'.' Objavljeno December 29, 2013 Opozori Objavljeno December 29, 2013 (popravljeno) Tako je, vozniško dovoljenje za kategorijo A2 lahko pridobi kandidat, ki ima najmanj dve leti veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil A1 kategorije. Če greš marca, ne bo poteklo dve leti in moraš opraviti cel postopek "od zacetka" (cpp+zdravniski še veljata, opravit pa moreš vseh 20 obveznih ur) Se pravi če si opravil A1 avgusta 2012 boš na A2 lahko višal šele avgusta 2014 - pod višanje pa mislim da imaš samo 10 ur + glavna voznja. Popravljeno December 29, 2013. Popravil Aynach
GregaMatko Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 Lahko grem prej samo mi je enkrat dražje? Namesto prib. 330 za ure bo 660e. Kaj mi priporočate oz.. kaj bi vi naredili? (prej in več plačal, ali eno sezono brez motorja in ceneje?
'.' Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 Lahko grem prej samo mi je enkrat dražje? Namesto prib. 330 za ure bo 660e. Kaj mi priporočate oz.. kaj bi vi naredili? (prej in več plačal, ali eno sezono brez motorja in ceneje? Tocno tako, js sm se "zajebal" ker sem A2 šel delat, ker sem se s tem "zavezal" za 2 leti 35kilovatov. Ne morejo ti drugi tega priporočat ker je 100% odvisno od tega koliko imaš ti denarja in potrpežljivosti. Če misliš da ne boš zdržal do 2014 in ti denar ni problem, kr pogumno - nisi edini ki gre po enem letu višat kategorijo. Če je denarnica prazna pa se ne splača pretiravat.
maxbond1995 Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 Lahko grem prej samo mi je enkrat dražje? Namesto prib. 330 za ure bo 660e. Kaj mi priporočate oz.. kaj bi vi naredili? (prej in več plačal, ali eno sezono brez motorja in ceneje? Če se odločiš, da boš izpit polagal avgusta, torej 2 leti po prejemu izpita A1, boš moral opraviti 9 ur voženj v avtošoli ter izpitno vožnjo. To te bo stalo torej 315€ vožnje (če imaš uro po 35€) + 18€ ali kolikor že izpit + nekaj okoli 20€ za izdajo novega dovoljenja (v primeru da ti tečaj CPP in zdravniško spričevalo še veljata!). Če se odločiš, da boš izpit delal prej, se stroški podvojijo, torej okoli 750€ na grobo. Na tvojem mestu bi potrpel še eno sezono ter prišparal. Tako ali tako se boš lahko vsaj še septembra in oktobra peljal.. In nikakor se ne prenagli pri nakupu motocikla (če si boš omislil rabljenega).
payback Objavljeno Januar 23, 2014 Opozori Objavljeno Januar 23, 2014 če koga zanima, prodajam yamaha fazer l 2003 k ima blokado 35kw in je vozna z a2...original moc je tocno70kw za vec info na privat..
someone94 Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Če ima mogoče kdo naprodaj kakšnega športaka, ki ima v prometni ter homologaciji vpisanih 25KW izvorne moči, naj mi prosim javi. Torej uvožen s 25kw ali pa tovarniško blokiran. V poštev pridejo: -Honda cbr 600 rr -Yamaha yzf r600 -Kawasaki zx6r -Kawasaki z750
Lenkas Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 (popravljeno) Mogoče bo komu pomagalo: Enotni kontaktni center državne uprave Ministrstvo za notranje zadeve ekc@gov.si Številka: 218-3/2014/14-00821245 Datum: 19. 2. 2014 Zadeva: Vožnja vozil s kategorijo A2 vozniškega dovoljenja (INC201462) Na Ministrstvo za infrastrukturo in prostor smo preko Enotnega kontaktnega centra državne uprave (INC201462) prejeli vprašanje glede vozil, ki se jih sme voziti z vozniškim dovoljenjem kategorije A2. V zvezi s tem podajamo sledeč odgovor. Vozila, ki spadajo v posamezno kategorijo vozniškega dovoljenja, so določena v 56. členu Zakona o voznikih (Uradni list RS, št. 109/10). V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G. Določbe glede vozil, ki se jih sme upravljati z določeno kategorijo vozniškega dovoljenja, izvirajo iz Direktive 2006/126/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. decembra 2006 o vozniških dovoljenjih (z dopolnitvami) in veljajo v vseh državah Evropske unije. Ker je določba »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« nekoliko nejasna in jo je možno razlagati na različne načine, je Evropska komisija sprejela dodatno pojasnilo. Povzetek je v nadaljevanju. Vozila kategorije A2 v nobenem primeru ne smejo imeti več kot 35 kW, zaradi česar ne morejo izvirati iz motornega kolesa, ki bi imel več kot 70 kW. Vprašanje, ki ni imelo jasnega odgovora, pa se nanaša na motorna kolesa z močjo pod 35 kW. Primer: motorno kolo s 30 kW, ki izvira iz motornega kolesa s 65 kW. V tem primeru bi bilo motorno kolo ustrezno, če bi povečali moč motorja, kar pa ni v skladu s prometno varnostnim namenom določbe. Določbo »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« se zaradi tega razlaga tako, da motorno kolo ne izvira iz vozila z močjo nad 70 kW. Imetnik kategorije A2 lahko torej vozi motorno kolo z močjo do 35 kW, če izvira iz vozila do 70 kW in pri katerem razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg. S spoštovanjem, Pripravil: Alojz Habič Bogdan Potokar sekretar VODJA SEKTORJA Poslati: naslovniku (elektronsko), ga. Liza Poljak (elektronsko, v vednost). Vložiti: zbirka dokumentarnega gradiva. Nazalost mi na nekaj vprašanj glede homologacije, prometne, uvoza iz tujine, tovarniško blokiranega in podobnega niso odgovorili. Upam da to zadevo malo bolj razčisti. Tako da tisto če blokiraš na 25kw ne sme presegati 50kw je za lase privlečeno. lahko blokiraš iz 70kw na 10kw če ti paše. Popravljeno Februar 19, 2014. Popravil Lenkas
rok418 Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 Ni za lase privleceno zracunaj si kolko je 25 x 2 pa bos vidu da je to točen podatek.
tintin Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 Imetnik kategorije A2 lahko torej vozi motorno kolo z močjo do 35 kW, če izvira iz vozila do 70 kW in pri katerem razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg. Torej ja, je privlečeno za lase. 70kW blokiran na 25kW je legalen za A2... usaj js tko razumm NinjaRider04 1
Gasperr Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 Ni za lase privleceno zracunaj si kolko je 25 x 2 pa bos vidu da je to točen podatek. Enkrat si še preber zgornji odgovor ministrstva. V kolikor original moč ne presega 70kW, lahko ti blokiraš na kolikor ti srce poželi ( < 35kW, seveda).
Bear Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 js sm se preveč drmal s tem zakonom in kaj lahko in kaj nesmem legalno vozit sm pršu do zaključka da bom kupu uni motor ki mi odgovarja in ka prpeljal iz italije, malo več papirologije ampak jebat ga, rajši ko kupovat naki kar mi ne sutreza zaradi glupo sestavljenega zakona #no hate
NinjaRider04 Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 ..in še vedno so problemi stemi KW itd..pejmo rajš na pir kot pa se jebete z tem zakonom..če bo tko dalje pejte v parlament ..aja prej se boste postaral!! LoloMen 1
rok418 Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 Enkrat si še preber zgornji odgovor ministrstva. V kolikor original moč ne presega 70kW, lahko ti blokiraš na kolikor ti srce poželi ( < 35kW, seveda). Mogoce pa res ne razumem. Se pravi ce ima motor 70kw in je blokiran na 25kw npr je legalen za A2 izpit? Po izracunih ni mozno usaj po moji logiki in useh ki prsvijo ce ma motor 70 kw je lahko legalen za A2 le z blokado na 35kw.
Gasperr Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 (popravljeno) Tako NinjaRider, povej @rok418 .... Vprašanje, ki ni imelo jasnega odgovora, pa se nanaša na motorna kolesa z močjo pod 35 kW. Primer: motorno kolo s 30 kW, ki izvira iz motornega kolesa s 65 kW. V tem primeru bi bilo motorno kolo ustrezno, če bi povečali moč motorja, kar pa ni v skladu s prometno varnostnim namenom določbe. Določbo »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« se zaradi tega razlaga tako, da motorno kolo ne izvira iz vozila z močjo nad 70 kW. Popravljeno Februar 19, 2014. Popravil Gasperr NinjaRider04 1
Lenkas Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 @Rok418 Nisem ziher a ne znaš brat al...? Napisali so mi z ministrstva jasno in glasno. Preberi si tisto kar sem quotal in ne tupi svojih 25x2=50 nesmislov.
macak333 Objavljeno Februar 19, 2014 Opozori Objavljeno Februar 19, 2014 Sej je vseeno, tiste motorje ki jih večina želi še vedno ne pridejo v to kategorijo. Pa 25kW blokade dajejo ven iz proizvodnje in jih menjajo z 35kW. Jbg fantje švercat se bo treba :yes:.
Borutt Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Verjamem, da je zelo razumljivo napisano. (2) Policist lahko zaseže vozilo, ki je predelano tako, da presega največjo moč motorja ali največjo konstrukcijsko hitrost, določeno v homologacijskih dokumentih vozila, če predelava ni bila odobrena v skladu z 19. členom tega zakona, ali največjo konstrukcijsko hitrost, določeno v predpisih o homologaciji, za posamezno kategorijo vozil.
Bear Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 nah nerabiš švercat hop u italijo, ga tam blokiraš na 35kw, uvoz pa papirji na novo, in wola izvorna moč na papirju je 35kw odnosno si legalen po vseh členih zakona samo nerabiš it v skrajnosti da pr 18 nabaviš hard litrskega športaka ne, pride pa večina ostalih motorjev, ki so blizu meje ali malo nad dnjo v poštev seveda pa to podpiram samo dokler je blokada noter :grim
rok418 Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 @Rok418 Nisem ziher a ne znaš brat al...? Napisali so mi z ministrstva jasno in glasno. Preberi si tisto kar sem quotal in ne tupi svojih 25x2=50 nesmislov. Sem si malo narobe to razloziu. Se opravicujem za pametovanje.
stojko Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Kaj pa to? Imam izpit A2. Motor je kupljen lani, ima izvorno moč 78kW. Blokiran je bil nov na 35kW in istočasno registriran name. Pomeni: lani sem ta motor lahko legalno vozil. Letos pa ga ne smem več? ...in še nekaj. Kako je lahko motor sploh registriran name, če ne sme bit več kot 70kW? Kako naprej?
Gasperr Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 (popravljeno) Tega motorja nisi mogu že legalno vozit ene tri lete (nevem točno kdaj je bil zakon sprejet, vem pa da že pred 'več' leti). Registrirat se ga očitno da, ker jim tam na upravni enoti še ne sporoči, da vozilo ni vozno z A2 kategorijo, ampak po zakonu in za policijo (tudi zavarovalnico) nisi legalen. Kako naprej? Težko. Popravljeno Februar 20, 2014. Popravil Gasperr cikadina in NinjaRider04 2
znj Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Pravi nekdo, ki ima tudi motor ki presega 70 kw Fantje motorjev je malo morje, ki imajo v originalu manj kot 70kw ampak seveda smo taki, da vedno iščemo maximum. In tukaj je maximum 70 kw. Seveda ti lahko kupiš motor z magari 1000 kw in blokiraš na 35 kw ter ga registriraš nase, opraviš tehnični bp tudi lahko se voziš z njim AMPAK če je kakršna koli pizdarja se lahko pod nosom obrišeš glede kakšnega zavarovalniškega izplačila. Glede policije pa je tako...1 policaj na 10000 pozna tale zakon sam vsi poznamo tako imenovan Murphyjev zakon. Za moje pojme je tale A2 tako glup, da glava peče ampak vseeno je stopnička bližje do A-ja, kar pa pomeni, da boš ko opraviš izpit A lahko vozil kar ti srce in finance dovolijo.
Bear Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Fantje motorjev je malo morje, ki imajo v originalu manj kot 70kw ampak seveda smo taki, da vedno iščemo maximum. no to ni čisto res, velika večina teh motorjev do 35kw je bolj tko tko usaj meni, kaki z750, z800, cbr600F, hornetka, ipd. so malo čez mejo kot sem rekel nerabiš in ne odobravam 100+ kw pri 18, ampak tam do 90kw nebi blo slabo seveda dokler je 35kw blokada noter ker velike razlike pri blokiranem ni če ima v originalu 70kw al 90kw, dokler je blokada noter je isti šmoren
speedfighttuning Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 (popravljeno) @Gasperr Napisal je, da je bil motor nov blokiran na 35 kW, tako da ni nujno da ni legalen. V primeru da je motor kupljen nov, tovarniško blokiran na 35 kW, ima za izvorno moč navedenih 35 kW Problem nastane pri rabljenih motorjih pri naknadnem blokiranju, takrat izvorna moč ne sme presegati 70 kW P.S.: Jaz sem moj motor iz 52 kW blokiral na 35 kW, tako da sem popolnoma legalen Popravljeno Februar 20, 2014. Popravil speedfighttuning
stojko Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 (popravljeno) Motor je tovarniško imel 78kW. Kupljen in blokiran pri pooblaščenem serviserju Yamaha, kjer je bila narejena blokada in tudi homologacija s strani pooblaščenih oseb. Motor ima sedaj 35kW, kar je razvidno iz vpisa v homolgacisko kartonček pod predelave in vpisano 35kW v prometnem dovoljenju. Ali more bit homologaciski kartonček obvezno v motorju? Popravljeno Februar 20, 2014. Popravil stojko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se