Showing content with the highest reputation on 10. 06. 2012 v vseh kategorijah

1. trebor

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Za včeraj sem si komaj izprosil v službi fraj dan. Namenil sem se odpeljati proti hrvaškemu primorju. Ker sva se prijateljico zmenila, da jo pridem iskat, sem najprej naredil skok do Kostanjevice na Krki. Od doma sem hotel iti ob osmih, a me je nekaj minut pred osmo neprijetno presenetil klic iz službe. Seveda se nisem oglasil :grrr , ker sem že bil na motorju . Do KnK sem imel še dva neodgovorjena klica. Drugi je bil bratov, saj so ga klicali, zakaj se nisem oglasil. Na mojo srečo jim je povedal, da sem v tujini. Šiht rešen brez mene, juhu . Da ne bom dolgovezil: pobral sem prijateljico in odpravila sva se; najprej na AC do Novega mesta in nato proti Metliki. Tam sva šla levo proti Črnomlju in Vinici. Natankal sem moped, preventivno našprical verigo, saj je vso mast zmetalo dol (menjana je bila večer prej). Po opravljenih mejnih formalnostih sva nadaljevala do Bosancev, zavila desno in gasa do Delnic. Pot naju je vodila naprej do Gornjega jelenja, kjer sva šla levo proti Crikvenici. Sledil je kratek postanek za in cigareto, ter po nekaj kilometrih še en za namakanje v vodi. Ker naju je čas že priganjal, sva nadaljevala do Senja in nato čez Velebit proti Josipdolu, Generalskemu stolu in čez Vinico nazaj v domovino. Ker se mi ni dalo peljati do Metlike in čez Vahto v Kostanjevico, sem šel po bližnjici čez Semič, Dolenjske toplice in Novo mesto do KnK. V Novem mestu se je na števcu pokazala oglata petmestna številka. V Kostanjevici sva spila še radlerja in odpravil sem se do atija, ki ima pri Šentjerneju vikend. Po celem dnevu sem se končno javil domov, nakar mi sin prijavi, da je mislil, da sem šel v Maribor. V Maribor ? Zakaj tja? Ker je čez Trojane lepa cesta, je bil odgovor. Takoj sem vedel kam pes krof moli . Ker se je ob 20:30 že začelo mračiti sem jo v LS tempu ubral čez Škocjan, Mokronog, Boštanj, Radeče in Celje do Trojan. Nabavil sem 6 strojanov + en gratis in se do Blagovice šlepal po stari cesti, nato pa sem do LJ izkoristil pred dobrim tednom kupljeno vinjeto. Domov sem prišel malo pred 23h po prevoženih 698,2 kilometrih. Naredil sem celo tri fotke . LP Robert 1. oglata številka 2. dnevni povzetek 3. pred čiščenjem na črpalki
  2. ŽivNorc, si predstavljaš????
  3. bravolt

Ocene slovenskih moto trgovin

BS center, čista 10-ka, maksimalno prijazni, ustrežljivi pa dobri popusti za stalne stranke, hvala im.
  4. blazius

Zakaj ste padli

Enkrat ko sem bil še hudo zelen s Tomos 15 in sopotnico (moped je bil njen) iz asfalta na šodr , še zdaj ne vem kako točno ... samo pobralo naju je . Motor se je ulegel na naju in ga nisva mogla spraviti iz sebe , auspuh pa dolg in vroč , oba sva imela lepe opekline po levi nogi poleg kamenčkov v ranah seveda (se še danes vidi , če dobro pogledaš). V srednji šoli z Vespo PX200E po dežju po kolega ki se mu ni ljubilo na avtobus. Po klancu od Črnuč pri Ruskem carju pripeljem z neprilagojeno hitrostjo , zagledam dve stoječi koloni vozil , panično po prvi bremzi , vespo potegne na tla , drsi proti avtobusni postaji kjer zahakla še pločnik jo dvigne in zabriše na postajo , jaz pa sem se ravno odpeljal direktno med kolonama (sreča) , ljudje v avtomobilih odpirajo šipe in me sprašujejo če je vse ok ... vse , hvala bogu , razen ročke za sklopko in podrsanih bokov (vespa) in sprednja zaščita je skrivljena. Z Vespo in sopotnikom prehitevam v naselju avto ki nenapovedano zavije levo (moja neumnost), poči kot hudič , motor komajda ujamem (še dobro , kratki rokavi in kratke hlače , brez čelade) ustavim se in debelo gledam , počilo je kot da mi je odtrgalo mašino a motor izgleda nedotaknjen , le "kurbl" je odlomljen , izkaže se da sem z kurblom zataknil v sprednjo gumo ko je bila obrnjena za zavijanje , guma na avtu je pretrgana v dolžini 10cm in to je bil tisti grozoviti pok ... važno da sva ostala cela , ženska pravi da je nakazala smer s smernikom , sam pa ga nisem videl ... sem pač kupil novo gumo za avto. Z Yamaho TDM sem se pa zaenkrat samo ulegel v garažni hiši na mestu , ker sem podcenil rajdni krog , zabremzal na prvo in se ulegel pri 3km na uro. Motorju se ni nič poznalo , mojemu ponosu pa , poleg je bila tašča in si je zihr mislila (če se že na mestu uleže , kako je šele na cesti ) Prijatelj je rekel da obstajata dve vrsti motoristov , tisti ki so že padli in tisti ki še bojo , upam na čimlepši iztek ... in kot pravijo pri alpinizmu , dober alpinist je star alpinist :notworthy: :notworthy:
  5. maxiscooter

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Bom pa še jaz dodal nekaj slikic iz nedeljske (03.06 ) vožnje po Istri. Trasa poti Koper - Grožnjan - Oprtalj - Livade - Motovun - Poreč - Limski kanal - Dvigrad - Gračišče - Kotli - Črni Kal ( Viki ) .... Prijetnih 290 km, v še bolj prijetni družbi. V Poreču smo se spoznali z prijatelji iz TSC ( Treviso scooter club ), kateri so bili na dvodnevnem potepanju po Istri.
  6. boych

Tattoo

Tattoo update-i v naši familiji Moj: Od moje boljše polovice: .)
  7. zmilan

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Jaz pa danes še z dvema kolegoma Ljubljana,Rakitna, Bloke, Cerknica , Logatec, pa nekam v hribe na poroko enega motorista .Pralo nas je celo pot,poroka kot poroka,fino če se dogaja drugemu.Slikic pa ni , ker ne vam kaj naj bi lepega slikal razen neveste, to pa najbrž ne paše v to temo.Srečali ene 8 motoristov.
  8. Ruf

pa še moj BMW R1200 GSA

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Zaradi informacijskega mrka pri meni doma danes objavljam vtise za dva dni... Včeraj spet z motorjem v službo, takoj po zaključku pa proti Vrhniki in Kalcam, potem levo proti Podkraju in Višnjam... Je pihalo in vse naokrog zgledalo vse tako črno, da sem bila sigurna da me bo napralo... Čez Col in Ajdovščino, za Vipavo pa desno proti Mančam ... Čez Večkote do Kobdilja in Koprive... Mimo Sežane in Divače na mojo klopco pojest »kosilo« Potem pa čez Senožeče do Postojne, kjer sem srečala Nejca. Ko sva se načvekala in spila pijačo sva skupaj odvozila čez Ride do Vrhnike, tam pa vsak na svoj konec. Niti kapljice dežja Slabih 200 km. Danes pa seveda tudi v službo z motorjem in dvemi boršami, zato sem po službi najprej šibala do Vrhnike po AC, tam ven in če polne Ride do mojih, tam pustila odvečno prtljago, se okrepčala in šibala naprej, se potepat ^_^ V Senožečah desno in čez Potoče proti Vrabčam po lepi cesti čez gozd... Danes sem si spet zaželela ene endurce – da bi lahko šla brez skrbi tudi na kak makadam, po gmajni – ahhh če zadanem na Lotu... Vmes še en skok na Tabor (me je zanimalo če se da prit na drugo stran do Griž – mi ni uspelo) je pa fenomenalno dišalo po borovcih – kot bi se vozila na kakšnem otoku, nekje na morju... »ride« od Vrabč proti Grižam... Naprej proti Ponikvam... Do Štanjela, tam tankat in naprej čez Komen, tam desno in čez Škrbino proti Temnici... V Kostanjevici na Krasu levo in čez Ivanji Grad, Komen in Krajno vas do Sežane, tam proti Štorjam in čez Senožeče do mojih. Tudi danes slabih 200 km.
  10. Fritz

Cestno sivo črno nabijanje o nabijanju

Seveda. In potem svizec zavije čokolado. 101. člen ZPrCP (posebni svetlobni znaki vozil s prednostjo in vozil za spremstvo) (3) Pomen posebnih svetlobnih in zvočnih znakov: ... 3. modra svetilka in kratek zvočni znak s sireno: voznik, za katerim vozi policijsko vozilo, ki daje tak znak, mora postopno zmanjšati hitrost in ustaviti ob robu ali zunaj vozišča. Voznik in potniki ne smejo izstopiti iz oziroma z vozila, dokler jim policist tega ne dovoli; ...
  11. KMC

Ocene slovenskih moto trgovin

Spoštovani Prosil bi vas, da svojo negativno energijo sproščate kje drugje. Ni korektno, predvsem zato, ker govorite laži. Z vami nismo imeli nobenega stika, temveč z vašim očetom. Napisal bom spodnje, to sem želel že lani, pa se mi je zdelo zaman - že takrat po kupu laži, ki ste jih napisali. Če menite,da je tako prav, v redu... Mislim, da ni.. Vaš oče je 26.01.2008 naročil motor, posebno naročilo, zaprt motor na 25kW, model, ki ga ni bilo v Sloveniji. (Verjetno ste bili motorist začetnik in močnejšega motorja še niste mogli voziti) Motor je bil še isti dan naročen uvozniku.(Lahko se oglasite in pokažem dokumente, ki so evidentirani.) Ker motorja ni bilo v doglednem času in uvoznik ni vedel, kdaj ga bo možno izdobaviti, se je vaš oče odločil, da vrnemo kupnino, kar smo tudi storili. (cena ni bila 7.200 € ampak 6.200 €) Verjetno ste bili polni pričakovanja in v tem pogledu vas razumem, da ste bili jezni. Vendar to ni razlog, da blatite vse po vrsti, če se vam ena želja ni izpolnila. Vam je pač oči kupil drug motor in to je to... Srečni vi... (če ste imeli zbran svoj denar - se vam na tem mestu opravičujem) Pravite, da ste prosili na kolenih, da ste dobili denar nazaj - lepo vas prosim... To je vaš oče naredil po telefonu.... V KMC-ju se trudimo, da bi ustregli vsaki stranki. So stvari, ki niso v naši moči. Se tudi zmotimo. Smo ljudje. Tudi vi ste verjetno včasih zmotljiv. Verjamem pa, da ste pameten in vas povabim, da se o tem, če imate željo po nadaljnem "dokazovanju", pogovoriva diskretno. Cenim vas kot stranko in hkrati sem vesel, da ste zadovoljni motorist s svojim novim motorjem. Ne razumite tega, kot napad na vas. To je forum - in to jaz razumem, Vendar je tudi moja dolžnost kot direktor KMC-ja - da po tolikih letih vašega natolcevanja, to prekinem. S spoštovanjem, Matjaž Sušin
  12. Ej Jack ta je pa svetovna :OK: sem vedu,da se v norcu skriva scooterist
  13. Darko3g

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Z Bleda v Maribor preko Ljubelja in Borovelj - tam sem zavil desno čez Sele-Cerkev (cesta L103) v Dražji vasi pa je zaprta in sem moral preko Obirskega in Železne kaple proti Pliberku. Cesta je dokaj razgibana in to v vseh ozirih - žal tudi vertikalno na mikro ravni. Slab razpokan asfalt, ki bi ga bili veseli v kaki zakotni vasici na Kozjanskem. Ni za vsak dan. je pa zanimiv obvoz, ki nudi tudi krasen razgled na severna pobočja Karavank. Sicer pa ogromno slovenskih vasi in slovenskih napisov. Pri zapori sem vprašal eno družinico po naše, pa so kar rekli: doberr dan, prroti Železni kapli je 15 kilometrrov. Ko bo cesta popravljena bom šel še po drugem delu iz Rožne doline mimo Borovniškega jezera (Freibach-Stausee po slovensko)
  14. Solidarnost je žal umrla :surrender: ,brez skrbi Maxiscoter je dečko, da kapo dol :worship: Bom kar na domačih klobasah ostal ,pa zgornjesavinjski želodec njam,njam,...

Moje izkušnje - Arhiv

Za forum Motosvet.com iz sončne spomladansko / poletne Idrje (izpuščena črka J je namerno v "Idršn"), vaš Robi Robertnik ...
  16. Koga pa ste mel.......Mariota Galuniča
  17. Izek

Hahahahahahahahaha :lol1:

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

Mal z zamudo pa vseeno sem se v petek podal do obale kljub grozečemu nebu.... Pridm v Koper kjer je blo za 8stopinj razlike in pretežno sončno in prijetno Kljub malo močnejšemu vetru je bila elitna lokacija polna turistov in domačinov...... :grim Mogli so met vojaške vaje saj je bil Koper poln tujih vojaških ladij in hitrih reševalnih čolnov,kratko spremljanje dogajanja iz obale je bilo zanimivo..... Krožil sem iz enega konca naše lepe Brod na Kolpi do drugega konca (Koper) pa nazaj čez Črni Kal,Kozino,Ilirsko Bistrico,Postojno na kavo OMW mim rid,ki so samevale v Lj.Kratko potepanje iz Notranjske na Dolenjsko in potem Primorsko je naneslo 360km.......
  19. nejcgs

VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2012

danes en skok do Vinjega vrha; na obisk k motoristki, ki je trenutno na bolniški. Pot vodila od doma-zalog-malo trebeljevo-šmartno pri litiji-moravče-mokronog-kostanjevica-vinji vrh ... cca 180km v eno smer. v Mirni sem se ustavil in si na hitro pogledal grad. Tam srečal prof. Marko Marina ( http://www.gore-ljud.../novosti/42250/ ) , ki mi je dal hitro vedeti da tale grad, ki ga obnavlja, ne bo namenjen kurbl hausu (misli, tem tastarim hodi po glavi sam sex ). Zraven je bila ena gospa, ki me je gledala z nezaupljivimi očmi in na vsak načih hotla vedet zakaj slikam grad, pa kje bo to objavljeno. In tudi ona je pritrdila, da bo tale grad za kulturne namene, ne pa kot tisti kozolci v Šentrupertu, ki jih zdaj postavljajo (so nabrali stare kozolce v okolici in jih sedaj postavili na enem mestu), s katerimi naj bi zganjali turizem. Pa pravi le kak turizem lahko delaš s kozolci, edino če zgoraj postelješ slamo in ... na pa je že spet namignila na kurbl haus No takle je, ko pride motorist (v sveže opranem svetlem gvantu (kombinezenu)) pogledat en grad. Kaj bi šele bilo, če bi prišel v ledru in na ropotajočem čoperju. Gotovo bi me zaprla v grajsko ječo :-)) slike gradu: pa še slike kozolcev (morebitni bodoči kurbl haus ): Pot me je zanesla čez puščavo: Nekje na poti srečal en zanimv kozolec (?): obvezen obisk in postanek v Kostanjevici na Krki (se mi dopade tale kraj :yes: ): pa še ena panoramska, kar tako :-) Pot je bila super, cesta lepa, kar nekaj lepih hitrih ovinkov, za adrenalin pa vsake toliko časa mal peska na asfaltu (seveda v ovinku), sem ter tja sem se prijazno umaknil nasproti vozečim, ki se jim je zahotel moj vozni pas, dvema sem dal iz same dobrote prednost, k sta me že glih izsila. Ne vem kam so se danes skrile vse dolenjke. Tolk vasi prevozil, dečv pa nikjer Nazaj grede pa mi je končno ena, ki je očitno pod čelado videla lepotca , pomahala iz avto, ko mi je pripeljala nasproti (v vasi Doljna prekopa - avto opel). Škoda da sem šibal domov, bi se ji drugače kr pustil povabit na kavo :grim Motoristki pa želim hitro okrevnje pa da čimprej zalaufa bavarca in hvala za kosilo :-)
  20. The secret is revealed!
  21. tole so pa sanje skuteristov :grim :grim :grim
  22. hoyla

Varovanje kolesarjev na maratonu

Še slika treh MAXI mušketirjev na maratonu Franja

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????

care, če ma R1 premal pospeškov, si očitno WSBK prvak.

WSBK 2012

Tole je pa blo za gledat. Druga dirka sicer ni bla napeta in zabavna kot prva, pa vseeno. . . . max je danes naredu dosti. U bistvu je prvenstvo vodil samo z eno zmago, prvo v Avstraliji. Povrh vsega sta Melandri in Checa vknjižla nule. . . in Ta star vodi z 38 pikami. . Zadnji dve dirki se mi je zdelo, da bo Melandri hud player za naslov, po današnjem dogajanju sodč pa spet nimam pojma. . . . Biaggi je res zgledal dobro. Kar pa se Grobnika in WSBK tiče. . . . Tole ni tako znanstveno fantastično. WSBK je pretežno italjanski. Tam imajo Imolo, M;isano in Monzo. Več skor ne morjo met. Bi pa radi še kaj, čimbližje. 2015ga bo Hrvaška že v EU. Eškinja je oseben, prijatelj bratov Flamini, in se podpisuje na dokumente. je v klubu direktorjev dirk. Poznanstva in veze torej niso vprašljive. Rabijo boxe in asfalt. Za MotoGP pa po moje ni šans.

Cestno sivo črno nabijanje o nabijanju

Ja napisano populistično v stilu 24ur sam se ne bi čudil,da je vir napisanega blizu družini,ker je fant predstavljen kot brezmadežni svetniški angel in policaj kot zgaga,ki je vse zakuhal.......... Pa da me ne bo kdo označu za simpatizerja Gorenakovih vojaku,ne maram policaju ker imajo v svojih vrstah kar nekaj takih debilov,ampak ljudje to ne opravičuje fantov pobeg(kao)da ni bil prej kaznovan,pa da je sploh in oh..... Zgleda da v družbi in družini ustvarjamo debile sami in to se kaže vsepovsod če odpremo oči malega nebogljenga otročka več ne smeš tud po riti,če ti jezika ker se ti bo socialna takoj obesla za vrat in tej mali nebogljeni otročički so se teh pravic začeli zavedat in jih z pridom tudi zlorabljajo koit v primeru učiteljice ki je otroke metala ob steno pa take buče,ki jih objavlja pop TV........skratka današnji mladini ne smeš prsta pokazat :yes: če pa ga ,imaš pa takoj opravka z socialo,odvetniki,mediji in slednji so sploh uničujoče orožje za družbo,saj jim predstavlja največkrat samo delno sliko in ljudje smo kot ovce(čredni nagon) in na koncu je kriv samo nekdo ki je posledica vzroka Policaja bi mogli pa takoj suspendirat,saj si kej takšnega ob svoji poklicni usposobljenosti res ne bi smel privoščit in je v tej zgodbi ta drug debil,ki ga pa ne ustvarja družina ampak sistem,ki je čedalje bolj represivno naravnan proti navadnemu malemu človeku. :angry: Vseeno pa se mi poraja vprašanje,če bi se dvignilo toliko prahu če bi mulc samo padel in ne bi utrpel nobenih poškodb........vse ostalo pa bi ostalo isto,vsi vzroki,lovljenje...itd....nekateri boste razumeli kam pes taco moli :krneki:
  26. Sport Attack 2 so segment SportSmarta, Road Attack 2 so pa segment RoadSmarta.
  27. Začutit je rahel vetrič,da te mikajo igrače za velike pobe,v tebi se vrjetno odvija vihar vseh viharjev tako si želiš pravega motorja :grim razumem,da si na skuterju samo zaradi solidarnosti do Maxiscooterja,kar je pohvalno sam sidro preteklosti(Maxiscooter) te bo potegnil na dno,če ga ne misliš odrezat,potem si pa v motorističnem peklu....... ne želi si tega,odrež Boškarina in si rajš iz njega nared klobase :lol:
  28. a na vašem skuterzboru še Damjan Murko iz torte skoči :K
  29. Drekpumpe se reče strokovno. Pa glas tudi mora biti, in to glasno bobnenje, ne tisto bzzzz, ki ni za nikamor. Seveda mora grmeti, kaj si pa mislil. Hiter pa res ni. Mi ni za tisto brezglavo bezljanje. Saj veš za tisto o semaforju in ... no, to je to. Burgman in T-max? Tipična predstavnika vozil, ki jih lahko vozijo pičkice v kiklah. Lahko pa tudi možje. Samo... zakaj bi kdo vozil tako vozilo, dokler mu gre noga normalno čez sedež? No, ja... že pred leti je nekdo rekel ''čudna so pota Gospodova''...
  30. me pa veseli, da greste v korak s časom
  31. Wid

Romunija, dežela Drakule

Danes sva prispela domov iz Romunije. Transfagare je zaprta zaradi snega in pravijo da bo odprta s 1. julijem, Transalpina je prav tako zaprta za promet, ker jo prekopavajo za prepuste vode in asfaltirajo vendar so naju z motorji spustili naprej in sva jo v celoti prevozila.
  32. Eh, KeC... Motor je motor, skuter pa skuter. Tu se vsi strinjamo. Samo po trditvah nekaterih je pa maxiskuter motor... :eek: To ti je isto, kot da bi v Hrošča dal mašino od Carrere in trdil da imaš Porscheja. Pa naj mi lastniki Hroščev oprostijo, da sem ga dal za primerjavo s skuterji. Res mi ni jasno, zakaj skuteraši hočejo biti enaki z motoristi. Hoče biti kateri motorist enak skuterašem...?
  33. Posavc

Nov na forumu

Ja maxiscooter prav imaš. Verjetno bo na naslednjem srečanju maxiscooteristov že z nami in boš moral paziti, da ga ne bomo izgubili. :grim :grim Maxi pozdrav
  34. Sash958

vaš sanjski avtomobil

bemu..to je avto..
  35. ludiluka

36. motofrik

Zakaj ste padli

Pred leti zaradi lastne neumnosti in... pohotnosti.... Na parkingu ene avto trgovine gledam rabljene avte, ko mimo pripelje ena bjonda v Twingotu. Pogleda sta se nama srečala, -ona pelje naprej, jaz pa na juriš čelado gor in z motorjem za njo. Veš, da je imela že kar nekaj prednosti, pa sem moral konkretno ožemati gas. No, v eni ravnini je pa na mojem pasu stal avto in čakal na zavijanje v levo. Stop luči in žmigavca nisem videl prej, kot pardeset metrov pred sabo. Sunkovito zaviranje, blokirana sprednja in... centimeter mimo onega avta sem drsel. So se sturtz bugli izkazali za zlata vredno naložbo. Pa ogledalo je šlo rakom žvižgat. Policija in rešilec so bili v par minutah tam. Meni pa nič, so me pa preventivno odpeljali v bolnico (menda sem z motorjem salto naredil v zraku in so očividci takoj klicali 112), alkotest pa tudi 0,00. šola je bila, upam, uspešna. Hvalabogu, ne draga. Babe so nevarne, blond še posebej. Ni več razsodnosti v zgornji glavi...
  37. gsxf750

Kočevska reka - Osilnica

Obstaja pa precejšnja nevarnost trka zaradi ozkosti in nepreglednosti. Ob Kolpi, med Brodom in Osilnico vozijo tudi avtobusi, turistični. Cesta je na dolžini ca 25% je zelo ozka in je prostora izključno le za avtobus !!!!! Zato pazljivo. :hmm: Sam sem na srečo vozil za njim in ne nasproti.
  38. ciciban

Tank torbe - magnetne, klik sistemi itd..

Vem, da so zemljevidi iz mode ampak men je boljše, če je torba malenkost večja ravno iz tega naslova.
  39. To je res , toda ti si na motoristični poti navzgor kar je prav , je pa na meni ta pot že marsikaj preizkusila in sem pač trenutno na tem kar sem, nikoli pa ne rečem ,da bo tudi jutri tako je motofrik lepo napisal ;čudna so pota gospodova :
  40. OOO, sedaj pa nam bo pravi pilot razlagal in učil kako se vozi in to samo zato ker gospod vozi Bmw . Naslednjič ti značko od Bmw stržem dol in ti jo okoli ovratnice nataknem, kot dokazilo da si ceplejn proti ( steklini ) Bmw-jašem :grrr
  41. KeC

Cestno sivo črno nabijanje o nabijanju

Ne kvasite že enkrat s takšnimi bedastimi ugibanji. Ne motorja ne avta izven avtošole nisem vozil brez veljavnega vozniškega izpita! Tako, da si za vaše fantaziranje in iskanje kombinacij najdite kakšne vsaj pogojno pravilne argumente.
  42. Sash958

Ležečega sem večkrat
  43. Kumše

moder er-6f velikokrat opažen pred filofaksom v LJ, kdo od tu?

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

.. pa bodi ti ta junak..
  45. likalexsey

Izbor za najbolj ohranjeno moško motosvetovo rit 2012....:)

:glare: tale fotka me je pa spomnla, da mam travo za hišo za pokosit :lol1:
  46. SharpNinja

vaš sanjski avtomobil

Za vsak dan bi bla zadovoljna s temle (lažje kakega zgaziš na cesti) Za na lepš pa tole lepotičko
  47. Ruf

Yamaha XT 660 X in R

ja kaj misliš, da še pleničke nosimo, vozt se je treba, pa boš kmalu rit utrdil, samo ne od kafiča do kafiča, če se dvakrat na mesec na motor vsedeš te bo pa sigurno rit bolela - vsakega ne samo tebe
  48. KeC

Neki čudni, čudni časi

Dober članek. Mogoče se z njim ne strinjam ravno v vseh pogledih ampak v večini pa ima kar prav. Sicer pa je moje mnenje, da je bistven razlog zakaj demokracija ne deluje, pomanjkanje odgovornosti. Posamezniku omogoča demokracija malo morje možnosti in pravic, ne nalaga pa mu nikakršne odgovornosti, ne do okolja ne do sočloveka in ne do družbe. V velikih civilizacijah je vlogo medsebojne odgovornosti do neke mere prevzelo pravo ampak kot je videti ne dovolj uspešno. Dokler ne bo človeštvo prišlo do modela, ki bo poleg pravic posameznika vključeval tudi njegovo odgovornost smo obsojeni na vzpone in padce ali pa celo propad. Demokracija sama po sebi je lahko uspešna v manjših, dokaj zaključenih skupnostih, kjer se ljudje dobro zavedajo svoje okolice in medsebojnih povezav ter soodvisnosti. Za večje skupnosti ali celo globalno vas pa bo potrebno poiskati drug model.
  49. hilton

malce updejta.... koncno doma :grim
  50. c00L3r

Zakaj ste padli

Speljem iz križišča, vidim Policijski kombi kak stoji 15m naprej ob drugi stranski cesti. Kombi stoji tak, da policaj mene ne vidi, saj je tam ravno drevo, kjer ima stransko okno. Lepo normalno peljem, saj sem na glavni cesti. Ko pridem do stranske, skoči policijski kombi na cesto, jaz pa direkt v njegovo sprednjo leve kolo. Malo me nabije v komolce in zapestje, vdarim se v koleno in padem po tleh. Takrat sem še mel skuterja. Zvite prednje vilce, ena plastika zlomljena in popraskana felna. Policaj čist zmeden, sploh mu ni blo jasno od kje sem prišel. Ura je bila malo pred 6h zjutraj. Možno da sta si policista privoščila "odmor" po nočni smeni in sta malo dremala v avtu... Zdaj vsakič ko vidim avto na stranski cesti, podzavestno upočasnim se premaknem malo bolj na levo... Sicer pa moram potrkat, da še ni bilo kdaj kaj hujšega. Je pa res, da rajši ne razmišljam kolikokrat sem že moral zavirat na polno, ker je jemanje prednosti motoristom nekaj čisto običajnega za nekatere idiote...