Showing content with the highest reputation on 11. 07. 2010 v vseh kategorijah

1. thumper

Vtisi iz dnevnih voženj 2010

domžale - mengeš - vodice - šk.loka - hotavlje - kopačnica - podpleče - čeplez - Cerkno - Gorje - Kojca - Reka - Stopnik - Šebrelje (prvi postanek) - Jagršče - Želin - Otalež (drugi postanek) - Sovodenj - Ermanovec (tretji postanek) - Kladje - Cerkno (tomos vožnja ) - idrija -logatec - domžale.. ene 250 km ... rajši več samo mi je števec crknil...lepi kraji , dobra družba pa hudi klanci ... aja,da ne pozabim - vse z apn4 letnik 1973 ... in prva barva se še drži...
  2. Noiser69

125-ke, javite se!

Ewo slike tk ko sm oblubo.
  3. jvalant

Novi Marof 2010

Bila na Marofu v torek in sredo. Prazna pista v torek, vroooce pa se mal se je zlilo popoldne, v sredo pa malcek hladnje... Pa prazna pista od zgodi zjutraj! Dva prima dneva, v prima druzbi! Pa se par slikc: Prvi dan, vroooce! Hvala bogu za klimo! Drugi dan, ze navsezgodaj zjutraj v akcijo, prijetno hladno Se je pa zadnja guma precej obrabljala ( GP racer, medium, 1.3bar)... Poizkusala z tlakom, spreminjala rebound, ni nic pomagalo. Ideja, anyone?
  4. SharpNinja

Vtisi iz dnevnih voženj 2010

V četrtek nabila moj plakat na moj stroj in šla prevert, če dobr drži: MP-Trebnje-Žužemberk-Dvor-Kočevje(gor, dol in gor)-Ribnica-Cerknica-rakek-Unec-Postojna-Planina-Brezovica-LJ-Domžale pol pa skp na Bled -Domžale pol pa spet sama domu.......tablca prežvela test, akrapoti tud . V petek direktiva v Domžale pol pa spet mal po Gorenjski rajžat.....če ne druzga sm po 6 letih prvič prlezla na Vršič ....V soboto pa kr zgodi na motor in po "bližnci" čez kočevko, notranjsko in kras do Sistiane k Neni po jaknco, d bo en lep :naughty:, pol pa po vročini nazaj domov.....by the mim še zmer je en kup nestabilnih in neuravnovešenih po cestah . Dns je blo pa tolk vroče , da sva zmogla sm en dolenjsko-belokranjsko-kočevski krogec po južni....sladoled v Kočevju je prov pasal :grim.
  5. gsx750f

Novi Marof 2010

foto materijal, sobota nč gužve, VROČE, sapca 2 bofora, fajn družba.
  6. halls

Klub CBF

Sicer nimam CBFke,ampak kar se tiče teh minusov,mislim,da je to ocenjevanje ena izmed največjih bedarij,kar so si jih lahko lastniki foruma izmislili!!! :angry:
  7. gsx750f

exotika
  8. Igorr

Novi Marof 2010

Nekaj utrinkov s petkovega in sobotnega Švicanja.
  9. motofrik

STOP Policija !

Par dni nazaj sem se hvalil, da me ustavijo na pet let enkrat. Zdaj bom imel pet let mir, izgleda. Ker so me včeraj ustavili. Rutinska kontrola (komu že gre to na jetra?), pokažem dokumente, vse O.K. Alkotest, 0.00. Potem sva še nekaj časa debatirala o tem in onem. Mi je dal nasvet, naj dam eno stvar dol z motorja, ker lahko naletim na enega ki je vstal na levo nogo... Ni problema, hvala za opozorilo. Hvala in srečno pot. Človek rad ustavi, pa kakšno reče. Imaš vsaj povod, da stopiš z motorja in pretegneš noge in rit. Če nisi glih cafe-reiser, ki mu je 500 kilometrov letna, namesto dnevna kvota...
  10. konkreten

Nadaljuj poved

...wixom na čelu, kateri pridno vodi svojo čredo....
  11. Matr, kaksne dileme okol skornov... Ste prepricani, da rabte na motorju udobje, ki ga nudi omenjeni skorn (matr, kaksn dnar je to), al se gre tud za izjemno kvaliteto?? Tle naj omenm, d sm z mojimi oxtar (manj kot 200€ so kostale), pri nesreci udrl tank, glezen je bil mocno otekel, vendar je skorn opravil svojo nalogo. Ce gledate sam na udobje, mi ni jasn, zakaj bi moral bit skorn zelo udobn, navsezadnje nas na motorju tud kombinezon nekaj spona, tisci, zateguje, prav tako celada, rokavice.. V glavnem, absolutno prevec stane skorn, o katerem se menite..
  12. 2 točk
  13. avtomoto

Od Jadrana do Pacifika

"Motorne vibracije" so se v meni malo umirile. Zato lahko zdaj na kratko opišem mojo furo do Vladivostoka. Vzrok te poti je bil povsem preprost: voziti, voziti in še enkrat voziti. Želel sem prevoziti tako "opevano cesto strahu" M58 med Čito in Habarovskem in priti do največjega mesta na vzhodni obali Rusije - Vladivostoka. Nekih posebnih turističnih ogledov znamenitosti nisem imel v planu, le kar bom videl in doživel na cesti in ob njej. Na tem mestu bi se rad opravičil vsem prijateljem in znancem ker jim svojo namero nisem v naprej oznanil. Pač moja "grda" navada, da v naprej nerad preveč govorim. Pa gremo na pot. Seveda se vsaka pot začne s pripravami, takšnimi in drugačnimi. Za takšno pot kot sem si jo zamislil je bila priprava mojega 20 let starega GS seveda pomembna. Torej popoln servis motorja (v lastni režiji) in servis Ohlins amortizerja, ki bo (je bil) med najbolj obremenjenimi elementi na uničenih ruskih cestah. S temi in onimi pripravami je zadnji mesec pred odhodom minil kot bi trenil. Živčna napetost, je z dnem ko sem zjutraj vtaknil ključ v motor in ga zagnal proti Madžarski, končno minila. Začelo se je. Ker sem imel časa le 5 tednom je bil moj plan dokaj natrpan s količino dnevno prevoženih kilometrov. Za ogrevanje sem začel s 680 km, 740km in tako dalje vse od 900+ do 1000 + km na dan. Za to dnevno kilometražo je bilo treba voziti od zgodnjega jutra do večera. Navadno sem štartal s sončnim vzhodom in sem vozil do 18-19. ure ko sem začel gledati za "stajankami oz. gostinicami". Takoj na tem mestu naj povem, da sem imel s sabo šotor in vse kar spada zraven za spanje na prostem (za primer, ko me bo spanje doletelo na območju, kjer ne bo gostinic). Vendar sem imel na vsej poti srečo in niti enkrat nisem potreboval camp opreme. Za spanje v gostinicah sem običajno plačeval okrog 500-600 Rub (20-25€). V večjih mestih seveda nekaj več. S tem sem si prihranil večerno postavljanje in jutranje pospravljanje opreme nazaj na motor. Nekaj spanj na furi sem imel seveda zastonj saj sem v Krasnojarskem, Irkutskem, Lakinsku in v Moskvi spal pri prijateljih. Glede bencina so črpalke tako na gosto, da sploh ni težav z oskrbo. Celo na relaciji Čita-Habarovsk nekih večjih težav ni. Črpalke so tu na razmaku 50-80 km. Na nekaterih seveda le z največ 92 oktani a za mojo "staro tehniko" je tudi to sprejemljivo brez vsakršnih težav. Cene bencina so se gibale od cca. 23-27 Rub za liter (38Rub=1€). Moja fura je potekala preko sledečih mest (le Rusija): Kursk, Saratov, Samara, Ufa, Čeljabinsk, Išim, Omsk, Novosibirsk, Krasnoyarsk, Irkutsk, Ulan-Ude, Čita, Mogoča, Habarovsk in cilj v Vladivostoku. Vanj sem pripeljal 18. dan moje fure (od tega 1 dan odmora v Krasnojarskem in 1 dan v Irkutskem). Glede vremena sem imel na celi poti dokaj srečno roko. Deževje sem imel le v okolici Išima proti Omskem ter potem nekaj manjših ploh med Čito in Habarovskem. Večjega deževja na tem odseku sem se tudi najbolj bal saj so bile meni znane informacije s tega območja skrb vzbujajoče. Prevoziti cesto bi v blatnem, deževnem vremenu predstavila dokajšen zahteven projekt. Na srečo pa je bilo stanje na tem odseku povsem drugačno kot sem pričakoval. Putin je namreč izdal ukazal, da mora v letu 2010 biti končno gotova cesta in povezati ti dve mesti. Še v maju je to pot prevozil prijatelj iz Irkutska v obe smeri. Podal mi je točno kilometražo po odsekih, kje je asfaltna, makedamska ali "off-road" cesta. Po prihodu v Habarovsk sem se lahko samo nasmehnil. Stanje se je od takrat že toliko spremenilo na bolje, da je na celi relaciji cca. 2100 km le še kakšnih 300km "dokaj" solidnega makedama. Vse ostalo pa je perfektna novozgrajena cesta, ki pelje po prekrasni sibirski pokrajini. Po prihodu v Vladivostok sem imel nekaj smole in nekaj sreče. Moji kontaktni osebi, ki bi mi naj pomagali pri organizaciji transporta mene in motorja na transibirsko železnico se nista javljali na telefonske klice. Mojih težav se je očitno zavedel Sergej,ki je prišel mimo in videl da že nekaj časa telefoniram. Ponudil mi je svojo pomoč. Sergej je avtomobilski prodajalec uvoženih avtomobilov in delov iz Japonske. Ker pozna ljudi na tovornem oddelku železnice greva preverjat kako je s prevozom in cenami. Sledi "infarkt" ko izvem za ceni (zame in motor) prevoza nazaj do Moskve. V "reševanje" cene vključimo znanega Sinusa (motorist) za katerega sem slišal že pred dnevi od korejskih motoristov, katere sem srečal na poti. V glavnem "reševanje" ne prinese popravljanje cene navzdol. Žal. "Platzkart" mesta (3. razred) so že en mesec v naprej razprodana. Motor pa tudi ne more potovati v navadnem poštnem vagonu (kot leta 2008 iz Irkutskega) ampak v posebnem tovornem vagonu. Pa še to v posebnem lesenem zaboju (bolj leseni kletki). Pač takšna so dejstva, ker sem želel hitro potovati skupaj z motorjem nazaj v Moskvo. Cenejša opcija bi bila poslati motor z "navadnim tovornim" vlakom, ki pa bi do Moskve prišel v cca. 14 dneh. To pa za moje skromne "časovne zaloge" ni bilo sprejemljivo. Torej sem moral globoko zajeti sapo in plačati skoraj 1000 USD (cca. 400 več kot sem pričakoval) za prevoz mene v kupeju (2. razred) in motorja v tovornem vagonu istega vlaka. Sergej je bil v Vladivostoku moj "turistični vodnik" saj me je zjutraj prišel iskat pred hotel potem pa sva skupaj opravljala njegovo delo in moje turistične oglede mesta in okolice. Vseskozi je plačeval kosila, večerje in vse pijače katere sva čez dan spila. Skratka prijetno presenečenje glede na razočaranje ob ceni transibirke. Tako po 3. dneh bivanja v Vladivostoku zapustim mesto s transibirko. Na njej preživim 6 ½ dni v glavnem poležavanja in dremanja v kupeju. Na postajah si grem malo pretegnit noge potem pa nazaj na posteljo in gledat že 2-gič ali 3-jič isti film, ki si jih lahko izberemo na monitorju v kupeju ;-). Poležavanje mi je prav prijalo po tolikšnimi prevoženimi kilometri in pomanjkanju spanja. Žal je to množično zadrževanje v kupeju na koncu prineslo majhne posledice. Zadnje jutro pred izkrcanjem sem v nosu začutil, da bom postal "smrkavec". Pač posledica klimatiziranega kupeja. To smrkanje in žgečklivo grlo me je potem še nekaj dni spremljalo v Lakinsku in Moskvi kjer smo tudi "zdravili" moje grlo (z žajbljem – ne vodko ;-)). Vmes sem se udeležil tudi srečanja motoristov kluba AL-KASHI. Z njimi in nekaj drugimi klubi smo si v soboto ogledali tovarno orožja (in motorjev) ZID v kraju Kovrov. Mene so kot tujca pretihotapili v tovarno in se z govorico nisem smel izdati, da sem tujec. Smešna logika glede na to kar smo videli v tovarni (nič skrivnostnega). Nato sem še dva dni preživel v Moskvi pri Olegu. Od tu pa po dobrem mesecu lepo domov. Skupni vtis o furi, ki sem jo opravil je odlično. Na poti sem srečal same prijazne ljudi. Prejel sem množico vabil za obiske na dom, na pijačo in hrano. Vendar sem jih večino moral zavrniti, saj je bil moj urnik v glavnem zatrpan z vožnjo in nabiranjem kilometrov. Škoda, ampak tako sem si zastavil tokratno dolgo furo. Na vsej poti nisem imel nikakršnih večjih težav s tehniko. Na poti sem moral le popraviti prekinjeno napajanje za Zumota (odlično pomagal pri navigiranju v mestih). Pregorela je pozicijska žarnica zadnje luči. Na furi dolgi 14.500 km sem dolil 4dcl olje in to je vse. Pravzaprav bom v kratkem moral še malo "popraviti" kardanski prenos saj sem malo pred domom na črpalki na Ptuju zaslišal rahle "klike" iz območja kardana. Ampak pri dobrih 150.000 prevoženih km je bilo to prej ali slej za pričakovati. Toliko "na kratko". Če pa bom imel kakšno predstavitev tokratne fure bom to objavil v tej temi (september - oktober). Morebitna vprašanja lahko v tej temi ali na PM. Še enkrat hvala vsem za dobre želje in čestitke. lp p.s. NE SANJAJTE POTOVANJA, AMPAK JIH DELAJTE !
  14. president

12. MEDNARODNO MOTO SREČANJE MC FREISING RIDERS

za letos smo se prvič odločili,da bomo promocijsko vožnjo izpustili.razlog je sledeči,kot največji je to,da je potrebno porabiti ogromno časa in energije zato.od pridobitev raznih dovoljenj za ceste,ulice itd.ponavadi se peljemo ene 400 m po državni cesti in že moramo zato pridobiti soglasje od republike za ceste.že samo to je 17 eu takse.naj se grejo mal solit.no čisto tako bomo videli kakšen bo odziv.če bodo za v bodoče še želje,bomo naslednji zbor spet izvedli vožnjo. lp
  15. Noiser69

Slikovna dežela!

16. gizmOkak

Globoke misli & misel dneva & stuff

Zakaj niso sesalci za po hiši wireless

Nadaljuj poved

.........morskih konjičkov v galop, pri tem pa si veselo....
  18. motozajebant

....so prepuščeni...
  19. motozajebant

...dr wixu iz...
  20. konkreten

Nadaljuj poved

...takojšen odpad moda, zato...
  21. Gost

Lovrenc daje me firbec namreč po čemu si ocenu da sta v sedlu eno ali dve sezoni namreč zadnjič sem enga okurcal in mu zabrusil če je je že začetnik naj malo bolj pazi pa mi je zabrusu da je že na motorju več kot dva desetletja sem malo ostal z odprtimi očmi resno bi rad vedel po čemo ti oceniš .
  22. svobodnaptica01

pazi ! prevare pri prodaji motorja

Pa tud 1150 GS :glare:
  23. konkreten

piš u uno temo yamaha dt50 da tuki ne bo tolko offtopikov
  24. konkreten

Yamaha DT 50

ja človek saj to ni R1 al pa GSX-R 1000 RR, to je moped, tak ti bom povedu, bolj ko boš frizeral, prej bom ribnilo. drgač pa če mene uprašaš za u hirb menjaj zadni zobnik za večjega pa bo
  25. svobodnaptica01

Dans pa videni Skofk, Mičo in SharpNinja ob 16.25 na Ridah, 18.50 v Postojni na OMWju Maus in tamala rumena TZRjka, Rumenega ni bilo nikjer videt , potem sva ga pa našla malo pred Grčarevcem na taveliki rumeni Hondi:naughty:
  26. konkreten

pomoč

ne to sigurno ni, ker špotn izpuh je že sam po sebi bol odprt, to pomeni da ima večji ror, zato se motor lažje zasuče. Pridobil pa boš boljše pospeške in končno + zvok bo bolj oster.
  27. RVT

Jebiga, žal tut take mormo kdaj pogledat za mal razmislt
  28. konkreten

Gred

Lp, nameravam kupiti gred Rms Super Competition + ležaji SKF c4 vendar me zanima nekaj u zvezi z ležaji: na skuterist.si imajo dvojne , prvi imajo jekleno kletko (25€) drugi pa plastično(27€) zanima me kteri so bolši ker je v ceni razlika samo dva evram bi bil vesel če kdo pove
  29. konkreten

Izpuh

nvm, vrjetn paše gor kak izpuh od kakega večjega piaggiota, drgač pa ti bol priporoćam brušenje bata..
  30. volkmartin

Klub Potovalnih Endur

Vsem ki so se potrudili in prišli na piknik, hvala za izvrstno in zabavno družbo polno smeha. Upam, da se piknik ponovi še večkrat.
  31. DIINGGO

Fotografije motociklov 125ccm

Evo pa še moja mašina
  32. konkreten

Ostalo - vsisni del, prenosi, elektronika itd.

yo, ali je možno da ko oba ogledala dol poberem z motorja mi gre 90 z lahkoto, ko pa mam sam enga gor pa samo 85? men se to zlo čudn zdi
  33. konkreten

Ostalo - vsisni del, prenosi, elektronika itd.

LP, Imam Aerox '06 setup: LaserXpro Malossi multivar Malossi x kevlar Malossi fly Kupil bi še DellOrto 17.5mm PHVA z elek. čokom vendar me zanima če morem menjat v tem fergotu dizo al bo ta ko bo not vredu? Pa še to kolk bi zraven dobil na končni, pospeških?

Nadaljuj poved

....pa kšn plus je tudi vmes...
  35. konkreten

Ostalo - vsisni del, prenosi, elektronika itd.

P.S. CDI je nov gorih originalen pa še useen ni iskre, tak da zdej pa res ne razumem...:/ aja pa kapa od svečke je nova(NGK) pa svečka tui
  36. konkreten

Ostalo - vsisni del, prenosi, elektronika itd.

aa...ok bom pogledu...drgač pa a je možn da je crknu oni senzor za vžig tm pri magnetu ?
  37. konkreten

Izpuh

Lp, imam: - Aerox '06 (brez blokad-avspuh,fergazer,variomat) končna okol 75(imel sem športn zračni filter(končna cca. 80km/h) vendar sem ga zamenjal nazaj z originalnim ker mi ga je zamastilo in mi je začelo dušiti motor. No nameravam kupiti avspuh itd. Tole pa je to: - LaserXpro - valjčki 4g ali 4.5g - rumene fedrce Vprašanje: Ali bo kaj drgače če kupim še jermen in povratno in katero? Ter ali so zgoraj našteti deli kompatibilni ? zahvaljujem se za odgovore
  38. suzuki

Novi Marof 09'

Hola, evo še neki slikc (sorry, moj trotlbutlzihr ne zna narest boljših): boksi, ekipa časomerilcev (ki so ročno preverjali da nismo dali v lap-timerje stare baterije, da bi bolj počasi laufal :naughty: ), in seveda že prej omenjena rdeče-bela Zajčica na črnem Stroju pri snemanju reklame za Duracell
  39. suzuki

Hola, še nekaj slikc:
  40. suzuki

Novi Marof 09'

Hola, tudi mene že mal trga, ampak današnja napoved vse do konca tedna ni preveč obetavna
  41. suzuki

Novi Marof 09'

Hola mojster, nene, to nisem bil jst, rude je hotel imet oblake!! zakaj misliš da je bil on lepo na suhem v kombiju, mi smo pa Arafata De Luxe držal sredi neurja?? ampak bo res treba it kmalu spet gor, seveda čist na silo, samo prečekirat kako je v lepem vremenu :naughty:
  42. suzuki

Novi Marof 09'

Hola, gume, cajti, linije... eh, važno je, da bo jutri roštilj... :naughty:
  43. suzuki

Novi Marof 09'

Hola Muti kakšno ugibanje neki, sej veš da za nas odvisneže tudi med tednom ni problem :wacko: če dobim prevoz grem kar jutri :naughty:
  44. suzuki

Novi Marof 09'

Hola mojster marko55, nismo nič, tko kot vidiš na slikcah... nujno vzemi arafata s seboj, sicer bo kriza!!
  45. suzuki

Novi Marof 09'

Hola, še malo slikc: evo, to je to akcijskih slikc ni skor nič (pa še te k so so revne, k mam samo trotlbutlzihrco, pa skoz smo se vozili), cb1300 - ki bi moral pripeljat fotografinjo - nas je našajbal, pa tolk ćevapov smo spekl za njegovo prebavno cev!! tud PRObike Bojan se je na našo žalost potepal nekje drugje
  46. suzuki

Novi Marof 09'

Hola, tud jst že doma, utrujen ko kača - slikce bodo jutr, zdele samo tuš in posteljica nahitro: kot je povedal Frips, matr je letel :naughty: krasno vreme (popoldne že mal prevroče), superfinofajn družba (pogrešili smo našo Muti), polno založena Gostiona kod Dančia, nije bilo što nije bilo, dream riderju rudetu in kat pa čestitka in extra zahvala za prevoz
  47. suzuki

Novi Marof 09'

Hola, mojster Misty!! pa ti si še živ, porkaduš ja vem da obvladaš, sej sem se tud od tebe učil no dej prid kej naokoli v soboto, bo spet žur :naughty: (pa ne izgovarjaj se na kolo, noge roke, lase itd )
  48. suzuki

Novi Marof 09'

Hola marofoljupci, glede na vremensko napoved zna bit sobota na Marofu res čudovita če s Seven najdeva prevoz zihr prideva (ma morda kdo prostorček na prikolici ali v kombiju za naju??) @ Lara!: to mu tud jst govorim že več kot eno leto pa se ga nič ne prime, zdej je kupil še stranske kufre za povrh