Jump to content

Regulator napetosti - Regler


Recommended Posts

Posted

OK, super. A po meritvah sta AKU in alternator v redu? :mellow:

hvala

Posted (edited)

Ewo, danes montiral nov regler, meritev na akumulatorju 

standgas 14,18V,

4500 obratov ca 14,28V

Je na ca 18 km vožnje in pri treh ugašanjih/startanjih (začetek, pumpa, pivo :blush: ) nafilal akumulator iz 1/4 na malo nad 1/2.

Merjeno s polnilcem.

Je pa regler pol tako vroč, da se ne pusti šlatat.

Ali je to normalno? in sem samo malo paranoičen ? Saj je tudi zunaj bilo ene 35°. Na asfaltu še precej več.

Edited by K a m e n
Posted

elektornika ponavadi spusti dim okoli 100°C, dostikrat vožnja tam cca 5 ali 10 km ne nadomesti štorma ki ga pokuri zagon. To je morda tako malo mimo ampak to velja za avte in vem da je tut pri malem skuterju da ga 2km ne dofila.

Posted

Za vse ki nočejo Kitajskega reglerja, ampak takega s 4-letno garancijo morda ta link: :www.regler.sper.hr

model za Burgmana 650 je 14V-3FHVSP-30A-AX  700 kn

- izboljšana zaščita pred uničenjem če se izgubi stik z akumulatorjem
- ima zaščito pregrevanja, ki izključi regler, ko se segreje preko 70°C

sami berite...
Če meni še 1x crkne, 100% vzamem tega!

  • Like 2
Posted

Na mojem italjanu sem spremenil rugulator napetosti stara oznaka FS....

Novi FH Mosfet .

Bistveno boljš polni enakomerno 14,2 in kar se ne segreje tolk kot se je original.Lahko ga držiš z roko,max  50 C

Vidim ,da pri nas ta star še ni tolk poznana kot drugje po tujini.

Posted
Je pa regler pol tako vroč, da se ne pusti šlatat.

Ali je to normalno? in sem samo malo paranoičen ? Saj je tudi zunaj bilo ene 35°. Na asfaltu še precej več.

Ja, to je normalno za 'klasične' motoristične reglerje, ki uporabljajo t.i. 'shunt' princip. Pri tem principu alternator vedno dela s 'polno' močjo, regler (v bistvu 'regulator - rectifier' - torej regulator - usmernik) pa odvečno energijo iz navitja alternatorja veže na maso in s tem pretvarja v toploto... Zato pa imajo ti regulatorji praviloma precej narebrano ohišje, da se čim bolje hladijo.

 

Drug princip  pa je 'serijski', pri katerem regler namesto vezave na maso navitje povsem odklopi in s tem prekine tok - izgube so bistveno manjše in zato se takšni regulatorji tudi ne grejejo tako zelo (še vedno pa se greje usmerniški del).

Posted

Na mojem italjanu sem spremenil rugulator napetosti stara oznaka FS....

Novi FH Mosfet .

Bistveno boljš polni enakomerno 14,2 in kar se ne segreje tolk kot se je original.Lahko ga držiš z roko,max  50 C

Vidim ,da pri nas ta star še ni tolk poznana kot drugje po tujini.

 

 

pa si kupil regler s Kamnovega linka? 

Posted

pa si kupil regler s Kamnovega linka? 

Samo v vednost - link z menoj nima nobene druge zveze, kot da sem ga naključno stavhal na netu in objavil (v upanju na splošno dobro)

Posted

pa si kupil regler s Kamnovega linka? 

Kupil prek ebay Španija  80 eur. + pušt.

Mosfet HF 10....ostale inf .sem pobral na it. forumu malo predelal.Zdaj naprej nimam več problem z baterijo na armeturo zmontiral še  volt meter,da vem kaj je s štromom za zdaj tretje leto dela super konstantno 14,2 V.

Imajo pa sedaj novejši motorji honde in yamahe nekaj podobnega.

 

P6171702.jpg

Posted

Samo v vednost - link z menoj nima nobene druge zveze, kot da sem ga naključno stavhal na netu in objavil (v upanju na splošno dobro)

 

Brez panike, tud moja vprasanja so dobronamerna.

 

Kupil prek ebay Španija  80 eur. + pušt.

Mosfet HF 10....ostale inf .sem pobral na it. forumu malo predelal.Zdaj naprej nimam več problem z baterijo na armeturo zmontiral še  volt meter,da vem kaj je s štromom za zdaj tretje leto dela super konstantno 14,2 V.

Imajo pa sedaj novejši motorji honde in yamahe nekaj podobnega.

 

P6171702.jpg

Vprasal sem, ker mi slikce na kamnovi strani dvignejo kocine. Tam so reglerji opremljeni z navadnim dratom za hisne napeljave. Verjetno sm samo paranoicen, ampak tako slampaste elektrike jaz ne bi kupil. Saj mi je jasno da je kabel pac kabel, vseeno se mi zdi na motorju grozno gledat drat za ozemljitev.

Posted

Hja... Če daje 4 leta garancije, glede na karakteristike, in glede na to, da očitno zadeve intenzivno dela najmanj od 2009.

Tvoja izjava 'grozno gledat drat' me malo spominja na varianto - punca kuha prva liga, pospravlja prva liga, seksa prva liga, ampak jo odpikam, ker ima obute japanke.

  • 1 year later...
Posted
Ob 12. 8. 2015 at 7:04, K a m e n pravi:

Za vse ki nočejo Kitajskega reglerja, ampak takega s 4-letno garancijo morda ta link: :www.regler.sper.hr

model za Burgmana 650 je 14V-3FHVSP-30A-AX  700 kn

- izboljšana zaščita pred uničenjem če se izgubi stik z akumulatorjem
- ima zaščito pregrevanja, ki izključi regler, ko se segreje preko 70°C

sami berite...
Če meni še 1x crkne, 100% vzamem tega!

Je kdo že kupoval regler od tega proizvajalca?? Se kar zanimam, da bi tole preiskusu in preventivno preprečil,da mi "shodi" stator, kar se na RSV-jkah rado dogaja?? Samo ne vem, ker dol hodit mi neki ni, edino če mu pošljem mail, če on to tudi po pošti pošilja. Sej poštnina u slovenijo iz hrvaške pa tud nebi smela biti predivja?

Posted (edited)

Za Aprilije imaš na AF1 pravo zalogo kakovostnih aftermarket  krmilnikov različnih cenovnih razredov. Kolikor se da prebrat na forumu, so vsi, katere tam prodajajo, boljši od prve vgradnje. Videl na lastne oči pri bivši futuri od Dr_jakoba. Je pa feler originalov predvsem v konektorju. Jaz osebno bi ga zalotal, in je problem trajno rešen.

Edited by SF
Posted

Hja, samo če naročam preko AF1, potem me zadeva pride najmanj 2x toliko, kolikor pride tale zadeva. Plus to,da tale možakar daje 4letno garancijo, tako da je očitno kar prepričan v svojo mojstrovino :)

  • 3 months later...
Posted

Iščem 12V regler za hard enduro motor (brez akumulatorja - moped sistem).

Takšnega z enim priključkom. Verjetno so uporabni tudi drugačni, tako da če je kdo poznavalec, bom vesel kakršnega koli predloga...

  • 8 months later...
Posted

Pozdravljeni,

sem nov na forumu. Imam Yamaha XV250S in mi je šel regler, rabil bi nekoga iz okolice MB, Ptuja al pa kje tu okrog, da bi samo probal njegov regler priključit na svoj motor.

Hvala

Posted
pred 12 minutami, Scribe pravi:

...Imam Yamaha XV250S in mi je šel regler, rabil bi nekoga iz okolice MB, Ptuja al pa kje tu okrog, da bi samo probal njegov regler priključit na svoj motor....

Če ne boš našel nikogar, ki bi ti posodil svoj regler, se zmeni s kakšnim avtoelektričarjem, da ti kakšnega posodi za probo. V principu bi ti tudi avtomobilski moral delat za test na mestu (ne vem pa, če bi bili konektorji direkt kompatibilni). Če ti pod nizkimi obrati (štant gas) sveti lučka od alternatorja, ti mora že ko dodaš malo gasa, ugasniti... Svoje čase sem imel jaz na svojem BMW-ju regler od Jawe, pa mi je deloval brez problemov.

Verjetno bi na tvoji Yamahi dobro delal tudi takšen:

http://www.bolha.com/nadomestni-deli/deli-za-motorna-kolesa/elektrika/regler-za-sky-jet-250-ccm-1322793162.html?aclct=1513413007&kw=regler

http://www.bolha.com/nadomestni-deli/deli-za-motorna-kolesa/elektrika/alternator--regler-napetosti-za-vse-motorje-od-49cc-do-400cc-1277250074.html?aclct=1503311916&kw=regler

Posted
pred 17 urami, Scribe pravi:

Pozdravljeni,

sem nov na forumu. Imam Yamaha XV250S in mi je šel regler, rabil bi nekoga iz okolice MB, Ptuja al pa kje tu okrog, da bi samo probal njegov regler priključit na svoj motor.

Hvala

V primeri, da sumiš regulator (regler) ga lahko pomeriš z univerzalnim instrumentom. Nobeden od priključkov ne sme prevajati proti ohišju ali med seboj. Razen v prevodni smeri diod (odvisno kako je regulator "zgrajen").

http://www.electrosport.com/technical-resources/technical-articles/how-motorcycle-charging-system-works,

princip diodnega regulatorja (v Viragu) mislin, da je nekaj takega.

Najprej izkopiš regulator in pomeri, da ni katera od faz "prebila" proti masi, nato pa alternator pa preizkusiš tako, da pomeriš napetosti med fazami pri cca 4000 obr/min. Napetost med fazami je lako 45V, oziroma mora biti več (tudi70V+)  seveda izmenična.

Vhod 3faze, izhod + (plus) in - (minus).

https://i.ebayimg.com/images/g/rtsAAOSw2GlXGBeD/s-l500.jpg

Takšen je original. Seveda lahko vgradiš "podobnega" vendar boš moral spremenit konektor za priklop.

 

Posted (edited)

@MiNa 

Hvala. Vem, da je regler šel ampak posledično, mi je takrat skurilo tudi žarnice in prišlo je do CDI-ja. Sprobal pa bi od nekoga regler samo toliko, da vidim, če imam odpravljeno napako na CDI :) in pa hvala za razlago :OK:

pred 20 urami, izibajker pravi:

Če ne boš našel nikogar, ki bi ti posodil svoj regler, se zmeni s kakšnim avtoelektričarjem, da ti kakšnega posodi za probo. V principu bi ti tudi avtomobilski moral delat za test na mestu (ne vem pa, če bi bili konektorji direkt kompatibilni). Če ti pod nizkimi obrati (štant gas) sveti lučka od alternatorja, ti mora že ko dodaš malo gasa, ugasniti... Svoje čase sem imel jaz na svojem BMW-ju regler od Jawe, pa mi je deloval brez problemov.

Verjetno bi na tvoji Yamahi dobro delal tudi takšen:

http://www.bolha.com/nadomestni-deli/deli-za-motorna-kolesa/elektrika/regler-za-sky-jet-250-ccm-1322793162.html?aclct=1513413007&kw=regler

http://www.bolha.com/nadomestni-deli/deli-za-motorna-kolesa/elektrika/alternator--regler-napetosti-za-vse-motorje-od-49cc-do-400cc-1277250074.html?aclct=1503311916&kw=regler

Torej ne rabim jaz original reglerjja gledat ? kaj pa kak kitajski ?

Edited by Scribe
Posted
pred 6 minutami, Scribe pravi:

...Torej ne rabim jaz original reglerjja gledat ? kaj pa kak kitajski ?

To moraš pa sam ocenit. Najbrž bi bila nabava "original" reglerja najbolj sigurna, tudi v smislu montaže bo pasal na predvideno mesto, luknje za pritrditev... 

Če pa je cena "originala" bistveno višja kot pri neodvisnih kitajskih je za razmislit. Itak pa je najverjetneje tudi original narejen na kitajskem...?

Posted
pred 2 urami, Scribe pravi:

Torej ne rabim jaz original reglerjja gledat ? kaj pa kak kitajski ?

Kitajci in Indijci delajo za "cel svet". Poišči nekaj na Ebay ali pa na Bolhi. Evo original pa še cena ni pretirana.

Zanimivo, da ti je pokurilo žarnice. V normalnem primeru akumulator deluje kot "omejevalnik napetodsti" vendar se zgodi, da "zavre" elektrolit. Napetost nikakor ne preseže 17V kar pa ni smrtno za elektroniko in ostale komponente.

Posted
pred 1 uro, MiNa pravi:

...Zanimivo, da ti je pokurilo žarnice. V normalnem primeru akumulator deluje kot "omejevalnik napetodsti" vendar se zgodi, da "zavre" elektrolit. Napetost nikakor ne preseže 17V kar pa ni smrtno za elektroniko in ostale komponente.

Ja žarnice so mi šle in pa CDI je imel napako ampak upam, da je odpravljena zato bi rad probal od nekoga, ki ima delujoč regler. Motor mi leti po enem cilindru zato. Je pa tudi bil takrat akumulator čist prazen zaradi tega sem moral doliti destilirano vodo.

  • 7 months later...
Posted

Pozdravljeni.

Prosim za eno pomoč. Od prijatelja sem dobil omenjeni (xj600s Diversion 4BR) motor. Fuč je regler. Ker še nimam prometne, pa bi vseeno rad naročil regler, me zanima, če mi lahko poveste iz izkušenj, kakšen regler je potreben za ta motor (koliko priklopov ima, 4 ali 6). Glede na oznake na "geštelu (slika) sem našel letnik, ter ugotovil da ima regler 4 priklope...

Problem je v tem, da je lastnik prej, dal notri regler (SH-633-12) ki je pomoje od honde (6priklopov)- posledično je odcvikal konektor, ter ga priklopil na banance. (prilagam sliko), tako da si ne morem ravno veliko pomagati z njim :)

Za vsakršno pomoč se najlepše zahvaljujem

lp, Miha

20180823_190517.jpg

20180823_192142.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!