Showing content with the highest reputation on 10. 09. 2011 v vseh kategorijah

1. kaya

(Kazenski zakonik RS) Neupravičeno slikovno snemanje 138. člen (1) Kdor neupravičeno slikovno snema ali naredi slikovni posnetek drugega ali njegovih prostorov brez njegovega soglasja in pri tem občutno poseže v njegovo zasebnost ali kdor tako snemanje neposredno prenaša tretji osebi ali ji tak posnetek prikazuje ali kako drugače omogoči, da se z njim neposredno seznani, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do enega leta. (2) Če stori dejanje iz prejšnjega odstavka uradna oseba z zlorabo uradnega položaja ali uradnih pravic ali poskusi to storiti, se kaznuje z zaporom od treh mesecev do petih let. (3) Pregon za dejanje iz prvega odstavka tega člena se začne na predlog. K temu je treba dodati še nenapisano pravilo fotografov 3oseb, v kolikor so na fotografiji ali posnetku vsaj 3 osebe in razvidno, da niso glavna tema fotografije naj ne bi bilo panike... nxyz, poznaš Sizifovo delo? Z njim se ukvarjaš trenutno Dedi je dojel zdaj pa tiho Otroci mir! Se gremo raje vozit in tam pomeniti?
  2. Gizmo_

Slikca je sicer iz ene druge teme, je pa tvoja... Si vprašala vse ljudi če jih lahko slikaš? Men je vseskup brezveze, da se kregate, samo ne pa delat nekaj, govort pa drugo. Ja imam velik časa, zato sem šel to najdt:P
  3. Jure

Če dopolnim kayo.. Bitsveno pri zgoraj odebeljenem odstavku člena iz KZ-1 je tisti del ki pravi "občutno poseže v njegovo zasebnost". Kaj to pomeni pa je stvar tolmačenja sodišča, oziroma sodne prakse.. Če si mimogrede posnet nekje na javnem mestu kjer ne moreš pričakovat neke pretirane zasebnosti, ker te itak tudi vsi ostali lahko vidijo in opazujejo, potem ponavadi ne gre za občuten poseg v posameznikovo zasebnost. Je pa res, da se takih posnetkov brez privolitve v nobenem primeru ne sme uporabljat v komercialne namene.
  4. Pupi13

dobr no sej mislm da ste dost stari da nehate zdej ze s to kamero:D če ma člouk saj mal IQ je dojeu da pač ne more snemat kr usazga k se prpele če pa do zdej ni dojeu pa tut nikol ne bo
  5. benny0104

6. rumenicestak

Fočk Slikaj/snemaj in objavlaj samo lepe trenutke in noben se ne bo zbunu Upam da mi maus n zamr, k sm ga ujel s češnjam v očeh in ko se po riti praska, pa ko sando za "desno plučno krilo" drži pa Snupy, k Tanjuško poriva , pa Osa brez čelade :naughty:, pa Jure zaloten, k je hotu ride zapalit :evilgrin: .............. Ena iz arhiva
  7. perzo

men se zdi tole slikanje pa snemanje čist brezveze škoda časa. Sm se pa saj mau nasmeju določenim komentarjem, pa še šiht je hitrej minu
  8. suzuki

Hola, še mal slikc:
  9. suzuki

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Hola, današnji furci bi lahko rekli Duh Dolomitov ja, ta presneti duh me lovi od fiasca pred dvema tednoma, ko mi zaradi dežja ni uspelo prekrižarit Dolomite; zato sem danes zadnji hip spremenil cilj v obisk jezera Sauris (Lago di Sauris), na robu Dolomitov za zihr sem še 1x preveril vremensko napoved in radarsko sliko padavin, pa je bilo vse Lubica sploh ni moga verjet, ko sem ji povedal kam greva, je bla tolk vesela da sem jo le stežka zadrževal, je hotela kar zbezljat; ampak sva se skulirala in v rahlem drncu odpeketala najprej proti Logatcu, kjer sva zalotila Tarumenga in ebony v jarku pred kozolcem , preventivno samo pomahala in šla naprej, sej se bomo najbrž zvečer srečali na ridah in sva z užitkom pičila skozi vse tiste krasotne ovinkce do Idrije, pa naprej do Tolmina, Kobarida in Bovca, kjer sem napojil Lubico, da ne bo žejna v Italiji (kjer je 95-benz 1,68€ ) bolj ko sva se bližala meji, večje trume motoristov so bile na cesti, k sreči so prihajali nasproti, da sva lahko vozila v normalnem LS tempu tudi vsa večja križišča, parkirišča, črpalke so bile polne svetlečih, ropotajočih, tresočih zadev - a je blo kje kromanje zastonj al kaj, pišuka :wacko: cesta od Rabeljskega jezera na Sello Neveo je že skoraj vsa zrihtana, deloma popravljena, večinoma pa na novo asfaltirana, manjkajo še črte, pa bo ko se spuščava s prelaza proti mojemu slapu je v rečici ob cesti vedno manj vode, dokler pred Tamarozom ne postane struga čisto suha - na, sem si rekel, torej mojega slapa sploh ne bo, ker je vse suho... ampak čez nekaj kmjčkov se je voda spet pojavila v strugi in ko sva prišla do mojega slapa, je bil prav lep za pogledat, čeprav malo manj bogat kot pred par tedni, ko je deževalo ko sem se peljal mimo... nekaj slikc in že sva švignila naprej: Chiusaforte (sončen, za spremembo ) Tolmezzo, Villa Santina, Ampezzo in odcep za Sauris, kjer sem se poslovil od dveh ljubljanskih srajc (en na R1, drugi se mi zdi tudi, ampak drug model) s katerimi smo vozili skupaj od Ville Santine; imela sta (IMHO) najboljši možen pristop: nista točno vedla kje sta, niti kam točno bi pravzaprav rada šla, ampak se nista sekirala itak, ker če ti je vseeno kje si, pol se ne moreš izgubit (je povedal g.Murphy že pred veliko leti) cesta za Sauris se je začela zelo obetavno (beri ovinkasto), zato sva z Lubico zares uživala, kljub občasnim jatam koz in krav na cesti; sicer so jih ponavadi čuvali pastirji, a vseeno je bilo treba paziti na "mine", ki so jih te ljubke živalice puščale za sabo; ampak ni bilo panike, če se kdo ni mogel izognit "mini", je lahko umazane gume očistil v dolgih, mokrih tunelih no, kmalu sva prispela do jezera, ki je umetno - akumulacijsko, zato se pri jezu seveda nisem mogel kopat, cesta pa naju je kmalu odpeljala stran in gor, skozi Sauris di Sotto (dobrih 1200 m), potem pa še na skoraj 300 m višje, skozi Sauris di Sopra; še dobrih 300 m višje pa sva prišla na prelaz Sella di Rioda (1800 m) pa na drugi strani dol in po dokaj zabavni cestici skozi Pesariis in Prato do Ovara, tam pa po že znani poti do Ville Santine in mimo Tolmezza, kjer pa sva kmalu zavila na desno, v dolino Rezije (Ressiutta) da ne bi šla nazaj po isti poti, tako da sva se v Kuro vrnila čez Ucceo (Sella Carnizza, 1086 m) ker ta mala cestica povzroča marsikomu nekakšne probleme, sem si jo pogledal pod lupo: iz Rezije do prelaza je čist OK, nekatere dele popravljajo - krajšajo, zato bo sedaj manj tistih ostrih desnih kljuk... asfalt ni nov, je pa čist OK; tudi prvih nekaj kmjčkov na spustu je brezhibnih, dober asfalt, brez peska, malo listja, le malce bolj ozka cestica je; no potem skoraj čisto dol je pa res 5 kmjčkov slabše: luknje, pesek (ker razpada asfalt) in tam je treba pač malo bolj počasi in previdno; ampak če to z lahkoto zmore moja SS Lubica, potem to zmore vsak motorček, al ja ko sva prišla dol do glavne ceste nisva takoj zavila proti Kuri, ampak sva se najprej zadrajsala po tistih čudovitih ovinkcih skoraj do Attimisa, pa spet nazaj v Žagi sva bila spet na isti cesti kot v smeri gor, vse do krožnega križišča pred Tolminom, kjer sva namesto levo zavila desno, proti Novi Gorici - OK, priznam, zavila sva proti Kanalu, in tistem noro dobrem sladoledu pa ne samo superodličen sladoled, kelnarce tam ne znajo štet, saj sem naročil (in plačal) tri kepice, dobil pa... hja, ene sedem čeprav je seveda mogoče tudi to, da jima je bila Lubica tolk všeč (ker je RES lepa ) da sem zato dobil mal za povrh - u bistvu sem mislil da bo to malica, je bilo pa kosilo hvala, dečva :notworthy: ko sem se takole podprl, je tudi Lubica kmalu zajamrala da je žejna, pa sem jo napojil na OMVju v Novi Gorici; Lubica je bila kot ponavadi zares skromna v svoji žeji, saj je popila le 4,95 l/100 :notworthy: in tako sva s polnimi želodčki z lahkoto v krasnem LS tempu švignila skozi Kras do Divače, tam pa na levo za Senožeče, Postojno, in seveda ride kjer sva prišla tik pred zapiranjem, saj sta mausi in Lojze (pa še eni) glih ugašali luč in se odpravljali domov, tako da sva šla le 1x gor in dol, malo počvekala in se tudi midva obrnila proti domu, ker je bila ura že skoraj sedem doma je števec pokazal skoraj do metra natančno 555,5 kmjčka ampak še veliko pomembnejše kot ta številka je bilo to, da je bil vsak od njih tudi vreme je bilo več kot čudovito - če bo letošja jesen cela takale, bomo zares lahko uživali na koncu še zahvala vsem ki ste naju opozorili na modre inkasante, sem posredoval naprej

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Danes je padlo cca 470 multinacionale km-jev v duetu in v obratni smeri kot nazadnje Danes nobenih slikc, veljajo une od zadnjič .) Za štart in dobro jutro kafe v Postojni in bojni plan kako in kje se bo šlo, nakup "turistične" vinjete in začetek čez Ride - Logatec (mahala rumeni ekipi, ki je bila pridna že navsezgodaj ) - na Vrhniki na AC do Naklega - mimo Radovljice do - Jesenic (tankanje in nabava malce) - Korensko sedlo - v Avstriji potem na zahod, proti - Podkloštru (Arnoldstein) - naprej proti Šmohorju (Hermagor) nekje na poti pavza za malco - naprej čez Dole (Dellach) - do mesteca Kötschach-Mauthen, tam naprej - čez prelaz Passo di Monte Croce Carnico v Italijo - čez Timau - do Tolmeča (Tolmezzo) - čez Amaro (na poti do Venzona je malo zatajila navigacija - karta in moja orientacija ma po bojnem posvetu nama je uspelo najti pravo pot) - v Huminu (Gemona del Friuli) sva na račun - ne dovolj natančnega fotografskega spomina od zadnjič - spoznavala še staro mestno jedro in ozke ulice, na koncu nama je pomagala prijazna domačinka, ki sva ji pripeljala praktično na dvorišče O:-) - naprej proti Rtinu (Artegna) čez - Tarčento (Tarcento) in tam levo za Bardo (Lusevera) ob reki Ter (Torre) proti - dolini Muzcev (Valle di Musi) do - Učje - čez Žago - Kobarid (pavza za sladoled) - Tolmin - Idrija - Hotedršica - Ride - do Postojne (še pijača za konec) in nazaj. Luštno je blo
  11. She

Hribolazenje

Le nekaj dni po 3glavu si je bilo treba privezat dušo tam, kjer je mir doma . Kjer ni veliko obiska, če je delovni dan, srečaš planinca, največ dva. Haha, zlepa ga ne bom pozabila. Rombona namreč. Tokrat so se mi maščevali ogljikovi hidrati. Zvečer sem jih natlačila v svojo notranjost več kot preveč, zato me je občutek slabosti spremljal prav do naslednjega večera . Komaj, res komaj je šlo v hrib in v dolino nič lažje. Na poti pojedla en mini sendvič in to je blo to, tudi pivce popoldne v dolini ni sedlo, kot mora. Pot pa kar dolga ... iz Bovca (Kaninska vas) čez pl. Goričico, ovinek na Čuklo (1767m), preko melišča še malo v skalce, potem pa na vrh. 1. Pl. Goričica (1336m) 2. Čukla (1767m) in spomenik v obliki piramide v spomin na zavzetje Čukle 10. maja 1916 s strani italijanskega gorskega bataljona 3. z desne proti levi se skrivajo: Vrh Ribežnov (2022m) - no, ta se ne skriva, M. in V. Černelska špica ( 2276m, 2332m), Lopa (2406m) - skrajno levo 4. Rombon (2208m) 5. ne mi rečt, da se ne da ... (skoraj) vse se da
  12. Tedybear

Hribolazenje

Fajn, fajn. Občudujem tvoje potrpljenje. Jaz v skupinah nad 5 (OK en gor ali dol..) že dolgo ne hodim več. Sem se naveličal vedno nekega prilagajanja...Potem..poleti me na Triglavu moti ravno tista gužva in tisti "sejem" vse možne krame. Od godb, do tistih, ki prinesejo na vrh 15 metrsko sestavljivo lestev, da se povzpnejo na 2879 m/nm, do prodajalcev kave in piva, do bosih, nagih....našli so se že tudi kao motoristi, ki so enih 20 let nazaj gor vlekli APN 4, če se ne motim.....itd. Moje osebno mnenje je, da z vso tisto kramarijo Triglavu odvzamemo neko spoštovanje do tega nacionalnega simbola. In on tu pa tam občasno kaznuje, ko koga strese iz grebena tja na Triglavske pode, 300 metrov nižje.... http://www.gore-ljudje.net/novosti/48216/
  13. She

Hribolazenje

Vsaj za naslednjih nekaj let je želja po očaku ugasnila ... še sploh, če bo ideja, da gremo poleti za vikend. Ker si ga je (spet) želel osvojiti tudi ata, ki bo januarja slavil okroglih 70, smo se zmenili. Zadnji vikend v avgustu, 18 nas, od tega 3 vodniki in malo v pomoč še jaz. Zabavno je iti solo ali v dvoje, naštimaš tempo po svoje .... ampak včasih paše tudi takole. Izbrali smo lažjo, tisto iz Kota. Levo se je nad nami šopirila Rjavina, desno Vrbanove špice. Zaradi množičnega navala osvajalcev očaka se je že pred časom dalo rezervirati le še Staničev dom (2332m), pa nič zato. Razmere na 3glavu niso bile najboljše, do nas je prineslo informacije, da vleče zelo, menda celih 130 na uro . Oja, smo občutili tudi mi, čeprav smo se malo nižje smukali. Ker smo dom dosegli prijetno spočiti :naughty:, smo si privoščili še nekaj aklimatizacije. Spust do vznožja Begunjskega vrha in naprej proti Kredarici , nazaj po grebenu čez Rž (2538m) in počasi spat. Ker telo še ni bilo dovolj zmatrano, duh pa zagnan, sva z bratom v mraku skočila še par metrov višje nad kočo na 2408m visoko Visoko Vrbanovo špico. Uauuuuu, res lepe prizore je slikal sončni zahod . Kot, da je zima, kakšen preobrat. Pred tednom dni na Storžiču tako peklensko toplo, tu pa brrrr, zimsko mrzlo. Hitro spat, tudi to jutro bo treba zgodaj vstat. Smrčačev ni blo, nam je uspelo vsem bolj bedeti kot spati. Ob pol petih petelin budi. Mrzlo, mokro ... a res moramo it? Ponovno čez Rž na Kredarico. Bolj tiho smo šli ... eni so razmišljali: »Mati, kave bi.« Na Kredarici je vse mrgolelo, čeprav je bila ura prav zgodnja. Rajši nisem pogledala, koliko je, prav tako tudi na vrhu ne. Vem le, da je vmes minila cela veeeeečnost, semaforji so se občasno kvarili in nastalo je celo nekaj množične panike, ko se nas je na ozkem prehodu na kupu onih od zgoraj in nas od spodaj nabralo kakih 40, mogoče še več, in ni šlo naprej in nazaj tudi ne. Jeklenice mrzle in mokre, o soncu ne duha ne sluha. Stopinje kake 2, 3 nad ničlo. Na vrhu pa ... ooooo, šentjernejska godba je prišla prav za nas, Šentjernejčane, jih par odigrat ... nekateri so se začeli veselo zibati v ritmu muzike in drugi so poplesavali v dvoje. Ozračje se je segrelo in ooooo, še sonček je prišel pokukat, kaj se dogaja. Ker je telefon s fotoaparatom vred spustil dušo že prvi večer (blo treba poslikat prav vse ), dokaznega gradiva za drugi del (pri meni) ni. Je pa še en lep spomin ... družba zabavna :grim ... in ata spet gor .... ne, to kar tako ne zbledi .). 1. Staničev dom 2. Rjavina 3. Rž 4. 3glav od daleč 5. 3glav malo bliže
  14. GKeko

mhm kdaj, kje? Jaz bom vzel zakonodajo poleg :lol:
  15. umetnica51

Faaker see 2011

Eno leto je nazaj je bila kupljena jakna Daytona ravno na sejmu na Baškem jezeru.... :lol:
  16. papez47

Kaj si mislite moški o ženskah ?

Ma - rabiti - je ena taka čudna beseda. Je pa res fino, če ima človek ob sebi - kako bi rekel - "nekoga pač", s katerim se lahko pogovori o vseh stvareh, nekoga, ki ga nenazadnje razume in ve kako "diha", kakšen je in kaj si tisti prvi želi ali kakšni so njegovi življenski interesi in cilji. Seveda je "zaželjeno", da je v obratni smeri enako. Potem - se da, sobivat in živet. Če pa "desca" RABŠ :angry: za kostne prelagat, pol pa "adijo" - al pa če "dec" "babo" nuca, da mu pere in kuha, občasno pa jo še , če se mu glih da ........ pol pa naj gre vse skup u ................. PM.
  17. Maja91

tle pa sploh ni primerjave?! mislm da je hotla povedat sam to da nej neha snemat na vsakmu koraku ker je to neprijetn. Nevem kako bi se ti počutu če bi ti kr en kamero pod nos moliu pa daju to na internet.
  18. Tedybear

Hribolazenje

Ja, nekaj podobnega se je meni zgodilo par let nazaj, ko sem se vzpenjal na Kukovo špico. Ni pa ni šlo....samo želodec pa težak...za znoret. Tisto melišče pod sedlom Gulce - ga ni bilo konec. Vidim, da si pridna letos. Jaz se pohvalit ne morem. No, dve dni nazaj sem jo lutal spet po Bohinjskih planinah, je pa bilo službeno....ni slik....sem vodil eno veeeelikoooo skupino (40+) ...enega jamranja, prilagajanja tempa, zakaj po strmi, zakaj ne po položni.....zakaj, zakaj...mah...ni ga v hribih čez dobro družbo..pa magari sam. No, zdej že ene tri leta brez moje appenzelerke nikamor... Jutri pa na tromejo...srečanje planincev treh dežel. To bo guuužva, samo se pa dogaja, dogaja. Pašta na Italijanski strani iz kotla je....ko master card - neprecenljivo. lp
  19. She

Hribolazenje

Hvala, samo mi biti v skupini res ni v navadi in naj tako ostane. Je pa letos naneslo že večkrat, prvič na Jerebico (11), 1x na Storžič (6) in zdaj še na 3glav. Če ne bi šel ata, ne bi bla zraven, tako pa .... ker so me ravno prosili, sem šla :yes:. In imela malo morje časa za razmišljanje, kako je Triglav prizanesljiv :notworthy: ... v vsej tisti gneči res sreča, da se večinoma vse srečno konča.
  20. Fritz

VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE

Za nepreglednim ovinkom je lahko karkoli..tudi lihkar ustavljen pokvarjen tovornjak, plast peska ali karkoli drugega in če se imaš vsaj malo rad, potem nevarnost predvidevaš in temu prilagodiš vožnjo nakar te tudi stoječe ovire ne bi smele presenetiti toliko, da bi bila tvoja reakcija in rešitev situacije odvisna predvsem od sreče oz. dejstva, da ni bilo nikogar nasproti.
  21. exclan

Totalna blamaža nxyz na slikci si poskrbela za tvojo anonimnst ko si zbrisala tablico mimogrede je itaq javna nisi pa poskrbela za anonimnost ostalih ljudi okoli pa glej ga zlomka mojega soseda sem spoznal na tej sliki zdaj ga bom malo podražu da se njegove slike vrtijo po netu pa da vidim kako bo to sprejel
  22. nejcgs

Kaj si mislite moški o ženskah ?

a pol postrežeš z jagodami?
  23. motofrik

Faaker see 2011

Ime Faaker see se je prijelo, kot oznaka prireditve. Lahko pa ga prevedemo v angleščino -Fucker lake.
  24. Bremzer

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Če imaš s tem oljem dobre izkušnje kar ostani pri njemu, saj to je zelo dobro olje ni pa nič narobe,če probaš tudi kako drugo kvalitetno olje po možnosti še z kakim teflonskim dodatkom.Nikar pa ne probavaj kakšno poceni nekvalitetno olje !
  25. nxyz

Če bi ga imela bi rekla men dol visi zato Point je bil, da človek tudi, če je bolan in obseden s snemanjem tega ne sme početi kjerkoli in kadarkoli. Ljudi se pač NE snema brez njihovega dovoljenja to je to. Jutri fočk 2x
  26. Jure

Pajade.. Kar se raznih odškodnin tiče v primerjavi z Ameriko brez skrbi da ne Videla preveč filmov?
  27. 919

Malo nostalgije, Legendarna grupa B in pa njihovi oboževalci, navijači,... dobesedno nori na vso stvar! :notworthy: http://www.youtube.com/watch?v=U4UuZ5mauKk&feature=related
  28. Banek

Faaker see 2011

BAŠKO JEZERO. Pri nas še govorimo slovensko.

Wella, res, priznam. In sem kmalu po Mausovem opozorilu, napovedal opravičilo. pač skrite kamere u OMV res nisem videl. Kljub temu, se mi zdi tvoja reakcija popolnoma zgrešena. Enako faljena kot t0pl0v0darjevo filmanje. Še vedno bi me blo sram. tako vozit, bit na takih filmčkih, javno cvilit da se prepoznam in kako so snemali napačnega človeka pa še najbol. po nedolžnem sem te obsodil nastopaške in blesave vožnje pred kamero. Za to se ti opravičujem. Takoj po objavi posta mi je blo žal da nisem bol nazorno napisal da se spodaj ponovljen del nikakor ne navezuje na tvoj popizditis oziroma nate osebno. Žal, pa to ne pomeni da se motim. in da to ne drži.
  30. PiKi17

Zjutraj okrog 10h rumeni pred garažo, zvečer po 17 iz rid proti domu rumeni, maus počival na klopci v ridah, mimo OMWja lajbn. pa še koga sem pozabil
  31. GKeko

zahajate iz orginalne teme. FOČK ride so ble prazne
  32. halls

Tomos ATX

po možnosti z Mf powerco,polnim tankom,registriranim celo leto, čelado, in še s celo škatlo novih rezervnih delov????? Prodaš flexerja? Ziher hočeš zanj 500 evrov...... :closedeyes:
  33. GKeko

Kje smo se potepali in kaj smo zanimivega videli

Kje pa je to?
  34. papez47

Kaj si mislite moški o ženskah ?

Za to pa res ne rbiš DESCA ???? :naughty: En telefonček ........ SELITVE s.p., (Franc pr Močeh ) :yes: pa je.
  35. Frips

ADSL router

Najhitreje....zresetiraj router in ga nastavi, da bo zmeraj ONline (PPoE), pcje pa normlano daj v mrezo (not dail for connection).

Moje izkušnje - Arhiv

Hvala. Spomnim se, da je bil na tej cesti pogostoma tudi pesek, tega, da pa prav na teh mestih, pa se ne spomnim več ... Tisti dan, ko sem jaz doživel nesrečo, na cesti ni bilo peska, ker so jo "proučili" moji spremljevalci. Še eno dodatno poleno v ogenj z naslovom ZAKAJ ??? :surrender:

Moje izkušnje - Arhiv

Včeraj me moja draga ni odpeljala proti Logatcu zaradi "obletnice", temveč zaradi mojih potreb pa modelarskem šopingu ... .) Vsseno pa se iz Idrije v Logatec, brez tega, da bi se peljal mimo "moje" smreke ne da, seveda če želimo to pot opraviti čim hitreje in po najkrajši poti ... In zopet je bil v akciji moj "foto mujo" ... :notworthy: Poslikal sem oznake na cestišču, za katere ne vem kaj pomenijo ??? Nahajajo pa se en ovinek pred (proti Logatcu) in en ovinek za "mojim ovinkom + smreko". Te oznake so novejše, ker sem sigurnen, da jih med mojimi vožnjami z bajsiklom še ni bilo !!! Na mojo željo je moja draga zapeljala tudi po njih in asfalt pod njimi ni narebren, tako da "prebujanu" zaspalega voznika sigurno niso namenjene !!! Na vsej cesti med Hotedršico in Kalcami so take oznake samo na teh dveh mestih !?!?!?
  38. Robertjur

He he!! Jest tud rožičke vidu u LJ
  39. Fritz

VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE

Kazni plačajo tudi tujci, če jih pri nas dobijo v prekršku in tudi drugače je, vsaj za zdaj, kaznovalna politika v pristojnosti držav članic. Vinjete naj bi tedaj bile problematične iz razloga oviranja prostega prometa storitev in blaga z nerazumno visokimi cenami glede na obseg AC povezav v Sloveniji, evropska komisija pa je grozila z odtegnitvijo sofinanciranja pomurskega kraka AC. Ker pa evropska zakonodaja ščiti predvsem tovorni prevoz, so hitro prišli do kompromisa.
  40. PiKi17

Faaker see 2011

A mi lahko kdo pove kako je če prideš z mopedom gor? Jst bi po šihtu skoču iz Kranja gor. Pa me zanima če imaš kaj urejeno za opremo pustit? Oziroma kje pustite stvari? Nekaj bi šlo v zadnji kufer, ne pa vse lp, M.
  41. gandi

A z biciklom v hribe?
  42. wanesska

VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE

''ampak zelo veliko in to najmanj 1x tedensko s tetami z velikimi očali in strici s klobukom. Pa še kaka frajla s telefonom se bi našla'' u, ja. tele sem pozabla oment.. se zelo strinjam...
  43. PiKi17

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

V začetku meseca sem bral vtis od Rumenega, ko je šelpogledat opustošeno letališče Jugoslovanske ljudske armije. Zdelo se mi jezanimivo in takrat sem si rekel da te mesec grem tudi jaz tja dol. In zgodilo se je. V petek je krucymucy prišel z idejo dagremo to pogledat. Seveda sem bil takoj za. Skenslal vse sobotne plane in seodločil za izlet do Bosne. Dobimo se malo pred 8 uro v Ložu pri Starem Trgu, spijemokavico in se odpravimo proti Babnem polju in nato proti Delnicam. Cesta jekakršna je. Se ji pozna da vsak dan po njen pelje en kup tovornjakov. Iz Delnicsmo jo potem mahnili proti Ogulinu. Tam kratka pavza za še eno kavico. In odtam mimo Josipdola proti Plitvičkim Jezerom. Tudi tukaj nisem imel velikegazaupanja v cesto. Določeni deli so precej luknjasti. Določeni deli pa drsijo.Tukaj sem opazil da Hrvati še slabše popravljajo cesto kot pri nas. Daš tablo30 pa je cesta popravljena. Bližje ko smo bili meji več opustošenih hiš jebilo. Večina hiš ima luknje v fasadi od streljanja. Vasi so prazne. Nikjer živeduše. Ko smo prišli mimo Plitvičkih Jezer smo jo mahnili na mejo in Hrvatompovemo da gremo pofirbcat letališče. Ker je letališče na meji (pol na Hrvaškistrani pol na Bosanski) je kar pametna odločitev da se javiš na meji. Manjproblemov če pridejo tudi policisti pogledat letališče. Z meje se peljemo slabih 10 minut in že smo na letališču. Vtis je malo čuden.Včasih eno najboljših letališč JLA armije. Sedaj vse zaraščeno. Table minepovsod. Tako da ni pametno hoditi dol z asvaltnih in betonskih površin. Zadevo pogledamo se odpočijemo malo. Jaz stestiram mojolubico kolk »leti«. Po pisti se da lepo »nažgat« J Od tam pa jo mahnemo mimo Vrhovine in Otočaca proti Senju.Gospič in Karlobag spustimo zaradi večernih planov. J V Senju še ena kratka pavza potem pa gasa proti domu. Po jadranki pa potem desno nazaj na Delnice pa protiBrodu, Kočevju. V Kočevju ne večerjo. Lepo siti malo leni se usedemo in nazajdomov. Konec dneva mi je števec pokazal lepih 530km. http://skrci.me/nKPm6 Lp, Matjaž
  44. hajoktejn

Hribolazenje

sej sm jst vedu da morm it sam 8 ur 12 minut gor-dol; vmes še izdatno jedu in nameščal bandaže vreme fantastično, gužve ne pretirane (ob 8.10 sm bil gor) vrh se mi je pokazal v najlepši možni jutranji svetlobi zanalašč sm pa pustu podosvetljeno fotko

Honda CBR 1000 RR

No no. O malarstvu se nebi pogovarjali, ampak kolk je motor dober v svojem delu, imamo pa lepe in točne predstave. jaz za merilo, koliko dober je v svojem poslanstvu kak motor, najraje pogledam startne liste STOCK pokala v sklopu superbike prvenstva. Letos tam ni niti ene Aprilije, nobenega Suzukija, nobene Yamahe. lani je tudi zarad ekipe, 15 zmag pobral Ayrton Badovini na BMW, in eno Maxim Berger na CBR. Letos so 4 od sedmih dirk zmagali ducatiji. Med prvih deset sta letos ena CBR in en Zx10r, pa po 4 Ducatiji in BMWji. 1198 je za dirkanje blazn motor. blazn potencial, tudi za STOCK, kjer so predelave res omejene na minimum. Kar mene osebno zelo preseneča. Ko na ducatiju vidiš dobrega pilota, ti je jasno, da so taljani to skovali za dirke. Kljub letom, in de facto pomanjkanju moči, stvar zmaguje. Jaz bi v svoji garaži raje gledal in vozil CBR, rečt da 1198 ni vrhunski stroj pa se ne sme. Ps: V4 ali linijski4. . . . . CBR je ime družine z linijskim strojem. če bo v prihodnosti paradni športnik poganjal V4, bo to najbrž smrt fireblada kot ga poznamo. Hondini V stroji so pač VFR ali VTR.
  46. bajkr88

A se da spremeniti nick??

da ne bi slučajno kdo njemu zamenjal nick,...kar naj mu tak ostane je čist primeren
  47. Painkiller

Kacje Ride, prejšno nedeljo. Na Metzelerkam sm prišel samo do slonovega rilca.. nč čez :beer1:
  48. perzo

kolega s kawasakijem po rakitni :notworthy:
  49. OVEN

Tattoo

Moja nova pridobitev-SRBIIIIIII ku svinja!!!!
  50. avtomoto

Potovanje: PO SEVERNI AFRIKI

Moje izkušnje z Izraelci pa so bile čisto prijetne. Je pa res, da sem moral narediti trenutni "miselni preskok", ko sem zapustil Arabce in prišel k Židom. Sicer pa vsak doživi obiskano državo po svoje. :naughty: lp