Skoči na vsebino

Prikazovalniki prestave med voznjo


Priporočene objave

Objavljeno
Občutek, pa malo pozornosti ... pa ne potrebujem nobenega pomagala, da mi prestave šteje.

Ko na primer ruknem iz tretje v drugo, je čisto drugačen občutek in zvok, kot če prestavim iz četrte v tretjo. Navzgor pa je itak vseeno, do zadnje prestave, pa gremo.

Kako se časi spreminjajo, a ne da? Včasih je bilo kaj takega iluzorno sploh pomislit, danes pa so na nekaterih motorjih že skoraj kafe avtomati vgrajeni.

:rolleyes:

Ja Mutika. Moški smo bolj vizualni tipi, medtem ko ženske bol na čutnem področju blestite :whistle:

Objavljeno
kolk pa je bla cena pa kje si naroču?? hvala že vnaprej za odgovor!!! :worship:

nabavu sm ga u padovi na sejmu .... misl d je bil 58 eur

Objavljeno

A ta zadeva deluje na vseh motociklih, al sam na tistih, ki so spodaj napisani? A bi na ER6 to tut delovalo? A ma kdo izkušnje? :unsure:

Objavljeno

odvisno od načina vožnje ce to potrebujes

sem na enem m. imel, je bila 2 cist skurjena st. :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

Jaz imam prvič motor,ki kaže prestave in lahko rečen,da je kar uporabno,med prestavljanjem ne ampak,ko stojiš na mestu npr.na semaforju,vedno pogledam predno speljem,prej pa sem moral z nogo preverjat,pa tudi ,ko se peljem ležerno večkrat preverim,če je v šesti prej pa sem vedno hotel šenkrat šaltat. :OK:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Jaz imam prvič motor,ki kaže prestave in lahko rečen,da je kar uporabno,med prestavljanjem ne ampak,ko stojiš na mestu npr.na semaforju,vedno pogledam predno speljem,prej pa sem moral z nogo preverjat,pa tudi ,ko se peljem ležerno večkrat preverim,če je v šesti prej pa sem vedno hotel šenkrat šaltat. :OK:

To se men redno dogaja... vedno mi prehiter zmanjka prestav... zato bi na ER 6, to takoj namontiral...ampak tam piše, da je samo za ZX 10 & co. kar se KAW tiče... ne vem v čem je fora da je namenjeno samo za bolj divje zadeve? :krneki:

Objavljeno
Jaz imam prvič motor,ki kaže prestave in lahko rečen,da je kar uporabno,med prestavljanjem ne ampak,ko stojiš na mestu npr.na semaforju,vedno pogledam predno speljem,prej pa sem moral z nogo preverjat,pa tudi ,ko se peljem ležerno večkrat preverim,če je v šesti prej pa sem vedno hotel šenkrat šaltat. :OK:

Ja za po mestu pred semaforji je res cool, za furo pa ne rabš, sj slišš !

Objavljeno
Ja za po mestu pred semaforji je res cool, za furo pa ne rabš, sj slišš !

Za sportake res nerabiš,saj tudi časa nimaš te številke gledat edino kot praviš na mestu.Pri turing vožnji pa je to res vredu,pa ne zaradi šaltanja ampak,ko se pelješ po AC večkrat pogledaš ali imaš v šesti(najvišji)prestavi.Kajti pri bolj potovalnem motorju,ko npr. pelješ po AC 200 K/mh z 5-brzino imaš 7K o/min z 6-to pa 7,3K o/min in tu ni bistvene razlike v zvoku,da bi slišal. :hmm:

Objavljeno
To se men redno dogaja... vedno mi prehiter zmanjka prestav... zato bi na ER 6, to takoj namontiral...ampak tam piše, da je samo za ZX 10 & co. kar se KAW tiče... ne vem v čem je fora da je namenjeno samo za bolj divje zadeve? :krneki:

Fora je v tem, da je ta prikazovalnik prestave uporablja 'senzor' oz. stikalo, ki sporoča prestavo in je na nekaterih mopedih že tovarniško vgrajeno - morda ER6 tega pač nima in ta zadeva ne more delovati... Morda pa ER6 to ima, pa proizvajalec prikazovalnika tega ne ve. :hmm:

Obstajajo tudi 'univerzalni' prikazovalniki prestave, ki pa so malo bolj komplicirani in verjetno tudi dražji. Priklopijo se na merilec hitrosti in obratov, vgrajen čip pa glede na te podatke potem izračunava, v kateri prestavi je.

D.

Objavljeno
To se men redno dogaja... vedno mi prehiter zmanjka prestav... zato bi na ER 6, to takoj namontiral...ampak tam piše, da je samo za ZX 10 & co. kar se KAW tiče... ne vem v čem je fora da je namenjeno samo za bolj divje zadeve? :krneki:

Hm, ... a ER6 ni divja zadeva? :hmm: :whistle: :naughty:

Objavljeno
Fora je v tem, da je ta prikazovalnik prestave uporablja 'senzor' oz. stikalo, ki sporoča prestavo in je na nekaterih mopedih že tovarniško vgrajeno - morda ER6 tega pač nima in ta zadeva ne more delovati... Morda pa ER6 to ima, pa proizvajalec prikazovalnika tega ne ve. :hmm:

Obstajajo tudi 'univerzalni' prikazovalniki prestave, ki pa so malo bolj komplicirani in verjetno tudi dražji. Priklopijo se na merilec hitrosti in obratov, vgrajen čip pa glede na te podatke potem izračunava, v kateri prestavi je.

D.

Tale Starlane je en primer prikazovalca, ki deluje tako da šteje obrate, jih primerja s signalom hitrosti in se na osnovi predvnešenih razmerij odloča, v kateri prestavi je motor. Montira se na vsak motor, ki ima elektronske števce rpm in speed. Cena: 84 EUR, (sejem Padova 70 EUR).

:naughty: Tudi ER6 ni predivji motor zanj....

Objavljeno
Tale Starlane je en primer prikazovalca, ki deluje tako da šteje obrate, jih primerja s signalom hitrosti in se na osnovi predvnešenih razmerij odloča, v kateri prestavi je motor. Montira se na vsak motor, ki ima elektronske števce rpm in speed. Cena: 84 EUR, (sejem Padova 70 EUR).

:naughty: Tudi ER6 ni predivji motor zanj....

Hja, ampak na ER 6F (klasični števci) pa zgleda ne gre...

UNIVERSAL INSTALLATION ON VEHICLES WITH ELECTRONIC TACHO AND SPEED SIGNALS. :headbang:

...pa za 70 E bom raj še mal z nogo tipal v kateri prestavi vozim... :closedeyes:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Imam namen naročit-kupit to zadevco,ker se velikokrat lovim v kateri prestavi imam :blush:

Zadeva pride 85€,zraven je treba prištet še poštnino,kar pa mislim,da ne bo nek strošek,sploh če je še kdo,ki bi to kupil, pa si delimo stroške poštnine,da je končni znesek čim manjši.

Če bi nas bilo več bi se morda dalo zmenit še za kak količinski popust :hmm:

http://www.starlane.com

Objavljeno
Imam namen naročit-kupit to zadevco,ker se velikokrat lovim v kateri prestavi imam :blush:

Zadeva pride 85€,zraven je treba prištet še poštnino,kar pa mislim,da ne bo nek strošek,sploh če je še kdo,ki bi to kupil, pa si delimo stroške poštnine,da je končni znesek čim manjši.

Če bi nas bilo več bi se morda dalo zmenit še za kak količinski popust :hmm:

http://www.starlane.com

kje si pa ti vidu to ceno

na njihovi strani je 70, na ebayu pa 69+ptt

Objavljeno
kje si pa ti vidu to ceno

na njihovi strani je 70, na ebayu pa 69+ptt

:blink:

Poslal so mi reply,da je cena z davkom,poštnino pa je treba še prištet :hmm:

Dej en link pls glede cen tega izdelka na ebay-u,ker jst nič ne najdem.

Objavljeno
:blink:

Poslal so mi reply,da je cena z davkom,poštnino pa je treba še prištet :hmm:

Dej en link pls glede cen tega izdelka na ebay-u,ker jst nič ne najdem.

poglej pod starlane.com in klikni na italjansk jezik tam je cenik

na e-bayu pa sam daš starlane magari www.ebay.it

pa poglej še gpcrono.com

imajo tud eno varianto sam je dražja

pa poglej tud navodila kr jst jih ne štekam prou preveč

www.starlane.com/manuals.htm

www.gpcrono.com

Objavljeno
Imam namen naročit-kupit to zadevco,ker se velikokrat lovim v kateri prestavi imam :blush:

Zadeva pride 85€,zraven je treba prištet še poštnino,kar pa mislim,da ne bo nek strošek,sploh če je še kdo,ki bi to kupil, pa si delimo stroške poštnine,da je končni znesek čim manjši.

Če bi nas bilo več bi se morda dalo zmenit še za kak količinski popust :hmm:

http://www.starlane.com

Jaz bi bil interesent, ampak če bi šlo za gear indicator, ki se ga priklopi na original gear stikalo, ne pa da ga je treba "naučit" na podlagi obratomerja in števca, da preračunava prestave.

Nekateri Kawasakiji in Suzukiji imajo že tovarniško vgrajen senzor, ki omogoča prikazovanje prestav, čeprav nimajo prikazovalnika. Vsak motor ima senzor, ki bere kdaj je menjalnik v nevtralni prestavi, da lahko posveti lučka. Pri novejših Kawasakijih in Suzukijih (tudi tistih, ki na armaturki nimajo prikazovalnika) je pa že tovarniško vgrajen senzor, ki polwg nevtralne zazna tudi ostale prestave. Za te motorje se dobi torej gear indicator, ki ga priklopiš direkt na tale senznor in je 100% točen in natančen, brez da ga navadiš pri koliko rpm in kateri hitrosti je določena prestava in nima te pomankljivosti, da lahko pri ustavljanju s sklopko in nižanju prestav gear indicator ostane v višji prestavi, dokler motorja spet ne zavrtiš do določenega št rpm, da lahko preračuna prestavo.

Objavljeno

Js tut nekaj takega že dalj časa iščem...

Louis in Hein-gericke katalog tega ne ponujata.

Samo ne rabim nobene dodatne funkcije gor razen prikaza prestave.

Objavljeno
Jaz bi bil interesent, ampak če bi šlo za gear indicator, ki se ga priklopi na original gear stikalo, ne pa da ga je treba "naučit" na podlagi obratomerja in števca, da preračunava prestave.

Nekateri Kawasakiji in Suzukiji imajo že tovarniško vgrajen senzor, ki omogoča prikazovanje prestav, čeprav nimajo prikazovalnika. Vsak motor ima senzor, ki bere kdaj je menjalnik v nevtralni prestavi, da lahko posveti lučka. Pri novejših Kawasakijih in Suzukijih (tudi tistih, ki na armaturki nimajo prikazovalnika) je pa že tovarniško vgrajen senzor, ki polwg nevtralne zazna tudi ostale prestave. Za te motorje se dobi torej gear indicator, ki ga priklopiš direkt na tale senznor in je 100% točen in natančen, brez da ga navadiš pri koliko rpm in kateri hitrosti je določena prestava in nima te pomankljivosti, da lahko pri ustavljanju s sklopko in nižanju prestav gear indicator ostane v višji prestavi, dokler motorja spet ne zavrtiš do določenega št rpm, da lahko preračuna prestavo.

What makes it unique is the gear update speed , such a feature, of fundamental value, is the

real problem of the most common devices that reach a delay sometimes higher than a second.?

Glede na tole ga pomojem ni potrebno "učit",ali pač?? :hmm:

Če ga kdo ima (Starlane indicator),naj se prosim javi pa pove iz prve roke,thnx.

Objavljeno

Vse indikatorje, ki se priklopijo na digitalni obratomer in števec je potrebno naučit, da izračunajo prestavo glede na razmerje med obrati, ki jih ima mašina v določenem trenutku in takratno hitrostjo. To je edini način, da pač indikator prepozna prestavo. Mogoče so ti indikatorji različni za vsak model oziroma za vsak motor že tovarniško prednastavljeni. Ponavadi pa je podobne produkte potrebno naučit, pri toliko rpm, taka hitrost v tej prestavi, itd..

Kot pa sem že omenil imajo nekateri novejši Kawasakiji in Suzukiji že tovarniško na senzorju v menjalniku poleg fukncije, da prepoznajo ler, možnost prepoznanja tudi ostalih prestav. In vem, da se za te motorje dobi gear indikatorje, ki jih ni potrebno sploh priklapljat na števec in obratomer, ampak direkt na tale senzor, ki daje signal za ler in so 100% natančno prikazane vse prestave, glede na pozicijo v kateri je menjalnik, neodvisno od vse ostale elektronike :) Bi moral ponajt, ena dva proizvajalca ponujata to..

Objavljeno
Vse indikatorje, ki se priklopijo na digitalni obratomer in števec je potrebno naučit, da izračunajo prestavo glede na razmerje med obrati, ki jih ima mašina v določenem trenutku in takratno hitrostjo. To je edini način, da pač indikator prepozna prestavo. Mogoče so ti indikatorji različni za vsak model oziroma za vsak motor že tovarniško prednastavljeni. Ponavadi pa je podobne produkte potrebno naučit, pri toliko rpm, taka hitrost v tej prestavi, itd..

Kot pa sem že omenil imajo nekateri novejši Kawasakiji in Suzukiji že tovarniško na senzorju v menjalniku poleg fukncije, da prepoznajo ler, možnost prepoznanja tudi ostalih prestav. In vem, da se za te motorje dobi gear indikatorje, ki jih ni potrebno sploh priklapljat na števec in obratomer, ampak direkt na tale senzor, ki daje signal za ler in so 100% natančno prikazane vse prestave, glede na pozicijo v kateri je menjalnik, neodvisno od vse ostale elektronike :) Bi moral ponajt, ena dva proizvajalca ponujata to..

mal je to brez veze

če je tko bi si rajš omislu nekaj tazga , je po mojem bol pametno

ker obratomer je slabo viden kadar ga goniš

www.pzracing.it/webUK/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=6

Objavljeno
mal je to brez veze

če je tko bi si rajš omislu nekaj tazga , je po mojem bol pametno

ker obratomer je slabo viden kadar ga goniš

www.pzracing.it/webUK/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=6

Hmm.. Ne vem kako si me razumel, ampak vidnost obratomera nima nič s prikazovalnikom prestav. Prikazovalnik se samo priklopi na obratomer in števec, da lahko na podlagi podatkov o vrtljajih in hitrosti sproti preračunava v kateri prestavi je motor. Prikazovalnik je pa še vedno samo displejček s št. prestave.

To sicer ni napačna rešitev za motorje, ki pač tovarniško nimajo senzorja, ki prepozna vse prestave. Pri motorjih, ki pa to imajo, pa imam raje to varianto, ker je prikaz prestave vezan direktno na mehansko pozicijo menjalnika, ne na kombinacijo vrtljaji/hitrost in se prestave pravilno prikazujejo tudi, če npr. v 6 stisneš sklopko, da boš ustavil in medtem pretikaš navzdol. Medtem ko prikazovalniki vezani na obratomer in števec takrat zamznejo, dokler se motor spet ne zavrti.

Drugače pa en in drug prikazovalnik opravi svoje delo, tako da tudi tile so verjetno čisto super :) Ker pa sam pač imam to funkcijo na motorju, bi raje našel prikazovalnik, ki jo uporabi :)

Objavljeno

Je priklop tiste mapping funkcije nujen, kej veš? Jaz bi rad samo preprost prikazovalnik, ki se priklopi na original senzor in to je to. Za mapping je drugo leto v planu power commander in ne maram raznih cheap približkov :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!