Showing content with the highest reputation on 10. 03. 2012 v vseh kategorijah

1. logarr

2. bobr

Priprava motocikla za dirke

Ojla. Evo končno gre predelava moje Rakete proti koncu. Potrebno je bilo nešteto ur porabljenih med vikendi in precej sprotnega prilagajanja. Ampak mi je ratalo tik pred dirkaško sezono . Torej za pisto sem čisto sam predelal svojega gixerja 750 K7. No, nekaj osnove (PC3 in Akrapo) sem gor vrgel že lani med sezono. Tokrat čez zimo je šlo naprej: preobleka v poliestre, karbonske zaščite, predelava izpušnega kolektorja, menjava zbitega hladilnika, quickshifter, TRE, lahek akumulator, quickthrottle, nove prednje zavore... Sigurno sem kako malenkost pozabil. 90% kosov sem privlekel z Amerike ker je dol bistveno ceneje in pri nas se marsikaj ne da dobit. Največji glavobol mi je bil poliester. Jaz sem namreč perfekcionist kar se tiče tehnike in me je tako odstopanje pri montaži precej motilo. Samo pol ko sem enkrat vse skupaj zložil (zgornji in spodnji del) je šlo dosti boljše. Ličar se je tudi potrudil in zmešal odlično VW črno metalik barvo ki kar žari na sončni svetlobi . Danes moram še zamenjat kolut v quickthrotlu saj je preskok z original 32mm na 45mm malo prehuda za začetek. V ovinku se samo malo dotaknem ročice in že trga . Čaka me še nastavitev vzmetenja. Zadnji rebound je bil obupen zato ni čudno da mi je zadnjo gumo pobiral po vogalih . Folk a to vi sami štelate osnovo ali ga vozite mojstrom? In ko bo čas še enkrat na dyno optimizacijo. Dovolj besed, naj še slike govorijo: https://picasaweb.go...feat=directlink Naslednjo soboto ima da prede kot mucek na grobniku . Aja še to, Predrag hvala za nasvete na začetku in vrhunski poliester+karbon .
  3. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

No, gremo naprej s Hiluxom po vseh štirih. Ker ni v avtu nobenega hladilnika, bo potrebno hrano kupovati vsak dan posebej. Dnevna trasa poteka najprej nazaj po asfaltu okoli 30 km v smeri Nouakchotta. Od tam naprej je off-road po pesku, skalah, kamnu ... po sledeh ali ne. This is Sahara. Potek etape V mesnici, taki še kultivirani Že s ceste po kamenju počasi naprej Kljub neskončnem pesku, črnim skalam se najde izvir vode Vasica Toungat s pogledom na peščine Valle Blanche Že v Oujeftu Mogoče vaški računovodja z mapco naokrog Iznad kanjona Terjit Kateri ima celo osvežujočo oazo. Žgalo je kot pr norcih in se je pasalo malo pohladit Na vzhodni strani je še en kanjon z oazo Mhert. V vasici Vzpon ... ... in pogled nazaj Čez čas se pripeljemo nad kanjon pri starem prelazu Amogjar. Pogled na oddaljeni fort Saganne katerega so gradili še španci Spust navzol ni ravno avtocesta Zvečer prispemo v Chinguetti in zahod sonca pričakamo na sipinah

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

No pa je teden okrog,sva se z nordkap-om dobila pri Kompiju v Velenju,pomerila čelade(N104),z ženo sva dobila tudi komunikacije B4 in gas na probo.Moram rečt,da mi je čelada vrhunska,malo glasnejša od moje integralne,veliko več zornega kota,vsi gumbi funkcionalno na mestu....no ni za to temo,skratka čelada me je navdušila in drugo soboto jih gremo iskat....komunikacija je pa vredna vsakega evra,tehnološko dovršena,zvok izredno čist tudi pri višjih hitrostih.... No na poti Kompiju v Velenje sem imel nezgodo...izkupiček je razbito vetrobransko steklo,levo ogledalo in par prask......naredu tako bedarijo,da bi se najrajši sam sebe v rit brcnu....pa kaj čmo kmet ko kmet... Za tem smo se sproti ustavili še v Yogi centru,kjer sem takoj naročil povišano Givi novo vetrobransko šipo,ogledalo bo pa moralo priti iz BMW produkcije....po moje bo cena kot ,da so ga zlatarji naredil.... Iz enega konca Slovenije sem pičil na drug(Kočevje) kjer imam doma shranjeno originalno sprednje steklo.....zamenjavo sem izvedel takoj,namesto levega ogledala pa zdaj pri vožnji izvajam raztezalne vaje za vrat in uporabljam tudi šesti čut.... .... Drugače ni šlo,kot da pobožam še večjega brata ...... V garaži samo še 5 dni,četrtek registracija in gas....da neham gont ta faracajk..... Kočevsko jezero,kavica,na nebu brez oblačka,narava....... Nazaj proti Ljubljani pa po vseh stranskih poteh.......čista uživancija Nabralo se je dinamičnih 370km je bilo pa na trenutke kar malo mrzlo,sploh po deželi medveda ^_^ Lp
  5. xtz660z

evo še moja nova pridobitev
  6. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Med tankanjem goriva na zadnji bencinski pumpi v Maroku spoznam Jussufa, vodjo policijske izmene na mejnem prehodu. Zatrdil mi je, da je do meje okoli 40 km. Seveda on to dobro ve, ker se vsak dan vozi po tej cesti v službo. Po Garminu bi jih moralo ostati še kakih 90. Mejni prehod med državama je odprt samo od 09:00 do 17:00 uri. Odhod stempiram na ta kratko razdalijo. Ko prevozim 45, 50 km mi je jasno, da cepec tudi slučajno ne ve koliko je do meje. Pa se vozi tu vsak dan! No, 83 km se je na koncu nabralo. Pred mejo je že dolga kolona. Mimo avtov in kamionov se prebijem do same rampe na vhodu. španski švercerji jeep-ov so me postrani gledali, rekel nobene ni nihče. Kasneje smo se skupaj peljali do Nouakchotta. Kot sem predhodno napisal, proceduri sta trajali 3 ure. Na maroški strani No man's landa je gruča menjalcev denarja v mavretanske Ugije. Jih bypasiram. Kasneje sem menjal 50 € pri mavretanskemu posredniku na njihovi vstopni točki. Vožnja do Nouakchotta je bila brez posebnosti. Termometer je kazal 40.5 st. Zaradi vlažnega piša iz Atlantika vročina ni bila moteča. Ob 17 uri smo bili že v aubergeju Menata, glavnem zbirališču overlanderjev. Naslednji dan sem zrana krenil na vzhod proti 450 km odaljenem Atarju v Saharo. Vožnja zjutraj je bila za silo osvežujoča, kmalu pa je suhih 40 st. naredilo svoje. Na vsaki kontrolni točki je bilo potrebno narediti nekaj dolgih požirkov iz flaše. Če bi imel camel bag, bi lahko srkal kar med vožnjo. Sredi dneva sem prispel na cilj. Nisem se niti vsedel v obcestni bife, že je prišel Baba moj vodič. Debata je stekla in požlampal sem vsaj 8 ledenomrzlih kol. Naredila sva plan za naprej in se zmenila, da bo zrihtal ponoči Dinner in the desert. šele v Mavretaniji se začne prava Afrika. Tipične kolibe za predel Sahel - saharska Afrika Ostanki kamele ob cesti. Ker so naglušne in slabo vidijo, odreagirajo panično kot kure, ko se jim približaš. Je potrebno pazit, da ne končaš s kamelo v obcestnem jatku. Ob in na cesti predstavljajo nevarnost še osli, koze in galebi Kmalu v Atarju Vasice značilne za Sahel vse od tu do Malija, Nigra, Čada in Somalije Domorodcem nič ne uide. Med slikanjem me je opazila mularija in že so letel žicat. Bil sem hitrejši Bilzu Atarja se začnejo taki hribi ... ... vse od kamnite do peščene puščave Večerja pod zvezdami. V moški družbi seveda z Janezom šetačem in Bud-om v roki. Kamelji zrezki, pomfri in pečena zelenjava je bila na meniju Glavna ulica skozi Atar ... ... vsi zamotani v servete in bubu-je Vozni park obvladujejo Toyote in Mercedesi 190-D ne glede na letnik še detalj z glavnega trga
  7. SF

Laverda

Končno pridejo deli za mojo 750!
  8. SANJIN-MIXON

Novi Marof 2012, tel.: +385 91 907 6744

Na kratko Za prvič na marofu gume ok, če nimaš grelcev pač narediš kakšen krog počasen več, in seveda na izi, in preizkušaš samega sebe do meje normale, obisk marofa je kadarkoli razen ko je sneg, vozi tako kot se voziš in se učiš sam po svojih občutkih, imej s seboj 27€, nekaj € za čevape ki jih dobro šefica pripravi, dovolj tekočine, ogledala z motorja obvezno snami, ker nerabiš gledat nazaj, vozi samo svojo linijo in se ne obremenjuj za začetek katera je najboljša, ne obremenjuj se s tem če je nekdo hitrejši za teboj, te bo že prehitel, in zapomni si ne cikcakaj po progi, če odnehaš dvigni roko in s tem daš znak da tisti ki je za tabo varno te prehiti, in kar je najbolj važno, ko začutiš utrujenost ali karkoli podobnega odnehaj in si nikoli ne reci pa grem še kak krog, pa čeprav bo zadnji, ker te to hitro pripelje do padca, v rundi naredi tam do 5-7 krogov za začetek, da se navadiš. To je bilo od mene nekaj na hitro, upam da razumeš kaj sem ti želel pojasniti, še kakšne koristne inf. pa sigurno dobiš na samem Marofu od nas ki smo redni gosti, če se pa srečava tam ti z veseljem še kaj svetujem, pa tudi skupaj odpeljeva kak krog.
  9. thumper

moj boni : triumph bonneville T100 ..l . 2009 3052km prednje vilice , kolo , disk in strehca od triumph truxton dodatno king&queen sedež , quick release screen , locking petrol cap , centralno stojalo .. čista erotika ...
  10. thumper

Policija svetuje in kaznuje

rajš sem nor kot pa da bi bil skorumpiran goljufiu policaj .... saj v nobeni službi ni treba naredit kar ti šef reče ... samo potem hitro služb zmanjka ... tako da te fore okoli normiranja in mobinga greš lahko prodajat časopisom - nam jih ni treba ... hvala lepa ..
  11. evo ravno strelovod napeljal na bonija ... :grim
  12. gusar

Marija Reka

S6tanje je kar odlično cesta brez peska .Zgleda,da so pomedel k so slišal,da prihajam.Na koncu Trbovel je cests v gradnji se prav razkopana.(matkurba) Drugače pa je še kr bela od soli.Na vrhu je blo ob 3 uri 7 stopimj.
  13. Salieri

Honda VTR 1000F Firestorm / VTR 1000 SP-

Dal si link od aktivacije oglasa in ne od samega oglasa po tem, ko je že bil objavljen... T, je kaj interesa za hondo? Vsi bi radi imeli motor za 1500 eur.....Kljub temu, da vidi kupec v živo, da je motor v nulo in da praktično stroškov ni po nakupu nič, handlajo in jim gre v nos letnik....Pol pa naj raje kupi tisto uničeno ninjo ali r6 z trikrat prevertenimi kilometri pa petkrat na tleh....... :closedeyes:
  14. BIZIXXX

Ducati 1199 Panigale

Evo, z Panigale RS bosta 2 ekipi letos vozili BSB prvenstvo.
  15. basbas

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Whisky, mislim, da je tvoja predstavitev maroškega dnevnika vzor kako se to dela, bravo!! :hooray:
  16. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Naslednji dan je lilo do večera. Po hitrem ogledu Dadesa sem jo ekspresno mahnil do Ouarzazata. Po čaju je bil naslednji postanek pri Ait Benhadou. Zaradi hudournikov od vsepovsod je odpadla makadamska trasa proti prelazu Tickha. Gor in dol sem se peljal po asfaltu. Prenočeval sem pri nizozemcu Petru v Bikers Home-u. Naslednje jutro je obetalo precej boljše vreme. Smer - Anti Atlas. Da se nisem dolgočasil sem naredil en 50 km off-road ovinek. Spal sem v Tafroutu v hotelu Salama. Naslednji dan sem zapuščal področje Anti Atlasa z vložkom 60 km off-roada skozi kanjon Igmir. Prečudovito. Na izhodu sem se pri mestecu Ait Herbil znašel na Desert Highwayu in se obrnil v smer zahoda proti Gulemimu. Po kofi pauzi je ostala samo še smer jug po N1 via Zahodna Sahara. V Tan-Tanu sem še pred zloglasnim krožiščem srečal portugalca Carlosa v Toyoti. Združno sva se pripeljala v Laayoun. Tako sem pridobil pol dneva izgube na časovnici zaradi čakanja na vizo v Rabatu. Po zajtrku sem se poslovil od Carlosa in skupine 10-ih portugalskih motoristov kateri so jo mahali po glavni cesti ob Atlantiku vse do Guineje Bissao. Tega dne sem spustil obisk Dakhle in jo pičil vse do zadnjega možnega prenočišča pred mejo z Mavretanijo pri motelu Barbas. Med vožnjo po kanjonu Dadesa Pogled na znameniti Ait Benhadou. Lilo je kot za stavo in ni bilo nobenega veselja sprehoditi se po kasbi Te dneve je res nametalo sneg po Atlasu. Odhod iz Ouarzazata Počasi sem se oddaljeval od Visokega in se bližal Anti Atlasu Pogled na prevoženo pot Končno konec slabega vremena katero me je spremljalo zadnjih 4-5 dni. Jipi, speglan makadam. Nagnal sem ga čez 100 na uro Že sem objavil nekaj slik iz Igmirja. Tukaj je še ena Ena pastirica je prišla mal firbcat in obenem še mal pofektat Na Desert Highwayu Pokrajina se čedalje bolj ravna Južno od Laayouna skoraj ni več prometa. Kakšen kamion in na pol gluhe kamele. Je treba pošteno pazit, da kakšno ne nabašeš Južno od Dakhle ni niti kupa peska. Na meji z Mavretanijo bom jutri
  17. TICI

METAL CAMP IN METALFEST

jaz pa z 5 litri domače rakije in 2 para domačih klobas
  18. orcus

19. aders

s tem se bom pa jaz vozil naokoli
  20. Dr_Jakob

KONY 2012

Joseph Kony je en izmed najhujših vojnih zločincev na svetu. Podpri mednarodna prizadevanja, da se ga aretira, razoroži njegovo LRA in da se otroci vojaki končno vrnejo domov. Projekt KONY2012 je edini znani civilni projekt v zgodovini, ki je samo z voljo državljanov prisilil ameriško administracijo, da so v tujo državo poslali svoje vojake. Protest proti Konyju bo potekal tudi pri nas. Dobimo se pred občino Celje, 20. aprila ob 17 uri. https://www.facebook.com/events/322401514476253/ http://kony2012.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/
  21. bikez

Pannonia Ring, Madžarska

Zimska testiranja se izvajajo v malo bolj južnih krajih, ne pa na Pannoniji, ko najprej splužjo pisto, potem pa se lahko vozi
  22. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Ena slika se mi je podvojila. Admin, ne vem zakaj Edit ne dela dlje ??? Ta druga slika bi morala biti tale
  23. SF

Lastnik rumene VFR

Gre se zato, da se kam pride... Vprašanje "zakaj gre" bi bilo primernejše...
  24. fantje ni ga srat :grrr ...naše premoženje je v igri...na konc pa te lahk še strela užge bela pa če ni dost pa še črna....
  25. Valuk1

METAL CAMP IN METALFEST

Po predračunu,ko ga bo poslau vrjetno ga bo treba opomnit 1 mesec pred MF,pol pa sprintas greš na pošto banko itd skeširaš i to je vsa kunst.Ja bom meu še support z sabo tk da ne gine da nebi kak litr domačega vzeu z sabo v Zadar,kolega gre z avtom....
  26. ELO

IV. Slončkova ringaraja oz. MAMUTOVANJE 2012

uhhhh, prepozno....
  27. NoGe

Aprilia RSV Mille

Kilometrov ima 24.000. Glede temperature pa imaš 100% termostat blokiran. Meni v najhujši vročini in ustavljen na semaforju temperatura ne preseže 97°C. Dejansko je tako kot je opisal litlleracer.
  28. GHOST RIDER 46

Grobnik

joj kake probleme si delate vi z temi licencami , rajš bi linijo študiral
  29. gsxf750

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Zvozil 2 seta na R1. Tresljajev nobenih!
  30. litlleracer

Aprilia RSV Mille

no jaz si lastim rsv ze 3 leta in se nikoli mi ni prisla temperatura do 102˙c....meni se vžge ventilator na 97°c in ga shladi do 94 oz 95°c
  31. svobodnaptica01

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Bajsi, s prednjo Roadsmartko sem jih tudi jaz naredila le dobrih 6600 čisto malo pred indikatorjem, sem imela ravno tehničnega, pa sem jih menjala, ampak več kot 8000 definitivno ne bi zdržale. Zadnja jih ima pa sedaj cca 13,5km, pa bo verjetno tam do ene 15 km prilezla, ampak zadnje 3km je večinoma mestne vožnje, pred tem je imela večino obrabe po robovih. Če bi bila to neka "normalna" vožnja, bi bila verjetno že fuč. Pa mislim, da je kar nekaj ljudi naredilo več kmjev s SportS kot z RoadS
  32. Whiskey

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011

Nekaj zaradi lenobe, nekaj zaradi ostalih obveznosti še vedno nisem končal s prepisovanjem dnevnika poti. Tudi nobene posebne volje za pisanje potopisa ni. Bom v telegrafskem stilu z več fotkami poskušal opisati zanimivosti in nekaj nasvetov za na pot. Priprava: Marš ruto sem spreminjal vsaj 4-5x. Prve osnovne napotke za Maroko sem dobil pri Basbas-u. Ker sem si pot zamislil še malo dlje, tja do Senegala, Guineje Bissao in Gambije, sem se spomnil na prijatelja še iz časov HamRadia, Mareta iz Sežane. On se je jeseni 2010 spravil iz Lizbone do Dakarja kar na kolesu. Skupaj z njegovim kolegom Guidom iz italijanske Gorice, kateri je še do nedavnega imel svoj auberge pri Atarju v Mavretaniji, je nameravana pot začela dobivati svojo končno podobo. Prvotna namera peljati se z motorjem samo v eno smer, nato pa ga z ladijo transportirati iz Dakarja, sem zamenjal z bolj detaljnim obiskom mavretanske Sahare in motoriranjem nazaj domov. Za cilje sem si izbral prevoziti off-road preko Visokega in Anti Atlasa, spustiti puščavski del v Maroku, vožnja ob Atlantiku skozi Zahodno Saharo, 2/3 Mavretanije do glavnega mesta Nouakchott. Sledi vožnja v notranjost vse do zadnje malo večje civilizacije v Atarju. Ker sem imel motor polno naložen, bi bila vožnja po peščinah nesmiselna. Odločil sem se za šest dni rentati Toyoto z vodičem in se voziti po pravi Sahari katera je neprimerno lepša kot puščavski del Maroka. Nazaj grede me je vodila ista pot vse do Guelmima. Tam sem zavil proti Sidi Ifniju in plaži Legzira. Nadaljeval sem ob morju do Agadirja, nato pa zavil v notranjost preko prelaza Test do vznožja Toubkala in Marakesha. Na poti proti trajektu sem si ogledall le še slapove Ouzoud in Fes. Ker je Maroko severno od Visokega Atlasa manj zanimiv, sem se na poti navzdol zaustavil le pri Volubilisu. Obisk Rabata je bil pogojen z mavretansko vizo, katero pa sem namesto pričakovanih 4-5 ur, čakal dva dni. Zato sem v tem času obiskal še Casablanco. Za tiste kateri nameravate obiskati Maroko s svojim vozilom je možna že predhodna priprava vstopnega carinskega obrazca za avto, motor, ... preko interneta. Gre za obrazec D-16. Povezava je tukaj: http://www.douane.gov.ma/d16ter Na tej strani nekje spodaj je link za izpolnitev obrazca katera se skriva za: formulaire Navodila so v francoščini. Izpolnete, sprintate. Obrazec je že pripravljen v trojniku, tako da ga razrežete na 3 dele in spnete skupaj. Prazna se pusti samo rubrika C.I.N. To je koda sestavljena iz številk in dveh črk na koncu katero vnesete naknadno, ko vam jo pri vstopu dodeli maroška policija. Ožigosanega D-16 ni pametno zgubiti. V najslabšem primeru vam bodo maročani, ko zapustite državo zaradi tega naredili en kup preglavic in vas lahko zadrževali tudi nekaj dni. Administracija ni računalniško povezana. še vedno vodijo dokumentacijo v knjigah! Naša zelena karta velja tudi v Maroku (... med oznakami držav mora biti koda MA), tako da plačevanje zavarovanja na meji odpade. Tisti kateri nameravate priti s sposojenimi vozili morate OBVEZNO imeti s seboj originalno dovoljenje za vožnjo tujega vozila. Dobite ga na AMZS. Maročani vas NE BODO spustili v državo z nekimi obojestransko podpisannimi izjavami. Tisti kateri se boste vozili južno od Guelmima in po Zahodni Sahari naj seboj vzamejo izpolnjen Fich. To je obrazec s podatki katere rabijo maroške policijske kontrolne točke. Z njim si policija prihrani prepisovanje podatkov iz potnega lista, vam pa kontola vzame minimalen čas. Angleži priporočajo, da se v rubriki poklic vnese čimbolj enostavno branžo. Sam sem si izbral šOFER Taxija, da je odpadla vsakršna misel o nepotrebnem razlaganju kaj počnem. Izogibati se je potrebno oznaki Novinar, ... ker so še vedno napetosti med avtohtonimi Sahrawiji in priseljenimi potomci maroških kriminalcev na ozemlju Zahodne Sahare. Kontrolnih točk do Dakhle kjer so zadnje, je 10-12 v eno smer. Link do Fich obrazca v Excellu: http://www.morocco-knowledgebase.net/photos/fiche.xls Precej zelo koristnih informacij je možno prebrati tudi pri Timu Cullisu: http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?p=818831 Procedura izstopa iz Maroka in vstopa v Mavretanijo zahteva svoj čas (pri meni 3 ure) in seveda dobre živce. Maročani so mi pregledovali pasport vsaj 7x, kontrola vsega živega. Zanimivo, ob dragoceno foto opremo se ni spotaknil nihče. Vrivanje senegalcev, sahrawijev, prehitevanje kolone čakajočih je nekaj čisto normalnega. Kaos skratka. Med obema mejnima prehodoma je nekaj Km nikogaršnje zemlje. Kamnito-peščene poti vas vodijo s prehoda na prehod. Potrebna je zelo previdna vožnja, zlasti tistih s Tourance ali cestnimi gumami. En Italijan se je na tem odseku zvrnil 3x. Na Mavretanski strani ni kaj boljše kot Maroški. Cariniki so me zaradi "pohitritve" postopka cepili s 100 Dh (ca. 10 €) in ne vem od kje se je našel možak in pomolil potrdilo za parkirnino za 10 Dh (ca. 1 €). Nazaj grede teh stroškov ni bilo. Sem pa na meji zamenjal Eure za mavretanske Ugije: 1 € = 370 Ug. Kasneje sem v Noukachottu, v uradni menjalnici, katera je imela boljši kurz kot menjalci na ulici, dobil za 1 € 400 Ug. Bankomatov v vsej Mavretaniji je manj kot prstov na eni roki. Imajo jih sam pri banki Societe Generale. V Nouakchottu celo 2! Policijske kontrolne točke so tudi po Mavretaniji. Če greste direktno z meje do Nouakchotta jih je 10. Pehod vam zopet pohitri izpolnjeni Fich obrazec. Mavretanci nimajo kode C.I.N. Lahko si predelate sam Excell file ali pa enostavno izpolnite obstoječega. Če bi se odločil za pot naravnost do Dakarja, bi zadoščale Tourance gume. Ker sem pa rinil čez hribe in doline, sem na bajk nataknil take z enduro profilom. En komplet je zdržal celih 10.000 km. Seveda brez divjanja, naglega pospeševanja in zaviranja. Pred potjo je bil bajk na generalnem servisu, da sem zamenjal vse kar bi lahko potencialno crknilo. V Italiji so mi prenastavili elektroniko. Od rezervnih delov sem poleg olja, svečk, zračnega filtra, antene ključavnice, zračnic (ne glede, da imam tubeless) vozil še regulator vbrizga. Ta ima vgrajen mali filter. Če bi se zamašil zaradi peska v bencinu, bi imel velike težave, ker nikjer ni prostora za bencinski filter. Iz km v km južno od Agadirja pada kvaliteta bencina - posledično tudi cena. Na koncu sem točil v Mavretaniji takega z okoli 70 oktani. Elektronika je brezhibno uravnavala vžig, samo poraba se je enormno dvignila. Na koncu sem namesto predvidenih 580 km, prevozil jedva 450 km z enim tankom. Da ne omenjam, da je v Mavretaniji zelo težko dobiti navaden bencin. Vsa mašinerija gre na Diesel. Zgodi se lahko, da tudi tam kjer ga naj bi imeli, zmanjka. Tako lahko pride do situacije, da ga ni za dobiti v krogu 400-500 km. Rešitev je lahko edino še na "črnem trgu", seveda če je kakšen sploh v bližini. Za potovanja po Afriki si težko pomagate z Mastercard ali Maestro karticami. Povsod pa deluje Visa Electron. Nekaj podobnega kot Maestro, ko se sproti preverja stanje na računu. Zastopa ga A-Banka. Obronki gorovja Rif na severu Maroka Modro mesto, Chefchouen Smetišča vsepovsod Pogled proti Volubilisu s ceste Obcestna restavracija s svežo ponudbo 200m turn nove mošeje Hassana II. v Casablanci Vhod v trnjavo Cellio v Rabatu še iz časov Feničanov Maroška mularija trenira za vaško prireditev v Kasbi Tadli ... ob priliki pa naprej
  33. malakai

Moto dogodki v motosvetovem koledarju dogodkov

Če klikneš tu rabiš samo še xerox
  34. Prix

Grobnik

Jaz sem že vplačal.....sedaj pa samo še čakat na ugodno vreme....sam da ne bo kakšne sparine.... :grrr
  35. sergini

Policija svetuje in kaznuje

Prva izkušnja. Peljem se proti LJ. Pred kresniškim mostom na ravnini prehitevam kolono (polna črta), omejitev 60, na mostu zagledam policijski avto in policista z radarjem v roki. Prepozno, da bi bremzal, samo spustim gas, ker vem da bom ustavljen. Res sem bil hiter. Ko mi pokaže radar 118km/h si mislim "še sreča da me ni še prej dobil, ker bi bil takoj ob izpit". Policist mi reče "gospod prehiter ste bil" in jaz "naredite kar morate, nimam kaj, moja krivda". Spisal mi je nalog za neupoštevanje prometnega znaka (nekaj malega eur) in me upozoril, da na tem odseku velikokrat poči in naj bom previden. Hvala in srečno. Druga izkušnja. V Planini me ustavijo pri šoli, da so me z radarjem dol nižje slikali in namerili 65km/h in rečem, da bi rad videl, če sem to res bil jaz, nakar mi odvrne, da se lahko pritožim če se mi da, da mi bo on napisal nalog in naj medtem, ko on to piše pokažem obvezno opremo. Očitno je upal, da na CBRki ne bom imel prve pomoči, ampak se je zmotil... Ko pokažem opremo in ker je vse original gor, še pregleda gume. Vse BP in ga očitno boli, ker on bi še nekaj najdu, ampak ne more... Že v štartu vidim, da nima smisla z njim še o čemerkoli debatirat in pogoltnem kazen, ker sem vedu, da sem bil prehiter (radar je bil na unem delu tam vmes, kjer ni hiš in je en šudrast "parkirplac" za tovornjaka). Kot je nekdo zgoraj napisal. Odvisno kakšen dan imamo, tko se bo izteklo. Če vem, da sem prehiter in sem ustavljen sem pripravljen na posledice in želim čim manj bit pameten v upanju, da bo policist človeški in razumel, da je na motorju težko gledat skoz na števec in da smo takoj 10, 20 prehitri... Kakorkoli, letos upam na čimmanj sralskih situacij. Vsem nam. Srečno!
  36. Temu se reče zadovoljne stranke. Verjamem, da eni nucajo napis dainese na hrbtu, da se počutijo dobro. Za tiste, ki pa vstopajo v svet motorizma ali pa niso najbolj pri cekinih, pa je tudi alternativa slovenskega proizvajalca. Saj ne rečem, da dainese ni fajn. Tistega kaj sem imel jaz gor oblečenega je bil čisto nekaj drugega. Samo cena je bila pa tudi 1400 evrov. Če to primerjaš s 350 pri mbr vidiš, da to ni ista liga. Najbolj pomembno pa je, da za toliko manj dnara ne dobiš dosti manj. Predvsem ni kompromisov pri varnosti. Važno, da imajo ljudje izbiro. Kaj bo kdo kupo pa se lahko vsak sam odloči. Morš probat, pa vidiš kaj ti sede. Po tvojem postu sodeč sklepam, da si zelo obremenjen s tem kaj si mislijo drugi. Nismo si vsi enaki.

Moje izkušnje - Arhiv

Pravilno sem se odločil, da z "vratno telovadbo" nisem začel sam po "priročniku", ker je fizioterapevtka takoj ugotovila, da delam vaje "na moč", kar sem po bolečinah v vratu tudi takoj občutil ... Treba je "po občutku", toda mi dedci ... Omenil sem ji tudi predlog (?) za kolensko protezo in takoj me je "spravila na realna tla" = verjetno mi bo še ta mesec manjkalo še 10 let ... :oops:

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2012

1500, neki je bilo tudi že prijetno toplih
  39. Fritz

V-Strom day

Plaviša je kot nov oz. še boljši z modificirano sklopko in nekaj novimi gadgeti. Za razliko od moje ključnice, ki išče dobrega kiropraktika Jaz tudi upam, da bližnjih srečanj ne bo. Me je pa nesreča naučila, da moram še toliko bolj koncentrirano voziti in še bolj predvidevati...napake drugega nikakor ne moreš preprečiti, vse kar lahko narediš je minimiziranje možnosti, da do nesreče pride in glede tega je bilo nekaj stvari, katere bi lahko naredil pa v tistem trenutku nisem bil dovolj pozoren nanje. Konec dober, vse dobro.
  40. jozexj6

Ahm.... ne? :grrr
  41. Ninč

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

ker ga v petek nisem pravilno notr dala... akumulator seveda... je blo treba danes vajo ponovit... pravilno okoli pol 12ih je blo vse zrihtano... kam sedaj... namen sem mela do trojan, ketno našpricat pa domou... pol je pa padla ideja, da bi šla še z Daretom do postojne.... žabi tud ni treba dvakrat rečt, naj v vodo skoči moja sezona je odprta... bilo je fajn, vetrovno... mal premal sem se oblekla, me je zeblo celo pot (ja sej vem, lahk bi kaj mislila) ceste relativno dobre, peska in šodra še kr velik, ampak "pametno" se da pelat....
  42. DolencT

Stunt, vragolije, wheeliji, stoppiji, burnouti

Današnji Kawa+MZ trening Sezona se počasi začenja,prvi stunt showi prav tako, eden bo prihodnji teden v Celju, Nakupovalni park supernova --> Otvoritev trgovine VELO... STUNT SHOW ob 15.00 uri !
  43. casper7

E sorry za OT, sam jebo vs te avti, naslov teme je MOTO video posnetki....pol pa odprem pa že dve strani gledam te pofukane Alfe(da se naumo narobe razumel, jebe se mi tut če so/bi bli Lamborghiniji)...Motorje hočm vidt, motorje pizda.... Pa da nam čist OT...
  44. Marjanček

Pa se moja krava: Letnik: 2005
  45. šujo

moja honda rebel 450 v stanju kakor sem jo kupil trenutno je na prafaktorjih...lani sem z njo naredil 4k km od avgusta do septembra, se prepričal kaj vse ji fali in zdej ma drugo balanco, drugač postavljene žmigavce...čakajo pa jo nov žaromet, NOVA BARVA (je lih pr ličarju), predelan fergazer in jasno, odstranitev telih skret ketnc na izpuhih in pridobitev torb. ma glede na to da sva skor isti letnik se mava rada
  46. Mene so vzgajali v duhu stare šole motorizma, ko je bilo motorjev na cesti samo prgišče. Učili so me, da smo vsi bajkerji bratje (okej, tudi sestre se najdejo vmes) in da brata seveda vedno pozdraviš. Tega se držim še sedaj. Kar se pa skuterašev tiče... težko vprašanje. A obenem niti ne. Že sam naslov teme pove, da se skuteraši ločijo od motoristov. Mene pri tej "dilemi pozdravljanja" vodita dve pravili: 1. Pozdraviti je lepo, odzdraviti pa nujno. 2. Motor je motor, ostalo NI motor. Skuter je pač namensko prevozno sredstvo za mestna središča, uporabno predvsem zaradi manjše porabe, večje okretnosti, lažjega parkiranja itd. In v osnovi ni namenjeno motorističnim užitkom, polaganju ovinkov, dolgim potovanjem v smeri za nosom. Delovni stroj. Logična izbira za gosti promet velemesta. Motor, po drugi strani, pa ni in nikoli ne bo logična izbira. Tudi ne sme biti. Motor je narejen izključno za užitke.
  47. DXR16

Grobnik

tosemjaz: hehe, glede na to, da mi bo to prvič, bom verjetno srečen, če bom prišel pod 2 minuti Poglej ti daj gor gume in tudi,če boš vozu 3min na krog nima veze. Važno da boš prišu ti in motor cel domou,to je najbol važno :yes: ! In užival boš glih tako 100% verjemi...
  48. nordkap

Nolan, X-Lite, Grex čelade

nak kompi, ne bo držalo, malo si se uštel, pri nas je popoldan naletavalo kot blesavo, prave snežne krpice, mater mu zimsko, bemti sunce, JBC,... :angry: :angry: :angry: pa saj ne morš verjet, a ga res misli srat do konca marca. Upam, da bo vsaj v začetku aprila že ok, ko jo pridem sprobat.
  49. Vsi ravno ne :grrr .
  50. trebor

Še moja lubica :wub: . Vse je originalno, razen zadnjih stopalk, ki so spuščene za 4 cm, da se moja najdražja bolj udobno pelje (dodana distančnika). LP Robert