Skoči na vsebino

Radar, laser, detektor, motilci radarjev...


Priporočene objave

Objavljeno

Poanta zgodbe.....v naselju se pelji 50 km/h

Lahko je biti pameten, ko me še niso dobili....trk trk trk :D

Objavljeno
Popoln podn - radarji v SLO!

Ampak tko iz dna duše!

Prevozil Italijo, del Francije, Švico in Austrijo.

Nikjer, ampak res nikjer ni toliko policijske cestne represije - oz. raje bi temu rekli nabirke kot pri nas.

Podn.

Policajo v naštetih državah so praktično nevidni ob cestah, (kontrole prometa, radarji) ipd., prisotni pa so na cestah - v Avstriji se policaji vozijo iz enega konca vasi do drugega pa nazaj.

Podn, podn, podn. :BUA:

Hm, ne vem če bo to čisto držalo. Kar nekajkrat v Italiji imel priložnost videti "Črnosrajčnike" z avtomatskim orožjem, ki so ustavljali vozila. :evilgrin: :grim

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

kaj velja ta stvar ?

mal komentarja

Objavljeno

Meritve hitrosti iz premikajočega se merilnega vozila so pri mobilnem merjenju hitrosti dovoljene ob upoštevanju naslednjih zahtev: – dovoljeno je samo merjenje hitrosti vozil, ki prehitevajo vozilo, v katerem je vgrajen merilnik hitrosti, oziroma vozijo mimo merilnika hitrosti;

kaj velja ta stvar ?

mal komentarja

Objavljeno (popravljeno)

Tole si naj pa prebereta,Žlender in gospod policist Zajec in mi naj razložita kako nemci obvladujejo svoje voznike,z visokimi kaznimi zagotovo ne

Višina kazni v Nemčiji za prometni prekršek za leto 2007

V naselju (velja tudi za cono do 30 km)

bis 10 km/h 15,- EUR

11-15 km/h 25,- EUR

16-20 km/h 35,- EUR

21-25 km/h 50,- EUR, 1 Pika

26-30 km/h 60,- EUR, 3 Pike

31-40 km/h 100,- EUR, 3 Pike, 1 Mesec prepoved vožnje

41-50 km/h 125,- EUR, 4 Pike, 1 Mesec prepoved vožnje

51-60 km/h 175,- EUR, 4 Pike, 2 Meseca prepovedi vožnje

61-70 km/h 300,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vožnje

nad 70 km/h 425,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vožnje

Izven naselja

Do 10 km/h 10,- EUR

11-15 km/h 20,- EUR

16-20 km/h 30,- EUR

21-25 km/h 40,- EUR, 1 Pika

26-30 km/h 50,- EUR, 3 Pike

31-40 km/h 75,- EUR, 3 Pike

41-50 km/h 100,- EUR, 3 Pike, 1 Mesec prepoved vožnje

51-60 km/h 150,- EUR, 4 Pike, 1 Mesec prepoved vožnje

61-70 km/h 275,- EUR, 4 Pike, 2 Meseca prepovedi vožnje

nad 70 km/h 375,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vožnje

31-40 km/h 100,- EUR, 3 Pike, 1 Mesec prepoved vožnje. pri nas v sloveniji je ta kazen 1000 eur

v nemčiji je povprečna plača 2700eur v slo pa 950 eur kje je tu logika mi povejte ljudje božji

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno

Pozdravljeni.

Dokler lahko oseba poda izjavo v smislu da sicer vedo, da ukrep ne funkcionira, ampak ga bodo uvedli kot kratkoročen ukrep, dolgoročno pa gradili na izobraževanju,... in ta oseba ne dobi delavse knjižice naslednji dan, smo si za to sami krivi. Krivi smo zato, ker tovrstne blesarije požiramo.

V Nemčiji imajo kontrole. Eno sem izkusil na lastno koži in lepo plačal. Tudi v Avstriji sem bil ustavljen (kot kopilot), pri cca. 170km/h na avtocesti. Mislim, da je bilo ca. 30 EUR. Tudi prav. To, kar počnejo naši je pa norost. Pod Golovcem je najprej stacionarni radar, na konec tunela so parkirali še en radar. Po svoje prav in tudi smiselno, ampak jahat človeka za 84km/h je pa milo rečeno blesarija (na vstopu gre cesta gor, na izstopu dol; bom gledal števec ali dogajanje v prometu?). In vendar se skrivano za nekimi paragrafi. Ko se je ubilo mislim da 7 ljudi na tem odseku, je bil odgovor DARS-a da je bilo vse po predpisih in elaboratu. So se predpisi kaj spremenili? Se je kdo kaj vprašal?

No, nazaj na radarje. Z veseljem sem videl, da so v Grosuplju pri osnovni šoli zmontirali radar, ki prehitremu vozniku prižge rdeč semafor. Rešitev mi je bila zelo všeč že na Portugalskem, kjer je to pogost pojav. Pri nas vem samo za tega enega. Pred rdečo se (načeloma) vsakdo ustavi in zato vozniku ni v interesu prekoračevati hitrosti. Brez inkasantov je zadeva rešena. Kaj za vraga dela šola ob eni glavnih prometnic v kraju (izplen Grosuplja je 2/3 šol ob glavnih prometnicah) je seveda druga zgodba.

Kot zadnji primer naj omenim Anglijo. Tam je radarjev kot toče. Na vsakem ovinku je kakšen. Takoj ko se začne debata o radarjih in nadzoru, imajo naši v zobeh Anglijo, njene radarje in kamere (kot primer represije in "velikega brata"). Ko sem potreboval taxi v Cambridge-u, so mi razložili, naj se samo postavim na postajo in taxi bo prišel. Težko za verjet, ampak drži. Postavil sem se na postajališče in 2-3 minute kasneje je prišel taksi. Malo po ropu SKB banke so imeli rop tudi v Angliji. Za razliko od naših roparjev, ki se hladno sprehajajo po ulicah, so angleški nepridipravi odslužili že lepo dobo za zapahi. Njihovi "represivni" ukrepi očitno funkcionirajo. Glede radarjev bi pa omenil, da imajo Angleži tudi neuraden nacionalni šport, ki ga naše brihte rahlo zamolčijo. V ohišja za radarje veselo našpricajo poliuretansko peno. Simpatičen ukrep. Ne vem, zakaj je tisti bizgec, ki je streljal na radar pod Golovcem, uporabil šibre.

Prav je, da se norcem prepreči vožnjo po cestah. Prav je, da se upošteva prometne predpise. Prav je tudi, da imajo prometni predpisi za svojo podlago zdravo pamet. Prav bi tudi bilo, da se namesto norih omejitev v trojanskih predorih (in drugih tudi), sanira cestišče. Omejitev je kratkoročni ukrep za omejitev posledic. Odprava napake je nekaj drugega. Ja, ja, vem. Saj bodo.... potem ko se bodo najprej 5-7 let kregali kdo je odgovoren, ko se bodo svaljkali še kako leto do elaborata, potem ne bo denarja, Jože, ki vozi bager bo fasal še angino,.... in pride leto 2112. Nihče ni kriv za nič. Dokler vozniki (in davkoplačevalci, ki smo vse skupaj financirali) molče toleriramo tovrstno ravnanje, ga bomo pač dobili.

Predlog za avtoceste: DARS naj se odproda v privatni sektor. Zakon se pripravi tako, da če povprečna omejitev hitrosti na odseku ni večja od 110km/h in najnižja omejitev ni višja od 80km/h ne sme biti plačevanja vožnje po odseku. Za zastoje zaradi gradnje oz. popravil, ki povzročajo zastoje daljše od 5 minut je potrebno plačati dnevno nadomestilo (državi, kot nadomestilo za izpad dohodka zaradi gospodarske škode). Hitro bi našli smiselno cestnino, popravila bi se izvajala ponoči in predvsem hitro, za radarje ne bi bilo potrebe.

Mimogrede, ali sploh veste, da mora po varnostnem elaboratu v skoraj vse tunele v Sloveniji cisterna z vnetljivo tekočino zapeljati sama. Tunel se zapre, cisterna gre skozi in tunel se spet odpre. Je kdo že doživel kaj takega? Jaz ne. Je pa po elaboratu tako. Zdrava pamet? Ne, ni je tukaj. Nazadne se je histerično smejala in tekla v zahodni smeri.

LP,

Gorazd

Objavljeno
Tole si naj pa prebereta,Žlender in gospod policist Zajec in mi naj razložita kako nemci obvladujejo svoje voznike,z visokimi kaznimi zagotovo ne

Višina kazni v Nemčiji za prometni prekršek za leto 2007

V naselju (velja tudi za cono do 30 km)

bis 10 km/h 15,- EUR

11-15 km/h 25,- EUR

16-20 km/h 35,- EUR

21-25 km/h 50,- EUR, 1 Pika

26-30 km/h 60,- EUR, 3 Pike

31-40 km/h 100,- EUR, 3 Pike, 1 Mesec prepoved vožnje

41-50 km/h 125,- EUR, 4 Pike, 1 Mesec prepoved vožnje

51-60 km/h 175,- EUR, 4 Pike, 2 Meseca prepovedi vožnje

61-70 km/h 300,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vožnje

nad 70 km/h 425,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vožnje

Izven naselja

Do 10 km/h 10,- EUR

11-15 km/h 20,- EUR

16-20 km/h 30,- EUR

21-25 km/h 40,- EUR, 1 Pika

26-30 km/h 50,- EUR, 3 Pike

31-40 km/h 75,- EUR, 3 Pike

41-50 km/h 100,- EUR, 3 Pike, 1 Mesec prepoved vožnje

51-60 km/h 150,- EUR, 4 Pike, 1 Mesec prepoved vožnje

61-70 km/h 275,- EUR, 4 Pike, 2 Meseca prepovedi vožnje

nad 70 km/h 375,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vožnje

31-40 km/h 100,- EUR, 3 Pike, 1 Mesec prepoved vožnje. pri nas v sloveniji je ta kazen 1000 eur

v nemčiji je povprečna plača 2700eur v slo pa 950 eur kje je tu logika mi povejte ljudje božji

tole ne bo držalo :)

Objavljeno
Tole si naj pa prebereta,Žlender in gospod policist Zajec in mi naj razložita kako nemci obvladujejo svoje voznike,z visokimi kaznimi zagotovo ne

v nemčiji je povprečna plača 2700eur v slo pa 950 eur kje je tu logika mi povejte ljudje božji

:naughty: Nemčija je bogata dežela, pa "Bad Blue Bojsom" sorry, Bik-om kakor jih oni kličejo, ni treba na tak banalen način polniti proračuna!

A ti je zdej jasn? :whistle:

:yea1:

Objavljeno

Sem se temi malo pozno priključil pa bi še js svoje mnenje podal:

Glede nekaterih nadpovprečnih voznikov, ki jih nebi poimensko našteval le to:

Kaj je za vas hitra vožnja v mejah normale? Kaj je za vas "vozim hitro kjer to lahko brez da ogrožam druge"?

Za tiste s primorskega dela, vsi verjetno poznajo "Sečoveljsko ravnico"... Kar lep kos ravne ceste, brez ene hiše... Ni problem po njej 300kmh peljat. Pa je res tako varna? kolko motoristov in avtomobilistov se je že tam ubilo v preteklih letih?

Saj ne rečem, niti sam ne vozim počasi, še zdaleč ne po omejitvah (predvsem ko sem na motorju ne). Pa se s tem ne hvalim predvsem pa takega početja ne zagovarjam! In ne me takoj napadat, ne nisem noben nono ki vozi počasi, imam 22 let in je tudi meni všeč adrenalin! Se pa zavedam tega, da v prometu nisem sam, da je nešteto stvari ki gredo lahko narobe. In ravno ko si najbolj prepričan sam vase takrat se zgodi.

Glede hitrosti in koncentracije pa sploh ne razumete bistva nekateri. Ne razumete da ni dovolj oviro opazit, ko ti oviro opaziš nastopi reakcijski čas in posledično reakcijska pot. pri 50km/h je reakcijska pot cca.14m, torej komaj po 14 metrih začnemo z zaviranjem. prištejmo reakcijski poti še zaorno pot in dobimo realno razdaljo, ki jo prevozimo od trenutka ko smo opazli oviro do trenutka ko se zares ustavimo (zavorne poti pa nisem navedu, ker je zelo različna res od avta do avta, od gume do gume). Reakcijska pot pa ne. Lahko imaš ti fičota al formulo 1, reakcijska pot ni odvisna od avta. in če zbijemo otroka s 50 ali 40 na uro je to lahko razlika met življenjem in smrtjo. Ko ti otrok skoči na cesto 5 metrov pred vozilom nimaš niti časa odreagirat (ok povprečni voznik, verjetno ste nekateri res nadpovprečni).

Še nekaj za v razmislek:

Zanimiv video - zaviranje

Objavljeno

@Stasky...lepo napisano...se popolnoma strinjam...poučen filmček...pa še na leta varne vožnje... :yes:

lp

Objavljeno

Pri povišanju kazni me moti predvsem to, da so povišali tudi kazni v "kategoriji" do 10km/h. Izgovarjanje na varnost je v tem primeru privlečeno za lase (bolj je namenjeno polnjenju proračuna in zaje... voznikov). Kakšne raziskave se pri nas očitno ne obnesejo (so vsi preveč pametni, da bi poslušali še koga drugega), me pa resno zanima, koliko teških prometnih nesreč se je zgodilo zaradi prekoračitve do 10km/h (verjetno nobena?).

lp

Franc

Objavljeno
Pri povišanju kazni me moti predvsem to, da so povišali tudi kazni v "kategoriji" do 10km/h. Izgovarjanje na varnost je v tem primeru privlečeno za lase (bolj je namenjeno polnjenju proračuna in zaje... voznikov). Kakšne raziskave se pri nas očitno ne obnesejo (so vsi preveč pametni, da bi poslušali še koga drugega), me pa resno zanima, koliko teških prometnih nesreč se je zgodilo zaradi prekoračitve do 10km/h (verjetno nobena?).

lp

Franc

delno se strinjam, saj je 10km pri 90km/h relativno majhna razlika in je ni težko prekoračit. Pri 50km/h (v naselju) pa je 10 km/h 20%več tko da...

Objavljeno (popravljeno)

V iskalniku še ni take ankete/teme...

V času vedno večjih/astronomskih kazni za prekrške je vredno razmisleka.

Že z avtom si mimogrede 10-20 km/h prehiter, na motorju pa se to še hitreje zgodi...

Kaj uporabljate? Se splača kupit? Je učinkovito? Kaj pa če te dobijo?

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno

Jaz trenutno testiram Cobro. Prvi vtis je , da bi bila stvar kar se mene tiče bolj za motor, v avtu sem tako zelo pri omejitvah , nimam pa volje stvar prestavljat iz avta na motor.

Ne vem pa, ali je stvar sploh legalna ali ne.

A to sploh kdo ve tule gor ??

Objavljeno
Ne vem pa, ali je stvar sploh legalna ali ne.

ZVCP-1 UPB4 pravi takole

24. člen

(3) Udeleženci cestnega prometa ne smejo uporabljati in tudi ne imeti pri sebi ali v vozilu ali na njem naprav, s katerimi bi lahko otežili, motili ali preprečili delovanje merilnih ali drugih naprav ali tehničnih sredstev, ki jih uporabljajo pooblaščeni organi pri nadzoru cestnega prometa.

(6) Z globo najmanj 120.000 tolarjev se kaznuje za prekršek udeleženec cestnega prometa, ki ravna v nasprotju s tretjim odstavkom tega člena.

Objavljeno
ZVCP-1 UPB4 pravi takole

(6) Z globo najmanj 120.000 tolarjev se kaznuje za prekršek

Preračunano v Eur=500

Če se zakon sprejme, bomo plačevali:

- za prekoračitev 5 km/h v mestu = 80 Eur

- za 15 km/h v mestu = 400 Eur

- za 30 km/h v mestu = 1000 Eur

.

.

.

ect.

Če motilci delujejo, potem je za nekoga, ki ima željo po hitrosti to dobra ideja.

Objavljeno

Kazen dobiš, če imaš montiran motilec radarja, da policistu na radarju napiše ERROR, ko te hoče izmerit :naughty: , medtem ko za detektor radarja ne dobiš nobene kazni, saj le ta ne moti radarja, ampak samo opozori voznika in tako lahko pravočasno zmanjšaš hitrost, preden te izmerjo. :evilgrin: Če pa stvar deluje, pa ne bi vedel.... :whistle:

Objavljeno

prepovedano je baje oboje (motilec in detektor), no vsaj motilec je zihe in tudi dobijo te brez problema tako da za mene motilci odpadejo.

sem pa že razmišljal o detektorju ampak ko sem brel teste so bili vsi ZELO pomankljivi ker baje piskajo dostikrat brezveze, naprimer pri daljinskih zapornicah in senzorskih semaforjih in podobno, pri radarjih pa ponavadi prepozno, se pravi takrat ko te že izmeri.

če pa bi obstajal kar dober detektor bi takoj v štartu investiral kak jurja ali dva € in jih nabavil za avto in motor.

Objavljeno
prepovedano je baje oboje (motilec in detektor), no vsaj motilec je zihe in tudi dobijo te brez problema tako da za mene motilci odpadejo.

sem pa že razmišljal o detektorju ampak ko sem brel teste so bili vsi ZELO pomankljivi ker baje piskajo dostikrat brezveze, naprimer pri daljinskih zapornicah in senzorskih semaforjih in podobno, pri radarjih pa ponavadi prepozno, se pravi takrat ko te že izmeri.

če pa bi obstajal kar dober detektor bi takoj v štartu investiral kak jurja ali dva € in jih nabavil za avto in motor.

Še jurja al pa dva pa grem raje po še en motor.... :whistle:

Tudi jaz sem dobil informacijo, da niso preveč zanesljivi ti detektorji, kolkr pa vem, pa niso prepovedani :hmm: Jaz se zaenkrat zanašam na nasproti vozeče, v naseljih pa takointako ni priporočljivo divjat. :yes: ampaktojelemojemnenje

Objavljeno

V času multanove so bili detektorji zelo učinkoviti, ker so te opozorili na radar daleč prej, predno si prišel v vidno polje. Pri laserjih je zadeva drugačna. Snop je zelo ozek in ponavadi policaj cilja v prednjo tablico, ki nudi najboljši odboj. Ker je snop ozek, detektor pa je po navadi montiran na vetrobranu, ga snop niti ne doseže, če ima policaj mirno roko. Po mojih izkušnjah lahko rečem, da ko je zapiskal detektor, sem bil že pečen. Imam Bell, ko sem ga pred leti kupil v ZDA, je bil top model (ima nekih 5 do 7 različnih frekvenčnih področij in cel kup opcij). Sedaj ga praktično ne uporabljam v Sloveniji, v Yugi pa je še kar uporaben, ker se ponekod še najdejo stari radarji.

Povedati pa je treba, da ponekod (npr v ZDA) policaji in cestna služba oddaja različne opozorilne kode, ki jih detektor zazna in opozori voznika na nevarnost, npr zastoj na cesti, nesreča, poledica, vsega skupaj kakšnih dvajset različnih opozoril. Torej radar detektorji služijo za večjo varnost v prometu tudi na ta način.

Kar se tiče "fals alarms", kjer detektor reagira na razne frekvence (predvsem ob vožnji mimo bencinskih servisov, brezžičnih začasnih semaforov, avtomatskih vrat itd, je lahko to lahko kar moteče, čeprav je možno blokirati posamezne frekvenčne pasove, da na njih detektor ne reagira, a se s tem izgubi kontrola celotnega področja. V začetku taki alarmi povzročijo avtomatično počasnejšo vožnjo, če se pa nanje navadiš in se ne oziraš nanje, hitro preslišiš pravo nevarnost.

Naštel sem le nekaj pros in cons, odločitev je posameznikova.

Objavljeno
Še jurja al pa dva pa grem raje po še en motor.... :whistle:

šparaj tistega jurja al pa dva za kazeni na tem motorju ker je to itak zgleda minimum kar bomo fasali :headbang:

nemo: hvala točno taki info sem dobil in zato te zadeve še nimam! :krneki:

Objavljeno

Pervy, da se razumemo, tud men se zdijo te kazni čist adijo in predvsem način polnjenja državnega proračuna, ker ga drugače pač ne znajo, na varnost v prometu pa itak ne bodo vplivale. :BUA:

Napravo bi potemtakem moral montirati tam, kjer te doseže laser, ne? Če je to možno, potem bi naprava morala delovati, če te pa meri recimo v čelado, pa nimaš kaj....

Nekateri pravjo da sploh ni veliko policajev, ki so sploh sposobni izmeriti hitrost motorista z laserjem... :hmm:

Objavljeno

Kot ste že ugotovili, "motilci" niso dovoljeni. V primeru, da je nameščena v vozilu, jo policist tudi zaseže. Če jo voznik noče odstraniti sam, bo to rade volje storil pooblaščenec. Seveda na njegove stroške.

"Napravo iz tretjega odstavka tega člena, ki jo udeleženec cestnega prometa uporablja ali jo ima pri sebi ali v vozilu ali na njem, policist zaseže. Če voznik ne odstrani naprave z vozila ali iz njega, se jo odstrani z neposredno fizično prisilitvijo na njegove stroške."

O detektorjih zakon ne govori - govora je samo o napravah, ki bi otežile, motile ali preprečile delovanje...bla, bla...

Objavljeno

Bmwslo pričakujemo tvoje poročanje, ko bo več izkušenj...

Jaz bi to namontiral samo na motor, v avtu sem dovolj civiliziran voznik.

Verjetno res kdaj piska po nepotrebnem, vendar če me bo detektor kdaj rešil pred 500 eur kazni, potem se splača.

Nemo hvala za objektiven odgovor, take poste/odgovore čedalje težje najdeš na forumu... sploh če primerjaš tvoj post s postom *******<post odstranjen by Gregs>. :krneki:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!