Showing content with the highest reputation on 12. 08. 2011 v vseh kategorijah

1. Res ne vem al sem pussy al pa se ne peljem dovolj hitro. Opažam, da ima kr nekaj folka težave z SS gumami. Moje skromno mnenje je, da tisti, ki ima težave z SS gumo na cesti, se naj zaradi lastne varnosti prestavi na dirkališče, ker na cesto enostavno ne sodi.

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

hmnja sej potem ko je blo rešeno je blo bolj luštno .) Danes štart malo pred deveto zjutraj - tri plasti majic niso bilo dovolj, me je vseeno zeblo - zimaaa Prvi postanek je bil v LJ, kjer je motorčk dobil nove gume. Nadaljevala sem čez Lavrico - Rašico - Kočevje (pavza za tankat in malco) - Dvor - Soteska - Črmošnjice - Semič - Črnomelj - Dragatuš - Vinica - Kolpa ob mejnem prehodu, pri Učakovcih (pavza za sladoled )... - potem sem nadaljevala v smeri proti Sinjemu vrhu - razgled... - in kljub temu, da sem dopoldne občudovala motor z novimi gumami in ugotavljala da zdaj bom pa res bolj pazla po kakšnih cestah vozim - v Špeharjih spet makadam :xx: tak zelo zje*an, sama rebra, da je fajn treslo. Srečala pa sem celo enega motorista, ki je vozil v nasprotno smer. Sem bla vesela ko se je spet pojavla cesta - Stari trg ob Kolpi - Prelesje - potem je sledila dooolga vožnja ob Kolpi. Saj je luštno, ma čez čas sem se začela že dolgočasit... - mimo grada Kostel - potem desno v smeri proti Banja Loki in naprej proti Kočevju - to pa je bil užitek nove gume so fajn Od Kočevja naprej čez Ribnico - Sodražico na - Bloke - malo pavze na klopci... - potem čez Rakek - Laze - Planinsko polje - Ride (nekaj vas je blo tam) in nazaj. Vsega skupaj dobrih 380 km.
  3. nejcgs

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

bila nujna službena pot v MB. Ker sem imel še od vikenda polhen kufer ovinkov sem ubral malce bolj ravno cesto do MB. ........ odšla - proti zahodu ..... nekje v MB.
  4. rumenicestak

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Z organom sva povedala par besed, pa sva bila vse zmenjena Še mal potepanja po Velebitu
  5. jest sm jih dal gor..ampak so čist v kurcu.. ne drsijo, ne tresejo, grejo v ovinek super, in zalivk ne čutim več..dubu pokvarjene SportSmart..
  6. ninjafan

Vprašanje obnašanja

Preveč sprašuješ. Raje glej, da boš vestno dajal žmigavce in gledal v klinčeva ogledala, ki jih ima večina zgolj in samo za okras ......

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

V ponedeljek samo do LJ in nazaj, od Vrhnike do Logatca naju je čisto opralo (tokrat se mi ni dalo ustavljat ). Včeraj pavza (verjela vremenarjem da bo dež :xx: ) ko smo se vozili nazaj so itak vozili mimo sami motorji, jaz pa v avtu.... No - danes mi je končno spet ratalo se it vozit. Nardila (malo nehote, večino pa namenoma) dobrih 520 km. Začela sem malo pred 10h v jutranji "zmrzali" :surrender: sem celo pot do LJ škripala z zobmi. Od LJ čez Trzin - proti Kranju - ob Kokri... - Jezersko (pavza za nabavo malce in goriva za motor) - čez mejo v Avstrijo. Že celo pot do Jezerskega je nekaj čudno škrtalo pri menjavi iz nižjih v višje prestave, ko sem se začela spuščat dol proti Železni Kapli je ratalo vedno hujše - dol je še šlo, iz prve v drugo pa sem komaj prešaltala Cel čas sem študirala kaj narest - obrnit in it nazaj, ali it naprej in kar bo, bo... Še dobro da v vaseh nimajo nekih hudih omejitev, pa ni blo treba dosti prestavljat. Potem sem začela študirat kako za vraga bom razložila kaj je narobe - v nemščini - če kje ostanem (od nemščine v gimnaziji je minilo že nekaj časa, ker je ne uporabljam, sem zdaj omejena na neke osnovne stavke ). Cel čas sem mislila, da je šel v maloro menjanik (ja pač ženska sem, prvi motor imam, nimam pojma kaj vse gre lahko narobe ) Potem pa opazim, da ročko od sklopke stiskam vedno bolj v prazno Na poti od Železne Kaple proti Žitari vasi sem se ustavla da fotkam in da probam prestavljat... No - v prvo je že še šlo, ma ko sem speljala, ni hotlo it v drugo... sem vozila par deset metrov s prvo, nakar mi je ratalo prestavt, v višje je šlo lažje. Vožnja takrat res ni bla užitek... ob poskušanju sestavljanja dokaj smiselnih stavkov v nemščini (da bi lahko povedala kaj je narobe če bi kje ostala) sem seveda sfalila odcep in namesto desno, zapeljala levo in se peljala kar nekaj km-jev v napačno smer, preden sem skapirala da ne vozim prav. Vozila sem proti zahodu, namesto na vzhod (mimo Pliberka) in potem v Slovenijo proti Prevaljam kot je bil plan. Ena fotka pokrajine v občini Šmarjeta v Rožu... Par kilometrov naprej od tukaj mi je dokončno dopi*dilo, zato sem se ustavla ob cesti, ugasnila motor in nardila "ogled". Sklopka je šla v prazno. Namesto da bi zagnala paniko (itak ne bi mpomagalo nič :grrr ) sem šla pragmatično malo probavat kaj vse se da naštelat pri sklopki in kaj mogoče ni tako, kot bi moglo biti Sem vidla da je ročka od sklopke nastavljena na 5, no ko sem nastavla na 1 je začela spet delat normalno. V bistvu nimam pojma, kako bi moglo bit, vem samo, da mi zdaj lepo prime in še lepše prestavlja (brez unega groznega škrtanja). Bo šel pa jutri v pregled in svetovanje k nekomu z več izkušnjami. Vsa navdušena ker mi je uspelo in ker sem lahko nadaljevala svoje popotovanje, sem zvlekla ven karto in pogledala kje sem falila. No je blo treb it nazaj kar par km-jev Tokrat sem odcep vidla in registrirala. V Žitari vasi sem se držala desne, v smeri proti Pliberku. Zeblo me je vso pot kljub dvem majicam, ma rezervne se mi ni dalo oblačit. Spomnila sem se tudi na malico (vse do takrat pač ni blo časa, ne volje za jest) in se odločila da se ustavim na prvem počivališču s klopco - da si malo spočijem še noge. Izkazalo se je, da bo to še en velik podvig. Od Prevalj - Dravograda - Maribora - Slovenjskih Konjic - Celja - pa vse do Vranskega ni bilo nobenega počivališča kjer bi se dalo vsest no možno je pa tudi, da sem bila že jaz preveč utrujena pa sem kakšnega spregledala O:-) Na koncu sem se po 400 prevoženih kilometrih, že čisto lačna ustavla na pumpi v Vranskem. Ugotovila da me verjetno tako zebe ker nisem od jutra nič jedla, natankala še motor. Srečala enga z lepo Yamahco (R6 če se prav spomnim). Je bla že tolko ura da je blo treba it počasi domov. In sem šla. Čez Špitalič do - Kamnika - Mengeš - LJ - Vrhnika - Ride (polne ) - in nazaj na izhodišče. Zanimiv izlet, samo te preveč ravne ceste so prav dolgočasne (tam ob Dravi in potem vse do Vranskega), mam rajši ovinke
  8. kiki89

9. umetnica51

Kam nas pelje ta svet?

Danes popoldne sm bila na obisku pri 84 letni domačinki, ki še vedno skrbi zase,za svojega psa in kokoši.... Poznam jo že od malega, saj smo ji z očetom pomagali saditi krompir, žagati drva, pa spravilo lesa v gmajni.... Danes mi je prvič zaskrbljeno rekla, da tako hudo kot je danes na svetu ni bilo nikdar... Še med vojno so si v najtežjih trenutkih ljudje pomagali med seboj, zdaj pa samo še grabijo bogastvo zase, ne pomagajo več drugim.... Rekla je še: " Ljudje nimajo več vesti ne poštenja..... Vse gre h koncu...."

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Celo leto pridno delamo da lahko potem še malo uživamo

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Ker nekdo dela skomine z morjem, ga je blo treba it malo pogledat - vsaj od daleč no Postojna - Divača - Vremski Britof - Ribnica - Ilirska Bistrica (nabavla malico) - Jelšane - Matulji - mimo Opatije proti Lovranu... spet nobene klopce, je pa ena velika skala na počivališču prišla prav za malco z razgledom, kot je na zgornji fotki Nadaljevanje poti v smeri proti Brestovi - Pazin - Tinjan - Baderna (ta del mi je bil nekam znan .) ) - Korlevići - Antenal - mimo Novigrada - Brtonigla - Buje - proti Sečovljam - spodaj soline... V Izoli kafe in nepričakovano še ena malca okrepčana sem šibala naprej mimo Črnega Kala - Divača - Sežana - Dutovlje - malo za Koprivo malo pavze na počivališču - Avber - Štorje - Senožeče in nazaj. Še en ovinek tu pri nas, pa v garažo. Danes le dobrih 340 km-jev.
  12. Robertjur

Tole izpred 3dni blo heh! Kar veselo
  13. suhi

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Je morda kdo kdaj pomislil, da gume oddrsujejo zaradi nepazljivosti na gasu (zlasti ON/OFF sredi ovinka)? Zase sem namreč prepričan, da sem še vedno bil krivec sam, ko je guma zdrsnila, in niti slučajno ne guma. Je pa res, da Roadsmart na 90% izrabljena drži neprimerno slabše kot poprej, a na mojem motorju (FZ1 s 150PS) ne povzroča nikakršnih težav - menjam jo ko je čas za to, torej malce prej kot druge. Sem zvozil kar nekaj kompletov v svojem življenju (tudi Tourance EXP, Road Attack, Pirelli Diablo Strada, QRR, Roadsmart, sedaj imam Sportsmart ker me zanima primerjava z Roadsmart) in še nobena guma ni bila kriva za "čudno" oddrsavanje. Ali sem slabo ocenil kvaliteto asfalta ali pa še bil neuk z uporabo gasa. In Dami34 menim da krepko preveč kompliciraš. Nabavi nekaj v SS, ST rangu kot si na koncu že sam napisal in boš videl na lastne oči. Univerzalnega nasveta pač ni, saj 1000 motorjev in 1000 voznikov pomeni tudi 1000 mnenj. Če ti pa po sredi preveč pobira gumo pa pomeni, da preveč nažigavaš od semaforja do semaforja in se pač malo umiri hehe . Sicer pa so meni Roadsmart kompleti na FZ1 odlično delovali, rang od 6000km pa do malo več kot 10000km, prav tako pa Sportsmart izgleda da bo zdržala kar OK kilometrino. Prav tako kot ti se precej voziva v dvoje s kovčki... Z lahkoto pa se tudi brusijo tačke/kolena in guma je vseskozi lepo enakomerno zvožena do roba (tako 190/50-17 kot 190/55-17) ajd
  14. prebacevka

Miss Motosvet

men upam da se (seveda u kopalkah) če se bom potegvala za ta naslov ti pa dej kšne robčke u modrčk pa si tud loh miss motosveta dam tebi glas

Kakor komu (kateri) .
  16. nxyz

Izpit

Jp, 250r vozim, zame kot začetnico je dovolj močen, se poznam toliko in vem, da če bi imela močnejši motor bi me že kdaj kam odneslo, ker se včasih afnam, ta motor mi dopušča nekaj več napak, z močnejšim bi pač hitreje pristala v kakšnem grabnu :closedeyes: No pa še resno, zaenkrat mi je dovolj, ker nimam od prej nobenih izkušenj z motorji, majhni stroški vzdrževanja, majhna poraba, poceni gume, pridem povsod, nisem v skrbeh, če me ustavijo, da kršim zakon kot nekateri... za kakšno leto bo, ko dobim službo in bom imela občutek, da kolikor toliko obvladujem ta motor bom šla pa na močnejšega.
  17. IBA

MotoGP 2011

če ne bi bilo Pedrose in Stonerja, bi Rossi zgledal prav konkurenčen .....no vsaj druge ducatije je nažgal....držim pesti za zanimivo dirko
  18. prebacevka

Miss Motosvet

haha tale izbor za miss motosveta pa je a se loh tud jst prjavm k zgleda zabavn

Miss Motosvet

...tko : zdej smo te pa dobili!!!! :naughty: 1. VPLIV NA KOMISIJO ZA IZBOR NA MISS MOTOSVET S STRANI UDELEŽENKE ZA MISS. 2. PODKUPOVANJE KOMISIJE... 3. NUDENJE RAZNIH USLUG ČLANU KOMISIJE ... :naughty: ...PA SMO TE... zdej boš mogla pa k frizerju po novo frizuro, pa noge natrenirat, pa tavelke joške namontirat...da boš očarala komisijo
  20. Kremenčkovi

Opravljanje izpita - brez 22 ur avtošole?

bago, ko boš kupoval avto ,se mi javi
  21. Sesir, eno vprašanje, pa ne tega narobe vzet in bit jezen, ampak; koliko imaš čas na Grobniku? Ker če po cesti tele gume skos spravlaš v drsenje, bi si človek mislil, da imaš tako kontrolo na motorju, da bi se to moralo bogato pokazat tudi na času na pisti. Vprašanje ni mišljeno sarkastično ali kot podjebavanje, samo zanima me.
  22. revival

Opravljanje izpita - brez 22 ur avtošole?

Najbolj,da gres kar odpeljat tistih 22 ur,ker ocitno se marsikaj neves.Imas pa zanimivo razmisljanje,sexal bil ampak ga nebi not vtaknil,tako nekako,ce prav razumem?
  23. bajkr88

HARMONIKAŠI

super vsaj eden ja js mam B,ES,AS... men osebno ma lep zvok, je pa železnikova. evo še ena slikca ... bo pa zdej u kratkem še midi sistem gor, bom pol še kšno sliko naredu
  24. Schultz

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Včeraj je padla tura: Horjul-Gorenja vas-Škofja loka-Jezersko-Železna kapla-Leppena-Koprein-Luschasattel-Pliberk-Golica-Radlje-Slovenj gradec-Podgorje-Velenje-Polzela-Marija reka-Trbovlje-Zagorje ob Savi-Moravče-planinske ride in domov. Vsega skupi se je nabralo 544 km. Lokalna cesta od Železne kaple do vrha sedla "Luschasattel" je asfaltirana...vzhodna stran proti naselju Globasica je pa makadam....je utrjen tako da ne rabiš glih endure. Na nekaterih ovinkih so ostale še posledice od nalivov (hinavski pesek na cesti). Aha...še slike: 1.-2.slika: med Horjulom in Gorenjo vasjo 3.slika: vzpon na Jezersko 4.-5.slika: Luschasattel(iz Leppene proti Globasici) 6.slika: Golica(69) 7.-9.slika: lokalna cesta ki pelje vzdolž Golice in se zavije takoj po Krumbachu desno(če se gre iz Lavamunda)proti sv. Lorenzen in se kasneje spet priklopiš na route 69 na koncu pri krožišču za Radlje 10.slika: velenjsko jezero 11.-12.slika: vrh Maričke in ptičji pogled na Trbovlje
  25. Fritz

Imaš prav, nisem imel prav glede smernega kazalca. Glede ostalega pa ostajam pri svojem..takšna vožnja je nepotrebno izzivanje sreče. Ljudje v gostem prometu so lahko (ali pa tudi ne) bolj previdni a nihče nima absolutnih refleksov in možnosti gledati v vsa ogledala in naprej hkrati. In ker vemo, kdo najbolj nastrada v primeru nesreče, je predvsem na nas, da zmanjšamo možnost, da do nesreče pride.

Miss Motosvet

to pa zato, ker se ti še zdj trese telešček, zarad sprednje gume :lol:
  27. biker77

Priprava motocikla za dirke

na reškem ovinku ponavad preverjajo izpit, prometno in prvo pomoč..pa če maš db kilerje not..
  28. biker77

Miss Motosvet

tole sm na hitr mal drgač prebral
  29. krucymucy

Vprašanje obnašanja

In to je edini problem. Vsak motorist je namreč tudi avtomobilist, obratno pa (žal) ne velja.
  30. bmw

Vprašanje obnašanja

zanimivo....popolnoma isto bi lahko vprašal avtomobiliste o njihovi dvojni morali..... razburjate se kako "izsiljujemo" pred semaforji, "prehitevamo" v škarje,skratka motoristi smo tisti "grdi,zlobni in zli", kajne? Sami avtomobilisti pa se v prometu obnašajo prepotentno (seveda več ali manj pogojeno s velikostjo in vrednostjo avtomobila), parkirajo čez dva parkirna mesta (ponovno zadeva s velikostjo in vrednostjo avtomobila), da pa ne omenjam čvekanja po mobilcih in šminkanja za volanom (no vsaj tega ne moremo motoristi početi,kajne), posledično temu tudi izsiljevanja avtomobilistov in nas motoristov. Pa še in še bi lahko našteval verjemi, saj sem dnevno ali na motorju ali v avtomobilu.... mi je pa nekaj zelo zanimivo imn me tudi že dolgo let muči....avtomobilisti so zelo uvidevni do pešcev (skoraj vedno se ustavijo da grejo lahko čez prehod), zelo so uvidevni do kolesarjev (ne zavijajo desno oziroma levo in jim zaprejo pot oziroma izsilijo), celo do jebenih rolkarjev in kotalkarjev so uvidevni, le do motoristov so zelo neuvidevni (pa da ne bo pomote, govorim za situacije v mestih). Kako to in zakaj? seveda so prisotni izvzeti....
  31. kewo

Ma teli francozi so čist usekan hahaha
  32. matjazg

Pri meni lahko postavte šotor

Ne vem, če je bila ta tema že kje odprta, jaz je nisem najdu. Če je, naj moj post moderator prestavi tja. Velikokrat je kdo v zadregi, kje najceneje prespati. Dovol imam prostora in vedno lahko kdo pri meni postavi kak šotor. Sam sem bil že deležen podobnega gostoljubja in se na tak način lahko odolžim. Ne ravno tistemu, ki sem pri njemu na dvorišču postavil šotor, pač pa komu drugemu...
  33. dlicen

Za kateri motor gre?

Sicer pa tole res ne spada v kategorijo Motocikli...
  34. bobiboss

Za kateri motor gre?

http://www.motosvet.com/tabla/forum/18-skuterji-in-mopedi-splosno/ :evilgrin:
  35. prebacevka

Miss Motosvet

glej ta trenutek sem na drugem koncu slovenije in imam fotke doma tko da u ponedeljek obljubim da jih dam gor aaam ti brez kopalk...hmmmm a se splača

Miss Motosvet

Zdej pa tku, punčare, nehite sam oblublat in hitro limat fotke gor, kr čene!"#!""" bom jst svojo gor nalimu in to brez kopalk!
  37. cikadina

Čokoladno nabijanje

evo tako se vedno začne moj dan, s čokolado! sicer pa imam v delu podobno tortico kot jo je sharpninja nrdila, tisti vrtiček. cvetača, solata, korenjček, por, rožice in "kraški" zid so narejeni, danes me čaka samo še naš maček pa seveda mama. upam da bo zgledalo vsaj pol tako dobro kot od ninje. edino sm pa namesti marcipana kupla uno sladkorno zadevo (tičino al kar je) pa se da fajn delat je kot en plastelin. no bom slikco nalimala.

Miss Motosvet

..iz blond na svetlejšo blond še nisem videl, sem pa videl eno, ko se je iz svetlo črne poštrihala na temno črno....

Miss Motosvet

..tut to se da zakriti...vzameš dva tik-tak bonbočka, pa si spet frišna...
  40. Kremenčkovi

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

sto ljudi, sto mnenj. Meni Qualifier 2 drži praktično do roba,iz ovinkov kr dobro tiščim...sedaj po prevoženih cirka 2500km sem zadnjo spustil na 2.5 prednjo na 2.3 in po zadnji iskušnji iz sl.konjic do kamnika in nato še do rogle je zelo dobro držala, tudi po mokri cesti. So pa seveda določeni odseki, ko ne prime, ampak ne ker je guma slaba ,temveč ker je asvalt gladek.Večino se vozim sam,obrablja se dokaj enakomerno, tam od sredine proti zunanjem robu nekoliko bolj,kar je logično... Me je pa na začetku matrala, predvsem zaradi kač in belih črt na cesti,dokler nisem z tlakom rešil problema. aja, zdržala bo pa okoli 4 jurje
  41. I30

Vprašanje obnašanja

Glede na to, da je to forum namenjen motoristom in pride nanj avtomobilist s takimi vprašanji, si jo še poceni odnesel. Umikanje na desno, ko prehiteva motorist? Daj ti raje samo normalno po sredini po svojem pasu vozi bo bolje. S tem umikanjem se samo dodatne nevarnosti povzročajo. Motorist ne potrebuje nobenega umikanja. Za varno in hitro prehitevanje ima svoje vozilo, če to ne zmore, mu tudi umikanje ne pomaga.
  42. Tomazy

Yamaha XJR 1200/1300

Na tvojo željo moja xjr LP Tomas
  43. SharpNinja

Čokoladno nabijanje

:evilgrin:

Moje izkušnje - Arhiv

Z rezbarsko (?) žagico sem strica Rozija .) najprej "obžagal" in mu naredi tudi podstavek, kar tako "na uč" ... .)
  45. KUK679

S kok motosvetovci ste se dele dol ?

ne povem !!!

Motorist hodi v zelje avtomobilstu

in najbol bo sedla na stare laverde in nove KTM. Ker bo oranzna
  47. diskow

Grand enduro Slovenija

48. snoopek

Status opozoril

jst sm tud bil zdj izključen 3 dni bojda zaradi žaljenja in smetenja
  49. didl

Stunt, vragolije, wheeliji, stoppiji, burnouti

še nekaj To je to!!

Moje izkušnje - Arhiv

Da ne bom našteval samo vseh mojih novih (?) pomanjkljivosti, se moram občasno tudi malo pohvaliti. Včeraj popoldne, med reševanjem križank in Ugankarja, ter gledanja TV, so se mi večkrat pričele zapirat oči (zelo slabo prespani zadnji dve noči), vendar jih nisem kar pustil zaprte in zaspal, temveč sem raje takoj vstal in naredil par korakov po stanovanju, da sem se malo "spravil k sebi". Tako mi je uspelo cel dan preživeti v budnem stanju, kar sem dobil bogato poplačano v današnji noči. Spal sem namreč do 8.30 z enim vmesnim krajšim obiskom WC-ja, ki pa sem ga takoj nadaljeval s spanjem . Tudi to, da si popoldne celo dovolim na kavč, ne traja prav zelo dolgo, ker prej "sem moral" biti na svojem novem delovnem mestu (delovna miza z računaknikom) vse do večerje, seveda ča vmes nisem šel na fizioterapijo v zdravstvenem domu ali v domačem okolju = sprehod ali telovadba v slabem vremenu). Da se hvala ne bi prehitro končala, pa se moram zahvaliti še vsem, ki ste mi poslali privatna sporočila z vašimi pohvalami in lepimi željami. Branje teh sporočil mi v teh trenutkih zelo veliko pomeni in name delujejo zelo vspodbudno