SiR Objavljeno September 23, 2004 Opozori Objavljeno September 23, 2004 tegale bajka pa še nimamo v tematikah. .. Leeeeeeep :)
Fabo Objavljeno September 23, 2004 Opozori Objavljeno September 23, 2004 Jap barve so res original HONDA. Kljub temu da nisem pristas tega segmenta motorjev se mi zdi tale se kar luskan. :OK:
gizmOkak Objavljeno September 23, 2004 Opozori Objavljeno September 23, 2004 moj motor če bi mel slučajno za zbirat med nakedi :yea2: prou specialka,sploh Rokovnjačev :OK:
kađiva Objavljeno September 23, 2004 Opozori Objavljeno September 23, 2004 Ena lepa Honda CB1300 je bila v Munchnu predstavljena,in sicer dirkalni motor za 8 ur Suzuke je bila se mi zdi :hmm: ,pa še tak fajn poloklep je imela gor,skratka super zadeva :yea2: Se mi zdi,da je v tem razredu motorjev trenutno to najboljša izbira .) navora ma tud tolk,da ne veš kva bi z njim :wacko:
simonsi Objavljeno September 23, 2004 Opozori Objavljeno September 23, 2004 Že lep čas nazaj bral "test" v motoristu od tega motorja, pač tipične odlike nejkiča a cena je pa tut hondovsko primerna. Bi ga pa mel, ja :D
Zoolo Objavljeno September 23, 2004 Opozori Objavljeno September 23, 2004 Ta je še lepši! Rokovnjač, tvoj bike je bil pa pri Akrapoviču, da so po njemu delali rore? Ej fantje dejte novopečenemu lastniku CB 1300, kakšne pametne izkušnje ali opozorila, .... napopati. Zoolo The Horrible! :wacko:
Rokovnjač Objavljeno September 23, 2004 Opozori Objavljeno September 23, 2004 Ena lepa Honda CB1300 je bila v Munchnu predstavljena,in sicer dirkalni motor za 8 ur Suzuke je bila se mi zdi :hmm: ,pa še tak fajn poloklep je imela gor,skratka super zadeva :yea2: to je bila ta, ne?
Rokovnjač Objavljeno September 23, 2004 Opozori Objavljeno September 23, 2004 (popravljeno) Rokovnjač, tvoj bike je bil pa pri Akrapoviču, da so po njemu delali rore? Ne moj ne, me je en prehitu... pa na intermotu je bila tudi tale: Popravljeno September 23, 2004. Popravil ROKOVNJAČ
Thundercat Objavljeno September 23, 2004 Opozori Objavljeno September 23, 2004 meni je tud zelo všeč...sploh barva....ker belih motorjev je premalo....drugače pa hodi na ride en z ljubljanskega konca...tako da motor zelo lepo pelje tudi po ovinkah.....
lina Objavljeno September 24, 2004 Opozori Objavljeno September 24, 2004 (popravljeno) Motorčič je tak kot se šika--s ceno vred. :afro1: Na Vrhniki ga je imel Gizmo---in ne vem zakaj se mi dozdeva, da je bil on tisti kateremu so ,,jemali mero,, za Akrapoviča---(čist mogoče da sem mimo usekala). Človek je eden redkih, ki je rojen za motor in lepo ga je blo gledat kako se je z lahkoto vozil po zadnjem (tut šaltal je v zraku) in glede na to da se je vedno prevažal z hudimi cestaki---je pa zaprisežen Hondi--in pravi, da ga ni čez ta motor. Popravljeno September 24, 2004. Popravil lina
klimbra Objavljeno September 24, 2004 Opozori Objavljeno September 24, 2004 Sem se nekaj dogovarjal v AS-u za krajši test.....pa sem nekak skoz padu.Se zgodi. Men je sam mal premal retro....predvsem zadnji konec, ki je za nakeda te kapacitete kar preveč športliše dizajniran. Drgač pa sem prepričan,da je zadeva pač Honda v celotnem pomenu besede.
Rokovnjač Objavljeno September 24, 2004 Opozori Objavljeno September 24, 2004 Na Vrhniki ga je imel Gizmo---in ne vem zakaj se mi dozdeva, da je bil on tisti kateremu so ,,jemali mero,, za Akrapoviča---(čist mogoče da sem mimo usekala). Pravilno se ti dozdeva! On ga je imel lansko poletje na mizi pri mojstru Akrapoviču, so porabili kar nekaj časa in živcev, da so spedenali krivine s katerimi se da maksimalno nagnit motor! Letos, na začetku sezone, ga je pa prodal...
MartnKrp Objavljeno September 24, 2004 Opozori Objavljeno September 24, 2004 Kaj lahko kdo napiše tehnične podatke? Nikjer na motosvetu jih nisem najdo. :(
premza Objavljeno September 24, 2004 Opozori Objavljeno September 24, 2004 Kaj lahko kdo napiše tehnične podatke? 114.00 KM pri 7500 v/min 136.00 Nm pri 6000 v/min :naughty:
MartnKrp Objavljeno September 24, 2004 Opozori Objavljeno September 24, 2004 uf, to pa je strup...ne se spilat s tem! :D ampak 450 jurjev razlike v primerjavi z yam. XJR je pa kar dosti... (zdaj majo akcijo in jo dobis za 1.950.000) pa saj 110 navora je tud prek dovolj... :)
premza Objavljeno September 24, 2004 Opozori Objavljeno September 24, 2004 Kaj pa teza tega CB-ja? Dobrih 220kg (suh) :doze: google, yahoo, ... :hmm:
Rokovnjač Objavljeno September 24, 2004 Opozori Objavljeno September 24, 2004 HONDA CB 1300 SF (super four): Displacement: 1284.00 ccm Engine type: In-line 4 Power: 114.00 HP (83.2 kW) @ 7500 RPM Torque: 136.00 Nm @ 6000 RPM Gearbox: 5-speed Dry weight: 224.0 kg Seat height: 790 mm Overall length: 2,220 mm Overall width: 770 mm Front tyre dimensions: 120/70-17 Rear tyre dimensions: 180/55-17 Fuel capacity: 21.00 litres
MartnKrp Objavljeno September 24, 2004 Opozori Objavljeno September 24, 2004 Kaj pa porabo je ze kdo izmero? :) Ce zere tako malo kot XJR, potem bi se splacalo premislit in mogoce kakega rabljenega kupit...
Rokovnjač Objavljeno September 27, 2004 Opozori Objavljeno September 27, 2004 Kaj pa porabo je ze kdo izmero? :) No meril je nisem nikoli - natančno! Lahko pa povem iz izkušenj vožnje v skupini, ista cesta, isti tempo, potovalna hitrost 140km/h (5000 rpm - peta prestava)...poraba med CB 600 Hornet in TDM 900 (to je nekje 6.5 -7l / 100 km) - meni zelo zadovoljivo! :D Pride pa še druga plat medalje, športna vožnja na visokih obratih --> 10l in več!!! :ph34r: Prav to se mi zdi prednost motorjev z večjimi prostorninami agregata, ko rabiš vzameš ali pa šparaš in ti ni potrebno ves čas prestavljat. Kwa pa vem? :hmm: :?
Teya Objavljeno September 27, 2004 Opozori Objavljeno September 27, 2004 Moje mnenje (nažalost samo iz zadnjega zica) :OK: Gladka vožnja, pospešuje zvezno (kot se za 1300 ccm mašino spodobi), ko pa rabiš pospešek pa trga gate. Sladoledarska barva (by Maša) mi je pa fenomenalna, tudi kombinacija klasike in modernih linij (zadek) je enkratna... Skratka, po včerajšnjem dnevu sem zelo prijetno presenečena nad motorjem... Aja, pa naj bi meli tudi popust na ta model...
lina Objavljeno September 27, 2004 Opozori Objavljeno September 27, 2004 Zgolj za primerjavo TEHNIČNE KARAKTERISTIKE: xjr 1300 cena 8674 eur Motor Tip: Zračno-hlajen, 4-taktni, DOHC agregat Razporeditev valjev: naprej nagnjeni, vrstni, 4-valjni Prostornina: 1251 cc Vrtina x Gib: 79mm x 63.8mm Kompresijsko razmerje: 9.7:1 Največja moč: 78.1kW (106.2HP) @ 8,000rpm Največji navor: 104.7Nm (10.7kg-m) @ 6,000rpm Šasija Prednje vzmetenje: Teleskopske vilice Zadnje vzmetenje: Nihajna roka Prednje zavore: Dvojni disk, FI 298mm Zadnje zavore: Enojni disk, FI 267mm Prednja guma: 120/70 ZR17 (58W) Zadnja guma: 180/55 ZR17 (73W) Hod spredaj: 130 mm Hod zadaj: 120 mm Dimenzije Skupna dolžina: 2175 mm Skupna širina: 775 mm Skupna višina: 1115 mm Višina sedeža: 775 mm Medosje: 1510 mm Najmanjša oddaljenost od tal: 120 mm Suha teža: 224 kg
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se