Showing content with the highest reputation on 21. 09. 2010 v vseh kategorijah

Hudo ametno pogledat:
  2. Fazer03

Moto-Hit Krško

Ne vem, kaj je tu smešnega? Lahko ste duhoviti kje drugje. :angry:
  3. DIINGGO

125-ke, javite se!

Evo okolica Grosuplja hehe
  4. Ghost_R1

SLOVENIA SPEED DAY

Fotk je preko 4000 tako da potreben čas da jih uredi sem bil pri fotografu pa še ni utegnil, ker je polno zaseden tako da brez panike slike so!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  5. Jure

Verige, prenosi in spreji za verige

Ne se hecat s tem.. Če vidiš, da je veriga slaba, torej pretegnjena, imajo členi luft ali so zaribani, itd, potem ne odlašat z menjavo.. Tudi jaz sem videl že prebite bloke motorja zaradi strgane verige, videl sem tudi že močno zvit zadek in prebite poliestre, ko je forumašu Mistyu na Grobniku strgalo ketno in jo zabrisalo v zadek motorja.. Nočem pomislit, kaj bi bilo, če bi dobil v nogo, ker če je aluminij tako močno povilo, verjemi da ne bi bilo prijetno. Da ne govorim o možnosti, da se zadeva nekam zaplete in ti zablokira zadnje kolo. Sicer redko, ampak se je že zgodilo. Kakorkoli pogledaš, slaba veriga je PREveliko tveganje za hude poškodbe motocikla, voznika in posledično za padec. Če je boga, jo takoj zamenjaj. Ni tak strošek.
  6. Fakin

Motoštosi

7. Fakin

8. oilpower

6th All American Car Meeting 18.- 19.9.2010

Druga runda fotk:
  9. Vodnar

Bosna in Hercegovina

Kljub silnemu deževju tukaj in kljub temu, da nihče ni hotel z mano, je bilo prav luštno... v Bosni niti kapljice dežja, pa kar dosti sonca, sploh v soboto in nedeljo ... Pot pa taka: V petek zjutraj iz Krškega po AC proti Beogradu do Novske... del poti na AC v dežju nato proti jugu in vstop v BIH pri Bosanski Dubici ... nehalo deževat Iz Bosanske Dubice neuspešen poskus prečkanja Kozare in po neuspehu povratek in pranje motorja Potem vožnja skozi Prijedor do Banjaluke, od tu pa po dolini reke Vrbas navzgor do Jajca. Zelo lep del poti Prenočevanje v Jajcu v hotelu Turist Sobota dopoldan vožnja skozi Dolnji Vakuf, Travnik in Vitez do Sarajeva ... čevapi, baklava in ogled Baščaršije Popoldan vožnja skozi Konjic in Jablanico do Mostarja, kratek ogled, baklava in bosanska kava. Zelo lep del poti Nadaljevanje po dolini Neretve navzdol do Počitelja. Prenočevanje v zasebni sobi. V nedeljo zjutraj bosanska kava pri gazdi, potem pa po dolini Neretve navzdol do Ploč, mimo Bačinskih jezer in ob obali navzgor Kava in malica pri šiptarju na rivi v Igranah (južno od Makarske) Nadaljevanje ob obali do Omiša s kratkim postankom, potem pa malo v notranjost do vasi Gata in skozi Tugare do Splita Iz Splita že krenil proti Sinju pa je začelo deževat in se odločil za avtocesto ... po njej do Bosiljeva, pa Vinica, Novo mesto in domov Skupaj 1300 km
  10. aero

MotoGP 2010

Lepo klikni opozori pri njegovem postu in napiši razlog.
  11. crusty

SLOVENIA SPEED DAY

Marko Hren #66, Honda CBR600RR nam je dovolil montažo naše HD kamere in tukaj sta dva posnetka: dirka 600 Marko je dosegel odlično 2.mesto in konstantno vozil 1.35....le "soigralcev" se nič kaj dost ne vidi dirka OPEN http://www.youtube.com/user/crusty99crusty#p/a/u/0/wUnUhjHDVpg tukaj se nazorno vidijo razlike v motorjih 600 ter 1000, brutalna moč tisočaka ter veliko večja okretnost, pozno zaviranje, večja vhodna hitrost šeststotaka, Marko je dobro borbal z litraši je pa res, da so take borbe za "malčke" lahko zaradi vožnje "čez mejo" v ovinkih lahko tudi usodne :wacko:
  12. Ni3ous

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008

Ko je že tema zunaj bom pa opisal še en upgrade... MOD#15 Originalni izpuh je velik, težak, in precej "zaduši" motor. Ror bi seveda lahko tudi kupil, vendar stane od 500-1000€ odvisno od znamke, vendar to je predrago... Tako sem se odločil da nabavim en x lonc ga prilagodim po meri, par krivin in nekaj sheftamo... Iskal sem nekaj manjšega in želel sem speljati v en lonec in ne v dva. Tako sem original lonec in pripadajoče plastike odstranil, potem namestil aftermarket ror na položaj kakor bi želel da na koncu stoji, potem pa le speljal krivine do lonca. S pomočjo lokalnih mojstrov je ratalo tole: Odstranitev original lonca (fejk dvojni lonc in okrasne plastike) Nemestitev nadomestnega lonca (zavil sem ga v strech folijo, da ne poškodujem aluminija Povezovanje krivin, pocahnal kako naj bo nameščeno in prpikal z varilnim aparatom Zvarjena krivina Sestavljena krivina in lonec, na loncu je tudi po meri na novo izdelana objemka Samo, da operem motor, pa bom slikal tut kako zgleda namestitev na Tenerejki. Sicer je pa lonec vključno z stroški izdelave krivin, na koncu stal 50€. Ko sem zalaufal motor je kar gorelo iz lonca (ni imel dušilca) in blo čist preglasno. Sicer se moram poigrat še z loncem da si prilagodim glasnost in ton zvoka, ker ima sicer tenerejka kar rezek glas, (pač enocilindraš) Potem sem naknadno že razdrl lonec in v njem izdelat blokado, zdej je že bolj tiha, ne poka več toliko in ne gori, še za odtenek bi jo blo dobr stišat, da glih ne plašim živali. Zaenkrat sem zadovoljen, presenetljivo veliko pa je motor pridobil na moči v nižjih vrtljajih. Aha pa motocikel je sedaj lažji za 3,2 kilograma!
  13. fernand9002

14. OldSchool

15. Miha27

Fotoreportaža kolenčkanja

Včeri najdu na internetu eno zanimivo za v to temo
  16. pevecm

125-ke, javite se!

Ne, to s tvojim motorjem ni možno ker je daleč daleč prešvoh da bi zavrtel kolo v prazno. Motor more biti nujno 250ccm+. Najbolje je tako kot teli na posnetku. Polno opremo: nujno usnje, škornje in ščitniki (noge, trebuh, roke). Ko driftajo tako ali tako dajo na tla koleno ali pa škorenj tako, da tudi če kolo zdrsne se z nogo odrine nazaj oziroma se upre na koleno (drsnik). Da lahko probavaš take akrobacije rabš met dobre gume, asfalt in primerno izletno cono, v primeru zdrsa. Za motor je pa tako. Najbolje je da si namontiraš eno dobro balanco, ki je ob padcu ne boš zvil + ene aluminjaste ščitnike, da niso le za enkratno uporabo ( Balanca dobre 100€ + ščitniki slabih 100€, skupaj 200€). Dobro je tudi, če si na vsako stran osi od kolesa namontiraš crash pade, tako da motor drsa po crash padu ne po vilicah, da ni škode. Potem pa samo gasa in probavat. Če boš kje našel primerno gladek asfalt bi se mogoče znalo nardit da bi tudi 125 kontrolirano vrtela zadnje kolo. Samo je to potem zelo nepredvidljivo.
  17. danci1973

Kazenske točke

Po treh letih od prekrška. Če si 1.1.2007 naredil prekršek in dobil 3 točke, se bodo 1.1.2010 te 3 točke brisale. Ostale pa bodo vse ostale točke, ki si jih zbral kasneje... D.
  18. krucymucy

Tist je master Splinter Sam sem ti bil fouš k si šu na toplo ...
  19. danci1973

Verige, prenosi in spreji za verige

Posledice strgane ketne sem že videl - preluknjano ohišje motorja... D.
  20. Port Folio

Si bil ti tist k si se včeraj proti nemški cesti pelu v Šentvidu tm okoli 18 ure, sej sm nazaj mahu z ropotuljo, sam nism zih.

Pogrešam

vozu bi se ... zdele :glare:
  22. gsx750f

23. oilpower

6th All American Car Meeting 18.- 19.9.2010

Dež je neusmiljeno zalival, ampak mi se nismo vdali! Res je bila udeležba precej manjša, kot prejšna leta, vendar se je vseeno zbralo skoraj 70 U.S. avtomobilov iz Češke, Madžarske, Hrvaške, Italije, Avstrije in Slovenije! Prva runda fotk:
  24. jvalant

SLOVENIA SPEED DAY

A zaradi tebe smo morali turisti cakati, da so se nam masine pregrele in gume ohladile! Se pa nimas za kaj opravicevati, si prisel koj povedat in so odgovorni lahko takoj ustimali zadevo (se njim pohvale!), dan je pa sel lepo in varno naprej! Respect!
  25. nejcgs

Schuberth čelade

samo tole bom rekel, glede tišine v čeladi. Vsem čeladam se hrup meri tako, da so izpostavljene direktno zračnemu toku - brez kakršnihkoli motenj kot so razne šipe oz. vetrobranska stekla na motorju. Le ta namreč povzročajo vrtinčenje zraka okoli ramen oz. tik pod čelado. Imam čelado C3 in je hudo hudo tiho - ko na motorju stojim, čim pa sedim pa postane glasna, ravno zaradi vrtincev zraka med ramo in čelado. Tako da me vsake toliko časa prime, da bi šipo motorja enostavno odšraufal dol in bi bil potem mir (vsaj upam, da bi bilo tako). kar se pa cene čelade tiče - počakaj (če lahko) do decembra. Lansko leto so bile decembra 20% cenejše (šubertke)
  26. brembo

MotoGP 2010

počasi bojo za rossija kr vse najboljše piste ,sj skor za vsako to reče :lol:
  27. Mic0

ja sej smo dns mal potolažl ride
  28. skofk

Paradise Lost - Erased
  31. Izprijenec

Nadaljuj poved

...nas je poslala na dno lestvice in...
  32. Zoki461

SLOVENIA SPEED DAY

Objavlam albumček, predogled uradnih fotografij, katere je poslikal naš uradni fotograf ZZ_FOTO / Željko in se lahko pri njem naročijo na telefonski številki 041 604 620 ali preko maila pošljite svoj čim bolj podroben opis na zz_foto@live.com. LINK: http://picasaweb.google.com/109458801287176120604/SloveniaSpeedDay Lep ogled slik in veselo naročanje vam želi S2-INVEST RACING TEAM lp Zoki
  33. Dr_Jakob

Aprilia servis

najboljsi serviser je ponavadi tisti, ki tole bere. Jaz svoje dele narocam preko AF1 in ostalih internetnih strani iz Anglije ali ZDA. Pride hitro in za ceno, ki je tudi pooblasceni uvoznik ne zmore ponudit. Zelo priporocam!! http://www.af1racing.com/store/Scripts/default.asp tukaj inas tudi narisane popolnoma vse shematike vseh Apriliinih modelov, super lepo skicirano in z vsemi napisanimi kodami za OEM dele. Kar rabis, vpises tocno v Gugelj, pa smo http://www.ultimateparts.net/ http://www.speedaway.co.uk/
  34. impulz

Husqvarna SM 125 S

Ma vsak ima svoje prednosti pa svoje slabosti...
  35. impulz

Husqvarna SM 125 S

Povej kaj bi ti z tem motorjem delal, kje bi se vozil(cesta al dirkališče) če misliš kake dolge fure delat, nameravaš delat dosti km...?
  36. impulz

Husqvarna SM 125 S

Koncna pr supermotojih z originalnim zobnikom je tm 135-140kmh. Vec vn stisnil nebos. Pri 90kmh je že rezonanca Kaj se tice pospeskov pa ti lahko povem da prehitis vse 600kubicne sportake blokirane na 25kw cca 6-7sekund do 100kmh ima husqvarna z hgs izpuhom in 28 fergazerjem
  37. crusty

SLOVENIA SPEED DAY

Hvala vsem za pohvale, kljub začetnim nevšečnostim z vremenom smo se max. trudili, da bi dan uspel. Maš prav kar veliko slovenske moto elite je bilo ta dan na Grobniku, zakaj niso vozili vedo le oni, mogoče nismo bili dovolj dobri organizatorji za njih, mogoče je razlog kje drugje........ vsekakor lepo, da so nas prišli tudi le pozdravit in smo kakšno rekli. Tekmovanja oz. dirke so vsekakor bile na dovolj visokem nivoju, časi katere so dosegali, Bohte, Božič, oba Simoniča v 1000 ter Kranjc, Hren, Glušič v 600 so zavidanja vredni in na amaterskih dirkah na Grobniku ne ravno vsakdanja praksa, tako, da smo veseli, da so bile tudi dirke kvalitetne........čeprav kar utrudljive (8 krogov)
  38. fernand9002

talepe

Nalepke, logotipi, vinil folija... za motor

evo moje nove tank nalepke ... v živo zgleda lepša Hvala Billy69
  40. crusty

SLOVENIA SPEED DAY

Naredu si lepo gesto in takoj prišel povedat za zadevo ............prišparal veliko časa in sigurno kakšen neizbežen padec ...........hvala
  41. Jure

SLOVENIA SPEED DAY

Ta fotograf je bil tudi na štajercih leta 2008. Takrat sem naročil in je prišel CD 25€. Če se ne motim me je v objektiv ujel 14x.
  42. crusty

SLOVENIA SPEED DAY

Glede na veliko zanimanje po fotografijah s piste posredujem obvestilo oz. sistem naročanja našega uradnega fotografa, naj omenim, da je naredil cca 4.000 fotk, tako, da je poslikan vsakdo tudi vozniki na turistični vožnji: FOTOGRAFIJE IZ GROBNIK-a, SLOVENIA SPEED DAY 16.09.2010 Posnetih je bilo več kot 4.000 fotografij, tako da se bo vsak voznik lahko našel na nekaj fotografijah.Le te se dajo naročiti, oziroma tudi dobiti najprej v pomanjšani izvedbi na email naslov (kot predogled). Potrebno bo sicer nekoliko potrpežljivosti, saj tako velika količina fotografij zahteva svoj čas za sortiranje in iskanje po posamičnih voznikih. Zaradi tega je potrebno tudi za lažje iskanje fotografij na mail naslov fotografa poslati kontakt z poizvedbo po fotografijah. Poizvedba za fotografije mora vsebovati startno številko, skupino v katerih se je vozilo, nato pa še model motornega kolesa+opis, ter opis kombinezona in čelade. To so potrebni podatki za lažje iskanja fotografij. (Primer opisa: startna 122-hitra skupina, dirka 1000 in Open, črni superduke t motul nalepkami, ter akrapovič izpuhi, črno beli Alpinestars kombinezon, bela X-Lite čelada) FOTOGRAF: ZZ_FOTO / Željko GSM: 041 604 620 Email: zz_foto@live.com
  43. bmwslo

III. Slončkova ringaraja

Ej, sem vam našel tapravi stroj za vas ringarajarje
  44. Zoki461

jz pa vidim 3 dirkalnike in enega makaronarja tm v ozadju :naughty:
  45. musaschi64

SLOVENIA SPEED DAY

Me pa res zanima kdo mi je dal minus samo zato, ker sem vprašal če je šel dol dež.
  46. riderrgirl

47. sergini

Kazenske točke

3 pike, moja prva fura z A kategorijo, 67km/h mimo radarja pri pošti v Planini, ustavli so me pri šoli pod ridami. Se opravičil, plačal kazen, pozabil na denar, nisem pa pozabil, da je v naseljih omejitev 50. Od takrat naprej čez naselja po omejitvi, pa se je tudi že večkrat dogajalo, da so me avti prehiteval (nazadnje to soboto skozi Žalec). tok tok aja, pa mislem, da so se mi že zbrisale... sem bil fuuuuul priden
  48. vrho1679

Bosna in Hercegovina

Jaz nimam nikoli drobiža za "policajce". Ga raje zvečer zapravim za pivo. Če te ustavijo neupravičeno NE PLAČAJ. Toda bodi prijazen in obziren, saj je on tam tatamata in ne ti. Meni se je do sedaj izšlo. Če pa zares storiš prekršek si pa tudi s prijaznostjo ipd vsaj znižaj kazen. Drugo je, če naletiš na tiste "sa viceva". Najbolj pazljiv je treba bit v BiH - v predelih Republike Srpske, tam so najbolj pokvarjeni. Na cesti Goražde - Višegrad, nekaj km pred Višegradom so skoraj vedno inkasanti. LP
  49. Ni3ous

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008

Izpuh original ni toliko težak, sem ga imel v rokah. Vendar o kilogramih težko sodim. Evo še par zadev, pa počasi zaključim prispevek o "nadgradnji" MOD#14 Home made nosilci. Original nosilci in 3 kufri za Yamaha Tenere 660 od 08 dalje stanejo okroglih 1000€! To je nenormalno predrago, pa tudi kakovost ni nevemkaj. Poleg tega pa nosilci in kufri dodajo motociklu kar nekaj dodatnih kilogramov, se raje polomijo in so manj okretni, zaradi končne širine motocikla. Tako sem izbral boljšo in cenejšo opcijo. Bočne torbe iz čvrstega blaga tehtajo bistveno manj od kovčkov, vzamejo manj prostora, so ožji, bolj prilagodljivi, v primeru padca se težje poškodujejo, lažje jih je popravit (šivanje), nosilci so enostavnejši, vzamejo manj prostora in teže...pa še bistveno ceneje so. S pomočjo prjatlov (hvala Piksna, še vedno sem ti dolžan kak pir) smo izdelal nosilce za torbe, zgolj da se torba ne dotika izpuha. Z nekoliko skakanja z metrom okoli zadka motorja in prerisovanjem na papir, potem na računalnik, pa AutoCad, pa potem sliko iz Autocada parkrat na karton prerisat, izrezat, pa "namontirat" na motor in naredit končne popravke... na koncu pa vse še izdelat iz kovine... V glavnem uspelo nama je nekaj izdelat, več pa povedo slike. Sistem sem sprobal na potovanju v Romunijo, vse se je obenslo idealno, širina motocikla čez torbe je bila manjša od širine krmila, in sem imel kar prednost pri okretnosti. NAmesto bočnih kovčkov sem imel na nosilcih 2 torbe, namesto top casea pa Dry BAG (tubo) in sem tako za vse skupaj porabil 100€ in si za ta denar uredil potreben prostor za prtljago.