Showing content with the highest reputation on 25. 06. 2011 v vseh kategorijah

1. Pervy

Kazen za vožnjo brez izpita.

naj se ne sekira, očitno obvlada motor in je samozavesten zato mu predlagam, da še tablico sname in če ga probajo ustaviti jim enostavno pobegne. me pa vedno na novo preseneti neumnost raznih sopotnic, ki se vsedejo na motor pa ni važno če ima tip izpit, če zna vozit, če imajo čelado itd... ajdeda je en neumen še razumem, da sta dva pa je že nekaj z genetiko in darwinom.
  2. molotov

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

No ker sem bil v sredo prost(konec šole ) sem se odločil da grem v Munich. Že dolgo časa si želim iti tja gor, pa je zmerej nekako časa primankovalo. V planu sem imel do Munchna preko salzburga nato pa nazaj čez italijo (brenner) avstrijo in domov. Eden glavnih razlogov, zaradi katerega sem se odločil da grem v Munich je bil BMW welt in muzej. BMW je namreč ena od mojih najljubših znamk avtomobilov in motorjev. In ker imam rad izive in rad iščem meje svoje vzdržljivosti sem se odločil da vse to naredim v enem dnevu. Vstal sem ob 4.00, brez problema, ves nestrpen. Zajtrkoval, se napravil in ob 4.30 bil že na motorju. Peljem se skozi center Jesenic, še zmeraj je noč. To mi je všeč, mesto je povsem prazno in mirno. Ko se peljem proti Kranjski Gori opazim da mi ne dela dolga luč, a me to ne skrbi preveč. Za mojim hrbtom že vzhaja sonce in jaz se vzpenjam na korensko sedlo. Peljem se gor, cesta je povsem prazna, dela se lep sončen dan in meni se smeji. Pripeljem se v Avstrijo, grem skozi Villach, do Spitalla po regionalni cesti. V Spitallu nadaljujem proti Salzburgu. Vzpenjam se na prelaz Katschberg in vživam v prelepih ovinkih. Prispem na vrh, in se hitro spustim nazaj v dolino. postaja megleno, a me to prav nič ne moti. Peljem se proti prelazu Tauernpas, a opazim da je cesta zaprta. 2 blokadi, in puščica ki usmerja na nek obvoz preko nekih vasi. Mislim si da ne more biti nič takega, preko česar nebi mogel z svojim motorjem. premaknem "barikado" in peljem naprej. vidim da cesta poteka pod avtocesto in da popravljajo most, sem mislil da je zaprta zaradi nevarnosti, popravil mostu. No to sem mislil . Peljem se naprej po dolini, cesta je vijugasta in jaz vozim na ful, ker pač ni nikogar tam. Nato pa šok. pred mani je cesta zasuta z plazom. ugotovim da so bile zapore tam z razlogom vem da grem lahko čez to oviro. Dobro da imam ozek motor, tako da se mi rata stisnit ob ograji med plazom in reko. ugotovim da so ljudje že tamo hodili. Ni važno, zadovoljen sem da mi je uspelo priti na drugo stran in počasi nadaljujem proti vasem. Pokaže se zapora, odmaknem se in spet sem v civilizaciji . V hipu se spset vzpenjam, tokrat na Tauernpas, cesta je za moj motor malce prehira, saj se vzpenja a je dovolj široka in ravna da se da vozit 100 brez problema. No in ker vozim 125ccm 4t motor ki ima celo samo 2 ventila in zračno hlajenje in ki proizvede 10 ps, nisem bil zmožen voziti 100 vozil sem 80 in nič hitreje - muka. Prispem na vrh prelaza in ugotovim da je to prav lepo smučarsko središče, z ogromno hoteli in bogato turistično ponudbo. Ampak vse je prazno ker je še zmeraj zelo zgodaj. Opazim tudi zanimivo parkirano Toyoto Land cruiser z super opremo za na sneg. Spuščam se nazaj v dolino in na črpalki imam prvi postanek, ampak ne zaradi motorja, ampak zaradi mene. Na hitro si pretegnem noge, pojem jabolko in gremo naprej. Prispem v Radstadt, opazim šolarje kako gredo v šolo. Radstadt je prav prijetno mestece, a nima prav ničesar zanimivega. Spomnja me na Radovljico. Pičim proti Salzburgu, tja pridem kar hitro. V salzburgu se držim glavne ulice in hočem čimprej v nemčijo. V mestu je gneča, glavni krivec za to je po mojem mnenju župan, saj je naredil tako imanovane bus lane. Skozi celo mesto teče pas na cesti ki je namenjen samo za avtobus in tako se voziš samo po dveh namesto po treh pasovih. To me jezi, postajam zelo živčen, ker v 20 min ni bilo niti enega avtobusa. Odločim se da se naredim Francoza in zapeljem na ta bus lane. Peljem se mimo kolone in hočem čim hitreje iz tega k..... mesta. nato pa za mano policaj. Začnem preklinjati, a se odločim da se delam Francoza še naprej, in tako greva skupaj iz mesta. Ni me ustavil, verjetno se mu ni dalu ukvarjati z enim Tarzanom na mopedu z slovenskimi tablicami. Meja z nemčijo je skoraj v samem mestu, zato se čez 5 min že peljem v nemčiji. Peljem se v nemčiji po route 304, magistralka na kateri je bil sneman tudi delček filma Transporter 3. Cesta je ravna, vse je v bistvu ravno in to je kar dobrodošla spremeba po jutranjih ovinkih. Je pa bilo veliko kamionov, kar me je presenetilo. Odločim se za postanek da se slečem, saj ratuje vroče, jaz pa imam na sebi 3 sloje oblek. Pičim naprej. Prehitevam vse po vrsti. Gas do konca 110 in dogaja mi na veliko. Počutim se kot Jason Statham, ko v Audiju A8 w12 vozi po dveh kolesih med dvema kamionoma . Cesta 304 te pripelje v sam center Munchna. In me je. Prispem v to mesto z 1.4 mil prebivalcev in se v trenutku zgubim. iščem MItteler ring, pa ga ni. Bluzim po mestu, vidim aston martina, Ferraria 599 GTO ( zelo redek avto) in na tone Porschejev 911. Končno najdem MItteler ring in čez 5 min sem pred BMW Weltom. Parkiram motor in grem notri, občutek enkraten, notri so vsi novi modeli, lahko se vsedeš v njih, poziraš... super vglavnem. No tega se hitro naveličam. Naveličam se BMW fanboyov ki bi kupili vse kar ima BMW znak gor. Enostavno ne razumem zakaj bi negdo dal za brisačo 30 eur, samo zato ker ima bmw znak gor. Take stvari mi gredo na živce, zakaj bi nekdo dal za majico 20 eur ker ima bmw znak gor. Kreteni bi kupili mrtvo mačko, če bi imela BMW znak gor. Jaz imam rad BMW avtomobile. Ponavljam avtomobile, ne odpirač z BMW znakom. Odpravim se v muzej, ta je za razliko od bmw welta za plačat. odrasli 12e pod 18 pa 6e. Ker sem 17 pridem poceni skoz. Splačalo se je. ne grem z skupino na okrog, ampak sam, ker verjetno vem sam več od vodiča. Vidim same lepa avtomobile bmw 507, bmw m6 e24, bmw m3 csl e46....Lahko bi bil notri cel dan a ne morem biti. Ob 13.00 po 2 urah v bmw svetu se odpravim domov Grem na avtocesto proti Garmisch Partenkirchnu. kolona vozil nekaj popravljajo a se prebijem skozi. Čez par minut že "drvim" po autobahnu. Nato ugotovim da sem že globoko v rezervi, nisem namreč tankal že od štarta, na števcu pa gladko preko 400km. a rečem saj je to autobahn v razdalji 30 km bo morala biti črpalka, a je ni vozim 20 km, pa nikjer pumpe. Začenjam biti nervozen saj vem da se bo čez 10km motor ugasnil. Konec. potem lahko samo še j... ježa. na prvem odcepu zavijem dol in sledim tabli Polizei. pidem do napol porušene stavbe sredi ničesar pred njo pa parkiran bmw serije 5 od Autobahn polizeia. pozvonim in na okno pride policaj ki me sumljivo gleda. stopi ven v roki pa lektrošoker rečem mu da imam problem, da mi bo zmanjkalo bencina. Napoti me do Bližnjega mesta(odaljenega 10km) meni bo pa motor crknil čez 5 km. Zahvalim se in odidem po neki lokalni cesti do mesteca. vozim 40 v 5 prestavi in upam da ne crkne. In mi ni! pripeljem se do mesta natankam polno in nazaj na autobahn proti Garmischu. Vozim z polnim gasom konstano 50 km do Garmischa, vmes me napere dež in pa parkrat dobro prestraši kakšen porsche ki zleti mimo z min 250. Pridem do Garmischa in grem proti Insbrucku v Avstrijo. V Avstriji sem nazaj na lokalnih cestah in pčasi pridem do Insbrucka. Sem že bil tam, nič posebnga. Odpravim se naprej proti najbolj prometnem Evropskem prelazu-Brennerju. Gor pelje avtocesta in pa lokalna cesta. Grem po lokalni, ker se po avtocesti vije reka tovornjakov. Cesta je počasna, vmes me še enkarat napere dež in odločim se da rabim Pauzo za kosilo. Ura je 5 jaz pa kosim, enostavno nisem prej občutil lakote, zato nisem jedel. malce se posušim, nato pa naprej. Piha veter, ni prav nič prijetno, a prispem na vrh. Spustim se v Italjo se oblečem ker je bilo mraz in gas naprej. Grem proti Bolzanu a se pred njim obrnem proti Dobiachu da grem nazaj v Avstrijo. tam sem že naredilokoli 600km in imam majhno krizico. Moker sem, veter piha, večeri se jaz pa u vukojebini. Kriza je trajala 100 km, sem že Avstriji, ko se mi razpoloženje dvigne. Pojem čokolado in vidim Pagani Zondo. Naj razložim. Izjemno redek avto, stane 300.000 eur in naredili so jih samo 100. Večja možnost je da te prehiti dedek mraz z sanmi kot pa da srečaš ta avto. Prispem v Lienz, ponovno dobre volje, a ratuje že tema. Pičim naprej po regionalki proti Spitallu gonim do konca in na pol poti zavijem proti Hermagorju. Do pot sem obvozil že veliokrat, ker je dobro saj je zelo ovinkasta in pa polmrak je že. Prispem v Hermagor in grem naprej proti Villachu prispem do Prelaza Korensko sedlo. Skoraj popoln mrak je že jaz pa brez sprednje luči. Ampak ker sem naumen grem čez prelaz z samo pozicijsko lučjo, ki ni vredna pol k.... ampak pridem čez, brez problema in presenetljivo hitro. Grem naprej proti Kranjski Gori in Jesenicam. Malce še urim svoj Nightvision in prispem domov. Domov sem prispel po 18 urah. Dan je bil enkraten, na čase tudi težek, a izredno zanimiv, Dokazal sem si da lahko. 200km poti me je pral dež a ni bilo pretirane panike. Postavil sem svoj osebni rekord v kilometrini na en dan 920km in od tega samo 60 km avtocest in to na 125ccm motorju. Potrdil sem rek da si največje ovire postavljamo sami, da smo sami tisti ki gradimo zidove okoli sebe, ki iščemo izgovore da nekaj ne naredimo. Overall sem užival čisto vsak trenutek tega izleta. Bil je super trening za moje planirane poletne počitnice po Franciji. Posebne zahvale gredo pa tudi mojmu mopedu - yamahi ybr 125, ki je delala brezhibno imela porabo z polnim gasom pod 3l in me ni pustila na cedilu kljub 30000 prevoženim kilometrom. Nakako sem se že zaljubil v ta moped in ga nebom nikoli prodal. Zdaj pa še prilagam par slikic da si napasete oči.
  3. Frips

Kazen za vožnjo brez izpita.

Mislim, kako lahko to enim sploh na pamet pride.:surrender: Ni čudno, da se dogajajo bedarije po cestah, ko ljude tako razmišljajo.
  4. molotov

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Tole je blo pa užitek prebrat! :notworthy: Danes cca 325 km... Štart v Postojni - mimo Rakovega Škocjana - Cerknica - proti Ribnici - so lepi ti kraji... - Kočevje (pavza za kafe in sladoled) - Dvor - nekaj minutna pavza (kandidat za kafe ni bil prisoten ) - Dobrnič - Martinja vas - Bogešperk - LJ - Horjul - Vrhnika - manjša pavza na počivališču nad Vrhniko... - Ride - Senožeče - Divača - Sežana - Dutovlje - Hruševica - Štorje (nepričakovano srečanje in čvek ) - Senožeče - Postojna. Luštno blo, jutri še :yes:
  6. trojan69

Kazni in vse okoli odvzema skuterja

Pa kdaj se bodo te policaji spravil delat kej koristnega. Mulcem težijo za tistih par Km/h preveč hors pa lahko kupiš praktično v vsaki drugi ulci...
  7. timson

Update na mojmu gixxerju,nova clear Led zadnja luc-donator cbr 954 :naughty:
  8. ImenitnaPriložnost

Kazen za vožnjo brez izpita.

Kazen me še najmanj skrbi. Bolj zanimivo je vprašanje - a motor zna vozit, tudi s sopotnico zadaj, pa to? Za vse ostalo pa - so tu na voljo tudi odvetniki, pa zakoni dostopni celo preko interneta ... Kazen je lahko tudi zaplemba vozila in odvzem vozniškega dovoljenja.
  9. Igorr

(poženščeni) huligan ampak pelje se pa res fajn..
  10. miha7

MotoGP 2011

Ni mi bilo dolgčas, ker sem upal da Ben osvoji zmago, katero jo je
  11. zoranv12

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Danes prav poseben dan. S kolegico Heathy s foruma sva se zjutraj dobila v Lopati () na počivališču, od koder je pot vodila naravnost v gostilno, kot se za pravega štajerca spodobi. Seveda kavica, nismo dolenjci...Po okrepčilu in do tedaj za obema že slabo urco vožnje, sva pot urno nadaljevala proti Koroški kokoški, Velenje, Sl.Gradec, Dravograd. Od tam na sanje vsakega motorista, pot, za katero se občasno splača večurno izogibanje lukenj po naših kolovozih. Odsek Lavamünd - Radelpass. Z daljšim postankom ob jezeru Soboth, ki je umetno akumulirano in bi v primeru katastrofe zalilo pol koroške, Radlje pa bi izgledale nekako tako, kot Železniki pred nekaj leti. In oni se bojijo naše nuklearke...Naj raje povem nekaj o tem odseku: če ste ga "srali" preveč po AC in vam je nerodno, da so gume po robovih še kot nove, imate nekaj slaboumnosti in poguma, potem je to prava izbira, vsekakor pa v tej smeri, ker v nasprotni smeri je prevelik klanec navzdol, da bi kvalitetno polagali in zavirali hkrati. Vmes je par dobrih točk za postanke, od koder se vidi vsega boga, who cares... Od Jezerca pot vodila do Radelj, čez prelaz. Naj samo omenim, da je nesporno jasno, kdaj prečkaš mejo. Podobno kot leta 1980 na meji z Madžarsko, ko se ni smelo narisati predelne črte po cesti, ker ni bilo točno jasno, kje se začne levi rob in kje konča desni. Da o makadamu, luknjah in šodru na nepreglednih ovinkih ne izgubljam besed. Aja, makadam sem pozabil omenit. Hvala bogu, je bila vsaj cesta po dolini res lepa. Ampak v prijetni družbi je ta tegoba izgledala zgolj kot zanimivost in vmesna tema za popestritev zanimivega pogovora. Podobno kot razni zanimivi vložki v Svetu na Kanalu A ob 18ih zvečer. Če kdo ne ve, to je kao dnevnik nekoč...še pomnite... Potem gasa in postanek pri Galebu med bresternico in Kamnico. Tam pa boj za obstanek, ki sem ga ne preveč dostojno izgubil. Heathy kot Atipična gorenjka, mi ni pustila plačati kosila. To ji bom še vrnil! Po dooolgem zanimivem klepetu ob mehiški hrani in kavici, pa nekaj najboljšega: z veseljem sem odstopil svojo kravico mojstrici in se usede na njeneg iskrivega kojiča!!! Opa, presenečenje! V hipu sem se počutil 10 let mlajšega, z nasmeškom od ušesa do...(do drugega ušesa pač)! Kot otok z novo gračo. Mi je bilo popolnoma vseeno, če se vozi z odprto tank torbo na mojem, smao da sem se lahko malo poigral po dolgem času. R1150R, zelooo uporabna igrača, hehe!!! Na AC sicer malce ubija veter, ampak n lokalni cesti, v rondojih,...Gas do daske, polaganje do roba gume, hehehe (hehehe)! Pot bila zaključena z nekaj nepotrebnimi postanki v Sl.Bistrici, Gams. Kot vedno. Tu se vse začne in konča. Še več prijetnega pogovora, navdušenje otroka (mene) nad novo igračo, ki sem jo moral vrnit, sem pa jo uspel zlorabit in ja, leti 205 po števcu, dokazano!!! In to pre-premočnemu bočnemu vetru navkljub (prava košava, adijo pamet). Na koncu naj zaključim z mislijo natakarice, iz Gamsa, ko sem se vrnil in je dejala: Ja, se več komu zgodi, da pozabi plačat pijačo, ampak redki so pošteni in pridejo nazaj... in moja misel: ja ljubica, kako pa naj pridem naslednjič sem, če bo moja slika z napisom wanted na steni visela, z razpisano nagrado 3,8€ na mojo glavo...
  12. bajkr88

Kazni in vse okoli odvzema skuterja

take si upajo "masirati" one ki kradejo pa zganjajo zares prave pizdarije pa ne dirajo... revčki teli policaji,res. P.S velik bl varno se je peljat 60 z mopedom kot pa 45 ko te dohiti v ovinku kašen taprav motor si loh hitr bogi...
  13. vulcan

Spies & Yamaha & Akrapo :notworthy:
  14. Matori Hanzo

Pokojninska reforma

Zanimiva je lahkotna samoumevnost, s katero srečni in sposobni dobitniki glavnih nagrad na privatizacijski tomboli sami sebe dojemajo kot naravnost od boga poslane selektorje nacionalnega tima za specialno olimpijado. Proletarce pa seveda kot mongoloidne reprezentante, ki jim je treba neutegoma pobrati vsak belič, sicer ga bodo revčki itaq zagonili za čupa-čups. A kdo slučajno ve, če je padalstvo tudi na sporedu specialne olimpijade? Ker bi lahko našim namesto padal uvalili stare ruzake od JLA. Saj ne bodo porajtali. Pol bo pa res žur. Pa solidne božičnice za selektorje.
  15. Barracuda

Motosvet sekcija Maribor

en + za kur*enje Če bi blo pr meni to vse nas hofu tui nebi več hodo od koče
  16. ataIBA

Motosvet sekcija Maribor

Moje ne morem pustit same z dvema termitoma. Včeraj popoldan zaaran predzadnji, naslednji teden gre v Pekre, mali Nuk pa si je mene izbral za šefa O:-) . Tako je iz planirane ene babike ostal dečko. Bila pa je gužva:
  17. birdybirdy

Dolomiti

Vrnil sem se iz Dolomitov. Bil sem prvič. Enkratno, nepozabno, odlična družba, skratka super. Prenočišče našli na poti. Spali za 35 € z zajtrkom in garažo, pa še brezplačni Wifi. Prevozili dobrih 1000 km. Še ena slika za mušter.
  18. benny0104

19. molotov

20. molotov

21. n1100

Mk BLACK WINGS Prekmurje

Letos bo spet dogajalo ob reki Muri http://www.mkblackwings.com/
  22. Spider™

Novi Marof 2011

2 slikce, da vidte kulk nas je blo na pisti No pa še 2 hrvata sta se občasno vozila mal.
  23. krava

MotoGP 2011

Alo majster 'cucuki' ... z vsem spoštovanjem,ampak meni je bla 'dirka' BOOOOOOORING! :grim
  24. BREITNER

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

@molotov: a ti jaz povem mojo zgodbo? Delam nekaj na pisalni mizi, obenem odprem forum in v rubriki zagledam tvoj "spis". Delo potisnem na stran in pričnem res z velikim zanimanjem brati. Od določenih stavkih se nasmejim ... da, tudi do solz, ko si omenil: "da te prej prehiti dedek mraz, kot pa da srečaš omenjen avto". Ej, glede na tvoja leta, kubikažo motorja in prevoženo kilometrino v enem dnevu ... VSAKA ČAST! Hehehe ... glede na znamko motorja, pa vidim, da pri teh letih že veš kaj je pojem kvalitete. :beer1:
  25. lostid

yamaha DT50 zablokiralo zadnje kolo

Skoraj sigurno je zaribal. Možno, da je bila mešanica prerevna in se je motor pregreval. treba bo brusiti cilinder in menjati bat če hočeš orng zrihtati. lahko pa pač delaš 2km fure, voziš se lahko tudi z zaribanim, samo slabše gre to da je bil po vodo sigurno ni dobro za motor, moral bi ga takoj potem vžgati da se voda ven spravi, če se to ni naredilo se je lahko pojavila rja
  26. suzuki

MotoGP 2011

Hola, MotoGP riders parade - jih razkazujejo k redke živalce v kletki
  27. brojedan

Ural + Dnepr

Kaj menite o teh sodobnih starodobnikih, ki so edini na svetu delani brez resnih posodobitev tehnologije in seveda kup drugih filmov na YTube
  28. Spider™

Fotoreportaža kolenčkanja

Če se važimo
  29. gandi

Molotov, tis Car! Vsa čast! :notworthy:
  30. Dr_Jakob

Katerega vulkanizerja izbrati?

širnik 5€ na gumo, ce pripeljes na platiscih. OSTALI NIMAJO ZA BUREK!
  31. goldmax

BMW R 1150 RT vs YAMAHA FJR1300

No če mane vprašaš, jaz bi obe,za tebe pa glih ne vem !!!
  32. krava

:naughty:
  33. ironbeeper

Še moj Suzuki SV650

Moje izkušnje - Arhiv

Ma že zadnjič si napisal da si se spomnil nečesa (sem že pozabila kaj je bilo), pa zdaj si napisal za tisto cesto da sta se vozila prvič po tvoji nesreči in če sem te prav razumela si vedel da je prvič in da ti je tvoja draga to tudi potrdila - mislim tale tvoj zapis: Si še kaj sprobal opornico kako se obnese na kolesu?
  35. lostid

homologacija nad 50km/h

ni problema homologirati, samo kot moped ne boš mogel registrirati, se pravi rabiš izpit za a
  36. Buzdovan

MotoGP 2011

O letosnjem prvaku bo odlocil kar Simoncelli.
  37. exe`FZS

MotoGP 2011

gaber se ne brije, ker so mu kakor izgleda ponudili vlogo v nadaljevanju Kekca, kjer bo nastopil kot Bedanec. sicer pa.. TurEk vodi, TurEk prehiteva,.. itd in potem še skubic:" odlična uvrstitev TurEka" ampak najbolj me pa moti zvok, motorjev se skoraj ne sliši več, samo še komentiranje. Bi se morali dogovoriti, pa skupaj najamemo Dimitrija Rupla, da pošlje kakšno protestno noto na proPlus. sedaj pa držat pesti za Simoncellija.
  38. Pogosto je (žal) tako, da je kvaliteta obratno sorazmerna kvantiteti. Ali po domače: Več kot je folka na forumu, nižja je splošna raven pogovorov.
  39. molotov

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Verjamem da je, moja napaka. Drugače pa hvala vsem, prišel bo tudi potopis iz Francije.
  40. Bojanv

Pokojninska reforma

Če skrajšam vse skupaj - glavni in edini generator razvoja razvitega sveta danes je znanje in storitvena dejavnost. Torej, samozaposleni, ki nekaj znajo. Čas ko so brezposelni in študentje filozofirali o "pravičnosti razdelitve ustvarjenega" je minil pred kakih 50 leti... Samo pri nas, žal, še vedno razmišljamo o nečem drugem. Pa smo spet pri osnovnem. Najprej je treba šolski sistem naredit za bazo znanja in učenja. Ljudje ki rešujejo svoje socialne probleme s tem, da se vpisujejo, v sistemu nimajo kaj iskat. Ravno tako ne tisti ki so prišli žurat in se oženit. Potem bodo študentje, ki bodo nekaj znali, sami vedeli kako najti svoje mesto na trgu. Čisto mimogrede, skoraj 2 leti sem iskal pravnika, ki ima nekaj volje do učenja. Ni ga bilo, zaposlil bi ga . Povsod pa piše, da so ravno pravniki tisti izobraženci kjer je največja brezposelnost. Sedaj ga imam, zaenkrat. Potem bo treba uvest resen nadzor nad delom in plačevanjem davkov. Enostaven recept, cel svet ga pozna. In nazadnje, celo pokojninska reforma takrat ne bo več tak problem. Do takrat pa - tisti ki zna ustvarjat, b zagotovo znal zavarovat svoje premoženje pred pijavkami, ki bi rade samo delile, ustvarjajo naj pa drugi... lp bv
  41. Tedybear

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Odličen prosti spis. Zgodovino si pa verjetno bolj kot ne šprical....Radovljica je zgodovinsko gledano pravi biser v Sloveniji....Ortenburžani in familija Thurn - Vallsasina so ji pustili globok pečat... Čakamo potopis po Franciji.....

Moje izkušnje - Arhiv

Terapijo v Čatežu sem imel najprej takoj zjutraj, še pred zajtrkom, masažo, takoj po zajtrku elektroterapijo in nato še fozioterapijo. To vse skupaj je mogoče trajalo dobro uro, ali še malenkost več. Recimo, da mi je tako ostalo "prosto po Prešernu" celih 22 ur ... Menda bolnišnica Valdoltra o omogoča okrevanje tudi v okrevališču Strunjkan, kar bi z mojim horoskopskim znamenjem in mogoče v kombinaciji z letošnjim dopustom moje drage, zame pomenilčo iideeeealnoooo kombinacijo ... :worship: , če ne bi bilo kar nekaj čejev ...
  43. Dr_Jakob

Katerega vulkanizerja izbrati?

A s tem si mislil, da ti sprednjo gumo centrira na roke? Haloo?? Ga ni aparata, ki bi bil tako natancen kot rocno centriranje. Malo poglej, kako se centrira na pistah. Aja, pa ce mu reces, ti scentrira tudi na aparat. Sam ce ni treba, zakaj bi??
  44. MONOliTe

Kazni in vse okoli odvzema skuterja

Po cesti je šel z dvema gor komaj 45km/h. Ko sn bil pa sam gor pa tam do 60km/h nekje. Dol pod breg je šel več
  45. gretzky

MotoGP 2011

Čedalje bolj verjamem v govorice, da se je psihično zlomil, in da zlomnjene kosti niso glavni vzrok njegove odsotnosti.

MotoGP 2011

Ja, kar pa ne pomeni da se mi zdi stvar sporna. SBK je zelo izenačeno dirkanje, kjub izjemi na račun v2 agregata. Zgodbo lahko obrnemo tudi tako, da rečemo, japonci so že nardili v2 in z njim zmagovali, pa naj to ponovijo, če se jim pravila ne zdijo fer. Ukinil se ne bo, bo pa podlegel manjši krizi. Upadlo bo število navijačev na prizoriščih, predvsem pa bo upadlo zanimanje za oglaševanje med TV prenosi. TV pravice so glavni vir financiranja teh zadev. kako velik finančni pfaktor je VR46 najlepše pokaže primer Yamahine MotoGP ekipe. Rossi je šel in ekipa s svetovnim prvakom nima generalnega sponzorja. U bistvu je Rossi že tako velik, da to škodi njegovi sliki izjemnega športnika. Podobno kot je škodlo Beckhamu. Kjub temu, da je okrog njega non-stop šumelo rumenilo, mimo dejstva da je bil Beckham izjemen nogometaš ne moremo.Pa se ga noben ne spomni po temu, kako dobro je brcal žogo. No, men se zdi VR46 na svojem področju še bolj izjemen.
  47. ImenitnaPriložnost

S kok motosvetovci ste se dele dol ?

Takorekoč sanjska ženska. Se človek vpraša, zakaj takole sama trobezljaš po forumih ...
  48. Matori Hanzo

Pokojninska reforma

Šogun, ampaq v družbi, ki hlepi po trenutnih učinkih, ga ni junaka, ki bi se tega lotil. Pa tudi če bi probal, kake vrhunske popularnosti najbrž ne bi dosegel. In tako je večina ukrepov nekako na ravni šopanja umirajoče starke s kolagenskimi injekcijami in botoxom, da bo potem na parah zgledala kot v senci opojno dišečih krizantem dremajoča Urška Čepin.