Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

Vozim K1200S, ki je precej podoben in tole je nekaj hitrih odgovorov:

Veter: Na R-u se uspešno zaščitiš z večjo šipo, več o tem bodo povedali tisti, ki ga vozijo.

Udobje: Brez težav boš zdržal celodnevno vožnjo, tudi več dni zapored.

Kovčki: Za R-a obstaja originalni Givi nosilec, za S-a se da predelati. O obnašanju z givi kovčkom bo več povedal kdo, ki ga ima, z originalnimi bočnimi kovčki pa se brez težav pelješ 260 Km/h, več pa nisem poskusil. Originalni kovčki so dokaj majhni, zato si je za daljše ture dobro omisliti še zadnjega - oglej si tudi BMW-jevo polmehko 50l torbo za zadaj.

Sprednje roka: Bistvene razlike v vožnji ne boš opazil. Pri pospeševanju in zaviranju se sprednji konec dviguje in spušča manj kot s klasično vilico, predvsem pa zelo dobro požira nepričakovane luknje na cesti. O težavah z zračnostjo nisem zasledil pripomb.

ESA: Dokler ga nimaš ga ne pogrešaš, ko ga poskusiš pa nočeš več motorja brez tega sistema. K1200R/S ima dokaj trdo vzmetenje. Ko naletiš na luknjasto ali neravno cesto (npr. drevored v Logatcu) prestaviš nastavitev na "Comfort" in jo prevoziš brez da bi bil pretepen. Kadar naletiš na odsek novega lepega asfalta, postane motr z nastavitvijo "Sport" dirkaško trd...Z nastavitvijo obremenitve prilagodiš vzmetenje teži voznika, prtljage in potnika. Ker je ESA ena izmed posebnosti teh motorjev, ponavadi kupci iščejo motor s to opcijo. Motor brez ESA se pelje enako, le nastavitev ne moreš spreminjati med vožnjo s pritiskom na gumb, zato si ne moreš privoščiti drugačne nastavitve vsakih nekaj kilometrov.

Dodatki: Oglej si Nemške strani kot so Touratech, SW Motech ipd.

Če je motor primerno vzdrževan, ga lahko kupš tudi z 80.000 ali več Km. Redni servisi in z njimi povezani stroški so enaki kot pri ostalih motorjih. Pri nakupu se prepričaj, če so bili opravljeni vsi vpoklici, ki jih je za ta motor bilo kar veliko. Če ni servisne knjige lahko to s številko šasije preveriš na vsakem BMW servisu. Če kateri od vpoklicov ni bil opravljen bi ti ga morali narediti na vsakem uradnem servisu brezplačno.

Če si potrpežljiv se da dobrega R-a najti tudi v Sloveniji (ne kupuj od preprodajalcev, saj je večina motorjev ki jih imajo bilo razbitih, pa še skoraj vsi vrtijo kilometre nazaj). Glede na to da je ta motor dokaj težko prodati se boš lahko dogovoril za dobro ceno. Največja izbira je v Italiji, kjer lahko dobiš res lepe primerke, upoštevati pa moraš vse stroške uvoza (DMV, homologacija in še novi davek za motorje nad 1000 ccm).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neznanec, hvala za dokaj izčrpna pojasnila, sicer mi je s tudi všeč, ampak r mi je lepši in vedno sem govoril da nakeda ne (res se zarečenega kruga poje največ :-) ) predvsem zato, ker imam motor za uživanje, ne mislim divjati, to občasno paše golica in po bosni se da peljati zelo, zeloooo hitro, predvsem mi je pri srcu cesta drvar-livno.....

Glede kovčkov, sem mislil na predelavo plošče in zadnji kovček gor, ne mika pa me kaka aluminijasta škatla zadaj, lep 52ltr mi je čist dovolj, vidim da bo potrebno nekaj improvizavije.

ESA je torej podobna citroenovi hidravliki, madonca sedaj bom še motor vozil hidravličarja :-) (imam xantio, predvsem zarad nostalgije, sicer ima navadno hidravliko, ampak včasih imel activo, uuuu to ti je bil volk v ovčji preobleki)

Torej je prednost ESE predvsem v tem da lahko menjaš programe med vožnjo glede na cestišče, verjamem da je dobra zadeva, ampak če najdem dober motor brez tega pripomočka bo tudi ok, čeprav sem na moto.it gledal modele ki imajo zraven še abs, to bi raje imel.

Verjetno tudi kardan ni problematičen, imel sem viragota in ni bilo nobenih problemov, pri bmw-ju pa verjetno tud ne bi smelo biti.

Si me pa sedaj malce zmedel glede vpoklicev, huh jih je res bilo toliko?

Jp, res je, dilerji imajo večinoma slabe primerke, nekaramboliran....., potem ti pa še v fris laže, motor pa šekast ko simentalka, da ne bo pomote, tudi sam sem s sedanjo fejzerko nerodno, predvsem pa neprevidno padel, klasično pri zavijanju na domače dvorišče, mater sem si mislil ti štor ti in so šle plastike pa malo tu malo tam popraskan..., sem ga dal res kvalitetno popravit, saj ni bilo veliko, ampak vseeno in ko ga bom prodajal bom poštevno povedal da sem padel, nimam nič do padenih motorjev, če so dobr popravljeni in dokler ni fasal okvir. Samo pošteno naj se pove.

Glede uvoza sem se malce zanimal, ampak mi še ni jasno koliko pridejo vsi stroški, omologacija je nekje okoli 100E, DMV se je menda kar podražil, kak je pa še novi davek nad 1000ccm???? mater ta drzava nas molze podolgem in počez ;-(

Je pa res, da imam neke smernice, okvir naj bi bil črn, ravno tako agregat, če bi bilo pa še ostalo modro bi bilo pa sploh ah in oh :-), drugače bo šel pa na barvanje, pa kar bo bo, jebat ga, neki pa more bit tud mojega zraven, felge sicer ne vem če bi mu pasala zlate, prej bele... no to še pride, v glavnem hvala za nasvete.

Aha pa še to, glede na to, da sem fejzerko in vse prejšnje in par kolegovih motorjev servisiral sam (pač nostalgija in tisto olje ven zlit, svečke in disk ploščice menjat..... pač ni problem, sem mnenja, da bi te stvari moral znati vsak motorist) kako je kaj z deli?

Prej sem večinoma kupoval v louisu, hein gericke in aunerju (za crossa), ampak v teh trgovinah ni videt da imajo kaj koncev, torej ostanejo originalne bmw trgovine, kako je s cenami?

Lp, Bor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni so ljube ceste, ki jih opisuješ in K1200 se na njih obnese odlično !

Še enkrat o ESA: Če je ne poskuskusiš je ne boš pogrešal, vendar je ravno to tisto, kar daje motorju večjo uporabno vrednost. motorji brez ESA in ABS so redki in ponavadi ne bistveno cenejši.

Kardan ni problematičen. Čeprav v servisnem priročniku ni podatka o menjavi olja, ga je dobro zamenjati na 20.000 Km ali na dve leti.

Vpoklicev je bilo od leta 2005 veliko (menjava akumulatorja, nadgradnja software-a,...in nazadnje menjava ročice zadnjega vzmetenja) Če kaj od tega ni narejeno ti bodo na servisu naredili brezplačno.

Če je motor padel na tla in bistveni deli niso poškodovani je lahko odličen nakup, še zlasti če ga nameravaš barvati. Če so zviti okvir ali vilice pa takega ne kupuj. Na žalost se pri Slovenskih preprodajalcih včasih najde tudi kakšen s poravnanim okvirjem. V Italiji boš lahko našel zanimiv poškodovan motor za dobro ceno, pri nas pa lahko naletiš na popravljeno totalko, ki ti jo prodajajo kot nepoškodovano.

Uvoz:

Glede na letnik izdelave so motorji lahko EURO 2 ali EURO 3 (Stopnja emisije piše v Italijanskem prometnem dovoljenju v oglasih pa vis pišejo da je EURO 3). Za EURO 2 plačaš 10% davka, za EURO 3 pa 5%. Vsemu skupaj dodaj še 5% davka za motorje nad 1000 ccm. Motor ti ocenijo po Eurotax-u. Vse skupaj lahko torej nanese tudi do 1.000,00 EUR. Včasih se še vedno izplača ampak pred nakupom imej to v mislih.

Servis:

Skoraj vse lahko s pomočjo priročnika narediš sam, nekaj pa je omejitev:

Za odzračevanje in menjavo olja v ABS sistemu rabiš posebno posodo, ki jo imajo serviserji.

Da prideš do svečk in ventilov moraš odstraniti in izprazniti hladilnik. Za ponovno polnjenje rabiš vakuumsko napravo, ki jo imajo serviserji.

Kapice od svečk je zelo težko odstraniti brez posebnega orodja, ampak se da. Na srečo se jih menja na 50.000 Km.

Dobrega serviserja ni težko najti.

Malo večji servis je vsakih 50.000 Km, vmes pa menjaš olje, filtre in potrošni material.

Rezervni deli:

Originalne rezervne dele lahko kupiš pri naših trgovcih (potrošni material ni drag), marsikaj pa se dobi tudi drugje.

Popravljeno . Popravil Janez123
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo površno odgovarjaš - bom naštel kaj vse so menjali pod garancijo(na odpoklic) in kaj je dobro dat zamenjat dodatno na lastne stroške.

Zamenjano na vpoklic model K 1200 R let. 2005-07 ;

1.) Kalibriran vijak na zavorni ročici(zmanjšan pretok zavorne tekočine)

2.) Menjan zračni filter

3.) Zamenjava prednjh diskov in oblog (orig.diski debljina 5mm) novi debeljina 6 mm.

4.) Menjava oljnega čepa na rezervoarju olja(nov čep ima merilno šipko in ventil za nad pritisk olja

5.) menjava te ročice zadaj(dva pleha inox in 5 min. dela

To je vse kar so pri meni zamenjali na vpoklic seveda vedno,ko je bil motor na servisu tako, da sam nisem imel nobenih dodatnih stroškov.Sedaj imam prevoženih 42K kil. sem ZELO zadovoljem !

Olje v kotnem prenosu se po novih navodilih BMW-eja menja pri vseh BMW-ejih s kotnim prenosom na 20K kil.tudi,če ima kotni prenos že keramične ležaje !

Na vsakih 10K Kil,olje oljni filter,kont.zračni filter,kont.zavornih ploščič,mikro stikal,pnevmatik,po potrebi zamenjava zavorne tekočine(na 2 leti),kontrola in pumpanje pnevmatik + priključitev testerja z vso kontrolo motorja (inpute+autpute), delovanje mašine in can-bus instalacije(polnenje,WGS, vso osvetljitev,varnostno napravo-po potrebi jo tudi nastavi, itd.itd.

Na vsakih 20K Kil. vse kot na 10K Kil.+ menjanje zračnega filtra in olja v kotnem prenosu.

Na 30 K Kil. vse enako kot na 10K kil. + menjanje svečk,hladilne tekočine in nastavitev ventilov

Ps kar se tiče barve ti priporočam srebrn okvir in mašino še sploh, če boš kupil R-a kajti sam sem imel črn okvir in mašino na V-maxu in sem si rekel NIKOLI več saj sem ga moral po vsaki vožnji čistit, zdaj z srebrnim okvirjem in mašino, ga takorekoč sploh ne perem ! ! Vem za dobrega R-a z vso opremo z ca 18K kil. za več info pokliči na GSM imaš ga v avtarju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Janez, sedaj je že malce lažje glede uvoza in lastnega servisiranja :-)

Definitivno si bom vzel čas in preveril vse možnosti.....

jp, res je glede okvirja, če je samo podrsan ne vidim problema, vse ostalo pa odpade, je pa tudi res da nasi preprodajalci delajo "čudeže" te natege in zavajanja bi jaz kaznoval enormno, pa pustmo to, to je že druga tema.

Najbolj me skrbi veterna žačita, z velikom vezirjem motor čisto zgubi lepoto in skladnost, da bi me pa vleklo z motorja mi pa tudi ni.

Nekje sem videl enega, ki je imel res lepo sprednjo masko.

Torej motor ni utrujajoč na dolgih relacijah, torej mi ne preostane drugega kot prežati na kak dober kos :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

najprej te pohvalim za dobro izbiro motorja ;) Glede touring šipe je športno steklo (na sliki) dober kompromis med udobjem in izgledom. Ne dela pa čudežev in dolgotrajna vožnja nad 150 km/h (npr. po avtocesti) postane nadležna.

Za dolga potovanja, kjer ne gre brez AC, je odlična izbira MRA tourenscheibe vario (prilepim sliko naknadno). S slednjo gre mirno in udobno globoko v nelegalne hitrosti. Je pa res, da nekoliko skvari izgled motorja.

LP,

Andrej

p.s. če boš iskal dobrega K1200 R, se oglasi pri meni.

post-47-0-13192200-1356973237_thumb.jpg

post-47-0-11933000-1356973422_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil andrej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej sliko mojega avtarja to je MRA šipa z vario vizirjem.Jaz jo imam od samega začetka in je zelo uporbna.Če se odločiš za MRA šipo ali športno imam obe doma pokliči na GSM imaš ga v avtarju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez ABS res, za ESA pa mi ni pomembo, če najdem dober motor brez bo tud za vzet. :-)

Je pa res da pri nas izbira ni ravno velika.

Najbolj me še moti vetrna zaščita, malce me je strah, ker sem bil navajen solidne zaščite na fejzerki, dodal sem še malce povišan vizir in je blo res ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj ima ESA, ABS pa res ne.

Lp,

A

Andrej sploh veš kaj voziš saj ABS imajo vsi K-aji !

ESA + delno itegrirane zavore za K-a modele od 2005-2008 je bilo doplačilo ca 1700 €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez ABS res, za ESA pa mi ni pomembo, če najdem dober motor brez bo tud za vzet. :-)

Je pa res da pri nas izbira ni ravno velika.

Najbolj me še moti vetrna zaščita, malce me je strah, ker sem bil navajen solidne zaščite na fejzerki, dodal sem še malce povišan vizir in je blo res ok.

Raje bi K-aja brez ABS kot brez ESA .

Kajti "samo"z ESA je ta motor vsestransko uporaben, tako za špotat,potovat in sploh uživat .

Kot je bilo že rečeno dokler ne poizkusiš si zadovoljen tudi brez ESA samo motor brez ESA bi moral biti vsaj za 1,5K€ cenejši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da nismo malce zašli s teme in da ne bo "kreganja" zaradi ESA,ABS...., če bo možnost bi rad imel oboje, ker verjetno res oba dodatka naredita pikico na i vožnji s K-jem in taki "bombončki" so mi bili vedno pri srcu, (ker vozim citroena, vem kaj naj bi pomenilo v vožnji tako vzmetenje, hidravličarji so zakon, čeprav se jih vsi bojijo, stroški vzdrževanja pa na 5 let cca150E...).

Je pa res kar je zapisalo kar nekaj članov, če nima teh dodatkov, bi moral biti motor cenejši, Coban, tudi sam sem bil začuden da bmw ne bi imel ABS, ampak nikjer nisem videl tistega dodatnega zobnika, koleščka, karkoli že, ki bi nakazoval na ABS, mi lahko razložiš kako je s tem?

Ker sem si želel, da bi naslednji motor imel ABS, pa nisem gledal za BMW-ji, celo priznam, skoz sem govoril da BMW-ja ne bom imel nikoli, dokler nisem videl K modelov, ampak zgleda da je res, da se zarečenega kruha poje največ :-)

Je pa res, da se mi ne mudi, motor imam, bi pa rad zamenjal in zelo, zelo rad šel na k-ja.

Aja, pa Srečno 2013, predvsem pa veliko varnih km in užitkov vsakemu na svojem jeklenem konjičku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da nismo malce zašli s teme in da ne bo "kreganja" zaradi ESA,ABS...., če bo možnost bi rad imel oboje, ker verjetno res oba dodatka naredita pikico na i vožnji s K-jem in taki "bombončki" so mi bili vedno pri srcu, (ker vozim citroena, vem kaj naj bi pomenilo v vožnji tako vzmetenje, hidravličarji so zakon, čeprav se jih vsi bojijo, stroški vzdrževanja pa na 5 let cca150E.. .).

Je pa res kar je zapisalo kar nekaj članov, če nima teh dodatkov, bi moral biti motor cenejši, Coban, tudi sam sem bil začuden da bmw ne bi imel ABS, ampak nikjer nisem videl tistega dodatnega zobnika, koleščka, karkoli že, ki bi nakazoval na ABS, mi lahko razložiš kako je s tem?

Ker sem si želel, da bi naslednji motor imel ABS, pa nisem gledal za BMW-ji, celo priznam, skoz sem govoril da BMW-ja ne bom imel nikoli, dokler nisem videl K modelov, ampak zgleda da je res, da se zarečenega kruha poje največ :-)

Je pa res, da se mi ne mudi, motor imam, bi pa rad zamenjal in zelo, zelo rad šel na k-ja.

Aja, pa Srečno 2013, predvsem pa veliko varnih km in užitkov vsakemu na svojem jeklenem konjičku.

Nevem kje si iskal ABS obroč,spredaj ga ima z leve strani in je viden je pa res,da so zobčki dosti bolj fini kot pri ostalih znamkah to pa zato ker BMW-vejev ABS dela res precizno - fino.Odzadaj dela ABS s pomočjo senzorja elektronskega števca hitrosti in čita inpulze z zobnika kotnega prenosa (diferenciala).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potemtakem ima vsak ABS? Sicer je res, da, ko mi je lastnik rekel da nima ABS-a, niti nisem več gledal za obročem, mogoče tudi zaradi tega, ker sem prej pri japoncih bil navajen da ima spredaj na desni strani in je kar velik obroč, zadaj pa manjši, to govorim predvsem za Yamaho fazer, verjetno sem res posvečal premalo pozornosti, kar je moja krivda, predvsem zaradi tega, ker je moja prva izobrazba avtomehanik in bi moral sam pogledat in preverit, neglede na to, kar pravi lastnik. ;-)

Je pa res, da sem v eni trgovini gledal dva, kje ne bom delal reklame, verjetno bo vsakemu hitro jasno in mi je trgovec kazal dražjega, brez ESA, jaz pa lepo prestavljam nastavitve, sam sem pa rekel da bi rad videl tistega z ESA, verjetno se je tudi sam zmotil, pač napake se dogajajo.

Coban, sem pa vesel da si mi malce polepšal leto in da je ABS na K-jih, hvala ti, to me zelo veseli, kajti ABS sem si res želel imeti, torej počasi bom res imel vse :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni res, da imajo vsi K ji ABS. Bil je dodatna oprema in vecina Kjev na trgu je nima. Kot receno moj npr. ima ESA, ne pa tudi ABS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgagec, kot si ze sam ugotovil motorji z ABS imajo malo nazobceno kolesce spredaj, poleg zavornega diska. Zadeve so lepo vidne na vsaki boljsi fotografiji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Andrej saj sem vedel, ;-) samo Čobana sprašujem kako to, da po njegovem imajo vsi ABS?

Pa tudi mislim da bi videl tist obroč za abs, plus to da sem gledal enega res hudega in poznam lastnika in vem kaj je če on reče da nima abs-a, pol ga res nima :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Eto, pred tem sneženjem postal ponosen lastnik Bmw-ja k1200r, upam da bo vse ok, sedaj pa počasi spoznavanje s tehniko, madonca to je čist drugače od japonca :-) Poskusil bom sam zamenjati olje, filter in svečke, seveda, če najdem vse te reči kje so skrite :-) morm mal nazaj počekirat katero olje priporočate in oznako svečk.......

Na fejzerki sem na začetku imel olje motul, nato pa sem prešaltal na louisovo olje, (pol sintetiko) menjal lepo na 5000km in sem bil zadovoljen. Sem pa gledal malce njihov katalog, mater nič za bmwje, kje vi kupujete?

Pa ne me popljuvat v stilu, češ, če imaš denar za motor, imej še denar za servis. Mislim, da bi vsak motorist moral znati osnovne stvari: menjava olja, svečk, disk ploščič....., sicer pa je moja prva izobrazba avtomehanik, kje je že to, ampak nekaj grifa je še ostalo. :-)

Aja, pa hvala za vse prejšnje nasvete in pomoč, so mi pomagali in upam da sem dobro kupil.

Glede olja v kardanu? Na viragotu ga nisem menjal nikoli, bi bila smotrna menjava, po števcu ima bmw 35kkm?

Je še kaj kar bi moral preverit pred sezono?

Verjetno bom preventivno menjal tudi ploščice, ma kaj čem, sem pedanten :-)

Slikce sledijo, naj pa bo za lušte fejzerka, ki se sedaj prodaja

Adijo japonska lepotica in pozdravljem bmwjev ???????? :-)

post-11766-0-32766000-1358407889_thumb.jpg

post-11766-0-52330800-1358407899_thumb.jpg

post-11766-0-52709300-1358407912_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto, pred tem sneženjem postal ponosen lastnik Bmw-ja k1200r, upam da bo vse ok, sedaj pa počasi spoznavanje s tehniko, madonca to je čist drugače od japonca :-) Poskusil bom sam zamenjati olje, filter in svečke, seveda, če najdem vse te reči kje so skrite :-) morm mal nazaj počekirat katero olje priporočate in oznako svečk.......

Na fejzerki sem na začetku imel olje motul, nato pa sem prešaltal na louisovo olje, (pol sintetiko) menjal lepo na 5000km in sem bil zadovoljen. Sem pa gledal malce njihov katalog, mater nič za bmwje, kje vi kupujete?

Pa ne me popljuvat v stilu, češ, če imaš denar za motor, imej še denar za servis. Mislim, da bi vsak motorist moral znati osnovne stvari: menjava olja, svečk, disk ploščič....., sicer pa je moja prva izobrazba avtomehanik, kje je že to, ampak nekaj grifa je še ostalo. :-)

Aja, pa hvala za vse prejšnje nasvete in pomoč, so mi pomagali in upam da sem dobro kupil.

Glede olja v kardanu? Na viragotu ga nisem menjal nikoli, bi bila smotrna menjava, po števcu ima bmw 35kkm?

Je še kaj kar bi moral preverit pred sezono?

Verjetno bom preventivno menjal tudi ploščice, ma kaj čem, sem pedanten :-)

Slikce sledijo, naj pa bo za lušte fejzerka, ki se sedaj prodaja

Adijo japonska lepotica in pozdravljem bmwjev ???????? :-)

Castrol power 1 Racing 5W-40

Obvezno zamenjati olje v kardanu

Pregled nivoa hladilne tekočine

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto, pred tem sneženjem postal ponosen lastnik Bmw-ja k1200r, upam da bo vse ok, sedaj pa počasi spoznavanje s tehniko, madonca to je čist drugače od japonca :-) Poskusil bom sam zamenjati olje, filter in svečke, seveda, če najdem vse te reči kje so skrite :-) morm mal nazaj počekirat katero olje priporočate in oznako svečk.......

Na fejzerki sem na začetku imel olje motul, nato pa sem prešaltal na louisovo olje, (pol sintetiko) menjal lepo na 5000km in sem bil zadovoljen. Sem pa gledal malce njihov katalog, mater nič za bmwje, kje vi kupujete?

Pa ne me popljuvat v stilu, češ, če imaš denar za motor, imej še denar za servis. Mislim, da bi vsak motorist moral znati osnovne stvari: menjava olja, svečk, disk ploščič....., sicer pa je moja prva izobrazba avtomehanik, kje je že to, ampak nekaj grifa je še ostalo. :-)

Aja, pa hvala za vse prejšnje nasvete in pomoč, so mi pomagali in upam da sem dobro kupil.

Glede olja v kardanu? Na viragotu ga nisem menjal nikoli, bi bila smotrna menjava, po števcu ima bmw 35kkm?

Je še kaj kar bi moral preverit pred sezono?

Verjetno bom preventivno menjal tudi ploščice, ma kaj čem, sem pedanten :-)

Slikce sledijo, naj pa bo za lušte fejzerka, ki se sedaj prodaja

Adijo japonska lepotica in pozdravljem bmwjev ???????? :-)

Če imaš zdaj 35K kil. nepočni NIČESAR razen kontrole nivoja olja v oljni posodi (po ptrebi dolij),ki naj bo pri vroči mašini med min. in max. nivo preveriš na desni strani pod sedežem je plastična cevka na posodi pa je oznaka max. in min. Olje v kotnem prenosu se menja vsakih 20K kil.Zavorne ploščice se menja, ko je obloge še samo 1-1,5mm.Nedelaj si nepotrebnih stroškov kajti na tem motorju sam najbolje da nič nedelaš ! ! Namreč če greš npr. samo menjat svečke moraš demontirat hladilnik sepravi spustiti hladilno tekočino za ponovno prezračit potrebuješ posebno napravo ! ! kajti,če neprezračiš pod pritiskom se sama mašina neprezrači in ti prežge tesnilo glave to se je že zgodilo prebral na nemškem forumu !Materijala originalnega nikjer ne dobiš razen na servisu cene sploh niso pretirane, sam sem tudi mehanik servise mi dela vedno Valentinčič in sem ZELO zadovoljen. Vsakič mi naloži najnovejši softver vse mi prečeka z računalnikom do sedaj nisem za delo še nikoli plačal več kot 64€ materijal pa kot sem že rekel v normalnih okvirih npr:zračni filter 16,46€, oljnifilter 11,31€, Olje Castrol GPS 100W-40 1l = 12.87€,zadnje zavorne ploščice 47,25 prednje 2 seta (4-kom.) 117€,svečke orig. Iridium kom.13,78 ,

Ps; upoštevaj moje mnenje sicer te bo drago stalo ! !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!