Jump to content

Continental gume


Recommended Posts

Do sedaj sem zvozil 6 ali 7 setov TA2 in 2 seta TKC70.

Pri meni sta imeli TA2 in TKC70 približno enako kilometrino. Mi pa TKC70 na asfaltu ni bila všeč zaradi glasnosti. Na splošno je oprijem praktično enak, pri globokih nagibih pa TKC70 deluje nekoliko bolj "čigumasto". Se pozna, da je manj materiala na račun širših zarez. .

Na makadamu ni posebne razlike, v blato pa (v glavnem :smoke:) ne rinem. Da pa bi jo spuščal pod 2 bara, da bi zablestela v polnem sijaju, pa mi pri tej težki kravi tudi ne pride na misel. Še posebej ne kje daleč od doma...

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • Replies 748
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maus

    66

  • krucymucy

    33

  • Wakasaki

    25

  • DAMI34

    25

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo, malo za spremembo, druge gume. Sedaj lahko pride sneg!

Isti si kot vegani. Sam da ti za pnevmatike tezis, oni pa za malancane.

Mmm ... 

Posted Images

pred 16 urami, thumper pravi:

tkc slednja je pri bomagu uradno 27e dražja.. naredi 27% več? dvomim..

255994736_received_8227416448967373.thumb.jpeg.8c478e4861a5cf67e6a1d0909a787b85.jpeg

Če voziš bolj razigrano, tkc70 pobere robove prej kot ta2. Če ti pa običajno pobere sredino, bi najbrž izvlekel iz nje več km.

Še za orientacijo, pri našem vulkanizerju je skupaj z montažo cena kompleta za 10€ višja kot na zgornjem ceniku.

Link to post
Share on other sites
pred 17 urami, thumper pravi:

ni mi jasno odkod tkc70 boljši grip na mokrem - glede na zareze v gumi ima ta2 preko sredine tkc70 pa ima sredino polno.. a ni polna sredina slabša pri vožnji na mokri podlagi kot zarezana  ? ok - kakorkoli moje mnenje po drugi ta2 in nobeni tkc70 -  tkc slednja je pri bomagu uradno 27e dražja.. naredi 27% več? dvomim.. .. http://conti-moto.si/motorji/off-road-enduro/tkc-70.html

ker zareze igrajo tako malo vlogo, saj je kontaktna površina izredno mala za akvaplaning. Oprijem na mokrem bolj igra zmes gume. Zareze se pa hudičevo poznajo na pesku, šodru itd..

Link to post
Share on other sites
LunaticFringe
pred 17 urami, thumper pravi:

 tkc slednja je pri bomagu uradno 27e dražja.. naredi 27% več? 

Saj ni 27% dražja... 😝

Edited by LunaticFringe
Link to post
Share on other sites
pred 21 minutami, MiNa pravi:

Si "ziher? poglej še ostale proivajalce.

Vsi proizvajalci imajo na "dežnih" gumah skoraj enak profil (to narekuje fizika). Vendar je to kar mi vozimo po cestah na naših motorjih en VELIK kompromis....

 

aham (reklama kaj pa drugega)  Sem ziher, naležna površina je tok mala, da itak ne voziš skoz po kanalu in so tisti kanali kot jih ima povprečna guma več kot dovolj. Še z vsako gumo sem 130 ali več žgal po dežju po ac. pa nobena nima kanala kot tale iz tvojega linka.

Dežne gume so sicer bolj nasekljane, je pa to zlo moteče po suhem kot pa kaka grozna korist.

Poznam kup dežnih, nekaj sem jih tudi vozil in nekatere so naravnost odlične na mokrem, ma ne zaradi profila. Angel GT a ma kanale vzdolžno?

OHJin0MEg13M.jpg.f982c6baab7c30d46b1c32b51b7e49aa.jpg

Conti RA2 evo

moto_pnevmatike_continental_120_70zr17__58w__road_attack_2_evo_tl_front_m_c_LMk104684.jpg.63aece9beabe6e21eb004c8576deb153.jpg

Vse so dobre za dež, koneckoncev tudi ToF

Aja, pa tale čvek je bolj za splošno.

Mišelin it tvojega linka pa:

MotoGP profil 

Vozi jo po suhem po jadranki pri 40C v dvoje :P

 

 

Link to post
Share on other sites

naj bi imele označeno, da je tudi mokri oprijem kot ima navedeno tudi pri CSA4 :huh: 

pa še čili .. mau pekoče perutničke :P 

conti_sportattack_4_-_slika_za_internet.jpg

p.s.

ne ni na splošno .. tukaj se pogovarjamo o Continental-u  :ras: 

Edited by maus
Link to post
Share on other sites

Saj sem napisal (fizika) narekuje kanale še posebej če je potrebna hitrost na mokrem(dirke). Tista guma iz povezave najbž ni homologirana za cesto, kot niso tiste za po suhem?

Mi vozimo pa kompromise. Na cestah naj nebi dirkali :naughty:.

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

Aja, pa tale čvek je bolj za splošno.

Se razume.

 

Edited by MiNa
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 3 minutami, MiNa pravi:

Saj sem napisal (fizika) narekuje kanale še posebej če je potrebna hitrost na mokrem(dirke) tista guma iz povezave najbž ni homologirana za cesto, kot niso tiste za po suhem? Se pa take gume po suhem salamensko grejejo (spet fizika)...

Mi vozimo pa kompromise. Na cestah naj nebi dirkali :naughty:.

Se razume.

 

ma jest sem Thumpiju odgovarjal na konkretno vprašanje o Continentalkah veš :P

Ker drugač bi bila vsaka kramparca fenomenalna za mokro ..not..

Seveda vozimo kompromise, zato nisem o moto gp razpredal, kjer gre 200 km/h po mokrem in rabi fantastično odvodnjavanje, ampak o kompromisih na cesti., kjer je nekaj kanalov že dovolj.

RA2 ima enak profil kot , RA2evo , ki naj bi bila boljša za dž. Ni sprememb profila, je sprememba v zmesi, ki očitno bolje lima.

Link to post
Share on other sites
pred 8 urami, 3nity pravi:

255994736_received_8227416448967373.thumb.jpeg.8c478e4861a5cf67e6a1d0909a787b85.jpeg

Če voziš bolj razigrano, tkc70 pobere robove prej kot ta2. Če ti pa običajno pobere sredino, bi najbrž izvlekel iz nje več km.

Še za orientacijo, pri našem vulkanizerju je skupaj z montažo cena kompleta za 10€ višja kot na zgornjem ceniku.

komentiral sem zadnjo gumo 130 / 80 17 katero vozim.. 27% je dražja tkc 70 od ta2.. 

podaj mi komplet ta2 in tkc70   100/90-18 in 130/80.17..  to pač vozim..in ne ne moreš ker jih ni..

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

ker zareze igrajo tako malo vlogo, saj je kontaktna površina izredno mala za akvaplaning. Oprijem na mokrem bolj igra zmes gume. Zareze se pa hudičevo poznajo na pesku, šodru itd..

dej ne seri .. točno vem kako se obnaša bridgestone-ka na goldi po 15cm vode.. in kako sem vozil avon roadrider spredaj in ta2 zadaj po klancu na obvoznici čez bakarac  po burji, kolesnicah  in 5cm vode pa mavrico od olja povrh vode..

pred 7 urami, LunaticFringe pravi:

Saj ni 27% dražja... 😝

zadnja 130/80-17 je.. ta2 - 89,51e   , tkc70 - 106,63e .. res je  - 19% ..

pred 6 urami, Joker pravi:

Drži guma, ne zareze. Zareze so za odvajanje vode!

in če jih ni in ni odvajanja vode? je aquaplaning.. simpl ane.. tkc70 nima povezanih kanalo temveč polno sredino, grip na conti strani je po moje mišljen v nagibu.. ne naravnost kjer so hitrosti višje in večja računska možnost aquaplaninga..

Link to post
Share on other sites
pred 11 urami, thumper pravi:

 

dej ne seri .. točno vem kako se obnaša bridgestone-ka na goldi po 15cm vode.. in kako sem vozil avon roadrider spredaj in ta2 zadaj po klancu na obvoznici čez bakarac  po burji, kolesnicah  in 5cm vode pa mavrico od olja povrh vode..

zadnja 130/80-17 je.. ta2 - 89,51e   , tkc70 - 106,63e .. res je  - 19% ..

in če jih ni in ni odvajanja vode? je aquaplaning.. simpl ane.. tkc70 nima povezanih kanalo temveč polno sredino, grip na conti strani je po moje mišljen v nagibu.. ne naravnost kjer so hitrosti višje in večja računska možnost aquaplaninga..

ne serem, ker vem. Pa 15cm vode je kr velik, sam za info.

Grip je grip, kako oni zračunajo / ocenjujejo je njihov problem

Večino oprijema v mokrem in spolzkem (ne 15cm vode) rešujejo z:

siliko, polimeri itd podobnimi vesoljskimi materiali, ne pa s povečanjem kanalov. To kar je narezano je očitno dovolj. Kar pa ne pomeni, da trdim, da ima slick guma enak oprijem v mokrem.

In tak kot Mina piše, kanalov mora biti ravno dovolj, da fizika omogoči vodi, da se izpodrine in guma ne zaplava (kar pa je samo en del oprijema v mokrem), da in da so gume pač kompromis, med obrabo, suho cesto, mokro cesto, mrazom vročino..

poglej na tej strani slike:

https://www.continental-tires.com/motorcycle

Link to post
Share on other sites
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

siliko, polimeri itd podobnimi vesoljskimi materiali, ne pa s povečanjem kanalov. To kar je narezano je očitno dovolj. Kar pa ne pomeni, da trdim, da ima slick guma enak oprijem v mokrem.

In tak kot Mina piše, kanalov mora biti ravno dovolj, da fizika omogoči vodi, da se izpodrine in guma ne zaplava (kar pa je samo en del oprijema v mokrem), da in da so gume pač kompromis, med obrabo, suho cesto, mokro cesto, mrazom vročino..

poglej na tej strani slike:

https://www.continental-tires.com/motorcycle

Sj pravim, da so Coninental pnevmatike najboljše na svetu in bližnji okolici .. :huh: 

Link to post
Share on other sites
pred 20 minutami, maus pravi:

Sj pravim, da so Coninental pnevmatike najboljše na svetu in bližnji okolici .. :huh: 

pa še Nemške so (običajno) :P

 

Link to post
Share on other sites
pred 12 urami, thumper pravi:

dej ne seri .. točno vem kako se obnaša bridgestone-ka na goldi po 15cm vode

Točno tako, kot slick. 15 cm vode ne odvede noben kanal!

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, Joker pravi:

Točno tako, kot slick. 15 cm vode ne odvede noben kanal!

naravnost je bilo pri 30-35 na uro v redu .. potem mi je dvakrat odneslo prednjo ko je bil ovinek pa najprej nisem vedel zakaj..ko sem seštel avtobusno postajo in zdrs sem pogruntal , da je bil prehod za pešce..

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Conti Sport Attack 4

3,555km update.

-2,4mm profila

Pnevmatika je odlicna, bom se kupil in nehal srat z ostalimi znamkami.

Kot kaze, ce bom se naprej lepo vozil, bo zdrzala 7.000km.

Edited by krucymucy
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 3 minutami, krucymucy pravi:

Conti Sport Attack 4

3,555km update.

-2,4mm profila

Pnevmatika je odlicna, bom se kupil in nehal srat z ostalimi znamkami.

Kot kaze, ce bom se naprej lepo vozil, bo zdrzala 7.000km.

CSA4 imam že 7.000 ... še za ene 2.000 bo ;) (zadnja ... prednja pe več kot pol)

 

Link to post
Share on other sites

A jo kotalis? Ker meni trobijo pa me prehitevajo, ker tako pocasi pospesujem.

Kaksen tlak imas spredaj/zadaj? Pa prednja slabse zgleda kot zadnja pri meni.

Link to post
Share on other sites
pred 8 minutami, krucymucy pravi:

A jo kotalis? Ker meni trobijo pa me prehitevajo, ker tako pocasi pospesujem.

Kaksen tlak imas spredaj/zadaj? Pa prednja slabse zgleda kot zadnja pri meni.

se vozim po omejitvah ... letos sem samo parkrat potegnu s koleni ... vsa elektronika na ON ...

kokr se sponim ... cca 3 x 299 za 5 sekund, cca 10 x 250 za 10 sekund (p.s. to je dovoljeno .. če je več sekund, je kaznivo)

2,5 - 2,9 tlak ... 

tojeto :huh: 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

spacer.pngSem dal gor Road Attack 3 za Kurven Eldorado: vozimo izkljucno prelaze in po 800 km ke stanje tako, me prav zanima kolk bo zdrzale, je pa ne bom sparal pa da vidimo ce je bo se kaj ostalo ko pridem domov 

22A2BE53-00A2-4EA6-A68E-93F80A0E984D.jpeg

89B0B4ED-1827-4C4D-A7CC-4DF2AC969BF5.jpeg

Edited by Loba
  • Like 3
Link to post
Share on other sites

CSA4 5.670km update. 

Prednja je proti koncu, zadnja pa tudi.

Do ene 6.500km bo slo se. Malenkost vec kot Mitas sportforce, isto kot Power RS. 

Na Großglockner-Hochalpenstraße tudi ta ne drzi, tako da lani ocitno ni bil problem v michelinkah. Sem imel dva supermoto vlozka med vzponom, potem sem pa nehal. 

So pa conti sport attack 4 nedvomno boljse od recimo michelin power RS za vozit. 

Bom se kupil, ampak bo treba se kaj drugega probat. M9RR? 

 

Link to post
Share on other sites

Odločam se za nakup  Road Attack 3 za BMW F 850 GSA sedaj pa katera bo prava za mojga slona GT ali CR?

Vožnja predvsem asfalt obtežitev brez kovčkov in brez sopotnika. Pa da drži v ovinkih 😁

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, kiowa pravi:

Odločam se za nakup  Road Attack 3 za BMW F 850 GSA sedaj pa katera bo prava za mojga slona GT ali CR?

Pa si prepričan, da se dobi 21 colski Road Attack?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!