Showing content with the highest reputation on 13. 11. 2011 v vseh kategorijah

1. svobodnaptica01

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Danes pa mislim da je padla zadnja daljša turica za letos, ali pa vsaj dokler ne najdem kam sem si skrila termo podrokavice, ker so mi prsti skor zmrznili. Povabilo na martinovo kosilo ob Kolpi sem izkoristila za izgovor da sem Brumčota (končno) spet popeljala nekam izven Ljubljane. Zjutraj je bil MRAZ. Od Medvod do Turjaka je bilo vse megleno, prste na rokah sem kljub grelnih blazinicah v rokavicah komaj čutila, in hkrati bentila, kaj mi je bilo treba dve leti nazaj odmontirati grelne ročke in karbon čez deklce, da se nimam kje pogret, Brumčo pa se nikakor ni hotel ogreti na več kot 66 stopinj. Ko sem že skoraj obupala in hotela narest odtajalni postanek se je sonce le prebilo do naju in vožnja je postala užitek. Čez znane ovinke sva švignila do Kočevja, kjer sem srečala celo enega sotrpina na čoperju, od daleč pogledala tablo za smer Dvor in odpeketala proti Predgradu in se spustila do Kolpe. Do dobra so me ogreli z odličnim kosilom kaminom in tudi kozarčkom nove letine. Slastno :hooray: Ob Kolpi sva oddrvela proti Vinici in Črnomlju potem pa so naju gume peljale proti Dolenjskim toplicam in seveda na Dvor, da sva potešila abstinenčno krizo, tudi prednja Gp racer in zadnja Roadsmartka se nista pritoževala nad nizkimi temperaturami Od Kočevja do Ljubljane so mi živce kravžljali "škatlarji", ki so se prav nedeljsko kotalili čez vse luštne ovinke :angry: . Kjub vsemu sva dobre volje ravno pred temo parkirala v topli garaži. Krasnih 270kmjčev.
  2. rumenicestak

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Včerajšna furca malo drugače En hitri fočk do rid in nazaj z biciklom, celih 30 zanimivih kilometrčkov Najbolj so se mi vtisnili pogledi parih motoristov, ki sem jih pozdravil
  3. suzuki

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Hola, ah, punčke... vedno me zvlečejo kam kamor nočem it po kosilu sem šel samo po duct tape v garažo, pa je začela Lubica prec oooo, a greva nekam, ja kam pa?? pa sem ji razložil da je mrazzzzz, saj stoji samo 5 Celzijev pred garažo, da ne grem nikamor ker bom zzzzzmrzzzznil itd itd ona pa nazaj ja pa poglej kakšen lep sonček je, tko krasen dan midva pa nikamor, sej če bi imel psa bi ga zihr peljal na sprehod, nje pa ne bom, ona pa ni dost dobra al ja in blablabla, sej veste kako znajo ni ji zmanjkalo dokler se nisem vdal in jo zapeljal pred garažo, vžgal, in se šel oblečt motocote (no OK, sej vem, jako težko žabo v vodo spravit ) že po dveh metrih sem pozabil na zimo, mraz, moje poletno preluknjano usnje... na vse - in samo še užival tudi Lubica je glasno predla od zadovoljstva, jst sem pa razmišljal, pišuka, kako točno je vedela katere tipke mora pritisnit da bo slišala tisto pesmico ki si jo je želela in sva šla, do Postojne, zgolj pregnat pajke iz cilindrov... sem prej še malo poklical naokoli če bi šel še kdo, a se je moj telefon trdno odločil da bo danes, na Gospodov dan, počival in ni hotel nikogar poklicat, tudi če sem ga resetiral; pišuka!! res potrebujem novega (če ma kdo za prodat kakega Samsunga s QWERTY tipkovnico na zaslonu, prosim -> PM) in tako sva odpeketala proti OMV črpalki v Postojni, in že takoj na vrhniškem klancu srečala najprej dvojca brez krmarja na (mislim da) VFR, kmalu za njima pa še enega (krmarja?) na KTMju(?) nisem dobro videl ker mi je sonček svetil glih v oči niti ni blo posebej hladno, le ko sem zavil iz Kalc proti Grčarevcu me je začelo grist v prste, kljub zimskim termo rokavicam, ma se je dalo zdržat tudi gume so lepo držale, ker sem upošteval mrzel asfalt in primerno prilagodil najin tempo na poti do Postojne srečal še nekaj uživačev (in uživačic), pred črpalko pa je bilo parkiranih ene sedem, osem motorjev (OK, en manj, ker je bil BMW ) "smrdljivci" so kot ponavadi morali sedeti zunaj, ostali pa smo se ob čaju ali kavi greli v toplem kafiću tu sem toliko časa drezal v telefon, da je začel delat (čeprav je grozil s sindikatom in nadurami) in poklical Cartmana, in glih ko sem odložil telefon, je uletel še Tarumen potem smo se vrgli v bencinske pogovore, vse dokler se ni sonček dotaknil hribov v smeri Primorske, in to je bil znak da je treba it domov s Tarumenim sva se ustavila še na parkirišču na ridah - samo za slikco, dve, saj ni bilo nikogar, potem pa odhitela naprej proti domu; če bi upošteval zgolj prevožene kmjčke, potem niso vredni omembe, a moj širok nasmeh, veselje in razigranost (čeprav po tako kratki furci) so priceless, seveda - za ostalo imam MasterCard na koncu balade: 5 Celzijev sploh ni tako malo, zato upam na še kak takle megafletn dan pred zimo in snegom PS in še en plus: ko sem prišel domov, ni bilo na vizirju čelade niti ene same mušice
  4. rumenicestak

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Danes pa do Mosta na Soči in do Postojne, skupaj okoli 180 hladnih vendar zanimivih kmjčkov
  5. suzuki

Hola, ja pišuka, ne vem kaj je zdej to, ampak če ne bi bilo naju s Tarumenim, bi blo parkirišče na ridah čist prazno :blink: pa tak lep sonček je bil
  6. rumenicestak

Fočk
  7. kiki89

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Danes sem nečaka zapeljal na vrh Rifnika (568m) Zaradi nevčakanja je moped na srečo padu na mestu
  8. BlackDoc

Fočk, lepo je sonček grel...DAMI34, si bil ti na OMV-ju v Postojni okol 11?

Kar rezgetala je od sreče, sam da sem jo vn pelau, fočk
  10. nxyz

Kawaborci

še ena, sicer samo 250r ampak nekje je treba začeti
  11. rumenicestak

Fočk Conti Traffic drži do roba
  12. tac

MOŽ / ŽENA: vsak svoj motor

Pred več kot desetimi leti sem nabavil virago 750 in žena ja takoj hotela tudi svojega. Kupila si je virageca 250 in se voziva vsak s svojim. Da bi se vozila skupaj nisva bila za in to zaradi varnosti. Možnosti, da se ubijeva hkrati so na enem motorju večje kot na dveh pa tudi občutki so drugačni in oba sva motorista, če že ne bikera. Takoj sem tudi nabavil komunikacijo (MIP-200), tako da, če se ne vidiva, se slišiva - tudi do 6 km. Komunikacija mora biti, saj moram vedeti, kaj se dogaja, če je ni izza ovinka, pa tudi pri prehitevanjih, ovirah, policiji itd. pomaga. Se pa moja vedno vozi za menoj, kar me včasih moti. Bil bi rajši, da ona drži tempo in pa tudi zaradi radarjev, kot je že nekdo omenil (naj plača) in bolj komot vožnje. Sicer se voziva LT in delava izlete do Celovca, Siofoka, Bratislave ... Druga pesem je, jasno, ko se pelješ sam. Milina, mir, gas po želji, muzika , ko bi vsaj trajalo... Pri MIP-200 obstaja tudi rdeč gumb. Z njim lahko izklopim svoj pmr in je tišina, vendar potem so mahanja, hupanja, dolge luči itd. tako, da je izklop sicer rešitev, vendar kratke sape, te pa reši prvi moment. Osebno vidim v dveh motorjih več prednosti, so pa stroški večji, vendar po moje upravičeni. lp
  13. BlackDoc

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Zjutraj le 5°C, pa sem se vseeno vsedel na motor. Nekam na hitro je bilo treba, do kosila je bil čas. Odločil sem se 'klasiko'. Najprej do Gorice, kjer se je že lepo ogrelo (čeprav je bila v senci še slana) in čez Kras do Divače. Ker za skok do morja (ali pa vsaj Črnega Kala) ni bilo časa, sem zavil levo proti Postojni. Do Senožeč je pošteno pihalo in spet je malo zeblo, kljub temu, da me je po Krasu sonce lepo grelo. Na ridah en kratek postanek (rokavice sem zatlačil med motor ), potem pa Kalce levo - proti domu. Lepih 210km, užival kot že dolgo ne. Samo zimske rokavice morem nabavit
  14. _luke_

Aprilia RS 125

No lej, svoje aprilie rs 125 nisem nikoli imel, imam pa vsaj 4 redne ki jim šravfam. Lahko je 15k km ali pa 16k km, je čisto vseeno...Danes tako noben ne razume kaj pomeni da je motor potrebno segrevat, nihče se normalno ne vozi z njim, vedno se motor šalta na najvišjih obratih. Ko je bat 15k km gonjen do amena pride tudi cilinder zelo lep...vsi mislijo/mislite da se prišpara na batu če ga dolgo voziš. Mhm Ko pa je pobrebno še cilinder honat je strošek malo večji. Če imaš srečo, ti zariba ojnica. To je tudi super situacija....pol si pa v dvomih, če je sploh pametno vložit vsaj 500€ v moped vreden 1000€. Da ne govorim o originalnih kosih, ki preplačajo motor.
  15. rot

World Endurance -

Obe ekipi, tako Igorjeva, kot Janezova zaključili na četrtem mestu, vsaka v svoji kategoriji.
  16. Zok

Moje izkušnje - Arhiv

ne vem kaksne avtorske pravice bi ta tehnologinja rada... ce ti se kdaj kaj zagnjavi ji lahko mirne vesti reces da trenutno ne slikas nje, da tega ne slika ona, da je slika tvoja, narejena s tvojim telefonom, motiv ni ona ampak nekaj kar je del tvojega zivljenja, in da si lahko avtorske pravice nekam vtakne.
  17. She

Hribolazenje

In še nekaj čisto svežih utrinkov: 1. Kalvarija, Vrh Snežne konte (2342m) in 3glav kot na dlani 2. ... vodi me pot v daljavo ... 3. preprosto, a tako čudovito 4. končnoooo ... Triglavska cesta 93 (2515m) 5. Kapela Marije Snežne, pogled proti Rži (2538m) 6. prav lahek ni bil 7. še nekaj korakov, pa bom na Velikem Draškem vrhu .) Na Kredarici sva se tisti dan potikala le dva. Prvi je že ponoči dihal višinski zrak, ker si je zaželel priti najvišje , jaz sem prisopihala iz doline Krme dopoldne. In mislim, da dva vremenarja, to pa je bilo po besedah enega od njinu vse ... res nobene pretirane gužve :grrr . Kakšen sonček :D , ne moreš verjet. Dolina v oblakih do ene 800m, na vrhu pa prijetnih par stopinj in brezvetrje. Eden od vremenarjev je že vedel, kaj mi poleg božanja ungatamgor in krasnih razgledov še manjka .... in se vrnil z ležalnikom v roki. Hahah, se mi je smejalo, saj sem imela občutek, da so se tisti dan nebesa spustila na Kredarico . Mi bo ostal v spominu ... tako ležalnik kot tudi cel kup drobiža, ki mi ga je vremenar vrnil za popotnico v dolino. šele zdaj sem dobila preblisk, da me je verjetno prav ta vlekel dol tako hitro, sem ene parkrat še samo sebe prehitela :naughty: .
  18. Gost

MOŽ / ŽENA: vsak svoj motor

Pri nas je pa ravno obratno - jaz vozim, moža sem nekaj časa nagovarjala da bi tudi šel delat izpit - pa ima raje svoj hobi (glasbo - in je celo napisal en komad za ženske na motorčku "Chick on bike" - ga lahko poslušate tukaj). Bom počakala da hčerka pride v leta za izpit (sedaj samo pravi da bi rada imela roza motor in roza kombinezon ).
  19. Ufff,kruta. Koliko si prekoračil omejitev če ni skrivnost in koliko je bila omejitev? P.S. Glih danes sem enega videl.Je imel tablico tako "zapigano" navzgor da je bila vodoravna z cesto .Dodaten pult za pir.
  20. strajnarR

Nevem, če je kaj takega že bilo objavljeno...
  21. hajoktejn

Nakup Avtomobila

zgolj kot zanimivost ... zanč sm bil v eni od avto-deli trgovin in je en pred mano bil na blagajni, rab filtre za Cromo 2.5 td 115 konjev; pa un prodajalc prav, to pa je stroj a? pa ta nazaj, še kr ja ... 790.000 km and counting ...
  22. Hi, js sem tudi imel namen narediti sistem na servo motorček.Ampak po premisleku raje nisem,ker je to predrag hobi.Bog ne daj,ampak slučajno imaš nesrečo.Policija ni neumna.Poznajo vse fore od pantov,servotov,....Vsak elektronski sistem se mora krmiliti.Zato rabiš kakšno stikalo na belanci,posledično tudi nekaj kablovja do tablice kjer ti jo dviguje servo motor.Mislite da se jim to ne bo zdelo sumljivo?Ko se vozim "hitro" so to znane poti,kjer poznaš vse ovinke in tudi kjer policisti stojijo.Tako da tam malo zaviraš in je.Čez naselje in vasi,kjer ogrožam ljudi pa strogo 50!.Če me dobijo pa plačam,saj sem sam kriv za prekršek.Jebat ga. Ker sem imel servote sem pa naredil tole: LPM

Moje izkušnje - Arhiv

Ampak vseeno ne bom čisto tiho !!! Ob prvem "obisku" pri psihologinji ta tede, jo bom zatožil in zraven tudi pripomnil, da njen (tehnologinj) problem ni samo v tem, da ne vidi dalje od svojega nosa (?), temveč tudi v tem, da JE ŽLEHT !!! he he he, malo sem se že "odkašljal" in upam, da bovzdržalo še kakšen dan ... še 15 minut je do pričetka prenosa F!, tako da je že zadnji čas, da "ukurblam" TV ... Kaj sem počel danes dopoldne ??? NEdelja po BSSS postane VSSAKOdelja, zato sem bil zopetv mojem UMK-centru ... Seveda sem zopet nekaj pozabil !!! Tehnologinja mi je bila takoj "sumljiva" zaradi izgovorjave črke G, zato sem jo kar vprašal, s katerega konca primorske je in odgovorila mi je, da poslušati še vedno znam in da je iz Postojne, mojega rojstnega kraja ... Upam, dsa nisem tudi jaz tako žleht ???
  24. Urban K.

Malo za poslušati...
  25. brojedan

Jankovič za ljubljanskega župana

Daj ne nakladaj Đastin. Dobro veš kaj si napisal in kaj bi rad jaz vedel. Ne vleci se zdaj ven na mala vrata filozofiranja o obrestih, pojmih in ne vem česa še. Jaz sem ti z enozložnico postavil natančno vprašanje, ki zahteva natanče odgovor! Napisal sem tole - za slučaj, da bi spet spregledal bom malo poudaril. Mogoče boš zdaj videl kaj piše: K J E ?? Bo zdaj šlo? V upanju na tvoj natančen odgovor, ki bo vseboval imena in lokacije bank, ki v teku krize na vsak način želijo plasirati denar in zaradi tega strankam predpisujejo veliko nižje obresti in ugodnejša posojila, te lepo pozdravljam in ti želim kar se da lepo in sončno neđeljo! :yes:
  26. Zok

Aprilia RS 125

predpisana menjava bata na rs 125 je kolikor vem, se vedno na 16k km, kot ze od nekdaj.
  27. Zok

XENON (HID) predelava

bog ne daj mesati HID in steklo, bos se ubil kakega nasproti vozecega.. ce imas ksenonko v H4 zarometu upam da te na cesti nikoli ne srecam. verjemi da sem temu projektu posvetil en teden mojega zivljenja, in kljub moji raziskovalni in inovativni naravi in sposobnostim se ni izslo niti priblizno tako kot bi se moralo. In glede na to da si v sosednji temi spraseval kaj pomeni 4300K in kaj 6000K si upam z gotovostjo trditi da se tudi tebi ni nikakor izslo, in da izraz "deluje" pomeni samo in izkljucno to, da oddaja svetlobo. Kakega uporabnega vzorca ki NE MOTI nasproti vozecih pa tole ne more imeti.

...a pol moraš bit res ne samo navaden norc ampak ŽIVNORC...

Kaj pa glasba ?

yebeš biberja in gago, to je muska:
  30. jami65

MOTO oprema - Cordura ali Goretex

http://www.teileineile.de/specials.php?page=8 tole spletno trgovino poglej.
  31. She

Hribolazenje

Komaj čakam, da bo po hribih spet natrosilo snega. In da bo zgledalo vsaj približno tako kot tri tedne nazaj blizu Doma na Komni (1520m). Le kdo bi si mislil ... teden dni kasneje je na Kamniškem sedlu (1903m) presenetila že prava pomlad .
  32. jure11

http://www.facebook.com/#!/photo.php?v=10150366117398509 tudi Honda ni več to kar je bila :lol1: :lol1:
  33. Ninč

Ducati 1199 Panigale

34. franc

Minimalna temperatura vožnje

Zimskih ne rabiš: 5. člen (1) Z zimsko opremo morajo biti vozila opremljena v zimskem času (od 15. novembra do 15. marca naslednjega leta) in v zimskih razmerah. Vozila, ki uporabljajo zimsko opremo po drugi alinei prvega odstavka in drugi alinei drugega odstavka 2. člena ter prvem odstavku 4. člena, morajo imeti v zimskih razmerah na pogonskih kolesih ustrezne in pravilno nameščene snežne verige ali verigam enakovredne pripomočke. (2) Določba prejšnjega odstavka ne velja za lahke priklopnike brez zavor, razen v zimskih razmerah, ter za traktorje in motokultivatorje ter njihove priklopnike. Uredba velja le za dvosledna vozila (enoslednih nikjer ne omenja). lp Franc
  35. kp-kp

MOTO oprema - Cordura ali Goretex

Po tehtnem premisleku in z neskončnimi primerjavami ter s kančkom tveganja nabavil jakno in hlače OJ-Desert. Troslojna celoletna enduro-rally-adventure ali "kakorkoli že" moto obleka z veliko žepi, nepremočljivo membrano, velikimi zračniki, žepom in zankami za camelbak, udobna, itd..... Beps Trieste; jakna 179 eur, hlače 119 eur. Nabavil še škornje AXO Boxer za 99 eur. Vem, da ni priznana znamka in mogoče v kakšnih detaljih "ne tako dobra". Ampak z nakupom sem prezadovoljen in v kombinaciji podobleke (Lidl za cca 25 eur) primerno oblečen in zaščiten za (skoraj) vse vremenske pogoje. Razliko v ceni bolj priznanih znamk pa bom nesel arabcem npr. v Tunizijo ali Maroko.... Lp
  36. jure11

Samo to bom reku: YAMAHA :yea1:
  37. macak333

Samo to bom reku: Honda .
  38. AleksG

Motosvet sekcija Primorska

Takoj pred Občinami je eden, dol nižje proti Trstu pa drugi... mogoče tam kaj najdeš.
  39. jvalant

MotoGP 2011

No ja, se balanco se bo moral navadit sukat nekam u nedoloceno smer... (ki ni smer voznje)
  40. BIZIXXX

Ducati 1199 Panigale

Je že razbit, sam bo treba še božičku pisat da bo kej prinesel :lol:
  41. KennyJR

MotoGP 2011

Updated: 11:33 Local Time Po. Name TeamGap First 1Stoner C.Repsol Honda Team1:32.123 2Spies B.Yamaha Factory Racing+0.407 3Pedrosa D.Repsol Honda Team+0.569 4Crutchlow C.Monster Yamaha Tech 3+1.310 5Dovicioso A.Monster Yamaha Tech3+1.603 6Rossi V.Ducati Team+1.665 7Barbera H.Pramac Racing Team+1.916 8Abraham K.Cardion AB Motoracing+2.124 9Bautista A.San Carlo Honda Gresini+3.280 10Battaini F.Ducati Team+3.956 11Bradl S.LCR Honda MotoGP+4.638 12Silva I.BQR Inmotec+6.008 stoner že po treh krogih 1.32.1 danes bo očitno šlo precej hitreje tudi spies ni počasen škoda ker ni lorenza :/ takole se pa pelje 1000cc eni očitno lahko tud z eno roko: še komu zgleda čudno? je bradl res tolk velik al sam tko zgleda?
  42. rot

MotoGP 2011

Si kar prav povedal. GP motorji so v primerjavi z motorjem za SBK prvenstvo tako, kot je F1 vs. DTM cars. Polek tega, pa dvovaljnik enostavno ne more dosegati takega performansa, kot štirivaljnik. Honda je že vozila v času dvotaktnih motorjev z dvovaljnim agregatom, pa se nekako ni obneslo. Ducati ima v SBK prvenstvu omogočeno nastopati z 20% večjo delovno prostornino od konkurence, na račun dveh valjev. V GP prvenstvu, pa te možnosti nimajo, pa kljub 20% večji prostornini, na vikend porabijo 4-5 agregatov. Agregat je že sedaj navit do skrajnih meja. In tu se pojavi še druga težava, v GP prvenstvu pravilnik določa, koliko agregatov letno lahko ekipa zamenja. Ducati bi to kvoto, z tem agregatom izkoristil v enemu samemu vikendu .
  43. Zok

XENON (HID) predelava

hm, se malo mojih modrovanj glede nachbau HIDa: Zadevo sem sicer testiral na raznoraznih varjantah avtomobilskih parabol, in taka in drugacna varjanta se je izkazala za popolnoma neuporabno in celo nevarno v tej (slab domet) ali drugi (blescanje) smeri. Zarnice sem celo predeloval da sem dosegel pravilno goriscno razdaljo, predeloval sencne scitnike (tiste koscke plocevine) itd, ampak do neke nezadovoljive tocke je zadeva prisla, tam pa se je tudi koncalo. Stvar sem delal v sluzbenem laboratoriju kjer sem lahko vedno zagotovil enake pogoje. Kljub temu da je original H4 dala od sebe max 800 lumnov na metru in pol, HID pa 2600 lumnov v istih pogojih, to enostavno ni bilo tisto kar sem hotel. Tudi ce gledamo lagunine halogenke ali ksenonke (original - oboje na fokus, ne na leco), je pri H7 parabola popolnoma drugacna kot pri D2R (ksenonu). Vso zadevo sem zakljucil tako da sem nabavil bixenon projector retrofit kit, in s tem dobil svetilnost (3600 lumnov max) in vzorec snopa kot se sika. Pa se pretirano drago ni bilo (cca 140 eur s postnino in carino vred), in kljub temu da je slo za kitajsko zadevscino sem bil z njo izredno zadovoljen. moj moped trenutno caka na clear glass luc in 4300 K bixenon projector retrofit kit.
  44. suzuki

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011

Hola, danes sem se zbudil malo pred osmo, navdušen nad sončkom, ki je že zgodaj zjutraj pregnal meglo in mraz nekam drugam, zato sem hitro naredil in pojedel brunch (študentske možgane ), si nadel motocote, osedlal Lubico in gasa proti Dolenjski, na izlet in na obiske kmalu po startu mi je Lubica požmigala z lučko da je žejna, zato sva šla tankat v Ivančni Gorici, potem pa naprej, skozi male vasice (kljub mnogim traktorjem po dokaj čistih cestah) do Mirne Peči, kjer je bil prvi postanek; nato naprej skozi Mesto do Dolenjskih Toplic na drugo pavzico in potem naprej skozi Sotesko do Dvora, tam pa seveda na levo za Kočevje ceste so bile skoraj čisto prazne, Dolenjska je sijala v prijaznem, toplem sončku in v čudovitih, pisanih jesenskih barvah - kaj bi si sploh še lahko želel? no, malo pred odcepom za Cerknico sem se ustavil na črpalki, kajti pred mano je bil velik črn oblak, pa sem preveril pri moji vremenarki če je to morda vzrok za paniko - pa ni bil glih sem pospravljal telefon, ko se je mimo pripeljal gsx750f na RF 900 R, tudi on me je videl in obrnil, tako da sva skupaj odpeketala do Cerknice, kjer je on zavil na desno za Rakitno, jst pa naprej za Planino, kejr sem seveda šel pogledat na ride, če je kdo tam zanimivo, cel dan je bilo skoraj neznosno lepo, toplo, sončno, za Planino pa se je sonček skril in v hipu je postalo precej hladneje, zato nisem bil presenečen da ni bilo nikogar na parkirišču na ridah... pa sem se odpravil še do OMVja v Postojni, a tudi tam ni bilo nikogar, kljub zgodnji uri - bilo je komaj štiri :blink: ja nč, sem si rekel, pa pojdimo domov, in dal gasa proti Vrhniki ko sem prišel na tisto dolgo ravnino za Planino proti britofu, sem takoj opazil stoječo kolono avtomobilov in avtobusa, ki so z vklopljenimi 4 žmigavci štrleli ven iz ovinka - pišuka, zihr je nesreča, ma menda ni kak motorist?!?!?! pripeljem se do kolone in počasi mimo, na prvo mesto, pred policijski kombi, ki je počez zapiral cesto in ... ja, je motorist, na cesti vidim ležat zbit rumen cestni motor :surrender: ful me strese, a ker je predaleč da bi ga prepoznal, stopim do policista in vprašam, katere znamke je motor, če je slučajno Honda... pa ni bil, za povrh tudi pilotu menda ni bilo hudega, kljub temu da je trčil v košuto in jo (menda) razpolovil... prijaznega policista vprašam če smem mimo, ker se spušča tema, mraz, megla... in res mi dovoli, pravi da razume kako je to... za ostale bo cesta še 20 do 30 minut zaprta... zahvalim se mu, res lepo in prijazno od njega :yes: ko se počasi peljem mimo na tleh ležečega motorja, vidim da je 996... srečno pilot, pozdravi se čim prej!! ozračje se hitro hladi, tema se spušča proti nižinam, a ker nimam daleč sem kmalu doma za mano je res lep in prijeten dan in, razen tega zadnjega dela poti, se mi je tudi danes stalno smejalo (in pelo ) pod čelado, saj so bile ceste več ali manj prazne, tudi brez zased, vreme je bilo nenormalno lepo, toplo, sončno, vsaj za ta čas in se je dalo fullll uživat upam da bo tako tudi jutri!
  45. http://www.alibaba.c...ding_frame.html na ebay.de so meli, sem htel tudi sam kupit. cena je bla ~150€. vidim da je na zgornjem linku občutno ceneje. na koncu sem si premislil, ker je po moje zadeva malo preveč vpadljiva. če policaj enkrat začne gledat nimaš kam za skrit. razen če kak pametno zakamufliraš... mislim, da je to boljše: se je dalo (se sigurno še da) dobit za približno 40€. drugače pa tudi doma lahko sam narediš. samo radiš "motorček" oz cilinder od avta - centralno zaklepanje in eno stikalo. stikalo preklapljaš gor-dol, s tem na cilindru menjaš polariteto in močan elektromagnet bat vrže not ali ven. še en senzor in lediko na armaturki pa je to to. simpl ko pasul. to je v bistvu tudi na youtube posnetku, ki sem ga priložil. drugače pa ja, nekaj je treba nabavit! kazni se višajo v prav idiotske višave in ko je vojna je vojna za vse!
  46. Bremzer

MOŽ / ŽENA: vsak svoj motor

Mi2 voziva vsak svoj skuter in vsak svoj motor.Nevidim razloga zakaj ste eni tako nastrojeni proti motoristkam, jaz prav vživam,ko vozi odspredaj ne zato da bi slabo vozila ampak se vsaj po naseljih precej drži omejitev in nimam straha, da me dobijo na kak skrit radar!Na izletih nas bolj ovirajo razni čoperji kot pa motoristke!Na zadnji daljši turi BG-Nm sva šla iz Bg. po zajterku točno ob 9.00 in bila v Nm 13.30 dva postanka 1x kavica 1x tankat nikakor nebi mogel reči,da je to počasna vožnja v Nm pa ni šla za šporhajt ampak sva šla v gostilno na kosilo!! Ps še slikca obeh motorjev.
  47. pajkica

MOŽ / ŽENA: vsak svoj motor

pa še ena dobra stran je.... al en al drug imata pod čelado samo sebe... pa ni treba celo pot poslušat "pametnih" nasvetov sopotnika tako kot v avtu mir, tišina..... O:-) vsaj ušesa si spočijem takrat

MOŽ / ŽENA: vsak svoj motor

Ja, bo držalo, čeprav stroški se res podvojijo...ampak pri motorizmu je itak vse strošek. So pa tudi določene prednosti, in sicer 1. motor si kupiš čisto po svoji želji in ni potrebno iskati kompromisa za 2 osebi, no vsaj pri meni je tako, da mora pač bit dovolj udoben za 2 osebi, se pravi da mora tudi sopotniku nuditi primeren sedež in dovolj veliko distanco do tačk....pa še bi lahko našteval, ampak če rabiš za enega vse to odpade 2. veliko lažje je na dveh motorjih prepeljati kup krame za kampiranje in 2 osebi 3. ni potrebe po nobenem nastavljanju amortizerjev in polnjenju gum 4. se pa mogoče zgubi tista romatika, ki jo poznamo samo tisti ki furamo v dvoje Sicer pa čisto iz psihološkega vidika, siliti človeka, ki ni siguren v sebe na motor, je po mojem čista neumnost, pa še nevarno povrhu.
  49. Dare1

MOŽ / ŽENA: vsak svoj motor

Imava popolnoma isti problem. Ko ji omenim izpit takoj navrže stroške in dva motorja, ampak mislim, da je bolj strah. :xx: vozi se pa rada zraven, tudi to je nekaj

MOŽ / ŽENA: vsak svoj motor

Jaz bi tudi bil vs srečen, če bi moja imela svoje kljuse, pa žal nima nobene želje in volje narediti izpit...tak da bova še naprej matrala samo en motorček. Sem pa tudi razmišljal, da nima pomena siliti človeka v nekaj, kar mu pač ne paše...zanimivo, kot sopotnica ni nobenga problema, cela dan se lahko vozi, vozim lahko agresivno ali mirno, vendar ko omenim, da bi sama poiskusila....se pa kr nekam ustraši...