PBlade Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 (popravljeno) Mene bl kot redkega obiskovalca tlele neki zanima. Po skoraj 2-letni lasti Yamahe 1100 dragstarja kanim menjati motor-ker me kot kaže boli hrbet zaradi čoperske razvlečene drže (ali pa ker imam predolge noge)na dalših furah. Bi tegale BT-ja vzel. Sam bojim se, da bo mal švoh...Ker motor je v bistvu iz mojga vzet, z dvema konjema več...jz pa iščem eno kravo, ki bo udobna, in bo obenem nekako vsaj vse skupaj zgledalo pod mano (193cm, 100+kg)in bla mal hitrejša (človk hoče vedno več). Če je stvar res za solidno ceno spravt do se ene par ponijev? sem mal gledu V-maxe, pa se mi ne dopade preveč...(ma pa 140+ horsov). Edino kar mi pol preostane je supermotard??? Popravljeno Avgust 16, 2005. Popravil PBlade
Damian Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Mene bl kot redkega obiskovalca tlele neki zanima. Po skoraj 2-letni lasti Yamahe 1100 dragstarja kanim menjati motor-ker me kot kaže boli hrbet zaradi čoperske razvlečene drže (ali pa ker imam predolge noge)na dalših furah. ← Jaz sem na choperju tudi imel težave s hrbtom. Na Bulldogu sem po tej plati zelo zadovoljen pa tudi na splošno z motorjem. Kar se konjev tiče mi zadoščajo, je pa Kuža kljub skoraj enakem motorju bolj živ od Drag stara. da o okretnosti ne govorim. lp DAMJAN
Damian Objavljeno Januar 29, 2006 Opozori Objavljeno Januar 29, 2006 Letos DELTA team nima več Bulldoga na zalogi. Verjetno zaradi MT-01 in MT-03. Se ga pa da dobiti po naročilu. Čudno, saj se drugje v Evropi Bulldog menda kar dobro prodaja.
bojko bezenšek Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 YAMAHA je pa s Kužatom (Bulldogom) dober stroj naredila, ko se nič v forumu ne pojavlja. Kaj češ, malo eksotike pa je..... Eksotika pa ni poznana, kot velikoserijska.... V glavnem, po 12 kkm menjal zadnjo gumo, zopet dal DUNLOP 205 touring, po 14 kkm menjal prvo, 205 touring zal nisem dobil (kot kaze,je predobra, in jo bo Dunlop zamenjal, saj se prepocasi nuca...), dal gor D 220 touring. Zaenkrat OK. Motorin fantazija. Kupil sem Oxford torbe tudi za zadaj. Zadovoljen, LP D zdravo ali slučajno prodaš original desni izpuh od BT-ja ? LP Bojč Letos DELTA team nima več Bulldoga na zalogi. Verjetno zaradi MT-01 in MT-03. Se ga pa da dobiti po naročilu. Čudno, saj se drugje v Evropi Bulldog menda kar dobro prodaja. Pozdrav, kupim original desni izpuh za BT1000 ali mogoče prodaš, ker imaš akrapoviča- ali kdo proda? LP Bojč
Damian Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Zdravo, Bojč, žal sem šele danes videl tvoj post, ko sem malo šaril po zgodovini našega Doggya. Jaz imam še kar nekakom originale gor, resda malo navrtane, ampak se mi škoda zdi dajat 1300 EUR za Akrapota. Sem bolj solo-rider in mi je bolj v užtek nežno polaganje , kot, da bi moral ravno prigrmeti v ovinek. zato se mi zdi škoda tudi denarja za Wingse, saj so rori, ki mi jih lahko poleg vsega še snamejo, vredni mojo celoletno potrošnjo bencina. Pa, saj se ne bom delal lepega, vendar še nisem pri volji za menjat. Ko bom, pa bo zagrmelo..... Lp damjan Sicer pa to je pravi motorin..........pravi,čeprav tisti, ki ga nikoli niso vozili pravijo, da ima kakšnega konja premalo.......Ti pa navora ostaja.....
bojko bezenšek Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 Zdravo, Bojč, žal sem šele danes videl tvoj post, ko sem malo šaril po zgodovini našega Doggya. Jaz imam še kar nekakom originale gor, resda malo navrtane, ampak se mi škoda zdi dajat 1300 EUR za Akrapota. Sem bolj solo-rider in mi je bolj v užtek nežno polaganje , kot, da bi moral ravno prigrmeti v ovinek. zato se mi zdi škoda tudi denarja za Wingse, saj so rori, ki mi jih lahko poleg vsega še snamejo, vredni mojo celoletno potrošnjo bencina. Pa, saj se ne bom delal lepega, vendar še nisem pri volji za menjat. Ko bom, pa bo zagrmelo..... Lp damjan Sicer pa to je pravi motorin..........pravi,čeprav tisti, ki ga nikoli niso vozili pravijo, da ima kakšnega konja premalo.......Ti pa navora ostaja..... Sem iz Polzele ,jaz vozim KLV1100, BT je ženin... Super motor-nekaj najlepšega kar je možno narediti. BT je večen-brezčasen.Doma imamo 5 motosov...Če boš ti ali ostali "Buldogi"kaj hodili okrog Polzele ,se oglasite. Bojko
Osama Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Mene bl kot redkega obiskovalca tlele neki zanima. Po skoraj 2-letni lasti Yamahe 1100 dragstarja kanim menjati motor-ker me kot kaže boli hrbet zaradi čoperske razvlečene drže (ali pa ker imam predolge noge)na dalših furah. Bi tegale BT-ja vzel. Sam bojim se, da bo mal švoh...Ker motor je v bistvu iz mojga vzet, z dvema konjema več...jz pa iščem eno kravo, ki bo udobna, in bo obenem nekako vsaj vse skupaj zgledalo pod mano (193cm, 100+kg)in bla mal hitrejša (človk hoče vedno več). Če je stvar res za solidno ceno spravt do se ene par ponijev? sem mal gledu V-maxe, pa se mi ne dopade preveč...(ma pa 140+ horsov). Edino kar mi pol preostane je supermotard??? Ko sem bil jaz pred tako dilemo (in še nekateri drugi), sem vzel XJR 1300. Ni idealna, je pa manj nevarna kot v max. Vsekakor pa vsaj na njej ne izgledam kot na oslu (tudi jaz sem bolj konkretne velikosti in teže...) PIZDA - kdaj mi bo nehalo zaklepaje spreminjati v smeške)))))))))))))))! PS Sicer pa me BT še vedno močno matra. Ima krasen navor in poceni registracijo (kubiki gratis!!!). Tudi sicer se strinjam z predhodniki, da je lep in brezčasen. Jaz bi dodal še - monumentalen. Me pa zanima kako se vede v ovinkih. Ali ga navija, če fejst priletiš itd. Ker s 63 PS mora iti 190, pa tudi tja do 140 pa mora nekako pospeševati. To pa so vrednosti, ki so za naše ceste kar primerne. Še to: baje ga več ne delajo - ali pač?
Avatar Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Da, BT je tudi meni sila všeč. A je dal kdo v svojega dyno jet (saj se tako reče?)? Ker tako nenavito mašino bi najbrž lahko brez težav okrepil za kakšnih 10 konjev, potem bi pa bilo že kar solidno (in jasno, pri registraciji še vedno isto).
Djoko Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 (popravljeno) Pobral vn blokade, zamenjal dize, zamenjla filter z športnim, namontiral akrapota pa leti k zmešan..več kot 200kmh končne pa itak ne rabiš nikoli. V ovinkih nudi fantastičen občutek pa še popolnoma pri miru je...nič biganja..nič plesanja...IZREDNO LAHKO vodljiv..ko se ga navadiš...v nasprotju z nekaterimi drugimi 600 kubi ki sem jih vozil. Zdaj dal zadaj D208 pa ga še bolj upam položit kot prej z D220..čeprav tud ta guma zelo dobra...še posebej če se vozita dva. Še mal pa bo Doggy mel 20k km...al ga ne dam...bova še kar mal okol hodla. Včeraj srečal frajerja na BT-ju z prikolco zadaj (i ja imo)...Brezovica-Logatec skupna vožnja...V Vrhniki izmenjali komplimente glede mopija... A kdo od tukaj?? Popravljeno Junij 14, 2006. Popravil Djoko
Avatar Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Pobral vn blokade, zamenjal dize, zamenjla filter z športnim, namontiral akrapota pa leti k zmešan..več kot 200kmh končne pa itak ne rabiš nikoli. V ovinkih nudi fantastičen občutek pa še popolnoma pri miru je...nič biganja..nič plesanja...IZREDNO LAHKO vodljiv..ko se ga navadiš...v nasprotju z nekaterimi drugimi 600 kubi ki sem jih vozil. Zdaj dal zadaj D208 pa ga še bolj upam položit kot prej z D220..čeprav tud ta guma zelo dobra...še posebej če se vozita dva. Kako je pa kaj s porabo goriva? Mislim obe verziji, nepredelana in sedaj?
Djoko Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 hmm.. odvisno kolk ga tiščiš Z dvema na hrbtu pa prtljago in zmerni vožnji sem prevozil že tudi čez 350 km z enim tankom. Ko ga pa tiščim pa je treba tankat že pri cca. 250km. Tak da ti težko povem..ker vedno vozim drugače pa nikoli ne morem točno vedet kolk kao porabi... te porabe so bolj tko tko...pač odvisno od tega kako voziš..in če voziš pač vedno drugače je tudi poraba vedno drugačna Greš tankat ko župe zmanka ..pa je ;)
Damian Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Ko sem bil jaz pred tako dilemo (in še nekateri drugi), sem vzel XJR 1300. Ni idealna, je pa manj nevarna kot v max. Vsekakor pa vsaj na njej ne izgledam kot na oslu (tudi jaz sem bolj konkretne velikosti in teže...) PIZDA - kdaj mi bo nehalo zaklepaje spreminjati v smeške)))))))))))))))! PS Sicer pa me BT še vedno močno matra. Ima krasen navor in poceni registracijo (kubiki gratis!!!). Tudi sicer se strinjam z predhodniki, da je lep in brezčasen. Jaz bi dodal še - monumentalen. Me pa zanima kako se vede v ovinkih. Ali ga navija, če fejst priletiš itd. Ker s 63 PS mora iti 190, pa tudi tja do 140 pa mora nekako pospeševati. To pa so vrednosti, ki so za naše ceste kar primerne. Še to: baje ga več ne delajo - ali pač? Še jih delajo,še. Edino delta team jih nima na zalogi,ampak ga je treba naročiti. verjetno politika forsiranja MT-jev. kar pa se ceste in ovinkov tiče je neproblematičen.
DESIM Objavljeno December 18, 2006 Opozori Objavljeno December 18, 2006 HELLO DOGGISTI! Zanima me ,če ima kdo precvikano žico za Rev-limitor na bulldogu in kaj se mu dogaja v 5.prestavi pri končni hitrosti in kolikšna hitrost to je!!!??. :D
Damian Objavljeno December 18, 2006 Opozori Objavljeno December 18, 2006 HELLO DOGGISTI! Zanima me ,če ima kdo precvikano žico za Rev-limitor na bulldogu in kaj se mu dogaja v 5.prestavi pri končni hitrosti in kolikšna hitrost to je!!!??. :D precvikano po nesreči ali zanalašč? Kakšen efekt pa naj bi dosegel? meni se sicer pri končni hitrosti cca 195 km/ h po ravnem dogaja to, da "hudičevo piha".... :yea1:
DESIM Objavljeno December 18, 2006 Opozori Objavljeno December 18, 2006 No prekineš žico (belo) kot je pokazano na sliki ter izoliraš z izolir trakom.!! Efekt je povišanje obratov motorja in posledično večja končna hitrost v 5-prestavi.!! :D :yea1:
Damian Objavljeno December 19, 2006 Opozori Objavljeno December 19, 2006 No prekineš žico (belo) kot je pokazano na sliki ter izoliraš z izolir trakom.!! Efekt je povišanje obratov motorja in posledično večja končna hitrost v 5-prestavi.!! :D :yea1: Za motor pa verjetno ni najboljše. Glede na to, da ni oklepa, je že kar 195 dovolj zame. LPD
DESIM Objavljeno December 19, 2006 Opozori Objavljeno December 19, 2006 Probaj si zmontirat tole kar je na sliki, veliko pomaga pri večjih hitrostih,znatno zmanjša upor vetra v telo.ter nič več šejkanja po sedežu levo desno pri večjih hitrostih!!!. :D :yea1:
doggie Objavljeno December 20, 2006 Opozori Objavljeno December 20, 2006 če si dobro prebral temo rezanja žice na nemškem forumu, ti delanje tega ne priporočajo najbolj. efekt bi naj bil da gre motor namesto 185km/h 200km/h, kar pa ni glih neka razlika in ta motor niti ni namenjen taki vožnji. kar se pa tiče povišane šipce, jo imam zmontirano in razlika med originalno je več kot očitna kar se pihanja tiče. :yea1:
Zoolo Objavljeno December 20, 2006 Opozori Objavljeno December 20, 2006 Precej nehvaležna zadeva so predelave z idejo povečanja hitrosti ali moči na BT 1100. Sicer je motr pridelal cca: 12-15 KM na zadnjem kolesu od serijskega, je pa tudi naenkrat doživljal resno tendenco do pregrevanja, pa še kaj bi se našlo. ČE bi ga imel še enkrat definitivno nič drugega kot odprt filter in air-box in odprte rore. Sicer pa srečno na cesti in srečno pri redelavah. Respect Zoolo :blink:
Damian Objavljeno December 20, 2006 Opozori Objavljeno December 20, 2006 Probaj si zmontirat tole kar je na sliki, veliko pomaga pri večjih hitrostih,znatno zmanjša upor vetra v telo.ter nič več šejkanja po sedežu levo desno pri večjih hitrostih!!!. :D :yea1: Verjamem, da pomaga, ampak mi nekako ne gre gor......ni.... Za moje znanje in izkušnje bo kar 120-140 dovolj. Avtoceste bom pa že pretrpel, saj mi itaq ne "ležijo" in se jih izogibam Precej nehvaležna zadeva so predelave z idejo povečanja hitrosti ali moči na BT 1100. Sicer je motr pridelal cca: 12-15 KM na zadnjem kolesu od serijskega, je pa tudi naenkrat doživljal resno tendenco do pregrevanja, pa še kaj bi se našlo. ČE bi ga imel še enkrat definitivno nič drugega kot odprt filter in air-box in odprte rore. Sicer pa srečno na cesti in srečno pri redelavah. Respect Zoolo :blink: Izdajalec :naughty: tak motor si imel pa si šel na Hondo.... :P :P
the JACK Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 Ali je med vami kakšen, ki je imel TDM pa jo je kasneje prodal in im sedaj Bulldoga ? Zanima me namreč nakup Buldoga in kakšne so primerjave z TDM iz prve roke ? Bt je eden redkih motorjev, ki ga nisem uspel nikdar vozit mi je pa bil vedno všeč ! :yea1:
doggie Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 Ali je med vami kakšen, ki je imel TDM pa jo je kasneje prodal in im sedaj Bulldoga ? Zanima me namreč nakup Buldoga in kakšne so primerjave z TDM iz prve roke ? Bt je eden redkih motorjev, ki ga nisem uspel nikdar vozit mi je pa bil vedno všeč ! :yea1: Kot si omenil je v SLO zelo malo Bulldogov, zato dvomim da boš našl kombinacijo, prehoda iz TDM ka na Bulldoga najboljše je če poznaš koga, da ti malo da moped in ga probaš sam, čeprav se moped ne posoja tehnične lastnosti pa imaš tako opisane za oba motorja tako da malo prebrskaj :OK:
Damian Objavljeno Junij 11, 2007 Opozori Objavljeno Junij 11, 2007 Razmišljam, da bi dal na Bulldoga leo Vince. Pogovarjal sem se z Hotschkom za malo ceneje ,se skoraj dogovoril, in bil nato nekaj časa odsoten, tako, da od vsega ni bilo nič. Sedaj pa ga ne dobim nikakor po PM (hotschka namreč). Ali kdo ve, kje in kako se ga da dobiti (zopet hotschka)? Lp damjan
doggie Objavljeno Junij 11, 2007 Opozori Objavljeno Junij 11, 2007 koliko pa računaš, da te bodo koštali
Damian Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 koliko pa računaš, da te bodo koštali Do 600 € s homologacijo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se