Skoči na vsebino

Honda CBF 500 (CB 500)


raje

Priporočene objave

Sem si pa ogledal film o testu med motorjema Honda CB500 in Suzuki GS500 pa mislim da so se (kolikor razumem nemsko) na koncu odlocili za Hondo.

A lahko prosm še jst izvem, kje si bi lh ogledu ta film?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
A lahko prosm še jst izvem, kje si bi lh ogledu ta film?

Jaz film sicer imam, dolg je približno 6 minut velikost je 15 MB ime datoteke pa je

DSF_Suzuki_GS_500_vs_Honda_CB_500 asf format. Najdeš ga lahko na internetu (kje ne vem) poskusi pa na DSF strani (DSF je nemški športni TV program).

Če mi bo uspelo ga dat na FTP dobiš link.

:kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Če koga zanima kaj o omenjenem naked motociklu je v sobotnem delu z dne 7. maj 2005 na straneh o avtomobilizmu objavljen članek o testu honde CB 500.

Če se mi bo dalo ga bom naslednji teden prepisal da ga boste videli tudi ostali. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima kaj o omenjenem naked motociklu je v sobotnem delu z dne 7. maj 2005 na straneh o avtomobilizmu objavljen članek o testu honde CB 500.

Če se mi bo dalo ga bom naslednji teden prepisal da ga boste videli tudi ostali.  :)

Če imaš možnost raje skeniraj, boš imel manj dela.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Motor imam dva tedna in sem z njim zelo zadovoljen. Ne vem kako so na Siol testu motor preganjali vendar do danes sem dvakrat tankal prvič je rabil 4,4 drugič pa 4,6 l/100 km. Je pa res, da se čez 5000 vrtljajev ni vrtel - utekanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor imam dva tedna in sem z njim zelo zadovoljen. Ne vem kako so na Siol testu motor preganjali vendar do danes sem dvakrat tankal prvič je rabil 4,4 drugič pa 4,6 l/100 km. Je pa res, da se čez 5000 vrtljajev ni vrtel - utekanje.

No algo upam da nas boš redno obveščal v prednostih in slabostih CB-jke. Recimo da je to k si napisov poraba 4,5 lepša cifra kot so napisal v testu. :OK: Mislm pa da nebii smela presegat 5,5l/100. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor imam dva tedna in sem z njim zelo zadovoljen. Ne vem kako so na Siol testu motor preganjali vendar do danes sem dvakrat tankal prvič je rabil 4,4 drugič pa 4,6 l/100 km. Je pa res, da se čez 5000 vrtljajev ni vrtel - utekanje.

No ja, ta cifra je dokaj nerelevantna -

Speed triple mi je denimo pri utekavanju porabil 3.7 l/100 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Z motorjem sem naredil do danes 3000 km in za enkrat nisem imel še nobenih problemov :OK: Kadar sem ga kupoval sem bil neodločen ali naj vzamem 500 ABS ali 600 N model, cena je bila tam tam. Predvsem zaradi cenejšega zavarovanja in ABS sem se odločil za 500 kubikov in ni mi žal. Dokupil sem še Hondino šipco tako, da sedaj mi zračni tok usmeri proč iz prsi. Do 130 je nekako uredu, pri 160 ti pa že misli sneti čelado iz glave, hitreje nisem še šel. Motor potegne kar uredu, še posebno nad 7000 vrtljajev. Prestave bi lahko bile daljše, vsaj šesta. Vibracije se pojavijo nad 5000 vrtljaji in to na stopalkah za noge, vendar niso tako hude. ABS na srečo nisem imel še prilike preizkušati v resnih pogojih :) , no nekajkrat je pri sunkovitem zaviranju deloval na zadnjem kolesu. Drugače za preizkus na makadamu ali ploščicah deluje tudi spredaj. Zavore ima dobre. Motor je izredno okreten, še posebno na mestu, ker ima nizek sedež. Visok sem 182 cm in se na njem dobro počutim. Poraba je za sedaj od 4,5 do 4,9 l na 100 km. Za enkrat dovolj pisanja :)

Ali ima še kdo tak motor tu na forumu ?

Algo (ex ČZ 350, Yamaha Virago 250, Yamaha XT 600, Yamaha Majesty 125)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj delate takšno znanosti iz CBF 500. Agregat je od CB 500, o tem je na netu že mnogo napisanega, verjetno celo kaj na tem forumu.

Sicer je po mnenju tistih, ki so vozili tako GPZ 500 kot CB 500, prvi boljši...oziroma zmogljivejši. To omenjam le zato, ker nekateri kar pozabljate, da teh 56 KM kot jih ima CBF ni spet neka revolucija ali posebnost v 500 klasi. Če se ne motim ima CBF prav tako vplinjače (in ne elektronskega vbrizga), zato je poraba identiča kot pri CB, oziroma GS ali ER. (Od 4,5-5,5 L...v povprečju).

Algo: Kako je mogoče, da ti pri 160 čelado kar dol vleče? Meni je na ERki pri 180 ne (kolikor po hudih mukah...če ima dober dan...zmore...z mano v sedečem položaju brez veterne zaščite).

Še to: Koliko je stal CB 500? Ker imam občutek, da so CBF kar pošteno podražili...res je nov dizajn, vrjetno malo boljše vzmetenje...ampak razen možnosti abs ni nekih revolucij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBF 500 ima res več ali manj isti agregat kot CB 500. Zanimiv vzdržljivostni test po 100.000 in 150.000 km je tukaj (nažalost pdf v francoščini). Lani je motocikel bil temeljito obnovljen: okvir, vzmetenje, širše gume, podatki so tukaj (pdf v italijanščini). Test med direktnima konkurentoma (Suzuki GS 500 in Kawasaki ER-5) je pa tukaj.

Avatar: Očitno mi ves zračni tok šipca usmeri direkt v čelado ali pa si bom moral omisliti boljšo :slap: Nov model je pa tudi dražji, nekaj manj kot 200 tisoč več kot ER-5 :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do 130 je nekako uredu, pri 160 ti pa že misli sneti čelado iz glave, hitreje nisem še šel.

Ali ima še kdo tak motor tu na forumu ?

Algo (ex ČZ 350, Yamaha Virago 250, Yamaha XT 600, Yamaha Majesty 125)

yp :grim

brez šipce, pa mi pri do 180 (na števcu) še ni bilo panike za snet čelado z glave ;) ...dol se nagneš (no, ampak sem totalen začetnik oz. začetnica in zna bit da ne vem točn kaj govorim...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tako da je s šipicami? Js nameravam kupiti mini sport "šipico", ki je bolj podobna plastiki od Z 750... Ja pa je vsaj končna hitrost kaj večja s tem aerodinamičnim pripomočkom?

P.S. Vendar rade volje priznam, da je CBF 500 (vsaj po mojem skromnem mnenju) najlepša 500ka od teh, ki jih danes še proizvajajo.

Popravljeno . Popravil Avatar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim je premala razlika :( pa tudi učinek šišice je relativen (tudi sam jo imam pa se pri 160 konča njen učinek (prinese pa veliko vibracij ki poživijo :oops: vožnjo pri višji hitrosti :naughty: ), sicer je pa neverjetno kaj dela psiha - bližje kot je motor končni hitrosti bolj vam čelade pipa in se morate sklanjati, ste se kdaj vprašali kaj pa je z tistimi nakedi ki zmorejo več kot 180?????

Povem vam da ni neke sile (če ti vleče čelado iz glave je prevelika al pa voznik prešvoh) nakedi gredo tudi 250 in več, pa si moreš mislit ljudje preživijo :blink: :hmm: in čelade (kakor tudi deli telesa) ne odpadejo :kva2:

Hočem vam povedat, da izumljate toplo vodo, priznam nad 140 je bučno, nemirno, piha v glavnem čutite fiziko - naravo nič takega, malo vrat napnite pa bo. Drugače pa pozdravljam motorje tipa CBF500, ER500 :OK: in kaj je še takšnega, ker za relativno majhen denar odrežejo ogromen kos motoristične potice ki je v slast vsem motoristom (tako začetnikom kot povratnikom ali pa tistim ki vedo da močnejši motor zelo malokrat rabijo).

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim je premala razlika  :(  pa tudi učinek šišice je relativen (tudi sam jo imam pa se pri 160 konča njen učinek (prinese pa veliko vibracij ki poživijo  :oops: vožnjo pri višji hitrosti  :naughty:  )

LP Bajsi

Kakšno šipo pa imaš (velikost ali model?) A glede učinka misliš zaščito zgornjega dela trupa ali kako? Jah mogoče bi šel pa na tiste caffe racer varjante, ko je že skoraj "poloklep". Je vsaj tisto kaj boljše?

Drugače se oproščam ker to reč sprašujem v tej temi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komentar je padal na višjo hitrost zaradi šipice, sam vozim XJR in imam šipico od Kappe, enih 8 cm je višja od števcev, zrak pa preusmeri stran od telesa v čelado. Poloklep je boljša varianta vendar pa po mojem z poloklepom pokvariš čisto linijo naked motocikla in mu vzameš identiteto.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hočem vam povedat, da izumljate toplo vodo, priznam nad 140 je bučno, nemirno, piha v glavnem čutite fiziko - naravo nič takega, malo vrat napnite pa bo. Drugače pa pozdravljam motorje tipa CBF500, ER500 :OK:  in kaj je še takšnega, ker za relativno majhen denar odrežejo ogromen kos motoristične potice ki je v slast vsem motoristom (tako začetnikom kot povratnikom ali pa tistim ki vedo da močnejši motor zelo malokrat rabijo).

Podobno, kot če bi se folk čudil na biciklu "joj, malo mi lasje migajo pri hitrosti 20 km/h" ;)

Kaj šele pri 250 km/h na nakedu - pure pleasure. boljše od fitnesa :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj šele pri 250 km/h na nakedu - pure pleasure. boljše od fitnesa :D

S tem se verjetno tolažiš, če se ti ne da na fitnes .)

P.S. Bajsi: Videl nekaj mopedov z pol oklepi od givija (caffe racer stil) in so bili kar luštni. Res vzame nekaj čara nakedu, vendar še vedno ni prehudo (kot klasični pol oklep), hkrati pa mu doda retro pridih (seveda je slednji stvar okusa).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, jst bi ga tud mel tega 500 kubičnga. Je čist dost za naše ceste. Sej se več kot 130 tako ali tako nebi smel nikjer peljat. :whistle:

P.S. Kako to, da ima omenjen motor 190 kg? Meni se to zdi velik glede na današnje materiale in tehniko. Bi pa lahko malo lažje motocikle delal nasplošno.

Popravljeno . Popravil Hornet
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil lani v Trzinu kjer prodajajo te motorje pa so rekli da so jih imeli kar nekaj in so jih tudi prodali tako da so bili motorji ze lansko leto dostopni tudi v Sloveniji. Podatki o hitrosti so pa razlicni in osebno sem zasledil podatke od 176 pa do 187 kmh. Ta tvoj ki govori o 200 kmh je najvisji. Kako pa je kaj z tresenjem krmila pri tej hitrosti pa nikjer ne pise: baje da so imeli nekateri hondini motorji (hornet) tezave pri visjih hitrostih s tresenjem krmila.. Sem si pa ogledal film o testu med motorjema Honda CB500 in Suzuki GS500 pa mislim da so se (kolikor razumem nemsko) na koncu odlocili za Hondo.  :OK:

Realno leti tam 180 km/h pa moigoče še par kilometrov zraven če ma veter v hrbet, z dvame pa 170 in nič več. Tamo od 120 dalje se začenja opažat pojemanje moči pri hitrih prehitevanjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

:headbang: :headbang: Dan!

Saj nimam kaj novega za povedat, edino jamram lahko, ker hočem kupiti rabljeno CBF 500 PA NI NOBENE NAPRODAJ GRRRRR!! :headbang: :wacko: :cry:

Tisto kar je na avtonetu, je ena karambolirana, ta drugo so mi pa pred nosom prodal :blink:

Jest pa dnar skup napraskala, vse čaka, pa nobenga takega motorja za kupit.

A se ga je kateri od vas, lastnikov, naveličal? Saj zdej že lahko prešaltate na kaj močnejšega, CBF pa prodate .... MENI :rolleyes: :kva2: :whistle: :wub:

PLLOOOOSSSSIIMMM ! Plačam še pir za zraven!

Pa-pa, se opravičujem za jamranje.

Zelonestrpnaindoklernebodrugelubicečistoiztiravržena Beti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, jst bi ga tud mel tega 500 kubičnga. Je čist dost...

P.S. Kako to, da ima omenjen motor 190 kg? Meni se to zdi velik glede na današnje materiale in tehniko...

... :grrr , definitivno priporočam 600 kubikov, ker je petstotka preprosto švoh, še posebej za dva. Cena šestotke je le malenkost višja. Tudi meni je bil motor pretežek za svoje zmogljivosti, kar kaže na tehnično zastarelost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!