Skoči na vsebino

Honda CB 1300


SiR

Priporočene objave

A je kdo na svoji CBjki menjaval zadnji blatnik za nekaj manjšega? Ali po odstranitvi orig.blatnika lahko kaj zamaka v prtljažni prostor pod sedežem?

Popravljeno . Popravil Rok1679
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo to tut jest mal premišljujem..ker tista plahta tam zadaj je pa že mal preveč..

se je kdo ke igral s tem? kaka slikca?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to poznam..ampak je samo odrezana original strehca..tega pa jest nikoli ne počnem ker ko motor prodajaš ga je veliko lažje prodat čist originalnega..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to poznam..ampak je samo odrezana original strehca..tega pa jest nikoli ne počnem ker ko motor prodajaš ga je veliko lažje prodat čist originalnega..

... pošlji PM pohajaču ... :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo na svoji CBjki menjaval zadnji blatnik za nekaj manjšega? Ali po odstranitvi orig.blatnika lahko kaj zamaka v prtljažni prostor pod sedežem?

Oj.jest kar odrezal, pa tablico z dvema netoma gor pritrdil...slika pove največ

post-12239-1199683747_thumb.jpg

post-12239-1199684024_thumb.jpg

post-12239-1199684149_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst nebi rezu. Sm mislu če bi se dal kak železje ipd za to kupt ali pa vkup sklamfat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ketere bunke ( crash pad, al karkoli s že imenuje ) bi kej priporočali ? Take mislem de so dobre, ne take ki same od sebe odletijo ali take ki z bunko vred odtrgajo še pol mašine.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketere bunke ( crash pad, al karkoli s že imenuje ) bi kej priporočali ? Take mislem de so dobre, ne take ki same od sebe odletijo ali take ki z bunko vred odtrgajo še pol mašine.

LP

Najlepše in najbl zihr varianta so originalne bunke, ki pridejo s posebnim nosilcem pritrjene na okvir motorja.....pokliči v AS Domžale, sm jih tam gledal......so pa dosti dražje od neoriginalnih (pritrjene na blok motorja)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Ali se da kako izklopiti luči? OK, razen, da ugasneš motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se da kako izklopiti luči? OK, razen, da ugasneš motor...

Kolk jaz vem ne,razen cvikerce to pa najbrž ni opcija.

Namontirat posebej stikalo pa je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
pač usak ma svoje!!!!!!

ampak iz lepga motorja narest tole ni pa nč

:blink: :wacko: :(

Sej rad kej predelam, sam tole...

Tole je pa za :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pač usak ma svoje!!!!!!

ampak iz lepga motorja narest tole ni pa nč

imel cbr954, imel cb1300, oba lepa vsak po svoje, samo polovico enga pa polovico druzga skupaj......to pa res ni za nikamor :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

@rok1679

mogoče več kje bi lahko na posodo dobil deklce od cb1300? desnega tistega malega ki ven gleda pa levega tistega ki si ga ti podrsal na marofu?

bi dal karbonske ščitnike delat..lahko več komadov, tako da če je mogoče še kdo zainteresiran?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Administrator: Vse čestitke in pohvale za dobro opravljane svojega dela. Toda mislim, da bi tole lahko komu od lastnikov CB 1300

prav prišlo, pa po oglasih te stvari ne bo našel.

Sicer pa nisem neka trgovina, da bi zastonj oglaševal.

hvala za _cestitke_.

1. admini so kdo ?

2. pravila veljajo za vse.

3. zakaj ne bi nekdo nasel tega med oglasi ?

ice

biker77:

Bi bil zainteresiran za karbonske ščitnike ( če bodo cenovno OK seveda ), kje bi si jih pa lahko sposodil, pa žal ne vem.

post-38-1216028352_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi bil zainteresiran za karbonske ščitnike ( če bodo cenovno OK seveda ), kje bi si jih pa lahko sposodil, pa žal ne vem.

prišli bi nekje 50-60 evrov..če ne prej bom dal delat pozimi..ker moram potem svoje pokrove dol dat..to pa pomeni da motor ni uporaben par dni..

oziroma mogoče že ob naslednjem servisu..

torej..če bi bil kdo zainteresiran naj pove..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Hojla cb 1300 druščina... :rolleyes:

...že nekaj časa se "spogledujem" z "big nakedi"... Pri motorju iščem udobje, udobje in NAVOR... se pravi sem pristaš bolj "lenobne" vožnje na doolge ture, brez hitrostnih rekordov.

Dogovorjen sem tudi za test v naslednjem tednu. Vseeno me zanima mnenje uporabnikov, ker prodajalci itak vse prehvalijo. Torej prednosti, slabosti, uporabnost in udobje na daljših potovanjih, poraba goriva pri lagodni vožnji.. :rolleyes: . po domače rečeno "prepričajte" me, da to kupim. :evilgrin: Enako se spogledujem tudi z XJR, ki mi je vizuelno sicer lepši, vendar brez ABS-ja, z manj navora, zračno hlajen (kar se mi sicer zdi prednost), ampak Honda je pa le Honda... :whistle:

Ajd! Dajmo mal oživet to temo! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... lastnik CB 1300 SA sem od letos ... prej sem vozil Bandita 1200 mark I ...

... s Hondo sem letos prevozil nekaj malo pod 10kkm ...

... poraba med 5,5 in 6,0 l ...

... na mestu dokaj težka, med vožnjo lahkotna, brez vseh težav, sama "pada" v ovinek, tako je je mogoča kar "športna" vožnja ...

... zavore OK, ABS se vklopi pri res ekstremnih zaviranjih, pa še to je zelo nežno občutiti ...

... vzmetenje zelo dobro, za moj okus - športno vožnjo nekoliko premehko ...

... drugače je motor v zavojih, tudi ostrih zelo nevtralen - vozi kot po tirnicah ...

... udobnost OK, sedež OK, veterna zaščita dobra ... sam se dodatno namontiral MRA vario šipico, ki kar pomaga (beri do 70 km/h povsem normalno voziš z dvignjenim vizirjem) ...

... originalna zadnja guma mi je vzdržala samo 4700 km (D220), sedaj imam D roadsmart s katero sem prevozil +5000 in bo še za najmanj 3000 km ...

... poraba olja 0 ...

... servis na pooblaščenem servisu (redni na 1 in 6 kkm) 70 € ...

... letos 4 dni kružaril po Dolomitih, tudi v ekstremnih pogojih (beri cel dan padal dež, najnižja temp. +3) - udobna, zanesljiva ...

... motor je zelo elastičen, ni brutalna (bistveno manj kot B 12) ...

... pod sedežem 11 l porostora (luksuz brez primere) v katerega gre brez težav dežni kombineton, prva pomoč, pa še kolegu lahko spraviš dežni kombinezon, če nima prostora ...

... števci pregledni (analogni, kar je najbolj pomembno) z mnogimi funkcijami ...

... moti me: mehko vzmetenje, grd izpušni lonec (na trgu je mnogo drugih, z homologacijo pa žal samo Leo Vinci), teža na mestu, centralno stojalo sem moral dokupiti ...

... to je to na kratko ...

... osebno sem zelo zadovoljen ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ti za tole!

Si me kar prepričal... zdaj pa počakam še na testno vožnjo... :rolleyes:

...meni sicer bolj izgleda naked varianta z dodano klasik touring šipo, verjetno pa ene bistvene razlike v vožnji ni. :rolleyes:

Cena je trenutno neverjetno ugodna 8450 E, z abs 8900 al neki taga.. :whistle: . vsaj zdi se mi ugodna cena za tak moped.

Ne vem, nevem,... me pa mika! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!