Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Ob 20. 11. 2020 ob 14:58, Grut pravi:

Kveščn for MR.Mausa...

Dej mi bruhn pa puvej,aj velka razlika med CSA3 in CSA4,če sploh je ...kva pa CSA2???

hvala za odgovor...

CSA 3 je grda k želežničar, CSA4 je mal lepša, CSA 2 je pa sploh lepa ...

kar se mene tiče se gume (vse tri) peljejo enako pri enaki hitrosti ... ne opazim prav velkih razlik ... CSA4 sem letos nataknil in nisem Jadranke odpelju, ampak drži k ps ... karkol natakneš je isti šmorn .. jaz sem naredil s CSA4 cca 9000 km umirjene vožnje .. pa še bi bilo za kakšn 1000, pol sem pa zamenjal, ker sem pričakoval lepo jesen, pol so pa občine zaprli in nisem več testiru .. skratka, karkol natakneš od CSA je dobro...

z vsemi se da tud po kolenu peljat :P 

p.s.

drugič me moraš citirat, da me opozori ;) 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 3 minutami, maus pravi:

CSA 3 je grda k želežničar, CSA4 je mal lepša, CSA 2 je pa sploh lepa ...

kar se mene tiče se gume (vse tri) peljejo enako pri enaki hitrosti ... ne opazim prav velkih razlik ... CSA4 sem letos nataknil in nisem Jadranke odpelju, ampak drži k ps ... karkol natakneš je isti šmorn .. jaz sem naredil s CSA4 cca 9000 km umirjene vožnje .. pa še bi bilo za kakšn 1000, pol sem pa zamenjal, ker sem pričakoval lepo jesen, pol so pa občine zaprli in nisem več testiru .. skratka, karkol natakneš od CSA je dobro...

z vsemi se da tud po kolenu peljat :P 

p.s.

drugič me moraš citirat, da me opozori ;) 

najlepša hvala za odgovor 

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

CSA4 so na koncu, 8200km kar je nad vsemi pricakovanji.

S tem da zadnje je se nekaj ostalo, prednja je sla prej.

Objavljeno

Ja valda?! Na tracerju? Iz DR3 nikoli ne iztisnem toliko ? im interested

Objavljeno
6 hours ago, mladench said:

Ja valda?! Na tracerju? Iz DR3 nikoli ne iztisnem toliko ? im interested

Jp. Za primerjavo, originalne D222 7.300km, sportforce 5.700km, michelin power RS+ 6.300km. 

S tem da imajo CSA4 najboljsi oprijem. 

Nisem pa nikoli maral naziganja po ravnem. Tudi zato vecinoma menjam pnevmatike zaradi obrabljenosti prednje, ne zadnje. 

Objavljeno

CONTI PAWA :P 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

No... Da vidim zdaj to čudo vseh čudes.

20210714_200340.thumb.jpg.ee7b66839f43ed332847285d59dc43e6.jpg

Napadam športno 4.

Prvi  vtis je hudičevo dober. 200km sem naredil in me je kar sililo v objestno vožnjo.

Guma lima in drži linijo in lepo pade v ovinek. Moram še probat kako bo šla po mokrem.

Zaenkrat je minus samo da sem bil ob 300 bruseljskih zato upam na čim več kilometrov.

Objavljeno

Odlicna je bos videl. Porocaj kako bo s kilometrino. Meni je nekako uspelo 8200km prevoziti s kompletom. 

Prednjo sem prej znucal. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

tudi v dežju dela .. preverjeno .. pa se temu izogibam :P

jaz tudi delam cca 8000 km na komplet

Conti je zame najboljša guma za vsestranko vožnjo in različne vremenske pogoje...

Če bi se vozil samo po suhem in lepi cesti, bi pa vozil prepereli supercorso SP ;) 

Objavljeno

SA3 po cca 5-6k, Z1000sx.

Sicer sem jih nadel direkt ko se je lockdown začel in snel, ko se je končal :D tako, da hitrih obalnih cest niso vidle, bolj šprint furce po Slo v mrzlem. Lepo so držale čisto do konca, je pa profil gume mogoče preagresiven za ta motor, je za moje pojme prehitro padal v ovinek pri počasnejših ovinkih. Dejansko mi je bla bolj všeč po kakih 2k km.

Zdej sem na drugi zadnji Dunlop sportsmart mk3 v tej sezoni, sprednja je še ok. 4k je bla na indikatorjih, pol sem še kakih 1k km naredu, ampak ni fajn občutka....kontra kot conti, super nova, slabša proti koncu.

ContiRoad je že fural kdo? Naj bi ble SA2 z boljšim oprijemom v mokrem.

20210401_110925.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Na Sx-u sem zvozil 3 komplete RA3. Odlična v mokrem in suhem, odlična v dvoje in natovorjen. Proti koncu obrabe sicer postane sprednja guma trda, drži pa do konca obrabe. 

Kolega jo nataknil na XR pa tudi nemore prehvalit.

Z zadnjo sem naredil tam cca. 7Kkm (30%-40% sopotnica), sprednjo sem pa zaradi trdote menjal tam pri cca. 10kkm.

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno

Lahko rečem, da sem preizkusil skoraj vse, kar je omembe vrednega za moj SUV (z izjemo Mitas, za kar se morebitnim prizadetim iskreno opravičujem) in sem pristal na Contiju. Govorim o Trail Attack. Za moj okus najbolj uravnotežena pnevmatika in edina, ki ima enak oprijem od nove do indikatorjev (pa še malo čez... :smoke: ). Še najbližje oz. podobna se mi je zdela Pirellijeva Scorpion Trail 2.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

ta2 letnik 2017 ima 17 000 km .. po ovinkih greva še v redu ker sem se spravil nad indikatorje .. sredina pa je postala drseča že nekaj časa nazaj .. 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ali mogoče kdo ve  kje bi kupil to pnevmatiko..ContiRoadAttack 2 EVO GT

 

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

6000km kasneje so tudi moje contike čisto na koncu.

Guma je enostavno vrhunska in ni pokazala nobene slabosti v tem času. Ni važno vroče, hladno mokro conti drži kot pribita in še tiste smrtonosne zalivke na D8 sploh ne občuti.😁

Še čisto na koncu življenja ko je šel profil pod indikator ni spustila.

Mogoče bi tud jaz lahko iztisnil 8000km ampak štirje izleti po jadranki so naredili svoje. Šparal pa tud nisem nič.

Nov komplet je že naročen tako da ostajam na conti.

  • Všeč mi je 3
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Še en komplet CSA4 je šel rakom žvižgat.

Tokrat samo 5000km. Zadnje dva jadralska izleta sta bila malo preveč objestna.

Guma je še vedno vrhunska in nimam pripomb kako se pelje. Mogoče me je malo presenetilo da jo je predčasno zmanjkalo.

Tokrat sem za intermezzo gor obesil Pirelli DR4 pa da vidimo...

Objavljeno

Pravtako vrhunska vendar kilometrina krajša. 
 

Moje zaporedje.. Conti RA3 > x2 Pireli DR4 > Conti RA4 in čakam novega... 🙂

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 9 urami, mladench pravi:

Pravtako vrhunska vendar kilometrina krajša. 
 

Moje zaporedje.. Conti RA3 > x2 Pireli DR4 > Conti RA4 in čakam novega... 🙂

Meni pa RA4 niso ok. Držijo, lepo držijo, lepo motor pada, zdržijo tudi precej objestno vožnjo, TC lučka se zelo zelo redko prižge. Vendar, zalivke... Ojej, črtica na gatah... Bom šel kar nazaj na DR4... 

Objavljeno

Za direktno primerjavo je bolje primerjat CSA4 in DR4, ki so supersport gume.

CRA so sport touring.

Probaj še CSA4. Na zalivkah jaz nisem imel nobenih težav. Grejo kot po tračnicah.

Objavljeno

jaz moram spet nove SA4 kupt ... naredil cca 7500 km ... pa še je legalna, ampak bo še za največ 1000.

najboljša guma na svetu in bližnji okolici :P 

Objavljeno
pred 1 uro, ChuckNorris pravi:

Za direktno primerjavo je bolje primerjat CSA4 in DR4, ki so supersport gume.

CRA so sport touring.

Probaj še CSA4. Na zalivkah jaz nisem imel nobenih težav. Grejo kot po tračnicah.

Se posipam s pepelom, sport attack 4 so na motorju, na drugem pa diablo rosso 4. Isti segment... Pa mi pri contiju ni všeč občutek na zalivkah. Nevem, mogoče je tudi kriv tlak... 2.4 mrzla spred, 2.7 mrzla zadej. 

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Dodajam še svoje mnenje na Conti Sport Attack 4.

Guma drži odlično, motor se od začetka čisto drugače pelje, tako da je bilo potrebno ponovno nastaviti vzmetenje. Je pa zdržala točno 4000km - zadnja. Prva bi bila dobra še za dodatnih 2000km. Mi pa ni všeč občutek na zalivkah, malo "zapleše". Med tem ko pri Pirelli diablo rosso 3&4 tega ni.. Glede kilometrine nebomo znanosti odkrivali, odvisno od voznika. Aja, pa še po teh marčevskih temparaturah, je zelo zelo hitro ogreta.

Je pa res, da po mojem mnenju ne opravičuje cene, take kot je sedaj : 320€ set... Ojej.

Tako da sedaj ponovno nataknem prepereli. 

Objavljeno

Tisti,ki imate Pirelli DR3,4 kje imate pa gume proizvedene,ko pravite da na zalivkah drži bolje od Conti CSA3,4? A je kdo opazil,da made in germany Vs china držijo bolano boljše v prid nemškim (jaz sem)? Aja pa če imate nemške P,kje jih kupujete, ker shirnik mi je podal podatek,da so imeli samo china,no germany made...thnx.

Objavljeno

Popravek, 367€ z montažo... 

pred 42 minutami, Hytech pravi:

Tisti,ki imate Pirelli DR3,4 kje imate pa gume proizvedene,ko pravite da na zalivkah drži bolje od Conti CSA3,4? A je kdo opazil,da made in germany Vs china držijo bolano boljše v prid nemškim (jaz sem)? Aja pa če imate nemške P,kje jih kupujete, ker shirnik mi je podal podatek,da so imeli samo china,no germany made...thnx.

Zanimivo... Treba pogledat... :) 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!