Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


Priporočene objave

Objavljeno
Hvala za sliko,danes si lahko več prebereš na motosvetu o testu BMW-eja K 1200 R-sport vse podkrepljeno s slikami.

sem vozil in mi je navaden K1200R še vedno bolj všeč ...

Objavljeno
sem vozil in mi je navaden K1200R še vedno bolj všeč ...

To sta dva poplnoma identična motorja samo,če bi letos kupoval novega bi se sigurno raje odločil za R-sport kakjti na R-u manjka veterna zaščita.Jaz sem si montiral malo večjo šipo tako,da je zdaj kar vredu,prej pa je bilo treba iti dol že pri 150 Km/h sicer pri večji hitrosti so vratne mišice že po parih kilometrih kar ornk bolele. :beer2:

post-9445-1180453251.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

men je pa na motorju glih tisti prepih všeč, fizična sila, ki jo rabiš za to, da se hitro pelješ. malce podobno fitnesu. sploh pri visokih hitrostih.

K1200R je sicer eden od redkih motorjev, ki bi si ga zelo želel imeti (zaradi zmogljivosti in vgrajene prijazne tehnike), ampak mi je zaenkrat dokaj nedosegljiv.

Objavljeno
men je pa na motorju glih tisti prepih všeč, fizična sila, ki jo rabiš za to, da se hitro pelješ. malce podobno fitnesu. sploh pri visokih hitrostih.

K1200R je sicer eden od redkih motorjev, ki bi si ga zelo želel imeti (zaradi zmogljivosti in vgrajene prijazne tehnike), ampak mi je zaenkrat dokaj nedosegljiv.

Na tem motorju brez šipe je tam nad 240Km/h nemogoče pospeševat brez ledrastega kombinezona in,da greš povsem v zaveterje z navadno goratex jakno imaš občutek ,da te bo sleklo,še posebno če ni dokraja zapeta ali imaš letno z večjim zračenjem.Ta motor bi moral probat na sami testni vožnji,ki jih ponuja BMW v "spremstvu" nemoreš peljat po avtocesti 240 Km/h pri tej hitrosti v 6-ti prestavi imaš še v rezervi 1/3 gasa.

Ps. želim ti,da si ga boš kmalu lahko privoščil,tudi jaz sem si ga privoščil NAŽALOST šele,ko sem napolnil 41 delovnih let in še vsaj 4 leta moram delat,da nebo pomote-ne zaradi motorja ampak moram,čakat moram na Švicarsko penzijo,oni niso tako radodarni,kot naša oblast,ki penzjonira npr.policaje stare 47 let.Švicarji so mnogo pametnejši od nas,kajti starostna penzija je za vse enaka(edino če si si dodatno plačeval imaš večjo sorazmerno tvojemu in delodajalčevemu vlošku), pa saj to bi bilo normalno,kajti vsi imamo lukjno gor in dol enako vsaj moški OK.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno
Na tem motorju brez šipe je tam nad 240Km/h nemogoče pospeševat brez ledrastega kombinezona in,da greš povsem v zaveterje z navadno goratex jakno imaš občutek ,da te bo sleklo,še posebno če ni dokraja zapeta ali imaš letno z večjim zračenjem.Ta motor bi moral probat na sami testni vožnji,ki jih ponuja BMW v "spremstvu" nemoreš peljat po avtocesti 240 Km/h pri tej hitrosti v 6-ti prestavi imaš še v rezervi 1/3 gasa.

sem se vozil sam ;;) ;) ...

Objavljeno
sem se vozil sam ;;) ;) ...

Napiši še po pravici,koliko si se ga upal peljat in koliko sekund -minut z polnim plinom OK.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno
Napiši še po pravici,koliko si se ga upal peljat in koliko sekund -minut z polnim plinom OK.

načeloma se na javnih cestah ne vozim s hitrostmi, višjimi od 200 km/h, pa če imam pod ritjo še tako divjo raketo. Zakaj? Ker nad 200 km/h ne slišim več svojega žvižganja v čeladi.

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno
načeloma se na javnih cestah ne vozim s hitrostmi, višjimi od 200 km/h, pa če imam pod ritjo še tako divjo raketo. Zakaj? Ker nad 200 km/h ne slišim več svojega žvižganja v čeladi.

Dober si,če res pri 200Km/h žvižgaš,jaz že pri 150 Km/h nemorem ni časa pa tudi Akrapovič me moti. :headbang: :headbang:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
To sta dva poplnoma identična motorja samo,če bi letos kupoval novega bi se sigurno raje odločil za R-sport kakjti na R-u manjka veterna zaščita.Jaz sem si montiral malo večjo šipo tako,da je zdaj kar vredu,prej pa je bilo treba iti dol že pri 150 Km/h sicer pri večji hitrosti so vratne mišice že po parih kilometrih kar ornk bolele. :beer2:

Zdaj imaš 2 možnosti. Ali začneš intenzivno trenirati vratne mišice, al pa si kupiš motor.

  • Ni mi všeč 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Danes zasledil tale diagram navora na zadnjem kolesu BMW-K-1200-R,pa malo prediskutirajte in predno kritizirate napopajte navor svojga stroja !!!! :OK:

post-9445-1194031898_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Danes zasledil tale diagram navora na zadnjem kolesu BMW-K-1200-R,pa malo prediskutirajte in predno kritizirate napopajte navor svojga stroja !!!! :OK:

Nobenga komentarja,pa tako lep dijagram!!! :worship: Kje ste kritiki! :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Pozdravljen Brumer,res lep diagram tvojega K-ja samo škoda,da ni boxer :D

Objavljeno
Danes zasledil tale diagram navora na zadnjem kolesu BMW-K-1200-R,pa malo prediskutirajte in predno kritizirate napopajte navor svojga stroja !!!! :OK:

Sicer lepo in prav vendar menim, da je to moč/navor na gredi in ne na zadnjem kolesu. Če se ne motim ima k1200r tovarniško deklariranih 162 km, kar po pameti pomeni nekaj 10 km manj na gumi.

Vseeno pa je število konjev impresivno, navor pa še bolj.

Vseeno pa me na tem motorju (družini motorjev)še vedno najbolj navdušuje vzmetenje (še posebej opcija reguliranja med vožnjo).

Brumer, ti ga kar zavidam...

lp,

Objavljeno
Sicer lepo in prav vendar menim, da je to moč/navor na gredi in ne na zadnjem kolesu. Če se ne motim ima k1200r tovarniško deklariranih 162 km, kar po pameti pomeni nekaj 10 km manj na gumi.

Vseeno pa je število konjev impresivno, navor pa še bolj.

Vseeno pa me na tem motorju (družini motorjev)še vedno najbolj navdušuje vzmetenje (še posebej opcija reguliranja med vožnjo).

Brumer, ti ga kar zavidam...

lp,

Ja, prav sem imel... stock ima na zadnji gumi od 142 do 146 km. Prilagam pa še nekaj dynotov: prvi je stock s športnimi filtri (airbox mode), drugi pa ima polnega akrapoviča, filtre pa nekaj malenkosti:

post-12636-1194736135_thumb.jpg

post-12636-1194736154_thumb.jpg

Pošteno, ni kaj!

Objavljeno

Sicer lepo in prav vendar menim, da je to moč/navor na gredi in ne na zadnjem kolesu. Če se ne motim ima k1200r tovarniško deklariranih 163 km, kar po pameti pomeni nekaj 10 km manj na gumi.Na z kolesu tovarniško 147 Ks

Vseeno pa je število konjev impresivno, navor pa še bolj.

Vseeno pa me na tem motorju (družini motorjev)še vedno najbolj navdušuje vzmetenje (še posebej opcija reguliranja med vožnjo).

Brumer, ti ga kar zavidam...Jaz bi ga tudi tebi!!! ti vsaj priznaš ostali pa pljujejo po njemu!!!Vsako tele ima svoje vesele!!! :beer2:

Da malo popravim:Najprej to ni diagram mojega motorja ampak enakega.In navor je merjen na zadnjem kolesu,kot si že ugotovil.Namreč Akrapovič naj bi mu dal več kot 15 Ps in to tudi zato ker je zdaj brez Katalizatorja in po drugem servisu mu menda spremenijo soft-ver,tako da pri manjših obratih slabše potegne kot odzačetka nad 7K o/min pa dobesedno znori.Vzmetenje nemoreš nastavljat med vožnjo ampak ga moraš nastavit,ko motor vžgeš na trdoto in sicer :eden,dva ali eden+ prtljaga,večina voznikov ima nastavljeno na eden+prtljaga tako,da je malo trši.Med vožnjo,pa nastavljaš trdoto blažilcev in sicer:confort,normal ali sport.Nastavitev trdote vzmetenja vpliva tudi na učinek zadnje integrirana zavore.Namreč računalnik na osnovi obtežitve zadnjega kolesa izračuna koliko mora -sme zavirati zadnja zavora. :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

BMW-ji se mi načeloma ne dopadejo,

ko pa gledam ta model, me začne nekaj cukat v levi rami :whistle:

in čeprav me benđoji ne zanimajo, kar listam po oglasih za tem modelom.

Me pa zanima koliko pijejo ti konji v realnem življenju :naughty:

Objavljeno

BMW-ji se mi načeloma ne dopadejo,

ko pa gledam ta model, me začne nekaj cukat v levi rami :whistle:Samo da te ne pri rit (v denarnici) to je EDINA napaka pri tem motorju!!!

in čeprav me benđoji ne zanimajo, kar listam po oglasih za tem modelom.

Me pa zanima koliko pijejo ti konji v realnem življenju :naughty:

Nevem,če mi boš verjel,bom raje primerjal z V-max-om (1200 ccm 140 Ks navor ca 137 Nm/s),sicer bojo vsi,ki to berejo spet težili,da vozim počasi,penzjonersko itd.Z V-max-om sem imel porabo pri normalni vožnji (po CPP)6-7l na 100Km,če sem ga malo bolj ožemal pa tudi do 12 l.Pri BMW-eju je poraba kar ti nudi( 163 Ps navor 127 Nm/s) izredno majhna in sicer spet vožnja po CPP max.5-5,5l na atocesti povprečna 180 Km/h 5,7-6,7l in če ga fajn ožemam max.7-7,5l tudi potovalni računalnik nikoli ni pokazal večjo porabo.Kar se tiče motorja pa ne samo porabe sem res ZELO zadovoljen in popravici povedano sem pričakovl vsaj za 1-2l večjo porabo.

Še nekaj bi ti svetoval nekupuj tega motorja brez ESA sicer pa ti lahko garantiram odličen motor in ti sigurno nebo žal.Enako sem svetoval mojem kolegu,ki vozi Boxerje že od nekdaj in je bil ZELO skeptičen kupil je K-1200 GT bil je z njim že tudi v grabnu na srečo nič hudega ,bila je njegova napaka,zadnji pa mi je prvič priznal rekel je: imel si prav nikoli več boxesra!!!! OK.

Ps:prosim BMW-boxseraše ne mi zamerit probajte današnje K-aje to je samo moje osebno skromno mnenje.

Še ena slikca,da te malo zrajcam in veliko sreče pri nakupu,mogoče se kdaj srečava in kakšno rečeva. :beer2:

post-9445-1194798443.gif

Objavljeno

@ Brumer:

tako nizka poraba za tako močn motor???skoraj ne morn verjet, meni pod 8l ne pije ninja, če jo normalno malo bolj pritiskam pa konstantno okol 9- 10 litrov... :D

Objavljeno
@ Brumer:

tako nizka poraba za tako močn motor???skoraj ne morn verjet, meni pod 8l ne pije ninja, če jo normalno malo bolj pritiskam pa konstantno okol 9- 10 litrov... :D

Nejko verjemi NE LAŽEM preverjeno že velikokrat s kolegi,vedno tankam manj kot ostali preverjeno tudi na tur de Slovenie,ko je vedno vsaj deset motoristov+ (ne računam policije).Vem pa da so motorji z vergazerji dosti bolj požrešni od motorjev z elektroniko. Žena vozi Kawasaki ER-6-N in ko greva tankat NIKOLI ne gre v moj rezervar po vožnji več kot max 1-2 l odvisno od vožnje ker večkrat poženemo in jo potem v kakšni štariji počakamo.

Ps. edino eno je sigurno motor normalno NIKOLI ne vrtim nad 7K obratov razen v 6 prestavi,tam do 9K in to je po števcu ca 240 Km/h in je še ca 1/3 gasa v rezervi. :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno
Nejko verjemi NE LAŽEM preverjeno že velikokrat s kolegi,vedno tankam manj kot ostali preverjeno tudi na tur de Slovenie,ko je vedno vsaj deset motoristov+ (ne računam policije).Vem pa da so motorji z vergazerji dosti bolj požrešni od motorjev z elektroniko. Žena vozi Kawasaki ER-6-N in ko greva tankat NIKOLI ne gre v moj rezervar po vožnji več kot max 1-2 l odvisno od vožnje ker večkrat poženemo in jo potem v kakšni štariji počakamo.

Ps. edino eno je sigurno motor normalno NIKOLI ne vrtim nad 7K obratov razen v 6 prestavi,tam do 9K in to je po števcu ca 240 Km/h in je še ca 1/3 gasa v rezervi. :whistle:

no sej ti verjamem ja, samo sn malo bil presenečen...drugač pa moj nima fergazerja več, ampak direktni vbrizg goriv (dual ignition)...je pa verjetno zato takšna poraba pri meni, ker je zelo navit motor, vrti se namreč tudi do 15-16 tisoč obratov in je verjetno zato takšna poraba

Objavljeno

Brumer najlepša hvala za odgovor, me je pa tvoje pisanje glede porabe

res pozitivno presenetilo. Sam sem računal na porabo okrog 9-10l,

ampak elektronika res verjetno naredi svoje.

Bom videl kaj bo čas prinesel :worship:

Objavljeno
BMW-ji se mi načeloma ne dopadejo,

ko pa gledam ta model, me začne nekaj cukat v levi rami :whistle:

in čeprav me benđoji ne zanimajo, kar listam po oglasih za tem modelom.

Me pa zanima koliko pijejo ti konji v realnem življenju :naughty:

Brumer najlepša hvala za odgovor, me je pa tvoje pisanje glede porabe

res pozitivno presenetilo. Sam sem računal na porabo okrog 9-10l,

ampak elektronika res verjetno naredi svoje.

Bom videl kaj bo čas prinesel :worship:

Ti rajši ahtaj, da te ne bo začelo kaj cukati v desnem zapestju... :lol1:

ps: drugače je pa res lep motor... :worship: jaz bi ga imel :naughty: mogoče pa res kdaj... :yea1:

Objavljeno

Svetujem tankanje 98 oz. 100 oktanskega goriva. Pozna se pri nižji porabi. Vsaj pri mojem K 1200 GT.

Srečno

Tonček

Objavljeno (popravljeno)
Svetujem tankanje 98 oz. 100 oktanskega goriva. Pozna se pri nižji porabi. Vsaj pri mojem K 1200 GT.

Srečno

Tonček

Kolikor je meni znano pri vseh novih K-ajih morajo(moramo)vsi tankat samo 98 oz.100 Okt.benzin zaradi visokega kompresijskega razmerja 1:12 :eek:

Popravljeno . Popravil Brumer
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!