Zgagec Objavljeno April 23, 2013 Opozori Objavljeno April 23, 2013 No pa je prišel dolgo pričakovani vikend, kjer smo lahko sprobali to novo čudo in začuda morm priznat da se je prijetno peljati z njemu, tja do 140km ni problema z vetrom, nato se čuti upor in da sem bil navajen večjega vizirja. Drugace potegne brutalno, sedaj vem da letos zadnja guma ne bo zdržala :-) sama vodljivost je zelo dobra in motor je okreten tudi na mestu. Edino kar je bilo se mi je odvilo desno ogledalo, a sem to že saniral. bo pa kaj več znanega konec tedna ko napovedujejo lepe dneve :-) No pri bmwju je izumil stikala za smerokaze, madonca nikakor mi ne sede ta način, bo treba vaje da se privadim :-)
Zgagec Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 No pa je padla, dvakrat poskušal, dvakrat napralo, danes pa končno uspel priti do vrha, seveda Golicaaaaaa :-) motorček se počas pedena, malce modrine mu ne škodi :-) ZdenkoK, DXR16 in RobiRoberto 3
Wilson Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Oj, K-jaši! Zanima me katere gume vozite in izkušnje, trenutno imam roadsmart K in kot kaže bom zadnjo menjal na 3K km. Sedaj čaka na zamenjavo mišelinka Pilotroad pa bomo vidl, če bo kaj več kilometrine. Če bo šlo tko naprej bom na sezono zamenjal najmanj štiri zadnje gume. :jezen Ajd
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Oj, K-jaši! Zanima me katere gume vozite in izkušnje, trenutno imam roadsmart K in kot kaže bom zadnjo menjal na 3K km. Sedaj čaka na zamenjavo mišelinka Pilotroad pa bomo vidl, če bo kaj več kilometrine. Če bo šlo tko naprej bom na sezono zamenjal najmanj štiri zadnje gume. :jezen Ajd Jaz sem bil zelo zadovoljen s Road Attack(Conti),originalne Metzelerke sem vrgel dol ko tud na polovico še niso prišle.
Wilson Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Jaz sem bil zelo zadovoljen s Road Attack(Conti),originalne Metzelerke sem vrgel dol ko tud na polovico še niso prišle. Oprijem, kilometrina, model (RoadAttack 2, 2C, 2GT ali 2GT W)...
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Oprijem, kilometrina, model (RoadAttack 2, 2C, 2GT ali 2GT W)... Road Attack 2 ,7kkm do 10kkm odvisno od načina vožnje,oprijem za 30% boljši kot pri Metzeler obe na polovici izrabe.Ko je bila Metzelerka nova ,super guma,ko jo je polovico pobral čista katastrofa,jo je blo treba ogrevat ko zmešan pa še je drsela! 2c,2gt itd. pa prvič slišim. Mam svojega distributerja pri Bomagu,naročim Conti RoadAttack2 in me ne sprašuje o nobenih c,gt.....
Wilson Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Road Attack 2 ,7kkm do 10kkm odvisno od načina vožnje,oprijem za 30% boljši kot pri Metzeler obe na polovici izrabe.Ko je bila Metzelerka nova ,super guma,ko jo je polovico pobral čista katastrofa,jo je blo treba ogrevat ko zmešan pa še je drsela! 2c,2gt itd. pa prvič slišim. Mam svojega distributerja pri Bomagu,naročim Conti RoadAttack2 in me ne sprašuje o nobenih c,gt..... Hudo dobra kilometrina, bom probal, ko izrabim pilotko. Tle pišejo, da v glavnem pilotke trajbajo. 2c,2gt itd
andrej Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Jaz teram Michelin Pilot Power 2CT (dvokomponentna). Dobra lega motorja, oprijem, zmerno trajne.. Izbral po nasvetu bmw forumašev.
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Hudo dobra kilometrina, bom probal, ko izrabim pilotko. Tle pišejo, da v glavnem pilotke trajbajo. 2c,2gt itd Na GSA imel iste, kilometrina pa občutno manjša,po 6kkm za v kanto.
Zgagec Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 z gumami je tako kot ti je večina napisala, velik je odvisn od stila vožnje, za k-ja ti ne morem reči kako je, ker ga šele spoznavam, pri fejzerki sem imel gor vse, najbolj zadovoljen z pilotroad in continentalkami contimotion, najmanj pa z metzelerko, je pa res da sem na metzelerki takrat imel obdobje ko sem khm, mal glava norela in golica gor in dol, ter ko se je ovinek mal odprl gas do konca in nikol šaltal dlje kot do 4 prestave, kar je tud vulkanizer takoj ugotovil. Je pa tudi res da je velik odvisno kje se voziš, naprimer lani sem ex yu prevozil in naredil dobrih 5k km in je bila guma kot nova, na fejzerki mi je povprečno zdržala najmanj 10k km, za primerjavo, na klegovi yamahi mt 03, čeprav ima malo konjev, naj to ne bo merilo, je kolega s contimotion naredil 15k km, zgolj v vednost, je krosist in je marsikdaj šlo pošrek čez ovinek. Tako da z gumami je pač tako, kot z ženskami, z vsako drugače in z vsako morš znat, je pa res da ss se ne splača, tako kot z manekenko, obe sta predrage za vzdrževanje :-)
OKigor Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 če koga zanima se pri nas dobijo izpuhi tudi za K 1200 R
Robka Objavljeno Maj 25, 2013 Opozori Objavljeno Maj 25, 2013 Pozdravljeni, ali si je že kdo ogledoval rabljenega K1200R-ja (l. 2006, prev. cca. 8000 km) v Moto Hit-u v Krškem? Cena naj bi bila okrog 6000€.. Mnenja in ohranjenost?? Hvala in lep dan še naprej... R
Zgagec Objavljeno Maj 27, 2013 Opozori Objavljeno Maj 27, 2013 Zdravo, Pozdravljeni, ali si je že kdo ogledoval rabljenega K1200R-ja (l. 2006, prev. cca. 8000 km) v Moto Hit-u v Krškem? Cena naj bi bila okrog 6000€.. Mnenja in ohranjenost?? Hvala in lep dan še naprej... R Zdravo, poglej moj post par strani nazaj, sem lepo opisal oba ki sta bila v motohitu, eden je verjetno že prodan, ker ga ne oglašujejo več, sta pa bila oba bolj tako tako, če hočeš res dobrega k-ja malce razmisli o temlem: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7355376 Motor je v nulo, res vreden nakupa, če bi imel črn agregat in okvir, bi bil že zdavnaj moj, izrecno sem hotel črno mašino in okvir, drugače je dotični motor res super, lastnik pa pedanten in skrben. Drugače, da malce pokomentiram: na golici se je odrezal odlično, prvič šel gor in je šla zadnja guma z lahkoto do roba, vleče res noro, vse bolj sem navdušen nad vožnjo z njim, samo popedenat po svoje ga še morem, samo kaj ko ni časa, še zavornih ploščic ne morem stestirat odkar sem jih menjal :-( naredil mali servis; olje in filter in preventivno menjal olje v kardanu. sedaj upam na lepo vreme in čas, ki ga primanjkuje...... Kmet2 1
Sorty Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 se da na tem motorju kje ročno nastavit prosti tek motorja... Včeraj me je dež fino opral in je motor pri hitrem odvzemu gasa crkoval
andrej Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Pelji na servis da ti posodobijo mapo vbrizgavanja.. Kmet2 1
Sorty Objavljeno Junij 18, 2013 Opozori Objavljeno Junij 18, 2013 po 400 kilometrih je to normalno ali je potrebno urgirat?
Ice Objavljeno Junij 18, 2013 Opozori Objavljeno Junij 18, 2013 vzemi ta temni obroc dol in poglej noter. ce olje vidno stoji na spodnji strani (to je nekaj kapelj) potem menjaj tesnilo. ce je noter "suho" lahko pustis. imam skoraj enak problem na GT, samo ne v taki meri; je samo malo temno na spodnji strani (najbrz prej umazanija s ceste kot olje, ker noter je vse "suho").
Coban Objavljeno Junij 18, 2013 Opozori Objavljeno Junij 18, 2013 po 400 kilometrih je to normalno ali je potrebno urgirat? Potrebno bo urgirat,to je začetek - konca semeringa ! !
Sorty Objavljeno Junij 19, 2013 Opozori Objavljeno Junij 19, 2013 ok hvala.. ga peljem na servis :yes:
Sorty Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Na servisu je serviser ugotovil, da imam imajo prve vilice "luft" in, da je potrebno menjat puše. Na oko je rekel da stanejo 250€ pa če računam še delo in uradni servis bo cena šla v nebo. Ma kdo izkušnje s tem kje kupit dele ali celo kje to najceneje popravit?
Zgagec Objavljeno Avgust 3, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2013 mal lišpanja, sedaj sledi karbon, slika ni glih bog ve kaj, ampak mal za gušt pa bo :-) Kmet2, krucymucy in jami65 3
Bremzer Objavljeno Avgust 4, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2013 Na servisu je serviser ugotovil, da imam imajo prve vilice "luft" in, da je potrebno menjat puše. Na oko je rekel da stanejo 250€ pa če računam še delo in uradni servis bo cena šla v nebo. Ma kdo izkušnje s tem kje kupit dele ali celo kje to najceneje popravit? Ta je pa res lovska ! ! saj imaš ja duolevel,ki NIMA puš imaš samo dva neuničljiva zgloba in par selenblokov,ki povezujejo balanco z vilicami,ki pa niso nevem kako fiksni tako da je balanca normalno malo -gumijasta kar je povsem normalno !
Sorty Objavljeno Avgust 13, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2013 se opravičujem zaradi puš v mislih sem imel zglob. Glede lufta pa imam že med vožnjo občutek, da se pri zaviranju čuti "luft". Je kdo že sploh menjal zglobe?
shark90 Objavljeno Avgust 13, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2013 (popravljeno) se opravičujem zaradi puš v mislih sem imel zglob. Glede lufta pa imam že med vožnjo občutek, da se pri zaviranju čuti "luft". Je kdo že sploh menjal zglobe? jaz sem menjaval celoten spreden del (prometna) menjal sem tudi en zglob z novim ker je bil odtrgan.. drugega sem samo odvil ven in po barvanju vilc ponovno noter.. problem je samo z spodnjim zglobom ker ni prostora, rabiš veliki ključ, nevem več na pamet (55-60) najbolje je o-ključ, z tistim najlažje menjaš, z viličastim pa zelo težko, potrebno ga je zbrusiti.. pri odvijanju zglobov se boš morda malo namučil ker je zalepljeno in lepilo zelo drži, jaz sem si pomagal z industrijskim fenom da sem pogrel, potem je spustilo.. pozabil sem omenit da je en zglob okoli 130€.. Popravljeno Avgust 13, 2013. Popravil shark90
Bremzer Objavljeno Avgust 13, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2013 se opravičujem zaradi puš v mislih sem imel zglob. Glede lufta pa imam že med vožnjo občutek, da se pri zaviranju čuti "luft". Je kdo že sploh menjal zglobe? Jaz imam z K-ajem 1200 R-om 42 K kil. in nima še nič lufta, imam pa oba zgloba v rezervi in sta še montirana eden v vilici drugi n nihalki !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se