Fos Objavljeno Februar 6, 2007 Deli Objavljeno Februar 6, 2007 Hello! Komu všeč? lp :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
imlakar Objavljeno Februar 6, 2007 Deli Objavljeno Februar 6, 2007 ... :grrr , definitivno priporočam 600 kubikov, ker je petstotka preprosto švoh, še posebej za dva. Cena šestotke je le malenkost višja. Tudi meni je bil motor pretežek za svoje zmogljivosti, kar kaže na tehnično zastarelost. Vsekakor priporočam 600. Odličen motor, pa kljub teži lahko vodljiv. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fr3nky Objavljeno Marec 27, 2007 Deli Objavljeno Marec 27, 2007 Zdravo. Imam zgoraj omenjen motorček, ki ima blokado, ki ga drži na 25kw, zanima me, če kdo ve kje se ta blokada nahaja, da bi jo odstrano... najlepša hvala :blink: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
VmasIna Objavljeno Marec 30, 2007 Deli Objavljeno Marec 30, 2007 Največkrat je na gasu (to ugotoviš tako, da se gas ne da do konca odpret) ali pa na fergazerju Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
exe`FZS Objavljeno Marec 30, 2007 Deli Objavljeno Marec 30, 2007 Pri fazerkah nastavijo "podložko" na sesalni ventil. Mozno da je tudi pri hondi tako :? ps: mislim da je to že zapisano v temi Blokada 25kw :doze: lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_ales_ Objavljeno Marec 31, 2007 Deli Objavljeno Marec 31, 2007 Zdravo. V naprej se opravičujem moderatorjem in drugim upravljalcem foruma ker odpiram to temo, sicer na prejšni temi ko sem napisal ni nihče ne pogledal, kajšele odpisal, zato je ta nova obvaja... Imam Hondo CBF500, ki je bila zablokirana naknadno, pa me zanima če kdo od vas ve, kje se ta blokada nahaja, namreč jo je "baje" enostavno odstranit... :blink: Ve kdo kako in kje? lep pozdrav. Frenky za odstranit res ni problema, pol je malo težava ko je treba "naštelat" uplinjač Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fr3nky Objavljeno Marec 31, 2007 Deli Objavljeno Marec 31, 2007 hvala hvala :) mislim da je res na gasu ja, bom pogledal v bližnji prihodnosti :OK: hvala =) :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
royal Objavljeno Marec 31, 2007 Deli Objavljeno Marec 31, 2007 Zdravo. V naprej se opravičujem moderatorjem in drugim upravljalcem foruma ker odpiram to temo, sicer na prejšni temi ko sem napisal ni nihče ne pogledal, kajšele odpisal, zato je ta nova obvaja... Imam Hondo CBF500, ki je bila zablokirana naknadno, pa me zanima če kdo od vas ve, kje se ta blokada nahaja, namreč jo je "baje" enostavno odstranit... :blink: Ve kdo kako in kje? lep pozdrav. Frenky mislim, da je na izpuhu takoj pri izhodu iz cilindra, vendar je potrebno naknadno nastavit uplinjače in vžig, vsaj tako je praksa pri večini motociklov, tako da tudi pri tvojem ni razlike, razen če ima elektronski vbrizg tu pa je stvar v čipanju :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Marec 31, 2007 Deli Objavljeno Marec 31, 2007 Če je na gasu imaš omejen hod ročice. To valda veš če se premakne gas za 180° ali 30°. Druga možnost je v uplinjaču-če jih imaš sploh, dela nimaš kej dost... uro pa maš podložke zunej. Odšraufaš airbox, gumice in to je to. Tretja možnost je na izpuhih, morš pa auspuhe dol dat... Četrta možnost ti je pa menjana elektronika, v kar nekoliko dvomim, ker praviš da je bilo potem dodano... Sicer pa kliči bivšega lastnika oz. na servis kjer je bilo vgrajeno... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andi1 Objavljeno April 1, 2007 Deli Objavljeno April 1, 2007 Če se lahko malo pohecam: blokada je po defaultu montirana v možganih, a jo žal preveč motoristov avtomatsko izklopi v trenutku, ko se vsedejo na motor. Brez zamere in lep pozdrav, Andi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hvilu Objavljeno April 17, 2007 Deli Objavljeno April 17, 2007 Zdravo! Sem novopečeni (od ušesa do ušesa) nasmejani lastnik HONDE CB 500 S letnik 1998. Po števcu (servisne knjige nisem dobil) ima prevoženih 24500 km.Motor je bil uvožen iz Italije. Kakšen servis bi moral opraviti pri teh kilometrih? Na prednjem levem amortizerju mi rahlo pušča olje, občutek imam da so vilice nekoliko posedene. Kaj je za storiti in kakšen je pribljižni strošek? Na kaj moram sicer biti pozoren pri tem motorju? Kje poceni kupiti pnevmatike? Za vse podatke o tem motorju in odgovore se zelo zahvaljujem! LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno April 17, 2007 Deli Objavljeno April 17, 2007 (popravljeno) Zdravo! Sem novopečeni (od ušesa do ušesa) nasmejani lastnik HONDE CB 500 S letnik 1998. Po števcu (servisne knjige nisem dobil) ima prevoženih 24500 km.Motor je bil uvožen iz Italije. Kakšen servis bi moral opraviti pri teh kilometrih? Na prednjem levem amortizerju mi rahlo pušča olje, občutek imam da so vilice nekoliko posedene. Kaj je za storiti in kakšen je pribljižni strošek? Na kaj moram sicer biti pozoren pri tem motorju? Kje poceni kupiti pnevmatike? Za vse podatke o tem motorju in odgovore se zelo zahvaljujem! LP Uhajanje olja pri sprednjih vilicah najbrž pomeni, da so semiringi (oljna tesnila) uničena oz. dotrajana. Če sam ne znaš menjati, pojdi raje do serviserja. To boš moral čimprej urediti. Prav tako zamenjaj motorno olje in oljni filter, če tega že nisi storil. Ni slabo, če daš nastaviti ventile in sinhronizirati vplinjače (to bo najbrž še največji strošek, cene ne vem iz glave). O gumah je na forumu že dosti napisanega, malo poišči. Popravljeno April 18, 2007. Popravil Ice Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Coti Objavljeno Julij 22, 2007 Deli Objavljeno Julij 22, 2007 Jaz sem tudi lastnik te Honde, imam pa nekaj problemov z njo. Do cca 5500 o/min motor vleče normalno, neglede koliko gasa dam, pri večjih obratih pa cuka, izgublja moč, sploh pri prehitevanju je problem. Sicer se zavrti do rdečega polja ampak s težavo. Motor ima cca 9000km. Ima kdo kako idejo kaj bi bilo? Vplinjači po moje niso, ker do 5000 obratov dela čisto ok neglede koliko gasa dam, pri večjih obratih pa cuka neglede koliko je gasa. Kaka elektronika? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Coti Objavljeno Avgust 16, 2007 Deli Objavljeno Avgust 16, 2007 Bom kar sam odgovoril. Konektorja od računalnika in potenciometra na fergazerju sem našprical z kontakt sprejem in očistil ter približal elektrode na svečkah. In zdaj gre bistveno bolje. Čeprav so bile po moje problem svečke. Bo treba kar nove nabavit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bernardek Objavljeno November 15, 2007 Deli Objavljeno November 15, 2007 cbf 500 imel dve leti, pridelal 14.600 km, brez problemov, brez prask... poraba 5l/100 normalne vožnje do 6000 rpm poraba 7l/100 avtocesta 160 do 180 kmh pri 8000 rpm max hitrost 175-180 brez šipce, 190 s šipco pospeški slabih 5 sec do 100 kmh zelo dobro vleče od nizkih obratov dalje (6. brzina od 90kmh pri 2500 rpm) vibracije malo nič, edino nad 170 na krmilu zavore čista 10 vodljivost čista 10 pripombe: malo prenizek sedež za mojo višino (187cm) za vožnjo v dvoje je bolj za na kratke proge odlična za začetnike ali za vse ki želijo uživati v lagodni vožnji brez ekstremov Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno November 16, 2007 Deli Objavljeno November 16, 2007 zelo dobro vleče od nizkih obratov dalje (6. brzina od 90kmh pri 2500 rpm) V 6. prestavi gre 90 km/h pri 2500 rpm? Si prepričan. To se mi zdi nekoliko nenavadno, ker ER 5 (50 konjev, CBF pa 56) gre v šesti 90 pri 4000 rpm. Ne rečem, morda drugačna prestavna razmerja in zobniki, ampak vseeno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bernardek Objavljeno November 16, 2007 Deli Objavljeno November 16, 2007 V 6. prestavi gre 90 km/h pri 2500 rpm? Si prepričan. To se mi zdi nekoliko nenavadno, ker ER 5 (50 konjev, CBF pa 56) gre v šesti 90 pri 4000 rpm. Ne rečem, morda drugačna prestavna razmerja in zobniki, ampak vseeno. no ja pri 3000, saj ni bistvo v natačnosti, vleče od nule skoraj :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hornet Objavljeno November 16, 2007 Deli Objavljeno November 16, 2007 Jaz pa temu motorju zamerim samo težo. Mislim da je 185 kg občutno preveč glede na kubaturo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bernardek Objavljeno November 16, 2007 Deli Objavljeno November 16, 2007 Jaz pa temu motorju zamerim samo težo. Mislim da je 185 kg občutno preveč glede na kubaturo. dejanske 197+tekočine krivec je pa okvir iz železnih profilov, je pa narejen za vedno, samo ni trik samo v kubikih, napram cbf 600, praktično ni razlike, edino če voziš na obrate na polno, to pa itak ni moj stil. Preferiram klasične dvovaljnike, ki delajo pod nižjimi obrati. Gušti so gušti..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno November 17, 2007 Deli Objavljeno November 17, 2007 (popravljeno) Tud jest nrdim kdaj par kilometrov s CBFko, pa sm kr pozitivno presenečen. Pri nizkih obratih zelo lepo vleče :worship: , dvovalnik pač. Tudi teža me ni še nikoli ovirala. Edino, na ABS nisem navajen, ko ti ročko tako čudno cuka ob bremzanju na polno. Mamo pa pri hiši ER-5 pa CBF, pa... se cbfka kr dost lepši pelje. Pa zdi se mi da bolj enakomerno vleče čez vso območje obratov :whistle: Popravljeno November 17, 2007. Popravil _Fingi_ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
falken Objavljeno April 21, 2008 Deli Objavljeno April 21, 2008 Bom kar sam odgovoril. Konektorja od računalnika in potenciometra na fergazerju sem našprical z kontakt sprejem in očistil ter približal elektrode na svečkah. In zdaj gre bistveno bolje. Čeprav so bile po moje problem svečke. Bo treba kar nove nabavit. cbf550a ima v 6.prestavi pri 80km/h točno 4000rpm. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fr3nky Objavljeno April 27, 2008 Deli Objavljeno April 27, 2008 zdravo, mene pa zanima če kdo ve, kolko bi prišel števec z obratomerjem za hondo cb500, letnik 98...??? najlepša hvala :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bernardek Objavljeno Julij 2, 2008 Deli Objavljeno Julij 2, 2008 Po treh sezonah in 16800 prevoženih km sem se danes poslovil od moje ljubice, se je spremenila v suzuki gsx 650f, upam da mi bo služil in ubogal kot me je hondica... :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Avgust 12, 2008 Deli Objavljeno Avgust 12, 2008 Je slučajno kdo, ki ima gor, al pa da je imel nosilce stranskih kovčkov? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fr3nky Objavljeno September 14, 2009 Deli Objavljeno September 14, 2009 Pozdravleni vsi skupaj. doma imam omenjen motor. letnik 1999. Okvara je obratomer. Sedaj sem na ebaju našel komplet števec z obratomerjem. Je pa težava da je števec v MPH. povezava 1 na tem motorju sicer dela števec, vendar je zlomljen tisti kolešček ko resetira mali števec...bi lahko dal iz starega števca v tega tanovega samo skalo v kmh? sej pozicija števca je ista v miljah ali pa v kmh, ali ne? ker se tudi zasledil da se dajo dobiti nove oblekce za števce, vendar 25€ pa že ne dam za par, mi je pa to le malo veliko... oziroma da bi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se