Jure Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Ti imaš tak izpit kot si ga naredil, s to razliko, da po novem zakonu ne boš pri 21 šel na upravno enoto samo vpisat A neomejeno, ampak boš lahko izpit dobil pri 20 letih (torej eno leto prej), vendar boš moral opravit praktični del izpita (torej še enkrat vožnjo). Brez tega po novem zakonu ne boš prišel do višje kategorije, to je zate minus, je pa plus to, da boš eno leto prej lahko dobil A neomejeno. Motor pa kar pojdi naročit, s tvojim izpitom lahko ne glede na nov zakon voziš vse motorje, ki ustrezajo tvojim kriterijem, torej 25 kw in razmerje moč/masa manjša od 0,16 kw/kg.
Murderdoll Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Hej Najlepša hvala za odgovor Jure. To mi veliko bolj ugaja, saj mi opravljanjepraktičnega dela predstavlja mnogo manjši problem kot čakalna doba enega dodatnega leta Sem bil pa kar malo živčen, da bi se po tem, ko se končno realno približujem dolgoletnim sanjam, sepravi Kawa Z, moral iti čez cel kup komplikacij ali, bog ne daj, do drugega motorja. Ne razumem pa tega zakaj bi lahko vozil motorje blokirane na 35 kw, vendar moč izvornega nebi smela presegati 70 kw...ali je tu problem večji navor?! Meni se zdi logično da se z močjo zmanjša tudi navor..nevem kaj je sploh fora/pomen tega dela zakona, drugače mi je pa v celoti všeč posodobitev. LP Noiser69 1
Jure Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 (popravljeno) Ne razumem pa tega zakaj bi lahko vozil motorje blokirane na 35 kw, vendar moč izvornega nebi smela presegati 70 kw...ali je tu problem večji navor?! Meni se zdi logično da se z močjo zmanjša tudi navor..nevem kaj je sploh fora/pomen tega dela zakona, drugače mi je pa v celoti všeč posodobitev. LP Pomoje ni fora v tem, da bi bil problem navor ali moč pri blokiranih motociklih. Motocikel, ki je blokiran na 25kw, je bolj švoh od tistega, ki ima 35kw ne glede na izvorno moč.. Ampak fora je v tem, ker je verjetno tudi zakonodajalec ugotovil, da prihaja do velikih zlorab tega predpisa o blokadi na 25kw, kar je pa v praksi zelo težko preverjat in kontrolirat, saj policaj ne more ugotovit, ali ima tisti, ki ima po papirjih blokirano na 25kw, tudi dejansko blokado še vedno v motorju. Prav tako tega ne morejo ugotovit na tehničnih pregledih, vsaj na rednih ne. Edina šansa, bi bil izredni tehnični pregled, ki bi bil odrejen na podlagi utemeljenega suma, da je blokiran motor dejansko brez blokade, ampak do tega pa v praksi praktično ne prihaja.. Na podlagi vsega tega, so bile zelo zelo pogoste zlorabe tega predpisa, ko so ljudje kupovali razne močne motorje, jih blokirali na 25kw, tako zadostili zakonu, potem pa čez 14 dni blokado odstranili.. Na tak način je lahko vsak 18 letnik kljub zakonski omejitvi "skoraj" legalno vozil 180KM močno R1ko, CBRko, ipd.. Z novim zakonom so pa to elegantno preprečili. Ker se zavedajo, da je v praksi skoraj nemogoče kontrolirat dejansko stanje blokad pri blokiranih motorjih, so z novim zakonom omejili izvorno moč na 70KW, kar avtomatsko pomeni, da v tej kategoriji enostavno odpadejo vsi bolj športni in močni motorji. Vse SS mašine in tudi velik del športnih nakedov presegajo 70KW. In po novem, tudi z blokado ne boš mogel do teh motorjev pred dopolnjeno ustrezno starostjo. In tako bo tudi vsem tistim, ki bodo blokade takoj pobrali ven, onemogočen dostop do najbolj močnih strojev. Domiselno, ni kej Popravljeno Avgust 24, 2009. Popravil Jure 5n4jd3r 1
juree Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Domislno za nekoga ki ima že izpit za neomejeno Pametno za nekoga ki je mislil blokado ven uzet Zelo neumno pa za tistega, ki se je res mislil z 25kW blokado peljat....
Klajba Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Ampak fora je v tem, ker je verjetno tudi zakonodajalec... Domiselno, ni kej Prjatu, jaz že vem, da si pravnik, ampak, kje dobiš v preverbo zakon tako hitro?
Jure Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Domislno za nekoga ki ima že izpit za neomejeno Pametno za nekoga ki je mislil blokado ven uzet Zelo neumno pa za tistega, ki se je res mislil z 25kW blokado peljat.... Se popolnoma strinjam s tabo. Sicer so po mojih izkušnjah v manjšini, ampak tudi jaz poznam motoriste, ki se z blokado 25kw dejansko tudi vozijo. In z vidika teh motoristov je zakon tako kot praviš, neumen, ker imajo močno zmanjšano izbiro motociklov. Vendar roko na srce, vsaj 2/3 (če ne raje več) tistih, ki se vozijo s 25kw, ima te kilovate le na papirju, blokade pa že davno ni več. In tega se vsi zavedajo, zato pa je bila uvedena ta noviteta. In v tem primeru so samo še enkrat več "nastradali" tisti, ki zakone in pravila spoštujejo zaradi tistih, ki jih pač ne. Tako je v življenju na vseh področjih.. Prjatu, jaz že vem, da si pravnik, ampak, kje dobiš v preverbo zakon tako hitro? Ne vem če te čisto prav razumem, ampak tebe zanima kateri vir uporabljam za spremljanje zakonodaje, oziroma sprememb le te? Jaz se vse potegnem iz Uradnega lista RS in sicer iz njihove spletne strani http://www.uradni-list.si/. V primeru te spremembe ZVCPja o kateri sedaj debatiramo, ni to več frišna stvar, ampak je bila stvar objavljena in stopila v veljavo že več kot pol leta nazaj, če se ne motim. Samo začetek uporabe določenih členov je bil zamaknjen, zaradi znatnejših sprememb na tem področju. Drugače pa lahko spremljaš vsebino zakonov še preden so sprejeti in objavljeni na uradnem listu na strani Državnega zbora RS --> http://www.dz-rs.si/
Miha27 Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Se mi zdi da so nas vse zajebal.....blokade 35kW ni oz. je po moje sploh ne bo na tržišču....tako da nam ostane samo še 25kW in motorji katerih original izvorna moč ne presega 50kW....po moje sploh ne bo blokade 35kW
potter Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Prispevek ne spada ravno v to temo, a se je nekoliko tiče, zato bom vprašal kar tukaj. Prijavil sem se na tečaj CPP za A1. Slišal sem tudi, da bi lahko hkrati ob društvenih testih za A1 opravljal tudi društvene teste za B kategorijo. Ko sem vprašal inštruktorja, mi je dejal, da bi moral biti star 16,5 let? Kaj veste o tem (mogoče sva se narobe razumela?)? Če je res tako in opravim le društvene teste za A1, potem moram preden pri 18ih opravljam občinske za B in še enkrat plačati predavanja da lahko na koncu opravljam društvene za B. Zdaj pa bi lahko opravi oboje za eno ceno torej. (Res pa je, da bi lahko imel težave z občinskimi za B, če ne bi hodil na predavanja.) Pomislil sem tudi na možnost, da bi prenehal hoditi na predavanja in pričel pri 16,5 torej feubruarja, ker do in čez zimo še ne mislim kupiti motorja. Malce dolg post, upam da se bo komu dalo odgovoriti.. Vem da je malce smešno za 60€, vendar če jih lahko dobim za skoraj nič dela, zakaj pa ne.. Torej že v naprej najlepša hvala za odgovore, če kdo ve za kakšen nasvet..
Nero56 Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Potter nevem odgovora na tvoje vprašanje imam pa sam eno... Jaz zdaj delam izpit za 125ccm (A1) in čez 2 leti bom zagotovo za A2 (do35kw) in kaj bom mogel delati za A2 spet vse posebaj in tudi plačati okoli 500evrov ali je to kaj drugače ? In ko imam izpit za A2 si npr. lahko kupim Yamaho R6 in jo zablokiram na 35kw in čez 2 leti spet odblokiram ko bom lahko imel neomejeno ?
budacki Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Potter nevem odgovora na tvoje vprašanje imam pa sam eno... Jaz zdaj delam izpit za 125ccm (A1) in čez 2 leti bom zagotovo za A2 (do35kw) in kaj bom mogel delati za A2 spet vse posebaj in tudi plačati okoli 500evrov ali je to kaj drugače ? In ko imam izpit za A2 si npr. lahko kupim Yamaho R6 in jo zablokiram na 35kw in čez 2 leti spet odblokiram ko bom lahko imel neomejeno ? Ponovno delas samo voznjo. R6 ne pride v postev, ker ima vec kot 70kW ( lahko zablokiras motor ki ima 2×vecjo izvorno moc. Se pravi ce zablokiras na 25kW ima lahko 50kW )
Nero56 Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 No na youtube sem videl nekaj motorjev- suzuki, kawasaki, honda in tudi yamaho r6 zablokirano samo je jo imel neki nemec ali švicar, mogoče majo drugačne zakone
Nero56 Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 No pa koliko te stane samo vožnja za A2, za neomejeno pa itak spet vse znova ? Pa če bi 600ccm motor zablokiral bi mu kaj škodlo mislim če bi motor trpel ?
Jure Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 No na youtube sem videl nekaj motorjev- suzuki, kawasaki, honda in tudi yamaho r6 zablokirano samo je jo imel neki nemec ali švicar, mogoče majo drugačne zakone Tudi pri nas je en kup 600ccm superšportnikov, pa tudi par 1000ccm (r1, ipd) blokiranih na 25kw.. Ampak fora je v tem, ker se je zakon spremenil. Prej je bila omejitev le 25kw in manj kot 0,16kw/kg, torej so prišli v poštev za blokiranje praktično vsi motocikli na trgu. Z zadnjo spremembo zakona, se je pa to spremenilo in ni več omejitev 25kw, se je dvignila na 35kw, vendar ob predpostavki, da je lahko izvorna moč največ še enkrat večja. Torej ima lahko motor največ 70kw v originalu, če ga daš blokirat na 35kw, oziroma 50kw, če ga boš dal blokirat na 25kw. Iz tega sledi, da avtomatsko odpadejo vse ninje, r6ke, gixxerji, cbrke, in ostali bolj naviti motorji, ki imajo v originalu več kot 70kw. Kubikaža pa ni važna, lahko je motor tudi 1200ccm, če ima izvorno moč manj kot 70kw (kakšen len chopper npr..) Ta novost je bila pa uvedena zaradi zlorab, ker je folk kupoval sportake, dal blokirat zato da so papirji štimali, potem pa takoj blokade ven in je lahko vsakdo z A2 v praksi pač vozil katerikoli motor. Sedaj pa avtomatsko odpadejo vsi tisti najbolj naviti motorji, ker presegajo tisto postavljeno mejo o izvorni moči. No pa koliko te stane samo vožnja za A2, za neomejeno pa itak spet vse znova ? Pa če bi 600ccm motor zablokiral bi mu kaj škodlo mislim če bi motor trpel ? Nič ne bo trpel motor, samo glej da bo ustrezal prepisom o moči, da ne bo kakšne kazni
molotov Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 e eno vprašanje vbistvu dva. jez delam glavno oktobra tako da padem podnovi zakon ane??(35 kw še enkrat vožnja)?? pa še nekaj a lahko motorsam zablokiraš in ga potem homologiraš(narobe sem napisu) in potemnormal registriraš. al mora bit blokada tovarniška?? to sem vse skupajčudno napisal vem lp
Jure Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 e eno vprašanje vbistvu dva. jez delam glavno oktobra tako da padem podnovi zakon ane??(35 kw še enkrat vožnja)?? pa še nekaj a lahko motorsam zablokiraš in ga potem homologiraš(narobe sem napisu) in potemnormal registriraš. al mora bit blokada tovarniška?? to sem vse skupajčudno napisal vem lp Ja, zate veljajo določbe novega zakona o 35kw. Blokada pa ni nujno, da je tovarniška, blokado daš ugradit na pooblaščen servis, kjer dobišpotrdilo o vgradnji in papir o blokadi, s čimer greš potem na LPP narest homologacijo. Ampak kot sem že prej napisal, po novem zakonu ne moreš blokirat kar katerikoli motor, kot se je to dalo prej, ampak ima lahko motor največ dvakratno izvorno moč od tiste, na katero blokiraš. Torej glede na to, da je omejitev 35kw in če hočeš na toliko zablokirat (če boš sploh dobil blokado kje za toliko kw), si lahko izbiraš motorje za blokiranje ki imajo v originalu tovarniško največ do 70kw.
molotov Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 aha. se prav sam doma pa ne morš zablokirat pa poj homoglorirat?? a ne pooblaščenem servisu nimajo blokad za 35 kw?? a jih bojo kej začel delat al bomo moral na 25 kw blokirat?? lp
Jure Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 aha. se prav sam doma pa ne morš zablokirat pa poj homoglorirat?? a ne pooblaščenem servisu nimajo blokad za 35 kw?? a jih bojo kej začel delat al bomo moral na 25 kw blokirat?? lp Ne, sam doma ne moreš, moraš imet potrdilo o strokovni vgradnji blokade.. Glede 35kw blokad pa ne vem, govori se da jih ni, ampak najbolje je da pokličeš kakšnega Šterna ali Čarmana in se tam pozanimaš.. Mogoče se pa že dobi kje kej..
Nero56 Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Zakaj pa npr. ta cbr-ka nebi šla zablokirat na 35kw ? Saj ima 61kw ! http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=2993261
Roky994 Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Zakaj pa npr. ta cbr-ka nebi šla zablokirat na 35kw ? Saj ima 61kw ! http://www.avto.net/....asp?ID=2993261 da ni to napaka ?
Nero56 Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Ja možno je da je napaka ... Samo je kar nekaj motorjev pod 70kw, vsaj tako imajo napisano !
cesko Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Ja možno je da je napaka ... Samo je kar nekaj motorjev pod 70kw, vsaj tako imajo napisano ! Eh pa to ma velk kdo tak napisano samo verjami da ni cestaka z tako malo močjo.
Jure Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Pri tisti CBRki je ziher napaka.. Najverjetneje pri oddajanju oglasa. Če ima pa po kakšnem čudnem spletu okoliščin tudi v papirjih napisano premalo kw (se je že dogajalo, da so nastale take napake), pa hitro kupit, pa zablokirat dat Ampak dejansko pa 100% nima samo toliko kw/km kakor piše Miha27 in Asriel 2
Nero56 Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 To pomeni da ni možno voziti en lepi in pametni motor pri 18 letih ? Razen kawasaki ninja 250 in druge " mopede " ?
Nero56 Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Samo zakaj pa bi potem napisali manjšo moč, če bi jaz prodajal motor zagotovo ne bi napisal manjše, rajši večjo moč !
molotov Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 aha. upam samo da bodo dobil 35kw blokade čene bo gadno. kaj boš pol motor s 70kw blokiru na 25kw. v čem je pol sploh smisu zakona??
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se