doggie Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 tako mimogrede, za 370 eurov Barracuda z ABE (barracuda-exhaust.de) mislim da prodajajo tudi Cobra in Eagle izpuhe, za 490 eurov pa dobiš tudi BOS izpuhe
doggie Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 tako mimogrede, za 370 eurov Barracuda z ABE (barracuda-exhaust.de) mislim da prodajajo tudi Cobra in Eagle izpuhe,za 490 eurov pa dobiš tudi BOS izpuhe poglej tudi tu http://stores.ebay.de/wom-onlinestore
Damian Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 Glede na to, da leo vince za Bulldoga ne dela več izpuhov,bom moral najti nekaj drugega. Glede na to, da nemško ne znam,na povezavi za Barracudo nisem ugotovil, kako je s homologacijo. Ali ti veš kaj več? LPD
tomash Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 Pozdravljeni lastniki Bulldogov! Me zanima - pravzaprav se ne morem odločiti pa rabim mnenja, in sicer tole: Yamaha Bulldog ali Honda Hornet 900! Pa se naj malo krešejo mnenja in vplivajo na mojo odločitev!!!
DESIM Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 Pozdravljeni lastniki Bulldogov! Me zanima - pravzaprav se ne morem odločiti pa rabim mnenja, in sicer tole: Yamaha Bulldog ali Honda Hornet 900! Pa se naj malo krešejo mnenja in vplivajo na mojo odločitev!!! Ti kr BULLDOGA kup boš vidu ti ne bo žal tako k men ne.Sem ga že hotu prodat pa se nisem mogu od njega ločit ! Kaj več pa v vertikali ob kakšnem šanku :yes: !!
B999 Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 Pozdravljeni lastniki Bulldogov! Me zanima - pravzaprav se ne morem odločiti pa rabim mnenja, in sicer tole: Yamaha Bulldog ali Honda Hornet 900! Pa se naj malo krešejo mnenja in vplivajo na mojo odločitev!!! Se mi zdi, da ne bo pretiranega kresanja, glede na to, da gre za popolnoma drugačna motorja. Edina povezava je oblikovna, pa še to zelo od daleč. Z bulldogom bi lahko primerjal bmw r850, r1150... ali katerega od moto guzzijev. Jaz bi bulldoga svetoval le, če si se pripravljen voziti umirjeno (ne mislim počasi), v skladu z performansami motorja. To pomeni, da izkoriščaš navor, se voziš med 4 in 6 tisoč obrati in upoštevaš zakonitosti kardana. Sam sem iskal prav tak motor in sem zelo zadovoljen. Všeč mi je ciklistika, navor, zvok, oblika, udobnost za voznika in sopotnika.... Če bi oboževal športno vožnjo, si bulldoga nebi nikoli kupil, ker je zato dosti primernejših motorjev, tudi hornetka, ki jo navajaš za primerjavo. Lep pozdrav! Brane
doggie Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 enega Bulldoga pri hiši moraš imeti, pa naj bo v garaži, na vrvici ali za šporhetom :whistle:
doggie Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 še to: Bulldog že postaja legenda, kar Hornetka ne bo nikoli :worship:
the JACK Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 še to:Bulldog že postaja legenda, kar Hornetka ne bo nikoli :worship: Nikad pa i onda !!!!!
Guest Brumer Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 Pozdravljeni lastniki Bulldogov! Me zanima - pravzaprav se ne morem odločiti pa rabim mnenja, in sicer tole: Yamaha Bulldog ali Honda Hornet 900! Pa se naj malo krešejo mnenja in vplivajo na mojo odločitev!!! S Hornetko se boš lepo elegantno vozil,Bulldog ti bo pa skoz pod ritjo nabijal kot kakšem (Aran) ali HD !!!! :worship:
tomash Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 Ti kr BULLDOGA kup boš vidu ti ne bo žal tako k men ne.Sem ga že hotu prodat pa se nisem mogu od njega ločit ! Kaj več pa v vertikali ob kakšnem šanku :yes: !! Bi se priporočil! Tako za debato ob vertikali, kot tudi za pofirbcat malo tvoj motor!
Damian Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 S Hornetko se boš lepo elegantno vozil,Bulldog ti bo pa skoz pod ritjo nabijal kot kakšem (Aran) ali HD !!!! :worship: Verjetno si ga že veliko vozil, da to veš.....??
Damian Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 Pozdravljeni lastniki Bulldogov! Me zanima - pravzaprav se ne morem odločiti pa rabim mnenja, in sicer tole: Yamaha Bulldog ali Honda Hornet 900! Pa se naj malo krešejo mnenja in vplivajo na mojo odločitev!!! Dva precej različna motorja. vsak zase vsekakor odlična, vendar drugačna. Kot pravi Brumer, je Hornetka malo bolj "uglajena", pač glede na vrsto agregata, Bulldog je pač Twin. Kljub temu pa Brumer glede tresenja precej pretirava. Bulldog ima precejšen navor , kardan(kako lepo mi je, ko ne rabim vozit spreja in čakati,da se olje na ketni posuši), malo manj konjev, vendar so ti za lepo tekočo vožnjo (tudi hitro) zadovoljivi. Motor v ovinkih zelo lepo leži. Honde nisem vozil, če pa bi se sedaj odločal za novi motor, bi zopet kupil Bulldoga.(Ali MT 01,če bi imel večji tank in kardan) Bulldog ma dušo, ki je pri Hornetki ne vidim. H. se mi zdi bolj konfekcija. Skratka,predvsem odvisno, kaj od motorja pričakuješ in kaj ti pomeni. Če še to ni dovolj pa je najbolje preizkusiti... LP Damjan
Guest Brumer Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 Verjetno si ga že veliko vozil, da to veš.....?? Mislim,da te poznam lahko bi tudi ti mene poznal in ti nebi bilo treba take kvasit.Za Buldoga sem vedel prej kot ti in so mi ga hoteli na servisu prvega prodati,hotel sem menjati mojega V-maxa takrat sem Buldoga vozil in sem zelo hitro ugotovil,da bodo morali drugačen motor narediti,da bo nadomestil V-maxa.Verjetno pride šele drugo leto.Nažalost nakratko povedano"da nebo zamere" motor je odličen "čoper"-Cruzer.Dušo po svoje ima vsak motor,važno je srce motorista koliko od te duše motorja zna uporabit in deliti z drugimi (ti bolj malo).Za letos je sezone skoraj,da konec drugo leto pa le kdaj pridi med nas motoriste,da malo duše in srca primerjamo . :OK:
Damian Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 (popravljeno) Mislim,da te poznam lahko bi tudi ti mene poznal in ti nebi bilo treba take kvasit.Za Buldoga sem vedel prej kot ti in so mi ga hoteli na servisu prvega prodati,hotel sem menjati mojega V-maxa takrat sem Buldoga vozil in sem zelo hitro ugotovil,da bodo morali drugačen motor narediti,da bo nadomestil V-maxa.Verjetno pride šele drugo leto.Nažalost nakratko povedano"da nebo zamere" motor je odličen "čoper"-Cruzer.Dušo po svoje ima vsak motor,važno je srce motorista koliko od te duše motorja zna uporabit in deliti z drugimi (ti bolj malo).Za letos je sezone skoraj,da konec drugo leto pa le kdaj pridi med nas motoriste,da malo duše in srca primerjamo . :OK: Se poznava in spoštujem tvoje moto izkušnje, kakor tudi delo glede motoscene v našem koncu. Vsekakor se tudi strinjam, da Bulldoga ni za primerjati z V-maxom (ki je tudi meni osebno še zmeraj najbolj IN). Tega tudi nikoli nisem trdil. Tisto moje (kot praviš, kvašenje) je letelo izključno na tvojo primerjavo vibracij Bulldoga z HD-jem. Tu pa je kljub vsemu velika razlika (razen mogoče V-roda, ki ga pa ne poznam) Kar pa se tiče druženja oz.nedruženja, je to pri meni žal posledica pomanjkanja časa,tako, da sem bolj solo rider. Čeprav uživam tudi v druženju, ima zame prednost vožnja z motorjem. Zame sezona tudi ni končana, saj običajno naredim precej kilometrov tudi pozimi. Če je le zjutraj nad nulo in ni snega. Sneg pa,žal, tudi mene prikuje "v garažo" Pa lep pozdrav Damjan Popravljeno September 30, 2007. Popravil Damian
Guest Brumer Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 Se poznava in spoštujem tvoje moto izkušnje, kakor tudi delo glede motoscene v našem koncu. Vsekakor se tudi strinjam, da Bulldoga ni za primerjati z V-maxom (ki je tudi meni osebno še zmeraj najbolj IN). Tega tudi nikoli nisem trdil. Tisto moje (kot praviš, kvašenje) je letelo izključno na tvojo primerjavo vibracij Bulldoga z HD-jem. Tu pa je kljub vsemu velika razlika (razen mogoče V-roda, ki ga pa ne poznam) Kar pa se tiče druženja oz.nedruženja, je to pri meni žal posledica pomanjkanja časa,tako, da sem bolj solo rider. Čeprav uživam tudi v druženju, ima zame prednost vožnja z motorjem. Zame sezona tudi ni končana, saj običajno naredim precej kilometrov tudi pozimi. Če je le zjutraj nad nulo in ni snega. Sneg pa,žal, tudi mene prikuje "v garažo" Pa lep pozdrav Damjan Upoznaj se z Grilom on se tudi najraje vozi sam in po mrazu,takih je res malo,namreč z oktobrom se vse lepo motoristično konča,v soboto MK Nm že en mali zaključek z kostanjevim piknikom nato kmalu silvestrovanje in že čakamo in kujemo nove načrte za naslednjo sezono; otvoritev sezone,trening varne vožnje,Dolomiti-Švica itd.itd.
SOLO1 Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Dva precej različna motorja. vsak zase vsekakor odlična, vendar drugačna. Kot pravi Brumer, je Hornetka malo bolj "uglajena", pač glede na vrsto agregata, Bulldog je pač Twin. Kljub temu pa Brumer glede tresenja precej pretirava. Bulldog ima precejšen navor , kardan(kako lepo mi je, ko ne rabim vozit spreja in čakati,da se olje na ketni posuši), malo manj konjev, vendar so ti za lepo tekočo vožnjo (tudi hitro) zadovoljivi. Motor v ovinkih zelo lepo leži.Honde nisem vozil, če pa bi se sedaj odločal za novi motor, bi zopet kupil Bulldoga.(Ali MT 01,če bi imel večji tank in kardan) Bulldog ma dušo, ki je pri Hornetki ne vidim. H. se mi zdi bolj konfekcija. Skratka,predvsem odvisno, kaj od motorja pričakuješ in kaj ti pomeni. Če še to ni dovolj pa je najbolje preizkusiti... LP Damjan glede tresenja se tudi jaz strinjam mogoče rahlo zavibrira pri 120 v 5 brzini,sicer pa je motor zakon ,sam pri dobro naloženem in če sta dva gor se mu pozna premalo konjev.V ovinkih presenetljivo dober(jaz sem namesto orginal gume-170 dal 180).
Damian Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 glede tresenja se tudi jaz strinjam mogoče rahlo zavibrira pri 120 v 5 brzini,sicer pa je motor zakon ,sam pri dobro naloženem in če sta dva gor se mu pozna premalo konjev.V ovinkih presenetljivo dober(jaz sem namesto orginal gume-170 dal 180). Kako se ti obnese 180 in kako si speljal tehnični? Če so sploh gledali.....
SOLO1 Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Kako se ti obnese 180 in kako si speljal tehnični? Če so sploh gledali..... zdej neke extra razlike ni od 170,če ne drugo vsaj boljše zgleda,na tehničnem pa sploh niso gledali ja pa še neki mi povej a maš mogoče težavo z zaganjačem oz.s sklopko zaganjača na servisu so mi rekli,da se ta napaka dostikrat pojavlja pri teh agregatih(pri zaganjanju zaropota oz. ne zažene motorja takoj) popravilo pa svinjsko drago 90000 bivših sit cca.
Damian Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Do sedaj nisem imel tega problema. Če je to slučajno res serijska napaka, bosta verjetno YAMAHA in Delta team reagirala in poklicala na odpravo napake. Verjetno...hm....upajmo....po moje, da ja, saj so zelo solidna firma.
SOLO1 Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Do sedaj nisem imel tega problema. Če je to slučajno res serijska napaka, bosta verjetno YAMAHA in Delta team reagirala in poklicala na odpravo napake. Verjetno...hm....upajmo....po moje, da ja, saj so zelo solidna firma. sej drugač ni panike sam se mal čuden sliš ko ga pržigaš,drugač pa same pohvale za to "pseto"
Damian Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 sej drugač ni panike sam se mal čuden sliš ko ga pržigaš,drugač pa same pohvale za to "pseto" To se sliš, ko Kuža malo zalaja zraven......
Guest Brumer Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Z tem zaganjanjem ima veliko Yamah težavo Npr. Viragoti,V-max,Bulldog in verjetno še kateri model.Namreč jaz sem to sam popravil na Viragu 750,na kolegovem 535 in na V-maxu, bilo pa je samo odvijačeno,dal sem nove vijake namazal z lockteitom in težav je bilo konec.Namreč,če predolgo čakaš se vse zjebe in potem je zelo drago,kajti na servisu dajo vse novo.Zato opozarjam vse,ki imajo s štartanjem težavo(da zavrti v prazno ali kako drugače zaruži Npr,ko mašina vžge-čimprej se lotite popravila.Potrebno je demontirati pokrov in magnet za magnetom pa je privijačen ta takoimenovani prosti tek(freilauf),za demontažo magneta pa je obvezno imeti snemalec. :hmm:
SOLO1 Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Z tem zaganjanjem ima veliko Yamah težavo Npr. Viragoti,V-max,Bulldog in verjetno še kateri model.Namreč jaz sem to sam popravil na Viragu 750,na kolegovem 535 in na V-maxu, bilo pa je samo odvijačeno,dal sem nove vijake namazal z lockteitom in težav je bilo konec.Namreč,če predolgo čakaš se vse zjebe in potem je zelo drago,kajti na servisu dajo vse novo.Zato opozarjam vse,ki imajo s štartanjem težavo(da zavrti v prazno ali kako drugače zaruži Npr,ko mašina vžge-čimprej se lotite popravila.Potrebno je demontirati pokrov in magnet za magnetom pa je privijačen ta takoimenovani prosti tek(freilauf),za demontažo magneta pa je obvezno imeti snemalec. :hmm: hvala za informacijo :worship: :worship: :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se