Showing content with the highest reputation on 02. 05. 2012 v vseh kategorijah

1. igorkr

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

No pa smo imeli t.i. FZ srečanje, ki pa se je kaj kmalu razširilo v srečanje vsej japonskih predstavnikov. To pa je sigurno izraz Dr_Jakoba ko to bere:"Riži!!! Fej" Skratka izhodišče Postojna OMW ob 9ih, kjer smo se dobili Anja, Bina Bana, Mare, Marino in Helena in moja malenkost. Obvezno malo počakulali (podebatirali) in kafe popili. In je padla odločitev gremo Postojna - Idrija - Tolmin - Kobarid - Bovec - Predel - Rajbl - Rateče - Kranjska gora. In smo šli, prej pa še Baykico poklicali, da se v Mostu na Soči dobimo. In smo se dobili - na kafetu (kako čudno). In smo odrinili. Postanek v galeriji Pod Ključem, kjer smo si ogledali naravno geološko znamenitost. (opomba: obe sliki sta z interneta) Nato pa nadaljevali proti Bovcu, kjer smo nahranili naše konjičke (čeprav po MS standardih sem bil samo jst z motorjem he he) Nato pa na Predel, vmes pa ogled znamenitosti - Viadukta Predel 128m dolžine, ki se pne 65m nad dolino Mangartskega potoka. (opomba: Se kdo sprašuje zakaj viadukt in ne most? Zato ker preči dolino Mangartskega potoka. Torej viadukt preči dolino, most pa reko, potok) Iz Predela pa čez Italijo proti Ratečam, Kransja gora, kjer smo si dušo privezali. Po dobrem kosilu, pa še v Komendo na pijačo k Umetnici Potem pa domov. Vmes pa še enkrat požegnani pred Vrhniko, ta žegen je pa sigurno primu. Skratka, nepozaben prvomajski izlet v odlični družbi. Pa še na mnogokrat Igor
  2. Schultz

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

No včeraj je padla zanimiva tura. S Keiko je bil randevous v Cerknici na Petrolu. Načrtovana tura je bila sledeča: od tu preko Sodražice v Kočevje-Dvor-Črnomelj-Vinica-Ogulin-Josipdol-Senj in po Jadranki domov. Vreme je bilo super, tam po 12 uri je že pričelo malo pripekati. V Novi vasi smo samo naredili en fotko za slikat regrat Nato sva nadaljevala proti Kočevju. Postanek sva imela na OMV pumpi cca. 7 km pred Kočevjem...nato je sledil napad ma cesto Kočevje-Dvor. Ponekod je cesta malo posipana z unim ta finim hinavskim peskom, tako da je treba pazit. Po Dvoru je sledila Soteska....kjer je z mosta nastala tale slikca... Potem spet nadaljevanje po malo razrukani cesti.....čez ful visok prelaz Brezovica v Črnomelj. Tu sta se najina konja napojila in z veseljem spoznal, da je JJ pocenil gorivo...faaakk JJ...a sm lohko tvoj prjatu. Sledila je Vinica in pred mejo še postanek za marendo. Med tem časom.....so rastlinojede kobilce pojedle vse poljščine enim Hrvatom v Afriki in zaradi sočustvovanja nisva nadaljevala po začrtovani turi. Vrnila sva se v Črnomelj in nadaljevala proti Metliki in se ustavila pri Douglasu Po čik pavzi in razgledu sva nadaljevala proti Žužemberku čez Vahto..spet čez en full visok prelaz Ker so se nizale popoldanske urice sva s Žužemberku spila eno kofe, da je malo kofein zalaufal po žilah. Od tu sva si šla ogledat še grad Bogenšperk....na sliki... ... in nadaljevala proti Trbovlju čez Maričko...najvišji prelaz danes. Po spustu z Maričke sva si zaželela trojanske krofe ter sva odpeketala do Trojan....s krofi ni blo nič, ker je bla gužva za krofe do ceste. Proti Ljubljani se je vreme kar močno skisalo.....čutil sem na vodi, da se bova tuširala vsaj do Vrhnike. nase sem navlekel uni goldon od dežnega in sledila je nočna vožnja...v dežju. V Vrhniki pa po pavzi..vsak po svoje.... Nabralo se je srečnih, varnih in mokrih 535 km....
  3. honda61

To sta pa najina mopeda - levi je moj, desni pa od moje drage!

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Zbirno mesto je bilo v Grahovem. Ker nobenemu od nas kljub skominom ni bilo do praženja na Grobniku, smo jo s Pikijem in kolegom po kafetu ubrali proti severu na eno popoldansko furco. Čez Planinsko polje, Idrijo, Tolmin... V Tolminu smo meli pavzo za pijačo. Potem naprej čez Kobarid do Bovca, kjer smo meli pavzo z mojim prvim "ta pravim" kosilom na moto furi (je blo prav čudno, ma dobro ker ni bil spet sendvič na meniju .) vse je enkrat prvič ). S polno energije smo šli naprej - slalomirat čez ovinke do Predela kjer je blo treba splezat na malo višjo točko - po ruševinah za lepši razgled... naprej mimo Rabeljskega jezera (Lago del Predil)... do Trbiža (Tarvisio) od tam pa naprej in čez mejo v Avstrijo, čez Podklošter (Arnoldstein) do Beljaka (Villach) v moto shoping. Od tam pa ob Dravi proti vzhodu čez Rožek (Rosegg), nekje na poti do Ljubelja tele žwauce ob cesti Čez Ljubelj nazaj v Slovenijo, še zadnji postanek na pijači in potem nazaj proti domu. Čez Tržič do Naklega, tam pa kar na AC do Vrhnike, fanta pa sta nadaljevala proti domu. Vsega skupaj približno 350 kilometrov. Luštno!
  5. BIZKIT

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Sj še sam ne morem dojet ampak se je zgodilo moja draga zagrižena anti-motoristka se je vsedla na motor in se zapeljala z mano Tako da so moji vtisi fenomenalni
  6. črna strela

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

danes sem se odločila za nekoliko daljšo vožnjo, ker sem se že rahlo naveličala šviganja po mestu natankala sem prdulo na šmartinki potem pa proti zalogu do podgradu ... nato čez laze (nehote) po eni stranski soteski, kjer mi je uspelo prešteti vse hišne številke :xx: ... pot se je nadeljevala čez jevnico, nato pa čez most (kjer mi je prijazni motorist odstopil prednost - da sem pridrajsala čez s svojo široko harley davidson balanco :lol: kajti 2 vštric ne bi mogla it ) sledila sem savi ..vodila sem tudi turistični ogled koloni avtomobilom za menoj pridrajsala sem do litije (kar je bil prvoti načrt) in se odločila, da ne bom tak pussy in jo mahnila proti trbovlam.. malce sem morala predahniti (ker sem bila že rahlo zlomljena na tem cvajtakterju) :wacko: nardila sm že nekaj km, kazalec za bencin se pa tudi premaknil ni glede na km in porabo bi mogu bit že kar dobro prazen... pa sm švignila čez trbovlje-center na pumpo, dotočila 2 litrčka (od 5ih ) in nadaljevala pot proti hrastniku čez en hrib... mislm, da če sm tole prevozila, bi ble tut ride mala malca ven sem prišla pri bobnu; hrastnik... in se vrnila proti ljubljani skoraj po isti poti, le da sem šla tokrat čez šentjakob, črnuče, bežigrad na celovško, rožna dolina, vič... vglavnem čez cel center odpujsala domov... 170km
  7. trebor

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes sem že zjutraj začel kuriti mojo . da se greva peljat z motorjem, čeprav nisem imel danes v načrtu nobene vožnje. Takoj, ko je zjutraj odšla v kafič na jutranjo , sem se tudi jaz oblekel in iz garaže potegnil lubico, ter se zapeljal za njo. S seboj sem imel tudi njeno čelado . Ob kavici sem ji ponudil nekaj možnosti, kam bi se lahko odpeljala. Na voljo ji je bilo: kava v Opatiji, kava v Portorožu ali pa kremšnita na Bledu. Izbrala je slednjo, jaz pa sem potovalni načrt malo "podaljšal". Namen sem jo imel odpeljati čez Korensko sedlo in potem po avstrijski Koroški čez Ljubelj ali Jezersko domov. Prvi postanek je bil na Bledu na obljubljeni kremni rezini. Nadaljevala sva proti Jesenicam in Kranjski gori. V Kranjski gori je na tabli pisalo, da je prelaz zaprt, zato sva jo ubrala proti Trbižu. Spet se je odprla možnost, da grem čez Karavanke, a sem se raje obrnil proti jugu v smeri Učje, a je bila cesta zaprta in sva šla čez Predel nazaj v domovino. Ustavila sva se na kavici v Logu pod Mangartom. Spomnil sem se, da lahko pokličem Baykerco, da se dobimo na pijači. Ko sem jo poklical, so bili pri njej ravno Igorkr, Thumper s svojo gazdarico, Maiden in Joni. Ravno so se odpravljali, Bayki pa je rekla, da bo počakala na naju. Med potjo smo se dobili in nadaljevali k Igorju na soški Donat (voda iz pipe v donatovi steklenici) .) ter narezek. Ko smo mu izropali shrambo smo se odpravili proti domu. Thumper je odšel že kakšno uro pred nami. Sledil je postanek na ridah, kjer sta Joni in Maiden že čakala, ker sta pussija šla po AC . Tam smo se zmenili še za kavo pri meni, da bo dan lepo zaključen a je Maiden dobil obiske in jo odkuril domov. Da ne pozabim, nabralo se je zelo lepih 335 km, ker je šla moja žena po skoraj enem letu spet z menoj na motor. LP Robert še nekaj slik:
  8. Fotograf Andraž

Lep pozdrav, Fotografije iz dne 1.5.2012. Ponovno naložil sem najboljše slike dneva. Tisti ki pa vas ni na fotografijah in ste se takrat peljali skozi ride pa mi pišite pod privatno sporočilo. Andraž
  9. Hornet9

MOŽ / ŽENA: vsak svoj motor

Hoj, evo midva se v glavnem skoz skup vozva, tko dam pr ns nč baba ne teži '' a greš spet na motor '', k gre itak zravn :K
  10. bladzo

Sekunda za življenje

Spoštovana druščina. Iskreno se vam opravičujem za slabše informairanje v zadnjem času. Ljubljanski motor je končan in je od danes naprej v uporabi. "Uradno" ga še nismo predali (za to formalnost je zadolžen UKC in se je potrebno z njim uskladit), a nam je pomembno, da je bil pripravljen do sezone in se je začel uporabljati. Torej Ljubljana ima sedaj dva popolnoma nova stroja, ki sta registrirana in operativna. Jutri, 2.5.2012, boste tisti, ki se boste pripeljali na Slovenski dan na grobniku, Yamaho Super Tenere, za katerega smo skupaj zbrali denar, tudi videli!!!!!! Kot veste, smo presegli zastavljen cilj 17.000€, zato smo se odločili preseženi denar podariti mariborskim reševalcem motoristom, kot pomoč pri nakupu novega reševalnega motorja, ki ga prav tako potrebujejo (potrebujejo sicer dva, a mi še za enega nismo imeli!). Včeraj ,30.4.2012, se je akcija "Sekunda za življenje" uradno končala!!! Situacija je sledeča: - O točnem zneseku še vedno ne moremo govorit, saj nam informacije o SMS stanjih pri Simobilu in Telekomu niso na voljo takoj. Tudi doniran denar nakazujejo lahko tudi s 30 dnevnim zamikom po končanem obračunskem obdobju. - Zagotovo pa je nekaj!!!! Uspeli smo vsi skupaj Mariborskim reševalcem kupiti motor v celoti (torej takšno Yamaho Super Tenere 1200, kot so jo dobili v Ljubljani). Se pravi, dobrodelna akcija Sekunda za življenje je v celoti uspela. Lahko rekli, da je ob 100% uspehu akcije, rezultat kar 200%, saj smo podojili prvotni cilj akcije (nakup le enega motorja). - Da nam je na koncu uspelo zbarati še za mariborski motor, pa je predvsem zaslužno slovensko podjetje, ki nam je ob koncu akcije obljubilo še dodatnih 5000€ (za Ljubljanski motor so že prispevali 5700€, oziroma 1/3 zastavljenih sredstev). Torej skupaj za oba motorja 10.700€!!!! Svetovno znano podjetje se imenuje AKRAPOVIĆ! - V kolikor bo šlo vse po načrtih, se bodo mariborski reševalci motoristi vozili z novo Yamaho že do konca maja 2012 (predelava, homologacija, registracija). Bravo mi vsi skupaj! ps: O točnem znesku akcije vas obvestim, ko dobimo vsa nakazila iz naslova SMS donacij. Morebitni presežek bo namenjen opremi motoristov reševalcev v Ljubljani.
  11. BIZIXXX

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Še en prelep dan za izkoristit, in tokrat se je Trio Adijo odločil skočit do Lavamunda . Dobili smo se na Petrolovi pumpi na Jezerskem, kjer smo natankal motorčke in nato krenili v lagano sportskem stilu proti Jezerskemu vrhu. Cesta iz vrha proti Železni kaplji je že ok, asfalt dobro drži :grim Od tam naprej proti Volkermarktu ter dalje proti Lavamundu. Promet je bil neznaten, ne vem če smo do vzpona na Lavamund, prehitel mogoče ene tri avtomobile. Napad na Lavamund Prvi počitek, kavica, sendviči za ta lačen del tria, pa jasno debata kam naprej. Mal naprej smo se ustavili še ob Stauseeju. Potem pa dalje proti proti prelazu Großradl,čez njega v Radlje ob Dravi od tam pa dalje proti Slovenj Gradcu, Velenju, Celju, potem smo v Preboldu zavili še na Marija Reko. Zadnji zavoji pred vrhom ^_^ Potem smo si privoščli še en počitek pa mal smo se osvežili, ker je kar pripekalo pred soncem smo se skril v čelade :lol: :lol: :lol: Potem pa dalje proti Trbovljam, Litiji in Ljubljani , kjer se je trio Adijo razšel .) Do naslednje fure :grim Lepih 352 kilometrov.
  12. hilton

malce updejta.... koncno doma :grim
  13. Arriba

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Čakamo. Pa glej da neuš pozabla prlept one zgori brez k si zadnč nekaj obljublala
  14. Arriba

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

bil na potepu tudi danes. Sem ga napičil do belvija in nazaj. Edino prevozno sredstvo ni imelo 170 konjev kot včeraj ampak samo enga osla )
  15. oks

Nošenje brezrokavnikov, število našitkov...

Drago so pa ratali dolgočasni ti vaši sestanki, če nimate nič bolj pametnega za debatirat kot to o tem brezrokavniku. In kdo so strahopetci zamene tisti ki se spravljajo 10 na 1 in ponavadi ko jih je 5 na 1 mal pokličejo okrog in počakajo, da je 10 na 1 potem pa udari po njem, to pa so strašni bajkerji. In da ne omenjam nepisanega pravila da MC nikoli ampak NIKOLI ne kliče policije, kar pa za slovenijo ne velja. Moj predlog SMRKU na brezrokavnik našij rokave in ne bo več brezrokavnik pa je zadeva rešena sem pa vesel da niso vsi policaji, ki imajo našite njihove našitke.
  16. JONI 46

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Fantje, tole se dogaja povsod in je vsakdanje.. Dokler bojo izkljucno avtomobilisti in samo v avtomobilisticni kozi milsili da oni lahko, mi tega ne bomo spremenili, in vsak dan bo padla kasna zrtev ! hitrost motorista ima prav malo veze pri tem, ce te pac voznik ne bo videl, te ne bo, pa ce vozis 50, 90 ali 110...
  17. Ruf

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

no pa še nekaj mojih vtisov po štiridnevnem potepanju po Italiji prevozno sredstvo začetek je bil na Gardskem jezeru en dan okoli jezera preko številnih tunelov in mest okoli jezera Riva del Garda Limone Desenzano Dovolj je bilo, jest pa spat ena od fur je bila tudi do Maranella, seveda zaradi ogleda Ferrarijevega muzeja
  18. maxi gašper

Izlet po Avstriji ali Italiji...???

Evo malo skominov po Avstriji... Grad Burg Hochosterwitz in Pyramidenkogel... Maxi
  19. BIZIXXX

8. Slovenski dan na Grobniku

Rezultati dirk in prostih treningov. Dirka - do 600, do 750 - Class.pdf Dirka - do 1000, OPEN.pdf Dirka - Lady cup, The best of the rest - Class.pdf Slovenski dan - Trening.pdf
  20. Ninč

čez Trojane par kapljic... skok na AC in obvoznico... solidno mokra :grim

Sekunda za življenje

Za ostali drobiž,ki je ostal bi pa lahko nareedili za dobrodušne motosvetovce piknik......
  22. SEBA33

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Midva sva tud eno urezala do Mosta na Soči:))
  23. MARE 65

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Igorkr, kok si pa to lepo naredil, kr souza se mi je utrnila, ha, ha. Res je bilo super.
  24. alime

Lastnik že 2 leti, čas da ga pokažem Dodano/zamenjano: -12v vtičnica -povišan vizir -mass carbon oval tourrer izpuh -ogledala -nosilec za Galaxy S telefon -bombe pokrovčka za ventilčke -4x modre ledice v prvi maski -mogoče še zaščita motorja Pa še v potovalni preobleki
  25. killa

26. honda61

Kovčki in vse kar je povezano

Tako pa izgledajo torbe za mojega "cestaka" - so trdnejše, lahko se nadgrajujejo po potrebi, so nepremočljive, zelo lahko jih pritrdiš na motocikl z 4. jermeni in v njih lahko lepo zložiš: kompletno posteljnino za dva + 4 brisače + dvoje kavbojke + 8 majic + 6 kom spodnjic in 6 kom nogavic + pribor za osebno nego (2x) + 2 kom poletnih moto jaken s ščitniki + 2 vindstoperja s kapucama, povrhu pa še moje crockse!!! Zadeva preverjena in zdrži hitrosti preko 200 km na uro brez vsakršnjih problemov - med vožnjo te ne ovirajo. Potrebnih ni tudi nobenih dodatnih nosilcev. Skratka zelo priporočljivo za cestake!!! Tudi cena mi je bila ugodna - obe sta bile nekaj manj kot 200 evrov.

očitno se bom moral bolj počas peljat, da me bo ujel na fotko :lol:
  28. Arriba

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Po spletu srečnih okoliščin in naključij in temu da je Denis danes šel na piknik je VFRka tudi danes lahko bila moja. Sem se dopoldne kr podvizal zajahati svojo mrho pa do Denisa kjer me je bejba že čakala na dvorišču, ključ je bil v njej, prometna zataknjena za sedež kot sva bila dogovorjena. Obrat ključa, podzavestno iskanje ročice sklopke, da jo stisnem pred štartanjem. Eh, saj je ni, se mi posveti. Pritisk na gumb, steče gladko. Novi gumbek, klikne in se rahlo strese, kot bi mi hotela reč da je pripravljena na nov potep. Rahlo odprem gas in začne se premikati. Takoj izklopim avtomatiko in z rahlimi dotiki na stikala gladko preklapljam med prestavami. Mi je ta zadeva proti pričakovanju kr takoj sedla. Spustim se po hribu navzdol, pred ovinkom prestavo navzdol in rahlo zaviranje. Ooops, pozabil da nisem na svoji mrhi, tukaj šestbatne čeljusti kr konkretno zagrizejo v disk, se je treba navadit da zaviraš veliko kasneje, kar sploh ni nek problem. Težje se je potem navadit nazaj . Do črpalke, v tank ne gre dosti, ampak prazen je tudi v trenutku. Je bejba kr konkretno žejna. Pa po dravski dolini proti Dravogradu. Ej, zadeva gre kot veter, počasi izgubljam občutek za hitrost, tako da moram kr pogosto vreči pogled na števce in zapirati gas, kakorkoli, tam nad 150 je vseeno malo preveč za naše magistralke, pa čeprav izven naselij.... V Radljah desni smerokaz pa proti Eibiswaldu, našo stran Radlpassa so celo malo porihtali in en del celo preplastili z novim asfaltom na moje veliko začudenje. Pa tudi na grbinah si lahko s tem motorjem zelo hiter, je zelo tog in vzmetenje grbine odlično požira, tako da moraš že res pretiravat da začne pumpat. Se mi zdi da avtomatika še najbolj pride prav pri prestavljanju navzdol. Iz ovinka je potrebno bit kr previden z gasom, sploh tam nad 7K obratov te kr izstreli. In že sva na avstrijski strani, tudi brez table takoj veš ker ne čutiš več grbin in lukenj na cesti. Bejba uboga in naredi vse kar se mi zahoče, ena redkih . Pred izvozom iz šodrjame zmanjšam, ponavadi je tisti ovinek malo prašen. Pa ni bilo potrebe, zgleda da ga je dež opral. V krožišču levo in že se vzpenjava na Golico. Nekaj ovinkov pred akumulacijskim jezerom je nek dečko z cestakom zletel s ceste. Ustavim, vprašam če potrebujejo pomoč, pa na srečo so bili vsi razen motorja celi. Na vrhu se ustavim, motorjev toliko da se morš kr malo potrudit za parking. Malo poklepetam, uživam na sončku pa zopet nazaj proti Eibiswaldu. Na onem ovinku že policaji in bliskanje rotacijskih luči me malo strezni da priprem gas, ampak čez tri ovinke je vse že pozabljeno. Zgleda da sem večji idiot kot zgledam.... V rondoju proti Arnfelsu in po avstrijski strani domov in ker je bilo že debelo čez poldne se mi je zdelo koristno da grem v Grajenščak pozdravit Robija in prijatelje ki so imeli tam piknik. Robi me sicer ni preveč registriral, ker je bil že malo moten, sem pa si nadel pogled lačnega potepuškega kužka, ki ga imam natreniranega za take prireditve in so žene prijateljev hitro poskrbele zame, tako da sem ob odhodu imel malo problem zapeti zadrgo na jakni. Ja, kr težko mi je bilo peljati bejbo nazaj k Denisu, sedla mi je, definitivno najboljši motocikel kar sem jih do sedaj vozil. Pa tudi položaj na njem ni tako utrujajoč kot sem mislil, se da tudi potovati z njim, je pa res da je od naziva sport-touring zelo veliko sport in bolj malo touring. In ker bo treba naslednje leto mojo ostarelo FZSko počasi menjat sploh ni rečeno da ne bo na tanku novega namesto glazbenih vilic narisana kurja letanca. Bomo videli. Tretji vtis? Pi*da imel bi jo.....
  29. Fritz

Nošenje brezrokavnikov, število našitkov...

Zakaj konec? Ker si ti rekel? Mene še vedno zanima, zakaj za božjo voljo ljudje ne obveščajo policije in podajajo prijav, če jim neznanci omejujejo svobodo gibanja in jim grozijo. A je tak problem vtipkati 113 v mobitel, podati svoje podatke in povedati kaj se je zgodilo, ni pa problem o tem na široko pisati po forumu!? Mr. Precednik, z dolžnim spoštovanjem, vi se ukvarjajte s svojimi člani in pravili zaprtih klubov ter zaprtih organiziranih dogodkov, za katere veljajo posebna pravila. To kako se drugi vsakodnevno oblačijo, ko vozijo svoje prevozno sredstvo na javnih prometnih površinah ipd. pa glede na ustavno ureditev naše države, ni stvar ne vas, ne vaših sestankov, ne RKC-ja, ne islamistične nravstvene policije in ne nikogar drugega.

Živel 1.maj !

31. Nikii

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Po deževnem aprilu je posijalo sonce in spet je čas za The Magistralo. Tri dni ovinkanja gor in dol, skok na Pag ... vreme čudovito, brez oblačka. Vrata Jadrana Karlobag, Lukovo Novalja, Žigljen Rudelić Draga
  32. Fotograf Andraž

Lep pozdrav, Tukaj je par fotografij iz 29.4.2012. Z fotografijo motorjev sem šele začel zato niso bile ravno vse uspešne. Za tistih nekaj ki pa so vendarle uspele pa bi prosil kak komentar. Andraž
  33. Darko3g

Nošenje brezrokavnikov, število našitkov...

Ravnokar gledam Sinove anarhije pa se mi je utrnilo nekaj vprašanj: 1. kaj imajo motorji s tem? 2. kaj bi bilo, če bi si nabavil njihov lajbič? 3. ali so slovenski moto klubi podobne usmeritve kot Sinovi in Angeli ali le hočejo furati podoben imiđ? Razumem, da na motozborih v organizaciji klubov, niso zaželjeni in dovoljeni določeni napisi ampak, da na odprti sceni opozarjajo motoriste, kaj smejo nositi in kaj ne, se mi pa zdi nenavadno. Še dobro, da lahko Harleya kupiš in voziš brez, da si član kluba in si to zaslužiš - no saj zaslužit si ga moraš, če nimaš ravno bogatega očeta. Načeloma ne ta scena sicer ne gane preveč, le malce me zbode, ko nekdo hoče vsiljevati svoj pogled drugim, ki nimajo nobene povezave z njimi.
  34. gody01

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Posledica zakonodaje, ki je vse podredila samo in izključno zmanjšanju hitrosti, z drastičnimi kaznimi uvedla paranojo, ki povzroča to, da ljudje enostavno več ne gledajo na cesto ampak se samo posvečajo temu, da vozijo 10-30km/h počasneje od dovoljenega in so s tem "dobri vozniki". Sam opažam, da pri odvzemih prednosti ni neke razlike, ko sem na motorju ali v avtu, tako da vidnost po mojem s tem ni povezana.

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Pa smo skoristili še en dan za vožnjo po naši lepi Sloveniji in nekaj Avstriji.Zjutraj smo odrinili okrog 9h in pot nas je vodila po lokalnih cestah do Jezerskega... Vstavili smo se na Planšarskem jezeru na kavici in uživali v lepem ambijentu narave... Ja prav luštn smo se mel Dobre volje smo šli čez Pavličevo sedlo v Logarsko dolino in ob tem uživali v lepem objemu gor... Po Logarski smo se dričkal gor pa dol in odločili,da gremo na slap Rinko.......priprave na vzpon Brez komentarja.. :xx: Ko smo štartali v skalo proti Rinki so z nami štartali tudi pravi planinci,ki sva jih v motoristični opravi nascala z Zivimnorcem,zaradi zavisti so se spravili na naju in da si rešiva celo kožo sva se napela kar se je dalo Nč ni pomagalo ,vnela se je borba in ko sva ležala na hrbtu sem vmes v objektiv ujel še..... Seveda sva zmagala saj so tej planinci vozili scooterje,temu primerno sva proslavila Naše lepše polovice pa so se spraševale,kaj jim je tega treba ....no slika pove več kot 1000besed... ^_^ Pa začetek in konec slapa Rinke... Spet smo se osedlali in krenli proti Avstriji,prvotni načrt je bil v Solčavi zavit proti Črni a smo prišli do makedama nad katerim Zivnorc ni bil preveč navdušen.Na motor,ki ga vozi je to razumljivo,zato smo obrnili in nazaj čez Pavličevo sedlo v Avstrijo proti Lavamundu na Golico k jezeru,na poti do tja po lepi ovinkasti cesti pa radar nismo bili navdušeni,a ko smo slikali varuhe reda niso bili navdušeni niti oni,sam poglejte policistkin pogled,sem se kar ustrašu Po zapletu,ki smo ga uspešno rešili z € smo šli na jezero naredili eno gasilsko na kateri so Zivmunorcu zrasli čisto pravi Avstrijski rogi.....ne vem mogoče zaradi kazni :lol: ki joje pred tem fasal.... Pa še ena za nežnejši spol z lepim pogledom na ozadje Po sončenju in razpravah zakaj nas niso hoteli opozoriti Avstrijski motoristi na radar(vrjetn nam slovenceljem zamerjo ker smo jim dli sam pol Koroške .) )smo se spustili nazaj mimo jezne policistke na mejo in šli Dravograd,Slovenjgradec,Mislinja,Mozirje,Černivec,_Kamnik ....vmes naredil še slikco.... in se zapeljal direkt na srbsko pojedino,ki je po dolgem dnevu in 430km brez avtocest in veliko ,veliko ovinkov padla v želodček brez čikanja :lol: Fotografija: Zivnorc in Kmet2 Besedilo uredil in se pošalil ter objavil......moja malenkost.....

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes pa skok v/na Malto .) Ker smo se dobile tri ta prave, je bil dan poln presenečenj… Zjutraj sem šla kar po AC do Radovljice, kjer smo se dobile na pumpi. Smo spile kafe in se zmenile kje bomo šle. Smo štartale ob 10.30h – po AC do Jesenic, tam ven in čez Kranjsko Goro in čez mejo do Trbiža (Tarvisio), od tam v Avstrijo čez Podklošter (Arnoldstein) in na sever čez Močidle (Matschiedl ), malo naprej od tam prvi postanek pri enem penzionu, ob katerem je bila v vrsti cela zbirka razno raznih motorjev… Od tam smo okrepčane uživale (fantastična cesta) naprej čez Klanec (Glanz) in Miljskega jezera (Millstätter See)… Nato ob jezeru proti severozahodu čez Trebliče (Treffling) v smeri proti Sovodnji (Gmünd )… »okras« ob cesti v mestu … Plan je bil iti od tam na sever po dolini Malte / Maltatal (spet super cesta ) – do cilja - do najvišje ležečega akumulacijskega jezera v Avstriji - Speicher Kölnbrein. A na žalost smo bile (le) dva dni prezgodnje… :grrr Ker nismo hotle preizkušat sreče, smo se odpeljale do gostilne malo nižje in si privoščle pavzo. Nas je bilo pa kar nekaj motoristov, ki smo danes poskušali priti do jeza – a žal neuspešno. Med drugim tudi dva Slovenca z BMW-jem in MB registrsko, ki sta šla dvakrat gor in dol mimo nas. A tako je ostal razlog da gremo še enkrat sem gor… v maju se cesta odpre Ker je bilo že pozno, je bilo treba it počasi nazaj – mimo številnih slapov… In ko smo se vračale čez Sovodenj (Gmünd), smo nardile en postanek za fotko še pri Porsche Museum … Od tam smo šle spet mimo Miljskega jezera (Millstätter See) in naprej mimo Afritzer See do Beljaka (Villach) in čez Podklošter (Arnoldstein) in Trbiž (Tarvisio) nazaj v Slovenijo. Čez Kranjsko Goro do Jesenic, tam pa namesto po stari cesti nazaj na AC (zaradi nesreče je bila cesta zaprta) in vsaka na svoje konec domov. Meni se je nabralo 470 km, od tega 120 km avtoceste, ostalo pa čista uživancija v super družbi :yes:
  37. Fadil

Danes sem jo stuširal in naredil en majhen " foto sešn "

Honda VFR 800 vs. Yamaha FZ1-N

sj pol sm prau napisu, sam so me hondaši zminusal :glare: ... popolnoma neupravičeno :angry:
  39. BelaStrela

Dalmacija

NE!!!!
  40. MARE 65

Sekunda za življenje

Men se zdi, da sem že enkrat rekel, Kmeta2 za predsednika, dečko ima zdravo logiko
  41. Guinness5

Ukradeni Motocikli!

No upam da bojo kaj nasli, kot receno nekaj storilcev je znanih sedaj je policija na vrsti, ce ne bodo ukrepali policisti...
  42. BelaStrela

Dalmacija

Fantje, blo je super. Janček na odcepu za Murter je nezgrešljiv in zeloooo okusen (krompir tut)! Toplo priporočam. Naklamfala sem 1500 km in sm vesela. Razdevičla šminko - podrsala tačko. Ja, še pridem. In hvala za vse nasvete!!

Izlet na Golico - Koralpen

Kolk si plačal kazni za neprimeren izpuh? Mene so izmerili 99km in je bla kazen 30€....sem mu hotu dat še 5€ tringelta,pa mu nisem ,zanalašč ker me je policajka tako grdo gledala :grim
  44. thumper

hvala za fotko !! ( skoz mislm kak norc sm pol pa vidm de čist lepo počas pa pokonc vozm )
  45. trebor

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Saj lahko voziš s seboj granitno kocko, jo poliješ s prilom in takemu, ki te izsili, "opereš" šipo :evilgrin: . Tako bo naslednjič bolje videl, kam vozi . LP Robert

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Pa je še en težek delavni teden z današnjim dnem za mano.Ker sem delav do 13h je žena odvihrala z družbo proti Novi Štifti,po šihtu skočim v kombinezon in plan je bil,da se tam priključim družbi. :010A lejga Murfija,vse skupaj se je tako zavleklo(služba),da so mi iz Štifte pobegnili v Kolpsko dolino,jaz pa za njimi..... No končno smo se dobili v Dolu pri Madroniču,da se okrepčamo ob lepem ambijentu narave.... Ambijent pa še hrana.....mnjammmm... Sej ne rabm govorit,da je blo dobrrr a ne..... Ko smo se okrepčali smo odvihrali ob kolpi do Skenderja,kjer sem spoznal Sayo-ta in kompanijo,par jih rekli,pogasili žejo in vsak v svojo stran,Sayo proti črnomlju,jaz in družba pa ob Kolpi do Osilnice na maloobmejni prehod,kjer so me gladko zavrnili za prestop,ker sem pozabil doma osebno,taprav kmet,kaj češ ni pomagalo niti moledovanje niti mežikanje žene policaju,saj sem jim pred tem ,ko še nisem vedel,da sem pozabil osebno omenil njihovo stavko in se pohecal na njihov račun a policaj ni imel smisla za humor,sem se predal :surrender: obrnil z ženo in gas nazaj po lepi pokrajini.... No pa recte,da ni ta naša Slovenija lepa...... Ob poti smo se ustavili še v Kobilji jami... Po poti pa so nam križale pot razne domače živali... :lol: In divje,ki jim prav tako paše sonček ,kot nam,ker pa je naš avtohtoni gad koristna živauca sem ga pregnal z ceste,da ga ne bi kdo spravil na oni svet.... -_- Vstavil sem se še v Srebotniku,vrjetno se boste vprašali,kaj je pa to za ena vas,no naj vas poučim .) To je bila zadnja vas v Sloveniji,ki ni imela električne energije , se pravi ni luč spljoh leta 1996 ali kakšno gor ali dol smo tudi to pomankljivost odpravili,sodeloval sem tudi sam -_- Pa še mal lepe nature.... Proti mojem rodnem mestu sva se na kratko ustavila še pri slapu Nežica in se na klopci odžejala.... Ker je bil dan namenjen Štifti se je spodoblo,da sem zavil še sem. Ura se je nagibala že v večer in na Novi Štifti sem našel še zadnje dinozavre,ki se niso dali....to so bli fantje iz organizacije MZM z katerimi sem prijetno poklepetal. Odpravil sem se proti Vaškim ,žena pa proti domu,tam sem srečal sodelavca,ki me je nagovoril,da je cesta čez Železno kaplo super.....no jutri se odpravim proti Logarski dolini,Železni kapli,pa na drugo stran proti Jezerskem,sabo vzamem pa se Zivganorca,za vsak slučaj,če bo kje sneg..... Po današnjih 300km se bo zdaj res prileglo :zzz:

...včeri prestrašu Belo strelo pa njenga, ko sta pokala v kufer na dolenjki pred trgovino... sem užgal 2x z auspuhom...
  48. telet

Nošenje brezrokavnikov, število našitkov...

najbols da te prijavita na fashion police. zarad taksnih in drugacnih budal ne hodim na zbore. iz kirga konca slovenije pa sta ta dva pankerta nevzgojena ki sta ti tezila?
  49. LooLekSLO

KWAK
  50. Blond

Dnevne "maksi" fure

jaz pa na srečo nimam termometra gor in nisem vedel kak me zebe