Showing content with the highest reputation on 25. 05. 2012 v vseh kategorijah

Še en član Air Kmet2 flote Pri men od mojega 10leta Letnik 1973 Še vedno delujoč in v procesu obnove(restavriranja) Dodatna oprema: v hud klanc ima Kmeta na pedalih :lol:

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Zjutraj na nebu šajba,si rečem sam pri sebi,če je Balkan padel v vodo zarad dežja se grem pa po naši lepi mal potolažit Tok opravkov me je nosil v rodno Kočevje,prvi postanek na Rudniškem jezeru,blata vsepovsod..... Ponavadi imam na svoji poti vedno nepričakovan sneg,led,deŽ in tudi to potepanje ni šlo brez slednjega,nebo se je v trenutku zaprlo in vedril sem v avtobusni kučici ob cesti......neprecenljivo ^_^ Po 30 min mine naliv,osedlam in proti Novi Štifti,naredim krog in grem čez Kočevsko reko,Grčarice ,se priključim regionalki v Dolenji vasi ,Ribnica,Jurjevica...Štifta Tam pod najstarejšo Lipo v Sloveniji posedim..... Kaže se sonček,pa se posledično odločim da grem do Črnega Kala na burger k Vikiju.Pot iz Štifte me je vodila do Sodražice,Nova vas do še enega jezera v Cerknici in naprej do Vikija čez Rakek,Ride ki so samevale,mimo OMW-ja(nikjer žive duše)do hamburgerja..... tudi tu sem sameval,a ker ima rad tudi pes svojih 5 min pri jedi mir sem teh 5min prijetno odelal po okrepčilu nazaj proti Postojni mimo OMW ki se je še vedno kopal v osami(nobenih bleščečih Ninj in vonja po zažgani gumi),pridm na Ride in končno srečam motorista...... Ker sva imela iste ranglje na ridah in doma v garaži , sva hitro našla nit pogovora in prehvalila mopije za naprej in nazaj......vmes sem pa preverjal,da nas kdo slučajno ne posluša :lol: Ko sva bila tako zatopljena se je nebo že drugič danes zaprlo in pokazalo zobe,ni blo druge pa sva oba pobegnila nazaj na OMW kjer sem že spet vedril,a tokrat dobro uro a v družbi hitro mine Ko se je zlilo se mi je možakar pridružil pa sva odvihrala spet proti Cerknici,do Rakitne kjer sem ujel v objektiv že tretje jezero v današnjem potepu :yes: Gostilna je bila zaprta kljub napisanem odpiralnem času,zato sva se pobrala na sredi Rakitne v stransko makedamsko pot,ki nas je vodila do Borovnice.....mater sem z temi cestnimi gumami letu za njim me je blo po celem makedamu dost Prideva v Borovnico okrog 20h,še zadnji postanek,pridruži se nam še mladenič na malem supermotu,spijemo kakavček in vsak v svojo stran Moram rečt,da si nisem predstavljal da bom tak krog nardil,je znesel slabih 400km,na cesti sem srečal 5 motoristov,pa še to so bili v večini tujci. Zaradi prazne ceste sem končno lahko vozil po omejitvah :grrr Dežju sem se sproti spretno izogibal :grim domov prišel suh in čist,kar pa ne morem rečt za motor.......danes pa čiščenje :surrender: P.S. sem povabu kolega na vožnjo,je gledal v nebo in se čudil kam za vraga rinem.....odvrnem mu pussy in grem ^_^ a on men,da je bolje bit suh pussy ,kot moker Kmet.......no Kmet je bil suh.....pussy :lol:
  3. dons sem tele dva sreču, ko sta skuteriste iskala :grim :grim :grim
  4. cedevita

V nedeljo, 20. maja, N.G.-Postojna, sem potrobu in pomahu, na koncu Rawberkomande na desno, srečal Rihemberčane, je pa avtobus lomu baline, sem se odpeljal na Rakitno po dobrih petih letih in to prvič po asphaltu, kofetk pa čvek, nazaj proti Cerknici pa sem zavil desno proti Velikim Blokam. Ker sem se "malce" izgubil, sem šjorco z lepimi... rožami okrog hiše povprašal za pravo pot. Se ji iz vsega srca prav lepo zahvaljujem in sem prepričan, da ne bere naših strani. Saj pravim da ima lepe rože. Po pavzi s fruktozo sem žgal proti Sodražici in desno proti L. Potok-Travnik-Draga-Travain navzdol proti Čabarju. Smer Osilnica. Po tej cesti na Hrvaški strani sem se pred prbl. 15. leti vozil v času izgradnje, po McAdamu, s Y-Tenere 660, med delavci, lopatami in kopači, seveda da so me gledali čudno. No, v Zamostu sem plačal 3 kune (oz.0,5€, odlična menjava) za enkraten turistični prehod državne meje na maloobmejnem meddržavnem prehodu. Pa pršu v Osilnico, ter sem se pozanimal, kako je s prehodnostjo medvedjih rid. Pri Kovaču mi je natakar dejal, da raje ne, ker kopljejo po dolg in počez. Pa ravno to je bil namen izleta. Za protiutež sem se pa okrepčal. Na štart je bilo potrebno pomisliti, ob 16.20 min. sem na koncu Osilnice srečel nekaj povsem črnega. Nisem utegnil pogledat v feltne in motor, če je bil Hyper Jack, je pa bila na zadnjem sedežu oboževalka. Črnooka. Eeee..., pejmo naprej, očaran vseh naravnih lepot, sem se tik pred spustom proti Petrinjam ustavil in malo poslikal. In kaj slišim, grmenje dveh dvocilindrašev, pozdravim, onadva tudi. pa še ni bilo miru, 15 sec. za njima pa noro žvižganje. Ne, to ni rohnenje štiri cilindraša, to je Brenk na Goldwingu, seveda v polnem nagibu. Onemim, seveda mi on bolj avtomatsko odzdravi. Sem mu po SMS-ju obrazložil, kako je s bojnimi tovariši. Spodaj natankam, par klape se je hladilo v senci. Sproščeno proti Kočevju, pa po sveti poti proti Dvoru, vmes se priključim NM MACA in NM BMW, malo sodelujemo, pozdravim in prehitim. Pošiljam pozdrave. Na Dvoru pa stavkajoči varuh reda in miru. Dober dan in dokumente prosim, takrat pa mimo 2x NM, se pozdravimo, BMW in stavkajoči pa sta prjatla. Seveda sva s stavkajočim takoj vrgla hiter čvek. Srečno, pa naprej. Ivančna Gorica- Logatec- Ride(čvek z norimi Koprčani, vmes par klape gor pa dol)-Razdrto-AC-Nova Gorica. Domov sem prikolovratil ob 20,30, po prevoženih lepih 450km. Moram priznati, kakšnih 100 sem jih kot pussy naredil po AC. Regionalke so včasih pa res zoprne. Tako je to bilo, tokrat sem se tudi jaz pohvalil kod sem vandral. Vsem želim 1000 oči za previdnost. Ciao.
  5. BinaBana

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

he he, se predobro!! lih dans bla pr eni he he he prsla na siht, vsa vesela, ker je blo zjutri soncno, ker sm delala samo 3 urce, kar je pomenil, da bom lahko sla na kako furco tja do 16.te ure vsa navdusena, pred garazo 10x ugotovila najprej da sm neki pozabila in si posledicno razbijala glavo, potem pa spet da nisem in pol spet da slablo vidim.. jao jao kokrkol, izkazal se je, da mam vse gremo na "pot"! se napotim do Trzina, po hrano za KOI-e, k sm jo obljubla Teji. Itak, kokr je pr men vedno, vse crno v smeri Kranja.. lih tko v smeri Kamnika, kamor sm mela namen jit v 2. planu.. jah nc, ne ostane mi druzga, k da se neki tretjga spomnem.. klicem Igorja, pravi da je pri njih SONCE in se odpravim proti NG. Ker se mi ne da cjazit cez center, picim po AC do Vrhnike. Lih nekje pred cestninsko me zacne prat voda s tal! gledam proti Postojni, hribov cudezno ni videt, ker se dez tako zlo zliva.. si recem- a ne, kopat se mi pa ne da.. pridem na Vrhniko, zavijem nazaj po regionalki proti Ljubljani. se ustavim pri Spanu na pijacki, zacne kapljat! huh, se dobr, da sm se prej pogovarjala z Igorjem, da mi je povedal, da edina "varna" varijanta je proti Jesenicam.. Torej, pejmo k Teji.. poskus #2 he he he mal me se zmoc v Ljubljani na obvoznici, tik preden sem sla ven na Brdu. potem po Vecni poti proti Celovski in gremo via Kranj vmes si SMS-am s Tejo, ce bo sploh doma, pa kako je vreme.. vreme ok, doma je ne bo do 16ih.. huh, takrat moram bit ze doma.. jah nic, povej kam ti pripeljem.. pravi: pridi v Radovljico.. ha ha ha, tezko meni, podaljsala pot do tja, predala hrano, rekle besedo 2, nardile neki zanimivih planov (can't wait!!) potem sem sla naprej cez Radovljico proti Bledu, samo je spet zacelo dezevat, tko da sem na prvem kroznem zavila proti Kranju.. ha ha ha, kok je fino k ti dez pot rise sla nazaj cez Naklo pa do Kranja in ker se mi ni dalo jit spet po uni blesavi rukajoci cesti, k ne ves, a bos sploh prsu mim z vsemi sraufi, sm si rekla, da grem raj kr cez Skofjo Loko! lustno! Ko sem prsla do Medvod, se mi spet ni ljubilo jit po obicajni poti in sem pri piramidi zavila proti Pirnicam :grim prpeljala do garaze, parkirala, usedla v avto in peljala proti domu, ko ravno govorim z mami in mi pravi- bejz hitr domov, ker tok piha k da bo konc sveta! ha ha ha, parkiram na dvoriscu, spustim Sama ven, in lej ga zlomka, uscije se kot iz skafa!! varno na suhem doma, po 170 km he he he letos sem jih po danasnji furci naklepala ze cca.1900 :kva1: (se mal pa bo vec kot prejsnjo CELO motosezono!) wwwwwuuuuuuuuiiiiiiiiiii

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Danes končno spet z motorjem v službo, ko je bil čas pa hop na motor in najprej zrihtat dve zadevi, potem kar na AC do Logatca (nora gužva) sem bila prav vesela ko sem končno prišla do Logatca. Najprej sem čez Ride (tam je poleg ostalih stal tudi en letečman) in Postojno skočila do mojih na kosilo in kafe in ker sem zvedla da bom domov peljala tudi češnje sem furco obrnila tako, da sem se vračala mimo mojih dveh (da se mi ne bi na furi skuhale v ruzaku ). Od njih spet nazaj čez Postojno in Ride do Kalc, tam levo in čez Hotedršico. Ker sem mogla it tankat, sem nardila še en manjši ovinek tja do Idrije ^_^ in potem nazaj po tistih fajn awiwnkih do Godoviča, tam pa desno do Črnega Vrha in čez serijo naslednjih lepih zavojev... do Cola in potem v dolino... in do Vipave, malo naprej na zahod čez Manče do Kobdilja, kmalu za tem pa levo in čez Ponikve naprej... do Štorij, tam spet levo in čez Senadole in Senožeče do mojih. Še dobro da se ruzak lahko tudi razširi saj sem spravla noter poleg vse druge robe tudi slabi dve kili češenj in še dve palačinki za povrh Potem čez Ride (ni bilo nobenega potencialnega degustatorja češenj .) ) nazaj domov. Doma malo pred deveto, tokrat brez pranja Pasalo - 260 km-jev.
  7. skofk

Grobnik

Evo prvič letos na grobniku čas popravu na 1.43.17 tok da ene velke gužve tud nism delu lep dan pa je edin mal pokvarila tista burja :mellow:

Kawasaki Z 750

Evo banda k ste tolk časa čakal čaos

Malo osvežitve... Letošnji dodatki: -Ogledala -EvoTech performens zaščita hladilnika (aluminij) -novejša oblika LSL bunk -bele leče smernikov -nove bunke na vilica -Ermaxov pokrov sedeža v mat barvi (manjka še za enkrat mat plastika pri luči)... da razbijem malo sijaj črne monotonosti sem uvedel nekaj mat dodatkov =)

Danes bi bil...

TITO
  11. Nbeno od teh...so prešvoh.....z temi si je Zivnorc zlomu noht,i30 pa prehladu nogo...predlagam 3xkaljeno,obogateno z uranom in diamantno špičko za u čeu :grim
  12. mi smo već odavno stigli doma,.. zahvaljujući Miši i Frenku,..koji nisu dozvolili da se izgubimo u ljepotama dežele,..nego su nas strogo dopeljali pred granico ,...susret je bil odličan,..vrijeme fantastično,.. čujem da remen i dalje vrti - možda izdrži i do Raba sve vas srdačno pozdravljam i vidimo se na (ako ne prije ), onda na zaključku sezone,...na otoku Rabu
  13. prjatu :jezen , tole je najresnejša tema na forumu
  14. Jann

Neko italijansko čudo.
  15. Fakin

Varadero srečanje

Pa še nekaj Češke:
  16. gandi

Gandi je šu dons čist v druge konce na sladoled... :grrr Bohinj
  17. Čisto tako, med brati: krave pa konja pač ne moreš in ne gre primerjati. Je pa res da je čedalje več konjev podobnih kravam.
  18. motofrik

Josip Broz - TITO

19. motofrik

Se še spomnite, kako smo na današnji dan, vsako leto znova in znova, sedeli pred TV in gledali prenos s stadiona v Beogradu? [media=] Zadnja predaja štafete tovarišu Titu. Ups... napačna povezava... 1979 bi moral dati.....
  20. mojamiska

Josip Broz - TITO

Pa kakšen totalitarizem in postavljanje Tita ob bok Hitlerju? Obujanje spominov na stare dobre čase še ne pomeni poveličevanja!!! Koga pa bi radi, da opevamo? Najbolj, da gremo na Sv. Urh pa tam zapojemo venček domobranskih pesmi, duh Rupnika pa bo skupaj s "črnorokci" in "belčki" še mal v "pušco" nabral od že tako obubožanih ovčic. Zaključimo pa lahko še s kako tujo naših preljubih osvajalcev :angry: . Skoz nekaj mijavkajo kako se ni smelo govorit, a zdaj se pa lahko? Ravno s tem kar se gredo zdaj so dokazali, da temu ni tako, svoboda govora in tudi demokracija zelo šepa. Je celo nevarnost, da zaradi hitro šireče gangrene sploh ne bo mogla več hodit. No prepovedano zbiranje je najbrž le začetek, potem bo še kako omejevanje gibanja in še kaj... In na kaj to spominja? Ja na kaj neki in naj dodam še, da je naš veliki vodja vojak in bivši član KP... . Naj se pobrigajo raje, da nas ne bodo kradli tisti, ki naj bi delali za narodov blagor. Najbolj pa bode v oči dejstvo, da to delajo tisti, ki v svojih hramih učijo, da je to greh. V glavnem namesto, da bi se lotili gozda, se lotijo enega drevesca in visijo na njem kot opice. Zaključek prikrojevanje resnice in zgodovine, sejanje sovraštva med ljudi in odvračanje pozornosti od pravih problemov. Dan mladosti je bil in bo ostal praznik mladine in mladih po srcu...čak, kako že gre...računajte na nas .
  21. Dr_Jakob

P.s. Če misliš, da je tale na CBRki noro dober, poglej mal druge linke, ki so zraven... naprimer tegale: http://youtu.be/0V9GVXydp3c
  22. Zok

hm.. morilsko orozje v rokah prepotentnezev. takemu bi ze iz principa vzel licenco. en zanimiv: [media=]http://www.youtube.com/watch?v=XCGaQMgkzw8&feature=player_embedded kaj je to zaen motor? meni deluje kot CBR z drugacnim krmilom?
  23. Barracuda

PASSAT2008 sklopka

Kako bi naj okvara tega cilindara vplivala na sklopko? Ta cilinder zgolj stiska potisno ploščo in z tem razbremeni lamelo tako da se le ta prosto vrti med vztrajnikom in potisno ploščo. Če vilninder vrkne, se pač to ne zgodi in lamela ostne v oprijemu vztrajnika in potisne plošče. Tudi č e bi ta cilinder zablokiral t stanju ko je sklopka stisnjena, nima vpliva na sklopko... Stvar je taka... Ti avti imajo ''občutljive'' dvo-masne vztrajnike kateri dobijo počasi zračnost, in z to zračnostjo se pošasi uničuje potisna plošča. V večini primerov samo menjava potisne plošče in lamele pomaga KRATKOROČNO, vztrajnik (cca 600€) pa ostane stari. V takem primeru brezhibno delovanje ni garantirano saj je prav dvomasni vztrajnik bil krivec za okvaro in le tega nismo nadomestili. tako je za pričakovati da se napaka kmali ponovi... Če se zamenja še vztrajnik si na varni strani da zadeva funkcionira. Obstajajo pa tudi seti ki nadomestijo dvomasni vztrajnik z navadnim vztrajnikom... (npr. Valeo je proizvajalec) Če te zanima več oz cena in bi rad da ti takšno sklopko navbavim ali celo zamenjam me kontaktiraj na telefon ki je v profilu ali pošlji zasebni sporočilo lp Sašo
  24. hahaha ale jaz se javim da delam prfoi fotke riti hehehehe NORC TVOJA ZMAGA HAHAHAHAHAHAHAH MISLIM FOTKA

Včeraj na Regentovi v Lj Trebor rinu enga maxiscooterista z ceste,pol sem pa še jaz čez njega zapelu
  26. ducky01

Moja YAMAHA R6 letnik 00´ vse je na novo zamenjano (gume, vse tekočine, ... ), mašina obnovljena .) BEAUTY & BEAST
  27. Aha, torej le ni res kar pravijo, da mi manjka en kolešček v glavi

Izbor za najbolj ohranjeno moško motosvetovo rit 2012....:)

..matr pa ste eni zapel tole... jest sem se šou samo bikoborbo s prascem, pa sem ga hotu na rit kušnt, preden sem ga ob tla trešču.... je bil pa že oreng zmatran, je tolk švicnu, da se je kar kadil iz njega.... ( u bistvu sem treniral samoobrambo v napadu na skuterista... )
  29. vanucci

:grim :grim
  30. okol IQ-ja je pa zadeva taka, da imajo skuteristi en kolešćek več od kokoši in to je ta, da po dvorišču ne serjejo
  31. Sash958

Moja veteranka
  32. Ja , saj zato se pa že 117 strani prepričujemo,napeljujemo ,debatiramo,premlevamo,pišemo,rišemo ,grmimo ,ne moremo spati,........ kateri je na kateri kravi ali konju :P no rešitve še ni na vidiku :D

Kawasaki Z 750

Hja ogledala... kopija? Rizome, oz. je celo možno, da ima Rizoma istega dobavitelja kot jaz... ... mlabel parts. Še nisem uspel naredit tesne vožnje, kolikor sem sedel na motorju je kar uredu ... na originalnih sem vedno gledal svoja ramena, zdaj nič več. Menjava smernikov mi ne diši preveč, že zaradi vidljivosti le teh, če bi se odločil za LED... morda pa. Seveda, "uteži" je potrebno menjat, v mojem primeru sem jih stružil sam, ker mi kitajske niso bile všeč Cika, tko majhni pa spet niso, slika vara . ..... še ena iz drugega zornega kota.

Trebor ja valda čez scooterista.......če bi čez tebe bi na karter nasedu
  35. shibby

Zbor Z-jevcev na skupinski vožnji

kga je zdej.... bomo šli kej skp čez ovinke al ne?
  36. Irencko

Daelim VT125: izkušnje

se popolnoma strinjam, pr men je biu prvi, pa mislm d nikoli nam nč čez njega rekla, vsaka čast vzdržliva ropotulca pa nej si kdorkoli karkoli misle, men je dobr služu, kilometrou pa tut naredu več kot kak glasnež tuki gor
  37. Rogi1975

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2

Barborič v Žužemberku hitro, kvalitetno, prijazno...
  38. suzuki

Kolesarske fure

Hola, danes sem se s sosedi po dežju zapodil na en krogec skozi Ligojno, Horjul in Zaklanec do Polhovega Gradca, nazaj grede pa naj bi šli čez čez Vrzdenec, a se je v Polhovem Gradcu tako pooblačilo, da smo samo švignili nazaj po isti poti, a so nas kljub temu malo pred Horjulom ujele prve debele, težke kaplje; najprej smo jim poskušali uit, a ni šlo, zato smo zavili do bližnje pizzerije med mastenjem s pizzo so se tudi ceste dokaj posušile in smo prišli domov suhi, le malo prezebli rezultat: dobrih 35 kmjčkov, med 300 in 400 m višinske, 1:49, povprečna 19,8 kph
  39. MihaJ

Grobnik

Takole je zgledalo v petek 18. maja. Sonce, idealnih 20-23 C, pa mislim da maksimum 10 motorjev hkrati gor, večinoma pa 3-4. Skoraj privat pista
  40. amel

9. moto zbor MK Raubritter

Pridemo na pivo,al pa sto.........
  41. pr teb se sploh skuterja ne opazi ...
  42. simonsi

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2

ja, pol pa pravijo da je kovačeva kobila vedno bosa
  43. VaSyCa

lastnik 14 dni, zaenkrat zadovoljen...za kaj novejšega pa nažalost ni financ Hornet 2000 letnik, malenkost manj kot 60 000km za sabo
  44. T

Še ena sklika da še dodatno opremo napišem K&N Filter Akrapovič komplet sistem Powercommander Amann KIT (Samo ubrizg) Gear indicator Drsniki Pridejo še: Poklopljive ročke pa najbrž še en kup mejhnih dragih stvari Aja mulci so sam, da je slika lepša
  45. TOMCAT

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Pisalo se je leto gospodovo 2012 - 18.05. Že v službi mi je po buči hodilo , da bi bilo v soboto dobro mao po dolgem času narediti kakšno daljšo furo ( od 200 km ) in izkoristiti lepo vreme. V prvem šusu sem pomislil " moram iti nekam na morje.....ja dalmacija...jadranska magistrala , ok to bo to. " :yes: Pridem domov, naznanim svoj plan ...seveda se je bilo potrebno spogajati, da bo varstvo dveh malih "naspidirancev" prevzela moja boljša polovica..... In tako po planu v soboto "ustaj vojsko" ob 5:30, tuš,.....glej ga zlomka oba tamala pokonc....naspidirana kot vedno....ja nič....preoblečt posrane riti pa skupni zajtrk....no pa je bila ura takoj 9.....sej ne vem kje sem se zgubil.....tako je, ko imaš male "paglavce" ........ko sem začel vlečt opremo iz omare sta tamale dva hotla vse nase navlečt .....samo, da sem se obrnil je že nekaj falilo.......no v glavnem trajalo je, da sem navlekel opemo nase. Pograbim še vrečo s čelado se poslovim .....potem pa bum ...hudiča ta pade iz vreče na tla ( še na hodniku ).......nič jasno :krneki: .....bemtim in momljam sam pri sebi kot mumbley :angry: . Poberem, pogledam, če je kaj odpadlo, počilo ( nič ) , dam v vrečo in spet bam .....od jeze sam nase , sem čelado skoraj "nabasal" kot nogometno žogo. .... Poberem, ocenim škod ( nič ) in potem razmišljam " kako posrano se je začel dan, hudiča a sploh grem na motor al ne ?". ..........( kasneje sem ugotovil, da sta mi tamaledva uničila zaponko na vreči za čelado in ta ni dobro držala.) No in potem je padla dokončna odločitev " grem, če ne bo na cesti v parih kilometrih pravega občutka, obrnem in grem nazaj domov ". Pa se je kasneje izkazalo, da le ni bil tako slab dan kot je zjutraj kazalo. Glede na to, da sem bil že precej pozen in ne najboljše volje za it proti Dalmaciji, sem na hitro spremenil plan in sicer, da grem nekam proti vzhodu, ob CRO meji, kjer se z dvemi kolesi, še nisem potepal. Gume sem tako obrabljal do Ljubljane po "stari" cesti in potem naprej do Litije , Hrastnika, čez Zidani Most, Sevnico, Brestanico do Krškega, kjer je sledil odmor za eno kosilo. Tako sem s polnim trebuhom lažje razmišljal kam naprej. Po papirnatem gps-u sem našel napis Kumrovec. Takoj obuditev spominov iz osnovne šole, zgodovina , asociacija Tito, "zakaj pa ne?" .Tako sem pot nadaljeval nazaj do Brestanice, čez Senovo, Podsredo do Bistrice ob Sotli, kjer sem se ustavil na 95 oktanski samopostrežni tik pred mejo.......natankam in gasa do mejnega prehoda. Na meji nikjer žive duše tko, da so bili varuhi javnega reda in miru prav veseli, da sem se pripeljal mimo. Seveda je bilo potrebno sneti čelado, se pokazati z leve, desne in povsot naokrog ....hec. V Kumrovcu nič posebnega.......bolj prazno, se pa vidi po velikosti sanitarnih objektov na parkirišču, da je bil kraj v tistih časih zelo ( gužva ) turistično obiskan. Nazaj v SLO pa še vedno ne vem čez katero "njivo" sem zapeljal......sem pa skoraj padel z motorja od smeha , ko sem videl pred eno podrto hišo šolsko klop, za katero je sedel hrvaški varuh reda in miru z na pol odpeto srajco in prepoten od dela na socu. :xx: In pol on meni:" dobar dan ", pogleda osebno in ročno dvigne zapornico ......dobro, da mi ni bilo treba sneti čelade, ker bi tip mislil, da je z menoj nekaj narobe, ko se kar smejem....... .......Po prestopu meje sem pot nadaljeval proti Brežicam, pa nazaj proti Krškem do Kostanjevice na Krki, Šentjernej, Novo Mesto, Dvor , Kočevje, Ribnica,....Škofljica, spet čez Lj. in po "stari" cesti nazaj domov. Parkiral ob 19:30. Na poti srečal veliko sotrpinov. Dan se je tako zaključil fenomenalno, s prevoženimi 440 km in brez nevarnih situacij na cesti. Skratka odlično. :OK:
  46. gandi

Črni Kal

Počk! Morm priznat, da se je splačal dons prit do Vikija. Se je Maus izkazal in s kosilom poplačal vse tiste kawe, ki mi jih je bil dolžan. Hvala Maus! :grrr Najbolj mi je pa v spominu ostala tale Bimota...
  47. zjelen

Letošnja pridobitev :yes:
  48. Butnglavc

Super Tenere klub

No, pa se je končal tudi moj projekt. Hvala k***u. Prej: Sedaj: Ko bo volja, moram še crash bare montirat, pol pa bo. lp A
  49. flero

Update za 2012: - izpuh komplet Akrapovič Evolution - višja šipca original Aprilia

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR

in kdo mi bo pol kawo plaču? aja-pa abs je kr dobrodošel, sam izkoriščat se ga preveč ne sme