Showing content with the highest reputation on 09. 02. 2012 v vseh kategorijah

Moja nova R1 l.2008, ali po domače Smrketa
  2. Andro82

Yamaha YZF R1

No, evo, da še "uradno" predstavim mojo Smrketo...R1, l.2008, Akrapovič, športne stopalke, zatemnjen športni vizir ...včeraj sva se skor ceu dan spoznavala v garaži
  3. RVT

Mal nostalgije ne škod
  4. nejcgs

po dolgem času en fočk na ridah
  5. Andro82

hahaha, ima se može se
  6. nejcgs

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

danes je bil cilj nanos, pa mi je pred vrhom sneg na cesti to preprečil: pol sem jo pa stisnil do sv.gore dol okol ajdovšne me je pa presenetil sunek vetra - mi je srce kar v hlače skočil, ampak na cesti sem se pa le obdržal.
  7. Arriba

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Konec koncev prideš z biciklom ali peš tudi.....
  8. Arriba

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Halo??!!?? Ja odkod pa ti si? Kaj ne veš da je priporočanje BMWja tukaj na motosvetu izključno v Brumerjevi pristojnosti. Lepo gledaj pa se uči kako bo jo ded strokovno obdelal. Samo da opazi sveže meso na forumu
  9. nejcgs

ja sej, zato so pa sedaj skrete odpelal, kdo bo pa čistil za vami
  10. Zok

Akumulator, akumulatorji

nekateri pa smo elektroniki in si pulzni polnilec naredimo kar sami.
  11. Irencko

uf stari cajti, kuk j blu luštn
  12. skoda

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

če koga matra abstinenčna kriza, mal za pomoč...
  13. alex86

WSBK 2012

14. Tajči91

Zakaj ste padli

Prvič se mi je zgodilo ravno v avtošoli na poligonu pol ure pred glavno vožnjo. hec pa je bil v tem, da je malo prej padal dež in je bil asfalt moker in je drselo ko hudič :glare:. itak nisem bila navajena vozit po mokrem ker mi prej nikoli ni bilo treba. ko sem šla slalom med stožci, mi je samo vzelo prvo kolo in vse skupaj po tleh. brzine praktično ni bilo kaj dosti, odnesla pa sem jo samo s popraskanim kolenom. že tako nisem marala tistega motorja preveč. ampak sem vesela, da se mi je to zgodilo na poligonu in ne kasneje na cesti. Drugič je šlo na knap... s kolegi smo se peljali čez jezersko in naprej na avstrijsko stran proti eisenkapel. ko smo šli nazaj, se pravi navzgor po tistih ovinkih, je sledilo presenečenje. tam je cesta kar precej široka, ovinki pa še kar pregledni. sredi malo manj preglednega ovinka dobim nasproti pošiljko kolesarjev, ki so bili brez spremstva. bilo jih je okoli dest komadov. dva kolesarja vštric meni nasproti po mojem pasu in me gledata. jaz gledam njiju in se spomnim na tisto zlato pravilo, glej kamor misliš peljat. in sem se na srečo toliko prisilila, da sem zapeljala skoraj na nasprotni pas. tako sem jih srečala po moji desni strani pa še to je manjkalo le nekaj centimetrov da se nismo zapeli. mater jim...!!! :angry: tretjič pa mi je motor (125 yamaha) samo padel po tleh ko sem se ustavila na makedamu poleg neprometne ceste. teren je bil rahlo nagnjen in nisem ravno konkretno dosegla tal, ker je motor zelo visok. ko pa sem jih, je bil motor že precej nagnjen, pa še spodrsnilo mi je (All star-ke). na motorju niti praske, jaz pa sem samo gledala okrog če me je kdo videl. shit happens
  15. RVT

MotoGP 2012

Jest se nimam kej sprjaznt, ker men je čist jasno, da je trenutno gledano s tehnične strani njegove vožnje Stoner najboljši že nekaj let in čist verjetno je, da pelje motor bolje kot ga je Rossi kdajkoli v svoji karieri. Tudi za časa dvobojev Rossi-Biaggi je blo tko, da se mi je zdelo, da je tehnično bil Biaggi ( ta priimek še težje napišem k Stoner ) bolje podkovan in hitrerjši samo psihofizično pa toliko slabši, da je bil rezultat na koncu nam vsem znan. Rossi je bil vsa ta leta najmočnejši kot paket ( talent, sreča, psihična pripravljenost, pravilna izbira moštva in mehanikov, velika podpora navijačev in medijev .. .) Žal je tako, da če že na enem od teh področije zelo šepaš boš težko osvojil naslov in Rossi je skozi leta znal držat vse to skupaj na zelo visokem nivoju . Ogromno je dirkačev ko jim " gre" so neustavljivi, ko krivulja pade se ne pobere nikoli več.. Stoner bo sigurno zapisan v zgodovino kot izreden dirkač z izjemnimi uspehi samo nikoli pa žal zaradi svoje mnogim antipatične pojave ne bo zapisan v "ljudska srca". Čisti primer naprimer bi bila anketa kdo je po vašem mnenju "največji car" Moto GP med petimi legendami:Eddie Lawson, Freddie Spencer, Wayne Rainey, Kevin Schwantz ali Randy Mamola. Po vsej verjetnosti bi zmagal Mamola ali Schwantz pa je meu Schwantz samo en naslov Mamola pa nobenga ostali trije pa po dva in več, samo sta nas ta dva s svojo karizmo tako osvojila kot nas ostali trije z naslovi nikoli niso in takšna bo zgodba Stonerja napram Rossiju sam, da po vsej verjetnosti bo poleg priljubljenosti Stoner ostal v karieri z manj naslovi kot Rossi. Kar se pa glede TC-ja tiče pa enim zgleda ni čist jasn delovanje tega in si ga predstavljajo k en program k dela al pa ne dela oziroma, da je to eno električno pomagalo, k mal moči odbije, da kolo ne zdrsne in vsem to pač enak dela oziroma majo vsi enakega
  16. Arriba

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Ja, da porabi one viške materiala ki ji pri klavirjih ostajajo naredi tu in tam kak motor...
  17. KeC

RAT Slovenia

No za drugič veš, s takšnimi zadevami se ne bi hvalili. Lahko se pove, da je recimo Steve Mcqueen imel Triumpha, pa da je recimo Ted Simon šel 2x okoli sveta s Triumphom ali pa da ga vozi recimo Hugh Laurie. Da pa ga je kupil Jan pa bi raje zadržal zase
  18. KeC

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Ne nakladaj, sej smo že vsi videli tale filmček: http://tinyurl.com/2lbysn - R1 okoli sveta S skoraj vsakim motorjem prideš skoraj povsod. Vedno sem zagovarjal, da naj si človek kupi tisti motor, ki mu je všeč in pika, pa naj bo to čoper, sportak ali pa golda če mu že paše. Problem je v tem, da ponavadi začetnik nima v mislih točno določenega motorja (kar je v primeru uporabnice, ki je nazadnje to spraševala povsem očitno) ampak mu je všeč sam koncept motorizma in njegova/njena osebna predstava o tem kaj to pomeni. Tudi sam sem si v srednji šoli predstavljal čoperja kot tisto pravo, rock'n'roll in vse ostalo kar sodi zraven. še dobro, da me je minilo. Ne rečem, da ne bi imel v svoji garaži kakšnega Rocketa, z veseljem, ampak to bi bil šele en 5-ti motor pri bajti. Za sam občutek v vožnji, navajanje na motor, manevriranje na mestu, pri počasni vožnji in nato pri višjih hitrostih pa naked tipa cbf, pelje scat čisto vsakega čoperja. Začetnik, ki si želi voziti in ne samo priti od točke a do točke b bo imel od nakeda v večini primerov več.
  19. Darko3g

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Vsak ima neko zamisel, kateri motorji so mu všeč. Ko sem jaz delal izpit (na ER5) sem si vedno predstavljal samega sebe na čoperju. Po izpitu sem po nasvetih kolegov iskal in preizkušal BMW F650, Pegasa, KLE500, na koncu pa se vseeno odločil za čoperja EN500. Po treh letih sem na prigovarjanje kupil TDM 900, in kao zdaj imam pravi motor. Pa nekako nisem užival na njem - drža, način vožnje, veter okoli čelade. Po enem letu sem ga prodal in kupil VN900. Saj verjamem, da so endure in potovalniki in nakedi pravi motorji ampak jaz sem pravi ded - in pašem samo na čoperja. Ne, res, fajn je preizkusiti več motorjev (kar pa ni tako enostavno) ampak, tisti motor, ki ti je všeč je prava izbira. Verjamem, da bi se z drugimi peljal lepše in bolje kot z mojim VN, samo to ni to. Kar se pa tiče kozlarij o kafiču do kafiča - z EN500 sem delal čez 900 km v enem dnevu (to je 16 ur skupaj), VN pa sem pripeljal iz Anglije v dnevu in pol - vozil sem od devetih zjutraj do treh ponoči - skoraj ne verjamem, da so kafiči tako daleč narazen. Torej - predlagajte razne variante, ne pa vnaprej prepričevati kaj je potrebno kupiti za pravi užitek.

Moje izkušnje - Arhiv

Danes, takoj po kosilu, sta me vreme in tudi temperatura (okrog ničle v senci) zvabila na "šolo hoje" po "sistemu peta prsti" in hodil sem dobre tri kilometre, pri čemer so mi pohodne palice služile zgolj za občutek ravnotežja, ker bi se kakršnokoli opiranje na njih lahko končalo slabo, ker sem jim pozabil "sezuti škorenjce", ki v "normalnem vremenu" služijo kot odpravljalec (?) "hrupa", ki ga povzročajo palice pri stiku (?) s tlemi ..
  21. baddad

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Ne nakladaj! S "čoperjem" prideš povsod kamor prideš z naked motorjem. Dolimiti, Ex Juga, Jadranska obala je šala mala. Če se hočeš šminkati od kafiča do kafiča, potem si kupiš SS mašino. Spelee, če so ti čoperji všeč, potem si kupi čoperja in boš srečna in zadovoljna.
  22. Andro82

Yamaha YZF R1

Hvala enako Se bo treba en dan dobit, da se bova mal bahala
  23. matgo

Yamaha YZF R1

Kot sm že rekel, huda lepotica (pa še sesrtca od moje!ha,ha,ha,.)! Čuvaj jo in sebe ter srečno vožnjo in čimveč užitkov z njo
  24. KeC

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Če misliš kaj več kot samo šminkirati od kafiča do zbora potem si omisli nakeda. Če imaš v glavi, da bi se kdaj zapeljala na izlet na morje pa mogoče v dolomite ali pa kamorkoli vsaj malo preko meje potem ga res ne srat s "čoperjem". So ti že svetovali, kaj v stilu tega: http://tinyurl.com/7bpaepg
  25. KeC

RAT Slovenia

In zakaj je treba takšne zadeve na veliki zvon obešat? Jaoooo.
  26. maxiscooter

Zimsko srečanje

ZIMSKO ISTRSKO MAXISCOOTER SREČANJE PULA 28.01.2012 V soboto, 28.01.2012 smo se maxiscooteristi srečali v Puli z namenom, da se po dooolgem času vidimo, kakšno rečemo in seveda uživamo v istrskih dobrotah. Zimsko srečanje je bilo organizirano drugič. Prvič smo se dobili pred letom dni v Marezigah pri Kopru, tokrat pa je Ante iz Pule nam rezerviral pogostijo v Restavraciji Stari Grad 2, ki se nahaja v bližini centra Pule. Zasedli smo kar velik del prostora v restavraciji. Namreč, bilo nas je kar 28! Iz hrvaške Istre je bilo 6 maxiscooterjev, iz slovenske Istre kar 20 ter 2 predstavnika iz Prekmurja. Za slednja je bila pot kar dolga (oziroma niti ne, saj sta bila na oddihu v Puli). Za ostale udeležence pa pot ni bila tako dolga – še dobro, da ima polotok avtocesto ter tudi družba v avtomobilih je bila prava. Na pot smo se seveda odpravili s štirikolesnimi konjički; dvokolesne konjičke smo pustili v garaži, kjer čakajo na lepše vremenske razmere. Ko smo se vsi zbrali v restavraciji, smo nazdravili z aperitivi (domače rakije). Iz velike mize je organizator @Ante46 imel kratek govor, medtem ko je iz manjše mize govor zaključil Dorjan Želodčki so bili kar lačni, zato smo predjed - morsko solato na bazi plave ribe - pričakali z velikimi očmi. Sledila je rižota s kozicami in bučkami in zapečeni ravioli. Mmmmm… Potem smo se počutili že boljše. Med obujanjem spominov na lanske fantastične ture z našimi maxiscooterji, je pogovor nanesel tudi na planirane letošnje ture. Med njimi smo izpostavili dvodnevni izlet na štajersko, za katerega že odštevamo mesece oz. dneve. Izlet organizirajo štajerski maxiscooteristi meseca maja. Ko smo že pošteno (z)vrteli jezike, so nas natakarji presenetili s postrežbo fileja bele ribe na žaru ter – glavno jedjo – folpi (hobotnico) s krompirjem pod črepnjo. Ja, to smo čakali. Črepnjo smo namreč gledali ves večer, kako se je »grela« v kaminu. Naši želodčki so bili že precej polni, ma za folpe je brez skrbi ostalo še nekaj prostora. Kot desert smo na mize dobili sladke istrske navade: kroštole, fritule in potico. Mmmm… Za konec smo zaobljubili, da se vidimo – če ne prej – na otvoritvenem srečanju, a vsekakor se bomo potrudili, da naše »dvokolesnike« ogrejemo na enodnevnih turah, če nam bo le vreme služilo.
  27. Darko3g

Ustavite Janšo!

HALO - kaj vam(a) pa je? Kaj ni to tema o Janši? Kaj ni to motoristični forum? Na hrvaškem motoforumu (kjer je politika prepovedana) sem bral en post, ki je sicer malce vulgaren, vendar se mi zdi primeren za takele: kupi ženi rože ali pa keri plačaj, da ti da pićke, pa nehaj srat po forumih.
  28. hyper

MotoGP 2012

Sam ti pa tko pišeš kot bi ti vozu na tej dirki. Če bi vsak od voznikov tolk razmišljal kaj je dobr pa kaj ne , al bi al nebi , ,,, bi šel po tleh sam zarad tega k bi pozabu da mora tud pelat. Mal se zresni, nisi tko pameten
  29. aders

Kaj pa glasba ?

kaj pa Majke?
  30. Tajči91

Resnica o Chucku Norrisu

bog je reku: naj bo luč! chuck norris je pa reku: ja bo, če me lepo prosiš...
  31. Matori Hanzo

VOLITVE 2011

To že. Dotlej pa lahko malce pokomentiramo njegov videz, takole za ogrevanje. In ker (za razliko od Katarine) za Gorenaka skoraj nihče pri zdravi pameti ne bo trdil, da bi ga kresnil, nam razen primerjav z gestapovci iz ameriških filmov nič kaj pametnega ne ostane na voljo.
  32. Andro82

Yamaha YZF R1

Evo, mojo lepotičko Je bila danes dopoldan pripeljana v domačo garažo :hooray:
  33. gandi

Bi reku, kaj je ona pogrešala, ja..
  34. wanesska

na kaksne motorje se babe njbolj lepijo?

Na štromčka... Rit na sedež, rokice pa na gas, bremzo, sklopko.. Občasno pa tudi na varadero.... Rit na zadnji sedež, rokice pa.......

WSBK 2012

Carlos Checa brani naslov z Ducatijem. Ni se prodal nemcem. BMW je ujelle Melandrija in upokojil Corserja. Honda bo imela prenovljeno CBR, in odlično zasedbo, Rea in Aoyama. Aprilia ostaja z Biaggijem, nova pridobitev Laverty pa je blesel že na prvih testih z RSV4. Tehnična novost so Pirellijeve pnevmatike premera 17 inč. Varčevalni ukrep, le enega dirkalnika na dirkača še ni 100% potrjen. Koledar sm snel s Crash. net: 1. February 26 – Australia, Phillip Island 2. April 1st – Italy, Imola 3. April 22 - The Netherlands, Assen 4. May 6 – Italy, Monza 5. May 13 – Europe, Donington 6. May 28* - United States, Miller Motorsport Park 7. June 10 - San Marino, Misano 8. July 1st – Spain, Motorland Aragon 9. July 22 - Czech Republic, Brno 10. August 5 - Great Britain, Silverstone 11. August 26 – Russia, Moscow Int. Raceway 12. September 9 – Germany, Nürburgring 13. September 23 – Portugal, Portimão 14. October 7 – France, Magny-Cours * Monday race and WSBK only. . Rezultate prvega testa pa z MCNja: Eugene Laverty (Aprilia) 1.42.8 Jonathan Rea (Honda) 1.42.9 Joan Lascorz (Kawasaki) 1.42.9 Leon Haslam (BMW) 1.43.3 Tom Sykes (Kawasaki) 1.43.3 Maxime Berger (Ducati) 1.43.3 Ayrton Badovini (BMW) 1.43.4 Marco Melandri (BMW) 1.43.7 Brett McCormick (Ducati) 1.44.2 Michel Fabrizio (BMW) 1.44.4 Ekipe so se bogato premešale. suzuki ni še potrdil sodelovanja, Ducati je primaknil manjkajoče €€€ za Prvakovo plačo. Od vsega skupaj me najbolj zanima, ali bo BMW končno speljal, po moje ne bo, in kako bodo odreagirali po še eni tako bledi sezoni. Haslam je na suzukiju raztural, in Melandri je za Yamahin labodji spev zmagal Po moje sta najmočnejša vozniška zasedba v Padocku.
  36. rrrr

Uh, za las! Še dobr ... rrrr
  37. trebor

Yamaha YZF R1

Kaj bi jo moral tako krstiti, da bi jo po tleh vrgel ? Nehaj, to je tako hudo za srce, ko vidiš svojo lubico v horizontali, da je groza . Tega nikomur ne želi(m), pa je popolnoma vseeno kdo kaj vozi. LP Robert
  38. nejcgs

kaj pa harli?
  39. cikadina

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

itak da razn z GSA ne prideš z nobeno drugo rečjo povsod! :lol: Višina sedeža 890 / 910 mm je pa glih ta prava
  40. Kawl

Sej se že kle preveč
  41. RVT

MotoGP 2012

Biaggija je pokopal njegov ego in ob porazih vedno globje bredel v "začaran psihološki krog". Mislm, da je bla tle podobna zgodba k Barcelona pa Real Cartman ti k si za "smooth" šoferje bi pol kliknu Spencerja in Mamolo pa Schwantza na konc
  42. orcus

MotoGP 2012

no, jst pa vem, da ko je v tisti dirki začel padat dež, je Stoner napolnil pleničko in zato ni več mogel tako hito peljat, ker se mu je vse pacalo, ko se je presedal...... daj ne žali človeka, če si se v bistvu ti zatipkal...

Kawasaki Z 1000

se strinjam, pa vendar, za ta denar sem nabavil raje dvojne torbe in sicer poltrde na klick givi tph 01 15 litrske, za krajša potovanja in pa klasične stranske 28-32litrov......pa še vedno mi je ostalo kup denarja. Lani sva celo pot do hvara skor po dežju vozila, pa se cune niso zmočile......jih pač daš v vrečko. Meni so kufri absolutno preveliki, poleg tega nanje ne moreš nič navezati (spalke in podobno)......... p.s. sicer pa je tle govora o Z1000, ki je bolj športen in po mojem s kufri niti ne zgleda dobro........sicer je pa odločitev na lastniku, predvsem pa na tem da razmisli kaj in koliko bo sploh rabil

Moje izkušnje - Arhiv

Umetnica, ko sem opazil tvoje "ime" v Čvekalnici sem bil skoraj prepričan, da me bo v "moji temi" čakala kakšna tvoja prijetna "beseda" ... France naj v miru počiva, kjer je že, jaz imam pa danes "obrnjen urnik", kar pomeni, dopoldne UMK center (jadrnica Robertina) in popoldne "Maketarstvo" v stanovanju = Honda Goldwing ... Jaz pa še vedno za čarunalnikom na kavču ...
  45. ssabic

Zimsko srečanje

Hvala vsem za udeležbo, kljub slabemu vremenu, da ste prišli. Lepo vas je bilo videti in upam, da se v kratkem dobimo na skupni vožnji v lepo in sončno poletje. Evo še malo slik.
  46. semering

Kje ste se prvič ljubili?

Laja zato, ker ga je strah! Zato pa tudi ne grize. A zakaj ne grize? Zato, ker ga je strah!! ...in zakaj ne........

Moje izkušnje - Arhiv

Nimamo samo Bila, ker imamo tudi Tačko ... To besedilo sem danes prejel po mailu ... Če se v vašem stanovanju ali na dvorišču okoli vaših nog mota kosmat štirinožni prijatelj, potem veste koliko veselja pa tudi gorja vam lahko pripravi pes. A več kot slabih vam domač kosmatinec prinaša dobrih stvari. Ko božate psa, vaše telo preplavi hormon oksitocin, imenovan tudi 'hormon ljubezni', ki se med drugim sprošča tudi med spolnim odnosom ter moškim in ženskim orgazmom. Hormon vam daje občutek ljubljenosti in povezanosti, prav tako pa se lahko ob njegovem sproščanju rane prej zacelijo, bolečine pa so blažje oz jih lažje prenašamo. Božanje psa prav tako zniža krvni pritisk, ter pripomore k zmanjšanju stresa in zaskrbljenosti. Zatorej v primeru depresije, anksioznosti in podobnih psihičnih motenj nekateri zdravniki 'predpisujejo' namesto zdravil kar domače ljubljenčke. In pes je zagotovo primernejši kot mačka, saj se na človeka bolj naveže in lastniku veliko bolj jasno vrača ljubezen in naklonjenost. Zanimivo je tudi dejstvo, da ljudje s štirinožnimi prijatelji obiskujejo zdravnike do 20 odstotkov manj, kot tisti brez njih. še vedno se spomnim, da mi je dooooolg sprehod s kužkom velikokrat pomaga iz težjih "trenutkov", vendar je sedaj težava v tem, ker ju brez pohodnih palic, dlje kot na "WC" ne upam peljati ...

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2012

pou metra .... :lol:
  49. hajoktejn

na kaksne motorje se babe njbolj lepijo?

hmmmm; če sila lepljenja deluje takrat ko sila trenja "spusti" potem je ugotovitev sila enostavna; če maš zglancan motor (manj ali "nič" trenja) se baba zalep gor; če je svinjski (večje trenje) potemtakem deluje zgolj sila trenja in se baba kvečjemu segreje ... tko nekak no
  50. rposed

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2

Zame je pa zeeelo dober serviser pri M.C.YOGI!!!