bmwslo Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Občutek, pa malo pozornosti ... pa ne potrebujem nobenega pomagala, da mi prestave šteje.Ko na primer ruknem iz tretje v drugo, je čisto drugačen občutek in zvok, kot če prestavim iz četrte v tretjo. Navzgor pa je itak vseeno, do zadnje prestave, pa gremo. Kako se časi spreminjajo, a ne da? Včasih je bilo kaj takega iluzorno sploh pomislit, danes pa so na nekaterih motorjih že skoraj kafe avtomati vgrajeni. :rolleyes: Ja Mutika. Moški smo bolj vizualni tipi, medtem ko ženske bol na čutnem področju blestite :whistle:
Jeger Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 kolk pa je bla cena pa kje si naroču?? hvala že vnaprej za odgovor!!! :worship: nabavu sm ga u padovi na sejmu .... misl d je bil 58 eur
ferek Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 A ta zadeva deluje na vseh motociklih, al sam na tistih, ki so spodaj napisani? A bi na ER6 to tut delovalo? A ma kdo izkušnje? :unsure:
stuhec Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 odvisno od načina vožnje ce to potrebujes sem na enem m. imel, je bila 2 cist skurjena st. :rolleyes:
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 (popravljeno) Jaz imam prvič motor,ki kaže prestave in lahko rečen,da je kar uporabno,med prestavljanjem ne ampak,ko stojiš na mestu npr.na semaforju,vedno pogledam predno speljem,prej pa sem moral z nogo preverjat,pa tudi ,ko se peljem ležerno večkrat preverim,če je v šesti prej pa sem vedno hotel šenkrat šaltat. :OK: Popravljeno Februar 11, 2008. Popravil Brumer
ferek Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Jaz imam prvič motor,ki kaže prestave in lahko rečen,da je kar uporabno,med prestavljanjem ne ampak,ko stojiš na mestu npr.na semaforju,vedno pogledam predno speljem,prej pa sem moral z nogo preverjat,pa tudi ,ko se peljem ležerno večkrat preverim,če je v šesti prej pa sem vedno hotel šenkrat šaltat. :OK: To se men redno dogaja... vedno mi prehiter zmanjka prestav... zato bi na ER 6, to takoj namontiral...ampak tam piše, da je samo za ZX 10 & co. kar se KAW tiče... ne vem v čem je fora da je namenjeno samo za bolj divje zadeve? :krneki:
SeBB Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Jaz imam prvič motor,ki kaže prestave in lahko rečen,da je kar uporabno,med prestavljanjem ne ampak,ko stojiš na mestu npr.na semaforju,vedno pogledam predno speljem,prej pa sem moral z nogo preverjat,pa tudi ,ko se peljem ležerno večkrat preverim,če je v šesti prej pa sem vedno hotel šenkrat šaltat. :OK: Ja za po mestu pred semaforji je res cool, za furo pa ne rabš, sj slišš !
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Ja za po mestu pred semaforji je res cool, za furo pa ne rabš, sj slišš ! Za sportake res nerabiš,saj tudi časa nimaš te številke gledat edino kot praviš na mestu.Pri turing vožnji pa je to res vredu,pa ne zaradi šaltanja ampak,ko se pelješ po AC večkrat pogledaš ali imaš v šesti(najvišji)prestavi.Kajti pri bolj potovalnem motorju,ko npr. pelješ po AC 200 K/mh z 5-brzino imaš 7K o/min z 6-to pa 7,3K o/min in tu ni bistvene razlike v zvoku,da bi slišal. :hmm:
danci1973 Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 To se men redno dogaja... vedno mi prehiter zmanjka prestav... zato bi na ER 6, to takoj namontiral...ampak tam piše, da je samo za ZX 10 & co. kar se KAW tiče... ne vem v čem je fora da je namenjeno samo za bolj divje zadeve? :krneki: Fora je v tem, da je ta prikazovalnik prestave uporablja 'senzor' oz. stikalo, ki sporoča prestavo in je na nekaterih mopedih že tovarniško vgrajeno - morda ER6 tega pač nima in ta zadeva ne more delovati... Morda pa ER6 to ima, pa proizvajalec prikazovalnika tega ne ve. :hmm: Obstajajo tudi 'univerzalni' prikazovalniki prestave, ki pa so malo bolj komplicirani in verjetno tudi dražji. Priklopijo se na merilec hitrosti in obratov, vgrajen čip pa glede na te podatke potem izračunava, v kateri prestavi je. D.
Mutika Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 To se men redno dogaja... vedno mi prehiter zmanjka prestav... zato bi na ER 6, to takoj namontiral...ampak tam piše, da je samo za ZX 10 & co. kar se KAW tiče... ne vem v čem je fora da je namenjeno samo za bolj divje zadeve? :krneki: Hm, ... a ER6 ni divja zadeva? :hmm: :whistle: :naughty:
Gamma Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Fora je v tem, da je ta prikazovalnik prestave uporablja 'senzor' oz. stikalo, ki sporoča prestavo in je na nekaterih mopedih že tovarniško vgrajeno - morda ER6 tega pač nima in ta zadeva ne more delovati... Morda pa ER6 to ima, pa proizvajalec prikazovalnika tega ne ve. :hmm: Obstajajo tudi 'univerzalni' prikazovalniki prestave, ki pa so malo bolj komplicirani in verjetno tudi dražji. Priklopijo se na merilec hitrosti in obratov, vgrajen čip pa glede na te podatke potem izračunava, v kateri prestavi je. D. Tale Starlane je en primer prikazovalca, ki deluje tako da šteje obrate, jih primerja s signalom hitrosti in se na osnovi predvnešenih razmerij odloča, v kateri prestavi je motor. Montira se na vsak motor, ki ima elektronske števce rpm in speed. Cena: 84 EUR, (sejem Padova 70 EUR). :naughty: Tudi ER6 ni predivji motor zanj....
ferek Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Tale Starlane je en primer prikazovalca, ki deluje tako da šteje obrate, jih primerja s signalom hitrosti in se na osnovi predvnešenih razmerij odloča, v kateri prestavi je motor. Montira se na vsak motor, ki ima elektronske števce rpm in speed. Cena: 84 EUR, (sejem Padova 70 EUR). :naughty: Tudi ER6 ni predivji motor zanj.... Hja, ampak na ER 6F (klasični števci) pa zgleda ne gre... UNIVERSAL INSTALLATION ON VEHICLES WITH ELECTRONIC TACHO AND SPEED SIGNALS. :headbang: ...pa za 70 E bom raj še mal z nogo tipal v kateri prestavi vozim... :closedeyes:
val7 Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 evo še par linkov do indikatorjev in ostalga vsi so pa italjanski http://www.gpt.it/gear%203000%20series%20english.htm http://www.starlane.com/en_engear_engaged_...shift_light.htm http://www.pzracing.it/eng/geartronic.html http://www.gpcrono.it/ http://www.pzracing.it/eng/lightronic.html ogrevam se za eno izmed zadnjih dveh lp
Hytech Objavljeno Maj 12, 2008 Opozori Objavljeno Maj 12, 2008 Imam namen naročit-kupit to zadevco,ker se velikokrat lovim v kateri prestavi imam :blush: Zadeva pride 85€,zraven je treba prištet še poštnino,kar pa mislim,da ne bo nek strošek,sploh če je še kdo,ki bi to kupil, pa si delimo stroške poštnine,da je končni znesek čim manjši. Če bi nas bilo več bi se morda dalo zmenit še za kak količinski popust :hmm: http://www.starlane.com
val7 Objavljeno Maj 12, 2008 Opozori Objavljeno Maj 12, 2008 Imam namen naročit-kupit to zadevco,ker se velikokrat lovim v kateri prestavi imam :blush: Zadeva pride 85€,zraven je treba prištet še poštnino,kar pa mislim,da ne bo nek strošek,sploh če je še kdo,ki bi to kupil, pa si delimo stroške poštnine,da je končni znesek čim manjši. Če bi nas bilo več bi se morda dalo zmenit še za kak količinski popust :hmm: http://www.starlane.com kje si pa ti vidu to ceno na njihovi strani je 70, na ebayu pa 69+ptt
Hytech Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 kje si pa ti vidu to cenona njihovi strani je 70, na ebayu pa 69+ptt :blink: Poslal so mi reply,da je cena z davkom,poštnino pa je treba še prištet :hmm: Dej en link pls glede cen tega izdelka na ebay-u,ker jst nič ne najdem.
val7 Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 :blink: Poslal so mi reply,da je cena z davkom,poštnino pa je treba še prištet :hmm: Dej en link pls glede cen tega izdelka na ebay-u,ker jst nič ne najdem. poglej pod starlane.com in klikni na italjansk jezik tam je cenik na e-bayu pa sam daš starlane magari www.ebay.it pa poglej še gpcrono.com imajo tud eno varianto sam je dražja pa poglej tud navodila kr jst jih ne štekam prou preveč www.starlane.com/manuals.htm www.gpcrono.com
Jure Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 Imam namen naročit-kupit to zadevco,ker se velikokrat lovim v kateri prestavi imam :blush: Zadeva pride 85€,zraven je treba prištet še poštnino,kar pa mislim,da ne bo nek strošek,sploh če je še kdo,ki bi to kupil, pa si delimo stroške poštnine,da je končni znesek čim manjši. Če bi nas bilo več bi se morda dalo zmenit še za kak količinski popust :hmm: http://www.starlane.com Jaz bi bil interesent, ampak če bi šlo za gear indicator, ki se ga priklopi na original gear stikalo, ne pa da ga je treba "naučit" na podlagi obratomerja in števca, da preračunava prestave. Nekateri Kawasakiji in Suzukiji imajo že tovarniško vgrajen senzor, ki omogoča prikazovanje prestav, čeprav nimajo prikazovalnika. Vsak motor ima senzor, ki bere kdaj je menjalnik v nevtralni prestavi, da lahko posveti lučka. Pri novejših Kawasakijih in Suzukijih (tudi tistih, ki na armaturki nimajo prikazovalnika) je pa že tovarniško vgrajen senzor, ki polwg nevtralne zazna tudi ostale prestave. Za te motorje se dobi torej gear indicator, ki ga priklopiš direkt na tale senznor in je 100% točen in natančen, brez da ga navadiš pri koliko rpm in kateri hitrosti je določena prestava in nima te pomankljivosti, da lahko pri ustavljanju s sklopko in nižanju prestav gear indicator ostane v višji prestavi, dokler motorja spet ne zavrtiš do določenega št rpm, da lahko preračuna prestavo.
Ni3ous Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 Js tut nekaj takega že dalj časa iščem... Louis in Hein-gericke katalog tega ne ponujata. Samo ne rabim nobene dodatne funkcije gor razen prikaza prestave.
Hytech Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 Jaz bi bil interesent, ampak če bi šlo za gear indicator, ki se ga priklopi na original gear stikalo, ne pa da ga je treba "naučit" na podlagi obratomerja in števca, da preračunava prestave. Nekateri Kawasakiji in Suzukiji imajo že tovarniško vgrajen senzor, ki omogoča prikazovanje prestav, čeprav nimajo prikazovalnika. Vsak motor ima senzor, ki bere kdaj je menjalnik v nevtralni prestavi, da lahko posveti lučka. Pri novejših Kawasakijih in Suzukijih (tudi tistih, ki na armaturki nimajo prikazovalnika) je pa že tovarniško vgrajen senzor, ki polwg nevtralne zazna tudi ostale prestave. Za te motorje se dobi torej gear indicator, ki ga priklopiš direkt na tale senznor in je 100% točen in natančen, brez da ga navadiš pri koliko rpm in kateri hitrosti je določena prestava in nima te pomankljivosti, da lahko pri ustavljanju s sklopko in nižanju prestav gear indicator ostane v višji prestavi, dokler motorja spet ne zavrtiš do določenega št rpm, da lahko preračuna prestavo. What makes it unique is the gear update speed , such a feature, of fundamental value, is the real problem of the most common devices that reach a delay sometimes higher than a second.? Glede na tole ga pomojem ni potrebno "učit",ali pač?? :hmm: Če ga kdo ima (Starlane indicator),naj se prosim javi pa pove iz prve roke,thnx.
Jure Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 Vse indikatorje, ki se priklopijo na digitalni obratomer in števec je potrebno naučit, da izračunajo prestavo glede na razmerje med obrati, ki jih ima mašina v določenem trenutku in takratno hitrostjo. To je edini način, da pač indikator prepozna prestavo. Mogoče so ti indikatorji različni za vsak model oziroma za vsak motor že tovarniško prednastavljeni. Ponavadi pa je podobne produkte potrebno naučit, pri toliko rpm, taka hitrost v tej prestavi, itd.. Kot pa sem že omenil imajo nekateri novejši Kawasakiji in Suzukiji že tovarniško na senzorju v menjalniku poleg fukncije, da prepoznajo ler, možnost prepoznanja tudi ostalih prestav. In vem, da se za te motorje dobi gear indikatorje, ki jih ni potrebno sploh priklapljat na števec in obratomer, ampak direkt na tale senzor, ki daje signal za ler in so 100% natančno prikazane vse prestave, glede na pozicijo v kateri je menjalnik, neodvisno od vse ostale elektronike :) Bi moral ponajt, ena dva proizvajalca ponujata to..
val7 Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 Vse indikatorje, ki se priklopijo na digitalni obratomer in števec je potrebno naučit, da izračunajo prestavo glede na razmerje med obrati, ki jih ima mašina v določenem trenutku in takratno hitrostjo. To je edini način, da pač indikator prepozna prestavo. Mogoče so ti indikatorji različni za vsak model oziroma za vsak motor že tovarniško prednastavljeni. Ponavadi pa je podobne produkte potrebno naučit, pri toliko rpm, taka hitrost v tej prestavi, itd.. Kot pa sem že omenil imajo nekateri novejši Kawasakiji in Suzukiji že tovarniško na senzorju v menjalniku poleg fukncije, da prepoznajo ler, možnost prepoznanja tudi ostalih prestav. In vem, da se za te motorje dobi gear indikatorje, ki jih ni potrebno sploh priklapljat na števec in obratomer, ampak direkt na tale senzor, ki daje signal za ler in so 100% natančno prikazane vse prestave, glede na pozicijo v kateri je menjalnik, neodvisno od vse ostale elektronike :) Bi moral ponajt, ena dva proizvajalca ponujata to.. mal je to brez veze če je tko bi si rajš omislu nekaj tazga , je po mojem bol pametno ker obratomer je slabo viden kadar ga goniš www.pzracing.it/webUK/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=6
Jure Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 mal je to brez vezeče je tko bi si rajš omislu nekaj tazga , je po mojem bol pametno ker obratomer je slabo viden kadar ga goniš www.pzracing.it/webUK/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=6 Hmm.. Ne vem kako si me razumel, ampak vidnost obratomera nima nič s prikazovalnikom prestav. Prikazovalnik se samo priklopi na obratomer in števec, da lahko na podlagi podatkov o vrtljajih in hitrosti sproti preračunava v kateri prestavi je motor. Prikazovalnik je pa še vedno samo displejček s št. prestave. To sicer ni napačna rešitev za motorje, ki pač tovarniško nimajo senzorja, ki prepozna vse prestave. Pri motorjih, ki pa to imajo, pa imam raje to varianto, ker je prikaz prestave vezan direktno na mehansko pozicijo menjalnika, ne na kombinacijo vrtljaji/hitrost in se prestave pravilno prikazujejo tudi, če npr. v 6 stisneš sklopko, da boš ustavil in medtem pretikaš navzdol. Medtem ko prikazovalniki vezani na obratomer in števec takrat zamznejo, dokler se motor spet ne zavrti. Drugače pa en in drug prikazovalnik opravi svoje delo, tako da tudi tile so verjetno čisto super :) Ker pa sam pač imam to funkcijo na motorju, bi raje našel prikazovalnik, ki jo uporabi :)
tombgo Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 evo za suzukije in kawasakije... sam prklopiš gor na TRE in je, pa še mapping ti spremeni v 1-4 brzini http://www.gi-pro.net/ na ebayu se jih, da brez problema nabavt...
Jure Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Je priklop tiste mapping funkcije nujen, kej veš? Jaz bi rad samo preprost prikazovalnik, ki se priklopi na original senzor in to je to. Za mapping je drugo leto v planu power commander in ne maram raznih cheap približkov :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se