Skoči na vsebino

Vzdrževanje, popravila in okvare

Križi in težave, vzdrževanje, nasveti in napotki, vprašanja...


1.015 tem v kategoriji

  1. "cviljenje" zavor

    • 19 odgovorov
    • 8,2k ogledov
  2. [piaggio zip] ajnlaser kaput?

    • 8 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  3. [POMOČ] Rabim vezalno shemo runner 50

    • 0 odgovorov
    • 568 ogledov
  4. 19 ferg in poraba

    • 1 odgovor
    • 599 ogledov
    • 18 odgovorov
    • 10,3k ogledov
  5. 4T skuter - težave z glavo

    • 2 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  6. 50ccm motor ne vžge

    • 0 odgovorov
    • 2,4k ogledov
  7. 70ccm...

    • 12 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  8. A 35: težave s čokom in močjo

    • 0 odgovorov
    • 718 ogledov
  9. A je šla cinšpula po gobe?

    • 6 odgovorov
    • 12,2k ogledov
  10. A lahka dam v skutrja olje za 2t krose?

    • 4 odgovorov
    • 927 ogledov
  11. A3 ml ne menja

    • 2 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  12. a3ml pokanje

    • 2 odgovorov
    • 6,4k ogledov
  13. abnormalna poraba bencina

    • 24 odgovorov
    • 4,3k ogledov
  14. Aerox - Voda ne kroži

    • 9 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  15. aerox problem

    • 4 odgovorov
    • 1k ogledov
  16. Aerox uničuje akumulator

    • 14 odgovorov
    • 4,6k ogledov
  17. Akumolator-noče se mi napolnit 1 2

    • 40 odgovorov
    • 10,2k ogledov
  18. Akumulator-plus in minus

    • 17 odgovorov
    • 7,8k ogledov
  19. ali je variomat zanič

    • 17 odgovorov
    • 3,7k ogledov
  20. Ali je zaribo???

    • 16 odgovorov
    • 2,2k ogledov
    • 2 odgovorov
    • 898 ogledov
  21. amortizer 1 2

    • 25 odgovorov
    • 3,2k ogledov
  22. Amortizerji 1 2

    • 28 odgovorov
    • 8,4k ogledov
  23. APN - problem pri vžigu

    • 1 odgovor
    • 516 ogledov


  • Zadnje objave

    • Rok8
      Ok, jasno za ZX10, ampak načeloma ravno bežim stran od motorjev, ki so s konji povsem v špici obratov. Sicer pri razliki iz 600ccm na 1000cm bi bil verjetno zadovoljen tudi s FZ1 navorom do 7000 obratov, ker je še vedno cca 2x večji. Vendar iz izkušenj vidim, da se navadiš moči in hitro upaš na več navora spodaj, katerega ni. Tako da raje že danes potem nekaj kupim, kar bo dolgoročno dlje pri hiši. Hvala za pomoč. Mislim, da sem odločen.
    • 3nity
      Najpomembneje je udobje in namen uporabe kar pa sam najbolje veš. Pomembno je tudi ali jih kupuješ za nošnjo nad ali pod hlačnicami. Gore-Tex membrane ne premoči, ne prepiha, kljub temu diha široka steljka je udobna, tudi če dalj časa s prsti sloniš na stopalkah vezalke na moto škornjih niso v prid varnosti Boa sistem zavezovanja nekaterim odgovarja, meni npr. ne. Škorenj iz tvojega linka je precej širok v predelu sistema, to najbrž pomeni, da moraš hlačnice spraviti v škorenj. Kako je udoben med hojo, ne vem, je pa res, da sistem hitro sprostiš, če je čevelj pretrd višji škornji najbrž boljše ščitijo gležnje pred zasukom, noge pred vodo, itd.
    • Kmet2
      A dej🤣 Ktm 990 ADV 1dcl na 1000km Bmw 1200 Adv.   2.5dcl na 10.000km Vsecje odvisno kako utekaš zračno hlajen motor.🙂  
    • miran985
      Ni se noben spomnil.... Dober opis ja 👍
    • Snečer
      zračno hlajeni papajo olje, glede na globalno segrevanje, so mimosun + možno pregrevanje  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!