Showing content with the highest reputation on 15. 08. 2011 v vseh kategorijah

1. rposed

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Nekaj utrinkov, z najinega prvega malo daljšega izleta: - Großglockner :notworthy: - Porsche-Werk Gmünd - Malta, Kärnten :notworthy: - Nockalmstraße Za marsikoga verjetno nič novega, name je pa to potovanje naredilo velik vtis. Skratka noro lepa narava, ceste :notworthy: , skratka - DOL PADEŠ!!!!!! Ovčka je pa sploh carica!!!! LP, RP
  2. GoUpC

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Bi mogu it ma potem te še dalj časa ne bi blo domov... Res je lepo tam - lahko da v naslednjem tednu spet skočim na kako varianto tam čez. Danes je bil en čuden dan - ne vem, al še vedno vpliva Luna, lahko pa da vročina - nekaj je bilo v zraku oz. na cesti :surrender: ma smo preživeli, varno prispela domov. Štartala sem čez Ride proti Vrhniki (je blo treba malo pogledat kolko položnic me čaka doma :krneki: ) - od tam nazaj v Logatec - proti Idriji (tankat in po malco) - Tolmin - v smeri proti Kobaridu (ja tudi danes) - na poti do tja malica z razgledom (danes sem pozno začela s "ta pravo" furo pa je bila malca še na slovenski strani (pred Idrskim, ob Soči)… - nadaljevanje proti Robiču in čez mejo - čez Štupico (Stupizza) - Sv. Peter ob Nadiži (San Pietro al Natisone) - mimo Čedada (Cividale del Friuli) - od Gagliana se začnejo nepregledne vrste vinogradov, pokrajina malo spominja na Toskano. Sem bo treba it enkrat še brez motorja pogledat, al pa vsaj prespat - da se bo dalo probat še vsa ta njihova vina :yes: Skulptura v Korenu (Corno di Rosazzo) – vse povezano z vinom… - malo pred Krminom (Cormons) je na eni hiški (poleg drugih - italijanskih kolesarjev) tale stenska poslikava - Max-i bi bil ziher užaljen ker njega ni gor :evilgrin: - tukaj je ratalo že nevzdržno vroče, zato sem odpela vse zadrge, ki so se lahko nadaljevala sem skozi Koprivno (Capriva del Friuli) se zgubila in naredila ene dva kroga po mestecu in nato sem zgolj po naklučju našla pot za Moš (Mossa) to je bila v bistvu ena ozka cesta med vinogradi in njivami in tukaj sem se v mestu spet izgubila - označeno ni praktično nič, ali pa so samo ta glavni dve smeri (Udine ali Trst) - namen je bil it do Rupe in potem ob meji dol do Tržiča in naprej, na koncu pa sem prišla ven v Sovodnjah (Savogna d'Isonzo) ob sotočju rek Vipave in Soče, zato sem šla malo raziskovat kar tiste konce - mimo Petovelj (Peteano) ob Soči do - Zagraja (Sagrado). Tu je blo vroče za znoret (37 C je kazalo, kolko je blo šele na soncu :blink: ) – je kar teklo z mene, spodaj ob Soči so pa delali skomine z namakanjem v hladni vodi... Tukaj sem se spet malo zgubila in na koncu sem pristala na neki čudni kvazi hitri cesti (samo Italijani se lahko spomnijo kaj takega :xx: ) varianta kot AC - nikamor ne moreš zavit dol, je vse ograjeno, omejitev pa 60 km/h :wacko: zato sem mogla odvozit ta dolgčas vse do meje - tam malo pred mejo je celo izvoz, ob meji sem šla proti Mirnu in tam čez v Slovenijo - v smeri proti Opatjem selu - ker sem ugotovila da je še prezgodaj za it domov, sem malo pred njim zavila spet nazaj v Italijo - skozi Doberdob - mimo Devina (Duino) - do Opčin - od tam naprej in mimo Trsta kar po AC (dolgčas) - čez v Slovenijo - v Dekane tankat in po sladoled potem pa čez - Črni Kal - mimo Divače in Senožeč nazaj. 380 km-jev. Mi je bil tisti severni del (na včerajšnji furi) bolj všeč, danes pa uni predeli na prvem delu fure (od Robiča pa vse do Zagraja), ta drugo prečkanje meje - od Doberdoba naprej pa je bil bolj dolgčas.

MotoGP 2011

Rossi je bil na GP 11.1 skoraj tako hiter kot Spies, ki ima vkleščen živec in je prekladanje med ovinki opisal z besedo unbearable, in še malo počasnejši od lorenza, ki je tvegal z izbiro gume in debelo brcnil v temo. So pa prepolovili zaostanek iz Lagune. In to na dirkališču, kjer je uletavanje v ovinke izjemno pomembno. Primerjava časov 2011/2010 Stoner 43'16.796/43'34.066 Lorenzo 43'25.327/43'22.638 Rossi 43'29.428/43'40.576 tako da. . . zlomka. . . . Rossije bil z Ducatijem hitrejši kot je bil lani z Yamaho in hitrejši kot je bil lani Stoner z Ducatijem. Edino kar lahk jaz zaključim je, da mi ni nič jasno kaj se v Ducatiju dogaja.
  5. nejcgs

ja sej, pol ko so taplavi odšli si je pa upal:

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

saaaami norci na cestah joj prejoj! predvčerajšnjem izpuščene Učja in Rezija so ble na sporedu danes. Plan je bil pogledt zapuščeno vas Pozzis, kjer se je pred leti godil zbor Coco Meeting. Tik pred Tolmezzom sem plan prekinil, ker je blo vreme res grozeče, dežko pa je bil doma na toplem. Dan se je spremenil v beg pred dežjem v smeri Tarvisio-Kranjska Gora-Jesenice (ker tuki pa že res dolgo nism bil ) In ko je zgledalo da sm hudemu nalivu zbežal in je blo na jesenicah že super toplo in sončno, sem jo fasal. mamo vseh ploh. 3Km totalnega neurja. Suhe so ble samo še nogavice. Sonce in topl vetr so me mal potolažli in u ridah sm bil prov dobre volje. 400Km popolnoma neuspešnega bežanja pred dežjem in samim sabo.
  7. Stevie

Bilo je lepo. Žal me je mao fokus jebal. Lp.
  8. Nikii

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Jadranska magistrala in Pag ... štiridnevno vijuganje z ravno pravimi temperaturami, skoraj brez prometa ... užitek, ki ga kmalu ponoviva
  9. bikez

MotoGP 2011

Kot navijač Rossija imaš verjetno malo zamegljen pogled na Rossija. Vsa leta je bila razlika med Haydnom in Stonerjem na Ducatiju večja, kot je sedaj med Rossijem in Haydnom in to je bilo tudi tisto leto, ko je imel Stoner skrivnostno bolezen in ga nekaj dirk celo ni bilo. Ducatija pa so naredil za Rossija celo novega, kar ga za Stonerja ne bi nikoli in izkazalo se je, da so naredili en fedrvagen, bi reku moj star ata.
  10. trebor

Še nekaj slik posnetih danes. Avtorja sva dva: Rumeni cestak in jaz. Jaz sem slikal tiste mirujoče, akcijske pa Rumeni.
  11. nejcgs

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

srečal dva, ki sta ga žgala iz rid proti LJ - kdo prepozna?
  12. SANJIN-MIXON

Novi Marof 2011

Škoda da se dajeta dol, kdo naj plača kdo ne, pač ima vsak svoj sistem, jim pa dam prav da neve daje na minutaže, ker verjamem da bi bilo preveč padcev, ker tisti ki gremo gor za cel dan pa še z prikolico, se zavedamo tega koliko si zmatran pa tudi če narediš samo deset krogov, zavedamo se da padec hitro pride, in kako boš šel domov z razbitim motorjem, samo ne pravite mi , ah saj bi šel na izi gor in kak krog odpeljati, ne ni to isto, kot če prideš z prikolico ali pa vsaj za cel dan si mal adrenalina nabirat, zato jih po eni strani razumem, bilo bi preveč škode in poškodb,verjemite mi ko se prvič šel na progo tukaj sem se pripeljal z motoriestjem, no iz strahu je res šlo na izi, pa je bilo kul, nato drugič spet ponovil vajo, vendar me je potegnilo in sem cel dan dirkal, z mislimi saj to je to, vendar ko sem pa moral domov in se še peljati nazaj, je pa bila katastrofa na cesti, utrujen, nevoljen, ker gre počasi in po omejitvah, itd, tako da moj nasvet ne poskušajte tega, saj vem krog in dva pa še kakega mogoče, vendar zame osebno NE HVALA VEČ, raje z prikolco in cel dan uživati ter na poti domov na vlko komentirati z sopotniki, uh tam bi lahk hitreje, uh tam je pa šlo na nož itd ha ha ha TO JE MOJE OSEBNO MNENJE, IN NE OBSOJAM NIKOGAR HVALA !!!!!!!!
  13. trebor

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Danes sem se ob pol dvanajstih odpravil na en krog pred kosilom. S Thumperjem sva se zmenila, da se dobiva v Retečah pred Škofjo Loko. Nato pa sva po Poljanski dolini ubrala pot na Kladje. Od tam sva se spustila do Ceknega in naprej do Idrije, kjer sva se dobila s Fifijemthedraculo in Nejcem. Skupaj smo uničili nekaj kepic sladoleda in steklenico ali dve pijače. Midva sva potem nadaljevala preko Hotedrščice in Kalc na Ride, Fifi in Nejc pa sta šla proti Črnemu Vrhu in od tam do Rid. Seveda sva ju s Thumperjem pol ure čakala . Odkupila pa sta se s hladnimi pločevinkami tekočine . Ob 16:45 pa sva se potem odpravila nazaj proti kotlini. Vmes naju je Nejc dohitel in video dokumentiral najino divjanje :naughty: . Domov sem prišel ob 18h. Seveda sem kosilo gladko zamudil. Vsega skupaj pa se je danes nabralo 168 uživaških kilometrov. Aja, skoraj bi pozabil, R1 je bila v garaži, krog sem naredil s Tomosovo šestico, hehe. LP Robert na Kladju
  14. biker77

večer je že..počasi
  15. skopusnik

Slike iz Brna (12.8.-14.8.): Fotografije MotoGP Brno
  16. I30

Policija svetuje in kaznuje

Nič jokcanja ne bo. Tako kot do sedaj bo samo tablico dol, če sploh je, pa gasaaaaa. Kdo jih lahko in sme ustaviti? Vsake toliko bodo spet akcije s helikopterji, konji in terenci, potem pa spet zatišje in čez čas spet igre brez meja čez drn in strn. Zakon je absolutno neživljenski in močno podprt s strani lovske, ribiške in planinske zveze. S strani ljudi, ki mislijo, da je prostor njihova neodtujljiva domena, ob tem pa imajo sami največje "zasluge", da je pri nas narava tako okrnjena kot je. Gre se jim pač, da bi bili sami za vodo, sami v gozdu sami in nemoteni na planisnskih poteh. Pri tem jih nič ne moti, če ravno člani njihovih zvez delajo z vodo, divjadjo in gorami kot svinja z mehom. Samo da tega ne bodo mogli početi drugi. Zato sta si tudi lovska in ribiška zveza zagotovili pravico uporabe vozil v naravnem okolju za gospodarjenje z ribami in divjadjo. To v praksi pomeni, da se bodo lovci na lov in ribiči na ribolov odpravljali tam in na način, ki je za druge prepovedan. Planinski domovi so si zagotovili pravico oskrbe svojih koč z vožnjo po naravnem okolju. Zakaj že? A zaradi velikega števila obiskovalcev, ki jih je nujno oskrbeti in zagotoviti profit svoji dejavnosti. Da s tem spodbujajo še večji obisk, večinoma že izven označenih poti in tako pospešujejo erozijo, seveda ni pomembno. Sama represija in nobenega osveščanja. Nekje drugje je nekdo napisal, da bi morali dovoliti vožnjo z vozili povsod in določati izjeme kje je prepovedana. Tudi jaz mislim, da bi morali imeti državljani pravico do vožnje povsod, kjer so javne poti, najsi bo vlaka, kolovoz ali gozdna pot. Izven poti seveda ne in tega se tudi večina že sedaj drži. Področja, kjer je v dobrobit narave potrebno bolje zaščititi, pa naj bi zaprli za vse. Tudi za roparske gobarje, pohodnike in pasjevodce. V obrazložitvi predloga so tudi flance o nadzoru. Pisec očitno še nikoli ni hodil po naših gozdovih ali pa le s prstom po zemljevidu. Nadzora brez široko razvejane mreže nadzornikov, ki jih je potrebno seveda najprej izobraziti, nato pa zaposliti in iz davkov drago plačati, ni mogoče izvajati. Lovska zveza tu nekaj že leta fantazira o svojih lovskih čuvajih, da bi prevzeli vlogo naravovarstvenih nadzornikov. Jaz pravim, da ti še med sabo niso sposobni razčistiti, kaj šele da bodo druge nadzirali. Isto velja za ribiče. Skratka gre spet za en restriktivni zakon, ki je le črka na papirju, situacijo pa bo kvečjemu poslabšal in ne izboljšal. In tisti, ki se bo skušal igrati frajerja in ustaviti biciklista ali enduraša na kolovozu, naj se raje umakne, da se ne bo kasneje čudil. So nekateri že skušali pa so potem jikcali in video posnetke lepili na net in se z angleškimi komentarji skušali smiliti celemu svetu. Pa je šlo za obdobje relativno malih kazni. Sedaj bodo to še odločneje storili. Naši zakonodajalci očitno nočejo spoznati, da represija ni prava pot.

:yawn:

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

:surrender: kaj si pozabu pogledat napoved? Samo vprašam Jaz sem danes jo, pa so bli gor na severu narisani sami oblaki in strele, zato sem šla rajši na jug .) Danes sem v večini ostala kar v Sloveniji, na jugu ker je bilo edino tam napovedano lepše vreme. Za vsak slučaj sem s sabo vzela še zgornji del dežne podloge. Štartala sem čez Ride - do Vrhnike - od tam po AC do LJ - Škofljica - Grosuplje - Ivančna Gorica (šla tankat in po malco) - Radohova vas - Dobrnič - Žužemberk - malo naprej od Dvora malca na počivališču (vroooče :surrender: ) - naprej čez ovinke do Kočevja - Banja Loka - na Petrini čez mejo malo pogledat če je cesta tam še tako uničena - do Delnic - Crni Lug - Gerovo - proti Prezidu (kako jim je to ratalo napisat? )... - naprej čez mejo - do Babnega Polja - Loška dolina... - Bločice - v Cerknici pavza za kafe in sladoled - Laze - Planinsko polje - Ride (pooolne ) - v Postojni še tankat in domov. Vse skupaj 310 km, ni dosti kilometrov, je blo pa dosti ovinkov
  19. nejcgs

eni so bili dobre volje:
  20. snoopek

21. biker77

Miss Motosvet

Cufa vedno skrbno preverja to temo..in vsaj pr men je že tema..kot kaže spet nau nč..
  22. Fakin

Motoštosi

23. Burgman650E

Kje smo se vozili 2011

no da še jaz povzamem mojo sobotno traso in sicer IZOLA - CERKNICA - STARI TRG PRI LOŽU - ČABAR ( HR) - OSILNICA - BROD NA KUPI - DELNICE - RIJEKA - PERMANI - VELE MUNE - IZOLA http://tinyurl.com/trasa-Brod-na-Kupi vtisi pa so : prelepa narava , še lepša Kolpa ( Kupa ) prekrasni in mirni kraji , minimalno prometa ( razen nekaj kolesarjev in par avtomobilov ter nekaj motoristov ) .. foto povzetek pa sledi :
  24. Mutika

MotoGP 2011

Ja, se strinjam! Škoda za Bautisto! Pa Stoner - kul! Je letos svojo vrhunsko tehniko združil z izjemnim motociklom in rezultati so tu. Sicer me čudi, kako ima že drugi krog na treningih in ogrevanjih takšne težave, potem pa na sami dirki dominira, ampak verjetno je to ena njegovih dobrih lastnosti. Kdo bi vedel ... le ugibam. Mhm, delim mnenje s teboj. :yes: Je bilo že skoraj očitno, kako Spies 'ne sme' mimo Lorenza. Mogoče razumljivo, ampak frustrirajoče. Športna spakedranščina a la Rubinho in Schummi ... ? Se bolj strinjam s teboj kot s Kennyjem glede Rossija - tole dirko si ga lahko ves čas videl hkrati z vodilnimi v ozadju na TV ekranu, pa kaj ni to napredek? :naughty: Šalo na stran - končno malo več krvi po žilah, ampak ne vem, čigavih - Rossijevih ali Ducatijevih? Mimogrede - se mi pa zdi, da ne gre za 18 sekund, ampak za 80 (osemdeset) ... pa vseeno, če je Burgess TO RES izjavil, je skrajno nesimpatično. Meni pa je všeč tole pisanje :notworthy: in se ful strinjam z njim; se mi sploh ne zdi zamegljeno, kot meniš ti, bikez. Ravno nasprotno, zdi se, da je pisano v stilu enega bolj strpnih Rossijevih fanov. Ni ravno znanstveno podkrepljeno, to pa ne, itak nismo neki strokovni forum. Ker pa tudi jaz spadam med sila strpne Rossi fane, pa se mi zdijo tudi argumenti "a la bikez" čisto na mestu, čeprav napisani bolj v ne-Rossi-fanovski maniri. Ja, dejstvo je, da je zdaj več kot očitno, kako je Stoner obvladal Dučeta in da je bil skrajni čas, da dobi boljši motor in da eksplodira. Takole na splošno pa bi jaz počakala še kakšno sezono ali dve ali tri, pa da vidimo, kaj se bo zgodilo v prihodnje - vseznalske napovedi v stilu "jaz točno vem, kako je in bo, vi pa ste vsi šalabajzeri" ... to ne vodi nikamor. Po moje še največji stručkoti ne vedo. Mene predvsem veseli, da se nekaj dogaja in da ves cirkus ne bo postal mlačen v stilu F1, ko je Ferrari s svojo prevlado nekje med leti 2000-2005 čisto uničil dirkanje, ki je postalo en sam Schummi-čigumi. Upam, da bo tudi Stoner ostal bolj blizu vsem in da ne bo v naslednjih sezonah poletel po poteh samotnih jezdecev na poti do cilja, kar mu že preverjeno najbolj ustreza. Borbe za 2., 3. in 4. mesto kljub vsemu nimajo tistega popra, kot ga imajo borbe za 1. in 2. mesto. Da pa zablesti in pokaže svojo nadvlado pa privoščim vsakemu, ki je tega sposoben, četudi ni Rossi.

Mogoče že videno, pa vseeno.. http://www.youtube.com/watch?v=EE-K10BeXtg&feature=related Ko bom velik hočem bit motorist!
  26. XTR

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Drugič ne prehitevaj če ga že vidiš da cinca! Taki so še najbolj nevarni. Počakaj da odcinca svoje in potem prehiti oba. Sicer pa je po novem kazen za pobeg s kraja nesreče 1200€ in 18 pik. Če ga dobijo bo verjetno naslednjič raje spustil motorista naprej.

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Zarad opravkov sem se na furo odpravil šele ob 15:30. Postojna-Razdrto(ac)-Vogrsko-Kobarid-Bovec-Trenta-Vršič-Kranjska gora-Jesenice(ac)-Vrhnika-Postojna ob 19:55 Ker so Rebrnice zelo uničene, in mi je cesta od Vipave do Nove Gorice mučna, zaradi gosto pometanih vasi, in velike nevarnosti radarja, sem se temu kosu izognil z roza nalepko. Ta strah pred radarjem, v krajih ki jih ne poznam, me je na AC nagnal tudi na Jesenicah. Ride so ble skor prazne, na počivališču je bila samo rdeče morda Honda. 300Km. 180 Km uživanja, 120Km transferja po avtocesti. super popoldan. Edino MojaMoja je bla mal besna, ker sm se šu sam mal pelat, in me ni blo pet ur. @Keiko: pri tabli Učja/Uccea levo me je zelo ZELO mikalo, da bi se odpeljal do Rezije. Tista cesta je meni ena lepših tod okrog. Super furo si nardila.

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Danes 470 multinacionale km-jev .) Ob fruštku ugotovila, da nimam ideje za izlet po Sloveniji, zato sem se odločla da grem spet malo pogledat k sosedom. Sem malo pobrskala če imata moja dva kakšno karto - pa ni blo nič, zato je ob kofetu bil na sporedu stric Google in printanje map - se je treba znajt - če ne gre drugače pa "po domače" na vse tri sprintane karte sem si še dopisala še nekaj imen - da bo za ziher, spila kafe in šla... - mimo Razdrtega - proti Novi Gorici - čez Kanal in Kobarid (natankala in nabavla malco) - na poti proti Žagi… - čez mejni prehod Učja (kako je pa tukaj strmo sem mi je pelo "Od višine se zvrti" vsakič ko sem pogledala na desno se mi je... ) - naprej čez park v dolini Muzcev (Valle di Musi)… - naprej ob reki Ter (Torre)… (noro lepa pokrajina, bom šla še v te kraje... ) skozi Bardo (Lusevera) - proti Tarčentu (Tarcento) tu sem se malo zgubljala, ma na koncu mi je le uspelo najti pot ven iz mesta in naprej proti Rtinu (Artegna) - do edinega mesteca, ki mi ga je uspelo (vsaj en del) slikat – Humin (Gemona del Friuli) - skozi Amaro - do Tolmeča (Tolmezzo) -tale je »parkiran« v enem od krožišč v mestecu - na poti do Arta Terme me je ujel dež, zato sem se ustavla na eni avtobusni in pod streho pojedla malco in počakala da se malo zlije. Ko je blo ta hujše mimo sem šla naprej - sicer brez dežne podloge (mi zjutraj ni užgalo da bi šla pogledat še vremensko za Itslijo in Avstrijo ) ma ker je bila ura že čez 15h je blo treba it naprej - čez Timau preko prelaza Passo di Monte Croce Carnico v Avstrijo (čisto odštekana cesta, škoda ker se ni dalo nikjer ustavt in slikat - je bla gužva, pa še cesta je bila še mokra, nisem hotla narest kake neumnosti z ustavljanjem kje ob cesti) – malo za mejo… - cesta je od tam, kjer so jo delno prenovili pa vse do mesteca Kötschach-Mauthen obupna. Tu sem se spet malo izgubila, sem pocukala za rokav enega luštnega motorista s svojo polomljeno nemščino, no pa se je izkazalo da je Italijan, ma sva se vseeno vse zmenila Hehe kako se človek spomni besed in razume vse, samo če se malo potrudi. Sem potem jaz nekaj spacala skupaj v kvazi italijanščini, on pa v polomljeni nemščini Z njegovo pomočjo sem ubrala ta desno cesto, izkazalo se je da sva se super pomenila, je bila prava smer - proti Dolam (Dellach) - nato naprej proti Šmohorju (Hermagor) in Štefanu na Zilji (St. Stefan im Gailtal) kjer sem se spet malo zgubila ko se iskala pot/smer za Tmaro vas (Emmersdorf) in jo našla s pomočjo ene od domačink - vse do Podkloštra (Arnoldstein) nisem vedla kam zavit - ali do Trbiža čez Italijo ali čez Korensko sedlo. Ura je bila namreč že malo čez 17h, do doma še dolga in ta temen vizir na čeladi Na koncu sem se odločla za Korensko sedlo in malo "goljufanja". V Jesenicah sem šla na AC, najprej tankat, potem pa sem šibala do Vrhnike (boge gume :surrender: ) da se ujela še zadnje sončne žarke čez Logatec in Ride do doma. Če odštejem tistih 80 km po AC, sem prevozila vsega skupaj 390 km lepih in zanimivih cest.

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Celo leto pridno delamo da lahko potem še malo uživamo
  30. Fritz

Vprašanje obnašanja

Pozdravljen, če bi si pred pisanjem takšnega posta vzel nekaj časa in prebral nekaj tem namenjenih vožnji in varnosti, bi verjetno ugotovil dvoje: da vsi motoristi nismo isti in da nas večina ne prehiteva v škarje in v nepregledne ovinke, vsaj ne zavestno. Dejstvo, da ne voziš motorja pač pove, da ne moreš vedeti, da je motor kratko in ozko vozilo z izjemnimi pospeški in pojemki, v primerjavi s povprečnim avtomobilom, zato lahko motor postopek prehitevanja opravi varneje in hitreje kot večina avtov (tam kjer je to možno in dovoljeno, seveda). Ker nisi motorist tudi ne veš, da je zaščitna oprema vroča in da se motorist lahko hladi samo tako, da se z motornim kolesom premika ali tako, da se sleče. Naš zakon tega sicer ne dovoljuje (za razliko od večjega dela EU) a motorist, ki se počasi in pazljivo prebije mimo avtomobilov na križišču/semaforju, s tem ne ovira nikogar, saj z vožnjo ob avtomobilih ne jemlje nikomur njegovega mesta. Pri vožnji naravnost tak motorist spelje in pospeši dosti hitreje od avtomobila, pri zavijanju levo ali desno pa lahko manever opravi istočasno z avtomobilom in se po križišču pomakne za ali pred avtomobil. Druga možnost, ki sem jo sam prakticiral, je vožnja v lahki in pomanjkljivi opremi, v kateri čakanje na semaforjih ni tako nadležno a sem zato kasiral težje poškodbe kot bi jih, če bi imel vso opremo..ko mi je nepazljivi voznik avtomobila vzel prednost v naselju, pri hitrosti 50km/h. Glede parkirišč je tako, da tam, kjer parkirišča za motorje so ali dovoljujejo prosto parkiranje motorjev (kjer ne motijo ostalih) tam parkiram kot ostali motoristi, če pa parkirišč za motorje ni in mi grozijo s kaznijo, če bom parkiral kjerkoli drugje (npr. na delu pločnika ipd.), potem parkiram tam kjer je dovoljeno in to so običajno parkirišča za avtomobile, priznam pa, da sem parkiral tudi že, na parkirišče za tovornjak. Skratka, manj predsodkov in več razumevanja ne bi škodilo, zato ti priporočam, da si forum malce bolj pogledaš in se ne osredotočaš samo na pisanja neodgovornih osebkov, ki na cesti iščejo izključno adrenalinske užitke.
  31. svobodnaptica01

Motor z največ prevoženimi kilometri

se foto dokaz
  32. hajoktejn

psihoti

je že noč
  34. LKB

tale model iz sivo r1 ko pa bols da neha vozt .. clovek si vzame cesto cez dva pasa kot na pisti... sej ni panike...
  35. m@dness

Novi Marof 2011

ma neee ne dajema se dol.. pač konstruktivna debata, nimamo se razloga kregat, saj vsi vemo zakaj se vsedemo na mopede... glavno da v tem uživamo, vsak po svoje.. imaš prav sanjin, tudi jaz (ko sem še imel gixerja) nisem nikoli šel dol z motorjem ampak vedno na prikolici in šel sem z namenom dirkat.. zdaj pa sem se znašel v drugi situaciji ki je bil moj namen bolj kot ne druženje.. no na koncu se me je le kolega usmilil in mi (malo s težkim srcem =) ) posodil svojo r1-ko za par krogov
  36. m@dness

Novi Marof 2011

si na levo nogo vstal? šel sem na marof s fazerjem (ker pač cestaka več nimam) delat kolegu družbo ko se je sam vozil po pisti in ker imam na fazerju gume qualifier 2 (so bile že gori ko sem ga kupil) nebi z njim naredil 27 krogov ampak maximalno 5... za to pa res ne dam 27€, če je tebi denar zadnja stvar na svetu žal vsi nimamo te sreče!
  37. orcus

MotoGP 2011

Kot Rossi fan bi si seveda želel gledati bolj agresivno in bolj napadalno vožnjo Ducatija z 46tko. Vendar gledano iz razumne plati je to kar trenutno počne Rossi zelo inteligento. Ducati trenutno ni konkurenčen in se z lastno močjo ne more boriti za stopničke. Zato bistveno večje tveganje na dirki ne bi prineslo več kot mesto ali dve, kar pa je zanj še vedno pod nivojem. Primerjava med lanskim Ducatijem, Hondo in pa Yamaho je skoraj nemogoča. Honda je naredila velik napredek, Yamaha manjšega, Ducati pa v stilu en naprej, dva nazaj... Najbrž tudi strokovnjaki ne vedo kako bi zgledalo, če bi ta trenutek dirkači zamenjali motocikle. Dejstvo pa je da Rossi potrebuje točno določen in njemu na kožo pisan motocikel, Stoner pa se lahko hitro prilagodi motociku in iz njega stisne max. Smo pa vsi Rossi fani pričakovali več, predvsem zaradi govoričenj iz strani Rossijevega tabora na koncu lanske sezone in tistih 18 sec. In tudi neke vrste "oprvičilo" v smislu -Stoner je imel prav- glede nastavitev Ducatija je bilo v Brnu na mestu. Kaj več pa ni za pričakovat, to ve vsak, ki je kdaj bil v kakšnem športu. Samozavest in velik ego sta tu kvaliteti. Ves razvoj Ducatija je trenutno na ramenih Rossija, njegove ekipe in Ducatija. Vsi pričakujemo vsaj v naslednji sezoni, da bodo ustvarili dirkalnik , ki bo dominiral. Rossi je za to položil glavo na tnalo. In če se bo to resnično zgodilo, se ne čudite, da bodo morali ostali Ducatiji zapeljati čez ciljno ravnino za njim. Najbrž bi vsak na njegovem mestu pričakoval isto

Moje izkušnje - Arhiv

... in ga po pritisku "na škljoc" pričel krtačit, ker na žalost, kljub temu da nima dolge dlake, jo vseno "pušča" kjer le more, ča ga ne krtašiš redno ... Tdi danes se je baralo kar precej odpadne (?) dlake ...

Moje izkušnje - Arhiv

Z velikimj občutkom krivde .) sem ga najprej prosil za ustreze n položaj za slikom za Motoforum ... .)

Moje izkušnje - Arhiv

Ko sem "proučil vso" naravo sem se še malo posvetil našem flokijo Bilu, ki si je kar sam izbral svoj "fotelj", da slučajno nebi bil česa prikrajšan ... .)

Moje izkušnje - Arhiv

Moja draga je za lepoto vrta letos še posebej poskrbela :notworthy: , kar ji je omogočilo predvsem to, da je na "ranču" nasadila (?) samo krompir, ker imamo vrt tudi doma, ki povsem zadošča za ostale "drobnarije" ...

Moje izkušnje - Arhiv

... in če se od "ranča" odpeljete še mogoče dobrih 200 m naprej, se pripeljete do domačije pri Mžonu (nobenega samoglasnika nisem izpustil !!! ) ...

Moje izkušnje - Arhiv

... do katere se prideš tako, da na "križišču" za koncem mostu zaviječ na levo ...

Moje izkušnje - Arhiv

Takoj po kosilu so mi ponudili še mojo najljubšo slaščico - jabolčni štrudl (zavitek), vendar sem jo zaradi sitosti tedaj moral še zavrniti in sem se takoj po kavi odpravil odslužiti moj dolg do Keiko ... Kar nekaj časa sem po Vtisih iz dnevnih voženj iskal to fotografijo, da lahko sedaj nadaljejem s tistim: "če bi na tem mestu zavila levo", bi se po krajšem (cca 15 m) spustu navzdol, pred teboj prikazal most čez reko Idrijco ...

Moje izkušnje - Arhiv

Danes sva b ila z mojo drago povebljena na piknik / kosilo na ranč in že takoj ob prihodu sva bila kregana, ker smo bili zmenjeni ob deseti uri (kosilo ???) prišla pa sva malo po enajsti, menda zaradi tega, ker sem moral jatz biti toliko časa za čarunalnikom ... Zato sem se moral prav takoj iti malo ohladiti ob vodo ... :notworthy:

Moje izkušnje - Arhiv

Za konec še malo "tehnike" ... Kmalu po prihodu domov sem moral zaradi bolečin v desnem kolenu, križu in vratu (!!!) zaužiti eno tableto Nalgesin, "potovaolni računalnik" pa mi v tem trenutku pove, da sem včeraj prekolesaril in prehodil 46,2 km, v 3 h in 41 min, s povprečno hitrostjo 12,5 km/h in največjo 46,1 km/h ... Ne vem pa, kaj me je bolj izmučilo, ali včerajšnji biciklizem ali to, da sem vse to še do časa spravil na forum, ker bova z mojo najdražjo prav kamlu, tokrat z avtom, "odpeketala na "ranč", ker so si najini bližnji sorodniki danes omislili kosilo na ražnju, jaz ubogi pa zopet ne bom okusil drugega kot slano, mogoče rahlo papricirano in kislo (solata) ... :surrender: Med preverjanjem tipkarskih napak sem opazil, da sem dolžan še poročilo o moji včerajšnji hoji poleg bicikla! Prav sigurno je je bilo najmanj tista 6,2 km v nadaljevanju štirice, zelo verjetno pa še kaj več ... :surrender:

In še navzgor ...

Moje izkušnje - Arhiv

Kmalun za kapelico se na levi strani ceste nahaja tudi informativna tabla o tem, kaj in kako je izgledal gozdna železnica, namenjna predvsem dobavi lesa za rudniške potrebe ... Izdelali so tudi lično maketo (?) ...

Moje izkušnje - Arhiv

Bil je res zelo prijazen gospod in mi je celo ponudil, da mi en delavec pomaga prenesti kolo, toda moja trma mi tega ni dovolila in prav kmalu sem pred sabo zopet zagledal asfalt ... :notworthy:
  50. thumper

Vprašanje obnašanja

Pozdravljeni. Nisem motorist, imam pa eno vprašanje za vas ki to ste in ki me že več let muči. Namreč zanima me, zakaj se motoristi v prometu obnašate po logiki dvojne morale? Ko ste na cesti, ste v vlogi izmuzljivega motorista (prehitevanje v škarje, prehitevanje v ovinkih, izsiljevanje pred semaforji, ...), ko ste na parkirišču pa zavzamete vlogo avtomobila tako, da si prilastite parkirni prostor, namenjen osebnemu avtomobilu ali manjšemu kombiju. Hvala za kakršenkoli odgovor. to ni pogovorno vprašanje ampak so trditve in posplošene obtožbe ... torej si ne razbijaj glave s tem , zakaj te nekateri "napadajo " ... tudi mene spreleti srh , ko nekdo neuravnovešen vozi skozi naselje +150km/h ... a lahko ti povem , da se to za motorista slej kot prej slabo konča - http://www.motosvet....ost__p__1826352 ... ta link sem prilepil samo zato , ker na isti relaciji heroj z bmw m3 vozi vsaj tako hitro kot pokojni motorist a se mu zna zgoditi , da bo ob morebitnem trčenju preživel , če ne bo zraven nikogar , katerega otroka je že smrtno ogrožal ... glede parkiranja.. a če se pripeljem z avtom in parkiram na parkirno mesto namenjeno motornemu vozilu zavzamem kaj manj prostora ? eh ker mi ni ravno za plačevati kazni parkiram kakor sem navajen - in z avtom in z motorjem na parkirni prostor... ker vem , da če motor fliknem na ozek pločnik potem ne ostane več nič prostora med hišo in avtom za nosečnice, mamice z vozički ter starejše občane... skratka sem zelo korekten voznik do vseh vrst koloupravljalcev. Prav tako vedno uporabljam ogledala, smernike pred stop lučmi, ne parkiram na prostorih za invalide in kar je še tega................... EH DAJ DA BI SE MULTIPLICIRAL ! pri kanalu...kawasaki 900 z yoshimura frizuro ... le zakaj se je - po pripovedovanju takih , ki so ga poznali - relativno uravnovešen človek na cesti zaletel čelno v MB O302 - http://www.imcdb.org/i151961.jpg ? čelada 150m daleč v potoku ... tudi kak avtomobilist je že naredil neumnost ali pa zaradi kakršnegakoli razloga storil samomor in obenem potegnil s sabo še kakšno nedolžno žrtev .... mogoče bi bilo res dobro , da bi te nek motorist , ki vozi po pravilih in omejitvah enkrat zapeljal do morja in nazaj ...iz domžal skozi ljubljano ... da bi iz pravega zornega kota občutil , kako je , ko te nek objestnež v avtu prehiti tik na zaviranju pred ovinko in te stisne ob kamnito ograjo - in po možnosti je bilo to celo namenoma ... dva ovinka po tistem , ko sem se odločil da ne bom šel na silo prehitevati vw tiguan-a , ki se je zanalašč na ravnem vozil po sredi ceste ... a tudi vsi avtomobilisti niso nekulturni ... hvala vsem , ki nakažejo pripravljenost biti prehiteni od motorista ter vsem , ki pred semaforjem puščajo 3m prostora za nas , ki se kuhamo v popolni motoristični opremi ! pa lep pozdrav in srečno vožnjo tebi na naših cestah in naših parkiriščih ! thumper