Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

No pa je prišel dolgo pričakovani vikend, kjer smo lahko sprobali to novo čudo in začuda morm priznat da se je prijetno peljati z njemu, tja do 140km ni problema z vetrom, nato se čuti upor in da sem bil navajen večjega vizirja. Drugace potegne brutalno, sedaj vem da letos zadnja guma ne bo zdržala :-) sama vodljivost je zelo dobra in motor je okreten tudi na mestu. Edino kar je bilo se mi je odvilo desno ogledalo, a sem to že saniral. bo pa kaj več znanega konec tedna ko napovedujejo lepe dneve :-) No pri bmwju je izumil  stikala za smerokaze, madonca nikakor mi ne sede ta način, bo treba vaje da se privadim :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No pa je padla, dvakrat poskušal, dvakrat napralo, danes pa končno uspel priti do vrha, seveda Golicaaaaaa :-) motorček se počas pedena, malce modrine mu ne škodi :-)post-11766-0-26100500-1368558260_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj, K-jaši!

Zanima me katere gume vozite in izkušnje, trenutno imam roadsmart K in kot kaže bom zadnjo menjal na 3K km. :BUA:

Sedaj čaka na zamenjavo mišelinka Pilotroad pa bomo vidl, če bo kaj več kilometrine.

Če bo šlo tko naprej bom na sezono zamenjal najmanj štiri zadnje gume. :jezen

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj, K-jaši!

Zanima me katere gume vozite in izkušnje, trenutno imam roadsmart K in kot kaže bom zadnjo menjal na 3K km. :BUA:

Sedaj čaka na zamenjavo mišelinka Pilotroad pa bomo vidl, če bo kaj več kilometrine.

Če bo šlo tko naprej bom na sezono zamenjal najmanj štiri zadnje gume. :jezen

Ajd

Jaz sem bil zelo zadovoljen s Road Attack(Conti),originalne Metzelerke sem vrgel dol ko tud na polovico še niso prišle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bil zelo zadovoljen s Road Attack(Conti),originalne Metzelerke sem vrgel dol ko tud na polovico še niso prišle.

Oprijem, kilometrina, model (RoadAttack 2, 2C, 2GT ali 2GT W)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprijem, kilometrina, model (RoadAttack 2, 2C, 2GT ali 2GT W)...

Road Attack 2 ,7kkm do 10kkm odvisno od načina vožnje,oprijem za 30% boljši kot pri Metzeler obe na polovici izrabe.Ko je bila Metzelerka nova ,super guma,ko jo je polovico pobral čista katastrofa,jo je blo treba ogrevat ko zmešan pa še je drsela!

:eek: 2c,2gt itd. pa prvič slišim. Mam svojega distributerja pri Bomagu,naročim Conti RoadAttack2 in me ne sprašuje o nobenih c,gt.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Road Attack 2 ,7kkm do 10kkm odvisno od načina vožnje,oprijem za 30% boljši kot pri Metzeler obe na polovici izrabe.Ko je bila Metzelerka nova ,super guma,ko jo je polovico pobral čista katastrofa,jo je blo treba ogrevat ko zmešan pa še je drsela!

:eek: 2c,2gt itd. pa prvič slišim. Mam svojega distributerja pri Bomagu,naročim Conti RoadAttack2 in me ne sprašuje o nobenih c,gt.....

Hudo dobra kilometrina, bom probal, ko izrabim pilotko.

Tle pišejo, da v glavnem pilotke trajbajo.

2c,2gt itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz teram Michelin Pilot Power 2CT (dvokomponentna). Dobra lega motorja, oprijem, zmerno trajne.. Izbral po nasvetu bmw forumašev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudo dobra kilometrina, bom probal, ko izrabim pilotko.

Tle pišejo, da v glavnem pilotke trajbajo.

2c,2gt itd

Na GSA imel iste, kilometrina pa  občutno manjša,po 6kkm za v kanto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z gumami je tako kot ti je večina napisala, velik je odvisn od stila vožnje, za k-ja ti ne morem reči kako je, ker ga šele spoznavam, pri fejzerki sem imel gor vse, najbolj zadovoljen z pilotroad in continentalkami contimotion, najmanj pa z metzelerko, je pa res da sem na metzelerki takrat imel obdobje ko sem khm, mal glava norela in golica gor in dol, ter ko se je ovinek mal odprl gas do konca in nikol šaltal dlje kot do 4 prestave, kar je tud vulkanizer takoj ugotovil. Je pa tudi res da je velik odvisno kje se voziš, naprimer lani sem ex yu prevozil in naredil dobrih 5k km in je bila guma kot nova, na fejzerki mi je povprečno zdržala najmanj 10k km, za primerjavo, na klegovi yamahi mt 03, čeprav ima malo konjev, naj to ne bo merilo, je kolega s contimotion naredil 15k km, zgolj v vednost, je krosist in je marsikdaj šlo pošrek čez ovinek.

Tako da z gumami je pač tako, kot z ženskami, z vsako drugače in z vsako morš znat, je pa res da ss se ne splača, tako kot z manekenko, obe sta predrage za vzdrževanje :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

ali si je že kdo ogledoval rabljenega K1200R-ja (l. 2006, prev. cca. 8000 km) v Moto Hit-u v Krškem?

Cena naj bi bila okrog 6000€..

Mnenja in ohranjenost??

 

Hvala in lep dan še naprej...

R

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

Pozdravljeni,

ali si je že kdo ogledoval rabljenega K1200R-ja (l. 2006, prev. cca. 8000 km) v Moto Hit-u v Krškem?

Cena naj bi bila okrog 6000€..

Mnenja in ohranjenost??

 

Hvala in lep dan še naprej...

R

Zdravo, poglej moj post par strani nazaj, sem lepo opisal oba ki sta bila v motohitu, eden je verjetno že prodan, ker ga ne oglašujejo več, sta pa bila oba bolj tako tako, če hočeš res dobrega k-ja malce razmisli o temlem:

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7355376

 

Motor je v nulo, res vreden nakupa, če bi imel črn agregat in okvir, bi bil že zdavnaj moj, izrecno sem hotel črno mašino in okvir, drugače je dotični motor res super, lastnik pa pedanten in skrben.

 

Drugače, da malce pokomentiram: na golici se je odrezal odlično, prvič šel gor in je šla zadnja guma z lahkoto do roba, vleče res noro, vse bolj sem navdušen nad vožnjo z njim, samo popedenat po svoje ga še morem, samo kaj ko ni časa, še zavornih ploščic ne morem stestirat odkar sem jih menjal :-( naredil mali servis; olje in filter in preventivno menjal olje v kardanu.

sedaj upam na lepo vreme in čas, ki ga primanjkuje......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

se da na tem motorju kje ročno nastavit prosti tek motorja... Včeraj me je dež fino opral in je motor pri hitrem odvzemu gasa crkoval

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzemi ta temni obroc dol in poglej noter. ce olje vidno stoji na spodnji strani (to je nekaj kapelj) potem menjaj tesnilo. ce je noter "suho" lahko pustis.

 

imam skoraj enak problem na GT, samo ne v taki meri; je samo malo temno na spodnji strani (najbrz prej umazanija s ceste kot olje, ker noter je vse "suho").

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

po 400 kilometrih

 

c8au.jpg
 
je to normalno ali je potrebno urgirat?

 

Potrebno bo urgirat,to je začetek - konca semeringa ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Na servisu je serviser ugotovil, da imam imajo prve vilice "luft" in, da je potrebno menjat puše. Na oko je rekel da stanejo 250€ pa če računam še delo in uradni servis bo cena šla v nebo. Ma kdo izkušnje s tem kje kupit dele ali celo kje to najceneje popravit? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

mal lišpanja, sedaj sledi karbon, slika ni glih bog ve kaj, ampak mal za gušt pa bo :-)

post-11766-0-51776400-1375532687_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu je serviser ugotovil, da imam imajo prve vilice "luft" in, da je potrebno menjat puše. Na oko je rekel da stanejo 250€ pa če računam še delo in uradni servis bo cena šla v nebo. Ma kdo izkušnje s tem kje kupit dele ali celo kje to najceneje popravit? 

Ta je pa res lovska ! ! saj imaš ja duolevel,ki NIMA puš imaš samo dva neuničljiva zgloba in par selenblokov,ki povezujejo balanco z vilicami,ki pa niso nevem kako fiksni tako da je balanca normalno malo -gumijasta kar je povsem normalno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

se opravičujem zaradi puš v mislih sem imel zglob. Glede lufta pa imam že med vožnjo občutek, da se pri zaviranju čuti "luft". Je kdo že sploh menjal zglobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se opravičujem zaradi puš v mislih sem imel zglob. Glede lufta pa imam že med vožnjo občutek, da se pri zaviranju čuti "luft". Je kdo že sploh menjal zglobe?

 

jaz sem menjaval celoten spreden del (prometna) menjal sem tudi en zglob z novim ker je bil odtrgan.. drugega sem samo odvil ven in po barvanju vilc ponovno noter.. problem je samo z spodnjim zglobom ker ni prostora, rabiš veliki ključ, nevem več na pamet (55-60) najbolje je o-ključ, z tistim najlažje menjaš, z viličastim pa zelo težko, potrebno ga je zbrusiti..

pri odvijanju zglobov se boš morda malo namučil ker je zalepljeno in lepilo zelo drži, jaz sem si pomagal z industrijskim fenom da sem pogrel, potem je spustilo..

pozabil sem omenit da je en zglob okoli 130€..

Popravljeno . Popravil shark90
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se opravičujem zaradi puš v mislih sem imel zglob. Glede lufta pa imam že med vožnjo občutek, da se pri zaviranju čuti "luft". Je kdo že sploh menjal zglobe?

Jaz imam z K-ajem 1200 R-om 42 K kil. in nima še nič lufta, imam pa oba zgloba v rezervi in sta še montirana eden v vilici drugi n nihalki !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!