item that has been reviewed on the forum, has the appropiate link next to it. - If you would like to review an item, please start a new thread in this forum with the word "Reviewed:" as the first word of your thread title. - This is not an official list. - ZX Forums is not affiliated, nor responsible, for any sort of errors within this list. Brakelines • Spiegler USA • HEL Brake Lines • Galfer Clip-ons • Attack Performance Engine Case Covers • Attack Performance • Circuit1 • Woodcraft • Victory Lane • EDR Exhaust Systems • Arata • Arrow (IT/US) • Two Brothers | Pics • Akrapovic • Yoshimura • Micron • Devil Bikes • M4 • MIVV • LeoVince USA • Laser Exhausts | Review • Muzzys | Pics Fender Kits • Puig USA • Star Trend • Competition Werkes | Pics Ferrings/Bodywork • Attack Performance • Armour Bodies • Cruciata (IT) • Optimum Performance • Catalyst Racing • Hotbodies Racing • Sharkskinz Frame Sliders • LSL (from Spieglerusa.com) | Review | Pics • Vortex Racing • Muzzy's Huggers, Rear • Geelong Carbon Craft • Powerbronze (UK) • Ermax (UK) • Puig • Skidmarx (UK) (US: Street Fighters By Design) • Art Levers • Pazzo Racing • Pinnacle Moto • CRG Lowering Links • Muzzys Rearsets • Attack Performance • Vortex Racing Stands, Front and Rear • Vortex Racing Steering Dampers • Ohlins • CarpiMoto • GPR • Hyperpro Suspension • Ohlins • Penske • Elka • Race Tech • Hyperpro • Bitubo Traction Pads • Stomp Design Turn Signals • Muzzys • Clear Alternatives | Pics • Competition Werkes Wheels • Blackstone Tek • Marchesini Windscreens • Puig USA • Zero Gravity Racing -pero-, Kor13 in carmagedon 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fernand9002 Objavljeno Avgust 28, 2010 Deli Objavljeno Avgust 28, 2010 carmagedon, Kor13 in -pero- 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fernand9002 Objavljeno September 2, 2010 Deli Objavljeno September 2, 2010 Priprava Ninje Zx-6r 09 za pisto ... -pero- 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fernand9002 Objavljeno September 4, 2010 Deli Objavljeno September 4, 2010 Kawasaki Ninja ZX6R & Aprilia Tuono 1000 // Großglockner RIDE // HD http://www.youtube.com/watch?v=PWNa1tBCDCw&hd=1 -pero-, Kor13 in carmagedon 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fernand9002 Objavljeno September 6, 2010 Deli Objavljeno September 6, 2010 Zx-6r na Facebook-u http://www.facebook.com/kawasakizx6r Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno September 8, 2010 Deli Objavljeno September 8, 2010 Ampak a ni tole že malo smetenje teme in slovospev samemu '09 modelu? Med drugim če se že piše zgodovina, bi moral vedeti, da je bil '98-'00 čisto svoj model, čeprav so bili agregati do '05 modela skoraj nespremenjeni. Pa tudi primanjkuje motosvetu dobre strokovne debati, morda tudi zato, ker je bilo o vsem že vse napisano. Meni je bil najbolj všeč 6r z enojno lučjo, uplinjači in twin ram air, imeli so tudi hud zvok, posebej z akrapovičem. Sama mašina pa naj bi temeljila na starejših 600 (gpz,..). Ta tehnika se je dokazala tudi na supersport prvenstvu, kjer so dosegli naslov, vsaj za enega vem. Tudi na grobniku sem videl nekaj italjanov z temi predelanimi, nevem sicer za čase, ampak zvok in pojavnost je bila med glavnimi, tako da nek vtis je ostal. Vozil sem '97, '98 (tud imel) in '03 modele, vsi naredili zelo dober vtis name, upam da še kakšen kdaj pride k bajti. Vendar '03 malo premajhen motor in glih toliko več divji in lahek, rabi stabilizator in dirkaške mere voznika. '98 pa v boljših časih na kočevje-dvor 10-ka tu in tam ušla, ampak si prek ovinkov in kombinacij nižal razdaljo + malo forsiranja = tu-tu. Pravijo tudi, da se dobrega konja ne zamenjuje Dejan99x in roko 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fernand9002 Objavljeno September 14, 2010 Deli Objavljeno September 14, 2010 Ampak a ni tole že malo smetenje teme in slovospev samemu '09 modelu? Med drugim če se že piše zgodovina, bi moral vedeti, da je bil '98-'00 čisto svoj model, čeprav so bili agregati do '05 modela skoraj nespremenjeni. Pa tudi primanjkuje motosvetu dobre strokovne debati, morda tudi zato, ker je bilo o vsem že vse napisano. Meni je bil najbolj všeč 6r z enojno lučjo, uplinjači in twin ram air, imeli so tudi hud zvok, posebej z akrapovičem. Sama mašina pa naj bi temeljila na starejših 600 (gpz,..). Ta tehnika se je dokazala tudi na supersport prvenstvu, kjer so dosegli naslov, vsaj za enega vem. Tudi na grobniku sem videl nekaj italjanov z temi predelanimi, nevem sicer za čase, ampak zvok in pojavnost je bila med glavnimi, tako da nek vtis je ostal. Vozil sem '97, '98 (tud imel) in '03 modele, vsi naredili zelo dober vtis name, upam da še kakšen kdaj pride k bajti. Vendar '03 malo premajhen motor in glih toliko več divji in lahek, rabi stabilizator in dirkaške mere voznika. '98 pa v boljših časih na kočevje-dvor 10-ka tu in tam ušla, ampak si prek ovinkov in kombinacij nižal razdaljo + malo forsiranja = tu-tu. Pravijo tudi, da se dobrega konja ne zamenjuje Ne se razburjat... Sem gledal kaj bi kupil kot drugi motor je navada okrog 600 ccm ... pa sem prebral da je med 600 od 2009 najboljsi ...(tist o katerem ne smem vec govort) ... Bo pa naslednji Zx-10R 2011 .. glede na informacije blizu S1000RR ... ce jim res rata morda ga ujemejo ali prehitijo. Nevem zakaj te muci '09 (6R) je odličen? A si vozil? Motor vleče brez lukenj, enkraten (ravna krivulja moci in navora) ... seveda pa poje med 8k in 16k kot Ninja. Sorry. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se