Jump to content
  • Sign Up

Maxiscooterji predelave, vzdževanje, popravila in okvare

Predelave "zunaj" in "znotraj", tuning, styling, izboljšave, odblokiranje, blokiranje, skratka, vse vrste modifikacij...

174 topics in this forum

  1. Veliki servis Beverly 500ie

    • 0 replies
    • 3935 views
    • 5 replies
    • 7130 views
  2. Povišana šipca Maxiscooter

    • 16 replies
    • 6328 views
  3. MP3 zaklepanje sedeža

    • 9 replies
    • 5439 views
  4. Jajc od servisa 1 2

    • 35 replies
    • 10140 views
    • 62 replies
    • 45674 views
  5. Gilera Fuoco 500ie

    • 0 replies
    • 5469 views
  6. Moj maxiscooter 1 2 3 4 113

    • 2820 replies
    • 446946 views
  7. Suzuki burgman 650

    • 1 reply
    • 4168 views
  8. Nakup jermena

    • 5 replies
    • 3699 views
  9. Servis Gilera Nexus 500

    • 2 replies
    • 5499 views
  10. Gilera Fuoco 500 ie

    • 2 replies
    • 3684 views
  11. Yamaha Majesty 400 tresenje

    • 8 replies
    • 4091 views
  12. Gilera VXR 200 ne vžge

    • 1 reply
    • 902 views
  13. Gilera Nexus 500

    • 0 replies
    • 725 views
  14. Skuter-maxiskuter 1 2

    • 25 replies
    • 6291 views
  15. Aprilia atlantic 2003 delovna T

    • 1 reply
    • 2245 views
  16. Suzuki Burgman nosilci za stranske kovčke

    • 1 reply
    • 956 views
  17. Suzuki Burgman 650 ima slucajno kdo box

    • 2 replies
    • 2057 views
  18. Yamaha Majesty 400

    • 7 replies
    • 1410 views
  19. yamaha t-max

    • 1 reply
    • 1271 views
  20. Gilera Runner 200

    • 8 replies
    • 1536 views
  21. NAVODILA ZA BURGMANA

    • 16 replies
    • 11504 views
  22. BURGMAN 650 - CVT menjalnik,motor,prenos,...

    • 1 reply
    • 6631 views
  23. Dr. Pulley valjčki

    • 24 replies
    • 11229 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!