Sorty Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Pred kratkim sem nabavu motor in z njim naredu le par km. Ker morem menjat gume me zanima kera dimenzija se bolje obnese na tem motorju 190/50/17 ali 190/55/17?
PAJO Objavljeno Februar 5, 2013 Opozori Objavljeno Februar 5, 2013 Pred kratkim sem nabavu motor in z njim naredu le par km. Ker morem menjat gume me zanima kera dimenzija se bolje obnese na tem motorju 190/50/17 ali 190/55/17? jaz imam na motorju dunlop roadsmart 2 190/55/17 in sem zelo zadovoljen prej imel marsikaj ampak ta je zelo dobra (več kilometrov , gre do kraja in drži!!!!)
Bremzer Objavljeno Februar 5, 2013 Opozori Objavljeno Februar 5, 2013 Original z 5,5 col platiščem so zadaj 180 in ne 190 ,če je prvi kupec pri naročilu doplačal za širše platišče 6 col potem je 190,kar se tiče višine je kolikor jaz vem homologirana 50 in NE 55.Če boš spremenil višino gume za 5 mm se pravi premer povečaš za 1cm je obod večji in za toliko ti bo kazal kilometer števec manj ,guma bo bolj šiljasta in se bo pri vožnjah v ravnini bolj rabila po sredini v ovinku pa boš imel malo večjo površino naleganja.Jaz s tem ne eksperimentiram vedno momtiram original dimenzije in Metzeler Road teck ali Sportek,ker z ostalimi kot so Danlop,Mihelin,Bridgestone(nerečem,da so slabe) ne naredim več ko 5-6 K kil.z Metzelerko vedno 10K + .Kolega je na svojem za probo namontiral 190/ 55 gumo in mu je čist malo drsala po zadnji roki (tunelu kardana) izrabil jo je v ca 2,5K kilometrih.Najbolje bo,da sam sprobaš in potem poročaš o razliki in prevoženih kilometrih. Ps; vedno vozim raje dražjo gumo in jo menjam po 10K+ kilometrih 1X letno,čeprav sem v ovinku 2-5 Km počasnejši in ne neko radirko, ki je za pisto se odlično drži in moraš letno zadnjo 3X prednjo2X menjat+centrirat.
Sorty Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Bremzer govora ja o S modelu, ki ima original 6 colsko platišče. Gume že imam zbrane in ne mislim šparat. Sem pa kr malo v dvomih če bi se odločil za višino 55 , če praviš da bi znala drsat po roki.
shark90 Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Jaz sem namontiral 190/55 dunlop sportsmart pa ni nikjer drsela, glede visine je pri nihajki (tam pri amortizerju) bila blizu (nekaj mm se je bilo lufta) tako da lahko komot das gor 55...
Sorty Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 sem malo prej prebiral razne forume in se veliko uporabnikov odloča za to varianto in jo v večini zelo pohvalijo. Zdaj sem pa tudi sam prepričan kaj bo naslednji nakup
Bremzer Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Bremzer govora ja o S modelu, ki ima original 6 colsko platišče. Gume že imam zbrane in ne mislim šparat. Sem pa kr malo v dvomih če bi se odločil za višino 55 , če praviš da bi znala drsat po roki. Ravno zdajle sem gledal tehnične podatke novega K-1300-S-a in je gor original guma 190/55/17 tako da nebi smelo bit problema saj nihalka je popolnoma enaka.Kot sem že rekel pri kolegu je na nihalki bilo malo podrsano z gumo Dunlop190/55/17,večji problem bo,ker ni homologirana za ta motor, zna delet problem na tehničnem pregledu ali kak zadrt policaj na cesti !
andrej Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 190/55 se obnese v redu, motor naredi bolj gibčen, malenkost lažje pade v ovinek ker je zadaj višji. Kljub temu sem po eksperimentu dal nazaj serijsko 190/50. Lp
Kmet2 Objavljeno Februar 8, 2013 Opozori Objavljeno Februar 8, 2013 190/55 se obnese v redu, motor naredi bolj gibčen, malenkost lažje pade v ovinek ker je zadaj višji. Kljub temu sem po eksperimentu dal nazaj serijsko 190/50. Lp Motor pada v ovinke z lahkoto tud brez 190/55 :yes:
Sorty Objavljeno Februar 8, 2013 Opozori Objavljeno Februar 8, 2013 kje kupujete olje Castrol power 1 racing 5w-40 4T? na internetu ga ne zasledim
Bremzer Objavljeno Februar 8, 2013 Opozori Objavljeno Februar 8, 2013 kje kupujete olje Castrol power 1 racing 5w-40 4T? na internetu ga ne zasledim Zakaj pa rabiš W5 - 40 a greš zdajle v Sibirijo! ! za pri nas lahko kupiš 15W-50 bo čist tapravo za celo leto !
Sorty Objavljeno Februar 9, 2013 Opozori Objavljeno Februar 9, 2013 Bremzer nekaj strani nazaj je bilo napisano, da na uradnih servisih uporabljajo tega... Bolj kot berem te forume bolj sem zmeden Cartman 1
andrej Objavljeno Februar 9, 2013 Opozori Objavljeno Februar 9, 2013 Jaz kupim kar na servisu. Vem pa, da je kolega kupoval na eni od spletnih strani in je bilo precej ceneje.
Bremzer Objavljeno Februar 9, 2013 Opozori Objavljeno Februar 9, 2013 Bremzer nekaj strani nazaj je bilo napisano, da na uradnih servisih uporabljajo tega... Bolj kot berem te forume bolj sem zmeden Na prvem servisun pred leti so mi dali W10-40 nato pa vedno W15-50 in to pri Valentinčiču !In tudi moja odločitev za v nadalje bo W15-50 ker je za motor bolje,če je bolj wizkozno še sploh poleti,če pa menjalnik kdaj malo slišim me več nemoti,ker vem,da je moja napaka ga pač nisem pravi moment ujel sicer pa itak šaltam že iz prve navzgor vse brez sklopke !
Sorty Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 Hvala! Opazil sem da pri predstavljanju nastavitve esa (prosti tek) ne opazim spremembe v trditi vzmetenja,niti optično ni opaziti stiskanja vzmeti.alarma ni prisotnega.je to normalno?
skalaprava Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 Hvala! Opazil sem da pri predstavljanju nastavitve esa (prosti tek) ne opazim spremembe v trditi vzmetenja,niti optično ni opaziti stiskanja vzmeti.alarma ni prisotnega.je to normalno? Ne ni normalno. Lahko povem kako dela na R1200RT: Motor je ponavadi na centralnem stojalu, kadar preklapljaš med eno čelado, čelado in kovčkom in dvema čeladama.(solo, solo+prtljaga, voznik in sopotnik) Med spreminjanjem trdote vzmeti, te čelade na displeju utripajo. Takrat motorček dela in tudi vidi se, da se vzmet stiska oziroma razteguje (odvisno v katero nastavitev greš). Ko se sprememba izvede, se utripanje simbolov na displeju konča, kar pomeni, da je željena nastavitev dosežena. To traja kar nekaj sekund. Ponavadi ta motor, ki zateguje vzmet ni problematičen, za razliko od tistega, ki regulira pretok olja v blažilniku. Sicer pa je to navaden motorček, in ga lahko testiraš tako, da na njegove sponke pripelješ 12V in se mora začeti obračati, v eno oz. v drugo smer, ko boš obrnil polariteto. Če se ne bo obračal, potem je problem v motorčku, sicer pa je problem nekje drugje (morda kak pretgan kabel, napaka v računalniku,...itd.) Na RT-u so sponke tega motorčka pod sedežem sopotnika, za tvojega pa žal ne vem, kje jih ima. Če govorimo o nastavljanju blaženja (comfort, normal, sport), to seveda z očmi ni opaziti niti če stojiš na mestu. Lahko pa stisneš prvo zavoro in motor ziblješ naprej/nazaj in boš občutil razliko, ko preide recimo iz comfort v normal oz. sport nastavitev. Kot rečeno, ta motorček pa je imel hibo, ker je do njega rada prodrla voda (slabo tesnenje kablov) in je preprosto zarjavel, še toliko prej, če lastnik ni redno preklapljal med režimi, in se motorček ni nič gibal. Če ta mali servomotorček mrkne, ti ga najceneje zamenja Čarman Motosport (precej ceneje, kot na uradnem servisu). No kakorkoli, če in ko boš odkril kaj je vzrok problema, pa poročaj, da bomo tudi ostali vedeli, kje iskati potencialno napako. Lp. trebor 1
Sorty Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 ok hvala.takoj ko bo možno ga odpeljem na servis in poročam o problemu. Hvala
Bremzer Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 ok hvala.takoj ko bo možno ga odpeljem na servis in poročam o problemu. Hvala Še par informacuj ! Ko spreminjaš trdoto zadnje vzmeti iz ene čelade na dve ali eno+prtljaga MORA mašina laufat in biti menjalnik v N (neutral) sicer ta nastavitvitev trdote zadnje vzmeti nedeluje ! ! Nastavitev blaženja : Confort,Normal in Sport je nastavljiva namestu kot tudi med vožnjo ! Preveriti trdoto blaženja, kot opisano pri GS-u na mestu na K-aju nebo možno saj je vzmet(še sploh prednja) pretrda in hod prekratek ! !
Sorty Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 Bremzer sem seznanjen z delovanjem ESA tako, da sem vse naredil kot je treba in dejansko nekje je napaka. Še kakšen nasvet komu naj peljem motor?
Kmet2 Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 Bremzer sem seznanjen z delovanjem ESA tako, da sem vse naredil kot je treba in dejansko nekje je napaka. Še kakšen nasvet komu naj peljem motor? Čarmanu ,boš napram BMW zlatarjem prišparal še za enga celga Akrapota :grim
point Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Bremzer sem seznanjen z delovanjem ESA tako, da sem vse naredil kot je treba in dejansko nekje je napaka. Še kakšen nasvet komu naj peljem motor? Če si ga kot sam praviš pred kratkim nabavil in to mogoče pri kakem trgovcu imaš garancijo. Rešuj z njim. Če ne pa definitivno Čarman.
Bremzer Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Bremzer sem seznanjen z delovanjem ESA tako, da sem vse naredil kot je treba in dejansko nekje je napaka. Še kakšen nasvet komu naj peljem motor? Jaz bi peljal k Valentinčiču,ker motor mora vsekakor na delavniški računalnik, ta nastavitev je v povezavi z deno integriranimi zavorami saj računalnik na osnovi podane obremenitve(težine)določi razmerje učinka zaviranja na prednje in zadnje kolo !Ko boš imel diagnozo in če boš potreboval kak nadomestni del in paše od K-1200-R-a letnik 2006 z ESA in ABS) imam vse dele na zalogi! Kmet2 1
Sorty Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 Jaz bi peljal k Valentinčiču,ker motor mora vsekakor na delavniški računalnik, ta nastavitev je v povezavi z deno integriranimi zavorami saj računalnik na osnovi podane obremenitve(težine)določi razmerje učinka zaviranja na prednje in zadnje kolo !Ko boš imel diagnozo in če boš potreboval kak nadomestni del in paše od K-1200-R-a letnik 2006 z ESA in ABS) imam vse dele na zalogi! Hvala Bremzer. Te zadeva bom urejal aprila ker grem zdej v ZDA pa še vreme ni primerno.
Bremzer Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 Čarmanu ,boš napram BMW zlatarjem prišparal še za enga celga Akrapota :grim Pa res pretiravaš.Za sabo ima motor K-1200-R vse 4-ri servise pa sem več dal samo za zadnji lonec od Akrapoviča več kot za vse 4 (štiri) servise z materijalom !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se