Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

jaz sem menjaval celoten spreden del (prometna) menjal sem tudi en zglob z novim ker je bil odtrgan.. drugega sem samo odvil ven in po barvanju vilc ponovno noter.. problem je samo z spodnjim zglobom ker ni prostora, rabiš veliki ključ, nevem več na pamet (55-60) najbolje je o-ključ, z tistim najlažje menjaš, z viličastim pa zelo težko, potrebno ga je zbrusiti..

pri odvijanju zglobov se boš morda malo namučil ker je zalepljeno in lepilo zelo drži, jaz sem si pomagal z industrijskim fenom da sem pogrel, potem je spustilo..

pozabil sem omenit da je en zglob okoli 130€..

Nepoveš po pravici,če bi vilice menjal jih nebi bilo potrebno barvat saj so fabriško pobarvane, vedno srebrne !

Ps: z zašvasanimi in (pobarvanimi) vilicami se jaz nebi vozil 260 Km/h +

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Vsem motoristom, motosvetovcem,  Bmw-jašem,  želim srečno Novo Leto 2014 in seveda veliko varnih kilometrov, ter da nas naši jekleni konjički nikoli ne pustijo na cedilu. :-)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na cedilu,puščajo sam tiste ki nimajo bmfa :kva1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na cedilu,puščajo sam tiste ki nimajo bmfa :kva1:

 

 

... ja tud babe jih puščajo ponavad ... :lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nepoveš po pravici,če bi vilice menjal jih nebi bilo potrebno barvat saj so fabriško pobarvane, vedno srebrne !

Ps: z zašvasanimi in (pobarvanimi) vilicami se jaz nebi vozil 260 Km/h +

 

nevem od kot tebi da imajo vsi srebrne.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj limaš dve leti staro sliko? a je to slika, ko še ni bil karamboliran ?

Imaš prav, da so K-aji R-i z črno mašino in imajo tudi vilice črne sicer pa ima velika večina srebrme metalik vilice,ki so pri vseh modelih pokrite z pobarvano plastiko v barvi motorja ali naknadna vgradnja karbon !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdej si iz vseh že na veliki večini? 

Točno tako od ca 20-tih slik teh motorjev sem na eni sliki videl, da postojijo tudi črne vilice čeprav je težko videt,ker so vse prekrite z plastiko kot sem napisal !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj limaš dve leti staro sliko? a je to slika, ko še ni bil karamboliran ?

Imaš prav, da so K-aji R-i z črno mašino in imajo tudi vilice črne sicer pa ima velika večina srebrme metalik vilice,ki so pri vseh modelih pokrite z pobarvano plastiko v barvi motorja ali naknadna vgradnja karbon !

 

No torej obstajajo z črnimi vilcami... bravo :yea1:

ja res se težko vidi :)

http://www.hdwallpapers.in/walls/bmw_k_1200_r_2008_green-wide.jpg

http://www.bmbikes.co.uk/photos/schemephotos/K1200R%20Sunny%20Yellow.jpg

http://imageshack.us/a/img262/4668/k1200srswgrau208qr2.jpg

 

sma zaključla...   .)

Popravljeno . Popravil shark90
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če kdo potrebuje varnostno napravo orig.BMW z dvemi daljinci za modele K 1200 R,S,R-spotr nevem ali paše tudi na druge modele, prodam za 1/2  nove cene ! Pm ali na gsm je v avtarju !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdrav,

V navodilih za BMW K 1200 R predlagajo 98 oktanski bencin, ali pa 95 oktanski. Pri nas 98 oktanskega ni, vsaj mislim tako, ali je potem v redu 100 oktanski??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

V navodilih za BMW K 1200 R predlagajo 98 oktanski bencin, ali pa 95 oktanski. Pri nas 98 oktanskega ni, vsaj mislim tako, ali je potem v redu 100 oktanski??

 

Pri meni je isto predpisano 98 oktansko.Tankaš 100-tko in ni problema!

 

Večje oktansko število bencina pomeni samo to, da je še bolj odporen na samovžig oziroma klenkanje kot npr.95 oktanski.

Pa tudi 95 oktanskega lahko naliješ komot, če ni ravno drugega v bližini, ker imaš itak t.i. klopf senzor, ki v primeru zaznave klenkanja (senzor v bistvu reagira na drugačne, močnejše vibracije motorja) spreminja kot oz. čas vžiga svečke. Takrat motor sicer deljuje s povečano porabo in zmanjšano močjo, ampak to ni škodljivo za motor, v nasprotju z klenkanjem! 

 

Skratka, tankaj 100-ko in uživaj :OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Bom še na tej strani povprašal, če ima kdo servisni priročnik za K1200R. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lp.  Zanimam se za k1200r letnik 2006-2008, pa me zanima ali kdo pozna kateri motor iz avtoneta.

Prebral sem celo temo, ali je ESA in ABS nujno met na tem motorju? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp.  Zanimam se za k1200r letnik 2006-2008, pa me zanima ali kdo pozna kateri motor iz avtoneta.

Prebral sem celo temo, ali je ESA in ABS nujno met na tem motorju? 

Po mojem mnenju je potrebno ABS imeti na vsakem motociklu - z izjemo dirkalnih specialk in čistokrvnih off road motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp.  Zanimam se za k1200r letnik 2006-2008, pa me zanima ali kdo pozna kateri motor iz avtoneta.

Prebral sem celo temo, ali je ESA in ABS nujno met na tem motorju?

abs servo zlajfi so velik del teh motorjev. sm ga vozil kar precej, in zavore so mi se vedno impresivne. o esa imam verjetno drugacno mnenje od povprecja. od treh setingov je confort skor nevozen, tako mehek, ostala dva sta ok. ampak jaz nastelam in pustim, bi zlahka zvel brez tega. spet drugi ta gumb uporablajo zelo pogosto. zlajfi pa res, zelo za.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žlajfi so pač žlajfi eni bolj kot drugi. Abs je samo varnostno pomagalo.... amen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žlajfi so pač žlajfi eni bolj kot drugi. Abs je samo varnostno pomagalo.... amen :)

 

 

DRŽI. Vseeno, tle so komplicirali s servo ojačevalcem, povezavo spredi-zadi, in tudi ko ABS ne opravlja svoje naloge so zavore zelo učinkovite. Zelo. In če se ne motim je bil na izbiro popolnoma klasičen sistem, ali pa tale komplikacija prodajana pod krinko ABSja.  Ta motor mi ni baš nešto za vozit, zavor pa nekako ne pozabim. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!