Skoči na vsebino

Vzdrževanje, popravila in okvare

Križi in težave, vzdrževanje, nasveti in napotki, vprašanja...


1.030 tem v kategoriji

  1. Pušča olje

    • 5 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  2. Kako deluje Tomos/CTX mašina

    • 10 odgovorov
    • 5,2k ogledov
  3. Elektika Tomos APN6

    • 5 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  4. Tomos ATX iskra preskakuje

    • 14 odgovorov
    • 3,3k ogledov
  5. Problem z batom

    • 4 odgovorov
    • 730 ogledov
  6. Neverjetne težave - Baotian, model Retro

    • 19 odgovorov
    • 29,6k ogledov
  7. Hladen vžig

    • 0 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  8. Obnova motorja ni kompresije 1 2

    • 25 odgovorov
    • 6,4k ogledov
  9. Tomos youngster racing

    • 0 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  10. Piaggio PX 150

    • 1 odgovor
    • 1,5k ogledov
  11. Brez moci

    • 19 odgovorov
    • 2,9k ogledov
  12. Tomos Flexer 2016 ne vzge

    • 1 odgovor
    • 2,6k ogledov
  13. Gilera Runner 50

    • 0 odgovorov
    • 2k ogledov
  14. Minarelli P6/4R

    • 0 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  15. Tomos Flexer ne ugasne

    • 4 odgovorov
    • 3,6k ogledov
  16. Tomos Hip Hop po oživitvi ne vžge

    • 0 odgovorov
    • 3,5k ogledov
  17. Tomos colibri t03 - guma vplinjača bing

    • 8 odgovorov
    • 3,7k ogledov
    • 1 odgovor
    • 2,3k ogledov
  18. Motnje v menjalniku Tomos Flexer 25

    • 2 odgovorov
    • 2,7k ogledov
  19. Iskanje navodil

    • 2 odgovorov
    • 3,1k ogledov
  20. Motor ne vžge!!!

    • 1 odgovor
    • 7,6k ogledov
  21. APRILIA SCARABEO 50

    • 1 odgovor
    • 3,4k ogledov
  22. Piaggio nrg pregrevanje?

    • 0 odgovorov
    • 3,2k ogledov
  23. Rieju mrx pro 50 2007 sprednja guma

    • 13 odgovorov
    • 3,4k ogledov
  24. Tomos vilice

    • 1 odgovor
    • 4,5k ogledov


  • Zadnje objave

    • kawamoto
      ENkrat gre osu na lED
    • Kugelschreiber
      Petek je bil dan za klepetanje, samo kratek a sladek krogec. Prva svetla tocka dneva je bil prelaz Riedberg. Balderschwang-Obersdorf. Waw. Samo waw lahko recem.    Pred tem smo spili pijaco v Lindavu. Pac cist turisticno obmorsko mesto, s tlakovanimi ulicami, nepopisnim vrvezem, stojnicami s plastiko, sladoledarnami in trajektno luko. Le da ni na morju, ampak na Bodenskem jezeru. Druga nadstandardna cesta pa je Furkajoch. To ni svicarski prelaz Furka, ampak hrib v Predarlski regiji (Voralberg) v Avstriji. Ne vem ce sem 10x u zivljenju ustavil za narest fotko.     takale kraca, od oka. Cca 220je navrglo.   Vceraj pa po liniji najmanjsega odpora domov. Reschenpass, Careza, san Pellegrino, passo Valles, ker je bil ravno na poti, Agordo in v Bellunu na AC do doma.  Od spusta proti meranu  je zacelo palit, žgat. vrocina je trajala do doma. Okrog palmanove je pokazalo 36°C, od med cca 13:00 do 17:00 ko sva parkirala, se je vrtelo med 33 in 35°C. Danes vec al manj regeneriram na kavcu.  4 dnevi, 1600km, aprilči, stara dama, je obrnila 109000. Se mi zdi da gre za kak mesec v garazo. Taka vrocina je men prehuda. Ni uzitka.  Ps: v petek so zaradi podora zaprli Stelvio. 
    • Snečer
      https://www.facebook.com/share/r/19D8dcNvNU/
    • gusar
      ENkrat oženen, v drugo poročEN
    • mohimm
      Morda komu pridejo prav informacije; 800 mt & kitajski kovčki. Preden sem naročal sem dolgo "cvikal", pa zaenkrat izgleda ok.  Iskal sem samo stranske, za tiste 3 poti na leto ko bi šel kam dlje. Nisem si pa upal ravno najcenejše varjante iz aliexpressa. Original so mi sicer najlepši, ampak nekako mi cenovno in pa možnost nakupa samo vseh treh ni bila OK. Shad/Givi/Sw-motech,... bi bili osnovni plastični ~500€ skupaj z nosilci, višji rank pa približno enaki ceni orignal kompletu + grši Kompromis je bil stric Wang, s katerim so na internetu OK izkušnje. za ~ 470€ kovčki z nosilci, izgleda pa pač tipičen alu kvadrat.  Ob naročilu je bil dobavni rok 4-6 tednov. Po enem tednu so mi sporočili da zamujajo zaradi vdrtega kovčka, in čakajo novo pošiljko. Poštar je prinesel konec petega tedna od naročila. Nič vdrtega, kvaliteta morda nekoliko nižja od priznanih znamk, ampak na prvi vtis "good enough".  Nosilci OK, malenkost bolj tečna namestitev od oirignalnih (seveda brez priloženih navodil ), ampak brez posebnosti. Predvidevam da so kovčki "standardni" in potem samo prilagajajo nosilce/podložke nosilcev. Priložene slike, ker nisem nikjer našel pred nakupom, kako izgleda namestitvena stran kovčkov. Širina na motorju je nekje 95 cm. Po par vožnjah (ne preveč obteženih) se ne pozna ogromno na samo obnašanje motorja pri nromalni vožnji skozu ovinke. Pri 160+ kljub stabilizatorju krmila začne nihati; ni najboljši občutek.  So še 2 (morda 3 stvari) ki me res motijo na motorju:   - bobnenje/vrtinčenje okrog čelade nad ~80km/h predvsem za višje rasle(in ostale). Nižje vetrobransko pomaga, in je zadeva malenkost boljša (če dodam še podaljšek stekla se tok vetra še nekoliko umiri) ampak je še vedno res moteče na daljših vožnjah. Kakršnkoli smiseln in delujoč predlog bi bil zelo zaželjen.  - original ketna potrebuje večkratno nastavljanje, ( QS pa je res občutljiv če ni nastavljena).  Občasno med prestavljanjem dol s sklopko sam doda gas (največkrat 3-2), ponavadi pred kakšno seprentino ko se voziš malo bolj dinamčno, in je skrajno nevarno in cukajoče. Predvidevam, nisem pa 100%, da je isto povezano s ketno ker se dogaja bolj pogosto takrat ko ima tudi QS težave. Ketno bom verjetno predčasno menjal, in upam da se izboljša.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!