Skoči na vsebino

Tema za nabijanje glede izbire skuterja/mopeda


Priporočene objave

Objavljeno

ful ne odgovarjajo jao :P kokr jst razumem je dost da ko kupujes ciaota, da pokličeš na upravno enoto pa preverjo serisko pa ti povejo če je spizden (pa moped jo sploh more met :D, da ni stolčena). tko da jst grem (danes? moogoče) pogledat še tisti moped do vilija(če ga še ima), samo da še nekej sprobam. glede tebe tomos racer: sori nemorem ti odgovorit, ker se tudi jaz ne spoznam tako veliko.. Imam pa še eno uprašanje. Ali lahko tele motorčke voziš brez izpita (s kolesarskim), z AM kategorijo ali s katero drugo? Res hvala za odgovor :)http://www.vespa.si/motor/s-50-2t/5

http://www.vespa.si/motor/s-50-4t-4v/6

http://www.vespa.si/motor/px-150-2t/11

hvala :)

Objavljeno

no očitno sva edina ki bereva tole, in sva, če imava dovolj znanja pripravljena odgovoriti.

no glede vespe je pa tako: za vsak motor, ki gre več kot 25 km/h moraš imeti izpit, ki ga greš lahko delati pri 15 letih, oz. cpp lahko delaš pri 14 letih in 6 mesecih.

Objavljeno (popravljeno)

živjo sem nov na forumu, prijavil pa sem se ker bi v bližnji prihodnosti(cca.3-6 mesecev) rad kupil motor 50ccm sedaj pa sem v dilemi in bi potreboval pomoč.

odločam se med skuterjem (50ccm, vodno hlajen, original stanje... ) v igri so gilera runner, aprilia sr50r, in piaggio nrg; ter med enduro: yamaha dt50, kateri izmed rieju enduro/supermoto motorjev, ter derbi (senda).

glede skuterjev mi je vse jasno kar pa se tiče yamahe, derbija rieju-ja pa mi je bolj malo znanega. predvsem me zanima kako je z odstranitvijo blokad pri dt-jki in rieju-ju ter derbiju?

kakšno končno potem dosežejo, kakšne pospeške imajo, kakšna je možnost tuninga, kako je s kvaliteto, ter kaj bi bilo potrebno da bi jih spravil do (realnih) 85km/h-90km/h?

torej zanima me nasplošno vse o yamahi dt50 in rieju enduro in supermoto motorjih ter derbijih. torej če kdo kaj ve kar na dan z besedo.

hvala že v naprej in LP

Popravljeno . Popravil tomos racer
Objavljeno

ful ne odgovarjajo jao :P kokr jst razumem je dost da ko kupujes ciaota, da pokličeš na upravno enoto pa preverjo serisko pa ti povejo če je spizden (pa moped jo sploh more met :D, da ni stolčena). tko da jst grem (danes? moogoče) pogledat še tisti moped do vilija(če ga še ima), samo da še nekej sprobam. glede tebe tomos racer: sori nemorem ti odgovorit, ker se tudi jaz ne spoznam tako veliko.. Imam pa še eno uprašanje. Ali lahko tele motorčke voziš brez izpita (s kolesarskim), z AM kategorijo ali s katero drugo? Res hvala za odgovor :)http://www.vespa.si/motor/s-50-2t/5

http://www.vespa.si/motor/s-50-4t-4v/6

http://www.vespa.si/motor/px-150-2t/11

hvala :)

Čuj fantek,če leti max 25km/h imaš lahko kolesarski izpit,če gre več pa rabiš H,zadnji link je pa 150ccm tako da boš moral še malo rast :004

Objavljeno

Kaj je bol pametno za nardit?

Kupit rabljeno Aprilio SR 50, staro 5 let, ali novega KeeWaya z 2 leti garancije?

Hvala!!!

Objavljeno

Kaj je bol pametno za nardit?

Kupit rabljeno Aprilio SR 50, staro 5 let, ali novega KeeWaya z 2 leti garancije?

Hvala!!!

5 let staro Aprilio, če je 10 let stara je bolša od Keewaya

Objavljeno

Enkrat ta ali drug teden si mislim nabavit moped in bi prosil, če mi nekdo lahko tukaj pomaga: Yamaha DT 50 ali Rieju MRT 50 - zanima me kateri je bolj udoben (visok sem 183) in pa katera predelava udari manj po denarnici/je boljša.

Lp

Objavljeno

živjo sem nov na forumu, prijavil pa sem se ker bi v bližnji prihodnosti(cca.3mesece) rad kupil motor 50ccm sedaj pa sem v dilemi in bi potreboval pomoč.

odločam se med skuterjem (50ccm, vodno hlajen, original stanje... ) v igri so gilera runner, aprilia sr50r, in piaggio nrg; ter med enduro: yamaha dt50, kateri izmed rieju enduro/supermoto motorjev, ter derbi (senda).

glede skuterjev mi je vse jasno kar pa se tiče yamahe, derbija rieju-ja pa mi je bolj malo znanega. predvsem me zanima kako je z odstranitvijo blokad pri dt-jki in rieju-ju ter derbiju?

kakšno končno potem dosežejo, kakšne pospeške imajo, kakšna je možnost tuninga, kako je s kvaliteto, ter kaj bi bilo potrebno da bi jih spravil do (realnih) 85km/h-90km/h?

torej zanima me nasplošno vse o yamahi dt50 in rieju enduro in supermoto motorjih ter derbijih. torej če kdo kaj ve kar na dan z besedo.

hvala že v naprej in LP

Objavljeno

Tomos racer, zakaj isti post spammaš po celi temi?! Počaki, da ti kdo odgovori, če pa ti ne bodo, pa pač ni odgovora.

Objavljeno

zato ker čakam še dva tedna. saj če bi sam vedel odgovore na to potem ne bi spraševal, ampak glede na to da tukaj so temo o podobnih oz. celo enakih motorjih, (vendar pa ni napisano kar zanima mene) verjetno kdo zna odgovoriti na to, ampak ne vem zakaj ne :jezen tale forum je bolj kot ne :BUA:

Objavljeno

kar se pa tiče tvojega vprašanja je tako. oba motorja imata minarelli am6 mašino ki je eden boljših 50 ccm agregatov zelo primeren za predelave, oba tudi dobro izgledata, morda pa bi lahko pogledal še derbi sendo, ki jo poleg motorjev ki ju omenjaš še gledam jaz in ima prav tako am6 mašino. sta pa derbi in rieju španska motorja (predvidevam da kar kvalitetna), mašina pa je itak top, za 50 ccm. grejo pa te motorji brez blokad in s sport izpuhom pomojem tam nekje 85-90km/h, in pa verjetno tudi dobro vlečejo v hrib.

vbistvu naju zanimajo skoraj identični motorji tako da če boš kaj našel, le povej še tukaj.

kar pa se tiče zgoraj napisanega, glede motorjev pa ni nujno da vse drži saj gre za podatke, ki sem jih našel na netu, ker na moa vprašanja na forumo nihče ne odgovori.

aja, pa še nekaj gledaš nove ali rabljene in za kakšno ceno. jaz gledam rabljene letnik 2008-2010 lahko tudi novejšega, za cca. 900-1150€. potem pa samo blokade ven pa sport izpuh, najverjetneje v6 ali kaj podobnega.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Hmm, jaz se trenutno zanimam samo za Yamaho DT50x. Za predelave ti ne bi znal kaj dosti svetovat, saj se ne spoznam na zadeve še. Jaz sem mislil predelati samo zato, da se zadeva dvigne na zadnjo kolo čim lažje, zato sem mislil kupiti V6 izpuh, ki ima dosti moči pri nižjih vrtljajih. Tudi jaz se zanimam za rabljenega, samo se pripravljen dati do nekje 2, 000€. Priporočam ti, da si daš gor Gianelli ali pa Metrakit izpuh, saj bi ta dva boljše delovala pri višjih obratih (predvidevam, da ciljaš na max hitrost). Verjetno vsi ti 3 mopedi dobro vlečejo v hrib, a so na koncu še vedno mopedi. Ne moreš pričakovat 80km/h v hrib. Upam, da najdem oglas hitro, ker se mi že meša, da se ne morem vozit.

Edit: Ja, forum je tudi za en .....

Popravljeno . Popravil džabuka
Objavljeno (popravljeno)

na avto,net sta bili prejšnji teden 2, sedaj pa še ena na novo, in ta ki je na novo mislim da jo prodaja en z naše šole, tako da če je res onem motor že parkrat videl in je res top brez praske, ni predelan, letnik 2010 bom prilepil link

kar se klanca tiče pa upam da bo šel vsaj 50 km/h

Popravljeno . Popravil tomos racer
Objavljeno

http://www.avto.net/....asp?ID=6134191

pozna kdo tale skuter, kakšna so vaša mnenja o teh 4t motorjih v takem skuterju? so z njimi kakšne težave, si zaradi tega ker je 4t ovira na cesti? hvala za odgovore,lp

Ma to ni 4t, je tiskarska napaka, ali pa nesposobnež pisal. Je navaden 2t motor minareli isti kot v yamahi aerox. Kupi če ti je všeč, je dober.
Objavljeno

Oj!

kakšna je razlika med:

Aprilia sport city one

Aprilia sr 50

Aprilia sr 50 r

Aprilia sr 50 r Factory

So razlike samo v barvi,nalepkah? Pogonski agregati so enaki?

Kje nabavljate dele za tunanje?

Razmišljam,da bi si na stara leta nabavil skuter!!! :grim

Malo me pa tut prsti srbijo po "šravfanju" ....:-)

Objavljeno

Oj!

kakšna je razlika med:

Aprilia sport city one

Aprilia sr 50

Aprilia sr 50 r

Aprilia sr 50 r Factory

So razlike samo v barvi,nalepkah? Pogonski agregati so enaki?

Kje nabavljate dele za tunanje?

Razmišljam,da bi si na stara leta nabavil skuter!!! :grim

Malo me pa tut prsti srbijo po "šravfanju" ....:-)

Kakšen agregat ima sport city nevem, predvidevam pa da enakega kot SR. Zdej med SR-i so vglavnem razlike v nalepkah, barvah, najpomembnejša razlika pa je med SR 50 R in pa SR 50 R Factory.

Factory ima elektronski vbrizg, medtem ko ima SR 50 R fergazer. Sepravi za šraufanje in ostala "tuniranja" je bolj primerna navadna SR 50R s fergazerjem, kajti za predelavo Factory-a je vse takoj dražje in bolj komplicirano zaradi el. vbrizga. Res pa je da Factory mogoče malo manj popije...

Sam bi se vsekakor odločil za klasiko, fergazer, ki ima precej večji potencial za tuniranje in je bolj preprost.

Drugače pa lahko pogledaš še za kakšno Yamaho Aerox, Gilero Runner in pa Piaggiote (Zip, NRG...) so tudi zelo dobri skuterčki :D ...

Lp

Objavljeno

Kakšen agregat ima sport city nevem, predvidevam pa da enakega kot SR. Zdej med SR-i so vglavnem razlike v nalepkah, barvah, najpomembnejša razlika pa je med SR 50 R in pa SR 50 R Factory.

Factory ima elektronski vbrizg, medtem ko ima SR 50 R fergazer. Sepravi za šraufanje in ostala "tuniranja" je bolj primerna navadna SR 50R s fergazerjem, kajti za predelavo Factory-a je vse takoj dražje in bolj komplicirano zaradi el. vbrizga. Res pa je da Factory mogoče malo manj popije...

Sam bi se vsekakor odločil za klasiko, fergazer, ki ima precej večji potencial za tuniranje in je bolj preprost.

Drugače pa lahko pogledaš še za kakšno Yamaho Aerox, Gilero Runner in pa Piaggiote (Zip, NRG.. .) so tudi zelo dobri skuterčki :D ...

Lp

Roky,hvala za izčrpen odgovor!!!! :OK:

Objavljeno

Aprilia sport city ima zračno hlajen motor.

Objavljeno

Samo nekaj me še zanima. Aprilia ima agregat od piaggota? Yamaha pa od minarelija? Se motim? Oba agregata sta dobra.... a ne?

Objavljeno

Samo nekaj me še zanima. Aprilia ima agregat od piaggota? Yamaha pa od minarelija? Se motim? Oba agregata sta dobra.... a ne?

Mislim da je tako ja. Sta ja, problemi s skuterji so vglavenm s kitajci in pa Peugeot agregati. Piagioti, Aprilie, Gilere, Yamahe... to je načeloma vse ok. Je pa Aerox na splošno dost majhen skuter, proti kakšni SR ali pa Runnerci...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

kupujem skuter za vožnjo v službo (cca 3km v eno stran) in za kakšne občasne kratke izlete. Gledam 50ccm in 125ccm skuterje z večjimi kolesi (14'' ali 16''). Dopadejo se mi recimo Aprilia Sport City, Kymco Super 8, Kymco Agility, Honda NSC vision, Sym symphony.. Morem povedat da sem velik 190cm in bi zato rabil prostoren skuter. Kaj priporočate? naj vzamem 2T 50ccm in ga odblokiram ali 4T 125ccm? Max. hitrost pričakujem cca 75km/h, več ne rabim. Budget je max 2000€ več ne dam:)

hvala za odgovore.

Objavljeno

Če rabiš fajn prostoren skuter, potem vzemi novega Piaggio Typhoona 50 ccm 2t, ima največjo medosno razdaljo med vsemi 50 ccm skuterji (aprilia sr50, gilera runner, piaggio nrg). Sam sem visok 191 in najdem prav udobno pozicijo sedenja med vožnjo, prav tako je več prostora za noge kot pri kakšni Runnerci ali NRG-ju, saj ima tank pod sedežem in ne spodaj med nogami. Agregat je že vsem poznan piaggiov zračno hlajen, ne zahteva nobenega vzdrževanja, ko pa ga boš odblokiral bo šel tako kot si rekel okoli 75 km/h. Vsekakor ti ga toplo priporočam, sedaj ga z gotovinsko ceno dobiš za 1750 €. Sam pa sem lastnik 3 mesece in ti povem, da je res fajn motorček. Pelje se prav tako odlično, sam sem prej imel 3 leta areo 51, in se ni peljala tako dobro, je pa res da je okvir tako močan ker ima skuter tudi brata 125 ccm, ki je postavljen na isti okvir in zavore. Tako da odličen skuter s katerim se boš varno peljal tudi pri večjih hitrostih, in predvsem zelo udobno.

http://www.piaggio.si/motor/typhoon-50-2t/37

Objavljeno

ja samo za ta denar dobim že Kymco Agility city s 125ccm in gre brez, da bi ga kaj spreminjal cca. 100km/h pa še bolj prostoren je. Typhoon mi zgleda malo smešno s temi baloni.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!