Showing content with the highest reputation on 09. 03. 2012 v vseh kategorijah

1. logarr

2. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Sem pozabil zgoraj še nekaj opisati. Pod v potni list vpisano C.I.N. kodo vas vodijo po Maroku praktično povsod. Prepišejo si jo tudi tam kjer prenočujete, če ni nekje za cesto. Velikokrat vprašajo in si zapišejo od kje prihajaš in kje boš naslednjo noč prespal. Zavarovanje vozila v Mavretaniji ni nujno opraviti na meji. Lahko se zgovoriš, da to opraviš v prvem večjem mestu (ker je ceneje kot na meji). Praktično vsi kateri tranzitirajo čez državo ta izgovor uporabijo, da se izognejo strošku zavarovanja. Policija na kontrolnih točkah tega sploh ne preverja. Važno jim je samo od kje prihajaš in kje boš zvečer prespal. Varnostni razlogi. Če se da v Maroku priti skozi tudi z angleščino, je v Mavretaniji te zgodbe konec. V poštev pride samo znanje arabščine ali francoščina. V tem sklopu slik sem prečkal Visoki Atlas. Krenil navsezgodaj iz Oued Zema. Namenjen sem bil preko 2.900m visokega prelaza Ouano. Ker je kmalu začelo deževati (deževalo je že vsaj tri dni pred tem), je bil off-road odsek ves premočen, spolzek in na vrhu zasnežen. Prilezel sem nekje do 2.750m, kjer mi ni preostalo nič drugega kot, da sem obrnil nazaj do Agoudala in šel naprej čez asfaltirani 2.700m visoki prelaz Tirherouzine kateri je bil še leta 2010 makadamski. Tako sem neplanirano zavil v kanjon Todre. Trasa dneva Transport čez Visoki Atlas Že nekje na 2.000m in blizu jezer pri Imilchilu Pogled na okoliške grebene Takoj ko se kje ustaviš za fotografijo priteče mularija in začne žicat Tipična hribovska vasica Začetek vzpona na Ouano. Kmalu sem srečal francoski par, kateri je zaradi zahtevnosti terena in preobteženosti skuril sklopko na svojem V-Stromu Že nazaj na asfaltu na prelazu Tirherouzine Kanjon Todra precej višje kamor po navadi vodijo turiste Proti Tinerhirju, že na oni strani Visokega Atlasa Tik pred Dadesom, en večerni pozdrav na Atlas
  3. bagio

Enako ko greš v Brno
  4. Urban K.

Ben Spies goes undercover.
  5. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Naslednji dan je lilo do večera. Po hitrem ogledu Dadesa sem jo ekspresno mahnil do Ouarzazata. Po čaju je bil naslednji postanek pri Ait Benhadou. Zaradi hudournikov od vsepovsod je odpadla makadamska trasa proti prelazu Tickha. Gor in dol sem se peljal po asfaltu. Prenočeval sem pri nizozemcu Petru v Bikers Home-u. Naslednje jutro je obetalo precej boljše vreme. Smer - Anti Atlas. Da se nisem dolgočasil sem naredil en 50 km off-road ovinek. Spal sem v Tafroutu v hotelu Salama. Naslednji dan sem zapuščal področje Anti Atlasa z vložkom 60 km off-roada skozi kanjon Igmir. Prečudovito. Na izhodu sem se pri mestecu Ait Herbil znašel na Desert Highwayu in se obrnil v smer zahoda proti Gulemimu. Po kofi pauzi je ostala samo še smer jug po N1 via Zahodna Sahara. V Tan-Tanu sem še pred zloglasnim krožiščem srečal portugalca Carlosa v Toyoti. Združno sva se pripeljala v Laayoun. Tako sem pridobil pol dneva izgube na časovnici zaradi čakanja na vizo v Rabatu. Po zajtrku sem se poslovil od Carlosa in skupine 10-ih portugalskih motoristov kateri so jo mahali po glavni cesti ob Atlantiku vse do Guineje Bissao. Tega dne sem spustil obisk Dakhle in jo pičil vse do zadnjega možnega prenočišča pred mejo z Mavretanijo pri motelu Barbas. Med vožnjo po kanjonu Dadesa Pogled na znameniti Ait Benhadou. Lilo je kot za stavo in ni bilo nobenega veselja sprehoditi se po kasbi Te dneve je res nametalo sneg po Atlasu. Odhod iz Ouarzazata Počasi sem se oddaljeval od Visokega in se bližal Anti Atlasu Pogled na prevoženo pot Končno konec slabega vremena katero me je spremljalo zadnjih 4-5 dni. Jipi, speglan makadam. Nagnal sem ga čez 100 na uro Že sem objavil nekaj slik iz Igmirja. Tukaj je še ena Ena pastirica je prišla mal firbcat in obenem še mal pofektat Na Desert Highwayu Pokrajina se čedalje bolj ravna Južno od Laayouna skoraj ni več prometa. Kakšen kamion in na pol gluhe kamele. Je treba pošteno pazit, da kakšno ne nabašeš Južno od Dakhle ni niti kupa peska. Na meji z Mavretanijo bom jutri
  6. ...men tut nč ne tressssssseeeeee... :grrr ..nekateri nič ne uravnotežijo koles po menjavi gume. Jaz jih vedno. ...ejga, fajtr.... nama že mopeda tolk treseta, da če še guma trese, tega sploh ne porajtaš...hahahhahha
  7. orcus

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Kolega Kawl z pravo opremo se ne rabiš sekirat za kake sklepe zaradi temperatur,z starostjo pa itak pride proces staranja,ki ga ne moreš ustavit...... Kar se pa tiče peska na cesti in neogretega asvalta...e vidiš tu se pa razlikujemo motoristi od bedakov.......cesto in oprijem moraš znat precenit in jo spoštovat in temu prilagodit vožnjo....pa brez zamere za moj komentar,ki je malo iz teme. Mimogrede pa,da ne boš mislil,da sem osebno kak profi,tudi sam sem odletu v svoji karieri motorista po tleh in to hudo......pač izkušnja več,ki me je naučila prav spoštovanja razmer na cesti in prilagoditve vožnje temperaturam in ostalim parametrom. tudi sam največkrat počakam do začetka aprila preden sedem za krmilo.......a tokrat me je premamil sonček,zmerno očiščene ceste in +20 stopinj ob Jadranski magistrali......pa sej veš kaj pravijo....bolj star,bolj nor......pa veš da včasih to kar drži..heheehh
  9. Bmflar

8. marec

Nežnemu spolu želim lepo praznovanje 8. marca !
  10. kewo

Ko greš enkrat na Pannonijo, skorej pozabiš na Grobnik
  11. svobodnaptica01

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Bajsi, s prednjo Roadsmartko sem jih tudi jaz naredila le dobrih 6600 čisto malo pred indikatorjem, sem imela ravno tehničnega, pa sem jih menjala, ampak več kot 8000 definitivno ne bi zdržale. Zadnja jih ima pa sedaj cca 13,5km, pa bo verjetno tam do ene 15 km prilezla, ampak zadnje 3km je večinoma mestne vožnje, pred tem je imela večino obrabe po robovih. Če bi bila to neka "normalna" vožnja, bi bila verjetno že fuč. Pa mislim, da je kar nekaj ljudi naredilo več kmjev s SportS kot z RoadS
  12. ..a to maš verjetn na APN 6 montirane?
  13. m@dness

Marija Reka

same bedarije vam hodijo po glavi, da bi pa malo pometli pesek po marički, to pa ne :grrr
  14. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Nekaj zaradi lenobe, nekaj zaradi ostalih obveznosti še vedno nisem končal s prepisovanjem dnevnika poti. Tudi nobene posebne volje za pisanje potopisa ni. Bom v telegrafskem stilu z več fotkami poskušal opisati zanimivosti in nekaj nasvetov za na pot. Priprava: Marš ruto sem spreminjal vsaj 4-5x. Prve osnovne napotke za Maroko sem dobil pri Basbas-u. Ker sem si pot zamislil še malo dlje, tja do Senegala, Guineje Bissao in Gambije, sem se spomnil na prijatelja še iz časov HamRadia, Mareta iz Sežane. On se je jeseni 2010 spravil iz Lizbone do Dakarja kar na kolesu. Skupaj z njegovim kolegom Guidom iz italijanske Gorice, kateri je še do nedavnega imel svoj auberge pri Atarju v Mavretaniji, je nameravana pot začela dobivati svojo končno podobo. Prvotna namera peljati se z motorjem samo v eno smer, nato pa ga z ladijo transportirati iz Dakarja, sem zamenjal z bolj detaljnim obiskom mavretanske Sahare in motoriranjem nazaj domov. Za cilje sem si izbral prevoziti off-road preko Visokega in Anti Atlasa, spustiti puščavski del v Maroku, vožnja ob Atlantiku skozi Zahodno Saharo, 2/3 Mavretanije do glavnega mesta Nouakchott. Sledi vožnja v notranjost vse do zadnje malo večje civilizacije v Atarju. Ker sem imel motor polno naložen, bi bila vožnja po peščinah nesmiselna. Odločil sem se za šest dni rentati Toyoto z vodičem in se voziti po pravi Sahari katera je neprimerno lepša kot puščavski del Maroka. Nazaj grede me je vodila ista pot vse do Guelmima. Tam sem zavil proti Sidi Ifniju in plaži Legzira. Nadaljeval sem ob morju do Agadirja, nato pa zavil v notranjost preko prelaza Test do vznožja Toubkala in Marakesha. Na poti proti trajektu sem si ogledall le še slapove Ouzoud in Fes. Ker je Maroko severno od Visokega Atlasa manj zanimiv, sem se na poti navzdol zaustavil le pri Volubilisu. Obisk Rabata je bil pogojen z mavretansko vizo, katero pa sem namesto pričakovanih 4-5 ur, čakal dva dni. Zato sem v tem času obiskal še Casablanco. Za tiste kateri nameravate obiskati Maroko s svojim vozilom je možna že predhodna priprava vstopnega carinskega obrazca za avto, motor, ... preko interneta. Gre za obrazec D-16. Povezava je tukaj: http://www.douane.gov.ma/d16ter Na tej strani nekje spodaj je link za izpolnitev obrazca katera se skriva za: formulaire Navodila so v francoščini. Izpolnete, sprintate. Obrazec je že pripravljen v trojniku, tako da ga razrežete na 3 dele in spnete skupaj. Prazna se pusti samo rubrika C.I.N. To je koda sestavljena iz številk in dveh črk na koncu katero vnesete naknadno, ko vam jo pri vstopu dodeli maroška policija. Ožigosanega D-16 ni pametno zgubiti. V najslabšem primeru vam bodo maročani, ko zapustite državo zaradi tega naredili en kup preglavic in vas lahko zadrževali tudi nekaj dni. Administracija ni računalniško povezana. še vedno vodijo dokumentacijo v knjigah! Naša zelena karta velja tudi v Maroku (... med oznakami držav mora biti koda MA), tako da plačevanje zavarovanja na meji odpade. Tisti kateri nameravate priti s sposojenimi vozili morate OBVEZNO imeti s seboj originalno dovoljenje za vožnjo tujega vozila. Dobite ga na AMZS. Maročani vas NE BODO spustili v državo z nekimi obojestransko podpisannimi izjavami. Tisti kateri se boste vozili južno od Guelmima in po Zahodni Sahari naj seboj vzamejo izpolnjen Fich. To je obrazec s podatki katere rabijo maroške policijske kontrolne točke. Z njim si policija prihrani prepisovanje podatkov iz potnega lista, vam pa kontola vzame minimalen čas. Angleži priporočajo, da se v rubriki poklic vnese čimbolj enostavno branžo. Sam sem si izbral šOFER Taxija, da je odpadla vsakršna misel o nepotrebnem razlaganju kaj počnem. Izogibati se je potrebno oznaki Novinar, ... ker so še vedno napetosti med avtohtonimi Sahrawiji in priseljenimi potomci maroških kriminalcev na ozemlju Zahodne Sahare. Kontrolnih točk do Dakhle kjer so zadnje, je 10-12 v eno smer. Link do Fich obrazca v Excellu: http://www.morocco-knowledgebase.net/photos/fiche.xls Precej zelo koristnih informacij je možno prebrati tudi pri Timu Cullisu: http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?p=818831 Procedura izstopa iz Maroka in vstopa v Mavretanijo zahteva svoj čas (pri meni 3 ure) in seveda dobre živce. Maročani so mi pregledovali pasport vsaj 7x, kontrola vsega živega. Zanimivo, ob dragoceno foto opremo se ni spotaknil nihče. Vrivanje senegalcev, sahrawijev, prehitevanje kolone čakajočih je nekaj čisto normalnega. Kaos skratka. Med obema mejnima prehodoma je nekaj Km nikogaršnje zemlje. Kamnito-peščene poti vas vodijo s prehoda na prehod. Potrebna je zelo previdna vožnja, zlasti tistih s Tourance ali cestnimi gumami. En Italijan se je na tem odseku zvrnil 3x. Na Mavretanski strani ni kaj boljše kot Maroški. Cariniki so me zaradi "pohitritve" postopka cepili s 100 Dh (ca. 10 €) in ne vem od kje se je našel možak in pomolil potrdilo za parkirnino za 10 Dh (ca. 1 €). Nazaj grede teh stroškov ni bilo. Sem pa na meji zamenjal Eure za mavretanske Ugije: 1 € = 370 Ug. Kasneje sem v Noukachottu, v uradni menjalnici, katera je imela boljši kurz kot menjalci na ulici, dobil za 1 € 400 Ug. Bankomatov v vsej Mavretaniji je manj kot prstov na eni roki. Imajo jih sam pri banki Societe Generale. V Nouakchottu celo 2! Policijske kontrolne točke so tudi po Mavretaniji. Če greste direktno z meje do Nouakchotta jih je 10. Pehod vam zopet pohitri izpolnjeni Fich obrazec. Mavretanci nimajo kode C.I.N. Lahko si predelate sam Excell file ali pa enostavno izpolnite obstoječega. Če bi se odločil za pot naravnost do Dakarja, bi zadoščale Tourance gume. Ker sem pa rinil čez hribe in doline, sem na bajk nataknil take z enduro profilom. En komplet je zdržal celih 10.000 km. Seveda brez divjanja, naglega pospeševanja in zaviranja. Pred potjo je bil bajk na generalnem servisu, da sem zamenjal vse kar bi lahko potencialno crknilo. V Italiji so mi prenastavili elektroniko. Od rezervnih delov sem poleg olja, svečk, zračnega filtra, antene ključavnice, zračnic (ne glede, da imam tubeless) vozil še regulator vbrizga. Ta ima vgrajen mali filter. Če bi se zamašil zaradi peska v bencinu, bi imel velike težave, ker nikjer ni prostora za bencinski filter. Iz km v km južno od Agadirja pada kvaliteta bencina - posledično tudi cena. Na koncu sem točil v Mavretaniji takega z okoli 70 oktani. Elektronika je brezhibno uravnavala vžig, samo poraba se je enormno dvignila. Na koncu sem namesto predvidenih 580 km, prevozil jedva 450 km z enim tankom. Da ne omenjam, da je v Mavretaniji zelo težko dobiti navaden bencin. Vsa mašinerija gre na Diesel. Zgodi se lahko, da tudi tam kjer ga naj bi imeli, zmanjka. Tako lahko pride do situacije, da ga ni za dobiti v krogu 400-500 km. Rešitev je lahko edino še na "črnem trgu", seveda če je kakšen sploh v bližini. Za potovanja po Afriki si težko pomagate z Mastercard ali Maestro karticami. Povsod pa deluje Visa Electron. Nekaj podobnega kot Maestro, ko se sproti preverja stanje na računu. Zastopa ga A-Banka. Obronki gorovja Rif na severu Maroka Modro mesto, Chefchouen Smetišča vsepovsod Pogled proti Volubilisu s ceste Obcestna restavracija s svežo ponudbo 200m turn nove mošeje Hassana II. v Casablanci Vhod v trnjavo Cellio v Rabatu še iz časov Feničanov Maroška mularija trenira za vaško prireditev v Kasbi Tadli ... ob priliki pa naprej

Vsem ...
  16. Whiskey

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

No, sej danes sem skočil v družbi proti obali. Zaključek je zgledal pa podobno temu ...
  17. Dr_Jakob

IV. Slončkova ringaraja oz. MAMUTOVANJE 2012

OKEJ no, pol pa OD ZDEJ NAPREJ!!!
  18. vaški

Bolšji sejem - moto

v čas sejma imate v BS CENTRU 20%popusta
  19. dobravec

Novi Marof 2012, tel.: +385 91 907 6744

zdravo jst mam suzukija 750, čist originalnga, mam samo gp racer gume na njem, spredaj S zadaj M, pa me zanima če je že pravi čas za obisk marofa, ker grelcev za gume nimam, al raje še počakam mesec dva, da se tla malo bol ogrejejo? bi bil pa tudi zelo vesel če ma kdo kkšen koristen nasvet zame, kaj uzet sabo, kako motor prpravt,... hvala martin
  20. cikadina

Akrapovič izpušni sistemi

Ma sej če bi imel res nek problem sploh ni panike, sej tudi meni ste svetovali nej v akrapota pokličem k sm un certifikat rabla, oz. dali link na stran kjer se dobijo. Pač jst bi to pogooglala kje delajo pa tja poklicala, vsak ma svoj metode. Sicer pa ženske si itak lahko privoščimo take izpade . Vam pa dopuščam možnost da se me predstavljate kot grozno zateženega zmaja :lol: Ste se pa za pijačo zmenli na ta račun. Tko da bo še prijetno s koristnim.
  21. TBoxer

Akrapovič izpušni sistemi

Ja, lahko bi še linke pripel, ne... :grim lp
  22. anja37

Kdo je s'noč kej dingl-dong?...

Rezultati sam potrdijo,če je vse res :grim
  23. Matori Hanzo

Socializem

Žal, vse preredko. Z veseljem se odpovedujem vsake, po nepotrebnem meni namenjene pozornosti, v korist tebe, ki spadaš v drugačno pasmo.
  24. frischfleisch

METAL CAMP IN METALFEST

Jaz bom plačal s petimi kilami krompirja, pol svije pa 2 kokoši.
  25. GangY

vse je jasno dragi... .)
  26. Fritz

Socializem

Mrkaić je neoliberalec, kar pomeni, da za njim stoji vsa zahodna elita, banke, IMF, OECD itn. Vsi ti furajo enako agendo in nam vseskozi ponavljajo enako mantro, ki jo bolj ali manj zvesto aplicirajo tudi slovenske Vlade, vse v kombinaciji z našimi lastnimi napakami, ki si jih deloma že omenil. Pa ne rečt, da ti to ni bilo jasno
  27. anja37

Tud men oboje :grim
  28. semering

pro-aqua

Ne, pa se nismo.... ker; Mejčken' mimo, ampak vseeno - česa vse se poslužujejo ti telefonistični paraziti; Pred časom pokliče en prijeten ženski glas in vpraša, če imam čas samo eno čisto kratko anketo? - In res je bila. Je pa še rekla, če bom nagrajen, da me pokličejo.... In res so me! - Dan pred 8. marcem (zanimivo!) "Spoštovani g. (ta&ta): "Čestitamo - bili ste izžrebani na osnovi ankete in.........blablablabla........... Za nagrado vam lahko pridemo jutri, očistiti, tepihe, kauč, sedežno garnituro itd itd itd, da za 8. marec presenetite svojo ljubljeno ženo s čistim stanovanjem, (kot, da drugače nebi bil!!) In... Potem ti pa pod krinko "ankete" prodajajo (vsiljujejo) sesalce, prašilce, aparature za mešanje zraka, mašine ipd... Naj mi zginejo izpred oči - in vsem, ki še pokličejo odklopim telefon banda "jehovska" posiljevalska!!!
  29. RVT

Grobnik

Tisti, ki imajo licenco in tisti, ki so jo kdaj imeli in so brez manj kot 3 sezone, bi morali bit v isti "profi" klasi.
  30. Miliy

S kok motosvetovci ste se dele dol ?

No, jaz ne dvomim v njo, ki jo imaš...
  31. Miliy

S kok motosvetovci ste se dele dol ?

Pa saj ti niti ne morem zamerit, saj me ne poznaš, če bi me, bi vedela, da ne rabim nobene dodatne pomoči
  32. Bors

Honda XL 1000 V Varadero

Vožnja po ovinku je dosti bolj mirna, motor dosti lepše reagira na neravnine v ovinku kot prej pa tudi "hitro" spremembo smeri se da lepše odpeljati kot npr. izvoz iz krožišča... . Za kakšen makedam pa še ni bilo prilike... bo pa sigurno.
  33. bostjanb1

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Hoj; danes naredil 80 km relaciaj Kranj - Bled bilo je lepo sončno in ni zeblo potem sem se vračal nazaj čez Kropo - Jamnik - Besnico - Kranj. Od krope pa do Besnice je bilo mraz ko vrag so mi skoraj prsti otrpnili ampak je bilo vredno. Doma pa čaj in vroč tuš . V soboto ali nedeljo pa če bo vreme pa do Izole.
  34. GangY

S kok motosvetovci ste se dele dol ?

ta le ŠE je nadvse sumljiv
  35. klimbra

Socializem

Velika napaka.......socializem ( ker samo to smo imeli pri nas )......je zelo spodbujal individualno iniciativo. Mnogo.....danes uspešnih kao kapitalistov......je ustvarjalo že pred osamosvojitvijo........a z eno veliko........recimo......mentalno razliko. Imeli so posluh za delavce, saj so se zavedali, da so od njih odvisni.......da tudi njihove družine jedo kruh, ki so ga oni omogočili.......in posledično......ali pa z regulativo ( ni izmikanja plačevanja plač, plačevanja prispevkov....... ) ni bilo takšnih razkorakov.......in nesramnega sužnjelastniškega izkoriščanja.........kot ga poznamo danes. še v odbdobju samoupravljanja.......si direktor ni upal krasti, kanalizirati denar na neznane firme ali v davčne oaze........danes.......brez veze, da izgubljam besede. Prvo so polpačana podjetja, ki izstavljajo namišljene račune.....še najbolje......v posredni lasti direktorjev........potem pa vse ostalo. Delavec, je običajno na zadnjem mestu. Lepo vse se to vidi v zakonodaji........kjer so prioritetni tožniki......in poplačniki iz stečanje mase BANKE......in NEEEEEEEEE DELAVCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  36. anja37

Kaj si mislite ženske o moških

Ja da si nisem sam in moji prjatli,prjateljice pomagal,BI VEČKRAT BILA NA SUHEM IN RDEČEM :grim
  37. DXR16

:boobies: :boobies: :boobies: :boobies: za 8 marec
  38. Matori Hanzo

Socializem

Zanimivo, ravno pred kratkim sem videl poljudnoznanstven filmček, v katerem je neka mladenka demonstrirala molžo osla. Po vsem sodeč sta bila oba zadovoljna. Osel s postopkom, mladenka pa s količino in menda tudi kakovostjo mleka.
  39. semering

Kdo je s'noč kej dingl-dong?...

Kmet2! Vidva z anjo37 sta pa glih za skup... Ko tebi pride, se ugasne Ko njej se pa prižge...... Sej pol imata pa fort' naprej lightshowfort...!!
  40. GangY

Izpit

mene muč čisto nič, samo en miljon tem je kjer smo vsi hoteli tastar zakon nazaj, ampak pač ne gre. zdej lahka jeb*mo spisek usem/usakmu k nam pot precka alpa se pac sprjaznemo s tem da so nas zjebal in najdemo motor temu primeren,usaj za ta cas.
  41. Bremzer

Socializem

Zakaj novo OF saj mamo še dost partizanov(več kot 1941-tega) Stanovnik jim bo pa komandoval sam kaj k bo mogu po svojim tolčt ! !
  42. sax46

Pannonia Ring, Madžarska

Se strinjam s tabo, čeprav poznam par ljudi, ki letijo na grobniku kr orng, pa se kr ne znajde na Pannoniji. Sta kr različna tipa proge.
  43. Damjanfov

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630

Mojster, kar se tiče zapečenih vijakov, narahlo jih nabijaj z kladivom, pa vzami si čas, nabijaj vsakega posebej po nekaj minut in bojo od treslajajev popustili, bodi vztrajen.
  44. MARE 65

Oddaja na HRT 8 kat, zanimive in poučne izkušnje, spodaj poiščite oddajo motorističke nesreče 28.02.2012. http://www.hrt.hr/index.php?id=enz&tx_ttnews[cat]=384&cHash=a97927e085
  45. KeC

Gasperr križaril po okolici?
  46. GangY

Pogrešam

tiste mravlicne k jih dobis ko se usedes na motor pa ga uzgez....pa nekam gres, tisto svobodo k jo obcuts....ohja..
  47. Ni3ous

Kamere za snemanje med vožnjo

Sem našel še par dobrih lastnosti, ki jih pripravljajo pri CamOne Z menjavo leče se bo dalo očitno dodatno izbirat zorni kot snemanja glede na potrebe Brezžični prenos v živo s pomočjo oddajnika, ki vzame dokaj malo dodatnega prostora Npr pri snemanju s čelade ipd, je opcija povezati dodaten zaslon, ki sproti prikazuje kaj se snema, da res zajameš kar tudi hočeš Mal večja slika vodoodpornega ohišja, preko katerega je dostop do vseh funkcij kamere Js še nisem uspel posnet kej pametnega, zato nekaj tule:
  48. GangY

zasausk misls?
  49. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Andrej je že v Marakeshu. Iz Aoulouza vas pozdravlja hčerka hotelirja katera išče princa svojih sanj.
  50. bmwslo

MOTO ščitniki kolenski - drsniki

Najboljš, da si kake prazne konzerve vzad navežete na motor v stilu "pravkar poročena" , se bo iskrilo tudi po ravnem, ne sam po ovinkih