Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

quote:se odlocimo za skupen nakup in SKONTO?! jaz bi to montiral.

pri kaksnih 10-15 komadih bi morali kaksen procent ali 20 skonta dobiti.

No te preocupes, dogovori so v teku!!!

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noise...če je zadeva res taka kot jo opisujejo in da podaljša življenje ketne tudi do 7x...potem ni noben tolar stran vržen.Ti samo dostavi...kupcev ne bo zmanjkalo.

Klimbra....DAZED AND CONFUSED

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri louisu imajo tudi to varianto. Sicer še nisem zasledil Dual variante, ampak vsaj za primerjavo cen je. Naroči se lahko preko interneta, vidi se tudi ali imajo na zalogi in koliko časa se čaka, če nimajo. Za SLO mislim da ne laufajo kartic, pošljejo pa račun in ko je plačan pošljejo stvari.

Sem naročil copate za 30 ali 40DEM pa bomo videli, kaj bo. Včasih so imeli politiko, da pod 400-500DEM niso pošiljali stvari. Bomo videli, če bom dobil copate.

www.louis.de -> levo zgoraj v okenček za iskanje vpišite št. 202100

Hecna zadeva vredna ogleda. Če bo kdo naročal, naj obkljuka pravo velikost. Sicer so XS-XL oznake, vendar pri enem naslednjih okenčkov pokaže velikosti v normalnih številkah. (npr XL = 43-46).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

opisujejo in da podaljša življenje ketne tudi do 7x...potem ni noben tolar stran vržen.Ti samo dostavi...kupcev ne bo zmanjkalo.

Klimbra....DAZED AND CONFUSED

Če sicer ketna zdrži 20 do 30k potem ta zdrži vse življenje motorja.

140k - 210k? A, ni mal preveč ?

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ni govora o podaljševanju življenjske dobe verige (pretegnjenost), ampak o zmanjševanju intervalov mazanja.

Npr.: do sedaj si mazal verigo vsakih 500 km, po montaži zadevce pa vsakih 3000 km napolniš rezervoarček z mazalnim sredstvom in se vmes veselo voziš.

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

easy in ran: govora je tudi o podaljsanju zivljenske dobe verige in zobnikov.npr. na VFR 750 od znanca je en komplet zdrzal 62k km.na GSF 1200 od drugega znanca dosedaj 37k km.tako da se lahko govori o podaljsani zivljenski dobi,saj originalen komplet zdrzi na GSFu max.20k km brez scottija.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tem, da je Scottoiler prvenstveno namenjen motociklom s vplinjači, ker deluje na podtlak iz vplinjača, HGjev klon pa elektronsko vbrizganim, ker ga vodi elektrika.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ice, hvala za obrazložitev. na tem področju sem čisti amater, zato sem vesel vsakega dodatnega pojasnila (kardanrulespress).

easy no prob.kardanrulz....ajde vecinoma,ne zmeraj!

brrrm: yep,res je.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Uredil - Ice on 13/11/2001 08:48:13

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

HG ne prodaja scott oiler,ampak svoj podoben proizvod.

Injection is nice but I´d rather be blown.

Ja verjetno misliš na

tole.

Ali kaj več veš o temu? Po branju sodeč ga je lažje montirati, pa še na elektriko je, tako da ti ni treba rezati cevke in vstavljati T profila.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Verjetno ni govora o podaljševanju življenjske dobe verige (pretegnjenost), ampak o zmanjševanju intervalov mazanja.

Npr.: do sedaj si mazal verigo vsakih 500 km, po montaži zadevce pa vsakih 3000 km napolniš rezervoarček z mazalnim sredstvom in se vmes veselo voziš.

lp Easyrider

V Ride-u so naredili test dveh sistemov. Scottolier dela na sistemu podtlaka iz karburatorjev, in pa Loobman, ki dela na sistemu tlaka, ki ga pa narediš sam z pritiskom na pumpico pred vožnjo.

Mazala sta oba uredu, samo Loobman ti je delal svinarijo na tleh, ker je delal dokler se ni pritisk spustil. Scott, preneha ko ugasneš motor. Razlika v ceni: Scott 65,95 funtov, Loobman 19,99 funtov

Po Ride-u, kdo potrebuje mazalec:

če delaš veliko kilometrov

če misliš obdržati motor dalj časa

imaš eno ali dvocilindrični motor

voziš v slabem vremenu.

In kdo ne:

če imaš ketno na desni strani motorja

greš večkrat v Nemčijo, tam je prepovedan(z tem se ne strinjam, saj sem se pogovarjal z več fantov od tam, in imajo Scott in jim ni še zankrat nihče težil)

delaš malo kilometrov, pa še te v lepem vremenu

imaš fuel injection Aprilia ali Triumph v garanciji(lahko se zgodi, da ti ne priznajo garancije),to slednje velja za Scott.

V nekem drugem testu so testirali CBRXX z in brez Scottolierja, z Scottoilerjem so podaljšali za najmanj 50% življensko dobo verige, zobnikov.

V Nemčiji(?) so pa začeli prodajati mazalec na osnovi podtlaka, ki ga naredi elektrika. Glede mojega znanja nemščine, bi mogoče Ice kaj več povedal o tem proizvodu.

Ja pa še to, normalni Scottoiler ti zadoustuje za 1000-1800km, touring 15.000-20.000km.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Uredil - mat on 13/11/2001 10:27:38

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HGjev mazalec dobi elektricni impuls in spusti kapljico po nastavitvi na verigo.ne dela s podtlakom iz razplinjacev.

ljubljancani,v HG katalogu je noter.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

easy in ran: govora je tudi o podaljsanju zivljenske dobe verige in zobnikov.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Fantje veriga ni napeljana po zobnikih ampak po VERI®NIKIH.

Zobniki so v menjalniku, veriľnik je pa na zadnjem kolesu. Tudi če postavite skupaj zobnik in veriľnik, je razlika očitna.

Dejte uporabljat pravilno terminologijo!

Pa ne mi zamert, če sm tečen.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Zobniki so v menjalniku, veriľnik je pa na zadnjem kolesu. Tudi če postavite skupaj zobnik in veriľnik, je razlika očitna.

Dejte uporabljat pravilno terminologijo!

Pa ne mi zamert, če sm tečen.

Tadej

Zdej smo pa že taki znalci, da bi tud na to lahko mal pazl, a ne?

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Verjetno ni govora o podaljševanju življenjske dobe verige (pretegnjenost), ampak o zmanjševanju intervalov mazanja.

Nope, govora je o podaljšanju življenske dobe!

quote:

V Ride-u so naredili test dveh sistemov. Scottolier dela na sistemu podtlaka iz karburatorjev, in pa Loobman, ki dela na sistemu tlaka,

Nič več, deluje tudi na mašinah z elektronskim vbrizgom!

quote:če imaš ketno na desni strani motorja

Nič več, ker je sedaj na voljo Dual Injector!

quote:

greš večkrat v Nemčijo, tam je prepovedan(z tem se ne strinjam, saj sem se pogovarjal z več fantov od tam, in imajo Scott in jim ni še zankrat nihče težil)

Pravilno, nekaj časa je res bil "prepoveda", ker ni imel TUV pruefunga, zdaj ga ima (a le če ga kupiš direktno od nemškega uvoznika, ki je pridobil vse papirje)

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tadej,ne pozabi zasraufat fergazerje nazaj pod kesl,ko bos menjal dekl in filter od airbox-a.in preden se bos drugo leto spet zacel voziti preglej pakne in bremze,pa ketno,luft v gumah in ce je gstel se raven.

uuuuuuaaaaaa

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:če imaš ketno na desni strani motorja

Nič več, ker je sedaj na voljo Dual Injector!

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Tega tudi dual ne reši. Problem nastane, ko daš motor na stransko stojalo, olje ti kaplja na gumo. Temu nato lahko sledi

padec.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Uredil - mat on 13/11/2001 15:09:49

Uredil - mat on 13/11/2001 15:10:39

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Tega tudi dual ne reši. Problem nastane, ko daš motor na stransko stojalo, olje ti kaplja na gumo. Temu nato lahko sledi

padec.

e vidis mat,zato pa elektronsko vodeno mazan je verige.ker maze samo nad doloceno brzino (ne vem,ca.30-40 km/h).tako da mazanje zadnje gume odpade.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

e vidis mat,zato pa elektronsko vodeno mazan je verige.ker maze samo nad doloceno brzino (ne vem,ca.30-40 km/h).tako da mazanje zadnje gume odpade.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Sedaj si me pa čisto zmedel. Ali ti potem bolj priporočaš HG? Pa še kako oiler ugotovi hitrost?

Sem mali nevednež.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

noise je nekaj napisal,da bi naj scotty tudi deloval ze na elektriko,tako receno."hitrost" (v bistvu kolicina na minuto) je pa nastavljiva.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Tega podatka nisem zasledil nikjer(bil na njihovi strani), mislim da ostaja Scott, pri vakumu. Edino dodatek bo, ki ga že ima Lobman, da bo oljil obe strani.

Noise?

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo reklame:

Po dveh letih sem si koncno omislila

Scottoiler, avtomatski mazalnik verige.

Naredil mi je lazje zivljenje.

Scottoiler in Hyper Lights, med najuporab-

nejsimi kosi dodatne opreme na motorju.

Benkine besede na njeni web strani.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Uredil - mat on 14/11/2001 06:25:09

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

noise je nekaj napisal,da bi naj scotty tudi deloval ze na elektriko,

Actually, tega nisem rekel... rekel sem samo, da ne deluje le na karburatorje... deluje tudi na turbine in elektronske vbrizge, jasno, montaža je rahlo drugačna...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!