jrakus Objavljeno November 26, 2002 Opozori Objavljeno November 26, 2002 Kot ponavadi, mnenja,izkušnje, skratka info za potencialnega kupca. Primerljivi modeli in njiove prednosti ali slabosti. Skratka kubil bi ta motorček. Visok 190 z 80kg. Tako da mi bo po moje ustrezal. Lahko pa tudi ne...skratka pomoč elvis 1
xjr Objavljeno November 26, 2002 Opozori Objavljeno November 26, 2002 Letos sem z njim naredil 17000 km. Je zelo uporaben modelček, tako za nedeljske šprintarske popoldneve, kot za daljše ture v dvoje. Je zelo lepo vodljiv (ker prvi pogled na to ne kaže), žejen pa tudi ni tolk, res,da ni TDI, ampak tudi na testu (ital. revija MOTOCICLISMO) je spil manj kot pa GSX 1400 ali X11. Z Leo Vincijem ob strani pa postane pravi bombnik. Edino kar me moti je vsekakor prednje vzmetenje, ki je precej mehko, ampak stvar, ki se da urediti. S primerno šipo pa se tudi primerno skriješ pred vsemi tegobami sodobnega sveta. Skratka moped v katerega se zaljubiš, ampak kaj, če pa mora od hiše. :( :cry: :(
xjr Objavljeno November 27, 2002 Opozori Objavljeno November 27, 2002 Tisti pri Habatu je moj, ja. Ne preveč šparana prednja guma? Si že kdaj probal Metzeler rennsport?? Te se ne da šparat. Zato pa lepiiii.
Žemla Objavljeno November 27, 2002 Opozori Objavljeno November 27, 2002 Kolega ma isti motor, zelo zadovoljen, nobenih problemov (kupil novega) sopotnik se potem ko kupis vse tri kufre pelje kot bi sedel v naslanjaču. Ker je bolj majhen mi je neki jamru da je ko ga voziš lepo vodljiu ko je pa ustavljen je pa težak ko pra... za obračat. Uglavnem motor rules o navoru pa moci se pa itak pr tem ne splaca pisat. Ma pa resno konkurenco v banditu.
pero Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 Mašina že samo zaradi prostornine same impresionira!!! Zvok je OK!!Postavljaško mačističen motor!Stalnica zaradi klasične oblike!! :D :D :roll: Ciao,by Pero
moped Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 Med nakedi, sploh klasičnimi, sem pač ne štejem raznih hibridov ala fazer, hornet, Z1000..., je XJR daleč najlepši. Pred leti sem tudi sam razmišljal o tem motorju, le da je bil takrat še 1200 kubičen. Res je, vetrna zaščita je pač motorju primerna, kar pomeni da daljše vožnje s hitrostjo 140 in več niso priporočljive.
SiM Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 :oops: uuuuaa hud motor V enem od lanskih motopulsov so prav navodila za tunning- kako iz serijskih 103 KS in 12,5 kg/m na razmeroma enostaven način nardit 123 KS in 14 kg/m :twisted:
Damian Objavljeno Februar 12, 2003 Opozori Objavljeno Februar 12, 2003 Men je lepša YAMAHA 1300 pa tudi Buldog mi je všeč. Malo le razmišljam, ali ni to prehud skok iz XVS 250. Sem sicer v srednjih letih in vozim pametno, vendar to vcasih ni dovolj. Druga je pa ta, da bi rad kupil motor za dalj casa, ne za dve leti pol pa spet menjat. Me je izkusnja na 250-ki izucila, ko sem ogromno zgubil. Vrstni red je še zmeraj : 1.XJR 1300 2. Buldog 3. Bandit 1200 s (je 150 ksit cenejsi)1890000 Do konec marca se bi rad pa odločil. Kako bo to težko.....
Disident Objavljeno Februar 12, 2003 Opozori Objavljeno Februar 12, 2003 Samo eno mnenje in ena pripomba: Meni je XJR lepši od Bandita (manj plastičen - Banditovi števci) in popolnoma klasičen, kar pomeni, da bo čez 10 let še vedno isto lep. Kar pa se vetrne zaščite tiče, pa ena mala GIVI šipca (15 KSIT) odtehta toliko kot gornji oklep, pa še veliko lepši je motor s tako rešitvijo. D.
J Objavljeno Marec 25, 2003 Opozori Objavljeno Marec 25, 2003 Jaz sem pa nekaj časa nazaj gledal primerjalni test med XJR1300 in GSX1400 in so bili testniki skoraj vsi bolj za Yamaho! No, všeč jim je bil Ohlins, pa vplinjači itn....
šoško Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 Po vseh testih pišejo da je nekoliko nerodn za peljat, samo obvladanje tehnike mogoče ? :?: a ima kdo kakšno pametno info kaj mislijo s tem, zakaj ga štejejo ,ed manj obvladljive :lol:
Guest 1 Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 :shock: kaže da sva čitala različna mnenja - jaz sem čital, da je hiper ok.. sploh nemški testerji ga hvalijo kot le kaj (posebej v primerjavi z BMW) - angleži pa se trudijo najti dlako v jajcu, ko ga primerjajo s Triumph-om Trophy-em - sploh ne vem kako so prišli do te primerjave, ker gre za dva različna koncepta.. GB-jevci so včasih malo extravagantni, kar se takih pogledov tiče in sploh se ne bi čudil, da bi delali primerjalni test med Tmosovim "Revajvlom" in Triumphom America :lol:
šoško Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 Motorrad in seveda naš motokatalog 2003......?!?!? :D
Guest 1 Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 šoško, pejt na Google, XJR1300 tests.. dobil boš testov in forumov kolikor boš hotel :lol: goreee testov in mnenj - 90% = hipermotorček, 10% = okmotorček - vse kar zamerijo je veter nad 130km/h (rešitev mala Givi šajbca) :roll: google = zakon za internet
Guest 1 Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 :D evo en super link nemških lastnikov na to temo http://www.xjr-power.com/home.html :lol: v glavnem so kar zadovoljni.. je pa forum kot forum, samo ker imajo mnooogo več XJR-jev kot tu, je pač cel forum posvečen tem leeepim motorjem in ni samo ena od tem na nekem forumu, ki kar mrgoli od različnih tematik, tako da se človek že težko znajde.. pa nič slabega o tem forumu, saj je cool - le da smo majhni - švabov je le več kot 80Mio :lol:
D.J. Objavljeno Maj 11, 2003 Opozori Objavljeno Maj 11, 2003 (popravljeno) pa kaj mate vi ljudje vsi 50% popusta pr registraciji, da štepate take kubature :blink: drugač je pa xjr res lepa zadeva, la mal širšo zadnjo gumo bi ji lahko serijsko naštimal eno videvam pred REAL- tehnični pregledi za bežigradom v Lj zakaj pokvart tako lep motor :rolleyes: Popravljeno Maj 11, 2003. Popravil D.J.
AREA Objavljeno Maj 11, 2003 Opozori Objavljeno Maj 11, 2003 mal širšo zadnjo gumo bi ji lahko serijsko naštimal Se pa ma 180, kolk bi ti rad mel? :o :)
AREA Objavljeno Maj 18, 2003 Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 No a kdo ve kak dolgo drzijo veriga in gume pri normalni voznji? Ma motor kake hibe al je popoln? :o :)
dr.looney Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 xjr je najlepši motor na svetu :rolleyes: B) B) nama se že prav cedijo sline po njem in če bo šlo vse po načrtih je lahko že drugi mesec v najini garaži B) B) upam potem pa imela za prodat yamaho drag star 250 letnik 2001, redno servisiran, prevoženih do danes skoraj 14.000 km... če koga zanima se mi lahko oglasi na PM dr.looney
Guest 1 Objavljeno Julij 1, 2003 Opozori Objavljeno Julij 1, 2003 tomorow is D-day seeya on the 3 bridges :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Guest 1 Objavljeno Julij 2, 2003 Opozori Objavljeno Julij 2, 2003 (popravljeno) Damijan - hvala - pa lepo se mej na dopustu.. Torej "bigmama" že počiva v garaži po prvih 50km.. Vtisi? Najmoped od vseh kar sem jih imel, pa jih ni bilo malo.. vseh sort.. sami "težaki" predvsem me je presenetila in to popolnoma: lahkotnost in okretnost vožnje - neverjetno, kot da je kak lahek mopedek pa NAVOOOOOOOORRRRRRRRRRRR noro več pa ko bo vsaj 1000 za nama.. Popravljeno Julij 2, 2003. Popravil 1
Guest 1 Objavljeno Julij 5, 2003 Opozori Objavljeno Julij 5, 2003 (popravljeno) prvo tankanje 216 km - 11,85l vožnja - obvoznica konstanta 100 -120km/h - cca 3500obr občasno "navijanje" v visoke obrate (ne v max) za kake pol minute poraba cca 5,5l/100km :D Popravljeno Julij 5, 2003. Popravil 1
Guest 1 Objavljeno Julij 7, 2003 Opozori Objavljeno Julij 7, 2003 danes prečital navodila za utekanje motorja to je to... brez navijanja v začetku
superblackbird Objavljeno Julij 8, 2003 Opozori Objavljeno Julij 8, 2003 prvo tankanje 216 km - 11,85l vožnja - obvoznica konstanta 100 -120km/h - cca 3500obr občasno "navijanje" v visoke obrate (ne v max) za kake pol minute poraba cca 5,5l/100km :D Počakaj,da se ga mal navadiš in zaviješ dol z obvoznice, pol bo šel pa cel rezervoarček na 220-230 km. Verjemi, sem ga sprobaval celo leto.
kristian Objavljeno Julij 8, 2003 Opozori Objavljeno Julij 8, 2003 Ja to je pa zlo pametno! Motor je treba ulaufat pol pa nimaš problemov. In na splošno velja pravilo najprej motor ogret pol pa prbijat gas. In zanjih nekaj 100 metrov pred zaključkom hitre vožnje z navijanjem gasa, je potrebno, da motor lepo mirno odteče pri nizkih obratih (se temperatuje lepo izenačino po celem motorju). Če se držiš tega po laufa tak stroj večno. Tega so me pa naučil lastniki oldtimerskih Ferarrijev, ko sem jih spraševal kok se lahko tolk velik vozjo, a ne crkujejo take stare navite mašine. Pa sloh ni res - to laufa! Kris
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se