Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Tako je, vozniško dovoljenje za kategorijo A2 lahko pridobi kandidat, ki ima najmanj dve leti veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil A1 kategorije.

 

Če greš marca, ne bo poteklo dve leti in moraš opraviti cel postopek "od zacetka" (cpp+zdravniski še veljata, opravit pa moreš vseh 20 obveznih ur)

 

Se pravi če si opravil A1 avgusta 2012 boš na A2 lahko višal šele avgusta 2014 - pod višanje pa mislim da imaš samo 10 ur + glavna voznja.

Popravljeno . Popravil Aynach
Objavljeno

Lahko grem prej samo mi je enkrat dražje?

Namesto prib. 330 za ure bo 660e.

Kaj mi priporočate oz.. kaj bi vi naredili? (prej in več plačal, ali eno sezono brez motorja in ceneje?

Objavljeno

Lahko grem prej samo mi je enkrat dražje?

Namesto prib. 330 za ure bo 660e.

Kaj mi priporočate oz.. kaj bi vi naredili? (prej in več plačal, ali eno sezono brez motorja in ceneje?

Tocno tako, js sm se "zajebal" ker sem A2 šel delat, ker sem se s tem "zavezal" za 2 leti 35kilovatov.

 

Ne morejo ti drugi tega priporočat ker je 100% odvisno od tega koliko imaš ti denarja in potrpežljivosti.

Če misliš da ne boš zdržal do 2014 in ti denar ni problem, kr pogumno - nisi edini ki gre po enem letu višat kategorijo.

 

Če je denarnica prazna pa se ne splača pretiravat.

 

Objavljeno

Lahko grem prej samo mi je enkrat dražje?

Namesto prib. 330 za ure bo 660e.

Kaj mi priporočate oz.. kaj bi vi naredili? (prej in več plačal, ali eno sezono brez motorja in ceneje?

 

Če se odločiš, da boš izpit polagal avgusta, torej 2 leti po prejemu izpita A1, boš moral opraviti 9 ur voženj v avtošoli ter izpitno vožnjo. To te bo stalo torej 315€ vožnje (če imaš uro po 35€) + 18€ ali kolikor že izpit + nekaj okoli 20€ za izdajo novega dovoljenja (v primeru da ti tečaj CPP in zdravniško spričevalo še veljata!). Če se odločiš, da boš izpit delal prej, se stroški podvojijo, torej okoli 750€ na grobo. 

 

Na tvojem mestu bi potrpel še eno sezono ter prišparal. Tako ali tako se boš lahko vsaj še septembra in oktobra peljal.. In nikakor se ne prenagli pri nakupu motocikla (če si boš omislil rabljenega).

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

če koga zanima, prodajam yamaha fazer l 2003 k ima blokado 35kw in je vozna z a2...original moc je tocno70kw za vec info na privat..

Objavljeno

Če ima mogoče kdo naprodaj kakšnega športaka, ki ima v prometni ter homologaciji vpisanih 25KW izvorne moči, naj mi prosim javi.

Torej uvožen s 25kw ali pa tovarniško blokiran.

V poštev pridejo:

-Honda cbr 600 rr

-Yamaha yzf r600

-Kawasaki zx6r

-Kawasaki z750

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Mogoče bo komu pomagalo:

 

Enotni kontaktni center državne uprave

Ministrstvo za notranje zadeve

 

ekc@gov.si

 


Številka:                218-3/2014/14-00821245

Datum:                  19. 2. 2014

 

Zadeva:                Vožnja vozil s kategorijo A2  vozniškega dovoljenja  (INC201462)

 

 

Na Ministrstvo za infrastrukturo in prostor smo preko Enotnega kontaktnega centra državne uprave (INC201462) prejeli vprašanje glede vozil, ki se jih sme voziti z vozniškim dovoljenjem kategorije A2. V zvezi s tem podajamo sledeč odgovor.

 

Vozila, ki spadajo v posamezno kategorijo vozniškega dovoljenja, so določena v 56. členu Zakona o voznikih (Uradni list RS, št. 109/10). V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G. Določbe glede vozil, ki se jih sme upravljati z določeno kategorijo vozniškega dovoljenja, izvirajo iz Direktive 2006/126/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. decembra 2006 o vozniških dovoljenjih (z dopolnitvami) in veljajo v vseh državah Evropske unije.

 

Ker je določba »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« nekoliko nejasna in jo je možno razlagati na različne načine, je Evropska komisija sprejela dodatno pojasnilo. Povzetek je v nadaljevanju.

 

Vozila kategorije A2 v nobenem primeru ne smejo imeti več kot 35 kW, zaradi česar ne morejo izvirati iz motornega kolesa, ki bi imel več kot 70 kW. Vprašanje, ki ni imelo jasnega odgovora, pa se nanaša na motorna kolesa z močjo pod 35 kW. Primer: motorno kolo s 30 kW, ki izvira iz motornega kolesa s 65 kW. V tem primeru bi bilo motorno kolo ustrezno, če bi povečali moč motorja, kar pa ni v skladu s prometno varnostnim namenom določbe. Določbo »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« se zaradi tega razlaga tako, da motorno kolo ne izvira iz vozila z močjo nad 70 kW. Imetnik kategorije A2 lahko torej vozi motorno kolo z močjo do 35 kW, če izvira iz vozila do 70 kW in pri katerem razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg.

 

S spoštovanjem,

 

 

 

Pripravil:

Alojz Habič                                                                                            Bogdan Potokar

sekretar                                                                                                 VODJA SEKTORJA

 

                                                                                                            

 

Poslati:

  • naslovniku (elektronsko),
  • ga. Liza Poljak (elektronsko, v vednost).

 

 

Vložiti:

  • zbirka dokumentarnega gradiva.

 

Nazalost mi na nekaj vprašanj glede homologacije, prometne, uvoza iz tujine, tovarniško blokiranega in podobnega niso odgovorili.

Upam da to zadevo malo bolj razčisti.

 

Tako da tisto če blokiraš na 25kw ne sme presegati 50kw je za lase privlečeno.

lahko blokiraš iz 70kw na 10kw če ti paše.

Popravljeno . Popravil Lenkas
Objavljeno

Ni za lase privleceno zracunaj si kolko je 25 x 2 pa bos vidu da je to točen podatek.

Objavljeno

 

Imetnik kategorije A2 lahko torej vozi motorno kolo z močjo do 35 kW, če izvira iz vozila do 70 kW in pri katerem razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg.

Torej ja, je privlečeno za lase. 70kW blokiran na 25kW je legalen za A2... usaj js tko razumm :)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ni za lase privleceno zracunaj si kolko je 25 x 2 pa bos vidu da je to točen podatek.

Enkrat si še preber zgornji odgovor ministrstva. 

 

V kolikor original moč ne presega 70kW, lahko ti blokiraš na kolikor ti srce poželi ( < 35kW, seveda).

Objavljeno

js sm se preveč drmal s tem zakonom in kaj lahko in kaj nesmem legalno vozit

sm pršu do zaključka da bom kupu uni motor ki mi odgovarja in ka prpeljal iz italije, malo več papirologije ampak jebat ga, rajši ko kupovat naki kar mi ne sutreza zaradi glupo sestavljenega zakona #no hate  :OK:

Objavljeno

..in še vedno so problemi stemi KW itd..pejmo rajš na pir kot pa se jebete z tem zakonom..če bo tko dalje pejte v parlament ..aja prej se boste postaral!! :D

Objavljeno

Enkrat si še preber zgornji odgovor ministrstva. 

 

V kolikor original moč ne presega 70kW, lahko ti blokiraš na kolikor ti srce poželi ( < 35kW, seveda).

Mogoce pa res ne razumem.

Se pravi ce ima motor 70kw in je blokiran na 25kw npr je legalen za A2 izpit?

Po izracunih ni mozno usaj po moji logiki in useh ki prsvijo ce ma motor 70 kw je lahko legalen za A2 le z blokado na 35kw.

Objavljeno (popravljeno)

Tako NinjaRider, povej :P

 

@rok418

 

 

....

Vprašanje, ki ni imelo jasnega odgovora, pa se nanaša na motorna kolesa z močjo pod 35 kW. Primer: motorno kolo s 30 kW, ki izvira iz motornega kolesa s 65 kW. V tem primeru bi bilo motorno kolo ustrezno, če bi povečali moč motorja, kar pa ni v skladu s prometno varnostnim namenom določbe. Določbo »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« se zaradi tega razlaga tako, da motorno kolo ne izvira iz vozila z močjo nad 70 kW.
Popravljeno . Popravil Gasperr
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

@Rok418

Nisem ziher a ne znaš brat al...?

Napisali so mi z ministrstva jasno in glasno.

Preberi si tisto kar sem quotal in ne tupi svojih 25x2=50 nesmislov.

Objavljeno

Sej je vseeno, tiste motorje ki jih večina želi še vedno ne pridejo v to kategorijo. Pa 25kW blokade dajejo ven iz proizvodnje in jih menjajo z 35kW.

Jbg fantje švercat se bo treba :yes:.

Objavljeno

Verjamem, da je zelo razumljivo napisano.

 

(2) Policist lahko zaseže vozilo, ki je predelano tako, da presega največjo moč motorja ali največjo konstrukcijsko hitrost, določeno v homologacijskih dokumentih vozila, če predelava ni bila odobrena v skladu z 19. členom tega zakona, ali največjo konstrukcijsko hitrost, določeno v predpisih o homologaciji, za posamezno kategorijo vozil.

Objavljeno

nah nerabiš švercat

hop u italijo, ga tam blokiraš na 35kw, uvoz pa papirji na novo, in wola izvorna moč na papirju je 35kw odnosno si legalen po vseh členih zakona

samo nerabiš it v skrajnosti da pr 18 nabaviš hard litrskega športaka ne, pride pa večina ostalih motorjev, ki so blizu meje ali malo nad dnjo v poštev

seveda pa to podpiram samo dokler je blokada noter  :grim

Objavljeno

@Rok418

Nisem ziher a ne znaš brat al...?

Napisali so mi z ministrstva jasno in glasno.

Preberi si tisto kar sem quotal in ne tupi svojih 25x2=50 nesmislov.

Sem si malo narobe to razloziu.

Se opravicujem za pametovanje.

Objavljeno

Kaj pa to?

 

Imam izpit A2.

Motor je kupljen lani, ima izvorno moč 78kW.

Blokiran je bil nov na 35kW in istočasno registriran name. 

Pomeni: lani sem ta motor lahko legalno vozil. Letos pa ga ne smem več?

...in še nekaj. Kako je lahko motor sploh registriran name, če ne sme bit več kot 70kW?

Kako naprej?

Objavljeno (popravljeno)

Tega motorja nisi mogu že legalno vozit ene tri lete (nevem točno kdaj je bil zakon sprejet, vem pa da že pred 'več' leti).

 

Registrirat se ga očitno da, ker jim tam na upravni enoti še ne sporoči, da vozilo ni vozno z A2 kategorijo, ampak po zakonu in za policijo (tudi zavarovalnico) nisi legalen.

 

Kako naprej? Težko.

Popravljeno . Popravil Gasperr
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pravi nekdo, ki ima tudi motor ki presega 70 kw :P

 

Fantje motorjev je malo morje, ki imajo v originalu manj kot 70kw ampak seveda smo taki, da vedno iščemo maximum. 

 

In tukaj je maximum 70 kw. Seveda ti lahko kupiš motor z magari 1000 kw in blokiraš na 35 kw ter ga registriraš nase, opraviš tehnični bp

 

tudi lahko se voziš z njim

 

AMPAK

 

če je kakršna koli pizdarja se lahko pod nosom obrišeš glede kakšnega zavarovalniškega izplačila.

 

Glede policije pa je tako...1 policaj na 10000 pozna tale zakon sam vsi poznamo tako imenovan Murphyjev zakon.

 

Za moje pojme je tale A2 tako glup, da glava peče ampak vseeno je stopnička bližje do A-ja, kar pa pomeni, da boš ko opraviš izpit A lahko vozil kar ti srce in finance dovolijo.

Objavljeno

Fantje motorjev je malo morje, ki imajo v originalu manj kot 70kw ampak seveda smo taki, da vedno iščemo maximum. 

 

no to ni čisto res, velika večina teh motorjev do 35kw je bolj tko tko usaj meni, kaki z750, z800, cbr600F, hornetka, ipd. so malo čez mejo

kot sem rekel nerabiš in ne odobravam 100+ kw pri 18, ampak tam do 90kw nebi blo slabo seveda dokler je 35kw blokada noter

ker velike razlike pri blokiranem ni če ima v originalu 70kw al 90kw, dokler je blokada noter je isti šmoren :D

Objavljeno (popravljeno)

@Gasperr

 

Napisal je, da je bil motor nov blokiran na 35 kW, tako da ni nujno da ni legalen. V primeru da je motor kupljen nov, tovarniško blokiran na 35 kW, ima za izvorno moč navedenih 35 kW :) Problem nastane pri rabljenih motorjih pri naknadnem blokiranju, takrat izvorna moč ne sme presegati 70 kW ;)

 

P.S.: Jaz sem moj motor iz 52 kW blokiral na 35 kW, tako da sem popolnoma legalen :)

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Objavljeno (popravljeno)

Motor je tovarniško imel 78kW. Kupljen in blokiran pri pooblaščenem serviserju Yamaha, kjer je bila narejena blokada in tudi homologacija s strani pooblaščenih oseb. Motor ima sedaj 35kW, kar je razvidno iz vpisa v homolgacisko kartonček pod predelave in vpisano 35kW v prometnem dovoljenju.

Ali more bit homologaciski kartonček obvezno v motorju?

Popravljeno . Popravil stojko

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!