Showing content with the highest reputation on 13. 09. 2009 v vseh kategorijah

1. sesir

MotoGP 2009

Na splošno mislim,da ti še nisem dal minus ali mogoče eden! Sam si mi pa ful dete!Sploh,ker si komaj"polnoletno dete"pametuješ in LAŽEŠ pa ko...
  2. suzuki

Vtisi iz dnevnih voženj v letu 2009

Hola, danes z musklfibrom od včerajšnjega Marofa samo na raziskovalni izletek na Cerkniško jezero, zdej kk ga (skor ni nič); matr je blo zanimivo, pokrajina na trenutke kot na Luni ampak bo treba it še pol ko bo polno, zdej se je dal skor v škornjih prit čez ful zanimiv feeling ko pomisliš da hodiš po dnu jezera :naughty: na poti tja srečala ful motoristov, parkirišče na ridah je blo nabasano tko da se nisva nič ustavila ampak samo pomahala, celo na parkingu pri "jezeru" je blo parkiranega nekaj železja (no ja, v glavnem "drvarnice" ); zgleda vse več ljudi mirno da gas kljub deževni napovedi, k vidijo da našim vrlim vremenarjem skor nikol nič ne gre po planu bravo, tko je treba vmes sva seveda navijala za naše rejserje na 24 urah Zlate Sklede, pa ni preveč zaleglo, so mel ful težav, a na koncu so vseeno vsi uspeli, čestitke tud tle :hooray: pot: Vrhnika-Logatec-Kalce-ride-Unec-Rakek-Cerknica-"jezero"-Cerknica-Rakek-Planina-Kalce-Logatec-Vrhnika, kratkih a uživaških 88 kmjčkov, doma tako zgodaj da sem lahko skuhal kosilo in opral Lubico, kolk je zdej spet lepa pa še mal slikc
  3. Tratnjak Damijan

Vtisi iz dnevnih voženj v letu 2009

Izlet do tovarne in muzeja Moto Guzzi. Pot cca 1200 km. -Prvi dan: Ljubljana-Bergamo(avtocesta), Brivio, Leco, Mandello del Lario. -Drugi dan: Mandello, Bellano, Sondrio, prelaz Aprica, Edolo, prelaz Tonale, Fondo, prelaz Mendola, Bolzano, Ritten, Brixen, Bruneck, Toblach, Innichen, Sillian, Hermagor, Villach, Podkoren, Kranjska gora, Ljubljana. Zelo lepa furca, ki se jo pa da tudi spremenit, da se gre preko dolomitov, sam je blo pa zlo slabo vreme tam, tako, da to puščam za drugo leto. Prav tako nama ni uspelo prevozit prelaza Stelvio, ker se je zelo poslabšalo vreme in je bilo zgoraj samo +3c in dež.
  4. GRUNF

MOTORJI & KONJI

Pa ti si taki caaaaar....
  5. Klajba

Cestna črno siva kronika

Vsekakor je invalid državi ( na katero pa moramo gledati kot celoto, vsak državljan je njen del, ki vanjo nekako z nečim prispeva ) v breme, pa vendar, ljudje, življenje je dar, za katerega pa ne vemo, dokler si ga ali pa nam ga drugi ne pokvarijo. Pa vendar ne zastopim sledečega. Ko sem si ob nesreči povzročil lezijo desnega brahialnega pleteža, bi mi v roku 14 dni lahko poškodovani živec nadomestili z živcem iz interkostalnega predela in jaz bi lahko brez problemov bil že v službi eno leto, in bi državi nazaj nosil denar. Ker pa nisem športnik, mi tega niso storili, zakar pa sem že 25 mesecev v bolniškem staležu in rehabilitacijskem postopku, kar pa neizmerno več stane, kot prva operacija. Sedaj pa pravijo, da mi bodo naredili fizični prenos mišice in prenos 4 interkostalnih živcev za povezavo k novi mišici, da bo ta mogoče delovala. Če to ni paradoks. Živec namreč začne takoj propadati, če je prekinjen, mišica pa se, ker nima spodbujanja, zaradi nedelovanja posuši, atrofira.. Navsezadnje spoznaš še resnico, da za vsem tem ne stojijo zdravniki, ampak ljudje ki sedijo pri blagajni ZZZS.
  6. Leteči

Zajle med drevesi

No toliko glede uničevnaja gozdov s strani motoristov. Nič nimam proti vožnji po utrjenih poljskih poteh, ne podpiram vožnje kar vse povprek, čez njive gozdove...... Kar sem videl danes me je pa na rit vrglo. Tukaj pri nas imamo en hrib s kočo in vsemi planinskimi zadevami, čajem, šnopcem.... No ja gor sem cca. 3-4x tedensko in steza vodi mimo naravnega vodnega zajetja malce pod vrhom (edino v tem delu gozda), ki je poznano tudi po tem da služi za napajanje divjih živali saj je voda vedno prisotna tudi v najbolj sušnih obdobjih. Lastnik je v soboto opravil sečnjo smrek in pri tem se mu je jebalo za vse skupaj. Hlode je vlačil direktno čez zajetje tako da ga je zravnal z zemljo, vrhovi in veje ležijo povsod okrog, območje je dejansko neprehodno, cesta ki je vodila do zajetja je kot bi po njej vozil tank. Skratka takšne škode ni sposobno naresti 10 offroadarjev pa če se drgnejo tam cel teden brez prestanka......kaos. Pri vsem skupaj me je popadla sveta jeza in sem vse skupaj lepo poslikal sedaj pa študiram kam naj pošljem prijavo ker me prav zanima ali so državne inštitucije sposobne ukrepati tudi zoper kmeta oziroma gozdarja, ki je v tem primeru ravnal krepko v nasprotju z zakonom, ali so sposobni preganjati le gorske kolesarje in motoriste ki se prevažajo po polsjkih poteh. Skratka bomo videli kakšen bo končni rezultat.
  7. jvalant

Vtisi iz dnevnih voženj v letu 2009

Danes sm se pa tud jest spravu na eno solo furo, pa su mal po gorenjski lutat, k pravjo da ni nobenih pametnih cest... Sprva sem imel namen iti cez Kropo in Jamnik, pa sem se med potjo premislil in po Kamni Gorici zavil levo in po stari cesti proti Kranju, kjer sem zavil na Besnico. Lepa cesta, nova, samo zmedlo me je, da je v naseljih, kjer je omejitev (ponekod celo 40km/h), lep, nov, dirkasko grob asfalt. Med vasicami pa tastari, zlizani... Kaj a lohka traktorje pri 30 km/h z ovinka vrze, al kaj? No, od Besnice naprej se cesta vije skozi gozd, in je kar vsecna, moram reci! Od lokalnih domorodcev se izvem za bliznjico proti Selcam (kjer je spet leepa, hitra cesta proti Skofji Loki ), ampak sem jo izpustil, ker sem raje sel naprej, proti Drazgosam. Po par kilometrih lepe cestice se le ta vzpne, in po nekaj ostrih serpentinah, sem se znasel na Jamniku. Od tod sem jo urezal proti Zeleznikom, kjer sem se ustavil na standardni tocki, na kavici, seve! Ker pa sem imel se cas, in je vreme drzalo, sem se odpravil proti Petrovem brdu, cez vas Sorica. Pred vasjo me je presenetil odsek lepe, precej nove in urejene ceste, z lepimi preglednimi ovinki! Jupi! Na Petrovem brdu zopet obvezen postanek pri motoristu, pol pa skozi Podgrad in kanjon reke Bace do Modreja, kjer sem zavil proti Idriji. Ta cesta mi je pa tako ali tako zelo vsec ! Malo sem si dal duska, in se tik tak znasel v Vrhniki, kjer sem zavil preko Toskega cela (in tokrat nasel pravi odcep, thx Inci!) proti domu... Nobenih posebnosti na cesti, zato lepih, soncnih 250 kilometrckov... (pesek na cesti, pa kazilion zapor in semaforjev pa ne stejem vec med posebnosti)
  8. a79

6 MEDVEDJI BIKERS WEEKEND V KOČEVJU

Panoramska ni bla panoramska, ampk ulicna... Po prihodu iz te voznje sta mi sla na qrac en tip s sopotnico, k je prnoru mimo cele kolone(kaj, ce bi kdo mal zasvenglal?) in pol se butl z berikom, ki je mim kolone picil po zadnjem (150km/h+)... Med voznjo so mi sli na jetra pa tipi z nekimi 125 kami, ki so se urival vsevprek in ogrozal druge. Sicer pa se je vohalo v zraku, d bo zvecer festa, kar ne dvomm, d je tud bla. PS: Nism nestrpen, sam nekateri so res butlni...

MotoGP 2009

sej ne laže, on je prepričan de je res kar piše. u bistvu to ni laž, ampak po vsej verjetnosti, posledca bolezni. pedrosa in barbera se med počitnicami takole kratkočasita. Korajžna. Lepa demonstracija kako fit in kako natrenirani so dirkači.
  10. suhi

Aprilia RSV Tuono

Smo se hotli mal pohvlat? :hooray:
  11. PURPLE

BMW-jaši

Faak Am See je za mano, tako da lahko gremo 20. septembra v nedeljo, ob cca. 9 - 10h, trase javim jutri(avstrijska koroška) in izberemo eno. V primeru slabega vremene se prestavi na naslednji vikend.
  12. SharpNinja

Nasmeh...

Nardila izpit za vodjo ekipe , rakate seminar je bil tud fajn :naughty:, k sm pa dam pršla pa šla še mal naprej na obisk je blo pa sploh in oh .
  13. brembo

Pogrešam

hodta vidva na zamenkarije pogrešam en malček sreče :trance_33_sleep:
  14. riderrgirl

15. ImenitnaPriložnost

MotoGP 2009

Kenny, a ti stanje "minusov" nič ne pove?
  16. Jure

Nočem pametovat, ampak bila je tabla 40 Saj vem, da so table velikokrat tudi skoraj za brezveze postavljene, ampak ko se nekje pelješ in vidiš tablo 40km/h, pa ne veš zakaj je tam, se je treba pač peljat 40km/h zaradi lastne varnosti, dokler ne pogruntaš čemu je tabla postavljena. Za drugič pa že veš Tega se je vedno treba držat! @juree Tam na tisti ravnini je NUJNO potreben nov asfalt. Po dežju tam drsi kot na ledu. Dobesedno, ne pretiravam. Se mi je že zgodilo, da sem se peljal za avtom navzdol ko je bil dež, pa nisem divjal in mi je pri čisto rahlem zaviranju blokiralo prva kolesa, tako da sem letel z nespremenjeno hitrostjo do tam kjer se cca 10m pred ovinkom (do tam kjer je sfrezano) začne druga plast, da so gume prijele in sem lahko zmanjšal hitrost. Enako je za gor, mal gasa pa gre vse počez ko prideš enkrat iz ovinka na ravnino in tisto drugo plast asfalta, ki je zdaj sfrezana. Po suhem je čist ok, drži fajn, sam po mokrem je pa katastrofa. Tako, da je bil čas, da to poštimajo
  17. gandi

Kaj pa glasba ?

Hud film, huda muska
  18. MoTo G_P

Motosvet sekcija Ljubljana

Skušaš zmest Zmaje ki niso zmaji in poskušajo bit žabci??
  19. KennyJR

MotoGP 2009

spet nisi dojel.. nism reku da si se smejal zabijanju ampak zato ker si bil zabit... glede punc je pa verjetno res... da si tak tečn ratu :naughty: :naughty:
  20. Irencko

Pogrešam

:grim

Nasmeh...

sm čist prerojen... vidim, hodim, diham ... lase ostrigu.. sem biu že k šnaucer .. spregledu nohte na nogah odseku ... shodu dlake iz nosa populu .... zadihu skrata.. SREČEN SEM
  22. lejcek

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Ma za na cesto je Z6 superca, jaz sem zeloooo zadovolna, res. Na Marofu nazadnje mi je z njimi lepo uspelo kolenčka pobrusit, brez kakršnih koli problemov, sam nisem šla pa na čas in da bi neki ful odpirala iz ovinka. Je pa preizkušena guma tudi za kolenčkanje v dvoje, tako, da guma prenese mariskaj in je kar tako je odneslo ne bo. Je pa res da ne vozim agresivno. Bom pa še eno oceno napisala jutri, ko grem na še en obisk Marofa.
  23. Klajba

Peskovnik Pajkica - Thumper

prjat si se zmozu, ironwomen-ka je imel bike rowing
  24. riderrgirl

Lepe fotke (brez motorjev)

25. lepo si to dejal.....jaz bom pa rekel ; debil izkoriščevalski goljufivi...natego brezobrazni.....pa še kaj bi se našlo, samo bi bilo žaljivo za tiste s katerimi bi ga primerjal..... 150 e
  26. davidg

Skupinska vožnja

@Motofrik, pa ja no... Sam se nimam za sportaka pa grem včasih naprej , sicer mi pa tale "rang ordnung" niti malo ne diši. Se strinjam, na čelu je nekdo, ki ve kaj počne, to pa še ne pomeni, da on ne sme uživat v svoji vožnji - beri vozi počasi zaradi nekaj počasnejših zadaj ali pa, da po mnenju nekaterih odgovarja za druge. Ne vem za ostale, lahko povem samo za nas "toteke", da smo kar se tega tiče popolnoma drugače oragnizirani... Ja, gremo skupaj na furo, ampak to še ne pomeni, da bomo ves čas vozili en za drugim, pa da nihče ne bo zamenjal svojega položaja - naj bo to kratka ali daljša fura. V primeru, da vem, da pridejo lepi ovinki - grem naprej. Če mi odgovarja tempo tistega, ki je na čelu vozim z njim,č e mi je tempo prehiter, vozim svojega. Edini dogovor, ki ga imamo je ta, da se počaka takrat, ko se zavije iz glavne cese na neko drugo cesto. Ne razumem pa zakaj bi bil tisti, ki je na čelu odgovoren za ostale. Res, tole pa ne razumem :unsure:. Jaz se z motorjem vozim zato ker je fajn, ne pa zato, da bom pazil na ostale! Oni naj pazijo nase. D.
  27. riderrgirl

28. Nagaya

Nov izgled foruma 8-2009

komunikolog - misliš tisti, ki ma končan podaljšek gimanzije, ki se mu reče fdv, pa do konca študija nobenega bližnjega srečanja s prakso? če je odprtih 10 zavihkov in se v vsakem nalaga fotografija v resoluciji za tisk, ki jo potrebujem za članek, ima to veliko vpliva na hitrost nalaganja vsebine posamezne spletne strani. to, da te poleg mene "jebe" vsak butl, pa gotovo ni moja krivda.
  29. Klajba

Moto hrup ponoči

in tam je doma nekdo, ki bi rad spal, živel v miru...
  30. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

:krneki: boš s postle padu ....
  31. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

dej thumper, da se nau kej strdil.k pol ne bo več dobr
  32. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

morm čekirat lej ga pa tebe spat podit :krneki:
  33. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

SEJ RES, kwa če se kak otrok pride igrat kdo bo pa odškodnine plačvau :unsure:
  34. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

sam k enga spiješ, boš hotu šeeeeeeeeeeeeee jaz mam pa eno kremšnito čist dost :grim kwa ? to pa ne štekam čist nč
  35. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

to ni fer :unsure: čist jih boš oskubu, zih zdej nau nbenga kwa nej češem, nimam kej :xx:
  36. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

ja no.... sej loh tud te grem u štacuno zamenat
  37. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

glej no glej, sm pa mislnla da se nben ne bo upu stopt gor vstopnina drgač: kremšnita no ta je zame, thumper nej si pa svojo naštima a rdečih grablc ni?
  38. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

loh te u glino, pa dam na sonce
  39. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

no pol pa pejt hit po lopatko pa grable... da bova loh gradove zidala
  40. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

ma kaj veze, kuverta pod mizo ( da nau kdo kej narobe mislu, s čokolado not O:-) )
  41. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

a na tri dni maš preglede?
  42. pajkica

Peskovnik Pajkica - Thumper

ma midva sva čist na ...ni cifre usaj pr men jo ni več
  43. lejcek

andrejba Kaj pa če je bil to metalc z dolgimi lasmi? :lol:
  44. pajkica

Dan Mladosti

daNS še par spominčkov.....
  45. lejcek

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Včeraj sem bila pri širniku in na poti tja sem bila 99% da vzamem roadsmartke... Domov pa prišla z Z6 Roadsmartke so bile tukaj večkrat pohvaljene, pa novejša guma je...in ugodnejša.... pa sem rekla dejmo probat. Z6 pa je itak preverjeno dobra guma, ki so jo hvalili predvsem tisti, katerih mnenja ful cenim. Edino cena, pa to, da je guma "starejša" je bil tisti minus. Skratka, širnik mi je povedal par dejstev, nakoncu pa mi še zdilal Z6 za enako ceno kot roadsmart... pa dej... ni blo več sploh pomislekov... Za nazaj lahko rečem samo, da se mi je smejal za znoret V primerjavi s prejšnimi BT57 in dunlop 208.... jst lahko rečem samo, da se ta guma dobesedno uleže v ovinek, tko lepo gre da jasno, razlika kot dan pa noč. ful stabilna guma, pri prejšnih mi je na dolgih zalivkah tako delalo :wacko: Za širnika pa lahko rečem samo kapo dol... še pridemo. Ps: Ob prvem vprašanju o dunlopu, ga je širnik primerjal z drugorazrednimi avtomobili :lol:
  46. Peci

MOTORJI & KONJI

Pa da malo obudimo tole temo... Ker sem približno frišen na forumu, sem ga tudi malo raziskoval in naletel (med vsemi ostalimi, ki se tičejo motorjev) tudi na tole temo. Pa vidim, da vas ni ravno veliko, ki bi se ukvarjali s konjeništvom. Mogoče se pa zdaj še kdo najde. No, jaz pa se kar na veliko ukvarjam s konji - vsakodnevni treningi, jahalne šole, šolanje konj... Pa če koga zanima ali pa če pride samo na obisk na naš klub, pa četudi samo na ogled in pijačo, naj se mi javi! Dobrodošli!!!
  47. pajkica

Ali sem ponosen na to, da sem Slovenec?

ponosna? :? da sem slovenka? prej na to da sm kr sm drugač pa slovenci, pejmo se učit mal k našim sosedom, kaj je to ponos ...... O:-)
  48. pajkica

Resnica o Chucku Norrisu

za kuga pa ne? :whistle: zgleda prou fletn... :P tko nedolžno O:-)
  49. pajkica

zakaj sem zdele na motosvetu

se morm javt vsake tolk, da me neb slučajno pozabl :P aja pa poste nabiram.... :naughty:
  50. pajkica

zakaj sem zdele na motosvetu

vodo kuham.... pa mam cajt..... da nou slučajno mi čez ušla :P