Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

Pred kratkim sem nabavu motor in z njim naredu le par km. Ker morem menjat gume me zanima kera dimenzija se bolje obnese na tem motorju 190/50/17 ali 190/55/17?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim sem nabavu motor in z njim naredu le par km. Ker morem menjat gume me zanima kera dimenzija se bolje obnese na tem motorju 190/50/17 ali 190/55/17?

jaz imam na motorju dunlop roadsmart  2  190/55/17 in sem zelo zadovoljen prej imel marsikaj ampak ta je zelo dobra (več kilometrov , gre do kraja in drži!!!!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original z 5,5 col platiščem so zadaj 180 in ne 190 ,če je prvi kupec pri naročilu doplačal za širše platišče 6 col potem je 190,kar se tiče višine je kolikor jaz vem homologirana 50 in NE 55.Če boš spremenil višino gume za 5 mm se pravi premer povečaš za 1cm je obod večji in za toliko ti bo kazal kilometer števec manj ,guma bo bolj šiljasta in se bo pri vožnjah v ravnini bolj rabila po sredini v ovinku pa boš imel malo večjo površino naleganja.Jaz s tem ne eksperimentiram vedno momtiram original dimenzije in Metzeler Road teck ali Sportek,ker z ostalimi kot so Danlop,Mihelin,Bridgestone(nerečem,da so slabe) ne naredim več ko 5-6 K kil.z Metzelerko vedno 10K + .Kolega je na svojem za probo namontiral 190/ 55 gumo in mu je čist malo drsala po zadnji roki (tunelu kardana) izrabil jo je v ca 2,5K kilometrih.Najbolje bo,da sam sprobaš in potem poročaš o razliki in prevoženih kilometrih.

Ps; vedno vozim raje dražjo gumo in jo menjam po 10K+ kilometrih 1X letno,čeprav sem v ovinku 2-5 Km počasnejši in ne neko radirko, ki je za pisto se odlično drži in moraš letno zadnjo 3X prednjo2X menjat+centrirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer govora ja o S modelu, ki ima original 6 colsko platišče. Gume že imam zbrane in ne mislim šparat. Sem pa kr malo v dvomih če bi se odločil za višino 55 , če praviš da bi znala drsat po roki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem namontiral 190/55 dunlop sportsmart pa ni nikjer drsela, glede visine je pri nihajki (tam pri amortizerju) bila blizu (nekaj mm se je bilo lufta) tako da lahko komot das gor 55...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem malo prej prebiral razne forume in se veliko uporabnikov odloča za to varianto in jo v večini zelo pohvalijo. Zdaj sem pa tudi sam prepričan kaj bo naslednji nakup ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer govora ja o S modelu, ki ima original 6 colsko platišče. Gume že imam zbrane in ne mislim šparat. Sem pa kr malo v dvomih če bi se odločil za višino 55 , če praviš da bi znala drsat po roki.

Ravno zdajle sem gledal tehnične podatke novega K-1300-S-a in je gor original guma 190/55/17 tako da nebi smelo bit problema saj nihalka je popolnoma enaka.Kot sem že rekel pri kolegu je na nihalki bilo malo podrsano z gumo Dunlop190/55/17,večji problem bo,ker ni homologirana za ta motor, zna delet problem na tehničnem pregledu ali kak zadrt policaj na cesti !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

190/55 se obnese v redu, motor naredi bolj gibčen, malenkost lažje pade v ovinek ker je zadaj višji. Kljub temu sem po eksperimentu dal nazaj serijsko 190/50.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

190/55 se obnese v redu, motor naredi bolj gibčen, malenkost lažje pade v ovinek ker je zadaj višji. Kljub temu sem po eksperimentu dal nazaj serijsko 190/50.

Lp

Motor pada v ovinke z lahkoto tud brez 190/55 :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje kupujete olje Castrol power 1 racing 5w-40 4T? na internetu ga ne zasledim

Zakaj pa rabiš W5 - 40 a greš zdajle v Sibirijo! ! za pri nas lahko kupiš 15W-50 bo čist tapravo za celo leto !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer nekaj strani nazaj je bilo napisano, da na uradnih servisih uporabljajo tega... Bolj kot berem te forume bolj sem zmeden  :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer nekaj strani nazaj je bilo napisano, da na uradnih servisih uporabljajo tega... Bolj kot berem te forume bolj sem zmeden  :rolleyes:

Na prvem servisun pred leti so mi dali W10-40 nato pa vedno W15-50 in to pri Valentinčiču !In tudi moja odločitev za v nadalje bo W15-50 ker je za motor bolje,če je bolj wizkozno še sploh poleti,če pa menjalnik kdaj malo slišim me več nemoti,ker vem,da je moja napaka ga pač nisem pravi moment ujel sicer pa itak šaltam že iz prve navzgor vse brez sklopke !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala! Opazil sem da pri predstavljanju nastavitve esa (prosti tek) ne opazim spremembe v trditi vzmetenja,niti optično ni opaziti stiskanja vzmeti.alarma ni prisotnega.je to normalno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala! Opazil sem da pri predstavljanju nastavitve esa (prosti tek) ne opazim spremembe v trditi vzmetenja,niti optično ni opaziti stiskanja vzmeti.alarma ni prisotnega.je to normalno?

Ne ni normalno.

Lahko povem kako dela na R1200RT: Motor je ponavadi na centralnem stojalu, kadar preklapljaš med eno čelado, čelado in kovčkom  in dvema čeladama.(solo, solo+prtljaga, voznik in sopotnik)

Med spreminjanjem trdote vzmeti, te čelade na displeju utripajo. Takrat motorček dela in tudi vidi se, da se vzmet stiska oziroma razteguje (odvisno v katero nastavitev greš). Ko se sprememba izvede, se utripanje simbolov na displeju konča, kar pomeni, da je željena nastavitev dosežena. To traja kar nekaj sekund. Ponavadi ta motor, ki zateguje vzmet ni problematičen, za razliko od tistega, ki regulira pretok olja v blažilniku. Sicer pa je to navaden motorček, in ga lahko testiraš tako, da na njegove sponke pripelješ 12V in se mora začeti obračati, v eno oz. v drugo smer, ko boš obrnil polariteto. Če se ne bo obračal, potem je problem v motorčku, sicer pa je problem nekje drugje (morda kak pretgan kabel, napaka v računalniku,...itd.) Na RT-u so sponke tega motorčka pod sedežem sopotnika, za tvojega pa žal ne vem, kje jih ima.

 

Če govorimo o nastavljanju blaženja (comfort, normal, sport), to seveda z očmi ni opaziti niti če stojiš na mestu. Lahko pa stisneš prvo zavoro in motor ziblješ naprej/nazaj in boš občutil razliko, ko preide recimo iz comfort v normal oz. sport nastavitev. Kot rečeno, ta motorček pa je imel hibo, ker je do njega rada prodrla voda (slabo tesnenje kablov) in je preprosto zarjavel, še toliko prej, če lastnik ni redno preklapljal med režimi, in se motorček ni nič gibal. Če ta mali servomotorček mrkne, ti ga najceneje zamenja Čarman Motosport (precej ceneje, kot na uradnem servisu).

No kakorkoli, če in ko boš odkril kaj je vzrok problema, pa poročaj, da bomo tudi ostali vedeli, kje iskati potencialno napako.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok hvala.takoj ko bo možno ga odpeljem na servis in poročam o problemu. Hvala

Še par informacuj ! Ko spreminjaš trdoto zadnje vzmeti iz ene čelade na dve ali eno+prtljaga MORA mašina laufat in biti menjalnik v N (neutral) sicer ta nastavitvitev trdote zadnje vzmeti nedeluje ! ! Nastavitev blaženja : Confort,Normal in Sport je nastavljiva namestu kot tudi med vožnjo ! Preveriti trdoto blaženja, kot opisano pri GS-u na mestu na K-aju nebo možno saj je vzmet(še sploh prednja) pretrda in hod prekratek !  !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer sem seznanjen z delovanjem ESA tako, da sem vse naredil kot je treba in dejansko nekje je napaka. Še kakšen nasvet komu naj peljem motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer sem seznanjen z delovanjem ESA tako, da sem vse naredil kot je treba in dejansko nekje je napaka. Še kakšen nasvet komu naj peljem motor?

Čarmanu ,boš napram BMW zlatarjem prišparal še za enga celga Akrapota :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer sem seznanjen z delovanjem ESA tako, da sem vse naredil kot je treba in dejansko nekje je napaka. Še kakšen nasvet komu naj peljem motor?

 

Če si ga kot sam praviš pred kratkim nabavil in to mogoče pri kakem trgovcu imaš garancijo. Rešuj z njim. Če ne pa definitivno Čarman. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer sem seznanjen z delovanjem ESA tako, da sem vse naredil kot je treba in dejansko nekje je napaka. Še kakšen nasvet komu naj peljem motor?

Jaz bi peljal k Valentinčiču,ker motor mora vsekakor na delavniški računalnik, ta nastavitev je v povezavi z deno integriranimi zavorami saj računalnik na osnovi podane obremenitve(težine)določi razmerje učinka zaviranja na prednje in zadnje kolo !Ko boš imel diagnozo in če boš potreboval kak nadomestni del in paše od K-1200-R-a letnik 2006 z ESA in ABS) imam vse dele na zalogi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi peljal k Valentinčiču,ker motor mora vsekakor na delavniški računalnik, ta nastavitev je v povezavi z deno integriranimi zavorami saj računalnik na osnovi podane obremenitve(težine)določi razmerje učinka zaviranja na prednje in zadnje kolo !Ko boš imel diagnozo in če boš potreboval kak nadomestni del in paše od K-1200-R-a letnik 2006 z ESA in ABS) imam vse dele na zalogi!

 Hvala Bremzer. Te zadeva bom urejal aprila ker grem zdej v ZDA pa še vreme ni primerno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čarmanu ,boš napram BMW zlatarjem prišparal še za enga celga Akrapota :grim

Pa res pretiravaš.Za sabo ima motor K-1200-R vse 4-ri servise pa sem več dal samo za zadnji lonec od Akrapoviča več kot za vse 4 (štiri) servise z materijalom !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!