k0ci Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 a vozi kdo race attack :? v ketri rang bi se uvrstile :? do zdaj sem bil na qualifierkah prišel je čas za menjavo gum in so mi te padle v oči, pa še poceni so........250eur/komplet odločam se pa med temi in qualifier rr
biker77 Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 a vozi kdo race attack :? v ketri rang bi se uvrstile :? do zdaj sem bil na qualifierkah prišel je čas za menjavo gum in so mi te padle v oči, pa še poceni so........250eur/komplet odločam se pa med temi in qualifier rr qualifier rr sm jest dubu za 210 eur.. poiščeš na avto pika netu..
Petzl Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Torej..sezona gre proti koncu, kako ste kaj zadovoljni z gumami? (Frips, Killroy ipd.)?
Frips Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Torej..sezona gre proti koncu, kako ste kaj zadovoljni z gumami? (Frips, Killroy ipd.)? Bil zadovoljen z njimi (občutki ki sem jih napisal na začetku so me držali do konca), vendar kaj več ne morem povedati, ker sem motor prej prodal, preden sem jih uspel zvoziti do konca.
Petzl Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Bil zadovoljen z njimi (občutki ki sem jih napisal na začetku so me držali do konca), vendar kaj več ne morem povedati, ker sem motor prej prodal, preden sem jih uspel zvoziti do konca. Kako je bilo pa z obrabo/km, pa zanima me se kaksen je bil kej ogrevalni cas v normalnih razmerah?
Frips Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Kako je bilo pa z obrabo/km, pa zanima me se kaksen je bil kej ogrevalni cas v normalnih razmerah? Glede obrabe in segrevanja mislim, da se lahko primerjajo z Qualifier-ko. Edino na dežu so mi delovale nekam nesigurne (lahko ba da so bile krive tudi BiH ceste).
Killroy Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Gumice napram prejšnjim Dunlop D220 držijo k sekundar :OK:, res pa je da sm prešnje vozu bolj turistično.Občutk je odličn, edin daljše vožnje v dežju pa z njimi še nism naredu tko da poročilo glede tega sledi drugič. Drgač so mi pa tud všeč zarad pičkohvatnega vzorca..... B)
DAN Objavljeno Februar 1, 2008 Opozori Objavljeno Februar 1, 2008 Ali ste vedeli: Tire has two tire factories that produce our motorcycle tires. One is located in Germany which specializes in steel belt technology (i.e. rear Road Attacks) and our other factory is located in Korea which specializes in Kevlar belt technology (i.e. front Road Attacks). There is no difference in quality between the two factories, just different technologies.
simonsi Objavljeno Februar 1, 2008 Opozori Objavljeno Februar 1, 2008 Sem pa mislil da so droti v gumah že zdavnaj izumrli, sploh pri motociklih. :hmm:
Jure Objavljeno Februar 1, 2008 Opozori Objavljeno Februar 1, 2008 V moji Pirelli Diablo so bili drati :) Vendar ne počez, ampak po dolgem. V tisto gumo sem potem po dolgem zarezal in jo razparal (se lepo para) ter iz nje naredil par 10m tanek gumijasto/draten trak, ki je ful močen :D
NejcZ Objavljeno Februar 1, 2008 Opozori Objavljeno Februar 1, 2008 Je kdo že vozil ContiTwist SM Sport? Ali pa če je na netu kakšen test ali kaj podobnega?
Port Folio Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 Grom je dobil novo obutev Conti-Sport, po prvih 300 km so pohvale vredne: - zelo dober "feed back" pri višjih hitrostih in pri zaviranju .) , - v ovinek se motor kr zvrne in lepo drži linijo :yes: , - imun so na bele črte in zalivke :OK: , - obraba me malo skrbi (bo potrebno biti malo bolj nežen pri izhodu iz ovinka :huh: ), - glede mokrega cestišča sm že v naprej malo skeptičen, ker Avon so držale k "sekundarc", pa imam dvom, da jih lahko katera v tem prekosa. :hmm:
hool Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 Pozdravlejni če ima kdo kakšno zvezo za ugodne Sport attack 120+185 prosim če mi pošlje PM. Ravno sedaj kupujem nove gume. LP Peter
-pero- Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 zgleda da bom moral še letos menjati moje sport attack ki so se supr obnesle pa mal razmišljam o race attack ...na http://www.conti-online.com pri race attack hvaljo da ima "continuous compound" strukturo nč pa posebi ne omenjajo da bi bla ok za dež - pa tud odvodni rezi se končajo nekam daleč pred robom :hmm: je pa res da glih po mokri cesti ne iščem roba gume :rolleyes: ...pr sport attack pa hvaljo hitr čas ogretja in dry/wet grip ..kolk ste pa vi kej naredil km s vašimi sport attack oz race attack gumamu pred menjavo? Race Attack : Sport Attack
_luke_ Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 (popravljeno) Ja po dežju res ne boš polagal na koleno :worship: Popravljeno Junij 30, 2008. Popravil _luke_
cb1300 Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 zgleda da bom moral še letos menjati moje sport attack ki so se supr obnesle pa mal razmišljam o race attack ...na http://www.conti-online.com pri race attack hvaljo da ima "continuous compound" strukturo nč pa posebi ne omenjajo da bi bla ok za dež - pa tud odvodni rezi se končajo nekam daleč pred robom :hmm: je pa res da glih po mokri cesti ne iščem roba gume :rolleyes: ...pr sport attack pa hvaljo hitr čas ogretja in dry/wet grip ..kolk ste pa vi kej naredil km s vašimi sport attack oz race attack gumamu pred menjavo? Race Attack : Sport Attack Race atack ni homologirana za na cesto. Vozil sport atack....zelo zadovoljen z oprijemom, feedbackom.....
gebre Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Na njihovi strani piše,da je homologirana za na cesto
SEOI-NAGE Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 stran od teh gum fantje........
tato Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Race atack ni homologirana za na cesto. Vozil sport atack....zelo zadovoljen z oprijemom, feedbackom..... Jaz mam Race, pa sem zelo zadovoljen...
-pero- Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 race attack mas "street legal" ali "competition" modela
triler Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Zakaj stran? :? Ker neki more rect. Pa tud ce je neumno. :wacko: Cakamo ce bo kj utemeljil....
SnuffyZ32 Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Zdej mam nekje 700km na sport attack, motor FZ6, prej sem mel pilot power, pred tem pilot sport. Kar se gripa tice daje obcutek, kot da je na voljo neskoncno gripa. Tako sigurno se se nikoli nisem peljal, tudi po najbolj drsecem asfaltu tipa BTC ali Leclerc ima obcutno vec gripa, kjer sem prej lahko zavrtel v prazno v 2. prestavi, zdaj vec ne gre (pac neka semi merodajna primerjava). Ko se nagibas bolj in bolj proti robu gume in do tack je enoten obcutek, se ne menja z nagibom. Cez zalivke naceloma ne reagira, ucas pa kr zdrkne cez v odrezavem zdrsu, na prehode za pesce je bolj imuna kot pilot power, ki je sicer znana, da se cuti ko gres cez barvo (najbrz povezano z feedbackom o katerem pisem v nadaljevanju). Now the bad news. Pri pocasni voznji (~5km/h, preden se ustavis recimo) je neverjetno zivcna, kar naprej nekam bezlja belanca. Feedbacka nima prakticno _nobenega_. Zelo tesko dolocit grip asfalta ze pri voznji blizu zdrsa, kaj sele voznji dalec od meje zdrsa, pilot power je bila v tem naravnost odlicna. Par vijug pri 60+km/h in si vedel pri cem si. Tukaj je enak feedback, ce se vozis po ridah ali po drsalnici v BTCju. Tudi pri manjsih powerslidih ki jih rad prakticiram tu in tam se vidi da zdrs ni nikakor nakazan. Na marija reki mi je cez nek oljnat ovinek (cel ovinek) tudi spredi in zadi rahlo zdrsnilo, pa ni blo cutit v naprej da je slabsi asfalt kot ovinek pred in za njim. Motor je dosti dosti tezje preloziti ali spremeniti smer (tezja guma, vecji vrtilni moment?), kot da bi naenkrat tehtal 300kg, potisk potreben na belanci nad 100km/h da ga zvrnes je kar precejsen. In zdej se najslabse in kar me je pripeljalo po dnevni voznji do tega da bi motor najraj v graben porinu. Nevem a je to fora FZ6 in tega tipa gum, ampak motor se v ovinku noce zravnat. V ovinku ga moram non stop vlect na notranjo stran belance (ne tiscat, vlect!) drugace bi kar padel na bok. Za primerjavo, ce sem na powerci spustu roke z belance in htel it v ovinek, sem moral kar posteno viset z motorja v ovinek, da je sploh zavijal, ce sem se zravnal je kar skocil pokonci. Pri teh gumah pa cim ga nagnes iz vertikale bi rad kar padel na bok in moras viset v nasprotno smer, ze pri najmanjsem zavijanju. Voznja je hudo utrujajoca in neudobna ko se ne opiras na notranjo stran belance, ampak kar naprej 'dvigas' motor. Pri izhodu ga moras ravno tako 'dvigat'... Nazadnje sem probal spustit pritisk na 2.3 in zadaj 2.5 (iz 2.5, 2.9) in je malo boljse, skoraj proti nevtralnemu, vendar se vedno se ne dvigne na izhodu sam od sebe (tud ce ga mocno pospesujes) in v ovinku ce se presedes spet prides do tega da hoce past na bok. Bom probal se bolj spustit, vendar... kwa pa vem. Pilot sport so bile podobne, imele so tudi podobno obliko gume, bolj v U kot v proti robu razsirjeni V ki ga majo power. No, ce ma kdo kaksen komentar na to zadnje, se priporocam. Pilot sport so zdrzale 6000km, pilot power 9800km, za te bomo pa videli... Uglavnem, super grip, vse ostalo bedno napram pilot power. Za dez se ne vem, vendar ce se zanesem na teste v cajtngih kjer michelinke vsaj na mokrem kraljujejo daaalec pred ostalimi, bi reku da ne more bit nevem kaj. Naslednja bo power 2ct pomoje. Navadne so se mal tesko ogrele, ko si prisel do zanimivih ovinkov, sploh ce zunaj ni ravno poletna vrocina in hladne niso nevem kako bajno drzale (nisem tip da bi se gor pa dol ganjal po istem odseku), 2ct bi znale bit idealne, ce se zdruzi handling/feedback z gripom teh sport attack. lp, Sasa
SEOI-NAGE Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Zakaj stran? :? Stran zato, ker sem vzel turing gumo samo zato, da se nebi toliko obrabljala. Da ne bo držalo sem pričakoval, da bo v 3k kiloterih skoraj konec - TEGA PA NISEM. Ker neki more rect. Pa tud ce je neumno. :wacko: Cakamo ce bo kj utemeljil.... A bo ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se