Dejanx Posted July 23, 2010 Report Posted July 23, 2010 To lahko poškoduje regler pa pomoje tudi diode. Drugače pa pomeri kolk polni. Kolker se spomnem mora bit 14,6 v pri določenem št obratov (pri mojem je npr.: 3000) - glej service manual. pri 5000 obratih je na akomulatorju 15v problem je samo na stangasu ko vklopim luči te se že začne trokiranje pol ko pa ko se vklopi še ventilator je pa se huje ko se izklopi takoj se čuje dfa je bolse. recimo ko laufa ventilator če vgasnem luči se čuje da ventilator se začne hitreje sučt obratno pa ko de ventilator prižgee luč manj sveti
Bremzer Posted July 24, 2010 Report Posted July 24, 2010 pri 5000 obratih je na akomulatorju 15v problem je samo na stangasu ko vklopim luči te se že začne trokiranje pol ko pa ko se vklopi še ventilator je pa se huje ko se izklopi takoj se čuje dfa je bolse. recimo ko laufa ventilator če vgasnem luči se čuje da ventilator se začne hitreje sučt obratno pa ko de ventilator prižgee luč manj sveti Vsekakor boš moral zamenjati regler,kajti če imaš poškodovano (samo)eno dijodo ti pod večjimi obrati polne dovolj takoj ko obrati padejo pa ti tak regler premalo polni saj od treh faz izhodov delujejo samo dve! maco47 and trojan69 2
Dejanx Posted July 25, 2010 Report Posted July 25, 2010 Vsekakor boš moral zamenjati regler,kajti če imaš poškodovano (samo)eno dijodo ti pod večjimi obrati polne dovolj takoj ko obrati padejo pa ti tak regler premalo polni saj od treh faz izhodov delujejo samo dve! sem dal premerit regler in stator mi je mehanik prevero pa polni ok pa do reglera pride iz statora iz vseh treh nekih žic 60v in to je reko da je ok. pa v prostem teku fila z 13,4V reko mi je da je po vsej verjetnosti kriv akomulator zato bi mogo nekje sprobat drug akomulator da vidim za ziher da nebi kupoval drugega.
Bremzer Posted July 25, 2010 Report Posted July 25, 2010 sem dal premerit regler in stator mi je mehanik prevero pa polni ok pa do reglera pride iz statora iz vseh treh nekih žic 60v in to je reko da je ok. pa v prostem teku fila z 13,4V reko mi je da je po vsej verjetnosti kriv akomulator zato bi mogo nekje sprobat drug akomulator da vidim za ziher da nebi kupoval drugega. Takole na daljavo je res težko biti dober mehanik - elektrikar, kajti normalno bi bilo,če ti pri nizkih obratih pade napetost pod 12,5 V, da predno karkoli počneš in sprašuješ po forumu daš premerit akumulator in če je potrebno ga zamenjaš ! maco47 1
Dejanx Posted July 26, 2010 Report Posted July 26, 2010 Takole na daljavo je res težko biti dober mehanik - elektrikar, kajti normalno bi bilo,če ti pri nizkih obratih pade napetost pod 12,5 V, da predno karkoli počneš in sprašuješ po forumu daš premerit akumulator in če je potrebno ga zamenjaš ! tudi akomulator sem dal premerit in za to so me na amzs obrali za 8 eur.pokazalo je ok ampak mi je reko tisti mehanik da lahko pokazeok pa ni sploh ce sem ga pred tem polnil in jaz sem ga. pa mehanik na servisu za moto je tudi neke priklopil na akomulator pa gledal ampoak ne vem kaj.samo je pa reko da je imel taka podobna 2 primera in so bli akomulatorji krivi. bi kupil kar novega samo nvm koliko stane ker ce je predrag pa pol ni to krivo mi nebi blo vseeno dnara ne pobiram na cesti maco47 1
Dejanx Posted July 26, 2010 Report Posted July 26, 2010 tudi akomulator sem dal premerit in za to so me na amzs obrali za 8 eur.pokazalo je ok ampak mi je reko tisti mehanik da lahko pokazeok pa ni sploh ce sem ga pred tem polnil in jaz sem ga. pa mehanik na servisu za moto je tudi neke priklopil na akomulator pa gledal ampoak ne vem kaj.samo je pa reko da je imel taka podobna 2 primera in so bli akomulatorji krivi. bi kupil kar novega samo nvm koliko stane ker ce je predrag pa pol ni to krivo mi nebi blo vseeno dnara ne pobiram na cesti pozabil se to da mam hudo nesrečo ko sem bil pri mehahniku ni motor zatrokiro niti enkrat. volti v štangasu so bili 13,2-13.6
trojan69 Posted July 26, 2010 Report Posted July 26, 2010 tudi akomulator sem dal premerit in za to so me na amzs obrali za 8 eur.pokazalo je ok ampak mi je reko tisti mehanik da lahko pokazeok pa ni sploh ce sem ga pred tem polnil in jaz sem ga. pa mehanik na servisu za moto je tudi neke priklopil na akomulator pa gledal ampoak ne vem kaj.samo je pa reko da je imel taka podobna 2 primera in so bli akomulatorji krivi. bi kupil kar novega samo nvm koliko stane ker ce je predrag pa pol ni to krivo mi nebi blo vseeno dnara ne pobiram na cesti Kolker jst vem moraš akumulator na merjenje prinest napolnjen. Vsaj tako so mi rekli pri Grajzarju. Pojdi raje v kakšno ˝akumulatorsko˝ delavnico. Tam ti ga bojo pomoje zastonj pomerili pa znali najbolš povedat in svetovat pri morebitni izbiri novega...fantje na AMZS znajo včasih mal zabluzit. Če boš kaj v LJ se ustavi pri Grajzarju-zraven TC motoshopa.
Dejanx Posted August 3, 2010 Report Posted August 3, 2010 Sem zaj zamenjal akomulator in je problem ostal. zdaj pa me zanima če je keri tukaj pripravljen posodit regler za sprobat da nebi kupoval vnaprej gre se pa za hornet 600 letnik 2002. Pripravlen sem tudi dat kakšnih 10 eur za probo? tolko da gor priklopim pa vidim če bo še isto ali ne.sem pa iz mb
Stasky Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 Sem zaj zamenjal akomulator in je problem ostal. zdaj pa me zanima če je keri tukaj pripravljen posodit regler za sprobat da nebi kupoval vnaprej gre se pa za hornet 600 letnik 2002. Pripravlen sem tudi dat kakšnih 10 eur za probo? tolko da gor priklopim pa vidim če bo še isto ali ne.sem pa iz mb Nesi električarju, da neboš še kakega reglerja skuru... Ni sam za probat, je treba stvar zmerit...
Bremzer Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 Nesi električarju, da neboš še kakega reglerja skuru... Ni sam za probat, je treba stvar zmerit... Nima kaj nosit, peljat motor,da električat izmeri ali pa regler zamenjat.Sam regler se NEDA sprobat, ker je regler obenem tudi USMERNIK,ki pretvarja izmenični tok iz statorja(tri faze) v enosmerni tok in obenem tudi regulira napetost,zato so ti reglerji za motorje tudi tako dragi, kajti regler za avte dobiš že od 15€ naprej in nekje najdražji za npr.Pasat,BMW-eje,Renolde,Mercedese itd.so tam do 55€ in to orig.Boševi! maco47 1
MARJA Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 Sem zaj zamenjal akomulator in je problem ostal. zdaj pa me zanima če je keri tukaj pripravljen posodit regler za sprobat da nebi kupoval vnaprej gre se pa za hornet 600 letnik 2002. Pripravlen sem tudi dat kakšnih 10 eur za probo? tolko da gor priklopim pa vidim če bo še isto ali ne.sem pa iz mb Poglej še ornk če se ni masa na okvirju kje odvila in ima preslab stik. Poznam tak primer, ko je bila preslaba masa.
Dejanx Posted August 13, 2010 Report Posted August 13, 2010 Ne najdem nič zrahljanega vse ok. sem pa danes meril upor med rumenimi kabli na konektorju od statora pa dobim ven 0,1 ohm to naj bi blo ok pol pa sem še meril voltažo pa dobim 1V na vseh fazah?je to možno pa akomulator se mi ne prazni. med tem ko je motor laufal in sem izklopil konektor od statora je začel še trokirat brez luči drugače trokira samo te ko so luči. pol sem med delovanjem priklopil nazaj konektor in je brez luči spet deloval motor ok na stangasu. nebi mogla bit voltaza med fazami neki 60V?
Leteči Posted August 13, 2010 Report Posted August 13, 2010 NA vseh treh fazah moraš dobiti pri vžganem motorju nad 50V. Če dobiš ven 1V potem boš moral očitno menjati statorsko navitje.
Dejanx Posted August 13, 2010 Report Posted August 13, 2010 NA vseh treh fazah moraš dobiti pri vžganem motorju nad 50V. Če dobiš ven 1V potem boš moral očitno menjati statorsko navitje. pa bi lahko bil te stator kriv da mi je trokiro pri prižganih lučeh? nazadnje kaj sem mero volte na polnjenju je blo tak da brez prižganih luči je bila voltaža tam okoli 13,5 ko sem prižgal luči je padla tam na 12,5.
Dejanx Posted August 14, 2010 Report Posted August 14, 2010 pa bi lahko bil te stator kriv da mi je trokiro pri prižganih lučeh? nazadnje kaj sem mero volte na polnjenju je blo tak da brez prižganih luči je bila voltaža tam okoli 13,5 ko sem prižgal luči je padla tam na 12,5. sem narobe meril mel sem nastavleno na izmenični tok pa ni dobro kazalo. tak da nove meritve so pkazale na 2eh fazah 60v pri malo vecjih obratih ena faza pa max 12V tak da sem pol vzel narazen in stator je 1 tretjino malenkost temneje obarvan verjetno je tisti del prekurjen al kak ni črn je pa namesto svetle barve v preostalem delu kar precej temnejši. Danes zamenjam pa bomo vidli ce je to to. meritve ohmov pa zanimivo pokazejo da je ok kar naj bi po service manualu odkrilo če je hin stator. Lp
Scarabeo 500 Posted August 14, 2010 Report Posted August 14, 2010 sem narobe meril mel sem nastavleno na izmenični tok pa ni dobro kazalo. tak da nove meritve so pkazale na 2eh fazah 60v pri malo vecjih obratih ena faza pa max 12V tak da sem pol vzel narazen in stator je 1 tretjino malenkost temneje obarvan verjetno je tisti del prekurjen al kak ni črn je pa namesto svetle barve v preostalem delu kar precej temnejši. Danes zamenjam pa bomo vidli ce je to to. meritve ohmov pa zanimivo pokazejo da je ok kar naj bi po service manualu odkrilo če je hin stator. Lp Tudi meni so meritve pokazale vse OK. Skuril še en regler in ugotovil, da je en pol stratorja delno ali občasno defekten. Zamenjal strator pa je bilo OK. Zgleda, ko se je zagrelo vse skupaj ni več optimalno delovalo. Scarabeo
Dejanx Posted August 14, 2010 Report Posted August 14, 2010 Tudi meni so meritve pokazale vse OK. Skuril še en regler in ugotovil, da je en pol stratorja delno ali občasno defekten. Zamenjal strator pa je bilo OK. Zgleda, ko se je zagrelo vse skupaj ni več optimalno delovalo. Scarabeo regler si tudi uničil? jaz pa ne vem zdaj če je regler ok.bom videl ko bom dal drugi stator noter ce bo vredi punlo. je tebi tudi trokiral motor na stangasu?
Scarabeo 500 Posted August 14, 2010 Report Posted August 14, 2010 regler si tudi uničil? jaz pa ne vem zdaj če je regler ok.bom videl ko bom dal drugi stator noter ce bo vredi punlo. je tebi tudi trokiral motor na stangasu? Pri meni je bilo tako , da regler ni dovolj polnil akku. Torej je bil akku počasi prazen in motor ni vžgal. Zamenjali smo regler in akku, potem je bilo nekaj časa vredu, parametri merjenja niso bili povsem vredu. (meritve so kazale okoli 13,3 - do 13.7V) Smo sklepali, da je morda regler tak, da ne da več od sebe, napaka. Ko pa je zopet šel naslednji regler smo ponovno izmerili meritve na stratorju - vredu. Pa ni bilo, ker smo ga raznesli in ugotovili, da en pol vizualno ni vredu, zamenjali smo strator in je šlo. Scarabeo malakai and dotem 2
Dejanx Posted August 18, 2010 Report Posted August 18, 2010 Tudi po zamenjanem statoru se vedno trokira na štangasu z prižganimi lučmi. spucal sem še fergazere vse še enkrat premeril polni zdaj ok vse faze dajo ven 50+ V akomulator je nov. ne vem več kaj me muči sem pa skoro siguren da je probem v elektriki pa ne vem ki naj iščem.brez prižganih luči lahko štangas spustim pod 1000 pa epo laufa kak pa luči prižgem pa kot da mu jemlje iskro. pa samo na štangasu drugače ne.kak so obrati višji je ok.če štangas povečam na 1600 nekje pol tudi ko so luči vklopljene dela ok
Bremzer Posted August 18, 2010 Report Posted August 18, 2010 Tudi po zamenjanem statoru se vedno trokira na štangasu z prižganimi lučmi. spucal sem še fergazere vse še enkrat premeril polni zdaj ok vse faze dajo ven 50+ V akomulator je nov. ne vem več kaj me muči sem pa skoro siguren da je probem v elektriki pa ne vem ki naj iščem.brez prižganih luči lahko štangas spustim pod 1000 pa epo laufa kak pa luči prižgem pa kot da mu jemlje iskro. pa samo na štangasu drugače ne.kak so obrati višji je ok.če štangas povečam na 1600 nekje pol tudi ko so luči vklopljene dela ok Ni pomembna napetost na izhodu statorja(sploh če je stator nov kot praviš), ti napiši kolikšna je napetost na akumulatorju,ko daš samo kontakt nato kolikšna je napetost pri prižganem motorju (prosti tek) in kolikšna je napetost pri vsaj 2,5K o/v min.Namreč dober(poln)akumulator mora imeti VSAJ 12,8 V+(sicer je prazen ali celo zanič),ko motor laufa v prostem teku naj bi napetost naresla na vsaj ca 13-13,5V in z 2,5K o/na min. vsaj na ca 13,8-14,5V sicer je regler defekten.Ti podatki so nekako splošni za vse 12 V-oltne sisteme sicer pa najdeš v Manualu točne podatke za vsak motor !! dotem, malakai, special749 and 1 other 3 1
Dejanx Posted August 18, 2010 Report Posted August 18, 2010 Tudi po zamenjanem statoru se vedno trokira na štangasu z prižganimi lučmi. spucal sem še fergazere vse še enkrat premeril polni zdaj ok vse faze dajo ven 50+ V akomulator je nov. ne vem več kaj me muči sem pa skoro siguren da je probem v elektriki pa ne vem ki naj iščem.brez prižganih luči lahko štangas spustim pod 1000 pa epo laufa kak pa luči prižgem pa kot da mu jemlje iskro. pa samo na štangasu drugače ne.kak so obrati višji je ok.če štangas povečam na 1600 nekje pol tudi ko so luči vklopljene dela ok malo iščem podobne probleme in na tem linku : link v zadnjem postu je napisal da je bila težava za vžigom kaj bi to lahko tudi mene jezlo?se da tu kako štelat vžig?
Scarabeo 500 Posted August 18, 2010 Report Posted August 18, 2010 Tudi po zamenjanem statoru se vedno trokira na štangasu z prižganimi lučmi. spucal sem še fergazere vse še enkrat premeril polni zdaj ok vse faze dajo ven 50+ V akomulator je nov. ne vem več kaj me muči sem pa skoro siguren da je probem v elektriki pa ne vem ki naj iščem.brez prižganih luči lahko štangas spustim pod 1000 pa epo laufa kak pa luči prižgem pa kot da mu jemlje iskro. pa samo na štangasu drugače ne.kak so obrati višji je ok.če štangas povečam na 1600 nekje pol tudi ko so luči vklopljene dela ok Prosti tek povečaj na 1400 vrtljajev ob prižganih lučeh. Če vredu dela je vse OK. Normalno da se mašina matra in dela neenakomerno, če imaš malo vrtljajev in še lući vklopiš. Scarabeo
Dejanx Posted August 18, 2010 Report Posted August 18, 2010 Prosti tek povečaj na 1400 vrtljajev ob prižganih lučeh. Če vredu dela je vse OK. Normalno da se mašina matra in dela neenakomerno, če imaš malo vrtljajev in še lući vklopiš. Scarabeo ja zdaj trenutno mam naštelano na 1400 nekje in pri takih obratih je še kar ok tu pa tam kot da bi za nvm trenutkek zatrokiro drugace je ok razn kaj pac malenkost niha samo to mi je reko mehanik da zaradi odprtega izpuha. a normalno je to pol?
Scarabeo 500 Posted August 18, 2010 Report Posted August 18, 2010 ja zdaj trenutno mam naštelano na 1400 nekje in pri takih obratih je še kar ok tu pa tam kot da bi za nvm trenutkek zatrokiro drugace je ok razn kaj pac malenkost niha samo to mi je reko mehanik da zaradi odprtega izpuha. a normalno je to pol? Sicer nisem mehanik, moje mnenje je, da lahko za nekaj malega niha v prostem teku. Ko pa pelješ pa verjetno dela vse normalno. Potem se jaz nebi več obremenjeval. Vsak porabnik, ko se vklopi za trenutek spremeni tek motorja, enako je tudi v avtu, ko vklopiš klimo. Scarabeo
Dejanx Posted August 18, 2010 Report Posted August 18, 2010 Sicer nisem mehanik, moje mnenje je, da lahko za nekaj malega niha v prostem teku. Ko pa pelješ pa verjetno dela vse normalno. Potem se jaz nebi več obremenjeval. Vsak porabnik, ko se vklopi za trenutek spremeni tek motorja, enako je tudi v avtu, ko vklopiš klimo. Scarabeo ja ko se vozim je vse ok normalno pospesuje ne trokira nič. v manualu tudi pise da naj bi bili obrati 1300 +/- 100 tak da okoli 1500 ni prevec. prevec kompliciram ze:D Lp
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now