Skoči na vsebino

Radar, laser, detektor, motilci radarjev...


Priporočene objave

Objavljeno

OK enkrat sem na to že opozoril...

7. člen

Merilniki hitrosti morajo delovati pod naslednjimi pogoji:

1. Referenčni pogoji:

– okoliška temperatura 23 °C + / - 2 °C,

– relativna vlažnost 60 % + / - 15%,

– napajalna napetost nazivna vrednost + / - 2%.

2. Delovni pogoji:

– okoliška temperatura od 0 °C do +50 °C.

3. Pogoji skladiščenja:

– temperatura skladiščenja od –25 °C do +70 °C.

Objavljeno

OK enkrat sem na to že opozoril...

7. člen

Merilniki hitrosti morajo delovati pod naslednjimi pogoji:

1. Referenčni pogoji:

– okoliška temperatura 23 °C + / - 2 °C,

– relativna vlažnost 60 % + / - 15%,

– napajalna napetost nazivna vrednost + / - 2%.

2. Delovni pogoji:

– okoliška temperatura od 0 °C do +50 °C.3.

Pogoji skladiščenja:

– temperatura skladiščenja od –25 °C do +70 °C.

Mene so pred parimi dnevi ustavili, ko sem v naselju peljal 72kmh, -5 tolerance, kazen za prekoračitev hitrosti v naselju od 10-20km/h, kazen 30.000 sit. Ura je bila 5.30 zjutraj, temperatura najmanj -15.

To pomeni da lahko napišem ugovor, da zaradi delovnih pogojev, v tem primeru prenizke temperature, laserski merilnik ni deloval pravilno?

Objavljeno

Merilniki hitrosti morajo delovati pod naslednjimi pogoji:

saj delujejo, pa še malo pod in malo čez...saj ni napisano, da se morajo uporabljati le v tem območju :devil:

Objavljeno
OK enkrat sem na to že opozoril...

7. člen

Merilniki hitrosti morajo delovati pod naslednjimi pogoji:

1. Referenčni pogoji:

– okoliška temperatura 23 °C + / - 2 °C,

– relativna vlažnost 60 % + / - 15%,

– napajalna napetost nazivna vrednost + / - 2%.

2. Delovni pogoji:

– okoliška temperatura od 0 °C do +50 °C.

3. Pogoji skladiščenja:

– temperatura skladiščenja od –25 °C do +70 °C.

Pa vseeno merijo tut pri velik nižjih temperaturah kt 0°C .)

Objavljeno

da ne bo pomote...še enkrat...ta predpis (Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu) določa minimalne meroslovne in z njimi povezane tehnične zahteve, ki jih mora izpolnjevati vsak merilnik hitrosti - sevada se lahko uporabljajo tudi naprave, ki imajo boljše karakteristike od navedenih, pri čemer je potrebno upoštevati navodila za uporabo, ki jih izda proizvajalec aparata in jih potrdijo na MNZ.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tisti ki se kaj vozite po Mariborskem, predvsem pa Ptujskem, Ormoškem in Ljutomerskem območju pazite na:

MB K5-54C --> črna Škoda Octavia karavan (ormoški grb)

MB K5-35C --> beli Kangoo

še nekaj belih terencev, ki se vozijo predvsem ponoči na obmejnem območju (kriminalisti), podnevi pa včasih strašijo na relaciji Moškanjci - Ormož, Ormož - Ljutomer in Ormož - Središče ob Dravi

Objavljeno

...uradni odgovor policije glede temperaturnega območja delovanja merilnikov hitrosti...

Merilniki hitrosti - dovoljeno temperaturno območje delovanja

V zadnjih dneh smo dobili veliko vprašnj, ki so se nanašala na zunanje temperature, pri katerih so še dovoljene meritve hitrosti s tehničnimi napravami. Pri tem smo opazili, da v javnosti krožijo tudi napačna tolmačenja določb Pravilnika o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu, zato v nadaljevanju to pojasnjujejmo.

Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu (Ur. list RS štev. 90, z dne 10.10.2005) v 4. členu med delovnimi pogoji opredeljuje tudi naslednje:

"2. Delovni pogoji (za dele, ki so med delovanjem izpostavljeni okoliškim vplivom):

- okoliška temperatura najmanj v območju od 0 stopinj C do +50 stopinj C."

Pravilnik s to določbo opredeljuje minimalne pogoje, ki jih mora izpolnjevati merilnik hitrosti, da Urad za meroslovje lahko začne postopek preverjanja skladnost merila z zahtevami meroslovnih predpisov ter odobritve konkretnega tipa merila za uporabo na območju Republike Slovenije.

Ker pa posamezne naprave omogočajo veljavne meritve hitrosti tudi pri nižjih ali višjih temperaturnih razponih od minimalno predpisanih v Pravilniku, lahko Urad za meroslovje za posamezni merilnik hitrosti v postopku odobri tudi meritve v širšem temperaturnem območju. Temperaturno območje izvajanja meritev Urad za meroslovje navede v dokumentu "Odobritev tipa merila" za vsak posamezen tip naprave posebej.

Temperaturni razpon, v katerem lahko policisti opravljajo meritve, je zato od naprave do naprave različen. V nadaljevanju navajamo temperaturne razpone za merilnike hitrosti, ki jih uporablja slovenska policija:

DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: MULTANOVA 6*

0°C do +50°C

DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: RAMET AD9*

-10°C do +60°C

PROVIDA 2000

-5°C do +50°C

LASERSKI MERILNIK HITROSTI: ULTRALYTE COMPACT

0°C do +50°C (sistem s kamero)

-10°C do +60°C (samo ročni merilnik)

DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: GATSO*

antenska enota in radarska nadzorna enota -10°C do +60°C

LASERSKI MERILNIK HITROSTI: TRAFFIPATROL_V (z video kamero)

0°C do +50°C

LASERSKI MERILNIK HITROSTI: TRAFFIPATROL

-10°C do +50°C

LASERSKI MERILNIK HITROSTI: RIEGL

-10°C do +50°C

*Opomba: merilniki hitrosti znamke Multanova in Gatso so vgrajeni v vozila, ki so med delovanjem ogrevana, merilniki Ramet pa v ogrevana fiksna ohišja. Pri tem noben od sestavnih delov merilnika ni izpostavljen zunanji temperaturi.

Certifikate o odobritvi tipa meril za vse merilne naprave v Policiji hrani Urad za meroslovje, kopije pa Generalna policijska uprava ter policijske enote.

Na vprašanje voznika v postopku, bo policist pojasnil veljavni temperaturni razpon delovanja za merilnik, s katerim je izmeril hitrost. Če bo voznik od policista zahteval na vpogled potrdilo o redni overitvi ali potrdilo o odobritvi tipa merila, mu bo policist pojasnil, da ima možnost vpogleda v to dokumentacijo pri vodstvu enote, kjer se ta dokumentacija hrani. Policist bo stranki v postopku povedal ime enote, kateri pripada, znamko in tip merilnika ter njegovo serijsko številko.

Na ta način ima vsak voznik možnost preveriti pogoje delovanja merilnika in se prepričati v korektnost in veljavnost opravljene meritve.

Generalna policijska uprava

Odnosi policije z javnostmi

31.01.2006

Objavljeno

Vprašanje!

Ali je v Sloveniji prepovedana uporaba laser detektorjev in motilcev? :?

Objavljeno

24. člen ZVCP-1

(1) Udeleženci cestnega prometa se morajo ravnati po prometnih pravilih, razen:

– če je drugače določeno s prometnim znakom;

– če drugače odredi policist;

– če v skladu s pooblastili drugače odredi občinski redar.

(2) Udeleženci cestnega prometa morajo ravnati tako, da ne ovirajo ali ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzročajo škode.

(3) Udeleženci cestnega prometa ne smejo uporabljati in tudi ne imeti pri sebi ali v vozilu ali na njem naprav, s katerimi bi lahko otežili, motili ali preprečili delovanje merilnih ali drugih naprav ali tehničnih sredstev, ki jih uporabljajo pooblaščeni organi pri nadzoru cestnega prometa.

(4) Naprav iz prejšnjega odstavka ni dovoljeno vgraditi oziroma namestiti v ali na vozilo.

(5) Napravo iz tretjega odstavka tega člena, ki jo udeleženec cestnega prometa uporablja ali jo ima pri sebi ali v vozilu ali na njem, policist zaseže. Če voznik ne odstrani naprave z vozila ali iz njega, se jo odstrani z neposredno fizično prisilitvijo na njegove stroške.

(6) Z globo najmanj 120.000 tolarjev se kaznuje za prekršek udeleženec cestnega prometa, ki ravna v nasprotju s tretjim odstavkom tega člena.

(7) Z globo najmanj 2,000.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena, odgovorna oseba pa z globo najmanj 200.000 tolarjev. Z globo najmanj 200.000 tolarjev se kaznuje za tak prekršek fizična oseba.

Objavljeno

Detektorji uradno niso problem ker samo zaznajo ne pa motijo meritev,detektorji ki pa imajo zraven še motilec laserskih in radarskih žarkov pa je prepovedan in mislm da je kazen 120 jurju če ga najdejo...

...v praksi zgleda to tako da čim maš kej kar je podobnga detektorju te obtožjo tut tega da si motu meritev in se pol ti z njim pregovarjej da tvoj detektor samo zazna ne pa tut moti :doze:

Pa še nekaj...v torek so me spet kresnl-87 čez naselje :BUA: ,ker sm še voznik začetnik mam samo še 2 pike za dobit pa mi že vzamejo izpit :BUA: ...

....u glavnem zanima me če se lahk jst pr sodnici zgovarjam kej na to da so merili pri -12°C(v resnic je blo -8°C ob 3eh zjutraj ponoči) čeprov je bil njihov odgovor da oni merijo v avtu pa ko sm prašu al majo zaprto šipo potem da mraz ne pride not je reku da ne torej če maš pri -12°C odprte šipe je tut v avtu verjetno -12°C!Lahko sevede rečejo da so mel pržgan avto pa da so grel sam to se mi zdi pa še bolj sporno ker po moje te radarji ki so občutljive naprave ne smejo bit kr tko postavljene v avtu z odprto šipo da z ene strani pritiska mraz -12° z druge pa po možnosti še toplejši zrak kt 60°C.......

No to mam mal namen pr sodniku povedat pa nalagat pa gor pa dol kako sm dijak pa da ne bom mogu študirat če dobim kazen ker me bo ati nagnal delat pa bla bla pa bla bla...uglavnem upam da dobim eno pridno sodnico da ji mal na dušco popiham :)

P.S.:

Pa hvala bogu za radar detektor v fotrovem avtu ker drgač bi me dobil pr 110km/h+ :wacko: :BUA:

Objavljeno
Lahko sevede rečejo da so mel pržgan avto pa da so grel sam to se mi zdi pa še bolj sporno ker po moje te radarji ki so občutljive naprave ne smejo bit kr tko postavljene v avtu z odprto šipo da z ene strani pritiska mraz -12° z druge pa po možnosti še toplejši zrak kt 60°C.......

po cpp-eju ne smeš imeti prižgan avto na mestu več kot 3 minute, ker drugače te doleti kazen cca 10 jurjev. Tako da če so pandurji meli prižgan avto, jim je treba zaračunat tistih 10 jurjev ali naj ti nardijo škonto. .)

Objavljeno

Pa še nekaj...v torek so me spet kresnl-87 čez naselje :BUA: ,ker sm še voznik začetnik mam samo še 2 pike za dobit pa mi že vzamejo izpit :BUA: ...

5 pik in najmanj 120 jurjv kazni, bojda.

Objavljeno

Yamaha:

Pa hvala bogu za radar detektor v fotrovem avtu ker drgač bi me dobil pr 110km/h+ maha:

ja sej si težak FRAJER :grim

naselje :eek: pa tvoja hitrost :grrr :hmm: kar plačaj boš celo življenje pomnil kako močno si ga usral

Objavljeno

po cpp-eju ne smeš imeti prižgan avto na mestu več kot 3 minute, ker drugače te doleti kazen cca 10 jurjev. Tako da če so pandurji meli prižgan avto, jim je treba zaračunat tistih 10 jurjev ali naj ti nardijo škonto. .)

Mhm...hvala...tole bom pa mogoče nucu ;)

Še takih postov prosim....

5 pik in najmanj 120 jurjv kazni, bojda.

Je tako...kot voznik začetnik lahk dobim samo še eno piko pol pa ode izpit...

Pa še dinarčkov še dolg ne bom mel tolk da tole poplačam .)

Objavljeno

Pa še dinarčkov še dolg ne bom mel tolk da tole poplačam .)

ja in zakaj potem tako hitro voziš? :blink:

Objavljeno

ja in zakaj potem tako hitro voziš? :blink:

Ma kaj pa vem...ob 3eh zjutri,na ravni cesti,ne duha ne sluha o kakem življenju vsaj ene 10km okol in okol...

...ja vem,ravnal narobe .)

Objavljeno

Ma kaj pa vem...ob 3eh zjutri,na ravni cesti,ne duha ne sluha o kakem življenju vsaj ene 10km okol in okol...

...ja vem,ravnal narobe .)

moraš vedet da taplavi ravno na take finte lovijo denar :grim

barab pa ne bo v strnejem naselju kjer se delajo mnogo večje piz.da.ri.je :zzz:

Objavljeno

ti lahko policaj z radarsko pistolo v roki izmeri hitrost ?

Objavljeno (popravljeno)

po cpp-eju ne smeš imeti prižgan avto na mestu več kot 3 minute, ker drugače te doleti kazen cca 10 jurjev. Tako da če so pandurji meli prižgan avto, jim je treba zaračunat tistih 10 jurjev ali naj ti nardijo škonto. .)

...v nadaljevanju pa tudi piše, da se ta določba ne uporablja za vozila, pri katerih motor poganja naprave za opravljanje določenih del ... če torej morajo biti merilniki (radar, larser,... ) priključeni na el.napajanje je motor lahko prižgan...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

moraš vedet da taplavi ravno na take finte lovijo denar :grim

barab pa ne bo v strnejem naselju kjer se delajo mnogo večje piz.da.ri.je :zzz:

True :BUA:

...v nadaljevanju pa tudi piše, da se ta določba ne uporablja za vozila, pri katerih motor poganja naprave za opravljanje določenih del ... če torej morajo biti merilniki (radar, larser,... ) priključeni na el.napajanje je motor lahko prižgan...

El.napajanje deluje tut če je avto ugasjen...

No mislm da je vseeno vredno oment to pr sodniku .)

Objavljeno

True :BUA:

El.napajanje deluje tut če je avto ugasjen...

No mislm da je vseeno vredno oment to pr sodniku .)

...sam mate pa res voljo nabijat....

Objavljeno

...El.napajanje deluje tut če je avto ugasjen...

...in kaj ima to veze z določbo "vozila, pri katerih motor poganja naprave za opravljanje določenih del" ?

...sam mate pa res voljo nabijat....

..in kaj preostane drugega, če se podobna vprašanja pojavljajo vsaka vsak mesec...treba mal popestritev...

Objavljeno

Ja laserja motor ne poganja neposredno...če je vključen v cigaretnico pol dela tut ob ugasnjenem motorju .)

Objavljeno

Ja laserja motor ne poganja neposredno...če je vključen v cigaretnico pol dela tut ob ugasnjenem motorju .)

če smo že tolk :topic:

..pri vsem temu sploh ni pomembno ali vtičnica deluje ali ne (pri večini avtov ki sem jih vozil ni delovala)...dejstvo je da imajo lahko vozila, ki potebujejo npr.elektriko za opravljanje dela, prižgan motor - pa naj bo to vozilo cestne službe ali policije...

...če se pa kdo želi na tak način izogniti kazni zaradi prehitre vožnje pa naj izvoli in seveda tu poroča kaj je dosegel...

Objavljeno

Ma kaj pa vem...ob 3eh zjutri,na ravni cesti,ne duha ne sluha o kakem življenju vsaj ene 10km okol in okol...

...ja vem,ravnal narobe .)

Ma če je blo ob 3h ponoči se ti ni lih hudo mudilo domov :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!