biker77 Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Prva predelava bo Akrapoviča skrajsat... Je dolg da zgleda k bi mel slamo ob strani Je pa neverjetno tih, ravno zaradi dolzine, kako se vam ostalim zdi? men se zdi da itak mašina ne oddaja nekega hudega zvoka..ne vem no..
T Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Akrapovič ostane tak kot je Ostalo mi je za enkrat Ko se bom malo več peljal bo najbrz pokazalo kako šanso izboljsave...
T Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 A je kdo menjal balanco? Rad bi malce bolj naprej nagnjen položaj za krmilom. Predvsem me zanima primerjava med klasicno in fatbar balanco. Razlika v ceni z nastavki je jonkretna...
Gallus Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 ... mislim, da se da tovarniška kar precej prestavljati ... ... si poskusil? ...
T Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 (popravljeno) ... mislim, da se da tovarniška kar precej prestavljati ... ... si poskusil? ... jest.. pa tovarniško smo skregani... morm neki zamenat, čene nism srečn. Zlata bi ji pasala, da razbije pust moped Hm... spadam očitno pod drugi del tvojega podpisa Popravljeno December 29, 2010. Popravil T
Gallus Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 Hm... spadam očitno pod drugi del tvojega podpisa ... ok ... ok .. :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
vrho1679 Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Je kdo že predeloval zadnji konec (odstranitev blatnika ipd) ? Ima kdo kako ugodno varijanto za plastiko pod sedežem - tako da ne rabiš blatnika? LP npr:
YamahafanR6 Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Je kdo že predeloval zadnji konec (odstranitev blatnika ipd) ? Ima kdo kako ugodno varijanto za plastiko pod sedežem - tako da ne rabiš blatnika? LP Preveri pri Ermax-u. Oni imajo gromno teh plastičnih delov. LINK LP
T Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Je kdo že predeloval zadnji konec (odstranitev blatnika ipd) ? Ima kdo kako ugodno varijanto za plastiko pod sedežem - tako da ne rabiš blatnika? LP npr: Tale sicer je lep, ampak a je treba odzagat drzalo zadi za motor na stendr potegnt?
vrho1679 Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Tale sicer je lep, ampak a je treba odzagat drzalo zadi za motor na stendr potegnt? Tole so navodila za montažo. Ker bolj slabo špreham in farštendam nemško upam, da mi lahko tole kdo na kratko prevede. Oz. najbolj me zanima, ali je potrebno kaj originalnega žagat in če prtljažnik lahko ostane. LP in tenks za morebitni prevod. Montageanleitung Heck – Innenverkleidung HONDA CB 1300 1. Sitzpolster und Heckseitenverkleidung abnehmen. 2. Schrauben Sie den originalen Kennzeichenträger ab. 3. Entfernen Sie an der originalen Innenverkleidung den langen 4–eckigen Zapfen (ganz hinten so viel entfernen, bis die Rundung anfängt oder bis am Rahmen links und rechts die Bohrungen von unten zu sehen sind. 4. Befestigen Sie den serienmäßigen Spritzschutz mittels den gelieferten Schrauben M6x20 mit K-Scheiben. 5. Positionieren Sie die M-5 Klammermuttern links und rechts am originalen Spritzschutz. 6. Schrauben Sie die Seitenverkleidung wieder an und schieben Sie unsere Innenverkleidung zwischen Verkleidung und Spritzschutz. 7. Befestigen Sie alles lose und bohren Sie beim Batteriekasten ein 6 mm Loch zur Fixierung (Linsenkopfschraube M 5x20, 2 K-Scheiben und Stopmutter). 8. Verbinden Sie die Kabel der originalen Kennzeichenbeleuchtung mit der neuen Kennzeichenbeleuchtung mittels der beiliegenden Kabelstecker. 9. Alle vorher ausgebauten Teile wieder einbauen und alle Verbindungen auf festen Sitz prüfen. 10. Montieren Sie den Blinkerhalter, an dem Sie auch das Nummernschild befestigen können 11. Sitzpolster wieder aufbauen 12. Achtung: das Nummernschild darf nicht durch zusätzliche Halter unterhalb der Innenverkleidung angebracht, sondern nur direkt auf die rückwärtige Fläche geschraubt werden. Setzen Sie die Schrauben soweit wie möglich nach außen, sonst kann die Innenverkleidung durch den verlängerten Hebelarm einreißen! 13. Achtung: Wenn Sie eine Hinterradabdeckung montiert haben, stellen Sie vor der ersten Fahrt sicher, dass diese bei voll eingefedertem Fahrzeug nicht mit der Heck-Innenverkleidung in Berührung kommt (Stoßdämpfer bis an den Anschlag drücken!!). Falls dies der fall ist, muss die Hinterradabdeckung gekürzt oder entfernt werden.
suhi Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Goolge translator pravi takole, če kaj pomaga 1. Seat cushion and rear side panels. 2. Screw the original flag carrier. 3. Remove from the original trim the long 4-pin square (remove the back so much to the rounded or begins to see the frame on the left and right of the holes at the bottom. 4. Fix the standard splash through the supplied M6x20 screws with plastic washer. 5. Place the M-5 clip nuts left and right of the original splash. 6. Unscrew the side panel back on and push our inner lining between the lining and shields. 7. Secure all loose at the battery box and drill a 6 mm hole to fix (lens head screw M 5x20, 2 plastic washer and locking nut). 8. Connect the wires of the original license plate light with the new license plate illumination using the supplied cable connector. 9. All previously disassembled parts and check all connections are tight. 10. Mount the indicator bracket on which you can also attach the license plate 11. Seat cushion rebuild 12. Note: the license plate may not be appropriate additional supports underneath the inner lining, but only screwed directly onto the rear surface. Replace the screws as far as possible to the outside, otherwise can rip the internal lining of the extended arm! 13. Note: If you have installed a rear wheel cover, make sure before your first ride (press shock to the stop!) that this is not at full eingefedertem vehicle comes with the rear interior trim in contact. If this is the case, the rear cover can be reduced or removed. ajd
vrho1679 Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Goolge translator pravi takole, če kaj pomaga 1. Seat cushion and rear side panels. 2. Screw the original flag carrier. 3. Remove from the original trim the long 4-pin square (remove the back so much to the rounded or begins to see the frame on the left and right of the holes at the bottom. 4. Fix the standard splash through the supplied M6x20 screws with plastic washer. 5. Place the M-5 clip nuts left and right of the original splash. 6. Unscrew the side panel back on and push our inner lining between the lining and shields. 7. Secure all loose at the battery box and drill a 6 mm hole to fix (lens head screw M 5x20, 2 plastic washer and locking nut). 8. Connect the wires of the original license plate light with the new license plate illumination using the supplied cable connector. 9. All previously disassembled parts and check all connections are tight. 10. Mount the indicator bracket on which you can also attach the license plate 11. Seat cushion rebuild 12. Note: the license plate may not be appropriate additional supports underneath the inner lining, but only screwed directly onto the rear surface. Replace the screws as far as possible to the outside, otherwise can rip the internal lining of the extended arm! 13. Note: If you have installed a rear wheel cover, make sure before your first ride (press shock to the stop!) that this is not at full eingefedertem vehicle comes with the rear interior trim in contact. If this is the case, the rear cover can be reduced or removed. ajd Googl Ta vtakniti si rit nekdo Translator. Cartman 1
merkur Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Pozdravljeni, CBjaši! Sem popolnoma nov na forumu in se že vnaprej opravičujem, če bom naredil kako "neumnost". :unsure: Od lanskega maja sem tudi jaz ponosni lastnik "močne črne lepotice", in sem z njo zelo, zelo zadovoljen... Prebral sem celo temo in vidim, da vas je tudi tukaj nekaj enakomislečih. Zanima me, če kdo ve, ali obstaja v Sloveniji kak klub oz. društvo CB-jašev? Se kje prirejajo kakšna srečanja?
Gallus Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Pozdravljeni, CBjaši! Sem popolnoma nov na forumu in se že vnaprej opravičujem, če bom naredil kako "neumnost". :unsure: Od lanskega maja sem tudi jaz ponosni lastnik "močne črne lepotice", in sem z njo zelo, zelo zadovoljen... Prebral sem celo temo in vidim, da vas je tudi tukaj nekaj enakomislečih. Zanima me, če kdo ve, ali obstaja v Sloveniji kak klub oz. društvo CB-jašev? Se kje prirejajo kakšna srečanja? ... klub CB-jašev kolikor vem ne obstaja ... lahko pa organiziraš srečanje ... :winkiss:
merkur Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Ne bi bilo slabo, ja.. Saj, če bo kaj več interesentov, se bomo že zmenil.
merkur Objavljeno Marec 15, 2011 Opozori Objavljeno Marec 15, 2011 Pardon, Ice, se opravičujem za ! Sm še "frišn"...
vlki Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 lep pozdrav vsem skupaj...zanima me ali je cb1300 kaj večja od hornet 900.. in ali bi bil cb1300 primeren motor za nekoga ki meri v višino 195cm z dolgimi nogami...v naprej hvala za odgovor...lp
Gallus Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 (popravljeno) ... malo je že večja ... najbolje da greš h kakemu prodajalcu, ki ima obe, pa se vsedeš na oba ... ... višino sedeža obeh pa preveri v katalogu, kjer je pri večini napisana višina sedeža ... ... če drugje ne najdeš obeh, jih v AS-u imajo sigurno ... Popravljeno Maj 12, 2011. Popravil Gallus
urkoman Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 lep pozdrav vsem skupaj...zanima me ali je cb1300 kaj večja od hornet 900.. in ali bi bil cb1300 primeren motor za nekoga ki meri v višino 195cm z dolgimi nogami...v naprej hvala za odgovor...lp Ja seveda je večji, predvsem pa bolj nabildan motor, ima kar nekaj kil več (cca 40-50kg). Višina sedenja po občutku enaka, malenkost nižji je CB1300. Kolega je mel okoli 187cm in se je na Hornetki pocutil bolje kot jaz, ki jih mam 172cm (sedaj sem povišal in približal krmilo pa je bolje). Za vožnjo sopotnika pa je Horneta bistveno bolj udobna. Če se nagibaš bolj na potovalca že sedaj, potem ne razmišljaj o nagcu, če bi se jaz še enkrat odločal o nakupu, bi definitivno vzel še bolj potovalno - praktični motor. S časom ugotoviš zakaj imaš motor in pri meni prevladujejo predvsem daljša potovanja.
Gallus Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 Za vožnjo sopotnika pa je Horneta bistveno bolj udobna. ... zakaj ? ...
urkoman Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 ... zakaj ? ... Zaradi postavitve tačk. Horneta ima zadnje tačke precej nižje, na CB1300 pa vleces kolena gor kot na SS oz. vseh novejsih nakedih. So sopotnice poizkusile furo do morja in nazaj, pa so se pritozevale nad bolecinami u kolenih. Jah tko je to ce jih razvajas, ne daj bože, da se usede na goldwinga cikadina 1
vlki Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 hvala za tako hitre odzive motor največ rabim za pot do službe in nazaj(70km dnevno) pa občasne izlete med vikendi..vozim se pa vedno sam brez spotnice.. tko da izklučno me zanima le položaj voznika.. všeč mi je pa le "naked" model ta z okroglo lučjo...skrbi me le problem dolgih nog...ampak kot je nekdo od vas dejal se bom najprej zapeljal do as-domžale da preverim ...hvala lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se