Jump to content

Regulator napetosti - Regler


Tamav

Recommended Posts

Moj jih ima 60.000 in upam da bo tale dodatni hladilnik opravil svoje delo kot treba

Link to comment
Share on other sites

Moj jih ima 60.000 in upam da bo tale dodatni hladilnik opravil svoje delo kot treba

Kako pa pri tej Angleški firmi sploh naročiš, ker nimajo nobenega kataloga in cen :?

Link to comment
Share on other sites

Danes sem po DHL-u dobil original regler za mojo Varo, cena 65 eur s poštnino :OK: , pri pooblaščenem prodajalcu pri nas 160 eur :BUA: saj ne moreš verjamet!!!

Link to comment
Share on other sites

Huuum js in se velik ljudi s foruma k majo Mitota (Cagivo) jim ne deluje regler zdej pa ne vemo a je moznost da je problem se kje drugje kot pa v samem reglerju prosim za pomoc :worship: :worship:

Link to comment
Share on other sites

Guest Brumer

Če je regler nov in vseno ne polne dovolj je napaka na statorskem navitju-mednavojni stik- ali statorsko navitje prebija na maso. Izmeri z Om-metrom med vsemi tremi izhodi mora biti upornost enaka in nesme prebijat na maso. :OK:

Link to comment
Share on other sites

Če je regler nov in vseno ne polne dovolj je napaka na statorskem navitju-mednavojni stik- ali statorsko navitje prebija na maso. Izmeri z Om-metrom med vsemi tremi izhodi mora biti upornost enaka in nesme prebijat na maso. :OK:

hwala bom poskusil pa povem ce bo delovalo... :OK: :OK: :OK:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Motor mi ne polni akumulatorja..

Najprej sem sumil anvitje in magnet, ampak po opravljenem no-load testu je zmerjena napetost med tistimi tremi žicami pri 5k rpm več kot 70V, kar service manual navaja kot minimum. Torej z magnetom/navitjem je vse ok.. No potem sem šel pa merit kontakte na reglerju in upornost kar odstopa od predvidene v service manualu, tako da je verjetno to težava..

Nov regler sem že naročil, sedaj pa me zanima, kaj je navadno vzrok da crkne regler? Motor je 2004 letnik in ima 15k km. Zanima me torej ali sem imel smolo in je bil na motorju pač slab kos, da je tako hitro crknil, ali je lahko kje drugje problem, da mi je skurlo regler.. To me zanima predvsem zato, ker ga bom sedaj zamenjal in ker ni ravno majhen strošek (100eur) ne bi rad, da mi ga še enkrat skuri.. Kaj torej lahko uniči regler in kako poiskat oziroma to preverit.

Aja, pa nisem nič priklapljal akumulatorja na polnilec na motorju ali kaj podobnega.. Torej na tak način ga nisem skuril..

Link to comment
Share on other sites

Kaj torej lahko uniči regler in kako poiskat oziroma to preverit.

V reglerju so razni polprevodniki, ki se med delovanjem grejejo, zato so montirani na kos aluminija, da se bolj hladijo. Lahko da je ta hladilnik premajhen, zato s časom regler crkne. Če je možno, prestavi regler nekam, kjer ga bo med vožnjo hladil zrak in dodaj kakšen alumunijasti hladlnik. Prilepi sliko originalne lokacije reglerja in sliko reglerja, da vidimo kaj se da narediti.

Link to comment
Share on other sites

Guest Brumer

Motor mi ne polni akumulatorja..

Najprej sem sumil anvitje in magnet, ampak po opravljenem no-load testu je zmerjena napetost med tistimi tremi žicami pri 5k rpm več kot 70V, kar service manual navaja kot minimum. Torej z magnetom/navitjem je vse ok.. No potem sem šel pa merit kontakte na reglerju in upornost kar odstopa od predvidene v service manualu, tako da je verjetno to težava..

Regler(napetostni regulator) na motorju je hkrati tudi usmernik,zato je veliko dražji kot bi bil sam regler.

Crkne največkrat zaradi;Polnenja akumulatorja,varjenje(elektro) na motorju,ali če pride do prekinitve povezave med alternatorjem(vsmernikom)in B+(baterija plus) ali med baterijo B- in maso in pri kratkem stiku + na maso.Crkne tudi,če se nič od naštetega nezgodi sam sem ga tudi na V-Maxu menjal bil je star ca 5 let ko je crknil (naravne smrti).Tudi če bi se pregreval bi lahko prišlo do poškodbe,kar je pač manjša možnost saj so dijode pritrjene na hladilno plloščo in je vedno montiran nekje,kjer ima dobro hlajenje.Da nebo ugovorjev na motorju akumulatur lako polnemo samo z vzdrževalci akumulaturjev,ki skrbijo za vzdrževanje akumulatorja ga polnejo in praznejo in to z zelo majhno amperažo tako da dijod ne poškoduje.

Link to comment
Share on other sites

zakaj oz. kako to da regler crkne "naravne" smrti ?

pri vseh mojih motorjih niti en regler (se; toktoktok) ni izpustil duse.

cisto sam od sebe najbrz ne rece "zdaj grem pa na dopust".

Link to comment
Share on other sites

men je regler crknu zaradi slabe mase na reglerju

nevem sicer kaj se je zgodilo z elektricnimi parametri

ampak najbrz je napetost nabilo do amena

in je sou se akumulator

pred menjavo reglerja sm z novim akumulatorjem se enkrat probu ce kej fila

in ni

torej je crknu

mislim da majo boljse izvedbe reglerjev za nadzor izhodne napetosti direktno povezavo na akumulator

in ne cez nevem kok vijakov in cel gestel

Link to comment
Share on other sites

Danes dobil nov regler, pa so me malo begale izmerjene vrednosti, ker je kazalo da je tudi ta regler slab sodeč po service manualu.. No potem sem ugotovil, da multimeter nekaj zafrkava, saj je z drugim multimetrom pokazalo ok.. Me pa vseeno nekaj bega. Razlika med izmerjenimi vrednostmi pri mrzlem in toplem reglerju, pa me zanima če je to normalno in zakaj tako? Brumer mogoče? :)

Moj opis iz teme o cometu:

Ugotovil, da je moj multimeter malo čuden.. Ker se mi je vseeno zdelo malo verjetno, da bi dobil nov zanič regler, sem pred reklamacijo šel do kolega in upornost zmeril še z njegovim multimetrom.

Glej ga zlomka.. Tu je bilo pa ok, tako kot je predpisano v service manualu.. Tako, da bom moral še enkrat premerit tudi polnjenje s tem multimetrom, mogoče ga je tudi tam malo sral moj.. Sicer mi je tudi tu zmerilo samo 12.5V pri 5k rpm in 13.1V v prostem teku, ampak service manual opozarja, da mora biti test opravljen pri polno napolnjenem akumulatorju, moj pa pomoje ni čisto, ker ga sedaj ni polnilo.. Tako da bom napolnil akumulator danes ponoči, pa jutri še enkrat premeril..

Me pa še nekaj zanima.. Ko se je regler segrel so bile izmerjene vrednosti mnogo manjše.. Pri mrzlem reglerju npr 3.8Mohm, pri vročem (rečmo približno 70°C) pa samo 0.5Mohm. Ok, vem, da je električna prevodnost kovin, prevodnikov, izolatorjev, karkoli že zelo odvisna od temperature.. Ampak kako je pa pri uporih pa ne vem.. :hmm: Je normalno, da je upornost reglerja toliko manjša samo zato ker se je segrel? Gretje je posledica odvajanja odvečne energije v toploto, ampak zakaj bi potem samo zaradi večje temperature ta upornost, ki jo regler nudi bila manjša..? :?

Link to comment
Share on other sites

Guest Brumer

Danes dobil nov regler, pa so me malo begale izmerjene vrednosti, ker je kazalo da je tudi ta regler slab sodeč po service manualu.. No potem sem ugotovil, da multimeter nekaj zafrkava, saj je z drugim multimetrom pokazalo ok.. Me pa vseeno nekaj bega. Razlika med izmerjenimi vrednostmi pri mrzlem in toplem reglerju, pa me zanima če je to normalno in zakaj tako? Brumer mogoče? :)

Moj opis iz teme o cometu:

To je brezpredmetno merit razne upornisti,izmeri samo napetost OK.Predno motor vžgeš izmari na akumulatorju Volte(vse mora biti zmontirano in kleme privrjene) in ko motor zaganjaš(verglaš) NESME napetost pasti na klemah akumulatorja izpod 9,6 V,če pade izpod 9,6 V je akumulator prazen ali defekten. Ko motor vžge mora napetost RASTI in to do največ ca 14,8 V (glej navodila) ponavadi izključi cener dijoda med 14,3 in 14,8 V,Ko meriš naj ima motor ca 2K obratov.Napetost precej počasi narašča to pa je odvisno koliko je poln akumulator,pri polnem akumulatorju gre to precej hitro,če je akumulator prazen pa gre to zelo počasi. :OK:

Link to comment
Share on other sites

Hvala za navodila..

Upornost sem meril zgolj zato, ker service manual predpisuje to meritev za ugotavljanje delovanja reglerja.. V service manualu je tabelca z vednostmi, kolikšna more bit upornost med posameznimi kontakti in če vrednosti ne ustrezajo, service manual navaja, da je regler zanič. Pri starem reglerju ki je zanič, so rezulati meritev res popolnoma drugačni kot je predvideno..

Drugače pa hvala za pomoč. Bom naredil tako kot si ti napisal. Ravno sedaj polnim akumulator, da bo meritev narejena pri polnem akumulatorju.

Navodila oziroma service manual pravi, da mora bit napetost med 13,5V in 15V pri 5000rpm če je v se ok.. Kaj potem priporočaš? Meritev pri 5000rpm kot je predvideno ali pri 2000rpm kot si predlagal sam. Aja še nekaj me zanima.. Koliko časa približno raste napetost do pravilne napetosti? Je to par sec ali par min ali še dlje? Akumulator mislim, da je še kar dober, glede na to da sem se potem ko sem ga napolnil lahko kar dolgo vozil in normalno prižigal, kljub temu da ga ni polnilo..

O reglerju service manual pravi:

[attachmentid=97853]

AJa, pa tnx še enkrat :)

post-1190-1179859082_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Koliko časa približno raste napetost do pravilne napetosti? Je to par sec ali par min ali še dlje? Akumulator mislim, da je še kar dober, glede na to da sem se potem ko sem ga napolnil lahko kar dolgo vozil in normalno prižigal, kljub temu da ga ni polnilo..

Glede na to, da je akumulator dober je to nekaj sekund, mogoče minuto.

Glede vrtljajev motorja: gotovo mora biti napetost med 13,5 V in 14,8V takrat, ko ima motor dovolj vrtljajev za penzionistično vožnjo, torej verjetno že pri 2000 vrt/min. Bom enkrat pomeril, mimogrede pri avtomobilih večinoma dovolj polni že pri prostem teku ali nekaj sto vrtljajev več.

Link to comment
Share on other sites

Danes zmeril še enkrat na polnem akumulatorju..

Napetost akumulatorja pred vžigom 12,7V. Ob vžigu je padla na cca 11V, nisem videl decimalke, ampak pod 11V ni bilo. Pri 5k rpm ni prišla višje od 13.1V (predvideno med 13.5 in 15V), v prostem teku (cca 1700rpm) pa je bila izmerjena napetost 13.7V

So pa bile meritve narejene pri prižgani luči, ker Comet nima možnosti izklopa luči, ampak samo stikalo za preklop med dolgimi in kratkimi.. Ampak mislim, da to nima veze, ker to verjetno vedo tudi strici, ki so pisali service manual..

Komentariji? Sodeč po številkah motor polni premalo? Slab nov regler ali kaj drugega?

Link to comment
Share on other sites

Danes zmeril še enkrat na polnem akumulatorju..

Napetost akumulatorja pred vžigom 12,7V. Ob vžigu je padla na cca 11V, nisem videl decimalke, ampak pod 11V ni bilo. Pri 5k rpm ni prišla višje od 13.1V (predvideno med 13.5 in 15V), v prostem teku (cca 1700rpm) pa je bila izmerjena napetost 13.7V

So pa bile meritve narejene pri prižgani luči, ker Comet nima možnosti izklopa luči, ampak samo stikalo za preklop med dolgimi in kratkimi.. Ampak mislim, da to nima veze, ker to verjetno vedo tudi strici, ki so pisali service manual..

Komentariji? Sodeč po številkah motor polni premalo? Slab nov regler ali kaj drugega?

Razbij luč :rolleyes: ali vzemi žarnico ven. Obremenitev ne sme bistveno vplivati na napetost: regler je v bistvu regulator napetosti, torej mora vzdževati napetost ne glede na obremenitve, seveda v mejah normalne obremenitve, to je verjetno nekje 100 do 200W. Alternatorji in reglerji pri motorjih so običajno drugačni kot pri avtomoblih in napetost malo niha. Po moje dovolj polni. Večkrat preveri napetost akumulatorja pred vžigom, ko je motor stal nekaj ur, če je takrat napetost vedno nad 12,5V, je vse OK.

Link to comment
Share on other sites

Guest Brumer
Danes zmeril še enkrat na polnem akumulatorju..

Napetost akumulatorja pred vžigom 12,7V. Ob vžigu je padla na cca 11V, nisem videl decimalke, ampak pod 11V ni bilo. Pri 5k rpm ni prišla višje od 13.1V (predvideno med 13.5 in 15V), v prostem teku (cca 1700rpm) pa je bila izmerjena napetost 13.7V

So pa bile meritve narejene pri prižgani luči, ker Comet nima možnosti izklopa luči, ampak samo stikalo za preklop med dolgimi in kratkimi.. Ampak mislim, da to nima veze, ker to verjetno vedo tudi strici, ki so pisali service manual..

Komentariji? Sodeč po številkah motor polni premalo? Slab nov regler ali kaj drugega?

Zdaj izmeri izmenično napetost na vseh treh izvodih in naj bi bila na vseh treh eneka ca 70 V pri ca 4K o/v min(poglej v service manual) OK.Ni toliko važna kolikšna je ampak na vseh izhodih mora biti enaka,in na maso nesme dajati napetosti vedno meri samo med vsem tremi kabli.Če je napetost med kabli enaka in dovolj velika kot predpiše proizvajalec potem je defektna ena dijoda od (treh)v reglerju in ti polnijo samo dve fazi namesto tri zato imaš prenizko napetost na bateriji.Najlažje bi bilo,da ti nekdo posodi regler in izmeriš napetost pa boš takoj ugotovil ali je regler dober ali ne.

Link to comment
Share on other sites

Razbij luč :rolleyes: ali vzemi žarnico ven. Obremenitev ne sme bistveno vplivati na napetost: regler je v bistvu regulator napetosti, torej mora vzdževati napetost ne glede na obremenitve, seveda v mejah normalne obremenitve, to je verjetno nekje 100 do 200W. Alternatorji in reglerji pri motorjih so običajno drugačni kot pri avtomoblih in napetost malo niha. Po moje dovolj polni. Večkrat preveri napetost akumulatorja pred vžigom, ko je motor stal nekaj ur, če je takrat napetost vedno nad 12,5V, je vse OK.

Bom odklopil luči, pa bom videl če bo kaj razlike.. Service manual imam v angleščini in kolikor vem tam nimajo predpisa, da do luči stalno prižgane, zato ima tudi tamkajšnja izvedba cometa verjetno fukncijo za izklopit luči.. Bom probal pa bom videl..

Premalo polni, ampak za enkrat pusti, tako kot je.

Rad bi čimprej dognal stvar do konca, ker je sedaj regler še popolnoma nov, in če sem slučajno dobil defekten regler, ga imam šanso zamenjat.. Ko ga bom že nekaj časa uporabljal bo tudi na njem videt,da ni več nov in takrat mi ga ne bo noben več zamenjal, če se izkaže, da ni ok..

Zdaj izmeri izmenično napetost na vseh treh izvodih in naj bi bila na vseh treh eneka ca 70 V pri ca 4K o/v min(poglej v service manual) OK.Ni toliko važna kolikšna je ampak na vseh izhodih mora biti enaka,in na maso nesme dajati napetosti vedno meri samo med vsem tremi kabli.Če je napetost med kabli enaka in dovolj velika kot predpiše proizvajalec potem je defektna ena dijoda od (treh)v reglerju in ti polnijo samo dve fazi namesto tri zato imaš prenizko napetost na bateriji.Najlažje bi bilo,da ti nekdo posodi regler in izmeriš napetost pa boš takoj ugotovil ali je regler dober ali ne.

Service manual predvideva min 70V pri 5k rpm. To sem že izmeril in je pokazalo 79V pri 5k rpm. +- 1 ali 2V glede na kombinacijo treh žičk. Na maso ni nobenega prebijanja, sem preveril vse tri žice.

Regler je pa kot sem že omenil nov.. ravno zato se toliko sekiram, da bi ga zamenjal, dokler je še možnost. Prej mi sploh ni nič polnilo, regler se sploh segrel ni.. Sedaj z novim reglerjem pa polni, ampak ne toliko kot predvideva service manual, ki pravi 13.5 - 15V pri 5k rpm.

Link to comment
Share on other sites

Guest Brumer
Bom odklopil luči, pa bom videl če bo kaj razlike.. Service manual imam v angleščini in kolikor vem tam nimajo predpisa, da do luči stalno prižgane, zato ima tudi tamkajšnja izvedba cometa verjetno fukncijo za izklopit luči.. Bom probal pa bom videl..

Rad bi čimprej dognal stvar do konca, ker je sedaj regler še popolnoma nov, in če sem slučajno dobil defekten regler, ga imam šanso zamenjat.. Ko ga bom že nekaj časa uporabljal bo tudi na njem videt,da ni več nov in takrat mi ga ne bo noben več zamenjal, če se izkaže, da ni ok..

Service manual predvideva min 70V pri 5k rpm. To sem že izmeril in je pokazalo 79V pri 5k rpm. +- 1 ali 2V glede na kombinacijo treh žičk. Na maso ni nobenega prebijanja, sem preveril vse tri žice.

Regler je pa kot sem že omenil nov.. ravno zato se toliko sekiram, da bi ga zamenjal, dokler je še možnost. Prej mi sploh ni nič polnilo, regler se sploh segrel ni.. Sedaj z novim reglerjem pa polni, ampak ne toliko kot predvideva service manual, ki pravi 13.5 - 15V pri 5k rpm.

Če si ga kje na E-beyu kupu pol bo težko z kakšno garancijo,najbrž bo treba novga ORIGINAL ! ! ! ! :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Regler je nov original, naročen prejšnji teden pri uvozniku (Saplex) in mi je bil dostavljen včeraj preko hitre pošte :closedeyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Regler dela bp :D

Pijača imaš v dobrem, se pa ne boš rešil tako na simpl, da sva kvit, ampak bova šla ob priliki kar na dve pijači pa bo :D

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

zdravo

nekaj me zanima:

bom najprej napisala problem: hitreje kot se peljem, slabše delajo luči in pipka je bolj tiha.

torej sem stopila do avtoelektričarja, ki je izmeril napetosti pri žarnici in na akumulatorju. rekel je, da napetost na žarnici pade (ob dodajanju plina), namesto da bi narasla. rekel je, da je 99% kriv regler. ker jih sam ne prodaja za motorje, mi je svetoval, naj se obrnem drugam.

zanima me, če je lahko za to kriv regler?

hvala

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!