Jump to content
  • Sign Up

Maxiscooterji predelave, vzdževanje, popravila in okvare

Predelave "zunaj" in "znotraj", tuning, styling, izboljšave, odblokiranje, blokiranje, skratka, vse vrste modifikacij...

174 topics in this forum

  1. 125-ko imam...

    • 4 replies
    • 1870 views
  2. Aerox problem ko se ogreje

    • 2 replies
    • 7643 views
  3. Akrapovič

    • 2 replies
    • 1722 views
  4. akrapovič izpuh

    • 2 replies
    • 911 views
  5. Akumulator - Aprilia Atlantic

    • 1 reply
    • 1415 views
  6. Aprilia Atlantic 500 1 2 3 4 7

    • 167 replies
    • 86895 views
  7. aprilia atlantic 200

    • 4 replies
    • 6936 views
  8. Aprilia atlantic 2003 delovna T

    • 1 reply
    • 2245 views
  9. Aprilia Atlantic 500 Sprint ne potegne

    • 1 reply
    • 591 views
    • 5 replies
    • 11829 views
  10. Aprilia leonardo 125

    • 0 replies
    • 1712 views
    • 5 replies
    • 6507 views
  11. Aprilia srv850 service light reset

    • 2 replies
    • 2472 views
  12. Aprilia SX 50 okvara

    • 0 replies
    • 1171 views
  13. Avtomatski izklop smernikov 1 2

    • 30 replies
    • 21558 views
  14. Benelli Velvet 400 Dusk

    • 2 replies
    • 3382 views
  15. beverly 500

    • 1 reply
    • 1959 views
    • 0 replies
    • 137 views
  16. BURGMAN 650 - CVT menjalnik,motor,prenos,...

    • 1 reply
    • 6631 views
    • 0 replies
    • 4018 views
  17. Burgman 650 in LED Zarnice

    • 1 reply
    • 1959 views
  18. Burgman 650 sklopka

    • 0 replies
    • 212 views
    • 2 replies
    • 774 views
  19. Burgman 650 žarnica žmigavca

    • 8 replies
    • 1426 views
  20. Casting Burgman 650

    • 4 replies
    • 1849 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!