Tamav Objavljeno Avgust 15, 2005 Deli Objavljeno Avgust 15, 2005 Ker teme nisem našel jo odpiram: Crknil mi je REGLER; Zanima me ali obstajajo univerzalni reglerji, ki pašejo na moj bicikl (Honda CBR) ali moram enostavno na pooblaščeni servis in zellooo preplačam tisti regler. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tamav Objavljeno Avgust 15, 2005 Avtor Deli Objavljeno Avgust 15, 2005 se slikca: Na njem pise SH633-12 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Avgust 15, 2005 Deli Objavljeno Avgust 15, 2005 iskalnik je našel vseeno nekaj...poizkusi tukaj ali tukaj ali tukaj .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tamav Objavljeno Avgust 15, 2005 Avtor Deli Objavljeno Avgust 15, 2005 ...ja tudi meni je iskalnik nasel to kar je tebi vendar v temah nisem nasel primernega odgovora; ali obstaja kaka alternativa ali moram na pooblasceni servis po omenjeno skatlico? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Avgust 15, 2005 Deli Objavljeno Avgust 15, 2005 Kaki avtoelektričar bi ti verjetno znal svetovat .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ozzie Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 Reglerji sami po sebi so v osnovi bolj ali manj univerzalni. Bistvo pri motorju je velikost, tehnične specifikacije in pa hlajenje. Večinoma moraš vedet samo podatke potem pa v akcijo do kakšnega elektrotehnika (ki ima kakšen star regler) in pa da ti ga pravilno naveže... Se pa splača tudi na ebay pogledat, ima sigurno kakšen rabljen regler prav za ta motor.... Večinoma je tako najbolje, ker paše na "šraube". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ICE_MAN Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 So pa tudi mojstri ki znajo regler sami doma narest. Prasi HHV-ja on pozna nekoga ki bi mogoce znal regler narest. Preden pa dajes nov regler pa preglej navitje ce je vse ok z njem, ker najveckrat je napaka na navitju posledica da se potem pregori regler. Za pregled tega pa prosi kaksnega avtoelektricarja ali serviserja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jacko Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 ce mas t'prav alternator, kot vsak avto, pol je cist enak regler kot v avtu in bi naj mel standardno napetost 13.8 volta vsi delajo po istem principu in majo iste povezave regulator pac zmansuje vzbujevalni tok skozi rotor alternatorja ce mas pa alternator z magneti, pol je pa drugo sranje tega pa noben avto nima .) tak regulator ne regulira alternatorja ampak alternator zmeri dela na full (napetost je sorazmerna z obrati), pri vseh obratih regulator pa odvecno napetost premoscuje na maso deluje kot nastavljiv upor (in se tko tudi zelo greje), tko da je napetost v tokokrogu zmeri konstantna nebi vedu ce zmeri 13.8V ce je slika taprava, ne vidm nobenih hladilnih reber tko da bi znau bit isti kot od avta od kksne lade bi loh pasu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ozzie Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 večina reglerjev v motorjih je "tadrugih", kot je rekel jacko - torej grelcev... Tudi moj nima nobenih reber, zato se zadeva ful greje.... Ker sem bral, da zelo radi pregorijo sem osebno to nekako rešil - dodal sem hladilna rebra in pa ventilatorček.... Zaenkrat dela že 3 leta 100%.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jacko Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 jest nimam regulatorja, imam grelec .) in v navodilih od motorja mi pise da buhvar motor s kabli priklaplat na avto ce motor nebi vzgal glih zato ker so regulacijske napetosti razlicne se lahko regulatorju (grelcu) na motorju zmesa in pregori in sabo mogoce vzame se akumulator :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 in kako se reglerju rece po slovensko? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 in kako se reglerju rece po slovensko? ← :hmm: regulator ali uravnalnik (pa mogoč še kej po Toporišiču) Anje, anje :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tamav Objavljeno Avgust 17, 2005 Avtor Deli Objavljeno Avgust 17, 2005 Za bodoce rodove, ki bodo imeli enak problem kot jaz: Na netu sem nasel firmo, ki zastopa vse vrste reglerjev za vecino motorjev: www.gero-holding.de Ena izmed moznosti narocanja reglerja je tudi preko ebaya in to moznost bom izkoristil tudi jaz. Prednost njihovih reglerjev je v tem, da imajo hladilna rebra medtem, ko jih originalni ne poznajo, prav tako pa so tudi cenejsi od originala. LP 2ALL Snečer 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
meznar Objavljeno Avgust 17, 2005 Deli Objavljeno Avgust 17, 2005 jaz imam en kompleten strom za hondo cbr 900 rr, l97, sc 32, tudi regler, ce imas isti moped me poklici :kva2: 041/853576 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
balti Objavljeno Avgust 17, 2005 Deli Objavljeno Avgust 17, 2005 ce mas t'prav alternator, kot vsak avto, pol je cist enak regler kot v avtu in bi naj mel standardno napetost 13.8 volta vsi delajo po istem principu in majo iste povezave regulator pac zmansuje vzbujevalni tok skozi rotor alternatorja ce mas pa alternator z magneti, pol je pa drugo sranje tega pa noben avto nima .) tak regulator ne regulira alternatorja ampak alternator zmeri dela na full (napetost je sorazmerna z obrati), pri vseh obratih regulator pa odvecno napetost premoscuje na maso deluje kot nastavljiv upor (in se tko tudi zelo greje), tko da je napetost v tokokrogu zmeri konstantna nebi vedu ce zmeri 13.8V ce je slika taprava, ne vidm nobenih hladilnih reber tko da bi znau bit isti kot od avta od kksne lade bi loh pasu ← Imam popravek na razlago druge variante regulatorja: tu gre za 'flywheel' alternatorje, regulator pa ne deluje kot nastavljiv upor. Takšen alternator ima ponavadi tri izhodne žice - tri fazna izmenična napetost. Regulator pa je kombinacija tiristorjev, ki usmerjajo izmenično napetost in hkrati s pravočasnim preklopom proti masi skrbijo za pravilno napetost. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ICE_MAN Objavljeno Avgust 18, 2005 Deli Objavljeno Avgust 18, 2005 Kok se pa ti reglerji grejejo, men na husotu sm zmeru temepraturo okol 70 stopinj celzija (na rebrih). Regler pa ima hladilna rebra ki so kr velika. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jacko Objavljeno Avgust 18, 2005 Deli Objavljeno Avgust 18, 2005 grejejo se ful vezani so serijsko na vse uporabnike, tako da ko alternator daje napetost vecjo od ~14V, prevzame visek napetosti nase, pravtako pa skozi njega tece skupni tok vseh uporabnikov, tako da ce imas vse luci przgane (velik tok uporabnikov) in peles po avtocesti (velik visek napetosti) se ful greje skratka, vse kar je viska gre v toploto Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
meznar Objavljeno Avgust 19, 2005 Deli Objavljeno Avgust 19, 2005 in kako se reglerju rece po slovensko? naj bi bil regulator napetosti, mar ne, pa se to, "regler" od 900-tke ne pase na 600tko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jacko Objavljeno Avgust 26, 2005 Deli Objavljeno Avgust 26, 2005 hest sm najdu podatek za pegasota ce ma pr 5000min-1 vec kot 70 voltov je zanic torej gre takrat, pri 5000min-1, 58 voltov preko reglerja vsa elektronika in luci pozrejo ene 10 amperov kar pomeni da gre takrat 580W v toploto zato se grejejo :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
balti Objavljeno Avgust 29, 2005 Deli Objavljeno Avgust 29, 2005 hest sm najdu podatek za pegasota ce ma pr 5000min-1 vec kot 70 voltov je zanic torej gre takrat, pri 5000min-1, 58 voltov preko reglerja vsa elektronika in luci pozrejo ene 10 amperov kar pomeni da gre takrat 580W v toploto zato se grejejo :yes: ← Ni ravno čist tak. Če bi se grel za 580W, pol bi ga lahko uporabljal namesto šporheta - kakšno kavico bi že lahko skuhal na njem. :blink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jacko Objavljeno Avgust 30, 2005 Deli Objavljeno Avgust 30, 2005 lahko se pa kksn javi in da roko gor :kva2: :kva2: :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maXXXimum Objavljeno Junij 20, 2006 Deli Objavljeno Junij 20, 2006 Pred nekaj dnevi se mi je zgodilo, da motor še normalno (vsaj tako se mi je zdelo, ker nisem bil zelo pozoren) vžge, se vozim kakšno slabo uro in potem ustavim za 3 ure. Ko motor spet poskusim vžgat nekaj bolano zajamra (staravtopozimipriminuspetnajst.press) in seveda ne vžge ker se je štarter komaj obrnil.. :blink: No ja.. mogoče sem uspel pustit prižgane luči pomislim :hmm: (čeprav bi blo to prvič) in rečem kolegu če mal porine.. Seveda motor takoj vžge in odpeljem se iz viča v trzin (nekaj km) in si mislim "ok, tok se bo že napolnil da bo v trzinu spet vžgal". Ok.. v trzinu niti ne trzne. Spet prosim nekoga (tokrat vajenca v AS-u, ker sem kupoval nekaj tam) da mal porine.. motor seveda brez problema vžge. "Mogoče se zadeva med vožno ne polne tok hitro, razmišljam..". Ko se pripeljem domov ga priklopim na polnilec. Po krajšem času kaže da je poln, vžgem in dela normalno. Super, rešeno.. :OK: Danes se vsedem na motor, naredim 15 km in ga spet parkiram za 2 uri. Ko ga spet poskusim vžgat malo pojamra ampak vžge. Ok.. mogoče se mi samo zdi. Naredim 15 km (tokrat z dolgimi lučmi del poti) in opažam da luči svetijo vedno slabše (!). Na bencinski črpalki motor spet zajamra in ne vžge... po kakih 2 minutah preklinjanja motor porinem in se odpeljem (hvala bogu da odlično vžiga). Jeba na kvadrat, ker trenutno nimam avta (klepar.press).. jutri bomo že zarinli zjutraj. Ampak do konca tedna se ne mislim it vsak dan vžiganja ala motogp... :grrr Mnenje :doze: ? 1.) Alternator (glede na to, da tut luči vedno slabše svetjo med vožnjo, torej očitno delajo samo z akumulatorja)? 2.) Regler (glede na to da motor dela normalno tut ko je akumulator praktično prazen, torej nek štrom mora bit)? 3.) ?? Podvprašanje.. komu (servis.press) bi lahko motor zjutraj zapeljal nekje v bližini BTC-ja, da ga pogleda medtem ko sem v službi.. kot rečeno sem do konca tedna vezan striktno na motor :unsure: Motor je pa cbr 900 '97 :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Junij 20, 2006 Deli Objavljeno Junij 20, 2006 (popravljeno) Če ti akomulatorja ne polne je sigurno regler, isto men delalo, pa čez čas se je pri mojemu še obratomeru odfukalo. Menjava rešila vse probleme. Ja sej motor že dela tud če je akomulator prazen, sam nakonc bi ti luči crkenle, pa žmigovci, pa pozna se tud na moči (saj pri mojem se je), motor pa seveda teče :) Popravljeno Junij 20, 2006. Popravil Dolenc™ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fp4492 Objavljeno Junij 21, 2006 Deli Objavljeno Junij 21, 2006 Lahko je diodni blok (regler po domače), ali pa problemi z alternatorjem (krtačke po vsej verjetnosti). Sam se bolj nagibam k problemu s krtačkami na alternatorju (verjetno so se iztrošile), kar ni pretiran strošek, tudi popravljeno je hitro, če le ima te krtačke na zalogi. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno Junij 21, 2006 Deli Objavljeno Junij 21, 2006 jutri bomo že zarinli zjutraj cez noč polni akumolator podnevi se pa vozi brez luči (DOKLER ZADEVE NE POPRAVIŠ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se