Skoči na vsebino

Honda CB 1300


SiR

Priporočene objave

Bi reku, da so originalni oklepi in poloklepi precej bolj funkcionalni od šip kere kupiš po moto štacunah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla cb 1300 druščina... :rolleyes:

...že nekaj časa se "spogledujem" z "big nakedi"... Pri motorju iščem udobje, udobje in NAVOR... se pravi sem pristaš bolj "lenobne" vožnje na doolge ture, brez hitrostnih rekordov.

Dogovorjen sem tudi za test v naslednjem tednu. Vseeno me zanima mnenje uporabnikov, ker prodajalci itak vse prehvalijo. Torej prednosti, slabosti, uporabnost in udobje na daljših potovanjih, poraba goriva pri lagodni vožnji.. :rolleyes: . po domače rečeno "prepričajte" me, da to kupim. :evilgrin: Enako se spogledujem tudi z XJR, ki mi je vizuelno sicer lepši, vendar brez ABS-ja, z manj navora, zračno hlajen (kar se mi sicer zdi prednost), ampak Honda je pa le Honda... :whistle:

Ajd! Dajmo mal oživet to temo! :naughty:

Stari, nismo ti mi prodajalci ... V tej temi si bil pred časom že enkrat ful pametn o nakedih - če se ne motim, si takrat rekel, da boš ti še do konc drugega leta vozil tist, kar maš ... in takrat si se za "nekoga drugega zanimal" okol teh vlkih mopedov? Aja, pa CB 1300, kolker se spomnim, ni prišla vp oštev takrat, ker je v višjem razredu zavarovanja ..

Hočeš rečt, da si lagal in palamudil? Zakaj bi takemu sploh hotel kdo kaj še povedat? :)

Sicer pa - nič te ne bom prepričeval. Lahko rečem le,d a je CB 1300 najboljša med temi old school nakedi. Je pa res, da jo boš težko prodal, ker ljudje raje kupijo nove bolj agresivne igračke, če že ... No, je res tudi, da se trenutno motorje rabljene zelooo težko proda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ferek ...

... sam sem vozil naked motor 8 let (B12) in se nanj namontiral after market šipico in NISEM bil zadovoljen ...

... na dolgih furah je to prav sado-mazo varianta ...

... toplo priporočam s serijskim poloklepom, čeprav s tem naked zgubi svoj čar, ampak prednosti je zelo veliko ...

... razmisli ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari, nismo ti mi prodajalci ... V tej temi si bil pred časom že enkrat ful pametn o nakedih - če se ne motim, si takrat rekel, da boš ti še do konc drugega leta vozil tist, kar maš ... in takrat si se za "nekoga drugega zanimal" okol teh vlkih mopedov? Aja, pa CB 1300, kolker se spomnim, ni prišla vp oštev takrat, ker je v višjem razredu zavarovanja ..

...ja to je bolj tisto o "zarečenem kruhu".. :blush: . lagal pa nisem! ...že pri mojem prvem nakupu motorja je bil "kriv svak", ki si ga je kupil prvi, mi ga je dal za pelat in me seveda "zastrupil".. :wacko: . in zadeva se ponavlja... ne vem, morda pa je bila ravno tista tema kriva, ampak "človek" nabavi cb1000 sa, in ga BARABA da za pelat... pol pridejo pa jesenske rzaprodaje in SKUŠNJAVA je tu! :hmm:

...v tisti temi CB 1300 ni bila zraven in tudi ni prišla v poštev, zdaj je stvar drugačna... jaz se odločam skoraj izklučno med CB 1300 (tehnološko naprednejša, ABS, močnejša) in xjr 1300 (lepša, več klasike, zračno hlajenje - jemljem kot prednost,...) žal pa o zadnjem modelu XJR (einšpric) nihče ne ve kaj dosti zapisat... Razlika v ceni je pa manj kot 300 E! :huh:

Hvala za komentarje! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes opravil en kar zajeten TESTNI KROG s cb-1300 naked in vau! :naughty: :naughty: vsa čast temu motorju! Na sploh super. :rolleyes: Motila me je edino nezaščita pred vetrom.. :blush: :glare: . na AC proti 200 km/h, ko te pač to zamika.. :evilgrin: . no naked za ac itak ni... , če bom že razmišljal o nakupu tega stroja, bo to verjetno SA varianta, čaprav se mi zdi, da bi nakeda verjetno vozil počasneje, . :doze: ..morda varneje?

vsekakor je pa motor vreden razlike napram cbf 1000! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..probaj še kakšen motor preden se odločiš FEREK!!Honda je res dober motor cb-1300 sam ko ga voziš nekaj časa in ko se navadiš kot vsak motor vidiš pomanjkljivosti itd...!Mene je najbolj motilo to ,da nima 6 prestave!!Navora dost z komplet akrapovičem dobiš 17KM in takrat vidiš kaj je na stvari--6-prestava-je ni!!No drugač pa :worship: za klasiko ---predvsem pa SA izvedba z poloklepom pa ABS!!Sam kaj ko zgledam na njej kot Martin na kobilici!!Ja vem pozer!! :krneki: :krneki: :unsure:

AJD!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal se umirte s to šesto prestavo no..ker je ne rabi..če se pelje 230 km/h brez problema..

če rabiš več razmišljaj o SS..

drugače pa ima vsak motocikel pomankljivosti..in vsak jih ima veliko če od njega pričakuješ nekaj za kar ni narejen..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..probaj še kakšen motor preden se odločiš FEREK!!Honda je res dober motor cb-1300 sam ko ga voziš nekaj časa in ko se navadiš kot vsak motor vidiš pomanjkljivosti itd...!Mene je najbolj motilo to ,da nima 6 prestave!!Navora dost z komplet akrapovičem dobiš 17KM in takrat vidiš kaj je na stvari--6-prestava-je ni!!No drugač pa :worship: za klasiko ---predvsem pa SA izvedba z poloklepom pa ABS!!Sam kaj ko zgledam na njej kot Martin na kobilici!!Ja vem pozer!! :krneki: :krneki: :unsure:

AJD!!

Kar se tiče 6 prestave......jo ne rabiš....navora in moči v celem območju, lahko se tudi 40km/h voziš v peti, če ti paše...ali pa krepko prek 200km/h......obratov boš imel pa še vedno manj kot na kakem superšportniku :evilgrin:

Brez poloklepa je vožnja nad 180 matranje.....jest gor dal aftermarket šipco kupljeno pr lojzu.....brez problema 230....sem jo vseeno dol dal.....tok hitro se nisem vozil, in bolj všeč mi je bla brez....je blo pa treba usnje večkrat spucat :whistle:

Kar se navora tiče....z slip on akrapotom imaš v spodnjem režimu več navora, pridela ti cca 9KM, in mislim da je to bolj pametna izbira za cesto.

Evo....slikca moje bivše

post-12239-1224654049_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...prenaglil se gotovo ne bom... :closedeyes: v tem razredu bom probal še gsx-a 1400 in XJR-ja... ja, 6. prestavo sem "iskal" ampak iščem na svojem motorju še sedaj večkrat 7., tako da sem tega navajen.... :whistle:

...seveda ima pomanjkljivosti, ampak kaj ko gledamo zadeve vedno tudi skozi "proračun" :headbang: in tu se mi zdi ta moped kar zmagovalen, ker do višjega potovalnega ranga v stilu 1200 RT, Pan Am, FJR, GTR še nekaj časa ne bom segel..., ko bo nakup aktualen se bom spet javil :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

De še js svojga mal pukažem...

Iz letošnje sezone:

post-38-1224656874_thumb.jpg post-38-1224656890_thumb.jpg

post-38-1224656923_thumb.jpg post-38-1224656919_thumb.jpg

post-38-1224656913_thumb.jpg post-38-1224656908_thumb.jpg

post-38-1224656905_thumb.jpg post-38-1224656899_thumb.jpg

post-38-1224656879_thumb.jpg post-38-1224656883_thumb.jpg

Oprema:

- komplet akrapovič

- KN luftfiltar

- LSL superbike belanca

- SW-Motech nosilci za kovčke

- stranska kovčka Hepco&Becker

- topcase Givi

- obrobe za platišča moram pa dobiti temnejš barve ( moja prav, de mal pedarsk zgleda ).

Drugač pa se mi zdi, da šele zdele mutor začenja letet kot je treba ( 17 kkm ).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Identico imam v planu, če slučajno kdaj prodam vfr :rolleyes:

Lepa! :worship:

Ta vikend sm se prevažal s testno in je res bombnik, motor prepriča.

Edino v ozke ovinke je treba mal bolj odločno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahk kr tukaj vprašam...? Ali imajo testno v AS-u...?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, krasno, hvala za info!

Morm it sprobat, ker je to eden redkih "mopetkov" katerega še nisem peljal, pa me je vedno zanimal kako "pali" :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, krasno, hvala za info!

Morm it sprobat, ker je to eden redkih "mopetkov" katerega še nisem peljal, pa me je vedno zanimal kako "pali" :naughty:

hudo "pali" ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težka bo za test, mislim da se testna flota počasi odjavlja od prometa...

Poklič v pon. dopoldne :whistle:

Sem jo mel prejšnji vikedn :wub:

En vikend prej pa CB1000R, ki je če lahko dodam kot igračka proti CB1.3 :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težka bo za test, mislim da se testna flota počasi odjavlja od prometa...

Poklič v pon. dopoldne :whistle:

Sem jo mel prejšnji vikedn :wub:

En vikend prej pa CB1000R, ki je če lahko dodam kot igračka proti CB1.3 :evilgrin:

hmmm..vozil obe v istem dnevu..

mogoče sem bolj navajen na cb1300 kot ti :whistle: in se mi zato ni zdela prav težka.

lahko pa povem, da pri cb1300 pnevmatike naredijo kar veliko razliko, predvsem pri tem koliko je igračkasta..

ne vem, najbrž je res navajenost na cb1300 tisto, da se meni, razen pri manevriranju na mestu, zdi dejansko igračka..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...iz zadnjih dveh postov nisem mogel razbrati kater moped zdej bolj hvalta oz. kateri je v čem boljši :blink: ? Al sta lahko za nas, ko smo v "glavi bolj počasni" ta vajin "duel" mal razjasnita... CB 1000 r nisem vozil zato res ne vem o čem gre beseda... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težka bo za test, mislim da se testna flota počasi odjavlja od prometa...

Poklič v pon. dopoldne :whistle:

Ja sej, prej pa ni bilo časa, mater!!! Zdej ko ga je pa na pretek je pa konc sezone (letos nardil samo 3k km :headbang: )

En vikend prej pa CB1000R, ki je če lahko dodam kot igračka proti CB1.3 :evilgrin:

No ja, odvisno, kako si navajen mal večje kilaže, drgač pa verjamem da je razlika...!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...iz zadnjih dveh postov nisem mogel razbrati kater moped zdej bolj hvalta oz. kateri je v čem boljši :blink: ? Al sta lahko za nas, ko smo v "glavi bolj počasni" ta vajin "duel" mal razjasnita... CB 1000 r nisem vozil zato res ne vem o čem gre beseda... :blush:

vsak je v čem boljši..

torej moj post je bil o tem, da med vožnjo cb1000r ni tako noro bolj lahkotna kot cb1300, ko se slednje enkrat privadiš in ji namontiraš prave pnevmatike..

bolj razumljivo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak je v čem boljši..

torej moj post je bil o tem, da med vožnjo cb1000r ni tako noro bolj lahkotna kot cb1300, ko se slednje enkrat privadiš in ji namontiraš prave pnevmatike..

bolj razumljivo?

Se bi lahko tudi strinjal... :naughty:

Testna CB 1300 je imela obute Conti sport attack, CB1000R pa Bridgestone (ne vem točne oznake)

S tem da je imela 1000 nove 1300 pa skoraj izrabljene.

Da ne bo pomote, CB1300 preprica (mene) bolj kot 1000R.

Tista igračka je bila mišljena kot plastična, majhna... :whistle:

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale motor mi je vedno bolj všeč.. :worship: legenda nekak.. :evilgrin:

Je mogoče kateri vozil obe, cb1300 in cb900 hornet? Res me zanima primerjava med

njima, hornet dobro poznam in mi je zelo všeč, lahkotna zelo lepo vodljiva,

res pa je spet tu razlika v katere pnevmatike jo obuješ.. :wub:

Hvala za odgovor.. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale motor mi je vedno bolj všeč.. :worship: legenda nekak.. :evilgrin:

Je mogoče kateri vozil obe, cb1300 in cb900 hornet? Res me zanima primerjava med

njima, hornet dobro poznam in mi je zelo všeč, lahkotna zelo lepo vodljiva,

res pa je spet tu razlika v katere pnevmatike jo obuješ.. :wub:

Hvala za odgovor.. :worship:

vozil sem cb 600 hornet..ki ima nekako isti okvir in vzmetenje, le agregat je malenkost bolj prijazen do voznika..

je v drugi klasi kot 1300..

cb1300 ima popolnoma drugačen okvir..

predvsem pa se z agregatom cb 1300 (moč, navor in predvsem uglajenost) ne more kosati skoraj noben drug...

za moj okus, če je ne prodam, bom zamenjal prednje vzmetenje in križe, skupaj bodo prišle radialne čeljusti, zadnje amortizerje in nekaj popravkov na samem agregatu..

aja..pa drugo krmilo tudi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozil sem cb 600 hornet..ki ima nekako isti okvir in vzmetenje, le agregat je malenkost bolj prijazen do voznika..

je v drugi klasi kot 1300..

cb1300 ima popolnoma drugačen okvir..

predvsem pa se z agregatom cb 1300 (moč, navor in predvsem uglajenost) ne more kosati skoraj noben drug...

za moj okus, če je ne prodam, bom zamenjal prednje vzmetenje in križe, skupaj bodo prišle radialne čeljusti, zadnje amortizerje in nekaj popravkov na samem agregatu..

aja..pa drugo krmilo tudi :D

Pa menda ja ne boš kliponov gor tlačil?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozil sem cb 600 hornet..ki ima nekako isti okvir in vzmetenje, le agregat je malenkost bolj prijazen do voznika..

je v drugi klasi kot 1300..

cb1300 ima popolnoma drugačen okvir..

predvsem pa se z agregatom cb 1300 (moč, navor in predvsem uglajenost) ne more kosati skoraj noben drug...

za moj okus, če je ne prodam, bom zamenjal prednje vzmetenje in križe, skupaj bodo prišle radialne čeljusti, zadnje amortizerje in nekaj popravkov na samem agregatu..

aja..pa drugo krmilo tudi :D

To me je zanimalo, glede agregata, prožnost, dovolj moči.. Tudi 900 hornet ima lepo prožen agregat

in to mi je všeč, višje pa še bolj zaživi.. :smoke:

Samo še glede ciklistike, drugačen okvir, to pomeni? Podobna vodljivost, se bolj čuti teža...? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!