Jump to content
  • Sign Up

Maxiscooterji predelave, vzdževanje, popravila in okvare

Predelave "zunaj" in "znotraj", tuning, styling, izboljšave, odblokiranje, blokiranje, skratka, vse vrste modifikacij...

165 topics in this forum

  1. Gilera Fuoco 500 ie

    • 2 replies
    • 3614 views
  2. Yamaha Majesty 400 tresenje

    • 8 replies
    • 3993 views
  3. Gilera VXR 200 ne vžge

    • 1 reply
    • 861 views
  4. Gilera Nexus 500

    • 0 replies
    • 706 views
  5. Skuter-maxiskuter 1 2

    • 25 replies
    • 6177 views
  6. Aprilia atlantic 2003 delovna T

    • 1 reply
    • 2214 views
  7. Suzuki Burgman nosilci za stranske kovčke

    • 1 reply
    • 829 views
  8. Suzuki Burgman 650 ima slucajno kdo box

    • 2 replies
    • 2025 views
  9. Yamaha Majesty 400

    • 7 replies
    • 1373 views
  10. yamaha t-max

    • 1 reply
    • 1244 views
  11. Gilera Runner 200

    • 8 replies
    • 1492 views
  12. NAVODILA ZA BURGMANA

    • 16 replies
    • 11169 views
  13. BURGMAN 650 - CVT menjalnik,motor,prenos,...

    • 1 reply
    • 6177 views
  14. Dr. Pulley valjčki

    • 24 replies
    • 10395 views
  15. EJK CONTROLLER

    • 5 replies
    • 2857 views
  16. Aprilia leonardo 125

    • 0 replies
    • 1682 views
  17. Burgman 650 in LED Zarnice

    • 1 reply
    • 1918 views
    • 1 reply
    • 4084 views
  18. Piaggio X9 500 Evolution

    • 1 reply
    • 1886 views
  19. Suzuki Burgman 400 lučka FI

    • 2 replies
    • 1918 views
    • 0 replies
    • 2019 views
    • 9 replies
    • 1512 views
  20. leader engine 200 ccm problem

    • 2 replies
    • 1424 views
  21. Akumulator - Aprilia Atlantic

    • 1 reply
    • 1385 views
  22. Zvok !

    • 11 replies
    • 2428 views


  • Zadnje objave

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!